Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 12:33:05 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...ну а як інакше? Встановлять ліміт на споживання і гаплик.нє, це дурня
Все буде значно простіше
1. електромобілі не будуть обладнувати перехідниками та блоками для зарядки з побутової мережі.
2. Ємність аккумів виросте настільки, що за ніч аж ніяк не зарядиш з лімітом потужності
Хтось щось там наколхозить, звичайно, але то буде в малій кількості й будуть "переслідувати згідно закону" за обвинуваченням "порушення техніки безпеки", як з побутовим метаном зараз.Так чи інакше, але сам прайс на утримання електрички заженуть до рівня двз.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 12:55:33 IP/Host: ---.ds.km.ua
|
Розгорнути попередні цитати...ну а як інакше? Встановлять ліміт на споживання і гаплик.нє, це дурня
Все буде значно простіше
1. електромобілі не будуть обладнувати перехідниками та блоками для зарядки з побутової мережі.
2. Ємність аккумів виросте настільки, що за ніч аж ніяк не зарядиш з лімітом потужності
Хтось щось там наколхозить, звичайно, але то буде в малій кількості й будуть "переслідувати згідно закону" за обвинуваченням "порушення техніки безпеки", як з побутовим метаном зараз.Так чи інакше, але сам прайс на утримання електрички заженуть до рівня двз.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 12:56:45 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 13:18:29 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...нє, це дурня
Все буде значно простіше
1. електромобілі не будуть обладнувати перехідниками та блоками для зарядки з побутової мережі.
2. Ємність аккумів виросте настільки, що за ніч аж ніяк не зарядиш з лімітом потужності
Хтось щось там наколхозить, звичайно, але то буде в малій кількості й будуть "переслідувати згідно закону" за обвинуваченням "порушення техніки безпеки", як з побутовим метаном зараз.Так чи інакше, але сам прайс на утримання електрички заженуть до рівня двз.яким чином ?
у 5 разів піднімуть вартість електроенергії у всьому світі ?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 14:10:35 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Рено, Ніссан та Мітсубіші зараз проводять активні розробки та становлення на конвеєр електроавтомобілів. Інши автомобільні компаніі не відстають.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 14:15:16 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 14:39:48 IP/Host: ---.archer-soft.com
|
Розгорнути попередні цитати...нє, це дурня
Все буде значно простіше
1. електромобілі не будуть обладнувати перехідниками та блоками для зарядки з побутової мережі.
2. Ємність аккумів виросте настільки, що за ніч аж ніяк не зарядиш з лімітом потужності
Хтось щось там наколхозить, звичайно, але то буде в малій кількості й будуть "переслідувати згідно закону" за обвинуваченням "порушення техніки безпеки", як з побутовим метаном зараз.Так чи інакше, але сам прайс на утримання електрички заженуть до рівня двз.яким чином ?
у 5 разів піднімуть вартість електроенергії у всьому світі ?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 14:44:38 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Поки технологія акумів не перейде на новий етап розвитку, про витіснення двз говорити рано. На початку 20-го століття теж був стрибок розвитку електромобілів, але потім двз переміг. А невелекі електрокари весь час використовувались як транспорт на великих виробництвах чи для локальноі доставки.
Лише нова техеологія акумуляторів дозволить скинути двз з п"ядесталу. А цього поки що на горизонті масового виробництва не видно.В містах скоро невигідно та незручно буде користуватись ДВЗПо яким причинам буде невигідно і незручно?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 14:59:31 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.Оце буде реальним зашкваром...Когда в Германии запрещают использование отопительного дизтоплива для заправки автомобилей, это уже зашквар или еще нет?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 15:01:09 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Справа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія, завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки для авто із двз.Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....Достатньо глянути на форум наприклад Ніссан на кількість тем щодо заміни батарей в машинах 2011-2012 років а також на сайт продажу автомобілів вказаних років, щоб зрозуміти які там 10 років. Якщо ще додати вартість акумів від 5500 доларів , не враховуючи вартості заміни, то все це виглядатиме дитячими розвагами. Забув про корки в холодні зимові дні...
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 17:16:12 IP/Host: ---.isd.dp.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Оце буде реальним зашкваром...Когда в Германии запрещают использование отопительного дизтоплива для заправки автомобилей, это уже зашквар или еще нет?Таке не тільки в Німечині і вже давно.
І логіка в цьому є, бо дорожній збір.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 17:24:38 IP/Host: 188.166.61.---
|
Розгорнути попередні цитати...Справа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія, завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки для авто із двз.Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....Достатньо глянути на форум наприклад Ніссан на кількість тем щодо заміни батарей в машинах 2011-2012 років а також на сайт продажу автомобілів вказаних років, щоб зрозуміти які там 10 років. Якщо ще додати вартість акумів від 5500 доларів , не враховуючи вартості заміни, то все це виглядатиме дитячими розвагами. Забув про корки в холодні зимові дні...
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 17:29:56 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....Достатньо глянути на форум наприклад Ніссан на кількість тем щодо заміни батарей в машинах 2011-2012 років а також на сайт продажу автомобілів вказаних років, щоб зрозуміти які там 10 років. Якщо ще додати вартість акумів від 5500 доларів , не враховуючи вартості заміни, то все це виглядатиме дитячими розвагами. Забув про корки в холодні зимові дні...nissan дает гарантию 7 лет на то, что за 7 лет батарея утратит не более 25% емкости. если утратит - батарея меняется абсолютно бесплатно.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 17:45:29 IP/Host: ---.hsd1.nj.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не думаю. От подивися як змінюватиметься риторика коди електричних стане 30% потім 50%, потім 70%Только платить придётся за это тебе, а не другим. Как только засрут окружающую среду батареями, так и закончится.как ее засрут, если за отработавшие ресурс батареи платят бабки скупщики?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 17:48:40 IP/Host: 188.166.61.---
|
Розгорнути попередні цитати...Достатньо глянути на форум наприклад Ніссан на кількість тем щодо заміни батарей в машинах 2011-2012 років а також на сайт продажу автомобілів вказаних років, щоб зрозуміти які там 10 років. Якщо ще додати вартість акумів від 5500 доларів , не враховуючи вартості заміни, то все це виглядатиме дитячими розвагами. Забув про корки в холодні зимові дні...nissan дает гарантию 7 лет на то, что за 7 лет батарея утратит не более 25% емкости. если утратит - батарея меняется абсолютно бесплатно.Звідки така інформація. Наскільки я знаю на втрату не більше третини (не чверті ємності, а третини) дається гарантія 5 років, а на повний вихід з ладу батареї - 8 років.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 17:48:48 IP/Host: ---.hsd1.nj.comcast.net
|
Рено, Ніссан та Мітсубіші зараз проводять активні розробки та становлення на конвеєр електроавтомобілів. Інши автомобільні компаніі не відстають.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 18:00:04 IP/Host: 176.98.69.---
|
Розгорнути попередні цитати...Вот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку.
БУГАГА!
На "свалку" - вернее на хранение отправляется извлеченный литий... Остальное перерабатывается...
Метод переоработки самого лития есть, но пока экономически не выгодный, т.к. литий с добычи дешевле выходитНа свалку, любезнвй, на свалку. О том, что переработанный литий в 5 раз дороже свеже добытого, я написал в первом посте.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 18:03:57 IP/Host: 176.98.69.---
|
Розгорнути попередні цитати...Только платить придётся за это тебе, а не другим. Как только засрут окружающую среду батареями, так и закончится.как ее засрут, если за отработавшие ресурс батареи платят бабки скупщики?И что с ними дальше делать?
Прикинь, тебе втирают отремонтированное устройство, машину, стиралку, холодильник - пятилетней давности по ЦЕНЕ В ПЯТЬ РАЗ ДОРОЖЕ НОВОГО.
Купишь? Так я тебе сынову Тоёту Корову продам, после капремонта. $100,000 и вывоз твой. Берёшь?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 18:10:19 IP/Host: 188.166.61.---
|
Розгорнути попередні цитати...как ее засрут, если за отработавшие ресурс батареи платят бабки скупщики?И что с ними дальше делать?
Прикинь, тебе втирают отремонтированное устройство, машину, стиралку, холодильник - пятилетней давности по ЦЕНЕ В ПЯТЬ РАЗ ДОРОЖЕ НОВОГО.
Купишь? Так я тебе сынову Тоёту Корову продам, после капремонта. $100,000 и вывоз твой. Берёшь?тебе не втирают, ездь на бензине. Ты настолько туп, что не понимаешь, что чем больше электрокаров, тем дешевле твой любимый бензин,А может ты не туп, просто на заправке работаешь?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 18:30:38 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...nissan дает гарантию 7 лет на то, что за 7 лет батарея утратит не более 25% емкости. если утратит - батарея меняется абсолютно бесплатно.Звідки така інформація. Наскільки я знаю на втрату не більше третини (не чверті ємності, а третини) дається гарантія 5 років, а на повний вихід з ладу батареї - 8 років.да, это была гарантия на первое поколение, 8, а не 7 лет
Under the new warranty, Nissan will repair or replace a Leaf's battery within five years or 60,000 miles if it loses more than 30 percent of its charge capacity. For Leaf owners, that means the warranty kicks in if the 12-bar battery gauge falls under nine bars. The new warranty is the second for the Leaf's batteries; the first covers defects and flaws for up to eight years or 100,000 miles.
under nine bars - это потеря более 27.5%
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 18:34:50 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
Розгорнути попередні цитати...нє, це дурня
Все буде значно простіше
1. електромобілі не будуть обладнувати перехідниками та блоками для зарядки з побутової мережі.
2. Ємність аккумів виросте настільки, що за ніч аж ніяк не зарядиш з лімітом потужності
Хтось щось там наколхозить, звичайно, але то буде в малій кількості й будуть "переслідувати згідно закону" за обвинуваченням "порушення техніки безпеки", як з побутовим метаном зараз.Так чи інакше, але сам прайс на утримання електрички заженуть до рівня двз.Років 15 тому були дуже вигідні авто з дизельними двигунами. Зараз такої вигоди вже немає.
Нещодавно така сама історія трапилась з пропаном. Думаю, електромобілі на черзі.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 18:48:24 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку.
БУГАГА!
На "свалку" - вернее на хранение отправляется извлеченный литий... Остальное перерабатывается...
Метод переоработки самого лития есть, но пока экономически не выгодный, т.к. литий с добычи дешевле выходитНа свалку, любезнвй, на свалку. О том, что переработанный литий в 5 раз дороже свеже добытого, я написал в первом посте.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 18:53:48 IP/Host: 188.166.61.---
|
Розгорнути попередні цитати...Звідки така інформація. Наскільки я знаю на втрату не більше третини (не чверті ємності, а третини) дається гарантія 5 років, а на повний вихід з ладу батареї - 8 років.да, это была гарантия на первое поколение, 8, а не 7 лет
Under the new warranty, Nissan will repair or replace a Leaf's battery within five years or 60,000 miles if it loses more than 30 percent of its charge capacity. For Leaf owners, that means the warranty kicks in if the 12-bar battery gauge falls under nine bars. The new warranty is the second for the Leaf's batteries; the first covers defects and flaws for up to eight years or 100,000 miles.
under nine bars - это потеря более 27.5%Так 8 років (100000) - то на дефекти. А на втрату ємності гарантія 5 років (60000)
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 18:59:35 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...да, это была гарантия на первое поколение, 8, а не 7 лет
Under the new warranty, Nissan will repair or replace a Leaf's battery within five years or 60,000 miles if it loses more than 30 percent of its charge capacity. For Leaf owners, that means the warranty kicks in if the 12-bar battery gauge falls under nine bars. The new warranty is the second for the Leaf's batteries; the first covers defects and flaws for up to eight years or 100,000 miles.
under nine bars - это потеря более 27.5%Так 8 років (100000) - то на дефекти. А на втрату ємності гарантія 5 років (60000)на дефекты материалов в т.ч. а поскольку нормальное уменьшение емкости давно расчитано и известно, все что будет выходить за нормальные рамки можно относить к дефектам материалов (если режим эксплуатации не будет включать в себя ничего из "What is Not Covered" )
Lithium-Ion Battery Coverage
The lithium-ion battery coverage period is 96 months or 100,000 miles, whichever comes first. This warranty covers any repairs needed to correct defects in materials or workmanship subjected to the exclusions listed under the heading "What is Not Covered".
What is Not Covered
Lithium-Ion Battery
This warranty does not cover damage or failures resulting from or caused by:
- Exposing a vehicle to ambient temperatures above 120F (49C) for over 24 hours.
- Storing a vehicle in temperatures below -13F (-25C) for over seven days.
- Leaving your vehicle for over 14 days where the lithium-ion battery reaches a zero or near zero state of charge.
- Physically damaging the lithium-ion battery or intentionally attempting to reduce the life of the lithium-ion battery.
- Exposing the lithium-ion battery to contact with a direct flame.
- Immersing any portion of the lithium-ion battery in water or fluids.
- Opening the lithium-ion battery enclosure or having it serviced by someone other than a Nissan LEAF certified technician.
- Neglecting to follow correct charging procedures.
- Use of incompatible charging devices.
- Consequential damage caused by the failure to repair an existing problem.
другими словами, если ты нормально эксплуатировал автомобиль и вчера у тебя было 80% емкости, сегодня стало 75%, а завтра 70 - это гарантийный случай
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 19:08:08 IP/Host: 188.166.61.---
|
Так, але якщо у тебе по паличці в два роки спустилось до восьмої - це не гарантійний випадок.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 19:10:12 IP/Host: 188.166.61.---
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 20:20:26 IP/Host: 31.43.75.---
|
кстати, Тесла-S P100D проехала 1078 км на одной зарядке, правда со скоростью 40
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 20:33:08 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...кстати, Тесла-S P100D проехала 1078 км на одной зарядке, правда со скоростью 40А ще без клімата, музла і в світлу пору доби. Афуєть поіздка, чо там
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 21:18:09 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 21:20:30 IP/Host: 78.11.62.---
|
кстати, Тесла-S P100D проехала 1078 км на одной зарядке, правда со скоростью 40
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 21:46:06 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 21:48:38 IP/Host: 188.166.61.---
|
Розгорнути попередні цитати...або замонтувати в багажнику генератор з двзгігікаєш?
А хранцузи ВЖЕ зробили!
https://ecotechnica.com.ua/transport/1030-vo-frantsii-sozdali-pritsep-generator-dlya-elektromobilya.html
Французская компания EP Tender разработала двухколесный прицеп с портативным двигателем внутреннего сгорания для зарядки электромобиля во время движения.
Показати зображення...
Тож можна вже авта з ДВЗ забороняти (а щодо причепа заборон не було!)аааааааа
Розгорнути попередні цитати...кстати, Тесла-S P100D проехала 1078 км на одной зарядке, правда со скоростью 40ізза того її варто купити?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 22:07:31 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Змініть руку, теслостраждальці, а то вже мозолі понатирали.
Ще раз кажу вам: електромобілі - це ВЧОРАШНІЙ ДЕНЬ... Комунізм - теж.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 22:09:22 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Змініть руку, теслостраждальці, а то вже мозолі понатирали.
Ще раз кажу вам: електромобілі - це ВЧОРАШНІЙ ДЕНЬ... Комунізм - теж.не згоден.
електромобіль - третя машина в сім"ї для поїздок по місту і на недалекі (до 300 км) дистанції.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 22:14:26 IP/Host: 78.11.62.---
|
Розгорнути попередні цитати...гігікаєш?
А хранцузи ВЖЕ зробили!
https://ecotechnica.com.ua/transport/1030-vo-frantsii-sozdali-pritsep-generator-dlya-elektromobilya.html
Французская компания EP Tender разработала двухколесный прицеп с портативным двигателем внутреннего сгорания для зарядки электромобиля во время движения.
Показати зображення...
Тож можна вже авта з ДВЗ забороняти (а щодо причепа заборон не було!)аааааааасразу видно динозавра на керосинке.
это акуительная штука! я бы и не только я, а каждый электромобилевод брал бы такой раз-два в год в аренду.
существование такой штуки и возможность ее арендовать полностью устраняет необходимость в керосинке.
вот сейчас у меня электромобиль и бензинка. электромобиль используется каждый день по городу и его хватает поза очи. а бензинка стоит, гниет, занимает место, чтобы раз в год довезти меня на дальнее расстояние. для нее покупается страховка, а в ЕС так и техосмотр надо проходить и налог платить - просто за то, чтобы ее можно было раз в год использовать. а может и не придется даже раз в год.Розгорнути попередні цитати...кстати, Тесла-S P100D проехала 1078 км на одной зарядке, правда со скоростью 40ізза того її варто купити?не надо! и компьютер выброси. смотри телевизор, пользуйся почтовыми голубями
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 22:18:40 IP/Host: 188.166.61.---
|
Розгорнути попередні цитати...Змініть руку, теслостраждальці, а то вже мозолі понатирали.
Ще раз кажу вам: електромобілі - це ВЧОРАШНІЙ ДЕНЬ... Комунізм - теж.не згоден.
електромобіль - третя машина в сім"ї для поїздок по місту і на недалекі (до 300 км) дистанції.Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 22:20:31 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Змініть руку, теслостраждальці, а то вже мозолі понатирали.
Ще раз кажу вам: електромобілі - це ВЧОРАШНІЙ ДЕНЬ... Комунізм - теж.не згоден.
електромобіль - третя машина в сім"ї для поїздок по місту і на недалекі (до 300 км) дистанції.Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 22:29:39 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...не згоден.
електромобіль - третя машина в сім"ї для поїздок по місту і на недалекі (до 300 км) дистанції.Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.выставил свою на продажу. нах она нужна. есть поезда в конце-концов, если приспичит ехать срочно и далеко. тем более что остается дизелек рабочий, для экстренных случаев
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 22:35:53 IP/Host: 188.166.61.---
|
Розгорнути попередні цитати...Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.выставил свою на продажу. нах она нужна. есть поезда в конце-концов, если приспичит ехать срочно и далеко. тем более что остается дизелек рабочий, для экстренных случаевЯ недавно взяв в оренду на тиждень за 165 дол
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 22:45:37 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Змініть руку, теслостраждальці, а то вже мозолі понатирали.
Ще раз кажу вам: електромобілі - це ВЧОРАШНІЙ ДЕНЬ... Комунізм - теж.не згоден.
електромобіль - третя машина в сім"ї для поїздок по місту і на недалекі (до 300 км) дистанції.Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.