Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Ви ЗА чи ПРОТИ автоматичної фіксації порушень ПДР камерами?

А вот это астромическое кодичество нарушений это населенный пункт малые залупынци на белом фоне на житомирской трассе, где 60 не едет ну совсем никто?
Тк может нахер эти белые знаки не пойми зачем выставленные на межлународной трассе?
 То естьпонятно зачем, чтобы гаи зарабатывали
   
Давно пора, 60км в час в городе Никто не соблюдает!
   
Тк может нахер эти белые знаки не пойми зачем выставленные на межлународной трассе?
можливо там є щільна забудова в тих залупинцях?
тоді питання не до знаку, а до розташування такої  "міжнародної"  дороги, яка проходить ч/з нас.пункт.
   
Давно пора, 60км в час в городе Никто не соблюдает!
Люди краще знають яку швидкість тре в місті
От по Теліги (там вся вулиця 4 км довжиною) досвідчений водій прпонує
Там сам бог велел 100-110 ехать
Так що думаю треба починати не з камер чи доріг, а з відміни ПДР  :-)o
   
ЗААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!
Ибо заипали неадекваты на дорогах !!!

Неадекваты, которые будут настраивать ПО этих камер совсем не беспокоят?
Напрасно.
   
камери дисциплінують, тому за
   
камери дисциплінують, тому за
всіх кого дисциплінують  аж лише камери , посадити  в камери.
   
На Телиги нет ни пешеходных переходов, ни разворотов стремных, поворотов на лево без светофора и прочей мути, там вся езда как по рельсам в трубе.
Там сам бог велел 100-110 ехать, но никак ни 40км/ч утром в лучшем случае, вот накой там сверху светофор? Нельзя было многоуровневую развязку сделать?

Там кошмарная дырявая дорога, стерта разметка...110 мдя...
   
всіх кого дисциплінують  аж лише камери , посадити  в камери.

якщо ти вважаєш себе дисциплінованим водієм, то що тобі переживати щодо камер? :)
   
От по Теліги (там вся вулиця 4 км довжиною) досвідчений водій прпонує
навіть у ПДР є пункт розділу Швидкість руху, який каже (не дослівно), якщо є/створені  відповідні дорожні умови в нас.пункті, за погодженням з поліцією і адміністрацією відповідальною за дорогу, можливе збільшення дозволених лімітів швидкості , шляхом встановленні відповідних дорожніх  знаків,
як правило -"80"-"100".
   
Кстати да: белые нас. пункты, мы как дебилы едем 60 - мимо пролетают 120. И где, вашу дивизию, хоть ДАИ хоть кто ???? Почему их не штрафуют ???
   
Неадекваты, которые будут настраивать ПО этих камер совсем не беспокоят?
Напрасно.

Тоесть ничего не нужно делать.
   
Люди краще знають яку швидкість тре в місті
От по Теліги (там вся вулиця 4 км довжиною) досвідчений водій прпонує
Так що думаю треба починати не з камер чи доріг, а з відміни ПДР  :-)o
Изменить скоростной режим движения по ключевым артериям - это не отменить правила ДД.
И да, Телиги - токо кусок трассы с Лесного, Радужного, Троещины, Оболони на "материк" + далее цепочка до Автовокзала, Дружбы Народов, Дарница, ... и так до бориспольской трассы.
Пан не в курсе?
   
якщо ти вважаєш себе дисциплінованим водієм, то що тобі переживати щодо камер? :)
я дисциплінований так сильно, як мало хто може уявити ,
 але швидкість порушую часто.
переважно поза нас.пунктами.
 B-)
   
Там кошмарная дырявая дорога, стерта разметка...110 мдя...

Вот, а должна быть не ушатаная, и такая, чтобы можно было 110 идти смело, а не так как сейчас.
   
я дисциплінований так сильно, як мало хто може уявити ,
 але швидкість порушую часто.
переважно поза нас.пунктами.
 B-)

я теж дисциплінований і часто їзджу зашвидко, але коли коли їду із перевищенням і пригальмовую до дозволеної швидкості при наближенні камери, є дуже добрим моментом який не дає під час їзди звикати і як наслідок не зауважувати понаднормової швидкості
   
Изменить скоростной режим движения по ключевым артериям - это не отменить правила ДД.
И да, Телиги - токо кусок трассы с Лесного, Радужного, Троещины, Оболони на "материк" + далее цепочка до Автовокзала, Дружбы Народов, Дарница, ... и так до бориспольской трассы.
Пан не в курсе?
Пан навіть "в курсе" що Теліги то частина "малої окружної дороги".   
Та пан думає що 100-110 км/год у Києві  є дюже "лишнехромосомной идеей"
   
Може взагалі ну єго нахєр ті правила, нє?


Ви можете хоч щось второпать?

Ви що, не розумієте для чого обмеження швидкості в населенному пункті?

Це ж не тільки питання безпеки (дитина вискочить чи ще щось).

Ви що не-будь чули про галас (шум -- рос.), який створює автомобіль? А вночі?

А в тих селах, Задрюпінсках та Піздюхайках, взагалі то люди живуть, нє скоти.

А ви пропонуєте скасувати там обмеження швидкості?



На підйомі вул.Теліги в Києві нема переходів, але там є примикання --

на долі біля Кирилівської (виїзди з Фрунзе) та на горі вул. Д.Бєдного (не знаю, як вона зараз)

Т-образне перехрестя.

То дозволити там 110, як на "Дорозі для автомобілів"?

Чи ви вважаєте, що на дорозі тільки вам має бути зручно, а крім вас там нікого не існує?

Пилосос, який тягнеться 60 на трасі... То він, шановні, на праці -- робота в нього така!

Він такий же транспортний засіб, як і ваша жоповозка, має такіж самі права.

І дорога для всіх -- попали за ним, ну то не пофартило вам, тягніться, чекайте,

коли зможете обійти його на безпечній ділянці.



Так, в Європах є автобани. Їх там стільки, що Україні тільки заздрити.

Але ж там повно й т.зв. лендувок, тіпа як у нас від Гостомеля до КП "Пуща-Водиця".

І ці дороги запаковані транспортом од 5-ї ранку до 22-ї.

І що? Тягнуться , чекають. Ось так встанеш за якимось паровозом, який то пригальмує на повороті до 40,

то трошки розженеться до 70. І обійти його не можеш, бо назустріч така ж колонна пре.

Ну то й що робити? Нічого -- всі в такому ж стані, всі пруть колоною, ніхто не лізе

на безглузді обгони, які потім закінчуються ДТП з трупами.


Саме в цьому проблема: більшість водіїв на дорогах України -- звичайне хамло,

гірше навіть -- агресивне хамло. Саме через це в Україні катастрофічне становище

з аварійністю на дорогах. А дороги, їх стан, ширина -- то, панове, вторинне.

   
я теж дисциплінований і часто їзджу зашвидко, але коли коли їду із перевищенням і пригальмовую до дозволеної швидкості при наближенні камери, є дуже добрим моментом який не дає під час їзди звикати і як наслідок не зауважувати понаднормової швидкості
ну от, а я в такому випадку приторможую сам , без камери, враховуючи всі фактори , дорожню обстановку, свої навички водія, стан авто, дороги .і тд.
без жартів.
і дуже нормально себе почуваю при цьому, а саме головне нікому не заважаю, ні перед ким не вискакую , та нікого не тошню (виключення по великих ямах)
   
просто рюкзакович ше не створив тої компанії яка буде брати 20 %

Як ти здогадався?
   
Пан навіть "в курсе" що Теліги то частина "малої окружної дороги".

Ну вот, все верно.  Пан понимает, что это за артерия.

И брусчатку уже сменили на асфальт, разделили встречный/попутный транспорт отбойником, много чего обновили и много чего сделали правильно, так зачем делать 10 шагов назад?
К скорости, которая была во времена ГАЗ-51 и Москвич 407 на горбатой и скользкой брусчатке, усыпанной переходами?
   
Ну вот, все верно.  Пан понимает, что это за артерия.

И брусчатку уже сменили на асфальт, разделили встречный/попутный транспорт отбойником, много чего обновили и много чего сделали правильно, так зачем делать 10 шагов назад?
К скорости, которая была во времена ГАЗ-51 и Москвич 407 на горбатой и скользкой брусчатке, усыпанной переходами?
бо свідки секти переваги пішохода/велосипедиста почуваються ураженими  тєрпілами .
в їх уяві, яка не знайома з ПДР , їм всі винні і в них над всіма перевага.Всюди, на проїздній частині для авто, також.

   
На підйомі вул.Теліги в Києві нема переходів, але там є примикання --

на долі біля Кирилівської (виїзди з Фрунзе) та на горі вул. Д.Бєдного (не знаю, як вона зараз)

Т-образне перехрестя.
Там сейчас есть выделенная полоса для общественного транспорта, ею народ и пользуется как разгонной полосой.
Это если не стоит маршрутка на останiвке у Кириловской, там де выезд с Фрунзе.  :lol:
От это как раз к вопросу об организации движения...

   
Ну вот, все верно.  Пан понимает, что это за артерия.

И брусчатку уже сменили на асфальт, разделили встречный/попутный транспорт отбойником, много чего обновили и много чего сделали правильно, так зачем делать 10 шагов назад?
К скорости, которая была во времена ГАЗ-51 и Москвич 407 на горбатой и скользкой брусчатке, усыпанной переходами?
Пан розуміє що це міська "артерія" і тому хотілося б почути про приклади такого швидкісного (100-110 км/год) режиму в містах інших країн (скажімо США чи інше). Там де з дорогами точно все в порядку.
   
Пан розуміє що це міська "артерія" і тому хотілося б почути про приклади такого швидкісного (100-110 км/год) режиму в містах інших країн (скажімо США чи інше). Там де з дорогами точно все в порядку.

Это зачем? На что это влияет?
Не надо на них смотреть, особенно на американцев. Там совсем по другому организована жилая зона и транспортное сообщение.
А например в Будапеште - фактические скорости аналогичные киевским и я не видел никого тянущимся с 50км/ч , и не выделяясь в потоке мы шли более 100 км/ч по мосту через Дунай, место крайне узкое с трамваями, на все про все 1 полоса.
Вот там было немного не по себе.
Так, что не надо.  Да и у нас тоже было.
На проспекте Победы было ограничение 80км/час, дорога через город идет, это значение еще с совка висело.
Чем мешает?

   
їжджу в 99,9% на авто. ЗА
   
Средняя скорость теоретически упадет с 60-70 км/ч
по місту середня швидкість 35-40 км/год. які 60-70? перехрестя, світлофори, корки.
   
Средняя скорость теоретически упадет с 60-70 км/ч до 30-40км/ч. с учетом реального движения, что в свою очередь влечет накапливание транспорта на дороге, а он в свою очередь к снижению еще скорости.

Закон бернули действует для движения без турбулентности.
   

штрафмайданчики для авто особо обдарованих ідіотів
наразі штрафмайданчик - це система вибивання бабла. всі майданчики - комерційні. і є враження, що вони башляють копам. ось чому.
пару тижнів тому мене зупинили і повідомили, що моє авто під арештом. я ні сном ні духом. кажу, завтра поїду у виконавчу службу і про все дізнаюсь. за мною нема боргів і більше того - мене ніхто не повідомляв про них.
врешті - авто таки забрали на штрафмайданчик.
як з'ясувалося - у них вчасно не пройшла моя платіжка по сплаті штрафу. і як результат - не повідомили мене про цей факт, відкрили впровадження про борг і наклали арешт на авто. щоб його забрати - віддав 3500 грн.
ні за що ні про що.
   
Тоесть ничего не нужно делать.

Одного посадить за проезд на красный на пол года в тюрму с лишением прав на 5 лет и все будут
ездить как шелковые.
Што им камеры? Они сейчас на жезл не останавливаются, потом будут чхать на камеры так же.
Вон как топят здесь за возможность  по согласованию и 80 и 100.
Ну вот за свои деньги и с камерами договорятся и согласуют.
Только реальные сроки за грубое и преднамеренное нарушение пдд. Иначе толку не будет.
А камеры в наших реалиях это распил бабла и не более. Ситуацию они не улучшат никак.

Останнє редагування: 13 серпня 2017 04:41:06 від б_а_р_с
   
Одного посадить за проезд на красный на пол года в тюрму с лишением прав на 5 лет и все будут
ездить как шелковые.
це ви про суддів та прокурорів з депутатами?
   
Одного посадить за проезд на красный на пол года в тюрму с лишением прав на 5 лет и все будут
ездить как шелковые.
невже ви вважаєте, що розстрільня стаття зупинила чи Чикатіло, чи когось другого?
Тюрми переповнені, але всі злочинці були певні в тому, що вони туди не потраплять
   
Справа зовсім не в розмірі штрафу, а в тому, що його повинні сплатитии всі без виключення. і розмір штрафу повинен бути співрозмірним з прибутком громадян, а не тупо  типу на заході цей штраф складаеє 50 евро.
так 50 евро для Європи і для нас - це різні речі. По розміру штрафів ми напевне на першому місці в світі.
   
за.
   
У 99% наших водіїв реакція на покарання за порушення ПДР така само як у кацапа в Хорватії - щирий гнів і агресія. До мордобою і хапання за биту чи вогнестріл.

Тому треба щоб все було автоматом - порушив, камера зафіксувала, штраф чи інше покарання. Якщо не згоден - в суд
   
Спочатку вигнати з посади корупціонера та агента Хуйла Авакяна, потім камери автоматичної фіксації.
   
Маленький украинец выбирает нагайку. Понятно. Хе-хе.
 :facepalm1:

Нагайка, штрафи і невідворотність покарання. Так, я за це. Єдиний шлях, який виведе країну з задниці.
   
Весь цивилизованный мир давно За...
Да оно и понятно. Но камера имеет непреодолимый недостаток - она не может брать взятки.
   
Тільки з оговорками, на великих трасах де проблеми виникають, на великих розвязках... І має бути велике попередження що тебе зараз знімають і фіксують... Можливо в майбутньому і можна буде збільшити це, але привчати пересічну людину до цього варто поступово.
   
проти прибуткового та надмірного контролю
це призводить лише до нових обмежень
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія