Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

АН-70

Re: АН-70

Не через росію, а через власні і нтереси. Для чого їм віддавати таку перспективну нішу Україні??? В таких справах всі відстоюють свої інтереси. І ЄС порахував, шо їм вигідніше заблокувати український проект...

А як же постулати про форпост демократіі?
   
Re: АН-70

:-B

То зараз не в авіації працюєш?
Я после Антонова працював в Аеросвіті (ех, Беня...), потім Прогрестех, декілька ак.
   
Re: АН-70

Не через росію, а через власні і нтереси. Для чого їм віддавати таку перспективну нішу Україні??? В таких справах всі відстоюють свої інтереси. І ЄС порахував, шо їм вигідніше заблокувати український проект...

Так, нажаль
   
Re: АН-70

)))))
Показати зображення...
Тогда дедуган я.. .1997... :facepalm:
   
Re: АН-70

Не.

Однако, в начале апреля 2014 правительство Украины объявило о прекращении военно-технического сотрудничества с Российской Федерацией[23], а с 27 августа 2014 был установлен запрет на поставки в Россию продукции военного и двойного назначения[24].
В результате производство Ан-70 было остановлено[25].


з кацапською вікі ------------------------------->
   
Re: АН-70

))) ні. ан 8 і ан 12 плагіати вже інших західних літаків.  
ти мабуть не займався в дитинстві авіамоделізмом і не знаєш про масштабування ))
кожен плагіат є інший літак - але не абсолютно .
винищувачі совком теж плагіатились.

наприклад міг 23 плагіат канадського сіеф 105)) звісно совок плагіатив з урахуванням кваліфікації своїх інженегрів козодерів і можливостей промисловості))))іноді навіть проскакували окремі, більш вдаліші ніж на заході конктрукторські рішення.

студентом я написав був багато робіт-досліджень про авіаплагіат,  оскільки захоплювався з дитинства історією совкоавіапрому - а потім коли стала достапна інфа прро західні - став вивчати історію західного авіапрому і то відкрилось - кожне вдала західна конструкція плагіатилась совком з лагом 5-10 років, зауважу що через розвиток матеріалознавства і технологій в ці 5-10 років лагу - совкоплагіати були годними а іноді навіть кращими))

як літак зі змінною геометрією може бути копією дельти? :)
   
Re: АН-70

То зараз не в авіації працюєш?
Я после Антонова працював в Аеросвіті (ех, Беня...), потім Прогрестех, декілька ак.

повернувся до авіації. після нау на завод не пішов, не сподобалось. та й було розчарування,  .в обслугу в авіокомпанії і н е хотів. то ж всі ці роки  перебивався в будівельному бізнесі. де вттратив рештки віри в людство)))))
   
Re: АН-70

Хз, москали были готовы влить деньги и довести до серийного производства, только на их условиях.

Там була одна серйозна умова - складання цих Анів в Росії

В середине ноября 2012 года была определена производственная кооперация при производстве самолёта (сборку Ан-70 было решено производить на КАПО им. Горбунова в Казани)[19]. До конца 2012 года на прототипе Ан-70 была проведена модернизация бортового оборудования (были перепроектированы винтовентиляторы СВ-27, установлены жидкокристаллически е мониторы, установлена новая оптико-электронная система в носовой части, вспомогательная силовая установка ТА12-60 была заменена на более современную установку ТА18-200-70), что позволило сэкономить 500 кг веса[20]


Так чи інакше . росіяни таки запустили в серію ИЛ-476 і в 70-му Ані вони потреби як такої особливо не мають
   
Re: АН-70

Там була одна серйозна умова - складання цих Анів в Росії

В середине ноября 2012 года была определена производственная кооперация при производстве самолёта (сборку Ан-70 было решено производить на КАПО им. Горбунова в Казани)[19]. До конца 2012 года на прототипе Ан-70 была проведена модернизация бортового оборудования (были перепроектированы винтовентиляторы СВ-27, установлены жидкокристаллически е мониторы, установлена новая оптико-электронная система в носовой части, вспомогательная силовая установка ТА12-60 была заменена на более современную установку ТА18-200-70), что позволило сэкономить 500 кг веса[20]

Так чи інакше . росіяни таки запустили в серію ИЛ-476 і в 70-му Ані вони потреби як такої особливо не мають
И много 476 уже сделано?..
   
Re: АН-70

Там була одна серйозна умова - складання цих Анів в Росії

В середине ноября 2012 года была определена производственная кооперация при производстве самолёта (сборку Ан-70 было решено производить на КАПО им. Горбунова в Казани)[19]. До конца 2012 года на прототипе Ан-70 была проведена модернизация бортового оборудования (были перепроектированы винтовентиляторы СВ-27, установлены жидкокристаллически е мониторы, установлена новая оптико-электронная система в носовой части, вспомогательная силовая установка ТА12-60 была заменена на более современную установку ТА18-200-70), что позволило сэкономить 500 кг веса[20]

Так чи інакше . росіяни таки запустили в серію ИЛ-476 і в 70-му Ані вони потреби як такої особливо не мають

кцвікі ----------------------------------------------------->
   
Re: АН-70
TC

чого просрали?

я пригадую понти ганяли запредєльні...і де воно?

чого ЄС-партнери підвели?

Самолет разрабатывался еще при СССР.
Когда уже был готов к серийному производству - наше министерство обороны не закупило. Кацапское - так же.
В ЕС им не интересовались.
   
Re: АН-70

Ан-8 - концептуальный аналог американского С-123 "Провайдер", созданного эмигрантом Михаилом Струковым для ВВС США еще в 1944 году, сам Антонов признавал, что очень сильно на него смотрел, когда создавал Ан-8
Показати зображення...

дивитись абсолютно нормльно і корисно
але результат - абсолютно різний :)
   
Re: АН-70


А вот кстате и пример плагиата . Когда разведка донесла, что у супостатов новый самолет с нереально крутыми возможностями в плане взлета-посадки, партия и правительство приказали Антонову сделат ь"не хуже" и в итоге появились 72/74, а Америка С-14 в серию так и не пустила, потому что оказалось дорого. 72-ка наверное самый крутой эроплан, на котором мне довелось летать
   
Re: АН-70

ще Ющенко казав - виробити легко, важко продати. нехай на АНі вчаться продавати. для цоього потрібні топ менеджери з топ зарплатами.
   
Re: АН-70

з кацапською вікі ------------------------------->

Звиняй, укр. версія соромязливо закінчується тільки 2012-м роком :)
Зате англ. підтверджує

As a result of the Crimean crisis, the Ukrainian government, in April 2014, announced that it would halt all military-technical cooperation with Russia.[4
   
Re: АН-70

ще Ющенко казав - виробити легко, важко продати. нехай на АНі вчаться продавати. для цоього потрібні топ менеджери з топ зарплатами.
Этот пистабол много в жизни руками сделал кроме глечиков?...
   
Re: АН-70

дивитись абсолютно нормльно і корисно
але результат - абсолютно різний :)


   
Re: АН-70

ще Ющенко казав - виробити легко, важко продати. нехай на АНі вчаться продавати. для цоього потрібні топ менеджери з топ зарплатами.

для того потрібні топ інвестиції
   
Re: АН-70

Звиняй, укр. версія соромязливо закінчується тільки 2012-м роком :)
Зате англ. підтверджує

As a result of the Crimean crisis, the Ukrainian government, in April 2014, announced that it would halt all military-technical cooperation with Russia.[4

а ти, бригадьониш, не бачиш суттєвої різниці між текстами? повилазило?
   
Re: АН-70

для того потрібні топ інвестиції

щоб мати ринок збуту літаків потрібно крім мання конкурентноздатного літака бути суб.єктом міжнародної політики а не об.єктом.
   
Re: АН-70

Показати зображення...

автівки - майже ідентичні,
а от літаки з різницею зльотної ваги у 1.5 рази є дуже і дуже різними
   
Re: АН-70

И много 476 уже сделано?..

По памяти, где-то десятый полетел
7 предсерийных и 3 полностью серийных
Где-то была таблица выпущенных и планов до 2022-го. Лень искать
   
Re: АН-70

а ти, бригадьониш, не бачиш суттєвої різниці між текстами? повилазило?

Ні. тормоз, не бачу.
Україна в квітні 2014 припинила військову співпрацю з РФ і не дала дозволу на виготовленя АН-70 в Казані
   
Re: АН-70

автівки - майже ідентичні,
а от літаки з різницею зльотної ваги у 1.5 рази є дуже і дуже різними

масштабування )))
   
Re: АН-70

масштабування )))

З літаками не проходить цей варіант
   
Re: АН-70

Ні. тормоз, не бачу.

ти не тормоз - ти пропаГандон.
   
Re: АН-70

масштабування )))

Аеліте, відкрий для себе, що навіть 5% зміна габаритів призводить до значної відмінності у кінцевому результаті,якщо намагатися зробити добре
   
Re: АН-70

З літаками не проходить цей варіант

)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))
   
Re: АН-70

Аеліте, відкрий для себе, що навіть 5% зміна габаритів призводить до значної відмінності у кінцевому результаті,якщо намагатися зробити добре

 ні до чого це не призводить. елементарне масштабування яке в радянському союзі було розвинуте в кожному кружку авіамоделювання для школярів
   
Re: АН-70

повернувся до авіації. після нау на завод не пішов, не сподобалось. та й було розчарування,  .в обслугу в авіокомпанії і н е хотів. то ж всі ці роки  перебивався в будівельному бізнесі. де вттратив рештки віри в людство)))))

Уявляю )) в обслузі звісно важко, після постійних простуд працюючи на морозі, зараз підтримую льотну придатність в теплі та комфорті ))

   
Re: АН-70

)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))

не проходить
змінюються умови
щось чув про Re?
   
Re: АН-70

я можу вас взагалі добити роззказавшши історію чому антонов створив АН 2 ))))) :lol: вірніше - що він намагавсся зкопіювати і що не вийшло через нестау годного двигуна і тому прйшлось творчо підійти і створити реально годний АН - 2 який значно краще ніж те що антонов планував копіювати спочатку)))

   
Re: АН-70

не проходить
змінюються умови
щось чув про Re?

))))))) фантастичні унікали заперечують авіамоделізм (tu)  [ua]

   
Re: АН-70

)) проходить на ура. я ще школярем робив масштабні копії літаків. авіамоделізм це називається)) досі вдячнй журналу моделіст конструктор за те що відкрив мені в дитинсві світ в авіамоделізм і захоплення технікою))))

Ти порівнюєш тонке з мяким. Моделям нічого не загрожує на відміну від реальних :)
Крило не можна масштабувати. зробивши його в два рази більш товстішим - літак просто не підніметься в повітря.
А зробити крило довшим і легшим - відразу порушується вся центровка і т.д. і т.п.
Навіть коли переробляли Руслана в Мрію - переробили практично все . крім двигунів і авіоніки
   
Re: АН-70

Ти порівнюєш тонке з мяким. Моделям нічого не загрожує на відміну від реальних :)
Крило не можна масштабувати. зробивши його в два рази більш товстішим - літак просто не підніметься в повітря.
А зробити крило довшим і легшим - відразу порушується вся центровка і т.д. і т.п.
Навіть коли переробляли Руслана в Мрію - переробили практично все . крім двигунів і авіоніки

жорж лісапєдов українська версія. ржака.
   
Re: АН-70

Ти порівнюєш тонке з мяким. Моделям нічого не загрожує на відміну від реальних :)
Крило не можна масштабувати. зробивши його в два рази більш товстішим - літак просто не підніметься в повітря.
А зробити крило довшим і легшим - відразу порушується вся центровка і т.д. і т.п.
Навіть коли переробляли Руслана в Мрію - переробили практично все . крім двигунів і авіоніки

слухай - не лізь де не тямиш - ніхто не робить крило два рази товстішим - необхідне поовження крилавід заданого профіля і хорди вираховується елементарно і є похідним від техумов. ан 70 масштабна копія г222 - творчо дороблена - там інший профіль крила інше поовження інша площадь янша хорда навіть інша механізація - - бо інше техзавданння було - взяли ща основу г222 - і переробилли з урахуваннням вимог замовника - вийшло годно. але це звичайний творчий скалінг  - - плагіат  - як і більшість совкоавіа і автопрома..
   
Re: АН-70

))))))) фантастичні унікали заперечують авіамоделізм (tu)  [ua]

я заперечую "просте масштабування" у літакобудуванні та й у конструюванні загалом
існують певні межі, коли однакові рішення ще праюють, але досконалість таких рішень швидко зменшується
але якщо намагатися робити досконало - буде велика різниця
   
Re: АН-70

ан 70 - плагіат.  масштабна-збыльшена- копія  Aeritalia G.222

Показати зображення...
Role   Military transport aircraft
Manufacturer   Fiat / Aeritalia / Alenia Aeronautica
First flight   18 July 1970
Introduction   April 1978
Retired   Afghan Air Force (2012)
Status   In service
Primary users   Italian Air Force (historical)
Nigerian Air Force
Argentine Army Aviation (historical)
Produced   1970–1993[1]
Number built   111[1]
Variants   Alenia C-27J Spartan

The Aeritalia G.222 (formerly Fiat Aviazione, later Alenia Aeronautica) is a medium-sized STOL military transport aircraft. It was developed to meet a NATO specification, but Italy was initially the only NATO member to adopt the type. The United States purchased a small number of G.222s, designating them the C-27A Spartan.[2][3]
Показати зображення...
оскіільки масштабували розміи а отже і вагу - то подвоїли кількість двигунів .. 80 відсотків авіапрома совка - жоский плагіат

 :facepalm1: плять там інше крило спільного лише в тому що то і то літаки
 :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
   
Re: АН-70

слухай - не лізь де не тямиш - ніхто не робить крило два рази товстішим - необхідне поовження крилавід заданого профіля і хорди вираховується елементарно і є похідним від техумов. ан 70 масштабна копія г222 - творчо дороблена - там інший профіль крила інше поовження інша площадь янша хорда навіть інша механізація - - бо інше техзавданння було - взяли ща основу г222 - і переробилли з урахуваннням вимог замовника - вийшло годно. але це звичайний творчий скалінг  - - плагіат  - як і більшість совкоавіа і автопрома..

 :facepalm:
Ще раз, масштабуючи ИЛ-112 до розмірів АН-70 той літак взангалі відірветься від смуги. а якшо і відірветься. то тут же звалиться в штопор.
Шоб довго не писати. почитай, як з Руслана простим масштабуванням хотіли зробити Мрі. і шо з того вийшло
Механізацію. прилади можна взяти з іншого літака. але але крила . центроплан. фюзеляж треба поаністю з нуля перераховувати і ше не факт. шо з цього шось вийде з першого разу.
Он 132-й - копія 32-го літає з 500 кг залізним баластом. бо поставили інші двигуни і шось там полегшили з приладів і ценртовка вже змістилася. А ти верзеш тут про масштабування
   
Re: АН-70

я заперечую "просте масштабування" у літакобудуванні та й у конструюванні загалом
існують певні межі, коли однакові рішення ще праюють, але досконалість таких рішень швидко зменшується
але якщо намагатися робити досконало - буде велика різниця

так межі існують -- але скалінг плагіата ан 70 і близкьо не виходить за ці межі -

і просте масштабування в авіамоделізмі - та ще й при такому невеликому масштабі і однаковишх швидкостях і нагрузках на крило і енерговааружонності - не те що працює воно ге може не працювати.
звісно якщо робити літаючу копіюв масштабі 1 до 30  реактивного винищувача з великою стріловидністтю крила але при дуууже низьких швидкостях - то звісно в такому разі ця омдель не полетить.
але тут не той варіант .
ан 70 як і більшість совквоавіапрому - плагіат .
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія