Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:04:21 IP/Host: ---.200.180.103.teremki.kiev.ua
|
Розгорнути попередні цитати...То може житель багатоповерхівки купить?
В Україні на початок 2024 року зареєстровано біля 100 000 електричок. З 7 000 000 000 всіх. Півтора проценти.мабуть і двс-новья із цих 7 мільйонів теж мізер, в основному мабуть 10 років і сташе апаратиВ USP тоже и что?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:08:47 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Страховка в мене поки та ж цiна що була 4-5 рокiв назад.Радий за тебе. А взагалі за один тільки рік вартість страховки в США піднялась в середньому на 26%, головним чином через подорожчання ремонтів
Nationally, the average cost of full coverage car insurance rose to $2,543 in 2024, an increase of 26 percent over last year.В рази менше. Костко, максимальне покриття.
але звичайно треба безаварiйну iсторiю. Пiсля аварii по власнiй винi може стрибнути в тi ж рази вгору.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:16:32 IP/Host: 67.161.22.---
|
Розгорнути попередні цитати...Радий за тебе. А взагалі за один тільки рік вартість страховки в США піднялась в середньому на 26%, головним чином через подорожчання ремонтів
Nationally, the average cost of full coverage car insurance rose to $2,543 in 2024, an increase of 26 percent over last year.В рази менше. Костко, максимальне покриття.
але звичайно треба безаварiйну iсторiю. Пiсля аварii по власнiй винi може стрибнути в тi ж рази вгору.Мати безаварійну історію допомогає, але головний ваговий коефіцієнт це вартість застрахованих авто. Одна справа якщо ринкова вартість застрахованих авто 120 тисяч, і інша справа якщо страхова несе ризики за авто ринкова вартість яких 20 тисяч
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:17:33 IP/Host: ---.150.83.19.kyiv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це казали ще в 2022-му, а тим часом в 2024-му попит на електромобілі в Україні зріс в два рази в порівнянні з 2023.2024 рік ще не скінчився, аби щось казати про статистику.Чергова тупа відмазка, порівняння було з тим самим періодом 2023-го року.
Ви тут рвали дупи доводячи, що електричні авто непридатні для використання в Україні, бо ... (війна/блекаути/ і т.д. і т.п.), але як бачимо попит на електромобілі в Україні лише росте.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:23:14 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
4200 штук на 7 мільйонів то крапля в морі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:23:40 IP/Host: ---.150.83.19.kyiv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Третина населення живе в селах
Ще велика частина в маленьких містечках - приватні садиби
П.с. інша справа що там часто немає достатнього під'єднання ( хоча б 7-10 кВт )
А є щось меншеОт намагаюсь уявити собі, як та пенсіонерка з села купує собі теслу. Ні не виходить.Майже будь яка далека від техніки людина обере електромобіль проти ДВЗ. Він простий в експлуатації, надійніше, ніяких коленвалів чи коробок передач. Єлектромоюіль як пральна машина на колесах та навіть простіше - вода не потрібна.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:30:23 IP/Host: ---.150.83.19.kyiv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...4200 штук на 7 мільйонів то крапля в морі.З тих 7 мільйонів третина жигулі чи подібне яким біля 30-40 років і які на дорогах зʼявляються 10 разів на рік.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:31:47 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 07:35:25 IP/Host: ---.150.83.19.kyiv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 08:00:12 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.Яке ще обслуговування? Ти що газ 21 мав чи пабєду?
ТО зникло ще в 60 роки минулого століття.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 08:15:58 IP/Host: ---.150.83.19.kyiv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.Яке ще обслуговування? Ти що газ 21 мав чи пабєду?
ТО зникло ще в 60 роки минулого століття.6 разів на місяць поїхати на заправку. Три разу рази на рік поїхати замінити масло (6 разів якщо дві машини). Разів 8 якщо в сімі три машини. Кожного разу це мінімум дві години.
То в одній, то в іншій по дрібницям - або акумулятор здох, або стартер, або індикатор «check engine» загорівся, а це вже від 700 долларів на ремонт і ніяк не менше. Зараз мабуть що аід 1000 доларів.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 08:21:49 IP/Host: 67.161.22.---
|
Розгорнути попередні цитати...Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.Яке ще обслуговування? Ти що газ 21 мав чи пабєду?
ТО зникло ще в 60 роки минулого століття.6 разів на місяць поїхати на заправку. Три разу рази на рік поїхати замінити масло (6 разів якщо дві машини). Разів 8 якщо в сімі три машини. Кожного разу це мінімум дві години.
То в одній, то в іншій по дрібницям - або акумулятор здох, або стартер, або індикатор «check engine» загорівся, а це вже від 700 долларів на ремонт і ніяк не менше. Зараз мабуть що аід 1000 доларів.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 08:22:39 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Більшість авто, які ввозять в Україну, - це вживані авто, часто битки за США.
Тому треба розглядати саме цифру 4200, бо це кількість автомобілів, які ввезли і поставили на реєстрацію в Україні.
Чергова тупа відмазка, порівняння було з тим самим періодом 2023-го року.
Ви тут рвали дупи доводячи, що електричні авто непридатні для використання в Україні,
В Австралії електричка це дуже вигідно. Майже у всіх сонячні панелі. На 10-20 кВт.
Безкоштовна зарядка
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 08:38:20 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
На заправку ніхто спеціально не їздить. Це 5 хвилин мимоходом.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 08:48:44 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Яке ще обслуговування? Ти що газ 21 мав чи пабєду?
ТО зникло ще в 60 роки минулого століття.6 разів на місяць поїхати на заправку. Три разу рази на рік поїхати замінити масло (6 разів якщо дві машини). Разів 8 якщо в сімі три машини. Кожного разу це мінімум дві години.
То в одній, то в іншій по дрібницям - або акумулятор здох, або стартер, або індикатор «check engine» загорівся, а це вже від 700 долларів на ремонт і ніяк не менше. Зараз мабуть що аід 1000 доларів.Акумулятор сдох це 1000 доларів, ти з дуба впав?
Це заіхати на стоянку в костко, купити новий, поставити, віддати ім старий. Не памятаю, 70 доларів? Чи може десь 50?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 08:59:20 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Ну і ти ж штатівський нуворіш, які здохші акумулятор, стартер чи check engine? Їздиш поки авто на гарантії і продав нахрін.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 09:09:56 IP/Host: ---.150.83.19.kyiv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...На заправку ніхто спеціально не їздить. Це 5 хвилин мимоходом.Мимоходом не вийде. В нас заправки не на кожному перехресті, місто не любить заправочні станціі. Я ті що більш-менш по дорозі продають бензин по долару за галон дорожче.
Поїхати на заправку вимагає планування.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 09:14:05 IP/Host: ---.150.83.19.kyiv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...6 разів на місяць поїхати на заправку. Три разу рази на рік поїхати замінити масло (6 разів якщо дві машини). Разів 8 якщо в сімі три машини. Кожного разу це мінімум дві години.
То в одній, то в іншій по дрібницям - або акумулятор здох, або стартер, або індикатор «check engine» загорівся, а це вже від 700 долларів на ремонт і ніяк не менше. Зараз мабуть що аід 1000 доларів.Акумулятор сдох це 1000 доларів, ти з дуба впав?
Це заіхати на стоянку в костко, купити новий, поставити, віддати ім старий. Не памятаю, 70 доларів? Чи може десь 50?Check engine та здох акумулятор - це дві дуже різні речі. Та навіть акумулятор здох - це малоприємно та десь півтори години крім грошей. Мені до Costco десь 15 км в одну сторону. До інших місць що продають акумулятори як AutoZone ще далі.
Підтримка ДВЗ авто в робочому стані - це клопітно та затратно. ДВЗ не конкурент електричці.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 12:14:40 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Check engine
Та навіть акумулятор здох - це малоприємно та десь півтори години крім грошей.
Підтримка ДВЗ авто в робочому стані - це клопітно та затратно.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 12:27:05 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Що ти намагаєшся довести?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 12:42:31 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Що ти намагаєшся довести?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 14:12:37 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 14:15:34 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...На заправку ніхто спеціально не їздить. Це 5 хвилин мимоходом.Мимоходом не вийде. В нас заправки не на кожному перехресті, місто не любить заправочні станціі. Я ті що більш-менш по дорозі продають бензин по долару за галон дорожче.
Поїхати на заправку вимагає планування.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 14:18:56 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...6 разів на місяць поїхати на заправку. Три разу рази на рік поїхати замінити масло (6 разів якщо дві машини). Разів 8 якщо в сімі три машини. Кожного разу це мінімум дві години.
То в одній, то в іншій по дрібницям - або акумулятор здох, або стартер, або індикатор «check engine» загорівся, а це вже від 700 долларів на ремонт і ніяк не менше. Зараз мабуть що аід 1000 доларів.Акумулятор сдох це 1000 доларів, ти з дуба впав?
Це заіхати на стоянку в костко, купити новий, поставити, віддати ім старий. Не памятаю, 70 доларів? Чи може десь 50?Check engine та здох акумулятор - це дві дуже різні речі. Та навіть акумулятор здох - це малоприємно та десь півтори години крім грошей. Мені до Costco десь 15 км в одну сторону. До інших місць що продають акумулятори як AutoZone ще далі.
Підтримка ДВЗ авто в робочому стані - це клопітно та затратно. ДВЗ не конкурент електричці.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 14:37:39 IP/Host: 93.171.240.---
|
Без загальної цифри первинних реєстрацій нема що обговорювати
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 15:21:42 IP/Host: ---.hsd1.ar.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 16:38:11 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.Якщо ти купував хлам то мав проблеми з обслуговуванням
В мене за 30 років було 5 машин
1. Форд Торос - то була проблемна машина. Як сказав механік - у Форда дуже хороші інженери, у них машина не ламається а підламується і треба часто ремонтувати
2. Тойота Кемрі. Була недовго і ніяких проблем. Попала в аварію і страхова списала
3. Нісан Максима. Виїздив її до несхочу, ще й син доїздив поки в школі був. Міняв мастило кожні 3 місяці, гальма коли потрібно, на 100 тисяч миль поміняв трансміссію, перед тим як віддати сину поміняв амортизатори
4. Нісан Інфініті. Тільки міняв мастило і гальма. Проїхав 150+ тисяч миль
5. Audi Q5 зараз. Раз на рік на сервіс.
Жінка міняла машини кожні 3-4 роки. Алтіма-Алтіма-Ауді А6-Дженезіс-Вольво S90-зараз Вольво XC 60. Всі нові
Тільки з Ауді були проблеми. Міняли радіатор, батарею і їла мастило (була відома проблема, просто доливали)
Не купуй битий хлам не буде проблем
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 16:48:01 IP/Host: ---.mobile.att.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 16:54:39 IP/Host: ---.range86-131.btcentralplus.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 16:55:18 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Не купуй битий хлам не буде проблем
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:07:10 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Амортизатори (як ти назвав ходову) на сьомий рік це проблеми?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:19:32 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Сервіс раз на рік
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:27:40 IP/Host: 104.28.39.---
|
Розгорнути попередні цитати...Сервіс раз на рікЛогістика по плановому сервісу виглядає приблизно так:
1. За декілька днів розчистити свій ранковий робочий календар щоб відігнати авто на сервіс
2. В назначений день відігнати зранку авто на сервіс і звідти якось повернутись додому/на роботу. Преміальні бренди рідко дають авто на заміну на плановий сервіс. Звичайно це Uber/Lyft
3. Ввечері повторити процедуру в зворотньому напрямку.
Помнож на кількість авто в сімʼї і отримаєш кількість днів які потрібно спеціально планувати. Про гроші ми ще тут не говоримо.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:29:52 IP/Host: 104.28.39.---
|
Розгорнути попередні цитати...Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.Якщо ти купував хлам то мав проблеми з обслуговуванням
В мене за 30 років було 5 машин
1. Форд Торос - то була проблемна машина. Як сказав механік - у Форда дуже хороші інженери, у них машина не ламається а підламується і треба часто ремонтувати
2. Тойота Кемрі. Була недовго і ніяких проблем. Попала в аварію і страхова списала
3. Нісан Максима. Виїздив її до несхочу, ще й син доїздив поки в школі був. Міняв мастило кожні 3 місяці, гальма коли потрібно, на 100 тисяч миль поміняв трансміссію, перед тим як віддати сину поміняв амортизатори
4. Нісан Інфініті. Тільки міняв мастило і гальма. Проїхав 150+ тисяч миль
5. Audi Q5 зараз. Раз на рік на сервіс.
Жінка міняла машини кожні 3-4 роки. Алтіма-Алтіма-Ауді А6-Дженезіс-Вольво S90-зараз Вольво XC 60. Всі нові
Тільки з Ауді були проблеми. Міняли радіатор, батарею і їла мастило (була відома проблема, просто доливали)
Не купуй битий хлам не буде проблемТе що ти написав приблизно відповідає моєму досвіду: машина була безпроблемна, тільки поміняв трансмісію, ходову, масло їла, та радіатор…
А так, прекрасная Маркіза, все хорошо, все хорошо.
Про що я і говорю. Тепер помнож на 2-3 машини що в мене в сімʼї, і в усіх як не одне, то іще з інтервалом в декілька місяців - то на плановий сервіс, то акумулятор здох, то стартер, то ще щось.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:36:13 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...На заправку ніхто спеціально не їздить. Це 5 хвилин мимоходом.Мимоходом не вийде. В нас заправки не на кожному перехресті, місто не любить заправочні станціі. Я ті що більш-менш по дорозі продають бензин по долару за галон дорожче.
Поїхати на заправку вимагає планування.На весь Карлсбад площадью в 36 кВ миль, из них пригодной для обитания ~23 кВ мили, имеется в наличии 25 заправок, т.е. до любой можно дойти пешком. Так что и здесь ты спи3дел…
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:47:57 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Там же українською мовою прямо написано, що попит на електромобілі в Україні росте, зокрема в квітні 2024-го попит зріс в два рази порівняно з тим самим періодом 2023-го.
Куди ще простіше?
16000
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:52:07 IP/Host: ---.hsd1.ar.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Амортизатори (як ти назвав ходову) на сьомий рік це проблеми?Ні, це не проблема. Всього навсього 1-2 тисячі доларів та тиждень аренди авто за свої щоб їздити на роботу. Або 2.5 тисячі в сервісному центрі ділера, але маю авто на заміну.
В нас різні визначення «час та гроші потрібні на підтримку авто в робочому стані» коли стає не комфортно.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:54:38 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Один новий електромобіль в місяць на 43 тисячі жителів.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 17:55:49 IP/Host: ---.hsd1.ar.comcast.net
|
В плане надежности Ауди и все, чем владеет эта авто группа - дрянь.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 травня 2024 18:01:48 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Колись в Каліфорнії так було.