Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

А куди там бєнзіна заливати?

Ну ти лох!
Вони ж на солярі!
   
480 км?
Это даже из Москвы до Питера не доехать.
И вы думаете это будет пользоваться спросом?
   
480 км?
Это даже из Москвы до Питера не доехать.
И вы думаете это будет пользоваться спросом?
Ще один цегляний заводик.
Сподіваюсь шо в паРаші тесла не буде користуватися успіхом.
Там у вас нєфтюшка скоро стане нікому не потрібною, будете гасать на ній.
   
Ще один цегляний заводик.
Сподіваюсь шо в паРаші тесла не буде користуватися успіхом.
Там у вас нєфтюшка скоро стане нікому не потрібною, будете гасать на ній.

Я батрачу у них в Атомпроме.
Прикиньте 9-е поколение центрифуг даже и не снилось фирмам конкурентам.
А это уже вчерашний день.
   
Сподіваюсь шо в паРаші тесла не буде користуватися успіхом.

Вона і в Америці не користується "успіхом". Нормальні люди цю куйню не купують.
Тримається та мильна бульбашка за рахунок багатеньких долбойобів.
   
Вона і в Америці не користується "успіхом". Нормальні люди цю куйню не купують.
Тримається та мильна бульбашка за рахунок багатеньких долбойобів.
Абсолютно не користуються, а тут ще для вантажних перевезень електрика абсолютно непридатна. Знавець, йопт.
   
Абсолютно не користуються, а тут ще для вантажних перевезень електрика абсолютно непридатна. Знавець, йопт.


Вы дальнобойщик?
   
В тесли на нову модель, яка ще толком не зрозуміло коли вийде вже попередніх замовлень на близько 800 мільйонів долларів.

Більше скажу, зараз продаж тесли обмежується лише наявними потужностями і кількістю батарей, а не попитом.
Тому який реальний попит на тесли, поки шо зрозуміти не можливо, а тут ще обіцяють нову модель за 35 тищ всього.
   
Вы дальнобойщик?

Ні, він долбойоб. :D
   
Ні, він долбойоб. :D
6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень.

:weep: :weep: :weep:
   
Вы дальнобойщик?
Мадмуазель, спеціально для Вас повторюю, як приклад абсолютної неможливості використання електрику для вантажних перевезень:
Самые мощные машины производит Unit Rig (в России эту марку представляет «Глобал Технолоджи Групп»). Модельный ряд ТМТ состоит из девяти дизель-электрических самосвалов грузоподъемностью 109–326 т.

   
Мадмуазель, спеціально для Вас повторюю, як приклад абсолютної неможливості використання електрику для вантажних перевезень:
Самые мощные машины производит Unit Rig (в России эту марку представляет «Глобал Технолоджи Групп»). Модельный ряд ТМТ состоит из девяти дизель-электрических самосвалов грузоподъемностью 109–326 т.
Показати зображення...

Ха-ха-ха-ха, наступний крок теслойобів - поставити на "теслу" дизель-генератор. :lol:  :lol:  :lol:
   
Мадмуазель, спеціально для Вас повторюю, як приклад абсолютної неможливості використання електрику для вантажних перевезень:
Самые мощные машины производит Unit Rig (в России эту марку представляет «Глобал Технолоджи Групп»). Модельный ряд ТМТ состоит из девяти дизель-электрических самосвалов грузоподъемностью 109–326 т.
Показати зображення...


Это как Белаз?
Круто!
Агде оно подзаряжаетцо?
   
Мадмуазель, спеціально для Вас повторюю, як приклад абсолютної неможливості використання електрику для вантажних перевезень:
Самые мощные машины производит Unit Rig (в России эту марку представляет «Глобал Технолоджи Групп»). Модельный ряд ТМТ состоит из девяти дизель-электрических самосвалов грузоподъемностью 109–326 т.
Показати зображення...
Tesla co-founder says it's electric trucks, not electric cars, that matter
http://www.theverge.com/2015/2/27/8119981/electric-trucks-wrightspeed-ian-wright
   
BMW Built an All-Electric Truck
   
До речі, хочу запатентувати нове слово: теслойоби - підвид долбойобів,
які обожнюють корито на колесах, під зав'язку наповнене батарейками. :lol:
   
від даймлера
   
Это как Белаз?
Круто!
Агде оно подзаряжаетцо?
Це суттєво більше ніж бєлаз.

Там стоїть дизельгенератор.

Але УВАГА, мова була не про те звідки береться електрика, а про те що електрика сама по собі непридатна для вантажних перевезень. На всяк випадок повідомляю, що кораблі з такою схемою теж є і успішно експлуатуються, так що не треба казати що для морських перевезень електрика точно непридатна.
   
Ха-ха-ха-ха, наступний крок теслойобів - поставити на "теслу" дизель-генератор. :lol:  :lol:  :lol:
6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень.

Де тут йдеться про те звідки береться електрика?
   
Але УВАГА, мова була не про те звідки береться електрика, а про те що електрика сама по собі непридатна для вантажних перевезень.

Не викручуйся. Ця гілка про чисто електричні автівки. І машини, які споживають солярку, ми тут розглядати не будемо. :)
   
6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень.
Де тут йдеться про те звідки береться електрика?
Та там взагалі в голові таракани.
Головна мета - висрать шось і кинуть в оточуючих.
   
В тому й вся біда, що нафта не вічна. І кінець нафти стане кінцем цивілізації.
А "тесла" ледь-ледь тримається на плаву за рахунок багатеньких лохів і велетенських державних дотацій.
Мінуси електромобіля:
1) малий запас ходу на одній зарядці;
2) довгий час зарядки;
3) екологічні збитки (збільшення кількості електростанцій + утилізація здохлих акумуляторів);
4) дороговизна самої машини;
5) вага аккума;
6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень.
Цього вам достатньо?
Якщо недостатньо, то поцікавтесь що з цього приводу думають американські експерти.
А вони вважають, що до 2040 року кількість електромобілів в Америці сягне 1% від загальної кількості автівок. :zrada:  :D 

Свого часу так же само смішно та безглуздо виглядала концепція мобільного зв'язку.
   
Та там взагалі в голові таракани.
Головна мета - висрать шось і кинуть в оточуючих.

Слухай, теслойобе, машина, яка споживає солярку не може вважатися електромобілем, як би ти цього не хотів.
А в цій гілці, якщо ти ще не забув, мова йде саме про електромобілі. :fuck:
   
Слухай, теслойобе, машина, яка споживає солярку не може вважатися електромобілем, як би ти цього не хотів.
А в цій гілці, якщо ти ще не забув, мова йде саме про електромобілі. :fuck:
"6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень."

Ти пробиваєш нові рівні дна.
   
Свого часу так же само смішно та безглуздо виглядала концепція мобільного зв'язку.

Ну чому? Бездротовий зв'язок придумав ще дєдушка Марконі (по-рускі Попов), задовго до мобільних телефонів. Ідея витала в повітрі дуже давно.
   
"6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень."

Ти пробиваєш нові рівні дна.

Ага. Основна маса вантажних перевезень в Україні відбувається саме на електротязі по залізниці  :gigi:
   
Ну чому? Бездротовий зв'язок придумав ще дєдушка Марконі (по-рускі Попов) :)

А літати по небу? Почувши такі слова, свого часу люди на землі валялися б від сміху. А що карети будуть без коней їздити? Скажи таке років триста тому - засміяли б однозначно  :gigi:
   
"6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень."

Ти пробиваєш нові рівні дна.

NUжк, не прикидуйся розумним. Я прекрасно пояснив тобі значення слова "електромобіль". І до одного слова (електротяга) не треба дойобуватись.
А то зараз можемо повернутись до обговорення лінійної напруги в США. :fuck:
   
А літати по небу? Почувши такі слова, свого часу люди на землі валялися б від сміху. А що карети будуть без коней їздити? Скажи таке років триста тому - засміяли б однозначно  :gigi:

Маленький нюансик: електромобіль придумали на 80 років раніше ніж літак.
Тільки авіація за 100 років сягнула фантастичного розвитку, а електромобіль за 180 років так і не зміг вибратися з дупи. :D
Случайность?... Нє думаю...(с)  :D

Останнє редагування: 20 липня 2015 03:36:49 від upstream
   
а шотам вже спустили до 220?   :lol:

 All common North American power supplies are provided at 60Hz. Equipment designed for US and Canada will typically perform satisfactorily on the voltages available in Mexico and the Latin American countries.

110Volt: Outdated and typically no longer supplied by utilities.

115Volt: Outdated and typically no longer supplied by utilities. However, 115 volts nominal may be referred to by equipment design standards as this is the Nominal Utilization Voltage as defined by ANSI C84.1.

120Volt: 120 volts is the common lower voltage supplied by US and Canadian utilities. It is provided by the utility as 120 volts ±5%.

208Volt: 208 volts is a specific voltage (not derived from 240 volts) which may be supplied to a commercial facility in addition or as an alternative to 240 volts. It is provided by the utility as 208 ±5% volts and should not be used interchangeably with 220 thru 240 volts.

220Volt: Outdated and typically no longer supplied by utilities.  :gigi:

230Volt: Outdated and typically no longer supplied by utilities. However, 230 volts nominal may be referred to by equipment design standards as this is the Nominal Utilization Voltage as defined by ANSI C84.1.

240Volt: 240 volts is a specific voltage which may be supplied to a commercial facility in addition or as an alternative to 208 volts. It is provided by the utility as 240 ±5% volts and should not be used interchangeably with 208 volts.
   
В мене кондиціонер працює від 220 В, решта побутових приладів від 120 В.
Вчора робив реальні заміри: фазна напруга - 120 В, лінійна - 210 В.
   
Note that currently all new American buildings get in fact 240 volts split in two 120 between neutral and hot wire. Major appliances, such as virtually all drying machines and ovens, are now connected to 240 volts. Mind, Americans who have European equipment shouldn't connect it to these outlets. Although it may work on some appliances, it will definitely not be the case for all of your equipment. The reason for this is that in the US 240 V is two-phase, whereas in Europe it is single phase.
   
Note that currently all new American buildings get in fact 240 volts split in two 120 between neutral and hot wire. Major appliances, such as virtually all drying machines and ovens, are now connected to 240 volts. Mind, Americans who have European equipment shouldn't connect it to these outlets. Although it may work on some appliances, it will definitely not be the case for all of your equipment. The reason for this is that in the US 240 V is two-phase, whereas in Europe it is single phase.

Я тобі написав так як воно є. А тепер скажи мені чий Крим, і якщо наші політичні погляди співпадуть, то я готовий піти на примирення. :-B
А "теслу" по-дружньому, не рекомендую купувати. :)
   
На якій швидкості вони нормально працюють? Вона сама збавля швидкість чи водій повинен це контролювати?

Деталі: http://www.eteknix.com/tesla-model-s-let-loose-autobahn-12-minutes/
   
П.С. Лінійна напруга - це напруга між двома фазами трьохфазної мережі. Вона не може бути вдвічі вищою від фазної напруги (між фазою і нейтраллю).
   
таке враження , ніби в цій гілці "яблодрочери" розказують про недолугість Джобса...
створив чувак супер авто, і далі розвивається ?
ви що створили? чим можете похвастатись?
   
Деталі: http://www.eteknix.com/tesla-model-s-let-loose-autobahn-12-minutes/
Один чувак сіронув в статті, а ви підхоплюєте навіть не подивившись відео...
Воділа гнав 12 хвилин на швидкості близько 210кмч, по швидкісному німецькому автобану.
І загальмував він не після міфічного "перегріву" а лише тому що доїхав до кордону данії, де ліміт швидкості. На відео це чудово чути. Отак все прозаічно обламується.
   
Деталі: http://www.eteknix.com/tesla-model-s-let-loose-autobahn-12-minutes/

О!
Атилла, как там индеец в микрософте?
   
Не викручуйся. Ця гілка про чисто електричні автівки. І машини, які споживають солярку, ми тут розглядати не будемо. :)
Гілка ні при чому, має місце заява що електрика непридатна для вантажних автомобілів, це очевидна маячня. Майте сміливість признати що зморозили  дурницю, Вас за язик ніхто не тягнув.
   
Маленький нюансик: електромобіль придумали на 80 років раніше ніж літак.
Тільки авіація за 100 років сягнула фантастичного розвитку, а електромобіль за 180 років так і не зміг вибратися з дупи. :D
Случайность?... Нє думаю...(с)  :D
З дупи не змогли вибратись батарейки, а електродвигун сягнув не меньш фантастичного розвитку ніж літаковий. Хоча і в батарейках є певний прогрес, нажаль не дуже великий.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія