Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

АН-70

АН-70

чого просрали?

я пригадую понти ганяли запредєльні...і де воно?

чого ЄС-партнери підвели?
   
Re: АН-70

Німеччина заблокувала. Звісно ж як їй сказала Росія. Вони сказали: Яволь! Тоді ще продажна сука Шрьодер був... та і зараз... чого там...
   
Re: АН-70

   
Re: АН-70

Варіантів було аж два: чи вливатися в Ейрбас і робити лише рампи, чи віддавати то хуйлостану.
Але наше керівництво вирішило грати у незалежність та пробували доїти всіх. Нічого не вийшло, як бачите.
   
Re: АН-70

чого просрали?

я пригадую понти ганяли запредєльні...і де воно?

чого ЄС-партнери підвели?
ан 70 спільний україсько-російський літак. На скільки я пам'ятаю Росія заблокувала можливість подальшої реалізації цього проекту з іншими інвесторами задовго до 2014 року. Нє?
   
Re: АН-70

Вы как дети малые - нафиг он им всрался, если у них летает полный аналог Аэрбас А400.
Они же не совсем чекнутые, чтобы возрождать конкурента. Вариант был только один - сотрудничество с Россией. Но соевые свиньи загубили под корень и эту отрасль
   
Re: АН-70

На скільки я пам'ятаю Росія заблокувала можливість подальшої реалізації цього проекту з іншими інвесторами задовго до 2014 року. Нє?

Не.

Однако, в начале апреля 2014 правительство Украины объявило о прекращении военно-технического сотрудничества с Российской Федерацией[23], а с 27 августа 2014 был установлен запрет на поставки в Россию продукции военного и двойного назначения[24].
В результате производство Ан-70 было остановлено[25].
   
Re: АН-70

Німеччина заблокувала. Звісно ж як їй сказала Росія. Вони сказали: Яволь! Тоді ще продажна сука Шрьодер був... та і зараз... чого там...
Волька, прими 200 коняку. Семидесятка была мертворожденной.
   
Re: АН-70

Волька, прими 200 коняку. Семидесятка была мертворожденной.
Та ладно. Кацапы очень хотели её получить, как и Илы которые у нас стоят в запоре и Мелитополе. У них сейчас нехватка самолётов в ВТА
   
Re: АН-70

ан 70 - плагіат.  масштабна-збыльшена- копія  Aeritalia G.222



Role   Military transport aircraft
Manufacturer   Fiat / Aeritalia / Alenia Aeronautica
First flight   18 July 1970
Introduction   April 1978
Retired   Afghan Air Force (2012)
Status   In service
Primary users   Italian Air Force (historical)
Nigerian Air Force
Argentine Army Aviation (historical)
Produced   1970–1993[1]
Number built   111[1]
Variants   Alenia C-27J Spartan

The Aeritalia G.222 (formerly Fiat Aviazione, later Alenia Aeronautica) is a medium-sized STOL military transport aircraft. It was developed to meet a NATO specification, but Italy was initially the only NATO member to adopt the type. The United States purchased a small number of G.222s, designating them the C-27A Spartan.[2][3]



оскіільки масштабували розміи а отже і вагу - то подвоїли кількість двигунів .. 80 відсотків авіапрома совка - жоский плагіат
   
Re: АН-70

Аеліте, авіація - не твоє
   
Re: АН-70

Аеліте, авіація - не твоє

))якраз моє. закінчив нау авіа та ракетобудування. літаки і вертольоти. прикладна гідрогазодинаміка))))
   
Re: АН-70

Не.

Однако, в начале апреля 2014 правительство Украины объявило о прекращении военно-технического сотрудничества с Российской Федерацией[23], а с 27 августа 2014 был установлен запрет на поставки в Россию продукции военного и двойного назначения[24].
В результате производство Ан-70 было остановлено[25].

Це в Росії, а у нас?
   
Re: АН-70

зи.з им що ан 70 є плаагіат виступав на студентській конфференції :laugh:  був скандал :weep:
   
Re: АН-70

))якраз моє. закінчив нау авіа та ракетобудування. літаки і вертольоти. прикладна гідрогазодинаміка))))

Приємно чути.
Але щось десь ти недовчив.
Чи зовсім забув про Ан8, Ан12.
Чи не розумієш, що "просто збільшити у 2 рази" у авіації не вийде і це буде абсолютно інший літак.
Це якби навіть воно правдою було ;)
   
Re: АН-70

Aelit- ти ж казав,що йдеш з ФУПу по приказу товарища палковника! Стільки було паХвосу! Я навіть планував з цього приводу випити трохи конінки,а тепер що? Скисло? А мені зовсі тверезим ходити? :D  X(  Мерзотна ти людина! Брехло! Може випити в обід від відрази? :-)o
   
Re: АН-70

Волька,  Семидесятка была мертворожденной.
==================================
С чего ты взял? Самолёт был весьма неплох. Но заказ на довольно крупный военно-траспортный для НАТО кусок очень большой,чтобы его вот так вот получить. Еще и с сервисом, да тысячи самолётов... там свои есть. Ну и плюс Рашка очень не хотела,чтобы мы это делали сами. То,что Германия блокировала-это точный факт. А только бы этот контракт потянул бы за собой всю нашу авиапромышленность. Самолёт появился в неудачное время. Нам он не особо нужен, это самолёт для дальних дел.
   
Re: АН-70

==================================
С чего ты взял? Самолёт был весьма неплох. Но заказ на довольно крупный военно-траспортный для НАТО кусок очень большой,чтобы его вот так вот получить. Еще и с сервисом, да тысячи самолётов... там свои есть. Ну и плюс Рашка очень не хотела,чтобы мы это делали сами. То,что Германия блокировала-это точный факт. А только бы этот контракт потянул бы за собой всю нашу авиапромышленность. Самолёт появился в неудачное время. Нам он не особо нужен, это самолёт для дальних дел.

Та ви просто лузери тоді.
Почати і не завершити.
   
Re: АН-70

Aelit- ти ж казав,що йдеш з ФУПу по приказу товарища палковника! Стільки було паХвосу! Я навіть планував з цього приводу випити трохи конінки,а тепер що? Скисло? А мені зовсі тверезим ходити? :D  X(  Мерзотна ти людина! Брехло! Може випити в обід від відрази? :-)o

волька. на твій винятковво дебілізм навіть  реагувати немає сенсу. )))) томуу йдеш в ігнор до іннших фантастичних унікалів
   
Re: АН-70

 Та ти не репетуй! Бєрі шінель-іді домой! Тіпо :"А я в Расію,домой хочу..."-  :weep:  З понеділка тебе на Хвейсбук перебрасують... будеш там серти.... :D  X(
   
Re: АН-70

==================================
С чего ты взял? Самолёт был весьма неплох. Но заказ на довольно крупный военно-траспортный для НАТО кусок очень большой,чтобы его вот так вот получить. Еще и с сервисом, да тысячи самолётов... там свои есть. Ну и плюс Рашка очень не хотела,чтобы мы это делали сами. То,что Германия блокировала-это точный факт. А только бы этот контракт потянул бы за собой всю нашу авиапромышленность. Самолёт появился в неудачное время. Нам он не особо нужен, это самолёт для дальних дел.
С того что контора, где я работаю,  состоит сплошь из бывших антоновцев старой антоновско-балабуевской закалки. И уж если они говорят, что 70 был обречен изначально, то, наверное, что-то знают
   
Re: АН-70

Приємно чути.
Але щось десь ти недовчив.
Чи зовсім забув про Ан8, Ан12.
Чи не розумієш, що "просто збільшити у 2 рази" у авіації не вийде і це буде абсолютно інший літак.
Це якби навіть воно правдою було ;)

))) ні. ан 8 і ан 12 плагіати вже інших західних літаків.   
ти мабуть не займався в дитинстві авіамоделізмом і не знаєш про масштабування ))
кожен плагіат є інший літак - але не абсолютно .
винищувачі совком теж плагіатились.

наприклад міг 23 плагіат канадського сіеф 105)) звісно совок плагіатив з урахуванням кваліфікації своїх інженегрів козодерів і можливостей промисловості))))іноді навіть проскакували окремі, більш вдаліші ніж на заході конктрукторські рішення.

студентом я написав був багато робіт-досліджень про авіаплагіат,  оскільки захоплювався з дитинства історією совкоавіапрому - а потім коли стала достапна інфа прро західні - став вивчати історію західного авіапрому і то відкрилось - кожне вдала західна конструкція плагіатилась совком з лагом 5-10 років, зауважу що через розвиток матеріалознавства і технологій в ці 5-10 років лагу - совкоплагіати були годними а іноді навіть кращими))

   
Re: АН-70

С того что контора, где я работаю,  состоит сплошь из бывших антоновцев старой антоновско-балабуевской закалки. И уж если они говорят, что 70 был обречен изначально, то, наверное, что-то знают
======================================
 Ну я в чем-то согласен. Хотя,если б его взяли в НАТО то поставили свою авионику, движки б типа Прайс енд Витни,но хрен его знает? Может чаво знали и вправду? Я в ентом бизнеси не был,может там собака-друг человека? B-)
   
Re: АН-70

Ан-8 - концептуальный аналог американского С-123 "Провайдер", созданного эмигрантом Михаилом Струковым для ВВС США еще в 1944 году, сам Антонов признавал, что очень сильно на него смотрел, когда создавал Ан-8
   
Re: АН-70

С того что контора, где я работаю,  состоит сплошь из бывших антоновцев старой антоновско-балабуевской закалки. И уж если они говорят, что 70 был обречен изначально, то, наверное, что-то знают

конструктивно ан 70 годний , але він створювався без портфелю замовлеень на пперспективу. а раптом вдасться вибить йому місця на ринку. не вдалось. і в цьому вина не конструкторів інженерів робітників. ( сумно це все. я шість років вчився вчився проектувати гідро пневмо системи літаків. нє пріггаділлась :weep:  вас чайникам і не зрозуміти які складності лежать  у проектуванні навіть паливної сиистеми літака щоб при всіх маневрах при будь якій кількостті палива забезпечити центровку , її виправлення і керрованість, кондиції палива )))))) нє пріггаділлась
   
Re: АН-70

конструктивно ан 70 годний , але він створювався без портфелю замовлеень на пперспективу. а раптом вдасться вибить йому місця на ринку. не вдалось. і в цьому вина не конструкторів інженерів робітників. ( сумно це все. я шість років вчився вчився проектувати гідро пневмо системи літаків. нє пріггаділлась :weep:  вас чайникам і не зрозуміти які складності лежать  у проектуванні навіть паливної сиистеми літака щоб при всіх маневрах при будь якій кількостті палива забезпечити центровку , її виправлення і керрованість, кондиції палива )))))) нє пріггаділлась
Там огромезные проблемы с Д-27 которые толком не решили за более чем 20 лет. Так что не судьба этой машине быть серийной. Как там он нынче, Ан-188?... Идиоты из новых думают, что если сменить шильдик ,станет типа лучше...
   
Re: АН-70

Ан-8 - концептуальный аналог американского С-123 "Провайдер", созданного эмигрантом Михаилом Струковым для ВВС США еще в 1944 году, сам Антонов признавал, что очень сильно на него смотрел, когда создавал Ан-8
Показати зображення...

погоджусь)) "концептуальнйи аналог" - більш обтічнно ніж "плагіат" :lol:

але спиратись на напрацюванння попереднкиів - нормальна практика конструкторів . але чесніше це прямо так і вказувати
   
Re: АН-70

погоджусь)) "концептуальнйи аналог" - більш обтічнно ніж "плагіат" :lol:

але спиратись на напрацюванння попереднкиів - нормальна практика конструкторів . але чесніше це прямо так і вказувати
Чистого плагиата не было ни разу, кроме В-29 - Ту-4, которого по приказу Сталина скопировали до последней гайки
   
Re: АН-70

Там огромезные проблемы с Д-27 которые толком не решили за более чем 20 лет. Так что не судьба этой машине быть серийной. Как там он нынче, Ан-188?... Идиоты из новых думают, что если сменить шильдик ,станет типа лучше...

двигуни - вічна пробела совкового і постсовкового авіапрому - ще з поршневої епохи - копіювали ще поршневі двигуни - але вони мали більші вагу, витрату і менші потужність і ресурс )))))) тут комплексна проблема - некреативністть совкоінеенерів козодерів, відсталість в матеріалах, технологіях, металообробці . кваліфікація .загальне відношення нашого населення до своєї роботи  на от.єпісь.   загальін проблеми суспільств- оверкорумпованість та аагресивне невігластво. проффесорство.
синергетично це і дає те що маємо що маємо)))
   
Re: АН-70

Чистого плагиата не было ни разу, кроме В-29 - Ту-4, которого по приказу Сталина скопировали до последней гайки

ну копія до останньої гаїки - це вже не плагіат а копія.
плагіат це плагіат -- то же міг 23)))
авіаконструктори першої хвилі - сухой яковлєв  полікарпов петляков  іллюшин лавочкін мікоян і навіть туполєв   - ті креативили по повній  (tu) але прокляття відсутності годних авіадвижків було і тоді
   
Re: АН-70

С того что контора, где я работаю,  состоит сплошь из бывших антоновцев старой антоновско-балабуевской закалки. И уж если они говорят, что 70 был обречен изначально, то, наверное, что-то знают
Хз, москали были готовы влить деньги и довести до серийного производства, только на их условиях. У них в этом сегменте пустота, Ан12 потихоньку уходят.
   
Re: АН-70

Хз, москали были готовы влить деньги и довести до серийного производства, только на их условиях. У них в этом сегменте пустота, Ан12 потихоньку уходят.
Та помню я всю эпопею с Ан-70 от начала до конца... Они бабло давали и тут же через полгода под каким-то совершенно мелочным предлогом из совместного проекта были готовы выйти...
   
Re: АН-70

))якраз моє. закінчив нау авіа та ракетобудування. літаки і вертольоти. прикладна гідрогазодинаміка))))

Який рік випуску?
Мех лучше всех :laugh:

   
Re: АН-70

Який рік випуску?
Мех лучше всех :laugh:
05

   
Re: АН-70

05
Йопт, я думал ты старезный дидуган :weep:
   
Re: АН-70

Йопт, я думал ты старезный дидуган :weep:

)))))
   
Re: АН-70

Йопт, я думал ты старезный дидуган :weep:
:lol:
   
Re: АН-70

05

Я 2002 :-B

   
Re: АН-70

Я 2002 :-B
:-B

   
Re: АН-70

Німеччина заблокувала. Звісно ж як їй сказала Росія. Вони сказали: Яволь! Тоді ще продажна сука Шрьодер був... та і зараз... чого там...

 Не через росію, а через власні і нтереси. Для чого їм віддавати таку перспективну нішу Україні??? В таких справах всі відстоюють свої інтереси. І ЄС порахував, шо їм вигідніше заблокувати український проект...
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія