Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Це казали ще в 2022-му, а тим часом в 2024-му попит на електромобілі в Україні зріс в два рази в порівнянні з 2023.

2024 рік ще не скінчився, аби щось казати про статистику.

Україна, це та сама Каліфорнія з відставанням по часу.

Якщо в Україні настане такий клімат як в Каліфорнії - то в Каліфорніі тоді буде такий клімат, як зараз на денній стороні Меркурія.
   
Якщо в Україні настане такий клімат як в Каліфорнії - то в Каліфорніі тоді буде такий клімат, як зараз на денній стороні Меркурія.

Єдина різниця - в Україні будуть  сідати в машину в штанах а не в шортах. В Україні немає свого особливого шляху розвитку.
   
Ще один довбень, який не вміє читати. :fool:
Там же чітко українською мовою написано

Нагадаю, що більшість автомобілів, які ввозять в Україні це автомобілі, які вже були у використанні, тому ці спроби антиелнктриків звести все виключно до нових, лише вказує, що у них відсутні будь-які аргументи і залишились лише надія на відверту брехню та маніпуляції.
Довбень якраз ти. Бо виросла і цифра купівлі авто з двз.
З форбса
У першому кварталі 2024 року в Україні було зареєстровано 16 660 нових легкових автомобілів. Це на 49% перевищує показник аналогічного періоду минулого року. В топі тойота, рено, фольксваген, бмв, та шкода.
Ну і 4 200 на фоні 7 000 000 то крапля в морі.
   
У першому кварталі 2024 року в Україні було зареєстровано 16 660 нових легкових автомобілів.
Ну і 4 200

4200 - це всього на первинній реєстрації в Україні, з них нових лише 700.
   
Єдина різниця - в Україні будуть  сідати в машину в штанах а не в шортах. В Україні немає свого особливого шляху розвитку.

В шортах і зараз сідають, коли спека на вулиці. А от процент фазенд, на яких можна вліпити свою фотовольтаїку чи хоча б притягти розетку під машину - ніколи не наблизиться до рівня США.
   
В шортах і зараз сідають, коли спека на вулиці. А от процент фазенд, на яких можна вліпити свою фотовольтаїку чи хоча б притягти розетку під машину - ніколи не наблизиться до рівня США.

Третина населення живе в селах

Ще велика частина в маленьких містечках - приватні садиби

П.с. інша справа що там часто немає достатнього під'єднання ( хоча б 7-10 кВт )

А є щось менше
   
Третина населення живе в селах

Ще велика частина в маленьких містечках - приватні садиби

П.с. інша справа що там часто немає достатнього під'єднання ( хоча б 7-10 кВт )

А є щось менше
От намагаюсь уявити собі, як та пенсіонерка з села купує собі теслу. Ні не виходить.
   
на найближчому до мене з 10 до 4 ранку 18 центів, в мене дома 15 центів за кіловат.

Tи прочитав що сам написав? :) - 10 вечора до 4 ранку. Це щоб з'економити треба серед ночi з'iздити на зарядку i простояти там годинку.

В принципi на лобi в кожного хто заряджаеться на суперчарджерах чи просто зарядками не дома, великими лiтерми написано ДЕБiЛ

Розумний чоловiк вище написав те що я кажу дуже давно: тесла (чи люба електричка) це друга-третя машина для поiздок навколод дому виключно для власникiв особнякiв.

Об'ем ринку - десь до 15% макс.
   
От намагаюсь уявити собі, як та пенсіонерка з села купує собі теслу. Ні не виходить.
(tu) :)

агiтатори електричок вважають що iх повиннi видавати безкоштовно. Тодi вони нарештi зможуть конкурувати з гiбридами.
   
Пенсіонерка і не купить авто

П.с. електричних це 20% ринку в Україні зараз

   
Пенсіонерка і не купить авто

П.с. електричних це 20% ринку в Україні зараз
То може житель багатоповерхівки купить?
В Україні на початок 2024 року зареєстровано біля 100 000 електричок. З 7 000 000 000 всіх. Півтора проценти.

   
То може житель багатоповерхівки купить?
В Україні на початок 2024 року зареєстровано біля 100 000 електричок. З 7 000 000 000 всіх. Півтора проценти.
мабуть і двс-новья із цих 7 мільйонів теж мізер, в основному мабуть 10 років і сташе апарати  :D   
   
мабуть і двс-новья із цих 7 мільйонів теж мізер, в основному мабуть 10 років і сташе апарати  :D 

Середній вік за 20 мабуть
   
мабуть і двс-новья із цих 7 мільйонів теж мізер, в основному мабуть 10 років і сташе апарати  :D 
Середній вік авто в сша десь 12 років. Що ви хочете від України?
   
Середній вік авто в сша десь 12 років. Що ви хочете від України?
Нічого не хочу, просто
Півтора проценти.
від такого старого автопарку із урахуванням часу початку реєстрації перших електричок в Україні то навіть багато  :D
   
Нічого не хочу, просто від такого старого автопарку із урахуванням часу початку реєстрації перших електричок в Україні то навіть багато  :D
Накупили відносно дешевих ліфів і втрапили в пастку.
Заміна акума коштує більше за саме авто.
   
4200 - це всього на первинній реєстрації в Україні, з них нових лише 700.

Більшість авто, які ввозять в Україну, - це вживані авто, часто битки за США.
Тому треба розглядати саме цифру 4200, бо це кількість автомобілів, які ввезли і поставили на реєстрацію в Україні.
   
2024 рік ще не скінчився, аби щось казати про статистику.

Чергова тупа відмазка, порівняння було з тим самим періодом 2023-го року. :punish:
Ви тут рвали дупи доводячи, що електричні авто непридатні для використання в Україні, бо ... (війна/блекаути/ і т.д. і т.п.), але як бачимо попит на електромобілі в Україні лише росте.
   
От намагаюсь уявити собі, як та пенсіонерка з села купує собі теслу. Ні не виходить.

Майже будь яка далека від техніки людина обере електромобіль проти ДВЗ. Він простий в експлуатації, надійніше, ніяких коленвалів чи коробок передач. Єлектромоюіль як пральна машина на колесах та навіть простіше - вода не потрібна.
   
Ти мабуть що хотів сказати, що в Сан Хосе в тебе було 4  епізода коли в полі зору на дорозі чи на парковці не було би хоч однієї Тесли.

Я говорю ровно столько, сколько хочу. :)
   
Майже будь яка далека від техніки людина обере електромобіль проти ДВЗ. Він простий в експлуатації, надійніше, ніяких коленвалів чи коробок передач. Єлектромоюіль як пральна машина на колесах та навіть простіше - вода не потрібна.
Проста?
Чого тоді ремонт електрички влітає в рази або на порядок дорожче ніж ДВЗ?
   
мабуть і двс-новья із цих 7 мільйонів теж мізер, в основному мабуть 10 років і сташе апарати  :D 

В USP тоже и что?
   
Проста?
Чого тоді ремонт електрички влітає в рази або на порядок дорожче ніж ДВЗ?

Після Ковіду та кризи в ланцюгах постачання всі ремонти подорожчали та іноді займали по пів року незалежно від типу двигуна чи виробника. У моїх знайомих Тойоту Секвойю майже пів року ремонтували.

Саме тому страхування авто подорожчало на відсотків 20% щонайменше.

Хотів локдаунів та чеків від уряду за нізащо ібо Ковід, тепер жери, не обляпайся.
   
Типова парковка в Каліфорнії сьогодні ввечері біля місцевого спортивного закладу. На першому фото 6 Тесла, на другому та сама парковка в іншу сторону 4 Тесла плюс Ionic. Відсоток електромобілей на вулиці серед всіх автомобілей можете порахувати самі. Два фото зроблені з одного і того самого місця.





Останнє редагування: 12 травня 2024 05:58:43 від Dobre
   
Після Ковіду та кризи в ланцюгах постачання всі ремонти подорожчали та іноді займали по пів року незалежно від типу двигуна чи виробника. У моїх знайомих Тойоту Секвойю майже пів року ремонтували.

Саме тому страхування авто подорожчало на відсотків 20% щонайменше.

Хотів локдаунів та чеків від уряду за нізащо ібо Ковід, тепер жери, не обляпайся.
Я маю на увазi що народ жалiвся що тесли ремонутуе тiльки тесла значить немае конкуренцii i ремонтуе тiльки великими блоками так що якщо не повезе, то люди влiтають на 10-20 тисяч.

Часова оплата так, пiднялася всюди. Страховка в мене поки та ж цiна що була 4-5 рокiв назад.
   
У нас якщо в авто після ДТП стріляні подушки безпеки. Авто йде в утіль. І це правильно.
Безпека понад усе.
   
В Австралії електричка це дуже вигідно. Майже у всіх сонячні панелі. На 10-20 кВт.
Безкоштовна зарядка
   
В Австралії електричка це дуже вигідно. Майже у всіх сонячні панелі. На 10-20 кВт.
Безкоштовна зарядка

А в Египте очень выгоден ДВЗ бо он дешевле воды. И что?
ПС а в Гренландии вода дешевле ДВЗ.
   
В Австралії електричка це дуже вигідно. Майже у всіх сонячні панелі. На 10-20 кВт.
Безкоштовна зарядка
Безкоштовна зарядка? В Австралii вночi сонце свiтить? - а шо, вони ж антиподи, вночi працюють, а вдень сплять i машини заряджають.
Не переживай, скоро буде як в Калiфорнii: панелi виробляють енергiю якраз коли ii е надлишок, то в гiршому випадку ще власникiв панелiв заставлять платити за утилiзацiю надмiрно виробленоi енергii, а в кращому, ну може просто нiчого платити не будуть.
   
тесли ремонутуе тiльки тесла значить немае конкуренцii i

Тесли ремонтують майже всі, включаючи сервісні центри GMC. GM якось хвалились що сервіс Тесл приносить їм значну частину бізнесу.

емонтуе тiльки великими блоками

Всі сучасні автомобілі у сервісних центрах розвинутих країн ремонтуються тільки великими блоками.
   
Тесли ремонтують майже всі, включаючи сервісні центри GMC. GM якось хвалились що сервіс Тесл приносить їм значну частину бізнесу.

Дiйсно? - не чув такого. Те що читаю в iнтерентi скаржаться що монополiя тесли i що це найгiрша сторона що тесла не в змозi обслужити всiх де треба.

На рахунок блокiв: пишуть що десь батарейка пробита в збiрцi, можуть мiнятки блок на 10-12 тисяч.

В цiлому поки iздить то може бути, як поломалося, то хоч на двз переходь.

Бажаю щоб в тебе не ломалось.
   
Страховка в мене поки та ж цiна що була 4-5 рокiв назад.

Радий за тебе. А взагалі за один тільки рік вартість страховки в США піднялась в середньому на 26%, головним чином через подорожчання ремонтів

Nationally, the average cost of full coverage car insurance rose to $2,543 in 2024, an increase of 26 percent over last year.
   
Це страхування це типу каско ?

Я не знаю поро Каско і що воно покриває. Але в мене є привід думати що авто страховка в США має бути значно дорожче за страховку в Україні через вартість медичних послуг, які можуть бути в рази більші за вартість авто
   
Каско це типу навіть якщо ти винен в дтп то твою машину поремонтують

Автоцивілки цет типу якщо ти винен в дтп то іншому учаснику поремонтують авто та нададуть медичні послуги

Автоцивілки обов'язкова

Каско - добровільне
   
Каско це типу навіть якщо ти винен в дтп то твою машину поремонтують

Автоцивілки цет типу якщо ти винен в дтп то іншому учаснику поремонтують авто та нададуть медичні послуги

Автоцивілки обов'язкова

Каско - добровільне

Зрозумів, тут те саме. Обираєш або comprehensive (КАСКО) або не comprehensive (автоцивілка)
   
Радий за тебе. А взагалі за один тільки рік вартість страховки в США піднялась в середньому на 26%, головним чином через подорожчання ремонтів

Nationally, the average cost of full coverage car insurance rose to $2,543 in 2024, an increase of 26 percent over last year.
В рази менше. Костко, максимальне покриття.
але звичайно треба безаварiйну iсторiю. Пiсля аварii по власнiй винi може стрибнути в тi ж рази вгору.
   
Дiйсно? - не чув такого. Те що читаю в iнтерентi скаржаться що монополiя тесли i що це найгiрша сторона що тесла не в змозi обслужити всiх де треба.

GM сервісні центри ремонтують Тесли аж гай гуде

https://www.motortrend.com/news/general-motors-gm-dealership-tesla-service-direct-sales/
   
Це страхування це типу каско ?
так
в середньому десь 600 за 6 мiсяцiв
але може бути i 1200-1400 i 250-300, все залежить.

в Канадi там взагалi жопа з законами провiнцiй, за ту саму машину може бути 800 в мiсяць в Онтарiо i 30-40 в мiсяць в Квебецi.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 7 гостей
 
Повна версія