Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 22:55:53 IP/Host: ---.107.245.72.gtc.kiev.ua
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 22:57:42 IP/Host: ---.lvv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...На своей собственной. На мерс намекаете ?) Так это байка.Это не байка. Вся ходовая там от E-класс. А многие компоненты от Ford FusionЦя інформація не відповідає дійсності. Шасі всіх поточних моделей Тесла - це нові розробки. Є деякі частини, які постачаються на МБ та Тесла одними постачальниками, їх перелік було розібрано ще в 2015 році, серед них рульове колесо, ручки круїз-контроля, індикатор доща, та ще з пяток декоративних дрібниць. Навіть не знаю хто такі байки запустив.
Єдина модель Тесла, яка проектувалась на базі існуючого шасі, це сама перша модель - Родстер, що зараз не випускається. Проектувалась вона на переробленому шасі Лотус.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 22:59:40 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Разумеется зависит от скорости, массы и аэродинамики.
Нахіба тут трэба радиаторная решетка. которая придает классический вид и портит эродинамику....
Масса заявлена 2400 - нифигово, на уровне tesla X100D
Но вот у tesla X пробег 565 @105 кмч.а інвертори зокрема та й весь електропривід загалом мають ккд 101%?Что ты хотел сказать своим высером? На преодоление аэродинамического сопротивления при скорости 80км/час требуется около 12-15 кВт.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:02:57 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Разумеется зависит от скорости, массы и аэродинамики.
Нахіба тут трэба радиаторная решетка. которая придает классический вид и портит эродинамику....
Масса заявлена 2400 - нифигово, на уровне tesla X100D
Но вот у tesla X пробег 565 @105 кмч.а інвертори зокрема та й весь електропривід загалом мають ккд 101%?Что ты хотел сказать своим высером? На преодоление аэродинамического сопротивления при скорости 80км/час требуется около 12-15 кВт.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:07:00 IP/Host: 92.247.20.---
|
Розгорнути попередні цитати...Тут и качество VAG, и хороший внешний вид, и приличная эргономикаразница в цене с бензиновой как на 200.000 пробега на бензине
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:07:37 IP/Host: ---.customers.nuskope.com.au
|
Пока все электроавтомобили это для езды по городу с нерегулярным выездами в пригород на природу. Для путешествий они не подходят
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:11:12 IP/Host: ---.sub-174-213-28.myvzw.com
|
Розгорнути попередні цитати...Это не байка. Вся ходовая там от E-класс. А многие компоненты от Ford FusionЦя інформація не відповідає дійсності. Шасі всіх поточних моделей Тесла - це нові розробки. Є деякі частини, які постачаються на МБ та Тесла одними постачальниками, їх перелік було розібрано ще в 2015 році, серед них рульове колесо, ручки круїз-контроля, індикатор доща, та ще з пяток декоративних дрібниць. Навіть не знаю хто такі байки запустив.
Єдина модель Тесла, яка проектувалась на базі існуючого шасі, це сама перша модель - Родстер, що зараз не випускається. Проектувалась вона на переробленому шасі Лотус.То хто ж ці чудо інженери які ніби то "з нуля", та по мірках сьогодення - в рекордні терміни , провели НД ДКР шасі підвіски Маскавто?
Хоч би якого Нобеля їм дали,враховуючи складність завдання.
Ну і йдемо далі - всякі перемикачі в салоні та цей засліплюючий ( в ночі, та блікуючий вдень)кінотеатр по центру, все це наслідки здешевлення подєлкі.
Бо по іншому і так висока вартість зашкалювала б, створи вони все самі.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:12:25 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...4 часов от специального зарядного устройства и 8 часов от обычной розетки95 квт час за 8 часов. Это у кого розетки на 50 Ампер?На звичайних розетках чарджер зазвичай працює на потужності 1,5-2 квт.... Тобто як я і казав, шоб зарядити те авто - дня три треба
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:16:42 IP/Host: ---.lvv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ця інформація не відповідає дійсності. Шасі всіх поточних моделей Тесла - це нові розробки. Є деякі частини, які постачаються на МБ та Тесла одними постачальниками, їх перелік було розібрано ще в 2015 році, серед них рульове колесо, ручки круїз-контроля, індикатор доща, та ще з пяток декоративних дрібниць. Навіть не знаю хто такі байки запустив.
Єдина модель Тесла, яка проектувалась на базі існуючого шасі, це сама перша модель - Родстер, що зараз не випускається. Проектувалась вона на переробленому шасі Лотус.То хто ж ці чудо інженери які ніби то "з нуля", та по мірках сьогодення - в рекордні терміни , провели НД ДКР шасі підвіски Маскавто?
Хоч би якого Нобеля їм дали,враховуючи складність завдання.
Ну і йдемо далі - всякі перемикачі в салоні та цей засліплюючий ( в ночі, та блікуючий вдень)кінотеатр по центру, все це наслідки здешевлення подєлкі.
Бо по іншому і так висока вартість зашкалювала б, створи вони все самі.Тільки в минулому році Тесла витратила на дослідження та розробку 1.4 мілліарди долларів. Ця інформація є відкритою та відображається в статутних квартальних звітах.
Може ви би почали вчити англійську щоб не харчуватись інформаційно на помийках зони ру.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:16:51 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Пока все электроавтомобили это для езды по городу с нерегулярным выездами в пригород на природу. Для путешествий они не подходятне підходить лише там де нема зарядок чи стоянки на зарядках неприпустимі.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:26:55 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Тут и качество VAG, и хороший внешний вид, и приличная эргономикаразница в цене с бензиновой как на 200.000 пробега на бензиненакинь іще заміну акумулятора
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:27:40 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:30:39 IP/Host: ---.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...а інвертори зокрема та й весь електропривід загалом мають ккд 101%?Что ты хотел сказать своим высером? На преодоление аэродинамического сопротивления при скорости 80км/час требуется около 12-15 кВт.який висер?
1кВт якраз і тре розсіяти. а при 100квт на валу?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:31:59 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:41:36 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:44:11 IP/Host: 195.64.182.---
|
А сколько стоимость за км получается?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:45:10 IP/Host: ---.ragingwire.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:48:19 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...Чому автовиробники вперто роблять з електромобіля класичний вигляд?Показати зображення...
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:48:31 IP/Host: 195.64.182.---
|
Убого і неадекватно дорого як на мене
Чому автовиробники вперто роблять з електромобіля класичний вигляд?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:51:56 IP/Host: ---.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Чому автовиробники вперто роблять з електромобіля класичний вигляд?Показати зображення...
Ліф і Зоя теж на електро схоже
А от ауді чи ягуар чи Кіа - ну банальна переробка з ДВС моделей
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
18 вересня 2018 23:55:24 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...95 квт час за 8 часов. Это у кого розетки на 50 Ампер?На звичайних розетках чарджер зазвичай працює на потужності 1,5-2 квт.... Тобто як я і казав, шоб зарядити те авто - дня три требаВношу ясность - чаржером в сленге электричек называется подача питания 400V DC, напрямую в батарею.
А на обычных розетках машина питается через встроенный инвертор.
И никакого "зазвичай" там нет - после включения через меню выбираешь сколько ампер жрать.
Можешь сказать из обычной евро-розетки жрать 32A. Розетка начнет дымиться.
Для справки - нормальная трехфазная розетка, от которой питается европейская тесла, рено зое и прочие европейцы
выглядит так:
https://voltamper.com.ua/silovaya-rozetka-vstraivaemaya-tarel-055-3p-n-z-400v-63a-ip67-e-next
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 00:07:36 IP/Host: ---.ragingwire.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 00:21:34 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Км хода на одном заряде?400 км
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 00:36:33 IP/Host: ---.193.117.102.cl.ipnet.ua
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 01:13:11 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 01:15:49 IP/Host: ---.lvv.volia.net
|
В европе в течении года будут приниматься законы по запрету въезда в города дизелей и бенз моторов
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 01:20:30 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Пока все электроавтомобили это для езды по городу с нерегулярным выездами в пригород на природу. Для путешествий они не подходят
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 01:33:52 IP/Host: ---.sta.lan.ua
|
Розгорнути попередні цитати...а без суперчарджа?4 часов от специального зарядного устройства и 8 часов от обычной розеткиэто от трехфахных розеток. там 90 батарея. соответсвенно (если не учитывать потери на нагрев) чтобы зарядить надо брать чуть больше 11 квт. а с потерями еще больше.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 03:21:19 IP/Host: ---.west.biz.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...В европе в течении года будут приниматься законы по запрету въезда в города дизелей и бенз моторова доставка товарів,я так розумію ,на конях буде?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 04:00:19 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 04:56:22 IP/Host: ---.n-line.kiev.ua
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 05:07:05 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Снаряженная масса, кг - 2400 Тонная батареек что бы перевезти 100 кг. живой массы
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 05:37:14 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 06:48:05 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.
Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.
А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 07:01:30 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.
Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.
А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?Ну українці - лідери х електроавто в східній Європі
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 07:09:22 IP/Host: 95.46.140.---
|
Розгорнути попередні цитати...з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.
Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.
А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?Ну українці - лідери х електроавто в східній ЄвропіТо чому на форумі вони вибрикуються? Їм дають відпускну від кріпацтва від російських енергоносіїв, а вони, ні, не хочемо, а хочемо батогом по хребту. Якась нездорова тяга до страждань та злиднів. Як сказав класик, «талант до ніщенства».
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 07:19:50 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну українці - лідери х електроавто в східній ЄвропіТо чому на форумі вони вибрикуються? Їм дають відпускну від кріпацтва від російських енергоносіїв, а вони, ні, не хочемо, а хочемо батогом по хребту. Якась нездорова тяга до страждань та злиднів. Як сказав класик, «талант до ніщенства».Яка відпускна від кріпацтва? Електрика в розетці з повітря береться? твели на АЕС російські, і такими будуть ще 20-25 років мінімум, мазут для ТЕС - російський, газ російський. Ще питання в чому більше кріпацтво.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 07:25:07 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 07:37:33 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Что ты хотел сказать своим высером? На преодоление аэродинамического сопротивления при скорости 80км/час требуется около 12-15 кВт.який висер?
1кВт якраз і тре розсіяти. а при 100квт на валу?Порядок цыфр представляеш? Например 40кВт на валу в бензиновой машине надо рассеять 60кВт при этом в электрической где-то 5 кВт ,а 5 кВт рассеет пассивно 2-3 квадратных метра при разнице температур 50-70 градусов.Для этого вполне достаточно днища машины.
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать |
19 вересня 2018 07:40:03 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...У меня в среднем проезжает 6 км за 1 квт.Что за машинка?