Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Антонов перша викатка першого за 30 років літака

Тягач буксирует Ан-178 из сборочного цеха на стоянку аэродрома Святошин. Киев, 16 апреля 2015 г.

Испытания опытный Ан-178 №001 будет проходить с модифицированными двигателями Д-436-148ФМ с доработанным вентилятором,...




перекрасили и выкатили по новой  :lol:
   
Ох і зелепні...

Ну і моча під новий рік спеціально... Зе буде у вітанні заливать про літаки шо бараздят простори.... От під це й викотили... Потім закатять потім знову викотяьь... Розумієте ?

сегодня не было верховного
если он вернется с гуты выкатят еще раз
   
Re: Антонов перша викатка першого за 30 років літака

Ви не розумієте! То що було при пороху то ганьба! Зе все починає з чистого листа  :shuffle:
   
Реестр Ан-178 (по состоянию на 10.05.2015 г.):
№пп      Наименование   Сер.№   Борт №   Первый полет        Примечание
01   Ан-178              001   UR-EXP         07.05.2015 г.    (аэродром "Гостомель")

02           Ан-178            002                       прогноз - 2016 г.
                                                                  - ноябрь 2014 г. - начата сборка самолета
                                                                    - 22.04.2015 г. - объявлено о завершении сборки фюзеляжа
   
Наша пісня гарна - нова "свої гниди" пішли по черговому колу  :lol:
Ну розважайтесь ) я вже спати ))
   


Aircraft
Antonov Design Bureau
Antonov An-178
Reg.: UR-EXP
MSN: 001
Location & Date
Farnborough (FAB / EGLF)
England, United Kingdom - July 13, 2018
Caption

Seen performing a validation display before the start of the Farnborough International Airshow 2018.
Photographer

N94504
 8.5K   England, United Kingdom
 Contact N94504

т.е он уже и летал нормально  :lol:
   
Наша пісня гарна - нова "свої гниди" пішли по черговому колу  :lol:
Ну розважайтесь ) я вже спати ))

Ви просто обісрались. І не хочете цього визнати.
Дуже примітивний підхід до теми.
   
Ви просто обісрались. І не хочете цього визнати.
Дуже примітивний підхід до теми.

це мабудь мкюендель чи инша прибиральниця с ОП
   
Показати зображення...
Aircraft
Antonov Design Bureau
Antonov An-178
Reg.: UR-EXP
MSN: 001
Location & Date
Farnborough (FAB / EGLF)
England, United Kingdom - July 13, 2018
Caption

Seen performing a validation display before the start of the Farnborough International Airshow 2018.
Photographer

N94504
 8.5K   England, United Kingdom
 Contact N94504

т.е он уже и летал нормально  :lol:

Та це викотили другий тестовий зразок. Другий фюзеляж. Його заклали після випуску першого.
   
7 травня 2015 року - перший політ



2015 рік. Французький авіасалон ЛяБурже

   
Другий фюзеляж. Його заклали після випуску першого.

почему номер одинаковый?  :lol:
   
почему номер одинаковый?  :lol:

Фюзеляж той же. Після заміщення російських компонентів літак отримав маркування 100Р.
Ну і власне в серії для армії це літак 001.
Але сам фюзеляж давній.
При чому він вже третій. Бо другий корпус - це літак для Перу.
І цей контракт Антонов зриває, бо мав вже закінчити в цьому році.
https://mil.in.ua/uk/news/an-178-dlya-peru-antonov-ne-otrymav-koshty/
   
Щоб підсумувати, ми маємо:

1 літак 2015 року, який з того часу літає.
2 тестовий літак, який споруджувався вже відтоді, але його не могли завершити через відсутність компонентів. Сьогодні його викотили як зразок.
3 літак - для Перу, який мали завершити в цьому році, але завалили контракт.
   
а как преподносили в новинах?
   
А щодо викатки першого літака за 30 років, то це несусвітня тупість.

Бо у нас був і Ан-170 (один розбився в 90-х, другий літає)
І Ан-140 пасажирський, яких випущено багато.
І АН-148/158
І АН-38
І Ан−132.

Достатньо просто зайти на Вікіпедію, щоб побачити всю хронологію.
   
а как преподносили в новинах?

Бо аналізують одиниці.
   

Тягач буксирует Ан-178 из сборочного цеха на стоянку аэродрома Святошин. Киев, 16 апреля 2015 г.

Испытания опытный Ан-178 №001 будет проходить с модифицированными двигателями Д-436-148ФМ с доработанным вентилятором,...

Так, у вівторок, 28 грудня, цього року на ДП «Антонов» відбудеться викатка першого військово-транспортного літака Ан-178-100Р №001, призначеного для проведення льотних сертифікаційних випробувань

він шо шість років не сертифікувався?

Сертифікат типу (англ. type certificate) видається уповноваженим органом в державі реєстрації повітряного судна (в Україні — ДАСУ) з метою засвідчити політну здатність дизайну конструювання літака. Сертифікат видається лише один раз, після чого дизайн змінюватись не може. Сертифікат типу засвідчує факт конструювання повітряного судна відповідно до затвердженої конструкції, дизайн якої відповідає всім вимогами літної придатності. Регулятивний орган порівнює конструкторську документацію на ПС з метою встановлення відповідності для даного типу обладнання.
   
Щоб підсумувати,
Не витрачайте час, вже сказано раніше:
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1114828.msg26119089#msg26119089
Але зелепням пофуй.
   
Поки я подорожую на ФУПі влаштували колективний gang-bang з ТК Свєтою :fan_1:  :girl_were:
   
Откатили, закатили...
   
Та я в афуї. Завдяки ції гілці стало відомо шо:
1. Зелені намагались впарити літак 2015 року, який вже літав, як "першу викатку за 30 років"
2. Бабло за  послуги перевезення  в рамках співробітництва з НАТО, замість Антонова  цьогоріч перенаправили на якусь фіктивну прокладку (потім буде, "як виживати - грошей же нема, дайте з бюджету")
3. Використовують кацапську комплектуху через італійську прокладку та барахолять інший літак як донора.
4. Перуанський літак "трохи не готовий", та й фуй там він буде скоро готовий, адже також треба десь брати запчастини, на одному фюзеляжі 65% готовності не полетиш.

ТС має особливий талант підісрати зелепням. (tu)

Це ваще ніфуя, бо літак вже літав. Але вирішили понтанутись - "перша викатка за 30 років"

Прочитав гілку.  Фантастично ТК Свєта обоср@лась :lol:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія