Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

АН-70

Re: АН-70

так межі існують -- але скалінг плагіата ан 70 і близкьо не виходить за ці межі -

і просте масштабування в авіамоделізмі - та ще й при такому невеликому масштабі і однаковишх швидкостях і нагрузках на крило і енерговааружонності - не те що працює воно ге може не працювати.
звісно якщо робити літаючу копіюв масштабі 1 до 30  реактивного винищувача з великою стріловидністтю крила але при дуууже низьких швидкостях - то звісно в такому разі ця омдель не полетить.
але тут не той варіант .
ан 70 як і більшість совквоавіапрому - плагіат .

умови ніколи не однакові, якщо це не ідентичні вироби
але
ну давай про авіамоделювання
чому літаючі крила роблять з суільного пінопласту при розмаху в діапазоні 500-1500 мм, а не роблять ні 200 мм, ні 2500мм?
   
Re: АН-70

:facepalm:
Ще раз, масштабуючи ИЛ-112 до розмірів АН-70 той літак взангалі відірветься від смуги. а якшо і відірветься. то тут же звалиться в штопор.
Шоб довго не писати. почитай, як з Руслана простим масштабуванням хотіли зробити Мрі. і шо з того вийшло
Механізацію. прилади можна взяти з іншого літака. але але крила . центроплан. фюзеляж треба поаністю з нуля перераховувати і ше не факт. шо з цього шось вийде з першого разу.
Он 132-й - копія 32-го літає з 500 кг залізним баластом. бо поставили інші двигуни і шось там полегшили з приладів і ценртовка вже змістилася. А ти верзеш тут про масштабування

звісно масштабування . не слідкую за іл 122 вже не цікаво - порівнював саме г222 і ан 70 - там чітке плагіат в масштабі з уразуваннням  збільшення вантажопідйомності іможливостей совокоавіапрому . . звісно все перемальовується з нуля. і піганяється центровкки розмахи хорди подовження . що ен відміняє плагіатство . є копія а є плагіат .
але кому це я розказую . )))
майже кожен совколітак зроблений за потивами західного конкретного західного зразка .  з кінця 40хх. до того совкоавіашкола була дуже креативною - штампувала оригіали . потім метри відійшли і на їх місце прийшли козодери))))
навіть при шкільному моделізмі школірі моделюючи наприклад поршневий винищувач зммінюють кут стріловидності і центровку бо трошки різні швидкостя   і співвіднноешння мас агрегатів - і це навіть для школярів авіамоделлістів ен є складно - що не робить копію су 3 не копією су 3 ))))
   
Re: АН-70

умови ніколи не однакові, якщо це не ідентичні вироби
але
ну давай про авіамоделювання
чому літаючі крила роблять з суільного пінопласту при розмаху в діапазоні 500-1500 мм, а не роблять ні 200 мм, ні 2500мм?

ти маєш на увазі компоновку авіамоделі типу "літаюче крилло", "безхвостка" чи літаючке крило в сенсі крило літаючою авіамоделі.
висловлюйся чіткіше
   
Re: АН-70

Зацэните, шо пелот вытворяет. ВП на грузовом самолёте  :facepalm1:

   
Re: АН-70

звісно масштабування . не слідкую за іл 122 вже не цікаво - порівнював саме г222 і ан 70 - там чітке плагіат в масштабі з уразуваннням  збільшення вантажопідйомності іможливостей совокоавіапрому . . звісно все перемальовується з нуля. і піганяється центровкки розмахи хорди подовження . що ен відміняє плагіатство . є копія а є плагіат .
але кому це я розказую . )))

Шо ти несеш?
Там навіть крила інші :)
Спільного тільки те. шо вони обидва літають в повітрі.

   
Re: АН-70

5 разів - різниця у злітній вазі g222 та ан-70
жодне масштабування тут не можливе
а ось а400 є дуже і дуже близьким до 70-ки
   
Re: АН-70

при зміні розмірів ,співвідношеннні ваги компонетнів - зміни швидкості - школярі авіамоделісти заввиграшки при моделюванні-копіюванні діючих моделей вносили зміни в свої копії щоб вони літаки -- і це не становить складношів навіть для шоклярів. і це не робить копію ен копією. це творчий ннапілінг відповідно нового техззавдання .
   
Re: АН-70

5 разів - різниця у злітній вазі g222 та ан-70
жодне масштабування тут не можливе
а ось а400 є дуже і дуже близьким до 70-ки

для тебе відкриття що зі збільшенням площі крила при масштабуванння і енерговоорружонност і збільшується і максимальна взлітна вага?)))так само як при створенні зменншеної копії авіамоделістом його взлітна вага теж зменшуєтьсся?))))

як хороше бути невігласом - скільки нового постійно дізнаєшся)))
   
Re: АН-70

Зацэните, шо пелот вытворяет. ВП на грузовом самолёте  :facepalm1:

https://youtu.be/LDE3Dp3LGZg
Потому шо раньше делали на века с тройной прочность. В-52 с продленным ресурсом 105 лет в сумме пролетает :laugh:
   
Re: АН-70

для тебе відкриття що зі збільшенням площі крила при масштабуванння і енерговоорружонност і збільшується і максимальна взлітна вага?)))так само як при створенні зменншеної копії авіамоделістом його взлітна вага теж зменшуєтьсся?))))

як хороше бути невігласом - скільки нового постійно дізнаєшся)))

язик твій - ворог твій
з часом ти зрозумієш свої помилки
добре, що мені воно пофігу :)
   
Re: АН-70

при зміні розмірів ,співвідношеннні ваги компонетнів - зміни швидкості - школярі авіамоделісти заввиграшки при моделюванні-копіюванні діючих моделей вносили зміни в свої копії щоб вони літаки -- і це не становить складношів навіть для шоклярів. і це не робить копію ен копією. це творчий ннапілінг відповідно нового техззавдання .

Для іграшки - похрен - лишь би вона злетіл і всі зааплодували :)

Ти глухий чи сліпий?
Візьми абсолютно однакові ззовні по габаритах.фюзеляжу і крилах АН-32 і АН-132... Замінили лише двигуни іншої ваги і авіоніку полегшили і літак перестав бути літаком  - звалюється в штопор. За пілотською кабіною постійно лежить залізяка вагою в 500 кг. шоб виправити центровку!!!
А ти фантазуєш про масштабування в 5 розів реального 150-тонного літака  :facepalm:
Такі літаки створюються повністю з нуля , десятки разів продуваються в трубах. шоб досягнути ідеальних параметрів. І то після того, як причеплять мотори і обладнання, потім ше кілька років доробляють і переробляють, шоб був стійким в повітрі в різних режимах
   
Re: АН-70

Откройте кто-нить тему про

   
Re: АН-70

 :facepalm1:


   
Re: АН-70

Откройте кто-нить тему про

А про катастрофу Драгона для пілотованих польотів була вже тема?
   
Re: АН-70

язик твій - ворог твій
з часом ти зрозумієш свої помилки
добре, що мені воно пофігу :)

що "всьо"? )))

пофігу йому . соромно не плагіатити - плагіатство це теж конструювання з творчим напілінгом  - основуючись на чужому досвіді і напрацюваннях - соромно не визнавати те що ти користуєшся напрацюваннннями і ідеями інших. соромно заперечувати очевидне. соромно брехати. але не фантастичним унікалам.але антонов ивзннавав що він корстувався досвідом зарубіжних колег. антонов був Людиною. якби не росіянин антонов - чєте кацапоборці))) Україна нне мала авіабудування і в минулому ))))



а "допоміг" антонову в становлені - ще один видатний авіаконструктор і Людина - яковлєв, ну а відправив талановитого Антонова в київ хрущов . 
у вас є вдячність?
   
Re: АН-70

Для іграшки - похрен - лишь би вона злетіл і всі зааплодували :)

Ти глухий чи сліпий?
Візьми абсолютно однакові ззовні по габаритах.фюзеляжу і крилах АН-32 і АН-132... Замінили лише двигуни іншої ваги і авіоніку полегшили і літак перестав бути літаком  - звалюється в штопор. За пілотською кабіною постійно лежить залізяка вагою в 500 кг. шоб виправити центровку!!!
А ти фантазуєш про масштабування в 5 розів реального 150-тонного літака  :facepalm:
Такі літаки створюються повністю з нуля , десятки разів продуваються в трубах. шоб досягнути ідеальних параметрів. І то після того, як причеплять мотори і обладнання, потім ше кілька років доробляють і переробляють, шоб був стійким в повітрі в різних режимах

ти телепень . там елементарні конструкторські пройоби -
запороти можна будь який літак - і добре зплагіатити теж праця талант і знання . в плагіаті немає інчого поганого - крім приховуванні цього
будь який школяр авіамодеісст при створенні масштабної літаючої  копії вносить в неї  зміни для того щоб вона змогла підніматись і триматись в повітрі - і від цього коппія не пперестає бути масштабною копією.
   
Re: АН-70

Для іграшки - похрен - лишь би вона злетіл і всі зааплодували :)

Ти глухий чи сліпий?
Візьми абсолютно однакові ззовні по габаритах.фюзеляжу і крилах АН-32 і АН-132... Замінили лише двигуни іншої ваги і авіоніку полегшили і літак перестав бути літаком  - звалюється в штопор. За пілотською кабіною постійно лежить залізяка вагою в 500 кг. шоб виправити центровку!!!
А ти фантазуєш про масштабування в 5 розів реального 150-тонного літака  :facepalm:
Такі літаки створюються повністю з нуля , десятки разів продуваються в трубах. шоб досягнути ідеальних параметрів. І то після того, як причеплять мотори і обладнання, потім ше кілька років доробляють і переробляють, шоб був стійким в повітрі в різних режимах
Саудиты не оценили :laugh:
   
Re: АН-70

Саудиты не оценили :laugh:

балласт для центровки нормальна загальносвітова практика
   
Re: АН-70

проблема наших анів лиш в тому що Україна не суб.єкт міжнародної політики. ну і звісно краще орієнтуватись на західні двигуни. вони і ресурсніші і економічніші і тихіші і потужніші
   
Re: АН-70

Аэлит, ты не прав!
   
Re: АН-70

будь який школяр авіамодеісст при створенні масштабної літаючої  копії вносить в неї  зміни для того щоб вона змогла підніматись і триматись в повітрі - і від цього коппія не пперестає бути масштабною копією.


 :facepalm:
Ти невиправний :)
Як можна зрівнювати авіамодельку з реальною 150 тонною машиною
Сплагіатити тут неможливо, бо у всіх літаків є крило (крила), фюзеляж і двигуни.
Відхилення хоч в сто кг по масі  в різних його частинах із-за інших механізмів - перетворює його на літаючий дрючок

Телепень. які там пройоби. коли взяли повністю готовий літак і лише трохи осучаснили його? Навіть після простого осучаснення він перестав бути нор. літаком.
А ти ведеш до того, шо взявши навіть креслення маленького літака шляхом масштабування можна зробити впятеро більший нормальний літак.  :facepalm:
З таким само успіхом можна із колоди зробити літак. приладнавши до нього крило - він звісно полетить, але недалеко і невисоко. :)
У тебе просто вавка в голові
   
Re: АН-70

балласт для центровки нормальна загальносвітова практика

В нормально спроектованих літаків - це нонсенс.
Він сприйнятний тільки для невдалих і неекономних машин, зляпаних на скору року без кільком років тестувань в трубі.
Потім кілька років все переробляють. шоб тільки забрати той ьаласт. Вдається не всім :)
   
Re: АН-70

Аэлит, ты не прав!

мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -

хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105

   
Re: АН-70

проблема наших анів лиш в тому що Україна не суб.єкт міжнародної політики. ну і звісно краще орієнтуватись на західні двигуни. вони і ресурсніші і економічніші і тихіші і потужніші
Чого тільки на двигуни? Давай зразу на весь літак!
Угробили Антонов за 5 років. а тепер завили. Пізно пити боржомі. коли печінки не стало.
Сотникам-рагулям укр. хай-тек не потрібен. Нехай краще згорить, ніж дозволити Росії купувати укр. Ани за десятки мільнів доларів.
Козаченьки горді хлопи - жалібно поспівають. пшеничку виростять - на тютюн досить буде...
   
Re: АН-70

В нормально спроектованих літаків - це нонсенс.
Він сприйнятний тільки для невдалих і неекономних машин, зляпаних на скору року без кільком років тестувань в трубі.
Потім кілька років все переробляють. шоб тільки забрати той ьаласт. Вдається не всім :)

звичайно краще без нього -- але конструювання це завжди компроміс
   
Re: АН-70

звичайно краще без нього -- але конструювання це завжди компроміс

думаєш мені весело що наш авіапром там де він є(
   
Re: АН-70

хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105

 :facepalm1:
У Арроу з його трикутним крилом і Міг зі змінною стріловидністю крила?
Шо ти куриш зранку?
   
Re: АН-70

В одніє політичної сили було гасло

Росія повинна бути знищення навіть ціною існування цілого світу
Навіть не говорячи про Україну

Цікаво спадкоємці доктрини підтримують те твердження ?
   
Re: АН-70

мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -

хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105

Показати зображення...

знову ця маячня
не може бути літак з одним двигуном та крилом зі змінною геометрією бути копією літака з двома двигунами та дельтавидним крилом
   
Re: АН-70

знову ця маячня
не може бути літак з одним двигуном та крилом зі змінною геометрією бути копією літака з двома двигунами та дельтавидним крилом

несуттєво. творча доробка . між цими літаками 10 років - )
   
Re: АН-70

слухай - не лізь де не тямиш - ніхто не робить крило два рази товстішим - необхідне поовження крилавід заданого профіля і хорди вираховується елементарно і є похідним від техумов. ан 70 масштабна копія г222 - творчо дороблена - там інший профіль крила інше поовження інша площадь янша хорда навіть інша механізація - - бо інше техзавданння було - взяли ща основу г222 - і переробилли з урахуваннням вимог замовника - вийшло годно. але це звичайний творчий скалінг  - - плагіат  - як і більшість совкоавіа і автопрома..

І давно у вас захворювання?
   
Re: АН-70

:facepalm:
Ти невиправний :)
Як можна зрівнювати авіамодельку з реальною 150 тонною машиною
Сплагіатити тут неможливо, бо у всіх літаків є крило (крила), фюзеляж і двигуни.
Відхилення хоч в сто кг по масі  в різних його частинах із-за інших механізмів - перетворює його на літаючий дрючок

Телепень. які там пройоби. коли взяли повністю готовий літак і лише трохи осучаснили його? Навіть після простого осучаснення він перестав бути нор. літаком.
А ти ведеш до того, шо взявши навіть креслення маленького літака шляхом масштабування можна зробити впятеро більший нормальний літак.  :facepalm:
З таким само успіхом можна із колоди зробити літак. приладнавши до нього крило - він звісно полетить, але недалеко і невисоко. :)
У тебе просто вавка в голові

+ Мільйон і крім того там зовсім інше крило про цілу купу ефектів які виникають мовчу він просто не вчився як слід
   
Re: АН-70

несуттєво. творча доробка . між цими літаками 10 років - )

Творчо забрали один двигун і замість статичного трикутного крила поставили складне. шо змінює в польоті свою стріловидність.
Я б назвав це взагалі різними поколіннями літаків. а не плагіатом :)


 :facepalm:  Клініка. алкоголь або шмаль.
Більше без варіантів.
Далі ів цій гілці без мене

   
Re: АН-70

+ Мільйон і крім того там зовсім інше крило про цілу купу ефектів які виникають мовчу він просто не вчився як слід

звісно інше крило . інший профільн інший розмах хорда кути механізація))) бо ж техзавданні інше. а та цілакупа ефектів - то і є те що мають зробити контсруктора - подібні нюанси викликають у буь яого школяра авіамоделіста коли він робить літаючу модель копію, він там теж змінює центровки профілі крила і  д ))))
коли українці починають балякати про авіацію  - це безцінно. але по акту - міномет молот :facepalm1:



і звідки ви взяли що плагіат це погано?))) нестримно гуготять пукани.
   
Re: АН-70

замахнувся на святе - нна нашу славу провідної авіабудівельної хехе держави (tu)  [ua]
   
Re: АН-70

гордість совкодрочерів - ппш - був модернізацією ппд який в свою чургу був перекозодран з фінського ПП суомі



конструкторський плагіат дуже поширений - скрізь.
і це нормально. якщо ідея\концепт\рішення вдале - то чому його творчо не застосовувати))
   
Re: АН-70

але ппш був кращий технологічніший а тому і масовіший а тому і кращий як зброя ніж папередніки.
   
Re: АН-70



ось літаюча масштабна копія))

Останнє редагування: 4 травня 2019 14:41:33 від Aelit
   
Re: АН-70

мені більш подобається його коллєга - бф ме 109 і я спершу теж хотів будувати його літаючу копію  репліку - але потім вирішив піти своїм шляхом))) як і радить нам петро до речі)))
   
Re: АН-70
TC

:facepalm:
Ще раз, масштабуючи ИЛ-112 до розмірів АН-70 той літак взангалі відірветься від смуги. а якшо і відірветься. то тут же звалиться в штопор.
Шоб довго не писати. почитай, як з Руслана простим масштабуванням хотіли зробити Мрі. і шо з того вийшло
Механізацію. прилади можна взяти з іншого літака. але але крила . центроплан. фюзеляж треба поаністю з нуля перераховувати і ше не факт. шо з цього шось вийде з першого разу.
Он 132-й - копія 32-го літає з 500 кг залізним баластом. бо поставили інші двигуни і шось там полегшили з приладів і ценртовка вже змістилася. А ти верзеш тут про масштабування

Совсем хреново.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія