Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

чорний день для боїнга, три випадки протягом останніх двох днів ;o

в сенегалі літак виїхав за межі злітної смуги і загорівся





в турції пошкодження переднього шассі внасідок розриву колеса





ще один боїнг федекса, проблеми з невипуском передньої стійки, як наслідок посадка без шассі




Click here
   
сісти без шассі? це наоборот показує крутість Боінгу  ;o
   
Щось це жжжжж незпроста...

Може США хочуть націоналізувати Боінг?
   
Яке це все має відношення до Боінга  :facepalm1:
   
 :facepalm1:

етопістєц.

Навіть в Ейрбасі так не скажуть.
   
Це так завжди буває, якщо регулятор віддає виробнику регулюючі функції.
   
Ви відрізняєте КОНСТРУКТИВНІ ПРОРАХУНКИ

з ДТП - Дорожньо-Транспортною Пригодою, де один водій про*бав поворот, інший своєчасно не обслуговувався на СТО і забив БУЙ на це, а третій зловив цвях - двохсотку?
   
Кожну годину в небі знаходиться стопіццот тисяч Боїнгів. До речі....
   
Equality hiring

Equity, not equality.

Це по тіпу коли "від кожного - по способностям і кожному - по потрєбностям."
   
Всі ці випадки про дурь
Еесплуатації і надійність
Корпусу
Всі живі і здорові , ну всрались
З ким не буває
?
   
Яке це все має відношення до Боінга  :facepalm1:

Лише другий випадок точно не має, перший і третій під питанням
   
Ви відрізняєте КОНСТРУКТИВНІ ПРОРАХУНКИ
з ДТП - Дорожньо-Транспортною Пригодою, де один водій про*бав поворот, інший своєчасно не обслуговувався на СТО і забив БУЙ на це, а третій зловив цвях - двохсотку?

Geo, а двері тоді таки відвалились  ;) .... можеш не вибачатись

Останнє редагування: 9 травня 2024 18:20:20 від Uki_
   
Geo, а двері тоді таки відвалились  ;) .... можеш не вибачатись

І не збирався. І не збираюсь. Бо це тільки твої слова. А ти - пі*добол.
   
Uki

Висновок ICAO по інцеденту в студію.

Я хочу почитати не тебе, а ICAO.


Я не твій дружок - сусід - реднек з Будвайзером. Ок? Мені це не проканає.
   
Тому що в піндоському Боїнг квоти на бабів та нігерів, а в ЄСівському Ейрбас працюють тільки білі цисгендерні християнські шведи та німці.
   
Uki, вибач.


Не напружуйся.


Насправді мені ГЛИБОКО ПОХУЙ і Боїнги, і Двері...і колеса....і взагалі пішло все нахуй. Як все остопи*дило.
   
Uki

Висновок ICAO по інцеденту в студію.

Я хочу почитати не тебе, а ICAO.


Я не твій дружок - сусід - реднек з Будвайзером. Ок? Мені це не проканає.

А хіба ICAO "робить висновки по інцидентам"?  ;)
   

Джон Олівер все розклав по поличках.
Якщо коротко: жадібність, бажання отримати максимальний прибуток при мінімальних затратах, економія на інженерах і якості.
Боїнгу - срака :-X
   
https://youtu.be/Q8oCilY4szc
Джон Олівер все розклав по поличках.
Якщо коротко: жадібність, бажання отримати максимальний прибуток при мінімальних затратах, економія на інженерах і якості.
Боїнгу - срака :-X

Who is mr. John Oliver?
   
Who is mr. John Oliver?
комік  :-)o 
   
Це все фейкова статистика Сороса!
   
Uki

Висновок ICAO по інцеденту в студію.

Я хочу почитати не тебе, а ICAO.


Я не твій дружок - сусід - реднек з Будвайзером. Ок? Мені це не проканає.

Не ICAO, а NTSB The National Transportation Safety Board

Слухання будуть в серпні, але факт "відпадання двері" вже давно підтверджено

​WASHINGTON (March 12, 2024) — The National Transportation Safety Board will hold a hearing Aug. 6 and 7 on its investigation into how and why a door plug departed from a Boeing 737-9 MAX passenger jet during flight.

The NTSB conducts an investigative hearing​ to assist in obtaining information necessary to determine the facts, circumstances, and probable cause of the transportation accident or incident under investigation and to make recommendations to improve transportation safety. While the investigative hearing is open to the public, only NTSB board members, investigators, scheduled witnesses and parties to the hearing are allowed to participate. The hearing will also be livestreamed. The location and other details about the hearing will be announced in the coming weeks.

The accident occurred Jan. 5, when a left mid exit door plug departed the airplane, operated as Alaska Airlines Flight 1282, at an altitude of about 16,000 feet shortly after departing Portland, Oregon, on a flight destined for Ontario, California. Following the loss of the door plug, which led to a rapid decompression, the flight crew returned to Portland where the airplane landed safely. Of the 171 passengers and six crewmembers onboard, eight reported minor injuries.

Visit the accident investigation webpage, which includes links to video of media briefings, photos, the preliminary accident report and other related materials.

ПС. Кажу ж не треба вибачатись. Продовжуй своє хамство, тобі можна

Останнє редагування: 10 травня 2024 15:09:00 від Uki_
   
Оцей ютюбер дуже наглядно, детально та професійно все розсписує. Рекомендую

   
Технології пройшли свій пік і починається деградація.
   
І статистика це підтверджує  [ua]
   
І статистика це підтверджує  [ua]

Угу, там розворот на графіку.
Мінімум десь до Ковіду був.
   
Поки тут обговорюється чорний день для боїнга, у Сіетлі "засвітився" ейрбас:
(кажуть, що це було 6-го травня, - ще перед чорним днем для боїнга)



   
Поки тут обговорюється чорний день для боїнга, у Сіетлі "засвітився" ейрбас:
(кажуть, що це було 6-го травня, - ще перед чорним днем для боїнга)

https://youtu.be/0k5uoO8RZhg?si=gx5_wa1tM7dgZUiE

це тренування
   
DEI та проча деградація дається взнаки.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія