Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:58:06 IP/Host: 185.17.127.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. ...Вообще да, а так нет...
В Европе приблизительно схема такая:
- выехала машина за ворота, или после первого года эксплуатации, минус 30% стоимости новой...
- за каждый последующий год по минус 5-7%...
Что же у нас...
Из за фактически запретительных пошлин на сэконд, у нас внутри очень сильно ограниченный внутренний рынок бэушных тачек...
Новых покупается мало, расстаются с ними реже...
Основная масса на рынке, это проданные и перепроданные много раз экземпляры...
И это рынок...
Верхней планкой, по цене, есть стоимость ввоза такой же из Европы...
И если она обходится в 10 тыщ, то никто тебе такую же, на внутреннем рынке за 2 не продаст...
Из за этого случаются такие казусы, что чувак купивший тачку, из за постоянного пересмотра пошлин и сборов, в сторону увеличения, продаёт, после того как сам пару лет поездил, дороже, чем покупал...Нова машина за 10 тисяч баксів - це мрія будь-якого західного манюпаса.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:59:53 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.html
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:03:50 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.htmlданія на 22/24 місці за кількістю авто на особі і украхнці на 90
там кожен 2-гий власник авто - у нас кожен 10 тобто в 5 разів більше -тому не розказуйте казки
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:03:50 IP/Host: 86.135.107.---
|
Розгорнути попередні цитати...ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1А маленький приватний літачок за кілька тис. баксів пана не цікавить бува?Напевно пан Радник порівнює даний сегмент із точки зору прайсових цін, а не з точки зору глузду та доходів українців, або ж пан також серед тих хто отримує зиск із надвисоких мит, й тримає рукуна пульсів кишені пересічного українця.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:06:20 IP/Host: 86.135.107.---
|
Розгорнути попередні цитати...Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.htmlданія на 22/24 місці за кількістю авто на особі і украхнці на 90
там кожен 2-гий власник авто - у нас кожен 10 тобто в 5 разів більше -тому не розказуйте казки
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:12:39 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...А маленький приватний літачок за кілька тис. баксів пана не цікавить бува?Напевно пан Радник порівнює даний сегмент із точки зору прайсових цін, а не з точки зору глузду та доходів українців, або ж пан також серед тих хто отримує зиск із надвисоких мит, й тримає рукуна пульсів кишені пересічного українця.Я порівнюю реальні ціна на вторинному ринку Європи та України на однакові моделі однакових виробників однакового віку, але не віку, коли машина стає металобрухтом або антикваріатом.
Так от 5-тирічні машини коштують приблизно однаково, що там, що тут.
А от із 10-тирічними і старше, таки є велика різниця.
Чому так? ХЗ. Я на початку 90-х привіз собі 8-мирічну машину з Німеччини. Нормально від'їздила один рік. Потім летіло то те, то інше. Дрібнички, але діставало конкретно, бо щоразу потрібно було шукати запчастини, чекати поки привезуть, ремонт, та і гроші не так щоб маленькі - за два роки володіння машиною, я витратив на неї ще одну вартість. А так, звісно, класно, купив за 2500 марок.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:15:11 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.htmlданія на 22/24 місці за кількістю авто на особі і украхнці на 90
там кожен 2-гий власник авто - у нас кожен 10 тобто в 5 разів більше -тому не розказуйте казкиАга, тому Копенгаген найбільш велосипедне місто, яке я коли-небудь бачив. А автомобільний рух у години пік - це напівпорожні вулиці.
І саме тому у скандинавів найстаріший парк машин
the average age of cars in the UK is 6.7 years, 7.5 in Italy, 8.1 in both France and Germany, 9.1 in Denmark and 9.4 in Sweden.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:18:45 IP/Host: 185.26.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.html
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:24:41 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.htmlданія на 22/24 місці за кількістю авто на особі і украхнці на 90
там кожен 2-гий власник авто - у нас кожен 10 тобто в 5 разів більше -тому не розказуйте казкиАга, тому Копенгаген найбільш велосипедне місто, яке я коли-небудь бачив. А автомобільний рух у години пік - це напівпорожні вулиці.
І саме тому у скандинавів найстаріший парк машин
the average age of cars in the UK is 6.7 years, 7.5 in Italy, 8.1 in both France and Germany, 9.1 in Denmark and 9.4 in Sweden.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:28:15 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...данія на 22/24 місці за кількістю авто на особі і украхнці на 90
там кожен 2-гий власник авто - у нас кожен 10 тобто в 5 разів більше -тому не розказуйте казкиАга, тому Копенгаген найбільш велосипедне місто, яке я коли-небудь бачив. А автомобільний рух у години пік - це напівпорожні вулиці.
І саме тому у скандинавів найстаріший парк машин
the average age of cars in the UK is 6.7 years, 7.5 in Italy, 8.1 in both France and Germany, 9.1 in Denmark and 9.4 in Sweden."In Copenhagen, car ownership is at 29.1%. It's even lower in certain neighbourhoods; Nørrebro (14%) and Vesterbro (17%). But people don't own cars because they don't need to. There are a host of other transport options, including the bicycle."
П. pelfor трохи гіперболізував - для дохідливості, мабуть. Там у столиці до 30% не доходить справа. А в менших містах іще менше.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 17:32:52 IP/Host: 185.26.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...А маленький приватний літачок за кілька тис. баксів пана не цікавить бува?Напевно пан Радник порівнює даний сегмент із точки зору прайсових цін, а не з точки зору глузду та доходів українців, або ж пан також серед тих хто отримує зиск із надвисоких мит, й тримає рукуна пульсів кишені пересічного українця.Я порівнюю реальні ціна на вторинному ринку Європи та України на однакові моделі однакових виробників однакового віку, але не віку, коли машина стає металобрухтом або антикваріатом.
Так от 5-тирічні машини коштують приблизно однаково, що там, що тут.
...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 18:35:49 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Напевно пан Радник порівнює даний сегмент із точки зору прайсових цін, а не з точки зору глузду та доходів українців, або ж пан також серед тих хто отримує зиск із надвисоких мит, й тримає рукуна пульсів кишені пересічного українця.Я порівнюю реальні ціна на вторинному ринку Європи та України на однакові моделі однакових виробників однакового віку, але не віку, коли машина стає металобрухтом або антикваріатом.
Так от 5-тирічні машини коштують приблизно однаково, що там, що тут.
...Я тебе скажу, что у нас купить нормальную, без косяков, бэушную тачку, это еще постараться надо...
Причем косяки, это не то что у вас принято понимать, потому что из за стоимости никто таким заморачиваться не будет, а просто спишут в утиль...
Косяки у нас, это угандошеный некачественным топливом мотор, десять раз битая и крашенная, варенная-переваренная, собранная как конструктор из разных тачек, просто ржавая и поверх косметически закрашенная, собранная "на документы", и ты ды...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 18:49:23 IP/Host: 130.79.154.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:02:53 IP/Host: 188.230.73.---
|
Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:
http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.html
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:04:24 IP/Host: 185.17.127.---
|
Розгорнути попередні цитати...Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:
http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.htmlПлюсы автомобиля:
проходимость отличная, особенно по нашим дорогам, легко найти все запчасти без предварительного заказа+тюнинг.
Минусы автомобиля:
нет гидроусилителя руля в этой модели, нет кондиционера.
Жостко!!!!!!!!
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:05:48 IP/Host: 185.17.127.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:06:49 IP/Host: 130.79.154.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:08:13 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:
http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.htmlПлюсы автомобиля:
проходимость отличная, особенно по нашим дорогам, легко найти все запчасти без предварительного заказа+тюнинг.
Минусы автомобиля:
нет гидроусилителя руля в этой модели, нет кондиционера.
Жостко!!!!!!!!і окна відкриваються без електрики
ну просто мічта западного маньюпаса (с)
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:13:31 IP/Host: 185.17.127.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:15:16 IP/Host: 46.211.0.---
|
Розгорнути попередні цитати...ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1Доступна машина - це видатки на машину не більше 20% доходу. А скільки там вона коштує не має особливого значення. Ви можете купити машину за 500 євро, але щороку будете витрачати на неї 2 тисячі.
Ще раз повторю, що в Україні головна проблема не заборона ввезення потриманих автомобілів, а відсутність стрункої системи доступного автокредитування. Тоді і вторинний ринок пожвавився б. Багатьом людям важко накопичити велику суму, щоб заплатити одразу за дорогу покупку, але вони можуть виплачувати розумний відсоток кредиту. Звичайно, якщо у вас беруть 30% за кредит, то це просто вбиває систему фінансування.Ну от ланос за 200$ в Польші і видатки менші ніж на ланос зазівської збірки - та й якість там вища і комплектація там ланосів краща, і двигуни там кращі надійніші, економніші.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:15:18 IP/Host: 193.243.153.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ще один важливий момент.
Всі навперебій говорять про необхідну підтримку малого бізнесу.Що малий бізнес рушій економіки і основний спосіб самозанятості населення.Як треба полегшити молоді початок своєї справи.
Але дешевий автомобіль якраз є чи не першою необхідністю для початківця,щоб постачати свій товар на торгові точки.А краще у випадку сімейного бізнесу,коли він для мобільності зможе купити два.
Тому можливість купити недорогий автомобіль допоможе набагато більше ніж спрощена прцедура реєстрації,до якої намагаються звести всі реформи.Вас без клопоту зареєструє пересічний правник за 100 доларів.Це ніщо в порівняні з витратами на власні колеса.Згоден щодо малого бізнесу. Але для бізнесу не вбитий седан-Мерс потрібен, чи не так?
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:27:43 IP/Host: 193.243.153.---
|
Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:
http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.html
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:32:30 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:
http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.htmlТо в чому справа.Прапор в руки і шурувати на експорт в Європу.Мита Європа для нас вже відмінила.Валюта країні потрібна.При такій ціні і якості Васадзе може стати експортним гігантом України
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:37:07 IP/Host: 185.26.182.---
|
Добре. Ось мічта західного манюпаса:
http://ultramir.net/auto/22420-razborku-porsche-otkryl-predpriimchivyy-amerikanec.html
"Иcтopия пoявлeния этoгo мecтa дoвoльнo интepecнa. Джoн Вуд, будучи влaдeльцeм Porsche 911SC, cтoлкнулcя c пpoблeмoй пoиcкa тopмoзных диcкoв для cвoeгo aвтoмoбиля. Пocлe бeзуcпeшных пoпытoк oн узнaл, чтo гopaздo дeшeвлe купить 986-й Boxster "нe нa хoду", кoтopыe в США coвceм нe cчитaютcя peдкoй мoдeлью, и пoзaимcтвoвaть у нeгo нeoбхoдимыe дeтaли, чeм зaкaзывaть их нoвыми у пpoизвoдитeля в нeмeцкoм Штутгapтe."
Правда ж клас?
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:43:13 IP/Host: 185.26.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:
http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.htmlТо в чому справа.Прапор в руки і шурувати на експорт в Європу.Мита Європа для нас вже відмінила.Валюта країні потрібна.При такій ціні і якості Васадзе може стати експортним гігантом УкраїниВи не стежите за моєю логікою. Французи їздять на французькому, щоб підтримувати французьку економіку - не українську і не німецьку. Німці й японці аналогічно. І нам треба в них цього вчитися.
Нам на інші ринки дивитись треба. Нажаль, російський поки що втрачено. А був найбільшим для тих же "Ланосів".
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:43:50 IP/Host: 185.17.127.---
|
Розгорнути попередні цитати...Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:
http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.htmlТо в чому справа.Прапор в руки і шурувати на експорт в Європу.Мита Європа для нас вже відмінила.Валюта країні потрібна.При такій ціні і якості Васадзе може стати експортним гігантом України
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:44:55 IP/Host: 185.17.127.---
|
Розгорнути попередні цитати...То в чому справа.Прапор в руки і шурувати на експорт в Європу.Мита Європа для нас вже відмінила.Валюта країні потрібна.При такій ціні і якості Васадзе може стати експортним гігантом УкраїниВи не стежите за моєю логікою. Французи їздять на французькому, щоб підтримувати французьку економіку - не українську і не німецьку. Німці й японці аналогічно. І нам треба в них цього вчитися.
Нам на інші ринки дивитись треба. Нажаль, російський поки що втрачено. А був найбільшим для тих же "Ланосів".Та пофигу немцу, или французу на какой ездить...
На чем нравится, на том и катаются...
И немцы на французах, и французы на немцах...
А вот на чем ездят англичане?...
Не вижу что бы они страдали от того что массовые их марки умерли...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:50:18 IP/Host: 130.79.154.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:54:13 IP/Host: 130.79.154.---
|
А вот на чем ездят англичане?...
Не вижу что бы они страдали от того что массовые их марки умерли...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:57:35 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...А вот на чем ездят англичане?...
Не вижу что бы они страдали от того что массовые их марки умерли...Та да...
Current manufacturers
A
AC (1908–present)
Arash (2006–present) established 1999 as Farboud
Ariel (1999–present)
Ascari (1995–present)
Aston Martin (1921–present)
B
Bentley (1919–present)
BAC (2009–present)
Bristol (1946–present)
(Note: As of 2014, the brand appears to be dormant.)
Brooke Cars (1991–present)
C
Caparo (2006–present)
Caterham (1973–present)
Connaught Motor Company (2004–present)
D
David Brown Automotive (2013–present)
F
Ford (1903-Present)
G
Ginetta (1957–present)
Grinnall (1993–present)
H
Honda (1985–present)
J
Jaguar (1945–present)
JBA Motors (1982–present)
JZR (1989–1998, 2000–present)
Javan Sports Cars Limited (2006 - present)
L
Land Rover (1948–present)
Lightning Car Company (2007, production yet to commence)
Lister (1954–1959; 1986–2006; 2013–)
Lotus (1951–present)
M
McLaren (1969–1970; 1993–1998; 2005–Present)
MG (2006–present)
(Note: Wholly Chinese-owned assembly plant)
Mini (2001–present)
(Note: Wholly owned by BMW)
MK Sportscars (1996–present)
Morgan (1910–present)
N
Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd (1984–present)
Noble (1998–present)
P
Prodrive (1984–present)
R
Radical (1997–present)
Rolls-Royce (1904–present)
Ronart [1984–present)
S
Suffolk Jaguar (1990–present)
T
Triking (1978–present)
Toyota Manufacturing UK (1989–present)
TVR (1954–present)
U
Ultima (1992–present)
V
Vauxhall (1903–present) (Note: Wholly owned by General Motors via Adam Opel subsidiary)
W
Westfield (1982–present)
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_car_manufacturers_of_the_United_Kingdom
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 19:58:29 IP/Host: 188.230.73.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:00:18 IP/Host: 185.26.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Та пофигу немцу, или французу на какой ездить...Ні.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:00:46 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...А вот на чем ездят англичане?...
Не вижу что бы они страдали от того что массовые их марки умерли...Та да...
Current manufacturers
A
AC (1908–present)
Arash (2006–present) established 1999 as Farboud
Ariel (1999–present)
Ascari (1995–present)
Aston Martin (1921–present)
B
Bentley (1919–present)
BAC (2009–present)
Bristol (1946–present)
(Note: As of 2014, the brand appears to be dormant.)
Brooke Cars (1991–present)
C
Caparo (2006–present)
Caterham (1973–present)
Connaught Motor Company (2004–present)
D
David Brown Automotive (2013–present)
F
Ford (1903-Present)
G
Ginetta (1957–present)
Grinnall (1993–present)
H
Honda (1985–present)
J
Jaguar (1945–present)
JBA Motors (1982–present)
JZR (1989–1998, 2000–present)
Javan Sports Cars Limited (2006 - present)
L
Land Rover (1948–present)
Lightning Car Company (2007, production yet to commence)
Lister (1954–1959; 1986–2006; 2013–)
Lotus (1951–present)
M
McLaren (1969–1970; 1993–1998; 2005–Present)
MG (2006–present)
(Note: Wholly Chinese-owned assembly plant)
Mini (2001–present)
(Note: Wholly owned by BMW)
MK Sportscars (1996–present)
Morgan (1910–present)
N
Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd (1984–present)
Noble (1998–present)
P
Prodrive (1984–present)
R
Radical (1997–present)
Rolls-Royce (1904–present)
Ronart [1984–present)
S
Suffolk Jaguar (1990–present)
T
Triking (1978–present)
Toyota Manufacturing UK (1989–present)
TVR (1954–present)
U
Ultima (1992–present)
V
Vauxhall (1903–present) (Note: Wholly owned by General Motors via Adam Opel subsidiary)
W
Westfield (1982–present)
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_car_manufacturers_of_the_United_Kingdomви хоч би подивились що запостили там половино китайських/німацьких/японських авто а не британських
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:03:23 IP/Host: 188.230.73.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:09:13 IP/Host: 185.26.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...А вот на чем ездят англичане?...
Не вижу что бы они страдали от того что массовые их марки умерли...Та да...
Current manufacturers
...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:14:06 IP/Host: 185.26.182.---
|
Хоча Морган це цікаво певно усі манюпаси будуть поціновувати при ціні £ 40,000.00
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:19:26 IP/Host: 188.230.73.---
|
Насрать: важливо, кому за них платять гроші. "Ланос" теж нібито не зовсім український, але для мене важливо лише на чию економіку працює (дивіденди власників - це нікчемно мала величина). Звичайно, йдеться не про викруткове "виробництво".
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:31:07 IP/Host: 86.135.107.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:33:19 IP/Host: 86.135.107.---
|
Розгорнути попередні цитати...Насрать: важливо, кому за них платять гроші. "Ланос" теж нібито не зовсім український, але для мене важливо лише на чию економіку працює (дивіденди власників - це нікчемно мала величина). Звичайно, йдеться не про викруткове "виробництво".ще раз натякну Форд 1903 ... ну так типу
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 20:34:17 IP/Host: 188.230.73.---
|
Не треба тут втирати мені про британські автомобілі.
Nissan qashqai - суто британська розробка, один із найпопулярніших авто за останні 10 років.
Не скажу, що мені подобається, але моя дружина їздить і не нарікає.
Ягуар зараз прямий конкурент бмв та мерса - я минулого тижня випробовував новий XF - просто бомба.
А ще 10 років тому і ягуар і рейндж-ровер були вмираючим брендом, який по серзі вбивали форд і бмв.
Воксхолл та форд виготовляються на британських заводах дженерал моторз - це найбільш масові марки на британських автошляхах.
Китайці купили вольво, і нині вольво потроху відроджується.