Розгорнути попередні цитати...))))))) фантастичні унікали заперечують авіамоделізмя заперечую "просте масштабування" у літакобудуванні та й у конструюванні загалом
існують певні межі, коли однакові рішення ще праюють, але досконалість таких рішень швидко зменшується
але якщо намагатися робити досконало - буде велика різницятак межі існують -- але скалінг плагіата ан 70 і близкьо не виходить за ці межі -
і просте масштабування в авіамоделізмі - та ще й при такому невеликому масштабі і однаковишх швидкостях і нагрузках на крило і енерговааружонності - не те що працює воно ге може не працювати.
звісно якщо робити літаючу копіюв масштабі 1 до 30 реактивного винищувача з великою стріловидністтю крила але при дуууже низьких швидкостях - то звісно в такому разі ця омдель не полетить.
але тут не той варіант .
ан 70 як і більшість совквоавіапрому - плагіат .
Розгорнути попередні цитати...слухай - не лізь де не тямиш - ніхто не робить крило два рази товстішим - необхідне поовження крилавід заданого профіля і хорди вираховується елементарно і є похідним від техумов. ан 70 масштабна копія г222 - творчо дороблена - там інший профіль крила інше поовження інша площадь янша хорда навіть інша механізація - - бо інше техзавданння було - взяли ща основу г222 - і переробилли з урахуваннням вимог замовника - вийшло годно. але це звичайний творчий скалінг - - плагіат - як і більшість совкоавіа і автопрома..
Ще раз, масштабуючи ИЛ-112 до розмірів АН-70 той літак взангалі відірветься від смуги. а якшо і відірветься. то тут же звалиться в штопор.
Шоб довго не писати. почитай, як з Руслана простим масштабуванням хотіли зробити Мрі. і шо з того вийшло
Механізацію. прилади можна взяти з іншого літака. але але крила . центроплан. фюзеляж треба поаністю з нуля перераховувати і ше не факт. шо з цього шось вийде з першого разу.
Он 132-й - копія 32-го літає з 500 кг залізним баластом. бо поставили інші двигуни і шось там полегшили з приладів і ценртовка вже змістилася. А ти верзеш тут про масштабування
Розгорнути попередні цитати...я заперечую "просте масштабування" у літакобудуванні та й у конструюванні загалом
існують певні межі, коли однакові рішення ще праюють, але досконалість таких рішень швидко зменшується
але якщо намагатися робити досконало - буде велика різницятак межі існують -- але скалінг плагіата ан 70 і близкьо не виходить за ці межі -
і просте масштабування в авіамоделізмі - та ще й при такому невеликому масштабі і однаковишх швидкостях і нагрузках на крило і енерговааружонності - не те що працює воно ге може не працювати.
звісно якщо робити літаючу копіюв масштабі 1 до 30 реактивного винищувача з великою стріловидністтю крила але при дуууже низьких швидкостях - то звісно в такому разі ця омдель не полетить.
але тут не той варіант .
ан 70 як і більшість совквоавіапрому - плагіат .умови ніколи не однакові, якщо це не ідентичні вироби
але
ну давай про авіамоделювання
чому літаючі крила роблять з суільного пінопласту при розмаху в діапазоні 500-1500 мм, а не роблять ні 200 мм, ні 2500мм?
Re: АН-70 |
4 травня 2019 13:16:50 IP/Host: 185.220.101.---
|
звісно масштабування . не слідкую за іл 122 вже не цікаво - порівнював саме г222 і ан 70 - там чітке плагіат в масштабі з уразуваннням збільшення вантажопідйомності іможливостей совокоавіапрому . . звісно все перемальовується з нуля. і піганяється центровкки розмахи хорди подовження . що ен відміняє плагіатство . є копія а є плагіат .
але кому це я розказую . )))
5 разів - різниця у злітній вазі g222 та ан-70
жодне масштабування тут не можливе
а ось а400 є дуже і дуже близьким до 70-ки
Зацэните, шо пелот вытворяет. ВП на грузовом самолёте
https://youtu.be/LDE3Dp3LGZg
Розгорнути попередні цитати...5 разів - різниця у злітній вазі g222 та ан-70
жодне масштабування тут не можливе
а ось а400 є дуже і дуже близьким до 70-кидля тебе відкриття що зі збільшенням площі крила при масштабуванння і енерговоорружонност і збільшується і максимальна взлітна вага?)))так само як при створенні зменншеної копії авіамоделістом його взлітна вага теж зменшуєтьсся?))))
як хороше бути невігласом - скільки нового постійно дізнаєшся)))
при зміні розмірів ,співвідношеннні ваги компонетнів - зміни швидкості - школярі авіамоделісти заввиграшки при моделюванні-копіюванні діючих моделей вносили зміни в свої копії щоб вони літаки -- і це не становить складношів навіть для шоклярів. і це не робить копію ен копією. це творчий ннапілінг відповідно нового техззавдання .
Re: АН-70 |
4 травня 2019 13:30:17 IP/Host: 185.220.101.---
|
Re: АН-70 |
4 травня 2019 13:30:55 IP/Host: 185.220.101.---
|
Откройте кто-нить тему про
Розгорнути попередні цитати...5 разів - різниця у злітній вазі g222 та ан-70
жодне масштабування тут не можливе
а ось а400 є дуже і дуже близьким до 70-кидля тебе відкриття що зі збільшенням площі крила при масштабуванння і енерговоорружонност і збільшується і максимальна взлітна вага?)))так само як при створенні зменншеної копії авіамоделістом його взлітна вага теж зменшуєтьсся?))))
як хороше бути невігласом - скільки нового постійно дізнаєшся)))язик твій - ворог твій
з часом ти зрозумієш свої помилки
добре, що мені воно пофігу
Розгорнути попередні цитати...при зміні розмірів ,співвідношеннні ваги компонетнів - зміни швидкості - школярі авіамоделісти заввиграшки при моделюванні-копіюванні діючих моделей вносили зміни в свої копії щоб вони літаки -- і це не становить складношів навіть для шоклярів. і це не робить копію ен копією. це творчий ннапілінг відповідно нового техззавдання .Для іграшки - похрен - лишь би вона злетіл і всі зааплодували
Ти глухий чи сліпий?
Візьми абсолютно однакові ззовні по габаритах.фюзеляжу і крилах АН-32 і АН-132... Замінили лише двигуни іншої ваги і авіоніку полегшили і літак перестав бути літаком - звалюється в штопор. За пілотською кабіною постійно лежить залізяка вагою в 500 кг. шоб виправити центровку!!!
А ти фантазуєш про масштабування в 5 розів реального 150-тонного літака
Такі літаки створюються повністю з нуля , десятки разів продуваються в трубах. шоб досягнути ідеальних параметрів. І то після того, як причеплять мотори і обладнання, потім ше кілька років доробляють і переробляють, шоб був стійким в повітрі в різних режимах
Розгорнути попередні цитати...при зміні розмірів ,співвідношеннні ваги компонетнів - зміни швидкості - школярі авіамоделісти заввиграшки при моделюванні-копіюванні діючих моделей вносили зміни в свої копії щоб вони літаки -- і це не становить складношів навіть для шоклярів. і це не робить копію ен копією. це творчий ннапілінг відповідно нового техззавдання .Для іграшки - похрен - лишь би вона злетіл і всі зааплодували
Ти глухий чи сліпий?
Візьми абсолютно однакові ззовні по габаритах.фюзеляжу і крилах АН-32 і АН-132... Замінили лише двигуни іншої ваги і авіоніку полегшили і літак перестав бути літаком - звалюється в штопор. За пілотською кабіною постійно лежить залізяка вагою в 500 кг. шоб виправити центровку!!!
А ти фантазуєш про масштабування в 5 розів реального 150-тонного літака
Такі літаки створюються повністю з нуля , десятки разів продуваються в трубах. шоб досягнути ідеальних параметрів. І то після того, як причеплять мотори і обладнання, потім ше кілька років доробляють і переробляють, шоб був стійким в повітрі в різних режимах
Розгорнути попередні цитати...при зміні розмірів ,співвідношеннні ваги компонетнів - зміни швидкості - школярі авіамоделісти заввиграшки при моделюванні-копіюванні діючих моделей вносили зміни в свої копії щоб вони літаки -- і це не становить складношів навіть для шоклярів. і це не робить копію ен копією. це творчий ннапілінг відповідно нового техззавдання .Для іграшки - похрен - лишь би вона злетіл і всі зааплодували
Ти глухий чи сліпий?
Візьми абсолютно однакові ззовні по габаритах.фюзеляжу і крилах АН-32 і АН-132... Замінили лише двигуни іншої ваги і авіоніку полегшили і літак перестав бути літаком - звалюється в штопор. За пілотською кабіною постійно лежить залізяка вагою в 500 кг. шоб виправити центровку!!!
А ти фантазуєш про масштабування в 5 розів реального 150-тонного літака
Такі літаки створюються повністю з нуля , десятки разів продуваються в трубах. шоб досягнути ідеальних параметрів. І то після того, як причеплять мотори і обладнання, потім ше кілька років доробляють і переробляють, шоб був стійким в повітрі в різних режимахСаудиты не оценили
Re: АН-70 |
4 травня 2019 13:45:26 IP/Host: ---.maxnet.ua
|
будь який школяр авіамодеісст при створенні масштабної літаючої копії вносить в неї зміни для того щоб вона змогла підніматись і триматись в повітрі - і від цього коппія не пперестає бути масштабною копією.
балласт для центровки нормальна загальносвітова практика
Аэлит, ты не прав!
проблема наших анів лиш в тому що Україна не суб.єкт міжнародної політики. ну і звісно краще орієнтуватись на західні двигуни. вони і ресурсніші і економічніші і тихіші і потужніші
Розгорнути попередні цитати...балласт для центровки нормальна загальносвітова практикаВ нормально спроектованих літаків - це нонсенс.
Він сприйнятний тільки для невдалих і неекономних машин, зляпаних на скору року без кільком років тестувань в трубі.
Потім кілька років все переробляють. шоб тільки забрати той ьаласт. Вдається не всім
Розгорнути попередні цитати...балласт для центровки нормальна загальносвітова практикаВ нормально спроектованих літаків - це нонсенс.
Він сприйнятний тільки для невдалих і неекономних машин, зляпаних на скору року без кільком років тестувань в трубі.
Потім кілька років все переробляють. шоб тільки забрати той ьаласт. Вдається не всімзвичайно краще без нього -- але конструювання це завжди компроміс
хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105
Розгорнути попередні цитати...Аэлит, ты не прав!мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -
хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105
Показати зображення...
Розгорнути попередні цитати...Аэлит, ты не прав!мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -
хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105
Показати зображення...знову ця маячня
не може бути літак з одним двигуном та крилом зі змінною геометрією бути копією літака з двома двигунами та дельтавидним крилом
Розгорнути попередні цитати...)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))Ти порівнюєш тонке з мяким. Моделям нічого не загрожує на відміну від реальних
Крило не можна масштабувати. зробивши його в два рази більш товстішим - літак просто не підніметься в повітря.
А зробити крило довшим і легшим - відразу порушується вся центровка і т.д. і т.п.
Навіть коли переробляли Руслана в Мрію - переробили практично все . крім двигунів і авіонікислухай - не лізь де не тямиш - ніхто не робить крило два рази товстішим - необхідне поовження крилавід заданого профіля і хорди вираховується елементарно і є похідним від техумов. ан 70 масштабна копія г222 - творчо дороблена - там інший профіль крила інше поовження інша площадь янша хорда навіть інша механізація - - бо інше техзавданння було - взяли ща основу г222 - і переробилли з урахуваннням вимог замовника - вийшло годно. але це звичайний творчий скалінг - - плагіат - як і більшість совкоавіа і автопрома..
Розгорнути попередні цитати...будь який школяр авіамодеісст при створенні масштабної літаючої копії вносить в неї зміни для того щоб вона змогла підніматись і триматись в повітрі - і від цього коппія не пперестає бути масштабною копією.
Ти невиправний
Як можна зрівнювати авіамодельку з реальною 150 тонною машиною
Сплагіатити тут неможливо, бо у всіх літаків є крило (крила), фюзеляж і двигуни.
Відхилення хоч в сто кг по масі в різних його частинах із-за інших механізмів - перетворює його на літаючий дрючок
Телепень. які там пройоби. коли взяли повністю готовий літак і лише трохи осучаснили його? Навіть після простого осучаснення він перестав бути нор. літаком.
А ти ведеш до того, шо взявши навіть креслення маленького літака шляхом масштабування можна зробити впятеро більший нормальний літак.
З таким само успіхом можна із колоди зробити літак. приладнавши до нього крило - він звісно полетить, але недалеко і невисоко.
У тебе просто вавка в голові
несуттєво. творча доробка . між цими літаками 10 років - )
Розгорнути попередні цитати...будь який школяр авіамодеісст при створенні масштабної літаючої копії вносить в неї зміни для того щоб вона змогла підніматись і триматись в повітрі - і від цього коппія не пперестає бути масштабною копією.
Ти невиправний
Як можна зрівнювати авіамодельку з реальною 150 тонною машиною
Сплагіатити тут неможливо, бо у всіх літаків є крило (крила), фюзеляж і двигуни.
Відхилення хоч в сто кг по масі в різних його частинах із-за інших механізмів - перетворює його на літаючий дрючок
Телепень. які там пройоби. коли взяли повністю готовий літак і лише трохи осучаснили його? Навіть після простого осучаснення він перестав бути нор. літаком.
А ти ведеш до того, шо взявши навіть креслення маленького літака шляхом масштабування можна зробити впятеро більший нормальний літак.
З таким само успіхом можна із колоди зробити літак. приладнавши до нього крило - він звісно полетить, але недалеко і невисоко.
У тебе просто вавка в голові+ Мільйон і крім того там зовсім інше крило про цілу купу ефектів які виникають мовчу він просто не вчився як слід
Розгорнути попередні цитати...слухай - не лізь де не тямиш - ніхто не робить крило два рази товстішим - необхідне поовження крилавід заданого профіля і хорди вираховується елементарно і є похідним від техумов. ан 70 масштабна копія г222 - творчо дороблена - там інший профіль крила інше поовження інша площадь янша хорда навіть інша механізація - - бо інше техзавданння було - взяли ща основу г222 - і переробилли з урахуваннням вимог замовника - вийшло годно. але це звичайний творчий скалінг - - плагіат - як і більшість совкоавіа і автопрома..
Ще раз, масштабуючи ИЛ-112 до розмірів АН-70 той літак взангалі відірветься від смуги. а якшо і відірветься. то тут же звалиться в штопор.
Шоб довго не писати. почитай, як з Руслана простим масштабуванням хотіли зробити Мрі. і шо з того вийшло
Механізацію. прилади можна взяти з іншого літака. але але крила . центроплан. фюзеляж треба поаністю з нуля перераховувати і ше не факт. шо з цього шось вийде з першого разу.
Он 132-й - копія 32-го літає з 500 кг залізним баластом. бо поставили інші двигуни і шось там полегшили з приладів і ценртовка вже змістилася. А ти верзеш тут про масштабування