Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
22 серпня 2015 22:06:06 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Der Polo. Ab 12.600,00 €
Der Polo zeigt sich von der schnittigen Seite:
Комплектації моделі Новий Polo Business Life від 332.144,00
Комплектації моделі Polo. Вигода до -10% від 404.768,00
кончайте уже рассказывать эту муйню что вас заставляют покупать ланос.
цены нa немцев в Украине такие же как в германии или дешевлеДешева брехня де у нас ціни такі самі на доступні авто? ну покажи мені авто у 40 тисяч гривень - а це середня зарплата за рік в Україні та Німечинніну так надо Таврию вернуть, востанавливать производство.
Реприватизировать, акционировать заз, сделалать народным заводом по выпуску народных украинских фольксвагенов.
ны выж этим заниматься не хотите.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
22 серпня 2015 22:07:07 IP/Host: 188.230.73.---
|
Побаяню:
Я би на місці Преза відмінив розмитнення по кубатурі двигуна а взамін впровадив революційне – 10% від ціни придбання будь-якої іноземної техніки.
Що ж мав би в + ?
Люди дістали б зі скляних банок гроші й пустили б їх в обіг. По копійці в бюджет я зібрав би більше, ніж сьогодні збирають тисячами з кожного авто.
Люди стали б купувати пальне, запчастини, реєструвати авто в ДАІ, страхувати – а це чималі кошти в бюджет.
Була б робота дорожникам - %% же від продажу пального капають їм.
Була б робота автомеханікам, шпаклювальникам, фарбувальникам, шиномонтажникам, тощо.
Автошколи заробили б гроші.
Штрафи автоінспекторів теж поповнили б бюджет. Та й самі вони б не сумували…
Перекупники із близького зарубіжжя поповнили б каси потягів, кафе, готелів.
Звісно, кожен хто купив будівельну чи с/х техніку не сидів би без роботи – з’явилися б робочі місця.
Банки б заворушилися і т. д і т. п.
Хочете доповнити? Доповняйте список +++
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
22 серпня 2015 22:12:02 IP/Host: 2601:83:4100:9b40:94c9:e2ac:9584:---
|
Розгорнути попередні цитати...Французи завжди мали вільний вибір.А драконівські протекційні мита якраз консервують плачевний стан вітчизняного автопрому і створюють умови корупційного симбіозу кількох місцевих горе-виробників та купки куплених депутатіви много французов мечтает шароёбится по немецким свалкам?йо пан завтикав цілий сайт є для автопродаж по цілій Європі - то тепер виявляється вони "шароёбится по немецким свалкам" за мати
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 03:56:12 IP/Host: 82.145.222.---
|
Розгорнути попередні цитати...и много французов мечтает шароёбится по немецким свалкам?йо пан завтикав цілий сайт є для автопродаж по цілій Європі - то тепер виявляється вони "шароёбится по немецким свалкам" за матимало того шо ты хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама, так ты ещё и дятел стукач.
не пишите этому стукачу ответы на посты, он стукач.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 09:34:30 IP/Host: 193.243.153.---
|
ну конечно в этом проблема, в арабском менталитете украинского жлобья, но они же об этом не пишут! стисняются.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 09:40:09 IP/Host: 193.243.153.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 09:44:55 IP/Host: 193.161.14.---
|
Розгорнути попередні цитати...Французи завжди мали вільний вибір.А драконівські протекційні мита якраз консервують плачевний стан вітчизняного автопрому і створюють умови корупційного симбіозу кількох місцевих горе-виробників та купки куплених депутатіви много французов мечтает шароёбится по немецким свалкам?йо пан завтикав цілий сайт є для автопродаж по цілій Європі - то тепер виявляється вони "шароёбится по немецким свалкам" за мати
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 09:59:20 IP/Host: 193.243.153.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 10:11:23 IP/Host: 193.243.153.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 10:13:39 IP/Host: 46.211.134.---
|
.. В оппозиции партии конечно могут эту тему мулять
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 10:33:09 IP/Host: 185.26.182.---
|
І насамкінець.Низькі мита існують в Європі,куди ми так прагнемо,Америці,Японії та інших розвинутих країнах.В інших мабуть теж,за винятком дрімучого совка.То після стількох років ходіння по граблях дехто знаходить аргументи про особливий шлях України та її автопрому.Знову винаходити велосипед?
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 11:07:53 IP/Host: 46.211.134.---
|
Розгорнути попередні цитати...І насамкінець.Низькі мита існують в Європі,куди ми так прагнемо,Америці,Японії та інших розвинутих країнах.В інших мабуть теж,за винятком дрімучого совка.То після стількох років ходіння по граблях дехто знаходить аргументи про особливий шлях України та її автопрому.Знову винаходити велосипед?Был такой малазийский производитель, Протон...
Под него там ввели дикие запретительные пошлины на импортные тачки...
Ларчик открывался просто, Протон был бизнесом сына тогдашнего премьера...
А аргументы то были один в один...
Закроем рынок, поднимем свою автопромышленность, будем экспортировать...
И где сейчас тот Протон?...
Про него и забыли уже...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 11:12:48 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...ну конечно в этом проблема, в арабском менталитете украинского жлобья, но они же об этом не пишут! стисняются.Жлоби це не ті хто не може купити нову машину з салону,а ті що купують і хочуть мати змогу років через три продати без значних втрат,щоб купити нову.Байдуже,що в Європі такий автомобіль їздив по автобанах і коштує дешевше,чим їх з сумнівною ходовою.Крім того вони запрвлялись самим дешевим паливом-опісля все одно продавати.В Європі та Америці таке жлобство не проходить.Авто втрачають в ціні набагато швидше.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 12:08:12 IP/Host: 188.126.28.---
|
Розгорнути попередні цитати...и много французов мечтает шароёбится по немецким свалкам?йо пан завтикав цілий сайт є для автопродаж по цілій Європі - то тепер виявляється вони "шароёбится по немецким свалкам" за матимало того шо ты хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама, так ты ещё и дятел стукач.
не пишите этому стукачу ответы на посты, он стукач.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 13:03:06 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...йо пан завтикав цілий сайт є для автопродаж по цілій Європі - то тепер виявляється вони "шароёбится по немецким свалкам" за матимало того шо ты хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама, так ты ещё и дятел стукач.
не пишите этому стукачу ответы на посты, он стукач.Ємігранте, відірваний від реалій, як ти не зрозумієш, що "хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама" - це величезний скачок вперед у розвитку для теперішньої України.
Зараз вона помийка 40-ка літніх корит з сересер і такого ж хламу з Китаю.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 15:24:27 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати..... В оппозиции партии конечно могут эту тему мулятькстати, обратите внимание, что даже в оппозиции не поднимают.
хотя на НА ОДНОЙ ЭТОЙ ТЕМЕ можно победить на выборах ! ибо это = подарку 10 000 долл каждой семье, оживление СЕЛА
но нет, омерта ! ибо мафия
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 15:31:04 IP/Host: 86.135.107.---
|
Розгорнути попередні цитати...то москальські машини, дурікмоскали уже стали по украински сайты делать в домене уа
http://www.volkswagen.ua/modeli/polo/komplektatsiiзавод у москалів.
но припустим, ди дав ціну у німців 12 600, у нас 404 тис грв
ділим 404 на 12600 = 32 гнв - то у нас курс єври 32 грв ?
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 15:32:28 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...москали уже стали по украински сайты делать в домене уа
http://www.volkswagen.ua/modeli/polo/komplektatsiiзавод у москалів.
но припустим, ди дав ціну у німців 12 600, у нас 404 тис грв
ділим 404 на 12600 = 32 гнв - то у нас курс єври 32 грв ?Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 15:35:03 IP/Host: 86.135.107.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 15:44:47 IP/Host: 185.17.127.---
|
Розгорнути попередні цитати...москали уже стали по украински сайты делать в домене уа
http://www.volkswagen.ua/modeli/polo/komplektatsiiзавод у москалів.
но припустим, ди дав ціну у німців 12 600, у нас 404 тис грв
ділим 404 на 12600 = 32 гнв - то у нас курс єври 32 грв ?Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 15:49:39 IP/Host: 86.135.107.---
|
Розгорнути попередні цитати...завод у москалів.
но припустим, ди дав ціну у німців 12 600, у нас 404 тис грв
ділим 404 на 12600 = 32 гнв - то у нас курс єври 32 грв ?Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.можна ціни на нове поло дивитися із різними курсами тільки середня зарплата в Україні інша.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 15:54:27 IP/Host: 86.135.107.---
|
Розгорнути попередні цитати...завод у москалів.
но припустим, ди дав ціну у німців 12 600, у нас 404 тис грв
ділим 404 на 12600 = 32 гнв - то у нас курс єври 32 грв ?Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.я постом нижче доправив, шо нема - ДЕШЕВШЕ, а всього навсього під АКЦІЮ - так само. але чомусь в німців така ціна БЕЗ акції
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 15:57:26 IP/Host: 185.26.182.---
|
Або візьмемо Шкоду Фабію - в україні ціна від 310 тисяч гривень, або десь 12 тисяч євро.
В Англії Fabia Hatch from £10,600, або 15 тисяч євро.
Шкода за всіма опитуваннями по надійності експлуатації стоїть на горішніх місцях.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:03:02 IP/Host: 81.23.24.---
|
Розгорнути попередні цитати...І насамкінець.Низькі мита існують в Європі,куди ми так прагнемо,Америці,Японії та інших розвинутих країнах.В інших мабуть теж,за винятком дрімучого совка.То після стількох років ходіння по граблях дехто знаходить аргументи про особливий шлях України та її автопрому.Знову винаходити велосипед?Был такой малазийский производитель, Протон...
Под него там ввели дикие запретительные пошлины на импортные тачки...
Ларчик открывался просто, Протон был бизнесом сына тогдашнего премьера...
А аргументы то были один в один...
Закроем рынок, поднимем свою автопромышленность, будем экспортировать...
И где сейчас тот Протон?...
Про него и забыли уже...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:12:50 IP/Host: 185.26.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.можна ціни на нове поло дивитися із різними курсами тільки середня зарплата в Україні інша.Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. ...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:13:10 IP/Host: 185.17.127.---
|
Розгорнути попередні цитати...Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.я постом нижче доправив, шо нема - ДЕШЕВШЕ, а всього навсього під АКЦІЮ - так само. але чомусь в німців така ціна БЕЗ акціїЦе ви не зрозуміли - безакційна ціна на поло седан - від 332.533 грн.
http://volkswagen.autosite.ua/
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:27:57 IP/Host: 86.135.107.---
|
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:31:50 IP/Host: 2.217.45.---
|
І ще подивився на оголошення про продаж потриманих машин в Англії та Україні.
Дивився одні й ті самі моделі 5-тирічного віку. Ціни приблизно однакові.
Є дорожчі в Україні, є дешевші.
Але, звісно, людина, яка заробляє 3000 гривень на місяць не зможе купити ані нову ані п'ятирічну.
Ні в Україні, ні на заході не зможе купити за наявні в неї гроші машину в нормальному стані.
Бо це однаково буде 50-100 тисяч гривень за 10-тирічну машину.
Буває, що пощастить і вона ще проїздить 3-4 роки. Але далі або шороку дорогий ремонт, або на звалище.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:36:46 IP/Host: 130.79.154.---
|
Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:39:18 IP/Host: 188.230.73.---
|
Або візьмемо Шкоду Фабію - в україні ціна від 310 тисяч гривень, або десь 12 тисяч євро.
В Англії Fabia Hatch from £10,600, або 15 тисяч євро.
Шкода за всіма опитуваннями по надійності експлуатації стоїть на горішніх місцях.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:42:11 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.можна ціни на нове поло дивитися із різними курсами тільки середня зарплата в Україні інша.Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. І ніхто в тій же Німеччині не везе дешевші потримані машини з Англії чи Франції.
Те, що в Україні вона коштує дорожче пояснюється тим, що з одного боку люди довше їздять на куплених нових авто, з другого - банальною жадібністю, бо в нас інша психологія - купуючи машину, мало хто розуміє, що машина втрачає мінімум 10-15 відсотків своєї вартості на рік, а протягом перших трьох років втрачає чи не половину вартості. А зважаючи на стан українських шляхів, то машина, яка проїздила 3 роки в Україні відповідає стану 5-тирічної західної машини.
І так, стан 10-тирічної західної машини буде вірогідно кращим, ніж стан машини, яка проїздила 5-6 років в Україні.
Але цей стан зумовлюється не лише добрими шляхами, але і якісним сервісом. А суворим контролем над технічним станом машини. У мене на обслуговування двох машин, які не мають ніяких механічних недоліків, яким обом по 4 роки, шороку йде в середньому 1000 фунтів. Це не рахуючи гуми.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:44:38 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...можна ціни на нове поло дивитися із різними курсами тільки середня зарплата в Україні інша.Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. І ніхто в тій же Німеччині не везе дешевші потримані машини з Англії чи Франції.
Те, що в Україні вона коштує дорожче пояснюється тим, що з одного боку люди довше їздять на куплених нових авто, з другого - банальною жадібністю, бо в нас інша психологія - купуючи машину, мало хто розуміє, що машина втрачає мінімум 10-15 відсотків своєї вартості на рік, а протягом перших трьох років втрачає чи не половину вартості. А зважаючи на стан українських шляхів, то машина, яка проїздила 3 роки в Україні відповідає стану 5-тирічної західної машини.
І так, стан 10-тирічної західної машини буде вірогідно кращим, ніж стан машини, яка проїздила 5-6 років в Україні.
Але цей стан зумовлюється не лише добрими шляхами, але і якісним сервісом. А суворим контролем над технічним станом машини. У мене на обслуговування двох машин, які не мають ніяких механічних недоліків, яким обом по 4 роки, шороку йде в середньому 1000 фунтів. Це не рахуючи гуми.ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:44:51 IP/Host: 86.135.107.---
|
Розгорнути попередні цитати...можна ціни на нове поло дивитися із різними курсами тільки середня зарплата в Україні інша.Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. ...Вообще да, а так нет...
В Европе приблизительно схема такая:
- выехала машина за ворота, или после первого года эксплуатации, минус 30% стоимости новой...
- за каждый последующий год по минус 5-7%...
Что же у нас...
Из за фактически запретительных пошлин на сэконд, у нас внутри очень сильно ограниченный внутренний рынок бэушных тачек...
Новых покупается мало, расстаются с ними реже...
Основная масса на рынке, это проданные и перепроданные много раз экземпляры...
И это рынок...
Верхней планкой, по цене, есть стоимость ввоза такой же из Европы...
И если она обходится в 10 тыщ, то никто тебе такую же, на внутреннем рынке за 2 не продаст...
Из за этого случаются такие казусы, что чувак купивший тачку, из за постоянного пересмотра пошлин и сборов, в сторону увеличения, продаёт, после того как сам пару лет поездил, дороже, чем покупал...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:46:17 IP/Host: 130.79.154.---
|
Ще один важливий момент.
Всі навперебій говорять про необхідну підтримку малого бізнесу.Що малий бізнес рушій економіки і основний спосіб самозанятості населення.Як треба полегшити молоді початок своєї справи.
Але дешевий автомобіль якраз є чи не першою необхідністю для початківця,щоб постачати свій товар на торгові точки.А краще у випадку сімейного бізнесу,коли він для мобільності зможе купити два.
Тому можливість купити недорогий автомобіль допоможе набагато більше ніж спрощена прцедура реєстрації,до якої намагаються звести всі реформи.Вас без клопоту зареєструє пересічний правник за 100 доларів.Це ніщо в порівняні з витратами на власні колеса.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:47:55 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. І ніхто в тій же Німеччині не везе дешевші потримані машини з Англії чи Франції.
Те, що в Україні вона коштує дорожче пояснюється тим, що з одного боку люди довше їздять на куплених нових авто, з другого - банальною жадібністю, бо в нас інша психологія - купуючи машину, мало хто розуміє, що машина втрачає мінімум 10-15 відсотків своєї вартості на рік, а протягом перших трьох років втрачає чи не половину вартості. А зважаючи на стан українських шляхів, то машина, яка проїздила 3 роки в Україні відповідає стану 5-тирічної західної машини.
І так, стан 10-тирічної західної машини буде вірогідно кращим, ніж стан машини, яка проїздила 5-6 років в Україні.
Але цей стан зумовлюється не лише добрими шляхами, але і якісним сервісом. А суворим контролем над технічним станом машини. У мене на обслуговування двох машин, які не мають ніяких механічних недоліків, яким обом по 4 роки, шороку йде в середньому 1000 фунтів. Це не рахуючи гуми.ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1А маленький приватний літачок за кілька тис. баксів пана не цікавить бува?
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:48:46 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Або візьмемо Шкоду Фабію - в україні ціна від 310 тисяч гривень, або десь 12 тисяч євро.
В Англії Fabia Hatch from £10,600, або 15 тисяч євро.
Шкода за всіма опитуваннями по надійності експлуатації стоїть на горішніх місцях.Я считаю, что говорить о ценах на новые не корректно...
Мы не можем, с нашими зарплатами на них заработать...
Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...
А там ты сам решаешь, достаточно ли тебе общественного транспорта, или нужны свои колеса...
Это своего рода отмена крепостного права...
Как было при совке...
Это когда работа не на другом краю города..
Когда школа была рядом и так как они особо не отличались, то везти дитё хз куда не надо было...
То же самое с садиком, когда не было дефицита мест...
Когда во всех магазинах всё было одинаково и не нужно было ездить в супер на закупь...
Когда не нужно было мотаться по работе...
Т.е. когда был оседлый, размеренный и устоявшийся образ жизни, своего рода болото...
Поэтому фактический запрет приобретения недорогого авто со вторичного рынка в Европе, это своего рода принудительное ограничение прав народа, сродни крепостничеству, когда пан за тебя решает, что тебе положено...
Вся остальная пурга про "национального выробныка" и какие то, чего то там защиты, имеет сугубо пидарастическую, в плохом смысле этого слова, подоплёку...
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:51:09 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...І насамкінець.Низькі мита існують в Європі,куди ми так прагнемо,Америці,Японії та інших розвинутих країнах.В інших мабуть теж,за винятком дрімучого совка.То після стількох років ходіння по граблях дехто знаходить аргументи про особливий шлях України та її автопрому.Знову винаходити велосипед?Был такой малазийский производитель, Протон...
Под него там ввели дикие запретительные пошлины на импортные тачки...
Ларчик открывался просто, Протон был бизнесом сына тогдашнего премьера...
А аргументы то были один в один...
Закроем рынок, поднимем свою автопромышленность, будем экспортировать...
И где сейчас тот Протон?...
Про него и забыли уже...васадзе и иж е с ним получили картбланш на 20 !!! Лет в виде заградительных пошлин. Что в результате - варят, красят немецкий кадет, после фэйслистинга корейского, больше ничего. Никаких разработок, ни намека на отечественный автомобиль нет. Ах да, движки 1,3 и 1,4, ноздесь тоже лицензия, разработка 90-х годов, короче наше автопроизводство сплошной пук. Варить-красить, прикручивать колёса много ума не надо, зато профит есть у одного грузина, который благодаря чемоданам денег протолкнул закон, от которого 20 лет страдает 42 млн. человек. А если посчитать, сколько жизней унес этот народный Ланос , будь в случае ДТП не ланос за 10 штук, а какая-нить А6, Фолькс пассат или японец 7 летние, у которых безопасность на порядок выше.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:52:18 IP/Host: 86.135.107.---
|
Розгорнути попередні цитати...можна ціни на нове поло дивитися із різними курсами тільки середня зарплата в Україні інша.Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. І ніхто в тій же Німеччині не везе дешевші потримані машини з Англії чи Франції.
Те, що в Україні вона коштує дорожче пояснюється тим, що з одного боку люди довше їздять на куплених нових авто, з другого - банальною жадібністю, бо в нас інша психологія - купуючи машину, мало хто розуміє, що машина втрачає мінімум 10-15 відсотків своєї вартості на рік, а протягом перших трьох років втрачає чи не половину вартості. А зважаючи на стан українських шляхів, то машина, яка проїздила 3 роки в Україні відповідає стану 5-тирічної західної машини.
І так, стан 10-тирічної західної машини буде вірогідно кращим, ніж стан машини, яка проїздила 5-6 років в Україні.
Але цей стан зумовлюється не лише добрими шляхами, але і якісним сервісом. А суворим контролем над технічним станом машини. У мене на обслуговування двох машин, які не мають ніяких механічних недоліків, яким обом по 4 роки, шороку йде в середньому 1000 фунтів. Це не рахуючи гуми.ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:53:47 IP/Host: 188.230.73.---
|
І ще подивився на оголошення про продаж потриманих машин в Англії та Україні.
Дивився одні й ті самі моделі 5-тирічного віку. Ціни приблизно однакові.
Є дорожчі в Україні, є дешевші.
Але, звісно, людина, яка заробляє 3000 гривень на місяць не зможе купити ані нову ані п'ятирічну.
Ні в Україні, ні на заході не зможе купити за наявні в неї гроші машину в нормальному стані.
Бо це однаково буде 50-100 тисяч гривень за 10-тирічну машину.
Буває, що пощастить і вона ще проїздить 3-4 роки. Але далі або шороку дорогий ремонт, або на звалище.
Re: А давайте добьем тему авто и растамжка? |
23 серпня 2015 16:55:25 IP/Host: 188.230.73.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. І ніхто в тій же Німеччині не везе дешевші потримані машини з Англії чи Франції.
Те, що в Україні вона коштує дорожче пояснюється тим, що з одного боку люди довше їздять на куплених нових авто, з другого - банальною жадібністю, бо в нас інша психологія - купуючи машину, мало хто розуміє, що машина втрачає мінімум 10-15 відсотків своєї вартості на рік, а протягом перших трьох років втрачає чи не половину вартості. А зважаючи на стан українських шляхів, то машина, яка проїздила 3 роки в Україні відповідає стану 5-тирічної західної машини.
І так, стан 10-тирічної західної машини буде вірогідно кращим, ніж стан машини, яка проїздила 5-6 років в Україні.
Але цей стан зумовлюється не лише добрими шляхами, але і якісним сервісом. А суворим контролем над технічним станом машини. У мене на обслуговування двох машин, які не мають ніяких механічних недоліків, яким обом по 4 роки, шороку йде в середньому 1000 фунтів. Це не рахуючи гуми.ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1Доступна машина - це видатки на машину не більше 20% доходу. А скільки там вона коштує не має особливого значення. Ви можете купити машину за 500 євро, але щороку будете витрачати на неї 2 тисячі.
Ще раз повторю, що в Україні головна проблема не заборона ввезення потриманих автомобілів, а відсутність стрункої системи доступного автокредитування. Тоді і вторинний ринок пожвавився б. Багатьом людям важко накопичити велику суму, щоб заплатити одразу за дорогу покупку, але вони можуть виплачувати розумний відсоток кредиту. Звичайно, якщо у вас беруть 30% за кредит, то це просто вбиває систему фінансування.