Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А давайте добьем тему авто и растамжка?

Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Саме так. Німець на БМВ - це  круто. Француз на "Пежо" - це круто. Японець на "Тойоті" - це круто. Араб, африканець, українець на БМВ, "Пежо", "Тойоті" - це мавпи за кермом.

А ти в цьому логічному ряді де? Украінська мавпа у хранціі на китайському лісапєті?

Останнє редагування: 16 серпня 2015 17:41:45 від PRom
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

у 1992 році завод Комунар отримав бізнес пропозицію на встановлення обігріву сидіть у Таврію від національного виробника - завод послав наюх і уже у 2014 (22 роки потому) самотужки налагодив встановлення обігріву.

Покращувачі ідуть наюх навіть без варіантів - спочатку повне тотальне банкрутство а потім якщо щось зроблять то будуть мати право манюпасу пробувати продати
Ви самі хоч читаєте те, що пишете? У 1992-му з/п в Україні була 10 баксів. Який нах обігрів? А в 2014-му з/п разів у тридцять вища. Не може український ринок оплачувати найновіші сервіси, що існують на німецькому ринку.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Саме так. Німець на БМВ - це  круто. Француз на "Пежо" - це круто. Японець на "Тойоті" - це круто. Араб, африканець, українець на БМВ, "Пежо", "Тойоті" - це мавпи за кермом.

Цікаво про що скаже американська демократія почувши що boojum назвав американця мавпою за кермом тому що той купив японське чи європейське авто - певно прикладом по зубам відповіла демократія.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

А ти в цьому логічному ряді де? Украінська мавпа у хранціі на китайському лісапєті?
В мене й лісапета немає.  :weep:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

В мене й лісапета немає.  :weep:

на мушлях національних пересуваєтесь ? чи із палати тільки на кріслі каталці дозволяють?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Саме так. Німець на БМВ - це  круто. Француз на "Пежо" - це круто. Японець на "Тойоті" - це круто. Араб, африканець, українець на БМВ, "Пежо", "Тойоті" - це мавпи за кермом.

це ти про Президента, Прем’єра та всіх народних обранців такої думки ?  :weep:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
hawk2002

Саме так. Німець на БМВ - це  круто. Француз на "Пежо" - це круто. Японець на "Тойоті" - це круто. Араб, африканець, українець на БМВ, "Пежо", "Тойоті" - це мавпи за кермом.
а ты нацист
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ви самі хоч читаєте те, що пишете? У 1992-му з/п в Україні була 10 баксів. Який нах обігрів? А в 2014-му з/п разів у тридцять вища. Не може український ринок оплачувати найновіші сервіси, що існують на німецькому ринку.

ахаха :) тобто я маю зараз купити авто не безпосередньо в німця а перекупа який купив у корейця який купив у німця
ахаха - оце реальні шулери та аферисти
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а ты нацист

+1
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

прикладом по зубам
М-да. Уявлення про демократію.  :facepalm1:

Спершу Америкою треба стати, щоб поводитись як американці.

Всі ті "Тойоти" і "Мерси" після війни виросли завдяки тому, що заможні американці погодились їх купувати задля підтримки зруйнованої війною економіки Японії і Німеччини. І японці й німці про це пам'ятають. А от українець, що під час шаленої кризи в Україні і переддефолтному стані економіки через брак твердої валюти б'ється в істериці через те, що йому не дозволяють вивозити в необмежених кількостях валюту з України для підтримки процвітаючої економіки Німеччини може викликати лише подив.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

М-да. Уявлення про демократію.  :facepalm1:

Спершу Америкою треба стати, щоб поводитись як американці.

Всі ті "Тойоти" і "Мерси" після війни виросли завдяки тому, що заможні американці погодились їх купувати задля підтримки зруйнованої війною економіки Японії і Німеччини. І японці й німці про це пам'ятають. А от українець, що під час шаленої кризи в Україні і переддефолтному стані економіки через брак твердої валюти б'ється в істериці через те, що йому не дозволяють вивозити в необмежених кількостях валюту з України для підтримки процвітаючої економіки Німеччини може викликати лише подив.

О, іканамізд детектед! Точно такий самий, як недоумок А.І.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

М-да. Уявлення про демократію.  :facepalm1:

Спершу Америкою треба стати, щоб поводитись як американці.

Всі ті "Тойоти" і "Мерси" після війни виросли завдяки тому, що заможні американці погодились їх купувати задля підтримки зруйнованої війною економіки Японії і Німеччини. І японці й німці про це пам'ятають. А от українець, що під час шаленої кризи в Україні і переддефолтному стані економіки через брак твердої валюти б'ється в істериці через те, що йому не дозволяють вивозити в необмежених кількостях валюту з України для підтримки процвітаючої економіки Німеччини може викликати лише подив.

демократія себе захищає і так :)

АААААААААААААААА ви дивіться що він написав

"виросли завдяки тому, що заможні американці погодились їх купувати задля підтримки зруйнованої війною економіки Японії і Німеччини."

плять інтелектуал ти наш

вони купляли тому що вони були кращої якості і дешевші за американські

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

сможете назвать хоть один вариант ответа с их стороны :S
   А меня в Харьковской области, или чувака во Львовской , должен ипать вопрос, что он там ответит?...
Если из за того что он получает сраные 3-4 тыщи гривен на конвеере, мы должны ездить на тридцатилетних тачках, сдыхать, без кондишена в тридцатиградусную жару, молиться что бы не дай бог не попасть в серьезное дтп, так как в них выжить проблематично и тратить лишних от 30 до 50 процентов лишних денег на заправку...
   

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

демократія себе захищає і так :)

АААААААААААААААА ви дивіться що він написав

"виросли завдяки тому, що заможні американці погодились їх купувати задля підтримки зруйнованої війною економіки Японії і Німеччини."
плять інтелектуал ти наш

вони купляли тому що вони були кращої якості і дешевші за американські

Мавпи історію не вчать. А там про економічну війну між штатами і японією дофіга було.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а ты нацист
А вони вбивці. Кілька годин тому ледве встиг вистрибнути з-під коліс двох колісниць (марки не помітив), що неслись на мене на переході наввипередки. Тобто і по основній і по зустрічній. Тому й ледве не вбили, бо першу я побачив, що встигну проскочити, аж тут з-за неї вилітає по зустрічці інша, яка мене ледь не вбила. Чому не пропустив ідіотів? Здаля не видно, хто там за кермом, а перехід зроблено зі знаком "СТОП" - тобто зобов'язані зупинитися навіть без пішохода.

Запевняю вас, не для таких розваг німецькі, французькі й японські конструктори й інженери робили ті авто.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

перед пішим переходом встановили знак СТОП - йой які казки
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

демократія себе захищає і так :)

АААААААААААААААА ви дивіться що він написав

"виросли завдяки тому, що заможні американці погодились їх купувати задля підтримки зруйнованої війною економіки Японії і Німеччини."
плять інтелектуал ти наш

вони купляли тому що вони були кращої якості і дешевші за американські
Ви, мабуть, придурюєтесь чи жартуєте, так? Бо ж гілка ПРО МИТА І ЗБОРИ. І "режим найбільшого сприяння у торгівлі" - це основна "зброя" США у світовій політиці, коли ці мита і збори скасовуються для деяких країн. Дали цей режим - країна йде до процвітання; не дали - див. Україну.

В ті часи японська продукція була тим, чим була китайська вчора: дешевою халтурою.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

перед пішим переходом встановили знак СТОП - йой які казки
І таким знавцям дорожних знаків в Україні дають права?  ;o Це не ви були в одній із тих тачок?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

М-да. Уявлення про демократію.  :facepalm1:

Спершу Америкою треба стати, щоб поводитись як американці.

Всі ті "Тойоти" і "Мерси" після війни виросли завдяки тому, що заможні американці погодились їх купувати задля підтримки зруйнованої війною економіки Японії і Німеччини. ....

"Кури" историю...
Несешь херню...
Стояли гнили на припортовых стоянках японские автомобили в Штатах...
Пока не ипонул нефтяной кризис...
Не было в природе штатовских малолитражек на рынке...
Начали разбирать японские...
На том и поднялись...
Иначе бы про японский автопром уже все бы давно забыли...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Мавпи історію не вчать. А там про економічну війну між штатами і японією дофіга було.
Самі спершу вивчіть.  (td) Вся проблема в торгівлі з Японією полягає в тім, що ринок нібито й повністю відкритий - але японець _ніколи_ не купить щось імпортне, якщо існує відповідний японський товар - навіть дорожчий і гірший. Як цю проблему розв'язати? Звідси й війни. Але це вже зовсім з іншої епохи.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

"Кури" историю...
Несешь херню...
Стояли гнили на припортовых стоянках японские автомобили в Штатах...
Пока не ипонул нефтяной кризис...
Не было в природе штатовских малолитражек на рынке...
Начали разбирать японские...
На том и поднялись...
Иначе бы про японский автопром уже все бы давно забыли...
Що ви мішаєте все докупи? Був післявоєнний час, була нафтова криза 70-х - багато чого було й буде в історії людства.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ви, мабуть, придурюєтесь чи жартуєте, так? Бо ж гілка ПРО МИТА І ЗБОРИ. І "режим найбільшого сприяння у торгівлі" - це основна "зброя" США у світовій політиці, коли ці мита і збори скасовуються для деяких країн. Дали цей режим - країна йде до процвітання; не дали - див. Україну.

В ті часи японська продукція була тим, чим була китайська вчора: дешевою халтурою.


Комбинация - две колбаски

В 1960-е гг. в обществе растет понимание того, что пользование автомобилями должно быть более безопасным для людей и менее экологически вредным. Появились требования о введении законодательных ограничений на токсичность автомобильных выхлопов. Новым требованиям полностью удовлетворяли японские автомобили. Более того, они были гораздо дешевле и экономичнее американских и европейских. Разница между Японией и США в затратах производства в расчете на одну малолитражку, даже с учетом транспортных расходов и таможенных выплат, составляла 1.0-1.4 тыс. дол. В итоге к началу 1970-х гг. доля импортных (в основном японских) машин в общем объеме продаж увеличилась до 15%.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Що ви мішаєте все докупи? Був післявоєнний час, була нафтова криза 70-х - багато чого було й буде в історії людства.

та да учити історію а не лапшу нести
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Що ви мішаєте все докупи? Був післявоєнний час, була нафтова криза 70-х - багато чого було й буде в історії людства.
Бля, та возьми почитай воспоминания того же Ли Яккоки, или Акио Мориты...
Посмотри что выпускали японцы после войны...
Там без слез смотреть невозможно...
И если бы не дорогущий бенз, хрен бы американцы на них сели...
От слова "вообще"...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

тепер що трапилось до 80 років

Американские корпорации пытались приспособиться к новым требованиям потребителей и к новым условиям конкуренции. Они увеличили выпуск малогабаритных автомобилей, однако огромные размеры производства не позволили им перестроиться достаточно быстро. Качество и технические параметры новых американских малолитражек не могли соперничать с зарубежными образцами. Поэтому отечественные малогабаритные машины лишь затруднили продажи крупногабаритных автомобилей, но не составили конкуренции импортным. Оценки покупателями качества автомобилей по 10-балльной шкале в 1979 г. были следующими: для американских автомобилей различных категорий - от 6.2 до 6.8 балла, для импортных - от 7.7 до 8.1 балла. В том же году приверженность покупателей к отечественным и иностранным маркам характеризовалась следующими данными: среди покупателей американских машин еще раз купили бы данную модель от 74.2 до 86.6% , а среди покупателей импортных машин - от 91.4 до 94.6%. Благодаря высокой конкурентоспособнос ти импортных машин их доля в общих продажах достигла в 1980 г. 26.7%.

от які підступні американці купляють краще за дешевші гроші як же ж так а ім треба лайноси 25 років купляти
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Самі спершу вивчіть.  (td) Вся проблема в торгівлі з Японією полягає в тім, що ринок нібито й повністю відкритий - але японець _ніколи_ не купить щось імпортне, якщо існує відповідний японський товар - навіть дорожчий і гірший. Як цю проблему розв'язати? Звідси й війни. Але це вже зовсім з іншої епохи.

та да. срала-мазала. ояєпу.... :facepalm:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Бля, та возьми почитай воспоминания того же Ли Яккоки, или Акио Мориты...
Посмотри что выпускали японцы после войны...
Там без слез смотреть невозможно...
И если бы не дорогущий бенз, хрен бы американцы на них сели...
От слова "вообще"...
"Дорогущий бенз" - це 70-ті.  :gigi:  З іншого боку, таки після війни. :S
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

"Дорогущий бенз" - це 70-ті.  :gigi:  З іншого боку, таки після війни. :S


осі пусі

Очередные крупные изменения начинаются с середины 1950-х гг., когда на автомобильном рынке США резко увеличиваются продажи малогабаритных автомобилей из Европы (в первую очередь западногерманский "Фольксваген"). Импортные марки имели низкую цену, главным образом за счет дешевизны рабочей силы в Европе по сравнению с США. Дешевые иностранные машины покупали в значительной степени те семьи, у которых уже была дорогая американская модель и которые теперь хотели приобрести второй дешевый автомобиль.


знов пальцем в небо :) за скільки атестат про освіту купили?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ладно...
Тут еще один вопрос...
Какого "вітчизняного виробника" коммерческой автотехники защищают пошлины и сборы на нее?...
Седельные тягачи...
Прицепы и полуприцепы...
Грузовые бусы...
Всякого рода "каблучки"...
А нет их а природе...
Чистый фискальный интерес...
И пох на чадящие и умирающие на малейшем подъеме всякие газы, камазы и зилы...
   
Скажіть, а якщо введуть дорожній податок, скажімо, гривень 300 на місяць для всіх без виключення, але скасують ввізне мито, ви підтоимаєте таку ініціативу. Ну і обов'язковий техогляд відповідно до стандартів ЄС?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Скажіть, а якщо введуть дорожній податок, скажімо, гривень 300 на місяць для всіх без виключення, але скасують ввізне мито, ви підтоимаєте таку ініціативу. Ну і обов'язковий техогляд відповідно до стандартів ЄС?

у нас уже є дорожній податок в вартості пального

обовязковий техогляд у нас уже авто без двигуна коліс дверей по жорскішому стандарту ніж в єс проходила  толку ніякого - техогляд страховим
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ну і обов'язковий техогляд відповідно до стандартів ЄС?
300*12 + хабар замість техогляду - дорогувато буде!  :nea:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

"Дорогущий бенз" - це 70-ті.  :gigi:  З іншого боку, таки після війни. :S
Ну и?...
70-е и есть источник экспансии японцев на американский рынок...
Про довоенный и послевоенный(до 70-х) японский автопром, не приходится говорить всерьез...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

300*12 + хабар замість техогляду - дорогувато буде!  :nea:

податок має бути в пальному - користуєшся платиш - користуєшся багато платиш більше - а то куплятимуть корито яке важить дофіга і вбиваимуть дорогу за 300 грн 24 години на добу і порівняти із якоюсь економною легкою

тому податок який зара включили в пальне є найбільш коректним щодо використання шляхів

Проблема в тому що яценюк заявив що його в звязку з АТО використовують не за призначенням
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Скажіть, а якщо введуть дорожній податок, скажімо, гривень 300 на місяць для всіх без виключення, але скасують ввізне мито, ви підтоимаєте таку ініціативу. Ну і обов'язковий техогляд відповідно до стандартів ЄС?

дорожній збір включений в ціну пального ще за януковича. куди він йде - хез, може діяспора пояснить?
   
у нас уже є дорожній податок в вартості пального

обовязковий техогляд у нас уже авто без двигуна коліс дверей по жорскішому стандарту ніж в єс проходила  толку ніякого - техогляд страховим

Немає у вас дорожнього податку. В Європі пальне коштує дорожче і є окремий податок . 
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

дорожній збір включений в ціну пального ще за януковича. куди він йде - хез, може діяспора пояснить?
Яценюк на АТО пустив - десь було інтервю
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Немає у вас дорожнього податку. В Європі пальне коштує дорожче і є окремий податок . 

Ну чесно чено є навіть влом шукати :) але можна ввести податок на повітря і опади - теж непогана ініціатива
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Немає у вас дорожнього податку. В Європі пальне коштує дорожче і є окремий податок . 

то пздц  :facepalm:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
hawk2002

дорожній збір включений в ціну пального ще за януковича. куди він йде - хез, може діяспора пояснить?
а как быть с электромобилями интересно  :laugh:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 7 гостей
 
Повна версія