Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Але коли ти пишеш що ДВЗ вимагають якихось неїбацца зусиль по їх обслугованню це просто тупе знущання над здоровим глуздом і власним багаторічним досвідом.

Ще раз, в тебе як в пенсіонера є весь час в світі відігнати зранку машину в сервіс і там декілька годин посидіти та пити безкоштовну Кірог каву, чи з таким самими пенсіонерами- однодумцями як сам говорити про доктора Фаучі, страшний Ковід, і як локдауни були недостатньо жорстокі а потім це переспівувати на цьому форумі. Тобі немає куди спішити.

Для тих хто працює машина один день в сервісі - це вже логістична проблема що часто вимагає аренду автомобіля щоб мінімізувати

Завдяки тому що електромобіль не вимагає безкінечної череди планових сервісів - 5, 10, 20, 30, …. тисяч миль, в нього не зношуються гальма, не потрібно міняти мастило, не здихає прогнозовано акумулятор через 4 роки, це все складається в дні що не потрібно перекроювати щоб знайти можливість об слугувати авто. Це для працюючих людей велика перевага. Навіть те що непотрібно їздити 5 разів на місяць на заправку, а в мене немає жодної по дорозі додому на моїх виїздах з фрівею (ті що на зʼїзді з фрівею де бензин на долар за галон дорожче, я не рахую)це вже велика перевага.
   
Ще раз, в тебе як в пенсіонера є весь час в світі відігнати зранку машину в сервіс і там декілька годин посидіти та пити безкоштовну Кірог каву, чи з таким самими пенсіонерами- однодумцями як сам говорити про доктора Фаучі, страшний Ковід, і як локдауни були недостатньо жорстокі а потім це переспівувати на цьому форумі. Тобі немає куди спішити.

Для тих хто працює машина один день в сервісі - це вже логістична проблема що часто вимагає аренду автомобіля щоб мінімізувати

Завдяки тому що електромобіль не вимагає безкінечної череди планових сервісів - 5, 10, 20, 30, …. тисяч миль, в нього не зношуються гальма, не потрібно міняти мастило, не здихає прогнозовано акумулятор через 4 роки, це все складається в дні що не потрібно перекроювати щоб знайти можливість об слугувати авто. Це для працюючих людей велика перевага. Навіть те що непотрібно їздити 5 разів на місяць на заправку, а в мене немає жодної по дорозі додому на моїх виїздах з фрівею (ті що на зʼїзді з фрівею де бензин на долар за галон дорожче, я не рахую)це вже велика перевага.
Добре, перестань тупити
Акумулятор з фабрики служить 10 років, в теслі е також якісь різні типи батарей які як люди жаліються псуються, а зіпсована Тесла це вже проблема покруче ніж ДВЗ
Ти блін як якийсь сектант. Я тобі давав відгуки людей з інтернету: відмовляються через жахливий сервіс. Якщо немае сервісного центру в 20-30 хвилинах, кажуть краще не купуй.
Я тобі вже казав, мене до аеропорту возить старий китаець Гарі, в нього на одометрі пріуса 230к миль, оригінальний мотор і трасмісія. Повіриш так чи сфотографувати одометр для тебе?

Електричка мае своі плюси і своі мінуси. Забери субсидіі і хай ринок вирішить що людям треба. Для мене особисто в гібридів плюсів більше ніж в електричок.

Останнє редагування: 13 травня 2024 06:03:29 від Chako
   
Ще раз, в тебе як в пенсіонера є весь час в світі відігнати зранку машину в сервіс і там декілька годин посидіти та пити безкоштовну Кірог каву, чи з таким самими пенсіонерами- однодумцями як сам говорити про доктора Фаучі, страшний Ковід, і як локдауни були недостатньо жорстокі а потім це переспівувати на цьому форумі. Тобі немає куди спішити.

Для тих хто працює машина один день в сервісі - це вже логістична проблема що часто вимагає аренду автомобіля щоб мінімізувати

Завдяки тому що електромобіль не вимагає безкінечної череди планових сервісів - 5, 10, 20, 30, …. тисяч миль, в нього не зношуються гальма, не потрібно міняти мастило, не здихає прогнозовано акумулятор через 4 роки, це все складається в дні що не потрібно перекроювати щоб знайти можливість об слугувати авто. Це для працюючих людей велика перевага. Навіть те що непотрібно їздити 5 разів на місяць на заправку, а в мене немає жодної по дорозі додому на моїх виїздах з фрівею (ті що на зʼїзді з фрівею де бензин на долар за галон дорожче, я не рахую)це вже велика перевага.

Ти точно тупий довбойоб якщо думаєш що я народився пенсіонером
Ти писав що міняв акумулятор 20 разів і що, кожен раз у тебе була криза, бо ти не встигав на роботу чи відвезти дітей в школу?
І 20 разів наступав на одні й ті ж граблі, бо не міг купити чарджер для акумулятора за $20?
На конкурсі довбойобів ти б зайняв друге місце

   
Так ви ж розказуєте нам, що в Україні блекаути, ціна на електрику росте, відсутні зарядки, і взагалі електромобілі не придатні до використання в Україні.  :weep:
А тим часом  популярність електромобілів росте.  :shuffle:
І це факт.
Довбень, не росте. Народ трохи заспокоївся і росте попит на всі авто. Ти розумієш слово "всі"?
Ти розумієш, що ті 4 тисячі на фоні семи мільйонів то ніщо, глибоко нішевий продукт? Мабуть ні .

   
Ти писав що міняв акумулятор 20 разів і що, кожен раз у тебе була криза, бо ти не встигав на роботу чи відвезти дітей в школу?
І 20 разів наступав на одні й ті ж граблі, бо не міг купити чарджер для акумулятора за $20?
На конкурсі довбойобів ти б зайняв друге місце

Я не писав що кожного разу в мене була драма коли машина зранку не завелась через акумулятор що сів. В мене було два таких випадки, і мені цього досить щоб не повторювати. В інших випадках розпалював питання без особливих проблем. Відсутність акумулятора в електромобілі вирішує цю проблему повністю.

quote author=SlavRedko link=topic=1113510.msg27916278#msg27916278 date=1715571975]не міг купити чарджер для акумулятора за $20?[/quote]

Ти коли небудь користувався? Вони як правило ніколи не працюють на батареях в яких вольтаж впав нижче 11 вольт. Мертва батарея коли машина не заводиться це десь 10 вольт коли я міряю щоб зрозуміти чи це стартер чи батарея.

Акумулятор з фабрики служить 10 років

Це ти можеш розповідати кому хочеш, тільки не мені. В мене було 4 нових машиНи крім Тесли і в жодній акумулятор не жив більше 5 років.

Але якщо хтось любить танцювати з бубном біля машини яка не заводиться, то я заважати не буду. Можете продовжувати розповіжати що такі танці навіть корисні для здоровʼя



Останнє редагування: 13 травня 2024 07:59:53 від Dobre
   
особливо в містах
:lol:
Саме там, де пересічному ані своєї розетки не намалювати, ані сонячних панелей не встромити.
   
Це ти можеш розповідати кому хочеш, тільки не мені. В мене було 4 нових машиНи крім Тесли і в жодній акумулятор не жив більше 5 років.
В мене акумулятор здох на одинадцятому році, ти мені кажеш я говорю неправду?
Люди також кажуть що Тесла це машина яка потребує найбільше число ремонтів на першому році володіння, теж брешуть?
Подивись статистику.
Ти правда якийсь прибитий сектант.
   
:lol:
Саме там, де пересічному ані своєї розетки не намалювати, ані сонячних панелей не встромити.

В містах висока загазованість і з часом там просто заборонять використовувати авто з ДВЗ.
   
Ну, якщо міняєш сам, то так 30 хвилин, а якщо викликаєш когось, щоб зробив за тебе, то таки і буде півдня

Это ж каким кретином нужно быть, чтобы убить пол дня вместо того, чтобы потратить 30 мин времени… :)
   
Довбень, не росте. Народ трохи заспокоївся і росте попит на всі авто. Ти розумієш слово "всі"?
Ти розумієш, що ті 4 тисячі на фоні семи мільйонів то ніщо, глибоко нішевий продукт? Мабуть ні .

Ти хочеш сказати, що за квітень 2024 року українці купили сім мільйонів автомобів, яких до того не було в Україні?
   
В нас з тих місцевих сервісних центрів що я використовував - Лексус, Акура, Інфініті на один день планового обслуговування машину на заміну звичайно не дають. Можуть дати якщо ти в гарних відносинах з сервіс менеджером або знаєш когось хто там працює, але звичайно ні.

Тебе никто не доктор, поскольку у тебя, жопорукого то, что у всех остальных занимает 30 мин и стоит <$100, занимает пол дня и $1000 + расходы на убер + семейный скандал + проживание с какой-то дыре, где о сервисе вообще ничего не слыхали. :)

У нас при долгосрочном ремонте либо лоанер на день, либо развозка домой/из дому. :)
   
китай стримують лише тарифи


   
В містах висока загазованість і з часом там просто заборонять використовувати авто з ДВЗ.

Шикарно. Така передова технологія, що окрім батога - нема іншого способу підвищити продажі.
   
В містах висока загазованість і з часом там просто заборонять використовувати авто з ДВЗ.
Хто небуть поясніть цій тупій Греті що там де у власників немає особистих зарядок будь-який сенс електричок зникає.
Що ці возики тільки для власників особняків.
А може татусь вже націлився піти працювати рикшею?
   
Люди також кажуть що Тесла це машина яка потребує найбільше число ремонтів на першому році володіння, теж брешуть?
Подивись статистику.
Ти правда якийсь прибитий сектант.

Люди кажуть та статистика - це дві різні речі.
Ось ти постійно щось кажеш, і все мімо тазіка.

Відповідно до статистики, Consumer report каже що Тесла має найнижчі витрати на обслуговування та ремонт серед усіх авто виробників.

https://electrek.co/2024/04/22/tesla-lowest-maintenance-repair-cost-any-brand/

Від себе добавлю, що за три роки 5 місяців та 59 тисяч миль з усього обслуговування замінив фільтр клімат контролю, шини та мав проблему з дверною ручкою що заклякла і. Не міг відкрити двері. З усіх авто що в мене були, це рекорд.

Останнє редагування: 13 травня 2024 18:00:31 від Dobre
   
Що ці возики тільки для власників особняків.

В Норвегії далеко не всі живуть в індивідуальних будинках, але ДВЗ майже не продається. Питання тільки в облаштуванні зарядних станцій на парковках багатоквартирних будинків.
   
В Норвегії далеко не всі живуть в індивідуальних будинках, але ДВЗ майже не продається. Питання тільки в облаштуванні зарядних станцій на парковках багатоквартирних будинків.

А чого не згадуєш драконівські санкції уряду норгів, якими вони викинули двз з ринку? Відмінять тиск - піста настане електричкам
   
Шикарно. Така передова технологія, що окрім батога - нема іншого способу підвищити продажі.

ХЗ про що мова. Абсолютна більшість тих хто пересів на електромобіль включаючи мене кажуть що наврядче вони вже колись пересядуть на ДВЗ.

Є особлива група в популяції для яких електромобіль є досі «возиком», але це їх проблеми.
   
А чого не згадуєш драконівські санкції уряду норгів, якими вони викинули двз з ринку? Відмінять тиск - піста настане електричкам

Не настане, раз спробувавши електричку, ДВЗ вже не захочеш.
   
Не настане, раз спробувавши електричку, ДВЗ вже не захочеш.

Чого ти думаєш, що я той ідіотизм не пробував?
   
Чого ти думаєш, що я той ідіотизм не пробував?

Тому що якщо би спробував за нормальних обставин розвинутої інфраструктури як в Норвегіі чи Каліфорнії, то змінив би думку. 
   
Тому що якщо би спробував за нормальних обставин розвинутої інфраструктури як в Норвегіі чи Каліфорнії, то змінив би думку. 

Ти хворий? Тесла - найуобіщніше відро з гайками за дурнуваті гроші. Гірше нема нічого, то самісіньке дно
   
Я не писав що кожного разу в мене була драма коли машина зранку не завелась через акумулятор що сів. В мене було два таких випадки, і мені цього досить щоб не повторювати. В інших випадках розпалював питання без особливих проблем. Відсутність акумулятора в електромобілі вирішує цю проблему повністю.

quote author=SlavRedko link=topic=1113510.msg27916278#msg27916278 date=1715571975]не міг купити чарджер для акумулятора за $20?
Ти коли небудь користувався? Вони як правило ніколи не працюють на батареях в яких вольтаж впав нижче 11 вольт. Мертва батарея коли машина не заводиться це десь 10 вольт коли я міряю щоб зрозуміти чи це стартер чи батарея.

Акумулятор з фабрики служить 10 років
Це ти можеш розповідати кому хочеш, тільки не мені. В мене було 4 нових машиНи крім Тесли і в жодній акумулятор не жив більше 5 років.

Але якщо хтось любить танцювати з бубном біля машини яка не заводиться, то я заважати не буду. Можете продовжувати розповіжати що такі танці навіть корисні для здоровʼя
[/quote]

:facepalm:

Не показуй себе дурнішим, ніж ти насправді є.
"Ти коли небудь користувався?" - Так.
"Вони як правило ніколи не працюють на батареях в яких вольтаж впав нижче 11 вольт" - Брехня. Хоч з 0 вольт. Якщо не зовсім дешеве лайно, то за звичай вони заряджають струмом, а не напругою. Там навіть є перемикач на різний струм заряду. І є можливість видати максимальний струм для бусту.
Якщо акумулятор така величезна проблема, то що заваджає мати в гаражі новий запасний акумулятор. Не такий вже він дорогий. І навіть якщо забудеш вчасно підзарядити, то морозів у вас немає, не замерзне.
В Тесли дофіга електроніки, яка працює з великими напругами і струмами. І вона теж може зранку не "завестися".



   
Ти хворий? Тесла - найуобіщніше відро з гайками за дурнуваті гроші. Гірше нема нічого, то самісіньке дно

Інформативно та аргументовано. І хто після цього секта? LOL
   
Інформативно та аргументовано. І хто після цього секта? LOL

Дивне питання. І так, тесла - кончєне уєбанське гівно
   
Якщо акумулятор така величезна проблема, то що заваджає мати в гаражі новий запасний акумулятор. Не такий вже він дорогий. І навіть якщо забудеш вчасно підзарядити, то морозів у вас немає, не замерзне.

Нічого не заважає. Тільки знову питання - хто тут секта? Ті що кажуть що без акумулятора життя краще чи ті хто каже ну тримай тримай в гаражі чи вози з собою запасний на всілякий випадок.
   
Ти хочеш сказати, що за квітень 2024 року українці купили сім мільйонів автомобів, яких до того не було в Україні?
В тебе дислексія? На фоні автопарку в Україні в 7 мільйонів штук писати про ріст популярності електричок з продажі 4200 штук то ідіотизм.
   
В Норвегії далеко не всі живуть в індивідуальних будинках, але ДВЗ майже не продається. Питання тільки в облаштуванні зарядних станцій на парковках багатоквартирних будинків.
Бо держава забороняє двз.
Згідно з повідомленнями ЗМІ, розрахунки аналітиків показують, що очікується, що кількість чисто електричних автомобілів на норвезьких дорогах перевищить кількість бензинових автомобілів до кінця цього року або на початку 2025 року, вперше в будь-якій країні.

Основною рушійною силою цієї зміни є значні стимули, надані норвезьким урядом, частково пов’язані з величезним багатством Норвегії в нафті та природному газі. Однак, незважаючи на це, аналітики вважають, що знадобиться ще кілька років, щоб кількість чисто електричних автомобілів у Норвегії перевищила кількість дизельних.

   
Нічого не заважає. Тільки знову питання - хто тут секта? Ті що кажуть що без акумулятора життя краще чи т хто каже ну тримай тримай в гараж чи вози з собою запасний на всілякий випадок.
Дурбецал, ще раз, акумулятор новоі машини служить 10 років, які  ще проблеми?
Я тобі на всякий випадок треба тримати акумулаяторний блок на заміну коштом від 10 до 20 тисяч.

і нарешті щоб зробити так як в Норвегіі, треба зробити з других краін такі з нафтодоларами як в Норвегіі, як ти думаеш скоро так буде?
Звідки в Норвегіі гроші для електричок? - якраз від продажі викопного палива.

Ще можна зробити як в саудів, щоб кожний мав ламбуржіні.
   
Тому що якщо би спробував за нормальних обставин розвинутої інфраструктури як в Норвегіі чи Каліфорнії, то змінив би думку. 
Яка інфраструктура в Каліфорніі,  це переноски з вікнон до машин в Сан-Франциско? Вже почали судитися бо люди перечіплюються і падають.
Дебіли блін...
   
В мене, авто з салону, аккумулятор прослужив - 10,5 років  (tu)
   
Шикарно. Така передова технологія, що окрім батога - нема іншого способу підвищити продажі.

Проблема в загазованості повітря у великих містах. І з цим вже зараз борються.
   
В тебе дислексія? На фоні автопарку в Україні в 7 мільйонів штук писати про ріст популярності електричок з продажі 4200 штук то ідіотизм.

 :facepalm1:
У тебе явні проблеми з розумінням написаного і статистичних данних.
Порівнювати нові реестрації електромобілів за один місяць з загальною кількістю автомобілів в країні може лише повний ідіот, що зкурив підручник математики в школі. :punish:
   
Проблема в загазованості повітря у великих містах. І з цим вже зараз борються.
Грета, як борються?
Якщо забороняти використовувати автомобiлi то треба будувати справжнiй функцiональний суспiльний транспорт

Якщо не робити цього, прийдеться роздавати електрички безкоштовно i заряджати переносками через вiкна як це тепер в СФ

а чо, може й так. Прогресисти-грети вже додумались в Сан-Франциско видавати безплатну випивку бомжам за рахунок платникiв податкiв.
   
Чако, я знаю що ти ідіот, не треба доводити це знову.
В більшості країн ЄС громадський транспорт добре розвинений і в багатьох містах вводять обмеження на в`їзд в центр міста на автомобілі вже зараз.
   
Дурбецал, ще раз, акумулятор новоі машини служить 10 років, які  ще проблеми?

Toyota трак. «З салону». 2019 рік випуску. Акумулятор замінив в лютому цього року. 4 роки життя.

Дві нові Акура. Акумулятор міняв кожні ~4 роки, іноді частіше. Часто отримував «prorated» відшкодування від Costco тому що акумулятор вийшов з ладу до закінчення гарантійного періоду.

Я вірю що є випадки коли акумулятори ходять значно довше, так само я деякі люди живуть довше 100 років, але це звичайно не типово.

Я не писав би якщо би не знав дорогу в Costco щоб замінити акумулятор з зачиненими очима.
   
Бо держава забороняє двз.

Непотрібно забороняти ДВЗ та не потрібно стимулювати електромобілі. Електромобілі витіснять ДВЗ самі по собі без допомоги.

Швидкість заміни залежить від пересічного рівня технічної освіти людей. Візьмемо Санта Клара та Сан Матео адміністративні округи в Каліфорнії де вже сьогодні приблизно половина проданих нових авто це електромобілі. Правда це Сіліконова Долина і люди звичайно не лякаються нового.

Візьмемо моїх сусідів - що не новий автомобіль за остані 3 роки, то це електромобіль в абсолютній більшості випадків.
   
Непотрібно забороняти ДВЗ та не потрібно стимулювати електромобілі. Електромобілі витіснять ДВЗ самі по собі без допомоги.

Швидкість заміни залежить від пересічного рівня технічної освіти людей. Візьмемо Санта Клара та Сан Матео адміністративні округи в Каліфорнії де вже сьогодні приблизно половина проданих нових авто це електромобілі. Правда це Сіліконова Долина і люди звичайно не лякаються нового.

Візьмемо моїх сусідів - що не новий автомобіль за остані 3 роки, то це електромобіль в абсолютній більшості випадків.

Без примусу не витіснять. Як друге-третє авто для якоїсь кількості населення - цілком
   
Без примусу не витіснять. Як друге-третє авто для якоїсь кількості населення - цілком

Яким чином в мене без всілякого примусу електромобіль став першим авто? Інші тільки за необхідністю. Що я робив не так?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 11 гостей
 
Повна версія