Розгорнути попередні цитати...Німеччина заблокувала. Звісно ж як їй сказала Росія. Вони сказали: Яволь! Тоді ще продажна сука Шрьодер був... та і зараз... чого там...Не через росію, а через власні і нтереси. Для чого їм віддавати таку перспективну нішу Україні??? В таких справах всі відстоюють свої інтереси. І ЄС порахував, шо їм вигідніше заблокувати український проект...
Розгорнути попередні цитати...05Я 2002
Розгорнути попередні цитати...Німеччина заблокувала. Звісно ж як їй сказала Росія. Вони сказали: Яволь! Тоді ще продажна сука Шрьодер був... та і зараз... чого там...Не через росію, а через власні і нтереси. Для чого їм віддавати таку перспективну нішу Україні??? В таких справах всі відстоюють свої інтереси. І ЄС порахував, шо їм вигідніше заблокувати український проект...
Розгорнути попередні цитати...05Йопт, я думал ты старезный дидуган)))))
Показати зображення...
Re: АН-70 |
4 травня 2019 12:22:41 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...На скільки я пам'ятаю Росія заблокувала можливість подальшої реалізації цього проекту з іншими інвесторами задовго до 2014 року. Нє?Не.
Однако, в начале апреля 2014 правительство Украины объявило о прекращении военно-технического сотрудничества с Российской Федерацией[23], а с 27 августа 2014 был установлен запрет на поставки в Россию продукции военного и двойного назначения[24].
В результате производство Ан-70 было остановлено[25].
Розгорнути попередні цитати...))якраз моє. закінчив нау авіа та ракетобудування. літаки і вертольоти. прикладна гідрогазодинаміка))))Приємно чути.
Але щось десь ти недовчив.
Чи зовсім забув про Ан8, Ан12.
Чи не розумієш, що "просто збільшити у 2 рази" у авіації не вийде і це буде абсолютно інший літак.
Це якби навіть воно правдою було))) ні. ан 8 і ан 12 плагіати вже інших західних літаків.
ти мабуть не займався в дитинстві авіамоделізмом і не знаєш про масштабування ))
кожен плагіат є інший літак - але не абсолютно .
винищувачі совком теж плагіатились.
наприклад міг 23 плагіат канадського сіеф 105)) звісно совок плагіатив з урахуванням кваліфікації своїх інженегрів козодерів і можливостей промисловості))))іноді навіть проскакували окремі, більш вдаліші ніж на заході конктрукторські рішення.
студентом я написав був багато робіт-досліджень про авіаплагіат, оскільки захоплювався з дитинства історією совкоавіапрому - а потім коли стала достапна інфа прро західні - став вивчати історію західного авіапрому і то відкрилось - кожне вдала західна конструкція плагіатилась совком з лагом 5-10 років, зауважу що через розвиток матеріалознавства і технологій в ці 5-10 років лагу - совкоплагіати були годними а іноді навіть кращими))
Розгорнути попередні цитати...Я 2002То зараз не в авіації працюєш?
Я после Антонова працював в Аеросвіті (ех, Беня...), потім Прогрестех, декілька ак.
Хз, москали были готовы влить деньги и довести до серийного производства, только на их условиях.
Розгорнути попередні цитати...Хз, москали были готовы влить деньги и довести до серийного производства, только на их условиях.Там була одна серйозна умова - складання цих Анів в Росії
В середине ноября 2012 года была определена производственная кооперация при производстве самолёта (сборку Ан-70 было решено производить на КАПО им. Горбунова в Казани)[19]. До конца 2012 года на прототипе Ан-70 была проведена модернизация бортового оборудования (были перепроектированы винтовентиляторы СВ-27, установлены жидкокристаллически е мониторы, установлена новая оптико-электронная система в носовой части, вспомогательная силовая установка ТА12-60 была заменена на более современную установку ТА18-200-70), что позволило сэкономить 500 кг веса[20]
Так чи інакше . росіяни таки запустили в серію ИЛ-476 і в 70-му Ані вони потреби як такої особливо не мають
Re: АН-70 |
4 травня 2019 12:29:22 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...Хз, москали были готовы влить деньги и довести до серийного производства, только на их условиях.Там була одна серйозна умова - складання цих Анів в Росії
В середине ноября 2012 года была определена производственная кооперация при производстве самолёта (сборку Ан-70 было решено производить на КАПО им. Горбунова в Казани)[19]. До конца 2012 года на прототипе Ан-70 была проведена модернизация бортового оборудования (были перепроектированы винтовентиляторы СВ-27, установлены жидкокристаллически е мониторы, установлена новая оптико-электронная система в носовой части, вспомогательная силовая установка ТА12-60 была заменена на более современную установку ТА18-200-70), что позволило сэкономить 500 кг веса[20]
Так чи інакше . росіяни таки запустили в серію ИЛ-476 і в 70-му Ані вони потреби як такої особливо не мають
чого просрали?
я пригадую понти ганяли запредєльні...і де воно?
чого ЄС-партнери підвели?
Ан-8 - концептуальный аналог американского С-123 "Провайдер", созданного эмигрантом Михаилом Струковым для ВВС США еще в 1944 году, сам Антонов признавал, что очень сильно на него смотрел, когда создавал Ан-8
Показати зображення...
Re: АН-70 |
4 травня 2019 12:33:37 IP/Host: 178.158.233.---
|
з кацапською вікі ------------------------------->
ще Ющенко казав - виробити легко, важко продати. нехай на АНі вчаться продавати. для цоього потрібні топ менеджери з топ зарплатами.
Розгорнути попередні цитати...Ан-8 - концептуальный аналог американского С-123 "Провайдер", созданного эмигрантом Михаилом Струковым для ВВС США еще в 1944 году, сам Антонов признавал, что очень сильно на него смотрел, когда создавал Ан-8
Показати зображення...дивитись абсолютно нормльно і корисно
але результат - абсолютно різний
ще Ющенко казав - виробити легко, важко продати. нехай на АНі вчаться продавати. для цоього потрібні топ менеджери з топ зарплатами.
Re: АН-70 |
4 травня 2019 12:37:19 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...з кацапською вікі ------------------------------->Звиняй, укр. версія соромязливо закінчується тільки 2012-м роком
Зате англ. підтверджує
As a result of the Crimean crisis, the Ukrainian government, in April 2014, announced that it would halt all military-technical cooperation with Russia.[4
Розгорнути попередні цитати...ще Ющенко казав - виробити легко, важко продати. нехай на АНі вчаться продавати. для цоього потрібні топ менеджери з топ зарплатами.для того потрібні топ інвестиції
Розгорнути попередні цитати...Ан-8 - концептуальный аналог американского С-123 "Провайдер", созданного эмигрантом Михаилом Струковым для ВВС США еще в 1944 году, сам Антонов признавал, что очень сильно на него смотрел, когда создавал Ан-8
Показати зображення...дивитись абсолютно нормльно і корисно
але результат - абсолютно різнийПоказати зображення...
И много 476 уже сделано?..
а ти, бригадьониш, не бачиш суттєвої різниці між текстами? повилазило?
Розгорнути попередні цитати...дивитись абсолютно нормльно і корисно
але результат - абсолютно різнийПоказати зображення...автівки - майже ідентичні,
а от літаки з різницею зльотної ваги у 1.5 рази є дуже і дуже різними
Re: АН-70 |
4 травня 2019 12:43:37 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...а ти, бригадьониш, не бачиш суттєвої різниці між текстами? повилазило?Ні. тормоз, не бачу.
Розгорнути попередні цитати...Показати зображення...автівки - майже ідентичні,
а от літаки з різницею зльотної ваги у 1.5 рази є дуже і дуже різнимимасштабування )))
Розгорнути попередні цитати...масштабування )))З літаками не проходить цей варіант
Розгорнути попередні цитати...автівки - майже ідентичні,
а от літаки з різницею зльотної ваги у 1.5 рази є дуже і дуже різнимимасштабування )))Аеліте, відкрий для себе, що навіть 5% зміна габаритів призводить до значної відмінності у кінцевому результаті,якщо намагатися зробити добре
Розгорнути попередні цитати...То зараз не в авіації працюєш?
Я после Антонова працював в Аеросвіті (ех, Беня...), потім Прогрестех, декілька ак.повернувся до авіації. після нау на завод не пішов, не сподобалось. та й було розчарування, .в обслугу в авіокомпанії і н е хотів. то ж всі ці роки перебивався в будівельному бізнесі. де вттратив рештки віри в людство)))))
Розгорнути попередні цитати...масштабування )))З літаками не проходить цей варіант)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))
Розгорнути попередні цитати...З літаками не проходить цей варіант)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))не проходить
змінюються умови
щось чув про Re?
)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))
Re: АН-70 |
4 травня 2019 12:55:16 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))Ти порівнюєш тонке з мяким. Моделям нічого не загрожує на відміну від реальних
Крило не можна масштабувати. зробивши його в два рази більш товстішим - літак просто не підніметься в повітря.
А зробити крило довшим і легшим - відразу порушується вся центровка і т.д. і т.п.
Навіть коли переробляли Руслана в Мрію - переробили практично все . крім двигунів і авіоніки
Розгорнути попередні цитати...)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))Ти порівнюєш тонке з мяким. Моделям нічого не загрожує на відміну від реальних
Крило не можна масштабувати. зробивши його в два рази більш товстішим - літак просто не підніметься в повітря.
А зробити крило довшим і легшим - відразу порушується вся центровка і т.д. і т.п.
Навіть коли переробляли Руслана в Мрію - переробили практично все . крім двигунів і авіоніки
Розгорнути попередні цитати...)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))не проходить
змінюються умови
щось чув про Re?))))))) фантастичні унікали заперечують авіамоделізм
ан 70 - плагіат. масштабна-збыльшена- копія Aeritalia G.222
Показати зображення...
Role Military transport aircraft
Manufacturer Fiat / Aeritalia / Alenia Aeronautica
First flight 18 July 1970
Introduction April 1978
Retired Afghan Air Force (2012)
Status In service
Primary users Italian Air Force (historical)
Nigerian Air Force
Argentine Army Aviation (historical)
Produced 1970–1993[1]
Number built 111[1]
Variants Alenia C-27J Spartan
The Aeritalia G.222 (formerly Fiat Aviazione, later Alenia Aeronautica) is a medium-sized STOL military transport aircraft. It was developed to meet a NATO specification, but Italy was initially the only NATO member to adopt the type. The United States purchased a small number of G.222s, designating them the C-27A Spartan.[2][3]
Показати зображення...
оскіільки масштабували розміи а отже і вагу - то подвоїли кількість двигунів .. 80 відсотків авіапрома совка - жоский плагіат
слухай - не лізь де не тямиш - ніхто не робить крило два рази товстішим - необхідне поовження крилавід заданого профіля і хорди вираховується елементарно і є похідним від техумов. ан 70 масштабна копія г222 - творчо дороблена - там інший профіль крила інше поовження інша площадь янша хорда навіть інша механізація - - бо інше техзавданння було - взяли ща основу г222 - і переробилли з урахуваннням вимог замовника - вийшло годно. але це звичайний творчий скалінг - - плагіат - як і більшість совкоавіа і автопрома..
Розгорнути попередні цитати...не проходить
змінюються умови
щось чув про Re?))))))) фантастичні унікали заперечують авіамоделізмя заперечую "просте масштабування" у літакобудуванні та й у конструюванні загалом
існують певні межі, коли однакові рішення ще праюють, але досконалість таких рішень швидко зменшується
але якщо намагатися робити досконало - буде велика різниця