Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Ти хочеш сказати що в Тесли амортизатори вічні?

Я впевнений що ні, але електричні авто вимагають на порядок менше регламентного обслуговування, і немає мастила що може текти чи їстись, стартерів, радіаторів, трансмісій, акумуляторів що мають звичку здохнути в самий не зручний час, тощо. Простіша конструкція, тому велика перевага зі старту.
   
Я впевнений що ні, але електричні авто вимагають на порядок менше регламентного обслуговування, і немає мастила що може текти чи їстись, стартерів, радіаторів, трансмісій, акумуляторів що мають звичку здохнути в самий не зручний час, тощо. Простіша конструкція, тому велика перевага зі старту.

Значить викреслюємо амортизатори.
Що ще залишилось? Одна трансмісія (і то тільки тому що не хотів машину міняти) і один радіатор.
Неіпаццо проблем за 24 роки (перші 6 років з Торосом не рахую) :facepalm:

Заміна акумулятора то проблема тільки у безруких :)
   
Я впевнений що ні, але електричні авто вимагають на порядок менше регламентного обслуговування, і немає мастила що може текти чи їстись, стартерів, радіаторів, трансмісій, акумуляторів що мають звичку здохнути в самий не зручний час, тощо. Простіша конструкція, тому велика перевага зі старту.
Це так, конструкція простіша, але не ремонтопригодна
При поломці треба викидати поломану машину і купувати нову
Скільки миль в тебе пройшла Тесла?
Скільки було поломок?
В моїй старій тойоті оригінальний акумулятор здох десь на 11 році життя. Це була перша частина для заміни помимо розхідних типу колодок чи тормозних дисків. Але це і в тесли треба міняти, правди втричі дорожче.
   
Заміна акумулятора то проблема тільки у безруких

Намалюй мені логістику заміни акумулятора, коли сів зранку в машину їхати на роботу і авто не завелось. А дружина вже на роботі в цей час і за прохання а чи не можеш ти мілая поїхати купити новий акумулятор мені та привести його додому можна залишитись без вечерь на місяць. До того ти вже пропустив першу ранкову нараду.
   
Скільки миль в тебе пройшла Тесла?
Скільки було поломок?

58 тисяч миль, нуль поломок крім того що дитина хлопнула задніми дверми так, що машина підскочила і двері я більше відкрити не міг. Tesla Mobil Service приїхав додому і виправив ситуацію за 5-10 хвилин безкоштовно хоча машина вже за межами гарантійного періоду. По словам техніка, це відомий дефект через якийсь misalignment який він виправив. Деталей я не знаю тому що з ним спілкувалась дружина, я був зайнятий в той час.

Останнє редагування: 12 травня 2024 19:16:06 від Dobre
   
І майже всі чи всі заправочні вздовж або фрівея I-5 або вздовж двох магістральних доріг El Camino Real або Palomar Airport Road. навіть там відстань між ними 2-3 милі.

Це не Homestead, FL де я нарахував 7 станцій в полі зору на одному перехресті.

А на работу ты ездишь через Сан-Маркос 140 миль ежедневно? :)
   
Намалюй мені логістику заміни акумулятора, коли сів зранку в машину їхати на роботу і авто не завелось. А дружина вже на роботі в цей час і за прохання а чи не можеш ти мілая поїхати купити новий акумулятор мені та привести його додому можна залишитись без вечерь на місяць. До того ти вже пропустив першу ранкову нараду.

Так ты э вопил дурным голосом, шо поменять колесо ты звонишь в страховую и они появляются в течении 45 мин… звони тудой, они тебе и аккум привезут и установят…
   
Намалюй мені логістику заміни акумулятора, коли сів зранку в машину їхати на роботу і авто не завелось. А дружина вже на роботі в цей час і за прохання а чи не можеш ти мілая поїхати купити новий акумулятор мені та привести його додому можна залишитись без вечерь на місяць. До того ти вже пропустив першу ранкову нараду.

Ти точно безрукий? І доводиш машину до стану коли вона розвалюється?
В тебе гараж є?  Зарядник для акумулятора там є (коштує копійки)? Або бустер з кабелями.
Завів машину, доїхав до лавки, купив новий, поміняв акумулятор за пів години.

Звичайно це не приємно. Але як часто ти доводив акумулятор до нуля в твоїх 7 ДВЗ?
   
Так ты э вопил дурным голосом, шо поменять колесо ты звонишь в страховую и они появляются в течении 45 мин… звони тудой, они тебе и аккум привезут и установят…

То він про це забув… :lol:
   
В Україні не та житлова інфраструктура + обіцяють ціну кіловату підняти. Локальні місячні флуктуації попиту, тим пак під час війни - ні про що.

Я батькам зробив СЕС - у них є де її приліпити. З початку березня з мережі не взяли ані джоуля - просто вимкнений автомат.

А тим часом попит на електромобілі в Україні продовжує рости.   :shuffle:
Так що всі твої ропатякування лайна варті.
   
Так ты э вопил дурным голосом, шо поменять колесо ты звонишь в страховую и они появляются в течении 45 мин… звони тудой, они тебе и аккум привезут и установят…

В страховках є така послуга "Roadside assistance" за окремі гроші, де вони таки можуть замінити колесо на запаску, зробити джамп-старт, привезти тобі бензину, або відбуксирувати до ремонтної майстерні.
   
То він про це забув… :lol:

Умну зимой акум сдох после 6 лет, оригинальный субарушный и только потому, что доця ручатами совала по выключателям света за день до этого. Я машину от другой кабелями джампнул, доехал до первого автомагаза в Дойлстауне, купил новый и прямо на парковке поставил. Продавцы еще и помощь предлагали, они обычно помогают, особенно если женщина или дети в машине. На круг все заняло 30 мин. :)
   
В страховках є така послуга "Roadside assistance" за окремі гроші, де вони таки можуть замінити колесо на запаску, зробити джамп-старт, привезти тобі бензину, або відбуксирувати до ремонтної майстерні.

Ну и? Можно еще ААА поиметь. :)
   
Ти точно безрукий? І доводиш машину до стану коли вона розвалюється?
В тебе гараж є?  Зарядник для акумулятора там є (коштує копійки)? Або бустер з кабелями.
Завів машину, доїхав до лавки, купив новий, поміняв акумулятор за пів години.

Звичайно це не приємно. Але як часто ти доводив акумулятор до нуля в твоїх 7 ДВЗ?

Так он балерун по жизни, это кагбэ не обсуждается. :)
   
Умну зимой акум сдох после 6 лет, оригинальный субарушный и только потому, что доця ручатами совала по выключателям света за день до этого. Я машину от другой кабелями джампнул, доехал до первого автомагаза в Дойлстауне, купил новый и прямо на парковке поставил. Продавцы еще и помощь предлагали, они обычно помогают, особенно если женщина или дети в машине. На круг все заняло 30 мин. :)

За 6 років ти наїбався на всі пів години… Як ти вижив :facepalm:
   
Ти точно безрукий? І доводиш машину до стану коли вона розвалюється?
В тебе гараж є?  Зарядник для акумулятора там є (коштує копійки)? Або бустер з кабелями.
Завів машину, доїхав до лавки, купив новий, поміняв акумулятор за пів години.

Звичайно це не приємно. Але як часто ти доводив акумулятор до нуля в твоїх 7 ДВЗ?

Чому з тебе знову лізе кацапська звичка рахувати що інші дурніше за тебе?

1. Я не знаю механізму сказати скільки життя залишилось в акумуляторі. Звичайно в мене вони ходять 4-5 років перед тим як в один ранок машина не завелась. Можна проактивно міняти кожні 3.5 років щоб уникати несподіваних ситуацій.

2. Для того щоб користуватись кабелями, яких в мене повний гараж, потрібна інша машина поруч. І це не завжди випадок.

3. Портативні бустери на літіум-іоних батареях зʼявились відносно недавно і в мене такого немає і мабудь що ніколи вже не буде.

Коли мій трак 2019 року з заводською батареєю в цю зиму перед поїздкою на лижі в Юту не завівся, я на наступний день коли мав час, зняв батарею, поїхав в Костко на Теслі, утилізував стару батарею та купив нову, повернувся  додому, встановив.

І добре що ми зараз працюємо переважно з дому і є доступна машина поїхати серед дня
   
За 6 років ти наїбався на всі пів години… Як ти вижив :facepalm:

Да я сам в канкретном ахуэ, сам не верю.  В аналогичной ситуации балерун бы взял пол дня отгула, ждал эвакуатора два часа, поругался с женой и поехал на работу на убере. :)
   
Ну и? Можно еще ААА поиметь. :)

Можна, і багато хто має ААА, і ці гроші йдуть мимо страхових компаній.
Саме тому страховки почали пропонувати аналогічну послугу, але тепер грошу будуть йти їм в кишеню.
   
За 6 років ти наїбався на всі пів години… Як ти вижив :facepalm:

Це більше ніж незручність коли в сімʼї дві людини працюють та ще розвозять по школам
   
Можна, і багато хто має ААА, і ці гроші йдуть мимо страхових компаній.
Саме тому страховки почали пропонувати аналогічну послугу, але тепер грошу будуть йти їм в кишеню.

О пи3деже балеруна о страховых компаниях, бороздящих просторы, будет? :)

Пока что у балеруна замена акумулятора это - $1000, пол дня отгула, два часа ожидания эвакуатора, скандал с женой и поездка на работу на убере в оба конца.

То, что у большинства занимает от 30 мин до 1 часа… :)
   
1. Я не знаю механізму сказати скільки життя залишилось в акумуляторі. Звичайно в мене вони ходять 4-5 років перед тим як в один ранок машина не завелась. Можна проактивно міняти кожні 3.5 років щоб уникати несподіваних ситуацій.

2. Для того щоб користуватись кабелями, яких в мене повний гараж, потрібна інша машина поруч. І це не завжди випадок.

3. Портативні бустери на літіум-іоних батареях зʼявились відносно недавно і в мене такого немає і мабудь що ніколи вже не буде.

Це DeWalt від розетки , коштує $40
https://www.homedepot.com/p/DEWALT-Professional-2-Amp-Automotive-Battery-Charger-and-Maintainer-DXAEC2/316426768

В мене дома якась нонейм куйня за $20, але свою роботу робить.

Ти вже не знаєш яку відмазку придумати :lol:

Так скільки разів тобі довелось міняти акумулятор на твоїх 7 машинах? Один (1) раз?
Ну це страх-і-ужась :facepalm:
   
Так скільки разів тобі довелось міняти акумулятор на твоїх 7 машинах? Один (1) раз?
Ну це страх-і-ужась

Кожна машина в мене у власності десь 12+ років, відповідно 3 рази на авто помножити на 7 машин, виходить десь 21 раз, можливо трошки менше.

Більш ніж достатньо щоб втрати щенячий захват від перспективи сісти в авто і щоб воно не завелось.
   
Сім машин було, дві машини одночасно, по 12 років на машину - 36 з гаком років….

Я вже не кажу що про 3 заміни на машину ти явно прибрехав.
Чи ти міняв акумулятор перед тим як машину на джанк ярд здати… :D

Ну нехай навіть 3. За 36 років - 10 годин твого дорогоцінного часу.
Ти більше витратив в цій гілці доводячи як жахливо мати ДВЗ :lol:
   
А тим часом попит на електромобілі в Україні продовжує рости.   :shuffle:
Так що всі твої ропатякування лайна варті.
Довбню, виріс попит на всі авто. Повторюю - на всі авто. Але ще не дійшов до рівня 2021 року.
   
Довбню, виріс попит на всі авто. Повторюю - на всі авто. Але ще не дійшов до рівня 2021 року.

Так ви ж розказуєте нам, що в Україні блекаути, ціна на електрику росте, відсутні зарядки, і взагалі електромобілі не придатні до використання в Україні.  :weep:
А тим часом  популярність електромобілів росте.  :shuffle:
І це факт.
   
О пи3деже балеруна о страховых компаниях, бороздящих просторы, будет? :)

Пока что у балеруна замена акумулятора это - $1000, пол дня отгула, два часа ожидания эвакуатора, скандал с женой и поездка на работу на убере в оба конца.

То, что у большинства занимает от 30 мин до 1 часа… :)

Ну, якщо міняєш сам, то так 30 хвилин, а якщо викликаєш когось, щоб зробив за тебе, то таки і буде півдня
   
Ну, якщо міняєш сам, то так 30 хвилин, а якщо викликаєш когось, щоб зробив за тебе, то таки і буде півдня

Моя жінка аккумулятори не міняє. Вона міняє машини :)
   
Пистешь от начала и до конца. :)

Мерс дає. Останній раз дали QCE.
Але можна попросити і машину зранку заберуть, а ввечері привезуть.
   
Ну нехай навіть 3. За 36 років - 10 годин твого дорогоцінного часу.
Ти більше витратив в цій гілці доводячи як жахливо мати ДВЗ


Залишу тобі привелегію займатись авто в яких здохла батарея в самий не зручний час та легко за годину вирішувати цю проблему. Я в свій час та досі з цим награвся і мені не сподобалось. Не бачу нічого гарного. Якби я міг, то мав би старий Ленд Крузер. Там два акумулятори. Або сучасний електромобіль.
   
Мерс дає. Останній раз дали QCE.
Але можна попросити і машину зранку заберуть, а ввечері привезуть.

В нас з тих місцевих сервісних центрів що я використовував - Лексус, Акура, Інфініті на один день планового обслуговування машину на заміну звичайно не дають. Можуть дати якщо ти в гарних відносинах з сервіс менеджером або знаєш когось хто там працює, але звичайно ні.

Останнє редагування: 12 травня 2024 22:59:48 від Dobre
   
Ну, якщо міняєш сам, то так 30 хвилин, а якщо викликаєш когось, щоб зробив за тебе, то таки і буде півдня
.

Якщо є запасний акумулятор в машині, то я теж можу замінити за 5 хвилин. Я якщо немає, то потрібно дочекатися поки будуть робочі години і поїхати кудись за 10 миль в Autozone, Costco, чи подібне за акумулятором. В нас продуктові магазини в декількох милях від хати звичайно, а такі що торгують акумуляторами то ніколи поруч не бувають.
   
Залишу тобі привелегію займатись авто в яких здохла батарея в самий не зручний час та легко за годину вирішувати цю проблему. Я в свій час та досі з цим награвся і мені не сподобалось. Не бачу нічого гарного. Якби я міг, то мав би старий Ленд Крузер. Там два акумулятори. Або сучасний електромобіль.

Тобто весь твій неіпаццо жах володіння ДВС зійшов на пси моїх привілеїв раз на 6 чи 7 років поміняти акумулятор в машині і раз на рік зʼїздити на сервіс… :)
   

Моя жінка аккумулятори не міняє. Вона міняє машини :)

А моя приходить до мене і каже "щось там не так", а далі то мої проблеми.
   
А моя приходить до мене і каже "щось там не так", а далі то мої проблеми.

Ну то само собою :)
   
Я от все ніяк не зрозумію, чого ви спорите.
Те що з часом приватний легковий транспорт буде електричний, особливо в містах, це всім зрозуміло і це лише питання часу.
   
Тобто весь твій неіпаццо жах володіння ДВС зійшов на пси моїх привілеїв раз на 6 чи 7 років поміняти акумулятор в машині і раз на рік зʼїздити на сервіс… :)

Зачекай поки ДВЗ авто не проїде 90-100 тисяч, і тоді проблеми виходять за межі - акумулятор, гальма, мастило. Це не приємно, але не смертельно. За моїм досвідом, після 100 тисяч миль якщо я витратив менше 2000 тисяч в рік на кожне авто (в до-ковідних грошах) на обслуговування-ремонти, то це гарний рік.
   
Я от все ніяк не зрозумію, чого ви спорите.
Те що з часом приватний легковий транспорт буде електричний, особливо в містах, це всім зрозуміло і це лише питання часу.
Бо в темі має розкритися темне майбутнє тих електричок яким би страшним воно не було  :buba:
   
Зачекай поки ДВЗ авто не проїде 90-100 тисяч, і тоді проблеми виходять за межі - акумулятор, гальма, мастило. Це не приємно, але не смертельно. За моїм досвідом, після 100 тисяч миль якщо я витратив менше 2000 тисяч в рік на кожне авто (в до-ковідних грошах) на обслуговування-ремонти, то це гарний рік.

Чукча не чітатель, чукча пейсатєль :facepalm:
В мене було дві машини на яких я наїздив 130-150 тисяч миль. І про їх «неіпаццо проблеми» я писав - заміна трансміссії в Максимі, амортизатори в Максимі, ще згадав одну - в тій же Максимі поміняв гаскет мастила.
В Інфініті взагалі нічого. Не була в ремонті від слова зовсім

Все інше - шини, гальма, амортизатори - однакові з електричкою (колеса там треба міняти навіть частіше)

А таж Тесла дає гарантію на батарею 8 років або 100,000 миль.
Розкажеш тоді скільки зекономив :)
   
Чукча не чітатель, чукча пейсатєль

Я можу зрозуміти твій підхід та аналіз ситуації з твоєї точки зору. Але ти не враховуєш мої критерії і чомусь вважаєш що те що підходить тобі, має підійти мені.

В мене двоє працюючих в сімʼї, у дружини робочий день починається ще сонце не стало і закінчується коли вже темно. В мене періодично те саме. Не кожного тижня, але я починаю працювати десь о пʼятій ранку. Крім того ще є обовʼязки завезти в школу, забрати зі школи, завести на спортивну секцію 1, спортивну секцію 2, привезти додому, помити, накормити, перевірити стан речей в навчанні, тощо

Це вимагає 100% готовності двох авто зробити щоденні раунди. Або цілий день йде на перекос і одне тягне інше.

Тому така проста поломка як сів акумулятор і машина зранку не завелась, чи не завелась звечора викликає лавину вимушених змін, що стосуються багатьох людей.

Ти пенсіонер. В тебе машина не завелась, максимум ти пропустиш гру в гольф з іншими пенсіонерами. Для тебе здохлий акумулятор це не тільки не проблема, а розвага на пів дня поїхати в Walmart та заповнити пустий день.

В нас різні вимоги до авто.
   
Я вже писав тобі - твоя «пропаганда» за ev просто тупа і по суті є контрпропагандою.
Я був прихильником ev ще коли ти їздив на 14 miles/gallon чемоданах.
Але коли ти пишеш що ДВЗ вимагають якихось неїбацца зусиль по їх обслугованню це просто тупе знущання над здоровим глуздом і власним багаторічним досвідом.
Будь який власник ДВЗ скаже - це просто дурня.
Кожен сам вирішить що йому підходить для його потреб.

Коли ми шукали нову машину в 2022 році то зробили тест драйв на Audi Е-Tron.
Виглядало дуже солідно (хоча зараз читав погані відгуки).
Але вона не підходить для нашого штату. Їздити по місту і заряджатись вдома - норм.
Тільки виїхав за місто - проблеми.

Теслу просто не розглядали. У нас нема сервісного центру.
Ну і Маск просто веде себе як дитина - в будь який момент може змінити правила гри.

Насолоджуйся своєю Y і не іпи мозок іншим.
Тут всі водії зі стажем в декілька десятків років і вони здатні вирішити що краще для їх потреб зараз

Останнє редагування: 13 травня 2024 04:43:03 від SlavRedko
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 32 гостей
 
Повна версія