Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А давайте добьем тему авто и растамжка?

Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Так форд, як заоеєстрована у Британії компанія діє з 1903 року.
Більшість моделей, які виготовляються на європейських заводах форда недоступні на американському ринку і навпаки.

певно 4 липня випало із календаря
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Особливо сподобався Форд 1903!!!
Компанія Форд там працює з 1903-го року і до сьогодні.

Ще раз: Це лише ті заводи, що працюють _сьогодні_. А тих, що припинили існування на порядок більше.

Авто - це основа індустріальної цивілізації.
   
Ви не стежите за моєю логікою. Французи їздять на французькому, щоб підтримувати французьку економіку - не українську і не німецьку. Німці й японці аналогічно. І нам треба в них цього вчитися.

Нам на інші ринки дивитись треба. Нажаль, російський поки що втрачено. А був найбільшим для тих же "Ланосів".
[/quote]
Я вживаю українські харчі.городину,пиво,горілку.Стараюсь купувати одяг українських виробників.Меблі в основному українські.І починав водійський стаж з нового українського авто.Але в мене був вільний вибір.
Але тепер тільки на німецькому.Вважаю аморальним підтримку недобросовісних виробників та корупціонерів.Підоз ріваю,що до запровадження непомірних мит причетні і кроти при владі.які роками блокували рух України до Європи.А тепер проливають крокодилячі сльози і створюють комітети порятунку.
Чеське авто "Шкода"виробляє Фольксваген.Але воно чеське.От коли  поборемо корупцію і в нас відкриє виробництво Порше чи Мерседес то скоріш за все буду їхнім клієнтом.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

От коли  поборемо корупцію і в нас відкриє виробництво Порше чи Мерседес то скоріш за все буду їхнім клієнтом.
Отже, ніколи. Бо солідна компанія не відкриє філію там, де немає внутрішнього ринку.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Компанія Форд там працює з 1903-го року і до сьогодні.

Ще раз: Це лише ті заводи, що працюють _сьогодні_. А тих, що припинили існування на порядок більше.

Авто - це основа індустріальної цивілізації.


Була колись така група "Комбінація" і у них пісня "Два кусочека колбаски"


Ford of Britain (officially Ford Motor Company Limited)[note 1] is a British wholly owned subsidiary of Ford of Europe,[citation needed] itself a subsidiary of Ford Motor Company. Its business started in 1909 and has its registered office in Brentwood, Essex.[2] It adopted the name of Ford of Britain in 1960.[3]
   
The Qashqai has been built at Nissan's Nissan Motor Manufacturing UK (NMUK) Sunderland, Tyne and Wear plant since December 2006.[5]

It is the first model to be styled by Nissan Design Europe in London, with engineering development led by Nissan Technical Centre Europe (NTCE) in Cranfield, Bedfordshire. First unveiled as a concept vehicle at the 2004 Geneva Motor Show, it was globally presented at the 2006 Paris Motor Show.

By the end of 2007, Nissan had sold approximately 100,000 Nissan Qashqais in Europe, including 17,554 in UK, 15,376 in Russia, and 10,746 in Italy.[6] Since its facelift in 2010, the Qashqai has sold over 200,000 annual units in Europe (excluding Russia) every year, and the first generation Qashqai has sold more than 1.24 million units in Europe during its 7.5 year production run.[7]

The Qashqai is exported to the Middle East and additional overseas markets.

In order to increase production capacity in Nissan's UK plant in Sunderland, some models of the 2014 Qashqai will be produced in Nissan's Russian plant in Saint Petersburg.[8]

Features   Edit
Built on an all-new platform, the Qashqai went on sale in February 2007, and Nissan targeted more than 100,000 sales per year. Nissan said the car would cater to those buyers who want a more dynamic design, but are not attracted to the large, aggressive nature of a sport utility vehicle. The car slots below the X-Trail in the Nissan range and partially replaces the conventional Primera, even though it took the production place of the smaller Almera. In terms of size, its 4,310 millimetres (169.7 in) length and 1,610 millimetres (63.4 in) height make it fall between compact MPVs, such as the SEAT Altea and Peugeot 5008; and compact SUVs like the Hyundai Tucson, Kia Sportage and Mitsubishi Outlander.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

The Qashqai has been built at Nissan's Nissan Motor Manufacturing UK (NMUK) Sunderland, Tyne and Wear plant since December 2006.[5]
It is the first model to be styled by Nissan Design Europe in London, with engineering development led by Nissan Technical Centre Europe (NTCE) in Cranfield, Bedfordshire. First unveiled as a concept vehicle at the 2004 Geneva Motor Show, it was globally presented at the 2006 Paris Motor Show.

By the end of 2007, Nissan had sold approximately 100,000 Nissan Qashqais in Europe, including 17,554 in UK, 15,376 in Russia, and 10,746 in Italy.[6] Since its facelift in 2010, the Qashqai has sold over 200,000 annual units in Europe (excluding Russia) every year, and the first generation Qashqai has sold more than 1.24 million units in Europe during its 7.5 year production run.[7]
The Qashqai is exported to the Middle East and additional overseas markets.

In order to increase production capacity in Nissan's UK plant in Sunderland, some models of the 2014 Qashqai will be produced in Nissan's Russian plant in Saint Petersburg.[8]
Features   Edit
Built on an all-new platform, the Qashqai went on sale in February 2007, and Nissan targeted more than 100,000 sales per year. Nissan said the car would cater to those buyers who want a more dynamic design, but are not attracted to the large, aggressive nature of a sport utility vehicle. The car slots below the X-Trail in the Nissan range and partially replaces the conventional Primera, even though it took the production place of the smaller Almera. In terms of size, its 4,310 millimetres (169.7 in) length and 1,610 millimetres (63.4 in) height make it fall between compact MPVs, such as the SEAT Altea and Peugeot 5008; and compact SUVs like the Hyundai Tucson, Kia Sportage and Mitsubishi Outlander.


http://blog.alliance-renault-nissan.com/sites/default/files/platforms-and-interchangeable-components-c-platform_0.pdf


A second common platform (a Renault-led project), the C-platform, was launched
by Renault in late 2002 for the production
of its new Mégane II. In December 2004,
the Lafesta, a new minivan, was launched in Japan as the first model from Nissan
to adopt the common C-platform. Nissan
launched the new Serena minivan in May
2005, and the new Sentra in October 2006 in the U.S, both based on this platform. 
In 2007, the Nissan Qashqai, the X-Trail and Renault Samsung QM5 and Renault
Koleos were launched also using the C-platform. From 2009, the renewed Renault
Mégane, Scénic, the new Fluence and Renault Samsung SM3 further expanded the
use of this platform.
   
Отже, ніколи. Бо солідна компанія не відкриє філію там, де немає внутрішнього ринку.
Словакам это расскажи...
   
Отже, ніколи. Бо солідна компанія не відкриє філію там, де немає внутрішнього ринку.
Чому?приклад Словаччини де після розділу з Чехією взагалі не було автопрому.
  Тепер там побудовані заоди  Hyundai, Kia, Peugeot-Citroen и Volkswagen Group, на яких збирають і випускають кузови для таких  автомобилів, як Audi Q7, Volkswagen Touareg и Porsche Cayenne. Нещодавно стало відомо, що Bentley розглядає випуск  першого позашляховика на заводі концерну Volkswagen в  Братиславі
За минулий рік в Словаччині при населенні в 5 млн. , випустили більш ніж 1 млн. авто. Для порівняння, в Украині в минулому році випустили всього 76 тис. авто. лише з Німеччини інвестиції в словацьку економіку склали в 12 млрд. евро.
 Більше авто ніж україна випускає маленька Словенія(територія 20 тис кв км,2млн населення).Але основний наголос словенці зробили на виробництво запчастин та агрегатів.80% йде на експорт.
   
...
Ягуар зараз прямий конкурент бмв та мерса - я минулого тижня випробовував новий XF - просто бомба.
....
От Ягуара остался только силуэт кошки...
А так, унылое безликое говно...
Как будто лесбиянка в мужской одежде, или педик в женской, хрен просышь...
И это после харизматичного XJ, с неповторимым британским шармом...
Про прямого конкурента повеселило...
Без своего то движка...

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

pelfor , польский "Малюх" в начальной версии был оснащен тросиковым стартером,те вместо втягивающего реле был рычажок,тянешь на себя и стартер начинает маслать.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Как будто лесбиянка в мужской одежде, или педик в женской, хрен просышь...
Не доганяєте ви нинішньої європйської моди. Провініція-с!  :gigi:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Та достаточно походить гуглом по улицам, что бы понять что я прав...
Треба ще на водіїв дивитись. "Німець" на французькій вулиці - це водій араб, турок, чорношкірий і, звісно, німець. Це моє спостереження й викликало мій наїзд на наших любителів "німців". Бо тут як бачу "німця" - часто це 4 загорілих пики (постарші з бородами), в треніках "Адідас", сидять врозвалку і дивляться на тебе (пішохода) як на гівно. Таку "тачку" можеш побачити разів із п'ять доки пройдеш квартал. Бо потрібен їм той німець лише ганяти порушуючи всі можливі правила навколо свого кварталу. Кожен вечір. У вихідні більше. Приїжджаєш у Київ - і бачиш те саме лайно. Ніколи не бачив агресивного бидла на тому ж "Ланосі" - тільки на "німцях" і крутих "японцях". Хоча, може, недостатньо придивлявся.
   
От Ягуара остался только силуэт кошки...
А так, унылое безликое говно...
Как будто лесбиянка в мужской одежде, или педик в женской, хрен просышь...
И это после харизматичного XJ, с неповторимым британским шармом...
Про прямого конкурента повеселило...
Без своего то движка...

Ти очевидно не в курсі, що Ягуар зараз випускає чотири власні двигуни, які будуються на недавно побудованому заводі у Вулвергамтоні.
А новий xf має алюмінієвий кузов.
3-літровий дизель - 380 кінських сил.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ти очевидно не в курсі, що Ягуар зараз випускає чотири власні двигуни, які будуються на недавно побудованому заводі у Вулвергамтоні.
А новий xf має алюмінієвий кузов.
3-літровий дизель - 380 кінських сил.

і що воно має до мит на автомобілі вартість яких становить 1000-2000 $ ? ось сонячні плями бувають, і Колумб не був лисим - хоча хто зна.

Останнє редагування: 24 серпня 2015 09:07:57 від pelfor
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

pelfor , польский "Малюх" в начальной версии был оснащен тросиковым стартером,те вместо втягивающего реле был рычажок,тянешь на себя и стартер начинает маслать.

автовласники неабияк будуть задоволенні даним нововведенням в ланосі
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

автовласники неабияк будуть задоволенні даним нововведенням в ланосі

Підвищення надійності, йопт!
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Я конечно тоже ланос недолюбливаю. Но хулители Ланоса скажите а на каком автомобиле должны ездить государственные чиновники, служащие коскомпаний итд ?  :laugh:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

А кто там смеётся?? да есть в ланосе и гидрач и кондиционер.. но в принципе без этого можно запросто обойтись. Кондиционером всёравно из экономии не пользуются так зачем он нужен?  :laugh: Машина как машина - с достаточным комфортом добратся из точки а в точку б.
Но конкуренции она конечно с БУшками не выдержит. Займёт свою минимальную нишу любителей дешевых запчастей.

Останнє редагування: 24 серпня 2015 09:29:32 від Serge_D
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

А кто там смеётся?? да есть в ланосе и гидрач и кондиционер.. но в принципе без этого можно запросто обойтись. Кондиционером всёравно из экономии не пользуются так зачем он нужен?  :laugh:

Кришкою багажника теж рідко користуються - ну його нах нащо зайвий метал переводити.
Запаска взагалі зайва річ
задні сідушки та хто на них їхдить можна навприсядки - корисно для здоровя
задні двері - так або кришку багажника або задні двері - тре щоб авто власник визначався одразу
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

жника теж рідко користуються - ну його нах нащо зайвий метал переводити.
Запаска взагалі зайва річ

Не утрируй.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Но конкуренции она конечно с БУшками не выдержит. Займёт свою минимальную нишу любителей дешевых запчастей.

тому що її ціна без кондиціонера і гідропідсилювача 3 -3.5 тисячі а не 8 і за 3.5 візмуть нового ланоса а не б/у а за 8 100% краще б.у. бо ланос стільки не відїздить
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Не утрируй.

Статистична інформація по ланосу - без гідропідсилювача обслуговування ходової виходить на третину дорожче.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ти очевидно не в курсі, що Ягуар зараз випускає чотири власні двигуни, які будуються на недавно побудованому заводі у Вулвергамтоні.
А новий xf має алюмінієвий кузов.
3-літровий дизель - 380 кінських сил.
Под собственными я подразумевал собственной разработки, а не наличие завода...
БМВ и Мерседес сами имеют свои школы двигателестроения.. .
Алюминиевый кузов это хорошо, но спорно...
Никаких особо преимуществ он не дает, просто маркетинговая фишка...
Ауди А8 это показала, когда в следующем поколении опять перешли на железо...
   
Под собственными я подразумевал собственной разработки, а не наличие завода...
БМВ и Мерседес сами имеют свои школы двигателестроения.. .
Алюминиевый кузов это хорошо, но спорно...
Никаких особо преимуществ он не дает, просто маркетинговая фишка...
Ауди А8 это показала, когда в следующем поколении опять перешли на железо...
Двигун Ingenium - дизель 2 літри - повністю своя розробка.
Алюмінієвий кузов плюс алюмінієве легкосплавне шассі дає економію ваги в xf майже 200 кг.
Алюмінієвий кузов у рейнджа - майже на 500 кг легший ніж залізний.
Ну і по жорсткості цей кузов б'є залізний.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Двигун Ingenium - дизель 2 літри - повністю своя розробка.
Алюмінієвий кузов плюс алюмінієве легкосплавне шассі дає економію ваги в xf майже 200 кг.
Алюмінієвий кузов у рейнджа - майже на 500 кг легший ніж залізний.
Ну і по жорсткості цей кузов б'є залізний.
Во всех двигателях, применяемых на Ягуаре и ЛР, торчали уши Форда...
Тем или иным образом...
Не знаю...
Странно как то...
Не было раньше, а тут херакс, сделали сами двигатель...
Ну не Тата же им спроэктировала...
Да и особых подробностей, кроме заявлений группы, что понятно, особо и нет...
По поводу кузова...
Это как еще считать...
По отношению к стандартному железному кузову может и да...
Только давно уже используется металл переменной толщины, на БМВ например...
Так что не факт...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Двигун Ingenium - дизель 2 літри - повністю своя розробка.
Алюмінієвий кузов плюс алюмінієве легкосплавне шассі дає економію ваги в xf майже 200 кг.
Алюмінієвий кузов у рейнджа - майже на 500 кг легший ніж залізний.
Ну і по жорсткості цей кузов б'є залізний.

тобто звичайний українець замість купівлі авта має вислуховувати це лайно - певно ви в державних службах служете
   
тобто звичайний українець замість купівлі авта має вислуховувати це лайно - певно ви в державних службах служете

Я незалежний самодіяльний працівник. Self-employed англійською мовою. :gigi:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

За якийсь десяток років усі машини стануть уніфіковними :
американець, німець, француз, японець , кореєць і китаєць.

все. на цьому марки закінчаться  :D
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Я незалежний самодіяльний працівник. Self-employed англійською мовою. :gigi:

два варіанти
або не в Україні
або брехня
   
два варіанти
або не в Україні
або брехня

та хіба не зрозуміло що ковбасник? в нас три вороги: москалі, корупція і ковбасники-емігранти)))
   
Я конечно тоже ланос недолюбливаю. Но хулители Ланоса скажите а на каком автомобиле должны ездить государственные чиновники, служащие коскомпаний итд ?  :laugh:
Ну це взагалі цинізм вищої проби.Автопарк Верховної ради,Кабміну,Адміністрації президента повинен комплектуватися виключно автомобілями вітчизняного виробництва.
Мені цікаво,чи взагалі знайдеться серед захисників обмежувальних мит на форумі,хоча б один,у якого Ланос
і він не бажав купити інше авто?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

http://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=867276.0

Міністерство фінансів пропонує обкласти транспортним податком всі автомобілі і мотоцикли не старші п’яти років. Зараз цей податок стосується тільки авто з об’ємом двигуна понад 3 літрів (у розмірі 25 тис. грн на рік). Про це йдеться в презентації податкової реформи, розробленої відомством, повідомляють Патріоти України з посиланням на Подробности. Відомство також пропонує ввести підвищений транспортний податок на автомобілі сегментів “преміум” і “люкс”, середня ринкова вартість яких перевищує 1 млн грн. “Це ще не все, існує мінфінівський законопроект про екологічний збір. Це компенсація до законопроекту про податок з авто молодше 5 років. Тобто ті, у кого авто молодше 5 років платитимуть за нібито розкіш, а ті, у кого авто старше 5 років будуть платити за те, що у них авто старе і шкодить екології. До речі, у мінфіну крім цих законопроектів ще є в запасі збільшення акцизу на всі авто. Єдине, жевріє надія, що депутати в Раді не проголосують за ці законопроекти”, – говорить директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. У Мінфіні також вважають, що необхідно підвищити податки для власників квартир і будинків, площа яких перевищує 350 кв. м і 500 кв. м відповідно. При цьому в деяких сферах хочуть ліквідувати пільги по оподаткуванню нерухомості.


   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Красиві й усміхнені.

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

нужны патриоты у власти . люди готовые умереть за Украину

такие как йарош !
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

такие как йарош !

Такі як Азіров ! :)  :lol:  :weep:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

да есть в ланосе и гидрач и кондиционер.. но в принципе без этого можно запросто обойтись. Кондиционером всёравно из экономии не пользуются так зачем он нужен?

 :D

бачив я таких, що вважали "нє нужен"
дуже потім шкодували

я донедавна їздив на Авео з кондюком
жодного разу не пошкодував що він там є
як і всі інші прибамбаси
   
Красиві й усміхнені.

Показати зображення...

дик, ані їм ані їхнім виблядкам авто за 3000 еврів не світить в жодному випадку ... навпаки, саме вони мають гешефт з 8000, які видирають з манюпасу за таке авто  :X
ПЕДЕРАСТИ!!!
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

сьогодні зателефонувала знайома з бундеса ,хочуть купити сину якусь малолітражку,попросила порахувати мито на фіат гранпунто 2007р.в 1.4 бензин 70 кс
мито +акциз+послуги райфайзенбанку 170євро-3800євро  :super:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

сьогодні зателефонувала знайома з бундеса ,хочуть купити сину якусь малолітражку,попросила порахувати мито на фіат гранпунто 2007р.в 1.4 бензин 70 кс
мито +акциз+послуги райфайзенбанку 170євро-3800євро  :super:

не забувайте ціна автомобіля має бути визнана митницею - а ваші папірці за скільки купили - ну ви поняли :)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія