Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

:facepalm1:
У тебе явні проблеми з розумінням написаного і статистичних данних.
Порівнювати нові реестрації електромобілів за один місяць з загальною кількістю автомобілів в країні може лише повний ідіот, що зкурив підручник математики в школі. :punish:
Проблеми з розумінням саме в тебе.
Ці мізерні реєстрації на фоні наявного автопарка свідчать про вкрай низьку популярність електричок.
Ну і нових авто куплено 5700 плюс беушок ввезено біля 20, що на 50% більше ніж торік. Тобто купили на 9 000 більше.
Твій приріст в 2000 траліків якось блідніє на цьому фоні.
   
Непотрібно забороняти ДВЗ та не потрібно стимулювати електромобілі. Електромобілі витіснять ДВЗ самі по собі без допомоги.

Швидкість заміни залежить від пересічного рівня технічної освіти людей. Візьмемо Санта Клара та Сан Матео адміністративні округи в Каліфорнії де вже сьогодні приблизно половина проданих нових авто це електромобілі. Правда це Сіліконова Долина і люди звичайно не лякаються нового.

Візьмемо моїх сусідів - що не новий автомобіль за остані 3 роки, то це електромобіль в абсолютній більшості випадків.
Тобто заборона двз в Європі то міф? Чи введення ідіотських евро 6 теж бонус для двз? Коли реально  євро3 вирішило всі проблеми?
Чи те що виробники двз в 23 році заплатили теслі 1,79 мільярдів то теж чесна конкуренція?
   
Toyota трак. «З салону». 2019 рік випуску. Акумулятор замінив в лютому цього року. 4 роки життя.

Дві нові Акура. Акумулятор міняв кожні ~4 роки, іноді частіше. Часто отримував «prorated» відшкодування від Costco тому що акумулятор вийшов з ладу до закінчення гарантійного періоду.

Я вірю що є випадки коли акумулятори ходять значно довше, так само я деякі люди живуть довше 100 років, але це звичайно не типово.

Я не писав би якщо би не знав дорогу в Costco щоб замінити акумулятор з зачиненими очима.
Здуру кажуть можна i макогона в макiтрi зламати. Або пенiса сам знаеш де. Може з тобою щось не так а не з акумуляторами. Вже двое тут говорят про 10 рокiв служби, може це ти виключення?

Ну i звичайно в любому випадку твоi проблеми з акумуляторами не будуть прочиною для мене купувати електровозик.
   
Здуру кажуть можна i макогона в макiтрi зламати. Або пенiса сам знаеш де. Може з тобою щось не так а не з акумуляторами. Вже двое тут говорят про 10 рокiв служби, може це ти виключення?

Ну i звичайно в любому випадку твоi проблеми з акумуляторами не будуть прочиною для мене купувати електровозик.


На старій машині акум прожив 11 років. Їздив щодня. Здох, коли машина почала більше стояти, ніж їздити. Поміняв на інший і з ним вже її продав.
Зараз інше авто, в основному стоїть в гаражі, хоча намагаюсь хоч раз на тиждень виїзжати. Акуму четвертий рік, авто його добряче висаджує за тиждень, але заводиться. Взимку підкидаю бустер, аби легше йшло. В такому режимі акумулятори довго не живуть, то ж в мене нема претензій
   
Проблеми з розумінням саме в тебе.
Ці мізерні реєстрації на фоні наявного автопарка свідчать про вкрай низьку популярність електричок.
Ну і нових авто куплено 5700 плюс беушок ввезено біля 20, що на 50% більше ніж торік. Тобто купили на 9 000 більше.
Твій приріст в 2000 траліків якось блідніє на цьому фоні.
   
https://t.me/ukrautoprom/4433

Не хочу бути занудним, але 17% з 20000 буде 3400. Тут стільки немає. Тільки 497 ліфів плюс 414 модел 3.
   
Не хочу бути занудним, але 17% з 20000 буде 3400. Тут стільки немає. Тільки 497 ліфів плюс 414 модел 3.
   

Цікаво, хто при здоровому глузді, купує Nissan Arya в Україні?
   

Цікаво, хто при здоровому глузді, купує Nissan Arya в Україні?

А чим воно таке погане? Салон явно краще, ніж тесла
   
А чим воно таке погане? Салон явно краще, ніж тесла

У плані запчастин то чорна діра.
   
Непотрібно забороняти ДВЗ та не потрібно стимулювати електромобілі. Електромобілі витіснять ДВЗ самі по собі без допомоги.

Швидкість заміни залежить від пересічного рівня технічної освіти людей. Візьмемо Санта Клара та Сан Матео адміністративні округи в Каліфорнії де вже сьогодні приблизно половина проданих нових авто це електромобілі. Правда це Сіліконова Долина і люди звичайно не лякаються нового.

Візьмемо моїх сусідів - що не новий автомобіль за остані 3 роки, то це електромобіль в абсолютній більшості випадків.
Добре, ти правда, як це корректно сказати, ну дуже альтернативно обдарований!

Санта Клара та Сан Матео це найбагатші каунті (графства) в Америці через те що там штаб-квартири еплів, гуглів, фейсбуків та десятків подібних

В цих каунті також найвищий процент ламбуржіні, бентлі та ферарі - і що це нам каже?

80% американців іздить на ридванах по 8-12 років і вони часто не мають грошей відремонтувати ці машини не то що викинути 50к на непотрібну ім цяцьку

ім всім треба видати по теслі та по особняку де вони мають іх заряджати? Вгамуйся ти вже
тесли підходять для користувачів десь коло 10% від ринку, отам вони й будуть бовтатися.

на всіх суперчаржерних станціях взагалі можна поставити біллборд "заправка для дебілів", до споживача це також вже дійшло. Тому галузь котиться в кризу незважаючи на щедрі вливання дармових грошей.

Останнє редагування: 14 травня 2024 05:16:17 від Chako
   
Добре, ти правда …

Овердохуя пустих слів не підтверджених жодними цифрами.

p.s. Я не вимагаю від тебе аналізу на рівні випускника Гарвардської школи бізнесу, а тільки маленьке зусилля навчитись аргументувати думку без емоцій
   
https://t.me/ukrautoprom/4440

Цікаво буде подивитись на подальшу динаміку частки китайських виробників електромобілів в Україні. Мій прогноз, MG та BYD збільшать цифри на 300-500%.
   
Цікаво буде подивитись на подальшу динаміку частки китайських виробників електромобілів в Україні. Мій прогноз, MG та BYD збільшать цифри на 300-500%.

 Китай дійсно зростає суттєво

Навіть Фольксваген і той з Китаю

Є ще кілька "маловідомих " китайців на додачу до біда та мг
   
Нічого не заважає. Тільки знову питання - хто тут секта? Ті що кажуть що без акумулятора життя краще чи ті хто каже ну тримай тримай в гаражі чи вози з собою запасний на всілякий випадок.

До чого тут секта? Це ти написав:
"Ти коли небудь користувався? Вони як правило ніколи не працюють на батареях в яких вольтаж впав нижче 11 вольт."?
Таке міг написати гуманітарій, брехун або дебіл. Вибирай що тобі більш до вподоби.
   
Овердохуя пустих слів не підтверджених жодними цифрами.

p.s. Я не вимагаю від тебе аналізу на рівні випускника Гарвардської школи бізнесу, а тільки маленьке зусилля навчитись аргументувати думку без емоцій
А нахера?
щоб ти вiдчував себе ще бiльшим лузером i замiсть 10 годин кожен день вже по 12 годин доказував всiм i кожному як ти не лоханувся купивши унилого електровозика за 50к?
Жди апдейта, може з наступним настане чудо i твiй гарбуз перетвориться на карету?

Тому ще раз :) :
на всіх суперчаржерних станціях взагалі можна поставити біллборд "заправка для дебілів", до споживача це також вже дійшло. Тому галузь котиться в кризу незважаючи на щедрі вливання дармових грошей.

Останнє редагування: 14 травня 2024 07:12:21 від Chako
   
80% американців іздить на ридванах по 8-12 років

Це ти явну куйню написав.
В Штатах продається в середньому 15 мільйонів автомобілей на рік. 8 років - 120 мільйонів.
Всього (з комерційними) 280+ мільйонів машин. Просто арифметика :D
   
Це ти явну куйню написав.
В Штатах продається в середньому 15 мільйонів автомобілей на рік. 8 років - 120 мільйонів.
Всього (з комерційними) 280+ мільйонів машин. Просто арифметика :D
Середній вік автомобіля в Америці 12.5 років
Просто арифметика :D
   
Це з комерційними машинами які служать х.знає скільки.
Їх в Штатах більше 100 мільйонів.
Всього всіх машин 286 мільйонів
У населення 186. Продається 15 мільйонів нових в рік, за 8 років - 120 мільйонів.
Старше 8 років 33%

Проста арифметика :D
   
Проста арифметика :D
Це тільки одна сторона медалі. Нема інфи, скільки йде щороку за кордон та в утиль.
   
Це тільки одна сторона медалі. Нема інфи, скільки йде щороку за кордон та в утиль.

Як не крути ту медаль більше 33% машин старше 8 років не отримаєш
   
Цитата: SlavRedko link=top334872c=1113510.msg27918295#msg27918295 date=1715702463
Як не крути ту медаль більше 33% машин старше 8 років не отримаєш
Середній вік автомобіля це 12,5 років але старше 8 років 33%

Ну ти і математик  :facepalm1:

Можеш не продовжувати, з тобою дискусія на цю тему закрита, це як з голубом грати в шахи.
   
Дебіл він у всьому дебіл.
Грай з голубом в шахи. Може зіграєш внічию :D
   
Як не крути ту медаль більше 33% машин старше 8 років не отримаєш

Фіглі крутити? Ось джерело предметно каже - в 2021 році середній вік легкових був 12.1 роки, вже в 2023 - 12,3.

Якби була твоя правда і машин молодше 8 років було дві третини - не вийшов би тоді такий середній вік в 12 років. Для такого треба, аби остання третина була не молодша за 20 років.

І, доречі, середній вік вантажівок в штатах зненацька менший, ніж у легковиків.
   
Дебіл він у всьому дебіл.
Грай з голубом в шахи. Може зіграєш внічию :D
Aга, середнiй вiк автопарку 12,5 рокiв а по генiальним пiдрахункам сравредка, в при цьому машин старше 8 рокiв 33%.

Татусь, ти тут головний математик i пiдручникiв не курив, поясни сенiльному пенсiонеру i в той самий час члену твоi клаки, що так бути не може.
   
Фіглі крутити? Ось джерело предметно каже - в 2021 році середній вік легкових був 12.1 роки, вже в 2023 - 12,3.

Якби була твоя правда і машин молодше 8 років було дві третини - не вийшов би тоді такий середній вік в 12 років. Для такого треба, аби остання третина була не молодша за 20 років.

І, доречі, середній вік вантажівок в штатах зненацька менший, ніж у легковиків.

Ти ж не дебіл чака і повинен знати різницю між середнім і медіаною.
По твоєму посиланню за 8 років 2016-2023 було куплено 130 мільйонів машин. Якщо це менше ніж 20% від усіх машин то куди зникло 73 з гаком мільйонів?
   
Якби була твоя правда і машин молодше 8 років було дві третини - не вийшов би тоді такий середній вік в 12 років.

Середній вік тут не працює. Потрібно використовувати медіаний вік.

Три машини: 5,5,26 років
Середній вік 12 років хоча 2/3 машин молодші за 8 років
   
Байден ипанул таможенные тарифы на китайскую продукцию:

25% на сталь и алюминий,
 50% на полупроводники,
 100% на электромобилях,
 И 50% на солнечные батареи.
   
Байден ипанул таможенные тарифы на китайскую продукцию:

25% на сталь и алюминий,
 50% на полупроводники,
 100% на электромобилях,
 И 50% на солнечные батареи.

здається обходиться відносно легко через виробництво в інших країнах. Будуть збирати китаємобілі в Мексиці.
   
Байден ипанул таможенные тарифы на китайскую продукцию:

25% на сталь и алюминий,
 50% на полупроводники,
 100% на электромобилях,
 И 50% на солнечные батареи.

Він шо, перед виборами вирішив копіювати Трампа? Може вхерачить по кацапам томагавками як Трумп по Сиріі?
   
Він шо, перед виборами вирішив копіювати Трампа? Може вхерачить по кацапам томагавками як Трумп по Сиріі?

Дідо лютує
   
Дідо лютує

Тесла в США держится на гос дотациях США
Китайцяы в США держатся на гос датациях PRC
   
Бо держава забороняє двз.
Згідно з повідомленнями ЗМІ, розрахунки аналітиків показують, що очікується, що кількість чисто електричних автомобілів на норвезьких дорогах перевищить кількість бензинових автомобілів до кінця цього року або на початку 2025 року, вперше в будь-якій країні.

Основною рушійною силою цієї зміни є значні стимули, надані норвезьким урядом, частково пов’язані з величезним багатством Норвегії в нафті та природному газі. Однак, незважаючи на це, аналітики вважають, що знадобиться ще кілька років, щоб кількість чисто електричних автомобілів у Норвегії перевищила кількість дизельних.

Стимул в нас один - податки з кишені громадян, в нас якраз це поставленно як у кіно - "А хто нє купіт - атключім газзз!"
ДВЗ " душать" податками, правда як буде з робочими дизельними машинами, покищо мовчать, а їх ну дуже багато, особливо дизелів і з зеленими бляхами (може бути двох або три седіння, і податок на них меньш й) повно нових Мерсів, Вольво і американців, де можна тільки вдвох їхати) через 10 років можна "зняти" зелені бляхи і тоді вже буде "нормальна" машина...
Ну і електричкам,  так само "покращують" стимули - я вже писав, що в Осло по виділинці для бусів, одному в електричці з 6:30 до 9:00 - ЗАБОРОНЕНО ЇХАТИ, "пропонують" кооперуватись з сусідами і їхати разом на одній електричці.....
   
Дійшла черга і до мене. 30 днів безкоштовного FSD на випробування.

   
читав статтю шо авто виробники повертаються до гибридів. Єлектричні машини виявилися збитковими у виробництві, та погано продаються.
   
читав статтю шо авто виробники повертаються до гибридів. Єлектричні машини виявилися збитковими у виробництві, та погано продаються.

   
Хто ж той мерседес питає що вони будуть робити якщо є навала злих та голодних китайських автовиробників що визначатимуть пропозицію на ринку, і це не ДВЗ який китайці так і не навчились виробляти і перестрибнули через цей етап до електрики

Останнє редагування: 15 травня 2024 19:11:31 від Dobre
   
Середній вік тут не працює. Потрібно використовувати медіаний вік.

Три машини: 5,5,26 років
Середній вік 12 років хоча 2/3 машин молодші за 8 років

І чим це протирічить тому, що написав я? Остання третина має бути старіша за 20 років - все зійшлося.

І в чому, на вашу думку, різниця між середнім та "медіанним" віком?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія