Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А давайте добьем тему авто и растамжка?

Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Мито (пошліна то ше фігня).
у нас акцизи на б/у тачку 200 % від вартості машини  :D
і ПДВ нараховується на мито і на кциз. кароче податок на 200% податок  :weep:

Вы ввели следующие данные:
Стоимость автомобиля   EURO 2000
Объем двигателя   1800 куб.см
Тип двигателя   Бензиновый
Возраст автомобиля   Б/у от 5 до 8 лет

Суммарные таможенные платежи, EURO   5363
В том числе:
Ввозная таможенная пошлина, EURO   200
Акцизный сбор, EURO   3924
Таможенное оформление, EURO   15
НДС, EURO   1224
Стоимость растаможенного автомобиля Шкода, EURO - 7363
Транспортный сбор, грн.
(первая регистрация в ГАИ)   320
 
Суммарная стоимость
с учетом растаможки и транспортного сбора   EURO 7363 + 320 грн.

http://avtobazar.infocar.ua/rastamozhka_uk.html?count



ЯКЕ 200%???????????


у вашому випадку 250%

і вартість авто ще визначає митник а не продавець :)



8.992$ - ціна з розмитненням
→ що можна купити за ці гроші?
Включаючи:      
Мито (10%)   -   200 $
Спецмито (4.32%)   -   86 $
Імпортний збір (акциз) (5%)   -   100 $
Утил.збір (5500грн х 2,68)   -   649 $
Акциз (2,441€ за куб.см.)   -   5.107 $
ПДВ (20%)   -   1.499 $
Загалом тільки розмитнення   -   6.992 $
Податок до пенс. фонду (3%)   -   225 $
Транспортний податок щорічно
(> 3.0 л, < 5 років)   -   0 грн
Перша реєстрація в ДАІ
(8,22 грн за 100 куб.см.)   -   7 $
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

"Свиня завжди багно знайде" - народна мудрість.  :K

 (td) Закомплексованим чуркам тільки "німця" подавай. Бо німець чурку людиною не вважає.

Та не вже

ось лайнос стоїть у Польщі за 200$



http://otomoto.pl/oferta/daewoo-lanos-1-5-16v-lpg-wroclaw-uszkodzony-ID6y9Bjb.html#e1ff5440cf

чому у нас найдешевший 700$




https://auto.ria.com/auto_daewoo_lanos_16065020.html
   
"Свиня завжди багно знайде" - народна мудрість.  :K

 (td) Закомплексованим чуркам тільки "німця" подавай. Бо німець чурку людиною не вважає.


pelfor:наші люди хочуть мати : Ауді Мерседес Волькваген Лєксус Порше і БМВ.
Ше Тойота Прадо і Ленд Крузер користуються повагою.  :D

 :weep:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

pelfor:наші люди хочуть мати : Ауді Мерседес Волькваген Лєксус Порше і БМВ.
Ше Тойота Прадо і Ленд Крузер користуються повагою.  :D

 :weep:

тю та пенсіонери за 200 доларів з радістю будуть на лайносах їздити - пенсія більше не дозволить
   
тю та пенсіонери за 200 доларів з радістю будуть на лайносах їздити - пенсія більше не дозволить

пенсії вистачить хіба на один бак

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Der Polo. Ab 12.600,00 €
Der Polo zeigt sich von der schnittigen Seite:

Комплектації моделі Новий Polo Business Life  від 332.144,00
Комплектації моделі Polo. Вигода до -10% від 404.768,00


кончайте уже рассказывать эту муйню что вас заставляют покупать ланос.
цены нa немцев в Украине такие же как в германии или дешевле

Дешева брехня де у нас ціни такі самі на доступні авто? ну покажи мені авто у 40 тисяч гривень - а це середня зарплата за рік в Україні та Німечинні
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Та не вже

ось лайнос стоїть у Польщі за 200$

Показати зображення...
http://otomoto.pl/oferta/daewoo-lanos-1-5-16v-lpg-wroclaw-uszkodzony-ID6y9Bjb.html#e1ff5440cf

чому у нас найдешевший 700$

Показати зображення...
https://auto.ria.com/auto_daewoo_lanos_16065020.html

авто по ціні мобілки :weep: мені здається там на метал більше бабла буде, нє ?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а вартість нової Ферарі в нас дуже відрізняється від Європи? а Ламборджині?  дядьку, вам же вже сказали йдіть нахуй, то чого ви ще тут робите? чи вам подобається сам процес?


+99999 у нас і певно Боїнг коштує як в США нє ?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

дальше что? заканчивайте со своей темой , что вас заставляют покупать только ланос по безумной цене.
На новые машины цены в Украине практически такие же как в Германии и намного ниже чем в швеции или норвегии.

этот пункт закрыли на 20й странице надеюсь?

о так ви перейшли уже на персоналії, ти ба як швидко не минуло 23 сторінки коли аргументи перейшли на особистості лол
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

пенсії вистачить хіба на один бак

тю так раз в місяць виїзджають на дачу - о та це за щастя 1 бак на півроку хватило б
   
знаю одного дядька - придбав декілька років тому заз\форца  за 72 тис.гр. - дуже задоволений
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

авто по ціні мобілки :weep: мені здається там на метал більше бабла буде, нє ?

зате у нас металобрухт по ціні кількох їхніх авта :)
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Навіщо тут тулити нові європейські авто ? На них у більшості просто нема бабла.

тут мова йде про б/в з європи по доступних цінах. Це вже NNN тема за тиждень.
І проти спрощення розмитнення може бути або недолугий, або відірваний від реалій України емігрант.

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Навіщо тут тулити нові європейські авто ? На них у більшості просто нема бабла.

тут мова йде про б/в з європи по доступних цінах. Це вже NNN тема за тиждень.
І проти спрощення розмитнення може бути або недолугий, або відірваний від реалій України емігрант.

або корупційна привладна скотина, яка має мзду з мит
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?
lab

взагалі не бачу сенсу купляти нову машину і їздити по вбитих дорогах...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

взагалі не бачу сенсу купляти нову машину і їздити по вбитих дорогах...

+1. Я купив б/в РАВ4 2007 року в Болгарії і поїхав в Україну. Часто тупо зупинявся і перелазив черепашим ходом ями. Жалко до сліз машину. Перед покупкою провіряв, ходова була в ідеалі. Жодної резиночки пошкодженої. За 2 тис км по Україні я вже не впевнений в її цілісності.  :(
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Автомобільна індустрія - це становий хребет економіки, на який зав'язана вся решта. Якби французи були як українці - тобто обирали якісніші німецькі авто, а не їздили на своїх - жили б точно так само, як українці. А оскільки їздять на своїх - мають середню з/п на чверть вищу за німецьку.

"Сапієнті сат." (с)
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Автомобільна індустрія - це становий хребет економіки, на який зав'язана вся решта. Якби французи були як українці - тобто обирали якісніші німецькі авто, а не їздили на своїх - жили б точно так само, як українці. А оскільки їздять на своїх - мають середню з/п на чверть вищу за німецьку.

"Сапієнті сат." (с)

ще одна міф/маячня - автокб убито в 90 роки :) 20 років тому - там навіть відновлювати нема що тільки нове будувати :) а усі решта прикривають урапатріотизмом корупційні схеми.

в Україні не виготовляються автомобілі - ланос це не український авто а бувший німець 30 річної давнини якого дотесали корейці тому не пи*діть/брешіть
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

+1. Я купив б/в РАВ4 2007 року в Болгарії і поїхав в Україну. Часто тупо зупинявся і перелазив черепашим ходом ями. Жалко до сліз машину. Перед покупкою провіряв, ходова була в ідеалі. Жодної резиночки пошкодженої. За 2 тис км по Україні я вже не впевнений в її цілісності.  :(

а порівняти ходову ланоса з равчиком :)
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

бувший німець 30 річної давнини якого дотесали корейці тому не пи*діть/брешіть
І що? Поцікавтесь, з чого японці починали. В нас велетенський гандикап у порівнянні.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а порівняти ходову ланоса з равчиком :)

це як хуй з пальцем. Що там порівнювати?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

І що? Поцікавтесь, з чого японці починали. В нас велетенський гандикап у порівнянні.

О так я зрозумів, Ваш натяк, нам треба Імператора, та піти війною проти Америки. Он воно що хоренький. Починаючий а не пішли б ви з Порошенками/Яценюками/Васадзе на*уй?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

О так я зрозумів, Ваш натяк, нам треба Імператора, та піти війною проти Америки. Он воно що хоренький. Починаючий а не пішли б ви з Порошенками/Яценюками/Васадзе на*уй?
(td) Вже в зюзю, на честь суботи?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

(td) Вже в зюзю, на честь суботи?

це у вас в зюзю - ви маячню несете і навіть не уявляєте наскільки - ви почитайте процедуру встановлення саморобного авто на облік - тоді розкажете про державну корупцію
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

(td) Вже в зюзю, на честь суботи?

японці починали - пля :) мітсубісі тойота починали півтора століття тому

плять гандикап у нас - типіл
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

японці починали - пля :) мітсубісі тойота починали півтора століття тому

плять гандикап у нас - типіл
Починали б зараз - результат був би той же. Бо люди себе поважають.

П.С. Півстоліття тому вони зі скутерів починали, тому гандикап у нас таки величезний:

"During the 1960s, Japanese automakers launched a bevy of new kei cars in their domestic market; scooters and motorcycles remained dominant, with sales of 1.47 million in 1960 versus a mere 36,000 kei cars"

https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Japan

Ось "Мазда" 1960:

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Починали б зараз - результат був би той же. Бо люди себе поважають.

П.С. Півстоліття тому вони зі скутерів починали, тому гандикап у нас таки величезний:

"During the 1960s, Japanese automakers launched a bevy of new kei cars in their domestic market; scooters and motorcycles remained dominant, with sales of 1.47 million in 1960 versus a mere 36,000 kei cars"

https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Japan

Ось "Мазда" 1960:

Показати зображення...


шановний - ви несете маячню - почитайте процедуру реєстрації створеного авто.
Після чого наведіть статистику зареєстрованих новостворених авто - і тоді вашу брехню з гандикапом засунете собі в пику
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Починали б зараз - результат був би той же. Бо люди себе поважають.

П.С. Півстоліття тому вони зі скутерів починали, тому гандикап у нас таки величезний:

"During the 1960s, Japanese automakers launched a bevy of new kei cars in their domestic market; scooters and motorcycles remained dominant, with sales of 1.47 million in 1960 versus a mere 36,000 kei cars"

https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Japan

Ось "Мазда" 1960:

Показати зображення...

гандикапчик


В августе Украина встречает свой очередной День независимости.

 За годы суверенитета ее реальный ВВП сократился на 35%. Согласно данным Всемирного банка, это — наихудший результат в мире за последние 24 года (!). Из 166 стран, имевших и раскрывших полную статистику ВВП за 1991–2014 гг., он снизился только в пяти случаях. Украина в этом мартирологе опередила Молдову (-29%), Грузию (-15,4%), Зимбабве (-2,3%) и Центральноафриканск ую Республику (-0,94%). ВВП остальных стран вырос. С минимальным приростом в Барбадосе (8,9%) и Таджикистане (10,6%) и максимальным — в Китае (ВВП вырос в 10 раз) и Экваториальной Гвинее (в 61 раз). Учитывая отечественный интерес к Гондурасу, можно отметить, что его ВВП, в отличие от украинского, за последние 24 года не упал, а вырос — на 121%, превысив в 1,4 раза темп прироста мирового ВВП (87,7%).
Больше читайте здесь: http://gazeta.zn.ua/macrolevel/velikaya-depressiya-ukraina-_.html
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

гандикапчик


В августе Украина встречает свой очередной День независимости.

 За годы суверенитета ее реальный ВВП сократился на 35%. Согласно данным Всемирного банка, это — наихудший результат в мире за последние 24 года (!). Из 166 стран, имевших и раскрывших полную статистику ВВП за 1991–2014 гг., он снизился только в пяти случаях. Украина в этом мартирологе опередила Молдову (-29%), Грузию (-15,4%), Зимбабве (-2,3%) и Центральноафриканск ую Республику (-0,94%). ВВП остальных стран вырос. С минимальным приростом в Барбадосе (8,9%) и Таджикистане (10,6%) и максимальным — в Китае (ВВП вырос в 10 раз) и Экваториальной Гвинее (в 61 раз). Учитывая отечественный интерес к Гондурасу, можно отметить, что его ВВП, в отличие от украинского, за последние 24 года не упал, а вырос — на 121%, превысив в 1,4 раза темп прироста мирового ВВП (87,7%).
Больше читайте здесь: http://gazeta.zn.ua/macrolevel/velikaya-depressiya-ukraina-_.html
От і я про це: Доки бидлота буде фінансувати Німеччину і Японію - Україні бути в сраці.
   
Автомобільна індустрія - це становий хребет економіки, на який зав'язана вся решта. Якби французи були як українці - тобто обирали якісніші німецькі авто, а не їздили на своїх - жили б точно так само, як українці. А оскільки їздять на своїх - мають середню з/п на чверть вищу за німецьку.

"Сапієнті сат." (с)
Французи завжди мали вільний вибір.А драконівські протекційні мита якраз консервують плачевний стан вітчизняного автопрому і створюють умови  корупційного симбіозу  кількох місцевих горе-виробників та купки куплених депутатів
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

От і я про це: Доки бидлота буде фінансувати Німеччину і Японію - Україні бути в сраці.

причина що Україна в сраці - це те що "бидлота" - як ви обізвали народ України фінансує корупцію. Через механіми мит.
І саме мита на автомобілі є найбільшою причиною корупції у зв'язку із пост-радянським спадком.
Тому єдиним виходом з корупційного кута є в першу чергу повне скасування мит на авто/акцизів та ін. так як це є база для корупції у інших сферах.
А автомобіль став мірилом чеснот замість сумлінної праці довбню  :fuck:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

є нюанс.
наші люди хочуть мати : Ауді Мерседес Волькваген Лєксус Порше і БМВ.
Ше Тойота Прадо і Ленд Крузер користуються повагою.  :D

а новими ці машини може купити 2-3% населення.

Тому і марить автолюбитель Мерседесом 2000 року за 10 000 Євро. як в Бундесі  ;)
ось де проблема закопана  :D


ну конечно в этом проблема, в арабском менталитете украинского жлобья, но они же об этом не пишут! стисняются.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Французи завжди мали вільний вибір.А драконівські протекційні мита якраз консервують плачевний стан вітчизняного автопрому і створюють умови  корупційного симбіозу  кількох місцевих горе-виробників та купки куплених депутатів

и много французов мечтает шароёбится по немецким свалкам?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Побаяню:  B-) 
 Я би на місці Преза відмінив розмитнення по кубатурі двигуна а взамін впровадив революційне – 10% від ціни придбання будь-якої іноземної техніки.
Що ж мав би в + ?
Люди дістали б зі скляних банок гроші й пустили б їх в обіг. По копійці в бюджет я зібрав би більше, ніж сьогодні збирають тисячами з кожного авто.
Люди стали б купувати пальне, запчастини, реєструвати авто в ДАІ, страхувати – а це чималі кошти в бюджет.
Була б робота дорожникам - %%  же від продажу пального капають їм.
Була б робота автомеханікам, шпаклювальникам, фарбувальникам, шиномонтажникам, тощо.
Автошколи заробили б гроші.
Штрафи автоінспекторів теж поповнили б бюджет. Та й самі вони б не сумували…
Перекупники із близького зарубіжжя поповнили б каси потягів, кафе, готелів.
Звісно, кожен хто купив будівельну чи с/х техніку не сидів би без роботи – з’явилися б робочі місця.
Банки б заворушилися і т. д і т. п.
Хочете доповнити? Доповняйте список +++
 ;)
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Дешева брехня де у нас ціни такі самі на доступні авто? ну покажи мені авто у 40 тисяч гривень - а це середня зарплата за рік в Україні та Німечинні


ну так надо Таврию вернуть,  востанавливать производство.
Реприватизировать, акционировать заз, сделалать народным заводом по выпуску народных украинских фольксвагенов.

ны выж этим заниматься не хотите.
   
І що? Поцікавтесь, з чого японці починали. В нас велетенський гандикап у порівнянні.
Цуко...
Поржал от души...
Еще скажи что у нас велетенськый гандикап в бытовой электронике...
Шо, у японцев же получилось...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Наш автопром при таком тепличном климате никогда не сделает ниче конкурентноспособно го...

Смешно ... автопром боится конкуренции с 25летеими бу машинами
   
Побаяню:  B-) 
 Я би на місці Преза відмінив розмитнення по кубатурі двигуна а взамін впровадив революційне – 10% від ціни придбання будь-якої іноземної техніки.
Що ж мав би в + ?
Люди дістали б зі скляних банок гроші й пустили б їх в обіг. По копійці в бюджет я зібрав би більше, ніж сьогодні збирають тисячами з кожного авто.
Люди стали б купувати пальне, запчастини, реєструвати авто в ДАІ, страхувати – а це чималі кошти в бюджет.
Була б робота дорожникам - %%  же від продажу пального капають їм.
Була б робота автомеханікам, шпаклювальникам, фарбувальникам, шиномонтажникам, тощо.
Автошколи заробили б гроші.
Штрафи автоінспекторів теж поповнили б бюджет. Та й самі вони б не сумували…
Перекупники із близького зарубіжжя поповнили б каси потягів, кафе, готелів.
Звісно, кожен хто купив будівельну чи с/х техніку не сидів би без роботи – з’явилися б робочі місця.
Банки б заворушилися і т. д і т. п.
Хочете доповнити? Доповняйте список +++
 ;)

вам нарешті поталанило  придбати того мерседеса, про якого мріяли :S
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

ну конечно в этом проблема, в арабском менталитете украинского жлобья, но они же об этом не пишут! стисняются.

о тепер громадяни України виявляється "жлобье" - яке заважає жити корупціонерам вимагаючи скасування мит на авто
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

и много французов мечтает шароёбится по немецким свалкам?

йо пан завтикав цілий сайт є для автопродаж по цілій Європі - то тепер виявляється вони "шароёбится по немецким свалкам"  :dopovid:  за мати
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія