Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А давайте добьем тему авто и растамжка?

Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
hawk2002

и с велосипедистами, а то понакупляют велосипедов убивают дороги фурам потом проехать негде!
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Саме так. Німець на БМВ - це  круто. Француз на "Пежо" - це круто. Японець на "Тойоті" - це круто. Араб, африканець, українець на БМВ, "Пежо", "Тойоті" - це мавпи за кермом.

це ти про Президента, Прем’єра та всіх народних обранців такої думки ?  :weep:
   
В усьому світі є акцизи та мита на пальне, але це не означає, що ці акцизи йдуть прямо на утримання шляхів.
Так само, як акцизи з алкоголю не йдуть на лікування алкоголіків.
Наприклад, частка податків та акцизів в ціні пального в Англії сягає 60 відсотків, але є окремий дорожній податок, який сплачують усі незалежно від того скільки ти їздиш на рік - 20 км чи 20 000. Без сплати цього податку машина не має права виїжджати на громадські шляхи.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а как быть с электромобилями интересно  :laugh:

о, ви сумніваєтесь, що та кодла зараз щось нове придумає? Дарма!
До речі, на електромобілі теж якесь розмитнення є, від потужності в кВт. Я не в темі, але цифри там теж веселі.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а как быть с электромобилями интересно  :laugh:


ну на них хай вирахують макс і можливого проїзду і бавляться уже з тою цифрою - електро автівка явно менше проїде
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

и с велосипедистами, а то понакупляют велосипедов убивают дороги фурам потом проехать негде!

прикиньте у Львові цілі окремі доріжки встановили велосипедистом - цікаво з якого бюджету - тре глянути
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

це ти про Президента, Прем’єра та всіх народних обранців такої думки ?  :weep:
Про них у першу чергу. Бананова республіка. :(
   
До речі, в скандинавських країнах, які так полюбляють наводити за приклад фупчики, мита на автомобілі такі, що очі на лоба лізуть. Недарма там усі поголовно на велосипедах їздять.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

В усьому світі є акцизи та мита на пальне, але це не означає, що ці акцизи йдуть прямо на утримання шляхів.
Так само, як акцизи з алкоголю не йдуть на лікування алкоголіків.
Наприклад, частка податків та акцизів в ціні пального в Англії сягає 60 відсотків, але є окремий дорожній податок, який сплачують усі незалежно від того скільки ти їздиш на рік - 20 км чи 20 000. Без сплати цього податку машина не має права виїжджати на громадські шляхи.
у нас прямо встановлений дорожній збір в паливі


   

“Комсомолка” підрахувала, скільки коштів надходить до держбюджету з кишень водіїв, а яка частина з них витрачається на будівництво і ремонт дорожнього полотна.

Про стан українських доріг не говорить тільки ледачий. Тисячі кілометрів трас перетворилися на бездоріжжя, на якому водії пересуваються з черепашиною швидкістю, втрачають колеса і ламають машини. В Укравтодорі розводять руками, кажуть про погану погоду і запевняють, що грошей не вистачає.

СТАТИСТИКА ВІД ЧИНОВНИКІВ

Офіційна версія всього того неподобства, яке твориться на українських вулицях, звучить так: “У нас немає грошей на хороші дороги”. За даними Укравтодору, 90 відсотків наших транспортних магістралей уже 2-3 рази відпрацювали свій вік і потребують капітального ремонту. У відомстві підрахували: для цього їм потрібно 450 млрд грн.

При цьому нинішній бюджет Укравтодору значно скромніший – близько 15 млрд грн. Причому на дороги буде витрачено ще менше. Більша частина цих коштів піде на погашення кредитів компанії. І що піде на ремонт і будівництво доріг, залежить від того, які нові позики візьме відомство. Загалом все сумно.

В уряді теж розводять руками і обіцяють обов’язково полагодити дороги. Але пізніше. Коли з’являться гроші… Однак ще кілька років тому, коли вводили підвищений акциз на паливо, скасовуючи дорожній збір, нам обіцяли хороші дороги. І де вони? Не знаю, як у вас, а у мене склалося враження, що скільки грошей не віддай, всі вони підуть в асфальт, як у чорну діру.

ПРОСТА МАТЕМАТИКА

Отже, давайте подивимося, скільки українські водії дають до бюджету. Не будемо брати тільки паливну складову – підрахуємо, скільки всього держава заробляє на водіях і їх авто. Адже, заправляючись, кожен з нас платить істотну суму до бюджету.

- У собівартості пального частка податків становить 33 відсотки для бензинів і 22 відсотка для дизпалива, – говорить директор консалтингової компанії А-95 Сергій Куюн. – Акцизний збір складає 198 євро з тонни бензину і 50 євро – з дизельного палива. Плюс до цього додається ще й ПДВ. У минулому році була плаваюча ставка акцизу на пальне. Чим дешевшою була нафта на світових ринках, тим більше платили українські водії в бюджет. Але з нового року від неї відмовилися, і акциз у нас знову фіксований.

Виходить, при нинішніх цінах до бюджету з літра бензину йде близько 3,6 грн., а з літра дизельного палива – близько 2,2 грн. Дивимося на загальні обсяги українського ринку пального. За словами фахівця, за рік продається 4,5 млн тонн бензину і 5,5 млн тонн дизельного палива.

- У кожній тонні бензину міститься 1300 літрів бензину та 1250 літрів дизельного палива, – продовжує Сергій Куюн. – Можете підрахувати, скільки літрів того чи іншого пального продається.

Знову беремо в руки калькулятор. Отримуємо: 5850 мільйонів літрів бензину і 5625 млн літрів дизельного палива. Звідси загальний обсяг податків, що надходять у скарбницю, становить 33,4 млрд грн.

Йдемо далі. За даними компанії AUTO-Consulting, в 2012 році в Україні продали 217 581 авто. Скільки бюджет отримав від цього? За даними аналітиків, середня ціна легкового автомобіля була 17,4 тис. євро. Значить, за рік на машини витратили понад 40 млрд гривень. Тобто тільки у вигляді ПДВ до бюджету надійшло близько 6,7 млрд гривень. Але і це не все: із усіх ввезених машин стягується податок – 10 відсотків від їхньої митної вартості, ще близько 2-3 млрд гривень.

Підсумовуємо: близько 43 млрд гривень на рік держава отримала від водіїв. Причому можна ще довго рахувати, скільки автолюбителі приносять до бюджету, адже є і угоди на вторинному авторинку, і запчастини, і витратні матеріали, з яких сплачуються податки…

Але навіть цифра 43 млрд гривень вражає. За ці гроші можна за 10-12 років оновити всі дороги країни, навіть враховуючи апетити Укравтодору.

СКІЛЬКИ КОШТУЄ КІЛОМЕТР

Окремо зупинимося на вартості дорожніх робіт. Багатомільярдні підряди на ремонт і прокладання автомагістралей частіше отримують компанії, чиї акціонери близькі до влади. А прокуратура щорічно знаходить багатомільйонні порушення при використанні бюджетних коштів, при цьому підрядники продовжують отримувати замовлення у держави.

На жаль, ми не змогли отримати від головної автодорожньої організації відповідей на наші запитання. Наприклад, скільки коштує метр прокладання чи ремонту дороги. У відомстві наші запити проігнорували. Тому ми вирішили замовити асфальтування у приватних підрядників. За легендою нам потрібно заасфальтувати ґрунтову дорогу в приватному секторі і відремонтувати ділянку асфальтованої дороги.

- Ціни можуть відрізнятися в рази, – розповіли нам по телефону. – Найбюджетніший варіант – це шар щебеню 8 сантиметрів, а зверху шар асфальту 3 см. Для легкових автомобілів на декілька років вистачить! Обійдеться в 98 гривень за квадратний метр. Плюс встановлення бордюрного каменю – ще 150 гривень за погонний метр. Якщо дорога шириною 8 метрів, то за 100 метрів ви заплатите мінімум 78,5 тисячі гривень. З установленням бордюру – близько 108 тисяч гривень. Разом: кілометр – від 785 тисяч гривень до мільйона і вище. І це найекономніша пропозиція.

Дорога, по якій повинні їздити вантажівки, схожа на багатошаровий пиріг (див. інфографіку). Спочатку роблять виїмку ґрунту під майбутню дорогу. Вниз укладають пісок, потім два шари щебеню і три шари асфальту.

Вартість такої дороги істотно більша – від 405 грн. за квадратний метр, але воно того варте. Саме такими мають бути всі великі автомагістралі країни. Така двосмугова дорога шириною 8 метрів обійшлася б в 3,24 млн гривень.

Однак держава платить підрядникам набагато дорожче. Колишній міністр транспорту Борис Колесніков озвучував такі цифри: будівництво 1 км чотирисмугової дороги в Україні обходиться мінімум в 5 млн доларів, тобто в 40 млн гривень. Виходить, дві смуги обходяться державі в 20 млн гривень за кілометр. У п’ять разів дорожче, ніж в нашому експерименті, притому що ми звернулися в першу-ліпшу фірму з асфальтування вулиць. Ми розуміємо, що державні магістралі ще треба спланувати, обладнати бордюрами і дорожніми знаками… Але різниця в 5 разів вражає.

Правда, чиновники кажуть, що вітчизняні матеріали не відповідають світовим стандартам, тому-то вони і закуповують все за кордоном. Однак перевірити, який асфальт покладено в нижній або середній шар (та й чи покладено!), часто неможливо.

У цьому році, швидше за все, Укравтодору буде не до нових доріг. Привести би в порядок старі! Так от для довідки: повний комплекс робіт “ямковий ремонт асфальтового покриття з укладанням асфальту товщиною 5 см” нам запропонували провести за 133 гривні за квадратний метр. Це без урахування знижок за обсяг. Неважко підрахувати, що на сплачені водіями більше 40 мільярдів гривень можна відремонтувати 37,5 тисячі кілометрів двосмугових доріг, повністю замінивши на них покриття.

ДОХОДИ І ВИДАТКИ

33,4 млрд грн. збори з пального
10 млрд грн. збори з нових авто
3,2 млрд грн. виділено на ремонт і експлуатацію доріг

Андрій Гаценко

решта 40 млрд грн украдено
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

прикиньте у Львові цілі окремі доріжки встановили велосипедистом - цікаво з якого бюджету - тре глянути

Ті олені все одно тулять по дорогам. Ще й факи  крутять
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

До речі, в скандинавських країнах, які так полюбляють наводити за приклад фупчики, мита на автомобілі такі, що очі на лоба лізуть. Недарма там усі поголовно на велосипедах їздять.

а де не де ростілюють, а ще є канібали які їдять людей!
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
hawk2002

В усьому світі є акцизи та мита на пальне, але це не означає, що ці акцизи йдуть прямо на утримання шляхів.
Так само, як акцизи з алкоголю не йдуть на лікування алкоголіків.
Наприклад, частка податків та акцизів в ціні пального в Англії сягає 60 відсотків, але є окремий дорожній податок, який сплачують усі незалежно від того скільки ти їздиш на рік - 20 км чи 20 000. Без сплати цього податку машина не має права виїжджати на громадські шляхи.
то акциз, а это чотко дорожный сбор, не надо путать
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

33,4 млрд грн. збори з пального
10 млрд грн. збори з нових авто
3,2 млрд грн. виділено на ремонт і експлуатацію доріг

Андрій Гаценко

решта 40 млрд грн украдено
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

на ремонт доріг витратили менше 10% зібраних коштів :) решто вкрали - сеня каже на АТО пішли - правда кажуть в АТО всього не хватає :)
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

на ремонт доріг витратили менше 10% зібраних коштів :) решто вкрали - сеня каже на АТО пішли - правда кажуть в АТО всього не хватає :)

Кому війна, а кому на карман впало. Украінські реаліі
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Кому війна, а кому на карман впало. Украінські реаліі

4 млрд доларів... сбрили чинуши
   
кроль! педрило сделай хоть что нибудь хорошее падло тупорылое...!

вони в темі - як же ж кролик свій перший мільярд заробив?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

яке тобі діло до бажання інших?

якщо людина хоче мати авто то хто тобі дав право заперечити це право людини?

ты серьёзно? шо я этим чувакам со свалки запрещаю?
им их власть установила такие пошлины на старые автомобили, компренэ.

Их депутаты это делают за которых они только что проголосовали , избрали в раду, а не я запрещаю.
Их депутаты и правительство говорит, страна в дерьме, нет валюты даже на лекарства, поэтому ограничиваем импорт .
Какой то резон в этом есть.
Но это они голосовали за них, не марсиане, не кацапы, не хуйло, а оказывается это я им запрещаю.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

хто им шо запрещает?
вот новенький пежо в Украине стоит дешевле чем во Франции, дешевле!!!

Но воно ж вкрало и мамки пясот эврив и хоче мерседеса куплять.

http://www.peugeot.fr/#

http://www.peugeot.ua/#
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Про них у першу чергу. Бананова республіка. :(
:facepalm: нами управляють мавпи, я завжди думав шо шось не так. Мавпи ввели мита - в тридорога, дійсно мавп’ячий поступок :(
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
hawk2002

хто им шо запрещает?
вот новенький пежо в Украине стоит дешевле чем во Франции, дешевле!!!

Но воно ж вкрало и мамки пясот эврив и хоче мерседеса куплять.

да походу надо 15 тыщь евро украсть, иначе мавпа  :(
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а ты нацист
Ви мене присоромили. Підберіть мені, б.л., політкоректне слово для ось цього українця за кермом не аби-чого, а "Бентлі"!

"В Киеве водитель "Бентли" бросал в полицию доллары, руководил трамваями и пел гимн Украины (фото)"

http://kiev.сегодня/kaccidents/v-kieve-voditel-bentli-brosal-v-policiyu-dollary-rukovodil-tramvayami-i-pel-gimn-ukrainy-641168.html

"По словам очевидцев, "шумахер" едва держался на ногах и практически выполз из салона."

""Он успел добежать до соседнего кафе, но ребята-полицейские вернули его обратно. Туда приехало 4 полицейских машины и заблокировали Бентли!", – говорят очевидцы.

Водитель пел гимн Украины, пытался управлять движением трамваев, а затем кричал что-то про ментовский произвол. В итоге, патрульные составили протокол на любителя долларов и выпивки."
   
А в чому власне проблема?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ви мене присоромили. Підберіть мені, б.л., політкоректне слово для ось цього українця за кермом не аби-чого, а "Бентлі"!

"В Киеве водитель "Бентли" бросал в полицию доллары, руководил трамваями и пел гимн Украины (фото)"

http://kiev.сегодня/kaccidents/v-kieve-voditel-bentli-brosal-v-policiyu-dollary-rukovodil-tramvayami-i-pel-gimn-ukrainy-641168.html

"По словам очевидцев, "шумахер" едва держался на ногах и практически выполз из салона."

""Он успел добежать до соседнего кафе, но ребята-полицейские вернули его обратно. Туда приехало 4 полицейских машины и заблокировали Бентли!", – говорят очевидцы.

Водитель пел гимн Украины, пытался управлять движением трамваев, а затем кричал что-то про ментовский произвол. В итоге, патрульные составили протокол на любителя долларов и выпивки."



як це співвідноситься з темою гілки, мавпо?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

як це співвідноситься з темою гілки, мавпо?
То це був ти?  X(
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
hawk2002

Ви мене присоромили. Підберіть мені, б.л., політкоректне слово для ось цього українця за кермом не аби-чого, а "Бентлі"!



он же достоин по твоим словам  :laugh:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

То це був ти?  X(
Ти по суті відповідати в стані, мавпо?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ти по суті відповідати в стані, мавпо?
:fuck: Можу й по-суті, бичаро.

Ніколи не бачив упоротого бидляка на "Таврії", "Славуті", "Ланосі"...

А як бачиш "німця" - бичара 100% - можеш не сумніватися.

Останнє редагування: 16 серпня 2015 20:22:30 від boojum
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

:fuck: Можу й по-суті, бичаро.

Ніколи не бачив упоротого бидляка на "Таврії", "Славуті", "Ланосі"...

А як бачиш "німця" - бичара 100% - можеш не сумніватися.

Мавпа кидається лайном. В принципі, ніц дивного
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
hawk2002

:fuck: Можу й по-суті, бичаро.

Ніколи не бачив упоротого бидляка на "Таврії", "Славуті", "Ланосі"...

А як бачиш "німця" - бичара 100% - можеш не сумніватися.
:laugh:
как тебя еще не депортировали за тупость
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

:laugh:
как тебя еще не депортировали за тупость
Відповім: бо місцеві так само як і я зневажають тупе бичйо на крутих "тачілах". Тому їх тут практично і немає (ані бичйа, ані "тачіл"). Хіба в драг-дилерів з кольорових районів.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
hawk2002

Відповім: бо місцеві так само як і я зневажають тупе бичйо на крутих "тачілах". Тому їх тут практично і немає (ані бичйа, ані "тачіл"). Хіба в драг-дилерів з кольорових районів.
десятилетний мерс или пежо это крутая тачилла да ты совсем упоролся клоун
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

так шо , почему никто не возмущается тем что новые машины в Украине дешевле чем во Франции?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

хто им шо запрещает?
вот новенький пежо в Украине стоит дешевле чем во Франции, дешевле!!!

Но воно ж вкрало и мамки пясот эврив и хоче мерседеса куплять.

http://www.peugeot.fr/#

http://www.peugeot.ua/#

який саме?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Відповім: бо місцеві так само як і я зневажають тупе бичйо на крутих "тачілах". Тому їх тут практично і немає (ані бичйа, ані "тачіл"). Хіба в драг-дилерів з кольорових районів.

маячню говорете у нас сільське населення майже 50 відсотків але людині з обмеженою уявою лише можуть мавп зневажати на більше їх не хватає
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

хто им шо запрещает?
вот новенький пежо в Украине стоит дешевле чем во Франции, дешевле!!!

Но воно ж вкрало и мамки пясот эврив и хоче мерседеса куплять.

http://www.peugeot.fr/#

http://www.peugeot.ua/#

? на які дешевше?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

маячню говорете у нас сільське населення майже 50 відсотків але людині з обмеженою уявою лише можуть мавп зневажати на більше їх не хватає
(1) 30 відсотків; (2) вони не "Мерси" купують для практичних потреб (якщо не повидєлуватись, звичайно).
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

(1) 30 відсотків; (2) вони не "Мерси" купують для практичних потреб (якщо не повидєлуватись, звичайно).

йо вони купляють те що дешевше в обслуговувані і взагалі дешевше а лайноси дорожчі за бу німаків і обслуговують їх же самі тобто Петя з Васадзе отримують над прибутки впарюючи те що німці тільки в 3 -4 рази дорожче :) і називають це патріотизм
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

йо вони купляють те що дешевше в обслуговувані і взагалі дешевше а лайноси дорожчі за бу німаків і обслуговують їх же самі тобто Петя з Васадзе отримують над прибутки впарюючи те що німці тільки в 3 -4 рази дорожче :) і називають це патріотизм
То чого ніхто не налагодив виробництво чогось справді дешевого? Подивіться, на чому після війни ті ж французи їздили - а вони ж, типу, переможці були.

А в нас вся надія лише на німців. "Завойовники космосу."
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

То чого ніхто не налагодив виробництво чогось справді дешевого? Подивіться, на чому після війни ті ж французи їздили - а вони ж, типу, переможці були.

А в нас вся надія лише на німців. "Завойовники космосу."

а хто має потенціал такий :) ?
а якщо можна старе впарити тому що манупасам інше не вдасся купити :)
взагалі зараз вельми патріотично купляти авто на польських номерах - це максимально вбиває корупцію і забиває продажні суди тупими справами
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 5 гостей
 
Повна версія