Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 12:58:53 IP/Host: 77.111.244.---
|
хоча б 1200 км
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:04:08 IP/Host: ---.enet.vn.ua
|
з невеликим приміщенням для зарядки батарей, підїхав автобус, невеликий автонавантажувач, або якийсь інший девайс за 5 хвлилин знімає порожню батарею ставить в замін заряджену, а розряджена іде на зрядку. цикл замін залежить від довжини маршруту і пори року, зимою частіше в теплу пору рідше.
цей же підхід можна було би використовувати припустимо для парку швидких машин, поліцейських, іншого комунального транспорту, було би лише бажання.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:09:21 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
в 10 раз, тобто автівки будуть їздити по 5000 км на повній зарядці? 1 км це десь 20 кіловат.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:11:42 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Убит последний аргумент превосходства бензина и дизеля
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:19:13 IP/Host: ---.dream.net.ua
|
Эра автомобилей ещё ближе,а закат ДВС закономерно предопределён!
Honda выпустила батареи нового типа для электромобилей
В новой батарее плотность энергии в 10 раз превышает показатели литий-ионных аккумуляторов.
Компания Honda при помощи нескольких сторонних подрядчиков создала высокоэффективные фторид-ионные батареи нового типа для электромобилей. Об этом пишет Хроника.инфо со ссылкой на Автоблог
До сих пор фторид-ионные батареи могли работать только при очень высоких температурах (примерно 150 градусов по Цельсию и выше). Это мешало их использованию. Фторид-ионные батареи нового типа работают даже при комнатной температуре. В них вместо лития используется стабильный жидкий фторидный электролит.
Он сохраняет больше энергии. В новой батарее плотность энергии в 10 раз превышает показатели литий-ионных аккумуляторов. То есть речь идет про очень эффективные батареи. При этом они полностью безопасны и наносят меньший вред окружающей среде при их создании или утилизации.
Читайте также: Honda выпустит электромобили нового поколения
Honda не стала говорить о том, когда новый тип фторид-ионной батареи начнет использоваться в промышленности. Однако, японцы уверены, что однажды эта технология начнет массово применяться в электромобилях.(с)
Не надо быть оракулом,чтобы предположить,что такие параметры очень понравятся прежде всего военным.
Будет развёрнута вся цепочка производства этих аккумуляторов,а затем пойдёт заполнение цивильного рынка.
Убит последний аргумент превосходства бензина и дизеля- расстояние поездки на одной заправке.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:20:19 IP/Host: 165.225.81.---
|
Розгорнути попередні цитати...з невеликим приміщенням для зарядки батарей, підїхав автобус, невеликий автонавантажувач, або якийсь інший девайс за 5 хвлилин знімає порожню батарею ставить в замін заряджену, а розряджена іде на зрядку. цикл замін залежить від довжини маршруту і пори року, зимою частіше в теплу пору рідше.
цей же підхід можна було би використовувати припустимо для парку швидких машин, поліцейських, іншого комунального транспорту, було би лише бажання.Ну й нафуя тоді такий гємор з облаштовуванням на кінцевих зупинках підстанції для зарядки? "Невеличке приміщення" там не катить, бо підмінні акумулятори потрібно заряджати швидко, а це струм дуже ніфуйовий. В поліції якось-такось їздять гібрідні тесли. Для машин швидкої - дурня повна. І головне тут не бажання, а бабло, яке потрібно витратити на облаштування цієї дурні з незрозумілою перспективою.
Наразі бачив й підтримую ніфуйовий варіант, як їздять муніципальні маршрутки Богдани/Рути на газу.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:26:35 IP/Host: 77.111.244.---
|
Допоки електромобіль не буде проїжджати хоча б 1200 км - мені він не цікавий.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:27:08 IP/Host: ---.appliedprivacy.net
|
Розгорнути попередні цитати...Убит последний аргумент превосходства бензина и дизеляНі. Передостанній аргумент - це швидкість "заправки", а останній аргумент - це доступність "заправки".
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:29:27 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:33:45 IP/Host: ---.enet.vn.ua
|
такий самий гемор як і з облаштуванням заправочних станцій, до яких ще треба доїхати,
не можу зрозуміти для чого є необхідність заряджати батарею швидко? час зарядки плюс частота заміни розраховується відносно кількості машин на маршруті, і підбирається оптимальна кількість батарей необхідна на зарядних станціях при стандартному процесі зарядки.
тех же АЗС, куда энергетики заведут соответствующие мощности.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:34:14 IP/Host: ---.dsl.scarlet.be
|
Розгорнути попередні цитати...де акамулятори в тих же автобусах можуть швидко мінятись на кінцевих зупинках, зменшуючи час простою машин.До речі, в кацапії в Москві намутили електроавтобусів.
Цієї зимою настала дупа - виявилося, що акумулятори на морозі втрачають заряд дуже швидко, тим паче шо потрібно ще й салон автобусу ніфуйово обігрівати.
А якщо ще й міняти акуми на зупинках, там же вага така шо звиздець, то краще нехай вже тролейбуси з трамваями їздятьне бачу жодних проблем, на багатьох кінцевих є відстійники для машин та водіїв, створюється додаткова інфраструктура з невеликим приміщенням для зарядки батарей, підїхав автобус, невеликий автонавантажувач, або якийсь інший девайс за 5 хвлилин знімає порожню батарею ставить в замін заряджену, а розряджена іде на зрядку. цикл замін залежить від довжини маршруту і пори року, зимою частіше в теплу пору рідше.
цей же підхід можна було би використовувати припустимо для парку швидких машин, поліцейських, іншого комунального транспорту, було би лише бажання.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:35:42 IP/Host: ---.244.131.110.nash.net.ua
|
Не сказали какая цена будет ,будут они безопасные рот ДТП итд. Если горитьлитий его потушить практически невозможно подручными средствами
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:39:16 IP/Host: 185.220.102.---
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:39:30 IP/Host: ---.enet.vn.ua
|
Да, пробитую арматурой батарею потушить невозможно.
Или батарею, сложенную в гармошку, при ударе в стену на скорости 150 кмч.
Но какими "подручными средствами" ты можешь что-то потушить если бак пробит, из него льется горящий поток бензина?
Где-нибудь на Телиги, в тянучке. А?
Батареи эти как минимум где лежат, там и горят, и никуда не текут.
За бортом хоть -45, а в салоне жара 25-26, едешь в футболочке через Байкал по льду.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:41:47 IP/Host: ---.appliedprivacy.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не сказали какая цена будет ,будут они безопасные рот ДТП итд. Если горитьлитий его потушить практически невозможно подручными средствамиДа, пробитую арматурой батарею потушить невозможно.
Или батарею, сложенную в гармошку, при ударе в стену на скорости 150 кмч.
Но какими "подручными средствами" ты можешь что-то потушить если бак пробит, из него льется горящий поток бензина?
Где-нибудь на Телиги, в тянучке. А?
Батареи эти как минимум где лежат, там и горят, и никуда не текут.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:43:50 IP/Host: ---.appliedprivacy.net
|
Розгорнути попередні цитати...такий самий гемор як і з облаштуванням заправочних станцій, до яких ще треба доїхати,Автозаправки вже давно є, зокрема й у містах. Їх "облаштовуванням" успішно займаються приватні контори. Паливо продають комунальному транспорту по талонах.
А для того, шо ти пропонуєш, потрібно тягнути електромережу для приміщення акумуляторної на зупинках за бюджетний кошт. Хіба шо як варіант на кінцевої тролейбуса мутити зарядки.Розгорнути попередні цитати...не можу зрозуміти для чого є необхідність заряджати батарею швидко? час зарядки плюс частота заміни розраховується відносно кількості машин на маршруті, і підбирається оптимальна кількість батарей необхідна на зарядних станціях при стандартному процесі зарядки.
Це звиздець. "Безумствуебанутыххрабрых поем мы песню" От коли розрахуєш, тоді розповіси нам ))))
Оптимальним варіантом я бачу лише мутити зарядні станції на кінцевих зупинках тролейбусів/трамваїв. Там можна взяти напругу 600В й нормальний струм. При цьому зберігати до 5-ти комплектів підмінних акумуів для автобуса. Крім того, можна за бабло заряджати й легкові автівки - от тоді було б заїпісь в обласних центрах.Розгорнути попередні цитати...тех же АЗС, куда энергетики заведут соответствующие мощности.Нафуя енергетикам це потрібно? тут ондо вони на підприємства кладуть великий фуй шось заводити. Ні, ну якщо АЗС пробашляє - то заведуть. Але АЗС, воно ще довго не буде потрібно.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:46:15 IP/Host: ---.enet.vn.ua
|
Нафуя это энергетикам? Да так - просто деньги. Такие бумажки с картинками - Вы видели наверное их.
Ні, ну якщо АЗС пробашляє - то заведуть. Але АЗС воно ще довго не буде потрібно.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:48:23 IP/Host: 165.225.81.---
|
Розгорнути попередні цитати...такий самий гемор як і з облаштуванням заправочних станцій, до яких ще треба доїхати,Автозаправки вже давно є, зокрема й у містах. Їх "облаштовуванням" успішно займаються приватні контори. Паливо продають комунальному транспорту по талонах.
А для того, шо ти пропонуєш, потрібно тягнути електромережу для приміщення акумуляторної на зупинках за бюджетний кошт. Хіба шо як варіант на кінцевої тролейбуса мутити зарядки.Розгорнути попередні цитати...не можу зрозуміти для чого є необхідність заряджати батарею швидко? час зарядки плюс частота заміни розраховується відносно кількості машин на маршруті, і підбирається оптимальна кількість батарей необхідна на зарядних станціях при стандартному процесі зарядки.
Це звиздець. "Безумствуебанутыххрабрых поем мы песню" От коли розрахуєш, тоді розповіси нам ))))
Оптимальним варіантом я бачу лише мутити зарядні станції на кінцевих зупинках тролейбусів/трамваїв. Там можна взяти напругу 600В й нормальний струм. При цьому зберігати до 5-ти комплектів підмінних акумуів для автобуса. Крім того, можна за бабло заряджати й легкові автівки - от тоді було б заїпісь в обласних центрах.Розгорнути попередні цитати...тех же АЗС, куда энергетики заведут соответствующие мощности.Нафуя енергетикам це потрібно? тут ондо вони на підприємства кладуть великий фуй шось заводити. Ні, ну якщо АЗС пробашляє - то заведуть. Але АЗС, воно ще довго не буде потрібно.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:51:05 IP/Host: ---.customers.nuskope.com.au
|
Розгорнути попередні цитати...в 10 раз, тобто автівки будуть їздити по 5000 км на повній зарядці? 1 км це десь 20 кіловат.1 квт это примерно 4-6 км.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 13:54:47 IP/Host: ---.enet.vn.ua
|
а інфраструктуру для тролейбусів будувати не треба?
заявлений макс пробіг електробуса електрон на одній зарядці 225 км, по факту більше, середня довжина маршруту, переферія-центр для такого міста як львів десь 10 км, туди назад візьмем 20км. час на туди назад десь година. добто зарядка потрібна буде кожних плюс-мінус десять годин, але ж тобі треба аж пять підмінних батарей на один автобус
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:00:05 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Печки нет - до сраки электромобиль в Украине. Кто успел застать Запорожец - не даст соврать.
То ли дело Москвич-412: медная печка работает без вентилятора от набегающего потока. За бортом хоть -45, а в салоне жара 25-26, едешь в футболочке через Байкал по льду.
Показати зображення...
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:01:34 IP/Host: 176.105.53.---
|
Розгорнути попередні цитати...Убит последний аргумент превосходства бензина и дизеляНі. Передостанній аргумент - це швидкість "заправки", а останній аргумент - це доступність "заправки".
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:04:53 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:10:05 IP/Host: ---.nc.de
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:14:02 IP/Host: ---.foilcom.net
|
По Україні середня відстань між містами 600 км +-
На ніч зарядився і поїхав на другий день
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:15:11 IP/Host: ---.customers.nuskope.com.au
|
Вообще не понимаю этой проблемы, у нас на каждой конечной автобусы стоят по пол часа.
Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт. Этого хватит на круг, чтобы потом опять включить автобус в зарядку.
При этом запас батареи будет постоянно пополняться. Кроме этого за пол часа будет прогревается салон, а в течении маршрута температура поддерживаться.
По опыту, основная энергия уходит именно на прогрев.
Вобщем это все можно сделать.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:19:49 IP/Host: 176.105.2.---
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:20:12 IP/Host: ---.enet.vn.ua
|
Вообще не понимаю этой проблемы, у нас на каждой конечной автобусы стоят по пол часа.
Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт. Этого хватит на круг, чтобы потом опять включить автобус в зарядку.
При этом запас батареи будет постоянно пополняться. Кроме этого за пол часа будет прогревается салон, а в течении маршрута температура поддерживаться.
По опыту, основная энергия уходит именно на прогрев.
Вобщем это все можно сделать.
Можна на кожній зупинці ставити зарядку, по типу тролейбуса. Приїхав, запустив штангу, підзарядився й поїхав, таким чином високоємні батареї не потрібні, можливо й суперконценсаторами обійтись можна.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:23:51 IP/Host: ---.219.227.194.freenet.com.ua
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:26:36 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...По Україні середня відстань між містами 600 км +-
На ніч зарядився і поїхав на другий деньПустомити-Чорноморськ (чз Фастів) - лише взимку я їжджу з ночівкою. А зазвичай - 1100 км одним махом (13 годин).
Те ж саме до Миколаєва (обл).
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:27:34 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...такий самий гемор як і з облаштуванням заправочних станцій, до яких ще треба доїхати,Автозаправки вже давно є, зокрема й у містах. Їх "облаштовуванням" успішно займаються приватні контори. Паливо продають комунальному транспорту по талонах.
А для того, шо ти пропонуєш, потрібно тягнути електромережу для приміщення акумуляторної на зупинках за бюджетний кошт. Хіба шо як варіант на кінцевої тролейбуса мутити зарядки.не можу зрозуміти для чого є необхідність заряджати батарею швидко? час зарядки плюс частота заміни розраховується відносно кількості машин на маршруті, і підбирається оптимальна кількість батарей необхідна на зарядних станціях при стандартному процесі зарядки.
Це звиздець. "Безумствуебанутыххрабрых поем мы песню" От коли розрахуєш, тоді розповіси нам ))))
Оптимальним варіантом я бачу лише мутити зарядні станції на кінцевих зупинках тролейбусів/трамваїв. Там можна взяти напругу 600В й нормальний струм. При цьому зберігати до 5-ти комплектів підмінних акумуів для автобуса. Крім того, можна за бабло заряджати й легкові автівки - от тоді було б заїпісь в обласних центрах.тех же АЗС, куда энергетики заведут соответствующие мощности.Нафуя енергетикам це потрібно? тут ондо вони на підприємства кладуть великий фуй шось заводити. Ні, ну якщо АЗС пробашляє - то заведуть. Але АЗС, воно ще довго не буде потрібно.Нафуя это энергетикам? Да так - просто деньги. Такие бумажки с картинками - Вы видели наверное их.
Re: Эра электромобилей ещё ближе! |
12 січня 2019 14:34:38 IP/Host: ---.merlin.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Фторид-ионные батареи нового типа работают даже при комнатной температуре.комнатная температура +15 ? т.е. на морозе работать не будут ? авто для южных стран ?
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:36:13 IP/Host: ---.252.31.105.freenet.com.ua
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе! |
12 січня 2019 14:41:28 IP/Host: 91.232.159.---
|
Розгорнути попередні цитати...т.е должно быть 2 батареи ? фторидная и литиевая которая его прогреет перед стартом ?Для подогрева поставят ДВС.Какой нахрен ДВС для подогрева
Может быть поставят автономную печку, типа webasto, которая будет расходовать стакан горючки в час.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:42:20 IP/Host: ---.enet.vn.ua
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 14:43:21 IP/Host: 91.232.159.---
|
Кстати недавно читал у кацапов что без господдержки на инновации типа сеть суперчарджеров явно сокращается——не интересно торговым моллам ставить у себя чарджеры и на шару заправлять автивки да еще и платить за это в горэнерго.
пс. Помните какие были суперчарджеры на картинках у Маска?—— с солнечными батареями наверху( как и Гиперфабрика впрочем)—— а где сейчас те батареи?
Re: Эра электромобилей ещё ближе! |
12 січня 2019 14:49:21 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Для подогрева поставят ДВС.Какой нахрен ДВС для подогрева
Может быть поставят автономную печку, типа webasto, которая будет расходовать стакан горючки в час.webasto -- это и есть ДВС
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 15:01:18 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 15:19:17 IP/Host: ---.219.227.194.freenet.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Кстати недавно читал у кацапов что без господдержки на инновации типа сеть суперчарджеров явно сокращается——не интересно торговым моллам ставить у себя чарджеры и на шару заправлять автивки да еще и платить за это в горэнерго.
пс. Помните какие были суперчарджеры на картинках у Маска?—— с солнечными батареями наверху( как и Гиперфабрика впрочем)—— а где сейчас те батареи?солнечные батареи наверху -- это бутафория. Чтобы от них сделать полную зарядку там наверно неделю нужно стоять... и то не факт
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 15:19:39 IP/Host: ---.lvv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.
Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?
Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?