Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Всі більш-менш пристойні кондо вже як декілька років поставили зарядні станції які доступні для власників. Я не знаю жодного де ця проблема не закрита.

З апартаментами під аренду трохи складніше. Там все на розгляд власника будинку.

Не кизди. Нічго ніякі кондо не поставили, абсолютно. Не строй з себе дурника "я не знаю". Ще раз, хочеш включу тобі відео і пройдусь 15-20 хвилин по всіх кондо комплексах які будуть по дорозі? - от того ж.

Так що закрий писка і не гамнягай тут про "тупих украінців".

Персональні тролейбуси - це нішовий продукт, це було сказано вже давно.

5-10%, мах 15% автовласників і то після багатьох років. хіба що будуть руки викручувати і заставляти насильно, як зараз заставляють ставити електроплити замість газових, хоча електроплита в порівнянні з газовою це таке саме гімно як електровозик в порівнянні з гарним гібридом.
   
Тому що автор ідеї пропонує ліпити зарядки навкруги ТП.
І тому що біля багатоповерхівок нема місця для зарядок на десятки машин.

Де зараз паркуються власники машин з багатоповерховок? Що заважає ті місця де вони зараз паркуються упорядочнити, закріпити за окремим власником що платить аренду за парковочне місце та електрифікувати?
   
Так організовую поруч. Хто заважає? кожен буде мати своє виділене місце з зарядним пристроєм. Так як це і повинно бути. А не циганський табір. Які проблеми?
Нема місця. Тим більш за кимось закріпленим. Є місця загального користування, ака звичайна проїзна частина без заборони стоянки. Хто перший приїхав, той і запрошувався.
   
Де зараз паркуються власники машин з багатоповерховок? Що заважає ті місця де вони зараз паркуються упорядочнити, закріпити за окремим власником що платить аренду за парковочне місце та електрифікувати?
Вони паркуються на дорозі, де не заборонена стоянка. Ніхто не дозволить там ніяких закріплених парковочних місць.
   
Де зараз паркуються власники машин з багатоповерховок? Що заважає ті місця де вони зараз паркуються упорядочнити, закріпити за окремим власником що платить аренду за парковочне місце та електрифікувати?

Ти тупииий!? Ну і дятел!

Чому не електрифікували ні одного вже закріпленого місця на зовнішніх парковках біля кондо в сказочной Каліфорніі? Подумай, може дійде і не будеш задавати питань про Украіну чому-чому.

Я не говорю вже про просто дозволені для парковки зони вздовж доріг.
   
Я не говорю вже про просто дозволені для парковки зони вздовж доріг.
А ось це стосується не лише України. Практично всі центри міст ЄС – величезні проблеми з паркуванням. Ставиш "де вийде" вздовж вулиці, іноді за 500-700 метрів від свого будинку. Які нахъ... "закріплені місця"  :facepalm1:

Проблеми з паркуваннями немає тільки в диких бебенях - 15-20 км від центра міста. В Україні ще дуже рулить щодо легкості паркування, порівняно з багатьма іншими.
   
Некоректне порівняння. Автомобіль додавав мобільність порівняно з конями - вища швидкість, більша відстань денного пробігу. Електромобіль навпаки ЗМЕНШУЄ мобільність - значно менший денний пробіг на дальню відстань, навіть користуючись швидкою зарядкою, особливо на не найдорожчих електричках з батареєю порівняно невеликої ємності. Плюси електромобіля для споживача - менша ціна за кілометр (сумнівна, якщо заряджатися комерційною електроенергією з огляду на вартість аммортизації батарей) і, за великим рахунком, якщо дивитися на загальнолюдські цінності - екологія. Що також сумнівно з огляду на екологічну шкоду при видобутку літію.

PS Можливо, я куплю дружині електричку в Болгарію. Чисто через один нюанс - безкоштовне паркування в будь-якій синій/зеленій зоні. Якщо це звичайно не скасують. В Україні – сенсу не бачу взагалі. Верніше перепрошую - є, але якщо мешкаешь у приватному секторі.

Мова про наче неможливість розбудови інфраструктури для зарядки електромобілів, так само можна було говорити на початку ери про двигуни внутрішнього згорання і розбудови мережі заправок для них, це як мінімум
   
А ось це стосується не лише України. Практично всі центри міст ЄС – величезні проблеми з паркуванням. Ставиш "де вийде" вздовж вулиці, іноді за 500-700 метрів від свого будинку. Які нахъ... "закріплені місця"  :facepalm1:

Навiть не це. Тут е багато кондо де для кожноi квартити е або видiлене парковочне мiсце, або вiдкрите або пiд навiсом. Так там зважуючи на можливi затрати нiхто й не подумав починати ставити якiсь зарядки, i в цьому десятирiччi i не почнуть думати щоб там не квакали з високих трибун Грети тому подiбнi.
   
Ставиш "де вийде"

Ставиш де вийде, живеш як знаєш.

Нах таке життя потрібне?

Марні очікування що хтось розумний повернеться в Україну з дітьми де все як вийде, а може і не вийде, а якщо вийде то хз як.
   
Мова про наче неможливість розбудови інфраструктури для зарядки електромобілів, так само можна було говорити на початку ери про двигуни внутрішнього згорання і розбудови мережі заправок для них, це як мінімум
Для двз не треба будувати iндивiдуальну заправку для кожного споживача, ферштейн?
   
Мова про наче неможливість розбудови інфраструктури для зарядки електромобілів, так само можна було говорити на початку ери про двигуни внутрішнього згорання і розбудови мережі заправок для них, це як мінімум
Некоректне порівняння. Заправка тих часів то просто бочка з бензином та ручний насос з елементарним літроміром.
Зараз по Україні повно напівлівих газових заправок. Робиться така заправка за пару днів.
   
Мова про наче неможливість розбудови інфраструктури для зарядки електромобілів, так само можна було говорити на початку ери про двигуни внутрішнього згорання і розбудови мережі заправок для них, це як мінімум
Є такий момент, але дивись вище. У випадку переходу на автомобілі з кінської тяги труднощі були значно виправданішими, ніж якщо зараз намагатися масово перейти з бензину на електрику. Для того, щоб такий перехід був масовим, тобто підтримувався "знизу", а не тільки таксистами, господарями садиб та фриками, треба щоб навіть за комерційної зарядки вартість кілометра на електриці виходила мінімум раз у 5 дешевше (краще на 8-10), ніж на бензині А такого немає й близько.

Останнє редагування: 12 березня 2024 23:06:35 від Aleksandr_1
   
Ставиш де вийде, живеш як знаєш.

Нах таке життя потрібне?

Марні очікування що хтось розумний повернеться в Україну з дітьми де все як вийде, а може і не вийде, а якщо вийде то хз як.
Таке у половині Європи. Не варто пхати американський досвід (до речі, судячи з ваших опонентів із США – дуже обмежений і не завжди правдивий), навіть до Європи, не кажучи вже про Україну.
   
Таке у половині Європи. Не варто пхати американський досвід (до речі, судячи з ваших опонентів із США – дуже обмежений і не завжди правдивий), навіть до Європи, не кажучи вже про Україну.
Шо ти того фрiка слухаеш, хай розкаже про методи i способи паркування в Сан-Франциско.
   
Навiть не це. Тут е багато кондо де для кожноi квартити е або видiлене парковочне мiсце, або вiдкрите або пiд навiсом. Так там зважуючи на можливi затрати нiхто й не подумав починати ставити якiсь зарядки, i в цьому десятирiччi i не почнуть думати щоб там не квакали з високих трибун Грети тому подiбнi.
Зрозуміло. Наведу за приклад найбіднішу країну ЄС. Будується квартира. Район не найкращий, тому буде паркомісце на одне авто на гостьовій парковці на халяву. Вартість 2-х кімнатної – 85 тисяч ойро. Однак, НІХТО і НІКОЛИ не ставитиме там зарядку. Хочеш зарядку - купи собі підземний гараж у цьому будинку, ще за 35 тисяч (майже півквартири за ціною) і заряджуйся. Візьме собі той болгарин, порахує скільки він може купити бензину на ці 35 тисяч євро і скаже... здогадайтеся самі, що він скаже ;)
   
Зрозуміло. Наведу за приклад найбіднішу країну ЄС. Будується квартира. Район не найкращий, тому буде паркомісце на одне авто на гостьовій парковці на халяву. Вартість 2-х кімнатної – 85 тисяч ойро. Однак, НІХТО і НІКОЛИ не ставитиме там зарядку. Хочеш зарядку - купи собі підземний гараж у цьому будинку, ще за 35 тисяч (майже півквартири за ціною) і заряджуйся. Візьме собі той болгарин, порахує скільки він може купити бензину на ці 35 тисяч євро і скаже... здогадайтеся самі, що він скаже ;)
Ясно, дякую
Другий приклад про який я вже розказував
Жилий комплекс в районi Сан-Франциско для утомльонних солнцем i з грошами, квартири та таунхаузи, вiд 1600к то 6 мiльйонiв юнiт.

Стоянка в пiдвалi (просто мiсце з бiлими лiнiями по боках), опцiональна, треба заплатити окремо 100к

i коли питаешся, а розетка? - кривляться i кажут що тiльки для 30% лiмiт i все вже розкуплено. Може ще додадуть, десь в наступному столiттi.

Як тобi такi розклади, маеш квартирку за за 2 мiльйони + 100к за парковку, а розетку хер вам :)

Купуйте дiтки морозиво тролейбуси.
   
Жилий комплекс в районi Сан-Франциско для утомльонних солнцем i з грошами, квартири та таунхаузи, вiд 1600к то 6 мiльйонiв юнiт.

Назви житловий комплекс. Я хочу перевірити. Не полінуюсь їм навіть подзвонити та запитати.

Це щоб було про що говорити.
   
Назви житловий комплекс. Я хочу перевірити. Не полінуюсь їм навіть подзвонити та запитати.

Це щоб було про що говор
Ну як тобі не соромно отак чакі підставляти
   
Є такий момент, але дивись вище. У випадку переходу на автомобілі з кінської тяги труднощі були значно виправданішими, ніж якщо зараз намагатися масово перейти з бензину на електрику. Для того, щоб такий перехід був масовим, тобто підтримувався "знизу", а не тільки таксистами, господарями садиб та фриками, треба щоб навіть за комерційної зарядки вартість кілометра на електриці виходила мінімум раз у 5 дешевше (краще на 8-10), ніж на бензині А такого немає й близько.

Електричка це в першу чергу комфорт, якщо я собі її буду брати, то ціна вартості електрики відносно ціни бензину буде останнім на що я буду звертати увагу. наразі основний критерій чому ще не електричка це висока ціна самої машини в порівнянні до авто з двз, плюс неясність із строком придатності батареї, ще рік два почекаю
   
Електричка це в першу чергу комфорт, якщо я собі її буду брати, то ціна вартості електрики відносно ціни бензину буде останнім на що я буду звертати увагу. наразі основний критерій чому ще не електричка це висока ціна самої машини в порівнянні до авто з двз, плюс неясність із строком придатності батареї, ще рік два почекаю

Електричка норм, якщо в тебе свій будинок, і це друге авто. Для мешканців багатоповерхівок це срака. І нічого,  в такому розкладі,  не зміниться найближчими десятиліттями
   
Некоректне порівняння. Заправка тих часів то просто бочка з бензином та ручний насос з елементарним літроміром.
Зараз по Україні повно напівлівих газових заправок. Робиться така заправка за пару днів.

бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двз
   
Для мешканців багатоповерхівок це срака. І нічого,  в такому розкладі,  не зміниться найближчими десятиліттями

Я думаю що зміниться. Повторю себе, організувати парковочні місця на ніч з підведеною електрикою, це не задача з квантової фізики.

Відразу попереджу, що такі парковочні місця можуть бути не безкоштовні, і стихійні парковки як сьогодні будуть спогадами минулого.

Навіть не обладнані електрикою парковочні місця вздовж дороги в місті за безкоштовно будуть спогадами з минулого.
   
Навіть не обладнані електрикою парковочні місця вздовж дороги в місті за безкоштовно будуть спогадами з минулого.
Ну Буратіно з охрененним носом, нічого не скажеш. Підтягни штанці і витри шмарклі, а не вчи людей як жити. В Украіні під бомбами більше порядку ніж в багатьох місцях Америки де війни ніколи не було. З'ізди в СФ чи в Окланд, припаркуй свій тролейбус на 20 хвилин, подивимось що з нього залишиться.

В Каліфорніі колись таке буде про спогади з минулого?

Ти так і не відповів чому 99,9% кондо в Каліфорніі не мають зарядок. і 100% рентал будинків також.

Будемо говорити про електрифіковані безплатні розетки вздовж дороги чи краще не починати?

Блін вже 15 років будують скорий поізд Сакраменто до ЛА, і ніхрена не збудували, які там розетки.

Останнє редагування: 13 березня 2024 01:00:27 від Chako
   
Назви житловий комплекс. Я хочу перевірити. Не полінуюсь їм навіть подзвонити та запитати.

Це щоб було про що говорити.

Я два рази задавав питання і два рази не почув відповідь. Це третій раз.
   
Залізниця в США це окремий світ. Я за весь час життя в США ще жодного разу не користувався послугами як транспортний засіб. Вона десь є, але для мене вона майже не існує. Я не розумію навіщо ти приніс тему залізниці сюди. 

Підозрюю що для електрифікації 1 км залізниці потрібні пристойні разові капіталовкладення. Враховуючи відстані то мало хто відважиться на подібне. Плюс припускаю що власник певних рейок один а власників тяги багато. І як власнику рейок витрачатися на електрифікацію коли у його контрагентів тяга ДВЗ? Тобто він гроші витратить а користуватися і окупати нову інфраструктуру нікому.
   
Я два рази задавав питання і два рази не почув відповідь. Це третій раз.
Та зрозуміло що він то вигадав
   
Я два рази задавав питання і два рази не почув відповідь. Це третій раз.

Тримай шнурок, звони, працюй. Прийдеш з докладом

https://yerbabuenaislandsf.com/

Правда не вздумай туди сам сходити бо тебе там i на порiг не пустять :)

Останнє редагування: 13 березня 2024 01:39:46 від Chako
   
Та зрозуміло що він то вигадав
А нахера менi щось вигадувати.

Ну да, ну шоб тiбя впечатлiть. В твому гетто це все по-другому?

   
Підозрюю що для електрифікації 1 км залізниці потрібні пристойні разові капіталовкладення. Враховуючи відстані то мало хто відважиться на подібне. Плюс припускаю що власник певних рейок один а власників тяги багато. І як власнику рейок витрачатися на електрифікацію коли у його контрагентів тяга ДВЗ? Тобто він гроші витратить а користуватися і окупати нову інфраструктуру нікому.


А переробка всiеi мережi щоб манюпас масово як один в 9 годин вечора мiг включитися i заряджати, то буде безплатно, вiд Дiда Мороза, так?

Ти знаеш скiльки коштуе перевести одну милю дiстрiбюшн лайн (6кВ до 21кв) з воздушки в пiдземку, в кабель? - Одна миля - один мiльйон доларiв.

Останнє редагування: 13 березня 2024 01:53:59 від Chako
   
Тримай шнурок, звони, працюй. Прийдеш з докладом

https://yerbabuenaislandsf.com/

Правда не вздумай туди сам сходити бо тебе там i на порiг не пустять :)

Вони навпаки дуже хваляться що дуже прогресивні і кажуть що мати зарядну станцію це сьогодні необхідність:





Expanding electric vehicle charging access is not just a shared goal between the SFPUC and The Bristol, it also is City policy. In 2017, San Francisco passed an EV Readiness Ordinance requiring new construction projects to install sufficient electric capacity to serve electric vehicle charging. However, the ordinance did not go as far as to require that EV charging stations be installed in new projects.

Всі нові проекти мають мати достатню кількість зарядних станцій. Це закон. Особливо коли Каліфорнія збирається заборонити продаж ДВЗ. Без можливості встановити достатню кількості зарядних станцій, а це 100%, проект не буде затверджений.
   
Вони навпаки дуже хваляться що дуже прогресивні і кажуть що мати зарядну станцію це сьогодні необхідність:

Пи3здиш. Я там був особисто i це те що вони менi сказали. 30% юнiтiв мають розетку, для iнших немае. То шо ти почитав сайт я зрозумiв, читати по буквам вмiеш, а тепер поговори з живою людиною там якщо з тобою захочуть говорити.

Так само як пiздьож про 100% для всiх проектiв. Сьогоднi Калiфорнiя вимагае 40% для нового будiвництва.

Ну а про заборону продаж ДВЗ, я взагалi смiюся, знову ти почав рекламнi проспекти читати. Ну заборонять але дозволять продавати гiбриди, а в Тойоти зараз вже гiбрид то стандартна комплектацiя, немае наприклкад Камрi чи Сйени не гiбридних.

Коротше ти так i не вiдповiв, чому 99,9% iснуючих кондо i 100% рентовок в Калiфорнii не мають розеток, ти щось дуже скромно мовчиш. На Украiну i украiнцiв пащу дуже розкриваеш, а тут мовчиш.


Останнє редагування: 13 березня 2024 02:31:12 від Chako
   
То шо ти почитав сайт я зрозумiв, читати по буквам вмiеш, а тепер поговори з живою людиною там якщо з тобою захочуть говорити.

Я можу рекомендувати тобі агента що допоможе придбати тобі житло в цьому комплексі з  доступом до зарядної станції в гаражі для машини. З того що на фото, 90+% з них не зайняті»

I-5 фрівей теж починався з дворядної дороги, але розширився до 26 смуг руху в деяких місцях. Буде попит на більшу кількість зарядних станцій, встановлять більше.

Ти великий любитель сцяти проти вітру. І саме тому ти працюєш за копійки коли бос з енергетичної компанії що вас обслуговує PG&E приносить додому 51 мільйон доларів. Бо вона як бультерєр відчуває що нові гроші в прокладці нових ліній та розширені інфраструктури. А ти як сільський дурачок ходеш по колу і бубниш «ето же будет так дорого!», «а ти знаєш сколько стоїть метр кабеля!»
   
Я можу рекомендувати тобі агента що допоможе придбати тобі житло в цьому комплексі з  доступом до зарядної станції в гаражі для машини. З того що на фото, 90+% з них не зайняті»
Ну це зовсім не те про що була суперечка  :S
Якщо у цьому питанні чакі був правий то варто визнати
   
Ну це зовсім не те про що була суперечка  :S
Якщо у цьому питанні чакі був правий то варто визнати

Я завтра подзвоню в sales office та запитаю.
   
Я можу рекомендувати тобі агента що допоможе придбати тобі житло в цьому комплексі з  доступом до зарядної станції в гаражі для машини. З того що на фото, 90+% з них не зайняті

Ой не можу, він мені порекомендуе агента  :facepalm1:

До тебе не доходить, я там був у них на місці кілька місяців тому, іх аген водила мене і показувала іх зразки квартир.

Вже тоді в них вільних місць з розетками не було бо ті 30% що вони мали, вже були розкуплені

Чи ти думаеш я буду придумувати історіі спеціально для тебе, великоі цяці?
   
Вже тоді в них вільних місць з розетками не було бо ті 30% що вони мали, вже були розкуплені

Чи ти думаеш я буду придумувати історіі спеціально для тебе, великоі цяці?

Не думаю, але в тебе є історія писати всілякі домисли. Тому завтра подзвоню та запитаю. Мені самому цікаво. Справа 2-х хвилин. Якщо ти правий, то я це визнаю.
   
Дядьку, ви не повірите:
Але електричні мережі (кабелі, ТП) потрібно обслуговувати та керувати ними (є ціла служба диспетчерів). Крім того мережі не починаються й не закінчуються лініями на 10 кВ. Якщо ви будуєте додаткові розподільчі лінії, то потрібно модифікувати й магістральні, бо на них теж ляже додаткове навантаження. А вже зовсім інші гроші. Та й електроенергія не береться ні звідки. І не думайте, що вітряками та сонячними панелями ви прикриєтесть ! Нічого подібного ! Якщо ви хочете підтримувати стабільну частоту в мережі, то вам потрібні атомні або теплові станції. Теплові станції вам ще будуть потрібні як маневрові потужності. І чим потужнішу мережу ви створюєте, тим більше цих маневрових потужностей вам потрібно.

ви зараз порівнюєте невдобство впровадження нової технологій проти абсолютно обкатаної столлітям двз техноології

але я ввжажю що 1) нафтова інфраструктура жере набагато більше грошей ніж електрична, 2) нафтова технологія в рази неефективна ніж електрична 3) нафтові побічні ефекти набагато шкідливіші і для людей і для довкілля, 4) навтова технологія не може бути састейнабл або відновлюваної

ма рахунок чи зможуть панелі це потягнути, так от панелі можуть забеспечити безлімітну енерґію, це єдина на сьогодні технологія яка переводить людство з єтапу екстракш (видобуток) до етапу кріейшн (створення) коли людство не лімітовано енергією, і нічого нема поганоґо мати ще і атомні для 50-60 герц поки техніка не перейде на стандарт едісона
   

Наприкінці 19 століття Томас Едісон, вчений і винахідник, і Нікола Тесла, інженер-електрик і винахідник, досліджували, як можна передавати та використовувати електрику. Двоє чоловіків розійшлися в різних напрямках: Едісон став прихильником постійного струму (DC), а Тесла зосередився на розробці змінного струму (AC). Суперництво, що виникло в результаті, стало відомим як «Поточні війни». Тесла зрештою перемогла, і змінний струм став системою вибору для передачі та розподілу електроенергії в наших домівках донині. Але система постійного струму Едісона повертається. Це пов’язано з фундаментальними змінами у способах генерування, розподілу та використання енергії на тлі глобального поштовху до відновлюваних джерел енергії (зокрема, сонячної) і появи нових технологій (особливо в акумуляторах і накопичувачах).

Виробництво електроенергії стає децентралізованим, а системи розподіленої генерації виробляють електроенергію ближче до споживача. На відміну від звичайних електростанцій, від яких електроенергія транспортується на великі відстані, мікромережі тепер дозволяють розподіляти електроенергію локально як за допомогою постійного, так і змінного струму. Мікромережі — це невеликі технологічні екосистеми, які можуть доповнювати або замінювати центральну електромережу.

Застосування та економічні переваги DC стають все більш відчутними. Використовуючи власний аналіз, ми підрахували, що компанії в багатьох секторах можуть у сукупності зменшити витрати на енергію — як капітальні, так і операційні — на 30 відсотків протягом 25-річного періоду.


   
Нові потреби в інфраструктурі: передача на великі відстані та зарядка електромобілів

Електроенергія все більше надсилається через національні кордони в Європі, процес прискорюється лібералізацією ринків загалом. Південна Німеччина отримує значну частину електроенергії з Франції, наприклад, для цього потрібна ефективна передача на великі відстані. У Китаї та Індії уряди будують лінії електропередач на дуже великі відстані, щоб з’єднати громади з електроенергією. Те ж саме відбувається в Африці, де подібні проекти згодом також з’єднають країни з Європою.

Технологією, яка добре працює в цьому контексті, є постійний струм високої напруги (HVDC), оскільки постійний струм рухається по лінії електропередач плавно з мінімальними витоками та втратами енергії, на відміну від змінного струму високої напруги (HVAC), з яким витік і втрати енергії є неминучим побічним продуктом нерегулярного пульсу AC. З меншими втратами енергії також менше потреби інвестувати в стабілізацію мережі, що на даний момент є типовою особливістю систем передачі на великі відстані. Оптимізм щодо потенціалу HVDC такий, що MarketsandMarkets, індійська дослідницька група з питань енергетики, очікує, що встановлена ​​потужність систем HVDC подвоїться з поточного рівня в 43 гігават до 2022 року.

Також очікується розширення зарядної інфраструктури. У міру впровадження електромобілів (EV) зростає й використання нагнітачів постійного струму — пристроїв, які можуть заряджати автомобільний акумулятор за лічені хвилини, а не за години. Tesla — компанія, а не інженер — будує сотні нових зарядних станцій постійного струму в багатьох країнах. Більш широке розгортання зарядної інфраструктури постійного струму для електромобілів зменшить рівень втрат електроенергії, які зазвичай пов’язані з переходом від змінного струму до постійного.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 11 гостей
 
Повна версія