Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

В USP тоже и что?
"И что?" вже  написав раніше  :D
   
В рази менше. Костко, максимальне покриття.
але звичайно треба безаварiйну iсторiю. Пiсля аварii по власнiй винi може стрибнути в тi ж рази вгору.

Мати безаварійну історію допомогає, але головний ваговий коефіцієнт це вартість застрахованих авто. Одна справа якщо ринкова вартість застрахованих авто 120 тисяч, і інша справа якщо страхова несе ризики за авто ринкова вартість яких 20 тисяч
   
Мати безаварійну історію допомогає, але головний ваговий коефіцієнт це вартість застрахованих авто. Одна справа якщо ринкова вартість застрахованих авто 120 тисяч, і інша справа якщо страхова несе ризики за авто ринкова вартість яких 20 тисяч
анекдот знаеш про аварiю мерседеса з запорожцем?
i питання, а нашо ти таку дорогу машину купував? :)
   
Чергова тупа відмазка, порівняння було з тим самим періодом 2023-го року. :punish:
Ви тут рвали дупи доводячи, що електричні авто непридатні для використання в Україні, бо ... (війна/блекаути/ і т.д. і т.п.), але як бачимо попит на електромобілі в Україні лише росте.
Не тупи. Двз теж купили абагато більше ніж торік. І все одно куплено автівок значно менше ніж в 2021.
4200 штук на 7 мільйонів то крапля в морі.
   
4200 штук на 7 мільйонів то крапля в морі.

З тих 7 мільйонів третина жигулі чи подібне яким біля 30-40 років і які на дорогах зʼявляються 10 разів на рік.
   
Майже будь яка далека від техніки людина обере електромобіль проти ДВЗ. Він простий в експлуатації, надійніше, ніяких коленвалів чи коробок передач. Єлектромоюіль як пральна машина на колесах та навіть простіше - вода не потрібна.
Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.
Простота там оманлива. Не просто так батарея до тесли коштує 20 000 доларів.
Зі. Ти взагалі розумієш реалії інших місць крім каліфорнійщини? Яка в сраку тесла в сільської пенсіонерки з 3 тисячами гривень пенсії?
   
З тих 7 мільйонів третина жигулі чи подібне яким біля 30-40 років і які на дорогах зʼявляються 10 разів на рік.
Ти в Україні коли був останні раз, щоб щось про неї тут брехати?
   
Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.

Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.
   
Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.
Яке ще обслуговування? Ти що газ 21 мав чи пабєду?
ТО зникло ще в 60 роки минулого століття.
   
Яке ще обслуговування? Ти що газ 21 мав чи пабєду?
ТО зникло ще в 60 роки минулого століття.

6 разів на місяць поїхати на заправку. Три разу рази на рік поїхати замінити масло (6 разів якщо дві машини). Разів 8 якщо в сімі три машини. Кожного разу це мінімум дві години.

То в одній, то в іншій по дрібницям - або акумулятор здох, або стартер, або індикатор «check engine» загорівся, а це вже від 700 долларів на ремонт і ніяк не менше. Зараз мабуть що аід 1000 доларів.

   
6 разів на місяць поїхати на заправку. Три разу рази на рік поїхати замінити масло (6 разів якщо дві машини). Разів 8 якщо в сімі три машини. Кожного разу це мінімум дві години.

То в одній, то в іншій по дрібницям - або акумулятор здох, або стартер, або індикатор «check engine» загорівся, а це вже від 700 долларів на ремонт і ніяк не менше. Зараз мабуть що аід 1000 доларів.
На заправку ніхто спеціально не їздить. Це 5 хвилин мимоходом. В тебе що пробіг на авто 60 000 км в рік?
На три авто в сім'ї і на всі три ти один їздиш міняти оливу? Щось ти бре.
Про колеса ти якось забув. 400 за штуку і в два рази частіше.
Про ремонти тесли тобі вже писали. Влітають на 10 - 20 тисяч. В Україні то все - авто на звалище.
Ну і ти ж штатівський нуворіш, які здохші акумулятор, стартер чи check engine? Їздиш поки авто на гарантії і продав нахрін.
   
6 разів на місяць поїхати на заправку. Три разу рази на рік поїхати замінити масло (6 разів якщо дві машини). Разів 8 якщо в сімі три машини. Кожного разу це мінімум дві години.

То в одній, то в іншій по дрібницям - або акумулятор здох, або стартер, або індикатор «check engine» загорівся, а це вже від 700 долларів на ремонт і ніяк не менше. Зараз мабуть що аід 1000 доларів.
Акумулятор сдох це 1000 доларів, ти з дуба впав?
Це заіхати на стоянку в костко, купити новий, поставити, віддати ім старий. Не памятаю, 70 доларів? Чи може десь 50?
   
Більшість авто, які ввозять в Україну, - це вживані авто, часто битки за США.
Тому треба розглядати саме цифру 4200, бо це кількість автомобілів, які ввезли і поставили на реєстрацію в Україні.

Що ти намагаєшся довести? Написано ж українським по білому - всього електричок 4200, з них 700 нових - в свою чергу всього нових легковух в квітні було 5700.
Аби обговорювати 4200 - треба знати загальну квітневу кількість первинних реєстрацій. Тобі треба це обговорювати - ти і шукай інфу, а не волай про пиримогу.

Чергова тупа відмазка, порівняння було з тим самим періодом 2023-го року. :punish:
Чергова інкарнація  ікебани "сова та глобус", тебе вже ткнули писком в твої 4200. Без загальної цифри первинних реєстрацій нема що обговорювати. Іди шукай.  :punish:

Ви тут рвали дупи доводячи, що електричні авто непридатні для використання в Україні,
Геть йобнувся бідолашний татусь. Читай гілку спочатку, і не видавай продукт своєї порваної дупи за мої слова.

В Австралії електричка це дуже вигідно. Майже у всіх сонячні панелі. На 10-20 кВт.
Безкоштовна зарядка

Географію вчив? Найпівденніша точка Австралії ближче до екватора, ніж найпівденніша точка Криму, а річна кількість сонячних годин значно більше, ніж в Україні.
   
На заправку ніхто спеціально не їздить. Це 5 хвилин мимоходом.

Мимоходом не вийде. В нас заправки не на кожному перехресті, місто не любить заправочні станціі. Я ті що більш-менш по дорозі продають бензин по долару за галон дорожче.

Поїхати на заправку вимагає планування.

Останнє редагування: 12 травня 2024 08:43:32 від Dobre
   
Акумулятор сдох це 1000 доларів, ти з дуба впав?
Це заіхати на стоянку в костко, купити новий, поставити, віддати ім старий. Не памятаю, 70 доларів? Чи може десь 50?

Check engine та здох акумулятор - це дві дуже різні речі. Та навіть акумулятор здох - це малоприємно та десь півтори години крім грошей. Мені до Costco десь 15 км в одну сторону. До інших місць що продають акумулятори як AutoZone ще далі.

Підтримка ДВЗ авто в робочому стані - це клопітно та затратно. ДВЗ не конкурент електричці.

Останнє редагування: 12 травня 2024 09:02:02 від Dobre
   
Ну і ти ж штатівський нуворіш, які здохші акумулятор, стартер чи check engine? Їздиш поки авто на гарантії і продав нахрін.

Я не хокеїст в NHL чи рок зірка. Звичайно я тримаю авто до того часу поки воно їздить і ремонт виправдовує себе. Так само як більшість.
   
Мимоходом не вийде. В нас заправки не на кожному перехресті, місто не любить заправочні станціі. Я ті що більш-менш по дорозі продають бензин по долару за галон дорожче.

Поїхати на заправку вимагає планування.
Ти наматуєш 60 000 на рік. По 160 км в день і ніде по дорозі нема заправки з нормальною ціною? 
Ти ж нуворіш, твій час дорогий. То мабуть дешевше заправитись трохи дорожче ніж шукати десь дешеву заправку.
   
Check engine та здох акумулятор - це дві дуже різні речі. Та навіть акумулятор здох - це малоприємно та десь півтори години крім грошей. Мені до Costco десь 15 км в одну сторону. До інших місць що продають акумулятори як AutoZone ще далі.

Підтримка ДВЗ авто в робочому стані - це клопітно та затратно. ДВЗ не конкурент електричці.
Брехня не клопітно і не затратно. Той чек в більшості випадків вирішується заміною якогось датчика. Швидко і недорого.
В костко тобі не треба їхати спецом. Поїхав за продуктами і заодно поміняв акумулятор.
Обслуговування твоєї тесли теж не безкоштовне. Що там по колесам?
   
Check engine
Перша за "популярністю" причина - треба просто долити охолоджувача в систему.
Та навіть акумулятор здох - це малоприємно та десь півтори години крім грошей.
Нормальні AGM ходять по десятку років.
Підтримка ДВЗ авто в робочому стані - це клопітно та затратно.
Вже рахували в темі витрати часу на заправку та решту моментів.

Планове ТО на ДВЗ - це ніщо порівняно з витратами часу на чардж павербанка на ті самі 10 тисяч кілометрів. Олива та фільтри коштують копійки.

Останнє редагування: 12 травня 2024 12:17:47 від Jinx
   
Що ти намагаєшся довести?

Ти читати не вмієш? :facepalm1:
 Там же українською мовою прямо написано, що попит на електромобілі в Україні росте, зокрема в квітні 2024-го попит зріс в два рази порівняно з тим самим періодом 2023-го.
Куди ще простіше? :punish:


І це незважаючи на війну і заяви антиелектриків, що електромобілі непридатні до використання в Україні в цілому і на даний момент зокрема через атаки на систему енергетики.

Це просто факти.
   
Що ти намагаєшся довести?

Ти читати не вмієш? :facepalm1:
 Там же українською мовою прямо написано, що попит на електромобілі в Україні росте, зокрема в квітні 2024-го попит зріс в два рази порівняно з тим самим періодом 2023-го.
Куди ще простіше? :punish:


І це незважаючи на війну і заяви антиелектриків, що електромобілі непридатні до використання в Україні в цілому і на даний момент зокрема через атаки на систему енергетики.

Це просто факти.
   
Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.

Это потому, что ты всю жизнь ездил на убитых драндулетах. :) И сейчас на таком же ездишь… :)
   
Мимоходом не вийде. В нас заправки не на кожному перехресті, місто не любить заправочні станціі. Я ті що більш-менш по дорозі продають бензин по долару за галон дорожче.

Поїхати на заправку вимагає планування.

На весь Карлсбад площадью в 36 кВ миль, из них пригодной для обитания ~23 кВ мили, имеется в наличии 25 заправок, т.е. до любой можно дойти пешком. :) Так что и здесь ты спи3дел… :)
   
Check engine та здох акумулятор - це дві дуже різні речі. Та навіть акумулятор здох - це малоприємно та десь півтори години крім грошей. Мені до Costco десь 15 км в одну сторону. До інших місць що продають акумулятори як AutoZone ще далі.

Підтримка ДВЗ авто в робочому стані - це клопітно та затратно. ДВЗ не конкурент електричці.

А ты не покупай убитый хлам, то и затрат на будет…:)
   
Без загальної цифри первинних реєстрацій нема що обговорювати
16000

Тож електрички це 25% ринку
   
Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.

Якщо ти купував хлам то мав проблеми з обслуговуванням
В мене за 30 років було 5 машин
1. Форд Торос - то була проблемна машина. Як сказав механік - у Форда дуже хороші інженери, у них машина не ламається а підламується і треба часто ремонтувати
2. Тойота Кемрі. Була недовго і ніяких проблем. Попала в аварію і страхова списала
3. Нісан Максима. Виїздив її до несхочу, ще й син доїздив поки в школі був. Міняв мастило кожні 3 місяці, гальма коли потрібно, на 100 тисяч миль поміняв трансміссію, перед тим як віддати сину поміняв амортизатори
4. Нісан Інфініті. Тільки міняв мастило і гальма. Проїхав 150+ тисяч миль
5. Audi Q5 зараз. Раз на рік на сервіс.

Жінка міняла машини кожні 3-4 роки. Алтіма-Алтіма-Ауді А6-Дженезіс-Вольво S90-зараз Вольво XC 60. Всі нові
Тільки з Ауді були проблеми. Міняли радіатор, батарею і їла мастило (була відома проблема, просто доливали)

Не купуй битий хлам не буде проблем
   
Якщо ти купував хлам то мав проблеми з обслуговуванням
В мене за 30 років було 5 машин
1. Форд Торос - то була проблемна машина. Як сказав механік - у Форда дуже хороші інженери, у них машина не ламається а підламується і треба часто ремонтувати
2. Тойота Кемрі. Була недовго і ніяких проблем. Попала в аварію і страхова списала
3. Нісан Максима. Виїздив її до несхочу, ще й син доїздив поки в школі був. Міняв мастило кожні 3 місяці, гальма коли потрібно, на 100 тисяч миль поміняв трансміссію, перед тим як віддати сину поміняв амортизатори
4. Нісан Інфініті. Тільки міняв мастило і гальма. Проїхав 150+ тисяч миль
5. Audi Q5 зараз. Раз на рік на сервіс.

Жінка міняла машини кожні 3-4 роки. Алтіма-Алтіма-Ауді А6-Дженезіс-Вольво S90-зараз Вольво XC 60. Всі нові
Тільки з Ауді були проблеми. Міняли радіатор, батарею і їла мастило (була відома проблема, просто доливали)

Не купуй битий хлам не буде проблем

Те що ти написав приблизно відповідає моєму досвіду: машина була безпроблемна, тільки поміняв трансмісію, ходову, масло їла, та радіатор…

А так, прекрасная Маркіза, все хорошо, все хорошо.

Про що я і говорю. Тепер помнож на 2-3 машини що в мене в сімʼї, і в усіх як не одне, то іще з інтервалом в декілька місяців - то на плановий сервіс, то акумулятор здох, то стартер, то ще щось.
   
За 30 років і 11 машин поміняти одну трансміссію (і то тільки тому що не хотів машину міняти) і один радіатор це неібаццо проблеми???
Амортизатори (як ти назвав ходову) на сьомий рік це проблеми?
Вʼїдь на Теслі в яму і у тебе будуть проблеми
   
За останні 30 років поміняв 7 машин.
Найдовше на одній проїздив 9 років. 125 тисяч миль. Сервіс раз на рік, один раз міняв колодки і рази 3 шини. Один раз акумулятор. Всьо. На останній 4,5 роки. Крім сервісу нічого не робив. В обох випадках Е-клас, дизель.
   
Не купуй битий хлам не буде проблем

Крім самих перших трьох авто, інші були куплені нові. Я звичайно експлуатую автомобілі від 0 миль до 120-160 тисяч. І якщо перші 80-100 тисяч звичайно безпроблемні за декількома виключеннями як в Тойота зламався передній дефиренціал коли підключив 4х4 в горах, що поміняли по гарантіі, то далі це щомісячна лотерея. Особливо це задовбує коли в сімʼї дві+ машини приблизно одних років випуску і вони одночасно старіють.

Тому коли мені розповідать про «ласточки» в ідеальному стані яким за 100 тисяч миль або на яких «бабуся в церкву їздила», мене в мене починаються приступи істеричного сміху.
   
Амортизатори (як ти назвав ходову) на сьомий рік це проблеми?

Ні, це не проблема. Всього навсього 1-2 тисячі доларів та тиждень аренди авто за свої щоб їздити на роботу. Або 2.5 тисячі в сервісному центрі ділера, але маю авто на заміну.

В нас різні визначення «час та гроші потрібні на підтримку авто в робочому стані» коли стає не комфортно.
   
Сервіс раз на рік

Логістика по плановому сервісу виглядає приблизно так:

1. За декілька днів розчистити свій ранковий робочий календар щоб відігнати авто на сервіс

2. В назначений день відігнати зранку авто на сервіс і звідти якось повернутись додому/на роботу. Преміальні бренди рідко дають авто на заміну на плановий сервіс. Звичайно це Uber/Lyft

3. Ввечері повторити процедуру в зворотньому напрямку.

Помнож на кількість авто в сімʼї і отримаєш кількість днів які потрібно спеціально планувати. Про гроші ми ще тут не говоримо.
   
Логістика по плановому сервісу виглядає приблизно так:

1. За декілька днів розчистити свій ранковий робочий календар щоб відігнати авто на сервіс

2. В назначений день відігнати зранку авто на сервіс і звідти якось повернутись додому/на роботу. Преміальні бренди рідко дають авто на заміну на плановий сервіс. Звичайно це Uber/Lyft

3. Ввечері повторити процедуру в зворотньому напрямку.

Помнож на кількість авто в сімʼї і отримаєш кількість днів які потрібно спеціально планувати. Про гроші ми ще тут не говоримо.

Пистешь от начала и до конца. :)
   
Те що ти написав приблизно відповідає моєму досвіду: машина була безпроблемна, тільки поміняв трансмісію, ходову, масло їла, та радіатор…

А так, прекрасная Маркіза, все хорошо, все хорошо.

Про що я і говорю. Тепер помнож на 2-3 машини що в мене в сімʼї, і в усіх як не одне, то іще з інтервалом в декілька місяців - то на плановий сервіс, то акумулятор здох, то стартер, то ще щось.

В плане надежности Ауди и все, чем владеет эта авто группа - дрянь. :)
   
На весь Карлсбад площадью в 36 кВ миль, из них пригодной для обитания ~23 кВ мили, имеется в наличии 25 заправок, т.е. до любой можно дойти пешком. :) Так что и здесь ты спи3дел… :)

І майже всі чи всі заправочні вздовж або фрівея I-5 або вздовж двох магістральних доріг El Camino Real або Palomar Airport Road. навіть там відстань між ними 2-3 милі.

Це не Homestead, FL де я нарахував 7 станцій в полі зору на одному перехресті.
   
Там же українською мовою прямо написано, що попит на електромобілі в Україні росте, зокрема в квітні 2024-го попит зріс в два рази порівняно з тим самим періодом 2023-го.
Куди ще простіше?
"ШОК!!! Смертність від КОВІДу за день зросла в 4 рази!
 Вчора померла 1 людина, сьогодні 4".

Видивлятися тренди споживання в країні, яка воює і в якій мільйони біженців та внутрішніх переселенців - афігенна аналітика, на якій автогіганти можуть будувати беспести надійну та довгострокову виробничу стратегію.

Один новий електромобіль в місяць на 43 тисячі жителів. Нівроку рекорд.  :facepalm1: Дарую "соковиту" аналітику - приблизно через 11 000 місяців кожна українська сім'я буде мати новенький електромобіль.
16000
Лінк плз.

Останнє редагування: 12 травня 2024 17:55:58 від Jinx
   
Ні, це не проблема. Всього навсього 1-2 тисячі доларів та тиждень аренди авто за свої щоб їздити на роботу. Або 2.5 тисячі в сервісному центрі ділера, але маю авто на заміну.

В нас різні визначення «час та гроші потрібні на підтримку авто в робочому стані» коли стає не комфортно.

Ти хочеш сказати що в Тесли амортизатори вічні?
   
Один новий електромобіль в місяць на 43 тисячі жителів.

Колись в Каліфорнії так було. А зараз ось 6 Тесла на першому фото, чотири на другому плюс Іонік, одна парковка, фото зроблені з одного місця в один час мною вчора


   
Цитата: Трололо

В плане надежности Ауди и все, чем владеет эта авто группа - дрянь. :)


З А6 особливих проблем (крім того що їла мастило) не було.
Ходова одна з найкращих. Ну і радіатор поміняли.
Ми віддали її дочці, у них теж проблем не було

Яка буде Q5 ще рано говорити. Поки ніяких проблем. І вони вирішили дефект двигуна (мастило)
   
Колись в Каліфорнії так було.
В Україні не та житлова інфраструктура + обіцяють ціну кіловату підняти. Локальні місячні флуктуації попиту, тим пак під час війни - ні про що.

Я батькам зробив СЕС - у них є де її приліпити. З початку березня з мережі не взяли ані джоуля - просто вимкнений автомат.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія