нада отомстить панцирю и его уничтожит..
льотчік жівой
https://t.me/Crimeanwind/56444?single
Розгорнути попередні цитати...А він таки здох?на купі відео ніде парашуту видно не було
будемо сподіватися на кращеОсь тут на відео з права начебто спускається на парашуті:
https://t.me/operativnoZSU_chat/192535
Розгорнути попередні цитати...нада отомстить панцирю и его уничтожит..
льотчік жівойСяде на другий самольот і в'єбе по тому панцирю
Розгорнути попередні цитати...https://t.me/operativnoZSU/141295Дуже ефектно вийшлону от, а ви кажете, кацапське ППО не працює!
Коли хочуть, красиво ж можуть!
Кацапи думали, що збили бєспілотнік, а виявилося - пілотнік)))
Розгорнути попередні цитати...Кацапи думали, що збили бєспілотнік, а виявилося - пілотнік)))Уявляю скільки радості було що збили «безпілотник» Але не довго.
кручу и прокручиваю снова і снова...
https://www.youtube.com/shorts/5C1dzSxvxjU?feature=share
кручу и прокручиваю снова і снова...
https://www.youtube.com/shorts/5C1dzSxvxjU?feature=share
кручу и прокручиваю снова і снова...
https://www.youtube.com/shorts/5C1dzSxvxjU?feature=share
У тих самолях фонарь ну всмислє стєкло важить півтони 500 кг, якшо фонарь не відстрелюєця у кабінє тушьонко і кришка є... шльом
Розгорнути попередні цитати...У тих самолях фонарь ну всмислє стєкло важить півтони 500 кг, якшо фонарь не відстрелюєця у кабінє тушьонко і кришка є... шльомй що, навіть кватирку не врізали?
Чув, що після катапульти пілот стає ледве живий. Що перегрузка при цьому до 14G.
І наче після такого до служби мало хто повертається
Розгорнути попередні цитати...У тих самолях фонарь ну всмислє стєкло важить півтони 500 кг, якшо фонарь не відстрелюєця у кабінє тушьонко і кришка є... шльомй що, навіть кватирку не врізали?Щоб як зубну пасту видавлювало через неї "если что то пойдет не так"?
У тих самолях фонарь ну всмислє стєкло важить півтони 500 кг, якшо фонарь не відстрелюєця у кабінє тушьонко і кришка є... шльом
Шо там? Героіческі отвьол от насєльонного пункта
На відєо видно ж - укючив Форсаж..но шото не те...
Просто знаю як це працює двигуни збирають у Комсомольскє-На -Амурє
Чув, що після катапульти пілот стає ледве живий. Що перегрузка при цьому до 14G.
І наче після такого до служби мало хто повертається
Re: Крим |
29 березня 2024 01:17:48 IP/Host: 198.52.146.---
|
Розгорнути попередні цитати...У тих самолях фонарь ну всмислє стєкло важить півтони 500 кг, якшо фонарь не відстрелюєця у кабінє тушьонко і кришка є... шльомдоречі на відео фонарь ніби на місті.
а каци кажуть що літун вижив...
Розгорнути попередні цитати...Чув, що після катапульти пілот стає ледве живий. Що перегрузка при цьому до 14G.
І наче після такого до служби мало хто повертається
Якщо сидіти рівненько, то нічого такого не станеться. Але звичайно, якщо самаль підбили, то це не завжди виходить так сидіти.
У нас тут є колишній льотчик, він розказував що там взагалі перед допуском навіть до тренувальних польотів треба навчитись користуватись катапультою. І кожен пілот те катапультування виконував не один раз
Розгорнути попередні цитати...Чув, що після катапульти пілот стає ледве живий. Що перегрузка при цьому до 14G.
І наче після такого до служби мало хто повертається
Якщо сидіти рівненько, то нічого такого не станеться. Але звичайно, якщо самаль підбили, то це не завжди виходить так сидіти.
У нас тут є колишній льотчик, він розказував що там взагалі перед допуском навіть до тренувальних польотів треба навчитись користуватись катапультою. І кожен пілот те катапультування виконував не один развони на симуляторі тренуються (катапульта на землі)
але симулятор не дає повного навантаження, як в реальній ситуації
Розгорнути попередні цитати...Чув, що після катапульти пілот стає ледве живий. Що перегрузка при цьому до 14G.
І наче після такого до служби мало хто повертається
Якщо сидіти рівненько, то нічого такого не станеться. Але звичайно, якщо самаль підбили, то це не завжди виходить так сидіти.
У нас тут є колишній льотчик, він розказував що там взагалі перед допуском навіть до тренувальних польотів треба навчитись користуватись катапультою. І кожен пілот те катапультування виконував не один раз
Розгорнути попередні цитати...Чув, що після катапульти пілот стає ледве живий. Що перегрузка при цьому до 14G.
І наче після такого до служби мало хто повертається
Якщо сидіти рівненько, то нічого такого не станеться. Але звичайно, якщо самаль підбили, то це не завжди виходить так сидіти.
У нас тут є колишній льотчик, він розказував що там взагалі перед допуском навіть до тренувальних польотів треба навчитись користуватись катапультою. І кожен пілот те катапультування виконував не один разПи катапультуванні спрацьовує "притяг", який натягує ремені, якими пристебнутий літак до дупи пілота. Це зроблено як раз для того, щоб пілот зайняв "правильне положення". Але бувають нюанси, як завжди. Так що травми хребта при "бойовому" катапультуванні далеко не рідкість.
Розгорнути попередні цитати...Чув, що після катапульти пілот стає ледве живий. Що перегрузка при цьому до 14G.
І наче після такого до служби мало хто повертається
Якщо сидіти рівненько, то нічого такого не станеться. Але звичайно, якщо самаль підбили, то це не завжди виходить так сидіти.
У нас тут є колишній льотчик, він розказував що там взагалі перед допуском навіть до тренувальних польотів треба навчитись користуватись катапультою. І кожен пілот те катапультування виконував не один развони на симуляторі тренуються (катапульта на землі)
але симулятор не дає повного навантаження, як в реальній ситуації
Розгорнути попередні цитати...Якщо сидіти рівненько, то нічого такого не станеться. Але звичайно, якщо самаль підбили, то це не завжди виходить так сидіти.
У нас тут є колишній льотчик, він розказував що там взагалі перед допуском навіть до тренувальних польотів треба навчитись користуватись катапультою. І кожен пілот те катапультування виконував не один развони на симуляторі тренуються (катапульта на землі)
але симулятор не дає повного навантаження, як в реальній ситуаціїТам можна виставити різне навантаження. Ну і 14 g короткочасно - це не щось прямо страшне. Наприклад, при відкритті парашута може виникнути майже таке перевантаження)
Розгорнути попередні цитати...Якщо сидіти рівненько, то нічого такого не станеться. Але звичайно, якщо самаль підбили, то це не завжди виходить так сидіти.
У нас тут є колишній льотчик, він розказував що там взагалі перед допуском навіть до тренувальних польотів треба навчитись користуватись катапультою. І кожен пілот те катапультування виконував не один разПи катапультуванні спрацьовує "притяг", який натягує ремені, якими пристебнутий літак до дупи пілота. Це зроблено як раз для того, щоб пілот зайняв "правильне положення". Але бувають нюанси, як завжди. Так що травми хребта при "бойовому" катапультуванні далеко не рідкість.так
інколи пілот може приземлитися окремими частинами
Розгорнути попередні цитати...Якщо сидіти рівненько, то нічого такого не станеться. Але звичайно, якщо самаль підбили, то це не завжди виходить так сидіти.
У нас тут є колишній льотчик, він розказував що там взагалі перед допуском навіть до тренувальних польотів треба навчитись користуватись катапультою. І кожен пілот те катапультування виконував не один развони на симуляторі тренуються (катапульта на землі)
але симулятор не дає повного навантаження, як в реальній ситуаціїТам можна виставити різне навантаження. Ну і 14 g короткочасно - це не щось прямо страшне. Наприклад, при відкритті парашута може виникнути майже таке перевантаження)