Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ЗАЗ Slavuta Nova

Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Та блин, у меня бил Сенс, 150000 проехал - ни одной поломки. Заводился и в -28. Расход по трассе бил до 6.
В день до 1100 км мог проехать. Бил я у него минимум второй владелец, брал на 50000 км. Продал на 200000 км за теже деньги (почти) что и покупал.
Єтому корпусу (Ланосу-Сенсу) надо єкстерьер приевшийся поменять и впродажу в базе тис за 5.5 баксов пускать.
Нормальний украинский народний автомобиль. Тоже про Славуту. Снятие ее с производства совсем-била ошибка. Менять екстерьер, кое-что в компоновке и вперед. Тищ за 4.5 новая уходила б.
Снобам на Акурах и прочих премиумах-не понять
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Та надійнісь Таврославут достатня в принципі, там проблеми з мелочівкою (ломляться пластмаски усілякі, прогорають вихлопні і т.д).
Ніби якось їде, але усе якесь недолуге. Запаска під капотом, диски підходять лише рідні (криві з вібрацією), гальма пливуть на швидкості, інжектор періодично глючить, коробка гуде, газ ватний, розгін понад 80 ніякий а більше 100 все вібрує і трясеться, вище 130-140 починається відрив шассі і машина перетворюється на літак  :D

Якщо серйозно, то Славута з ходовою від іншої машини та міжстаканною перегородкою веде себе вже зовсім інакше. А якщо ще й замінити коробку+двигун і додати звукоізоляції, то навіть починає нагадувати якусь машину :)

Основна перевага цього корита - дешевизна як у покупці, так і в обслуговуванні. Після деякої модернізації за 3 кілобакси брали б на село з руками і ногами.

Останнє редагування: 26 травня 2016 15:01:06 від andry
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Та блин, у меня бил Сенс, 150000 проехал - ни одной поломки. Заводился и в -28. Расход по трассе бил до 6.
В день до 1100 км мог проехать. Бил я у него минимум второй владелец, брал на 50000 км. Продал на 200000 км за теже деньги (почти) что и покупал.
Єтому корпусу (Ланосу-Сенсу) надо єкстерьер приевшийся поменять и впродажу в базе тис за 5.5 баксов пускать.
Нормальний украинский народний автомобиль. Тоже про Славуту. Снятие ее с производства совсем-била ошибка. Менять екстерьер, кое-что в компоновке и вперед. Тищ за 4.5 новая уходила б.
Снобам на Акурах и прочих премиумах-не понять
То не сноби. То унтерменші.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Та надійнісь Таврославут достатня в принципі, там проблеми з мелочівкою (ломляться пластмаски усілякі, прогорають вихлопні і т.д).
Ніби якось їде, але усе якесь недолуге. Запаска під капотом, диски підходять лише рідні (криві з вібрацією), гальма пливуть на швидкості, інжектор періодично глючить, коробка гуде, газ ватний, розгін понад 80 ніякий а більше 100 все вібрує і трясеться, вище 130-140 починається відрив шассі і машина перетворюється на літак  :D

Якщо серйозно, то Славута з ходовою від іншої машини та міжстаканною перегородкою веде себе вже зовсім інакше. А якщо ще й замінити коробку+двигун і додати звукоізоляції, то навіть починає нагадувати якусь машину :)

Основна перевага цього корита - дешевизна як у покупці, так і в обслуговуванні. Після деякої модернізації за 3 кілобакси брали б на село з руками і ногами.

за 2 нову хз за 3 навряд за 4 точно б не брали
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Та надійнісь Таврославут достатня в принципі, там проблеми з мелочівкою (ломляться пластмаски усілякі, прогорають вихлопні і т.д).
Ніби якось їде, але усе якесь недолуге. Запаска під капотом, диски підходять лише рідні (криві з вібрацією), гальма пливуть на швидкості, інжектор періодично глючить, коробка гуде, газ ватний, розгін понад 80 ніякий а більше 100 все вібрує і трясеться, вище 130-140 починається відрив шассі і машина перетворюється на літак  :D

Якщо серйозно, то Славута з ходовою від іншої машини та міжстаканною перегородкою веде себе вже зовсім інакше. А якщо ще й замінити коробку+двигун і додати звукоізоляції, то навіть починає нагадувати якусь машину :)

Основна перевага цього корита - дешевизна як у покупці, так і в обслуговуванні. Після деякої модернізації за 3 кілобакси брали б на село з руками і ногами.

за 3000 я би собі взяв коритце на дачу їздити, щоб основний автомобіль не гробити :)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

за 3000 я би собі взяв коритце на дачу їздити, щоб основний автомобіль не гробити :)

а ви проїдьтесь в ньому передумаєте :)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

а ви проїдьтесь в ньому передумаєте :)

ну то продай і не ний...
плачешся як тьолка - "у мене машина пагана ааааа"  :weep: я хочу 20 річну Ауді за 3000 євро  :weep: 
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

а ви проїдьтесь в ньому передумаєте :)

не хвилюйтеся, я їздив і не раз. Гуму поставити нормальну, мати певний набір запчастин, які відомо як ламаються - та  й їздь собі на рибалку у своє задоволення


ЗІ: доречі таврюндєль проїде (якщо прокладка буде нормальна між кермом та кріслом) по ріллі аж бігом, там де ріжні джипи зариються по самі двері ))
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

ЗІ: доречі таврюндєль проїде (якщо прокладка буде нормальна між кермом та кріслом) по ріллі аж бігом, там де ріжні джипи зариються по самі двері ))

Воно їде добре на хорошій гумі по грунту/снігу, але в основному за рахунок малої ваги. Але на дорозі то сумнівна перевага.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Воно їде добре на хорошій гумі по грунту/снігу, але в основному за рахунок малої ваги. Але на дорозі то сумнівна перевага.

на самій звичайній білоцерківській. Так за рахунок ваги - то й що :))) ... нє треба посадити одну дупу в кєнгурятнік і застрягнути там, де така ж дупа але на легшій вазі проїде :)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

ну то продай і не ний...
плачешся як тьолка - "у мене машина пагана ааааа"  :weep: я хочу 20 річну Ауді за 3000 євро  :weep: 

Купіть :)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Брали бы таврию в кредит по цене тысяч пятьдесят - шестьдесят
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Брали бы таврию в кредит по цене тысяч пятьдесят - шестьдесят

Последний раз их вроде где-то по 25-26 тыс продавали, а перед тем были менее 20 тыс.
Но это сильно мешало продаже китайского хлама.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Последний раз их вроде где-то по 25-26 тыс продавали, а перед тем были менее 20 тыс
По моему 30 с лишним
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Та надійнісь Таврославут достатня в принципі, там проблеми з мелочівкою (ломляться пластмаски усілякі, прогорають вихлопні і т.д).
Ніби якось їде, але усе якесь недолуге. Запаска під капотом, диски підходять лише рідні (криві з вібрацією), гальма пливуть на швидкості, інжектор періодично глючить, коробка гуде, газ ватний, розгін понад 80 ніякий а більше 100 все вібрує і трясеться, вище 130-140 починається відрив шассі і машина перетворюється на літак  :D

повністю підтверджую - я наприклад більше 90 ніколи на ній і не їздив - ну не гонщик я
"інжектор періодично глючить" -- да там датчик холостого ходу ніякий
"гальма пливуть на швидкості, коробка гуде, газ ватний " - з ци проблем в мене не було  - це все працювало відмінно. масло лив дороге - і все було доглянуте
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

з ци проблем в мене не було

Це помітно, коли є з чим порівняти :)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Це помітно, коли є з чим порівняти
та є з чим порівняти - з 16 років права - ще на комбінаті отримав
просто любий механізм потребує вчасного догляду - якщо не економити на мастилі бензині і оригінальних запчастинах - вчасно все міняти - то все буде нормально працювати
і добавлю - нормально їздити. Не потрібно на славуті їхати більше 100 - це не для того машина.

Останнє редагування: 26 травня 2016 22:43:44 від Геннадій-Умань
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Брали бы таврию в кредит по цене тысяч пятьдесят - шестьдесят

в 60 не уложаться, многие смежники прекратили выпуск деталей.
придётся скорее всего покупать в раше и китае.
хорошо если уложатся в 75 тыс и кредит дадут по 1-1.5 тыс в месяц выплат
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

в 60 не уложаться, многие смежники прекратили выпуск деталей.
придётся скорее всего покупать в раше и китае.
хорошо если уложатся в 75 тыс и кредит дадут по 1-1.5 тыс в месяц выплат

скоріше за всьо буде просто концепт для зєвак. До конвеєру діло не дійде навіть
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

ось побачите
Славутою Нова виявиться Форца-ліфтбек з двигуном від Сенса
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

ось побачите
Славутою Нова виявиться Форца-ліфтбек з двигуном від Сенса
Нет, это провальный вариант, сенсы стоят под двести тысяч, сейчас недостижимая цена для пересичного, потому и стоит завод. Нужна повозка намного дешевле, кардинально дешевле, шоб шото задвигалось.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Нет, это провальный вариант, сенсы стоят под двести тысяч, сейчас недостижимая цена для пересичного, потому и стоит завод. Нужна повозка намного дешевле, кардинально дешевле, шоб шото задвигалось.
Так эта Нова не для того чтоб "задвигалось", а чтоб типо есть "відчизняний аналог", а это серьезный аргумент для перекрытия ввоза доступных авто.
И польза для контрабандистов  ;) 
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Так эта Нова не для того чтоб "задвигалось", а чтоб типо есть "відчизняний аналог", а это серьезный аргумент для перекрытия ввоза доступных авто.
И польза для контрабандистов  ;) 
Возможно, только какая польза заводу васадзе с этого? Рынок почти мертв, успешно продаются только дешевые заюзаные колымаги
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Возможно, только какая польза заводу васадзе с этого? Рынок почти мертв, успешно продаются только дешевые заюзаные колымаги
Думаю на фоне "вітчизняного аналогу" скрученное на скорую руку китайское  будет неплохо смотреться, и втюхивать его можно по "космическим ценам" так как "альтернатива" тока контрабандой  ;)  При минимуме затрат, максимум прибыли без потерь  (tu)  И объемы большие ненада
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

А можна помріяти? Може Васадзе таки осенило і він викотить шось принципово нове, чого ще світ не бачив  :-)o
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

А можна помріяти? Може Васадзе таки осенило і він викотить шось принципово нове, чого ще світ не бачив  :-)o
Мріяти треба  :super:  Васадзе виштовхне за ворота ЗАЗу ось це:

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

дешевше китайців можуть бути тільки індуси
иоже якась ТАТА
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

у васадзе нет капитала для внедрения новой модели.
автозаз может выжить только как народное предриятие с выпуском акций в свободную продажу на биржу
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

у васадзе нет капитала для внедрения новой модели.
автозаз может выжить только как народное предриятие с выпуском акций в свободную продажу на биржу
не может он выжить, там такое болото, просто распилить и продать туркам.
ситуация аналогична Ваз, люди поколениями крали и создавали видимость работы.
там все надо менять, начиная с уборщиц и заканчивая конструкторами.
проще с нуля дето в поле построить.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

ЗАЗ показав найдешевшу нову модель Slavuta Nova (ФОТО)

ЗАЗ Slavuta Nova - концепт нової моделі ЗАЗ засвітився до прем'єри. Австрійський двигун Acteco Євро 6, люк, електропакет та інше – все це є в ЗАЗ Slavuta Nova, яку покажуть 28-29 травня на Столичному автошоу. Славута в давні часи коштувала $ 3 000. В недалекому майбутньому, можливо, ЗАЗ налагодить випуск послідовника найдоступнішою машини в Україні, як повідомляє topgir.com.ua.
Джерело: fakty.ictv.ua








http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/1585777


Останнє редагування: 27 травня 2016 12:42:27 від BackUp
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

ни одной фотки сбоку
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

виглядає прикольно але

Австрійський двигун Acteco Євро 6, люк, електропакет та інше – все це є в ЗАЗ Slavuta Nova

думаю за таке ціна не менше 10 штук зелені
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

виглядає прикольно але

Австрійський двигун Acteco Євро 6, люк, електропакет та інше – все це є в ЗАЗ Slavuta Nova

думаю за таке ціна не менше 10 штук зелені



это китайское гавно черри актеко, а не славута нова, васадзе п***а

http://www.cheryacteco.com/en/
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

это китайское гавно черри актеко, а не славута нова, васадзе п***а

http://www.cheryacteco.com/en/
от суки - тоді вже може краще би вітчизняні ставили?
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

концепт мабуть також з черррі передерли  :facepalm1:
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova
PAL

Знову збырка китаю викрутками  :facepalm1:
"Підтримаємо вітчизняного виробника!" (с). Тьху!
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Новая Славута будет такой: эксклюзивные фото концепта ZAZ Slavuta Nova 2016


Возможно, ты уже читал, что завтра в Украине представят концепт новой Славуты – той самый украинской легенды, которая в давние времена стоила $3000. В скором будущем, возможно, ЗАЗ наладит выпуск последователя самой доступной машины в Украине. И как будет выглядеть Slavuta Nova – ТопЖыр уже готов тебе показать!

Ни одной общей кузовной панели, китайско-австрийский двигатель Acteco Евро 6, люк, электропакет и прочее – всё это есть в новой ЗАЗ Славута, которую ты сможешь лично увидеть и пощупать 28-29 мая на Столичном автошоу.

Пока что это концепт, но Запорожский автозавод намерен изучить спрос и, возможно, уже скоро поставит новинку на конвейер. Однако, выводы делать рано — все подробности станут известны после официальной презентации. Впрочем, уже сейчас можно предположить, что разработка новой Славуты велась в сотрудничестве с китайской компанией Chery. На это намекает двигатель, а также прошлый опыт — Chery A13 выпускают в Украине как ZAZ Forza.
 :facepalm1:

Напомним, ЗАЗ Славута В-класса с кузовом типа лифтбек впервые дебютировал в 1999-м году и выпускался на Запорожском автозаводе вплоть до 2011 года. Последняя Славута была куплена девушкой в рамках публичных торгов. За время выпуска ЗАЗ-1103, сошло с конвейера около 140 тысяч экземпляров, 130 тысяч из которых были проданы на местном, украинском рынке.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

концепт мабуть також з черррі передерли  :facepalm1:
Абіжаеш дАрагой!  :buba:
 Зачем "передерли"? Все оригинальное Китайское , тока шильдик "від відчизняного виробника"  :D
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія