Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 травня 2024 05:57:01 IP/Host: 94.102.193.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 травня 2024 05:58:45 IP/Host: 94.102.193.---
|
Тому Тесла єдина західна компанія що досі успішно конкурує з китайцями на китайському ринку
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 травня 2024 20:15:58 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Тому Тесла єдина західна компанія що досі успішно конкурує з китайцями на китайському ринкуПроизводя тачки в Китае.... Не?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 травня 2024 21:13:41 IP/Host: 94.102.193.---
|
Розгорнути попередні цитати...Тому Тесла єдина західна компанія що досі успішно конкурує з китайцями на китайському ринкуПроизводя тачки в Китае.... Не?Виробництво в Каліфорнії, Техасі, Шанхай та Берліні. Звідки постачають в Ірландію, я не знаю. На ринку США всі Тесли з американських заводів. Решта світу, то як логістика каже краще.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 15:34:51 IP/Host: 104.28.55.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 15:46:17 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Чомусь ніхто не обговорює сенсацію: Маск вигнав усіх хто займався суперчаржерами. Мабуть до нього дійшло, що існуюча мережа вже повністю вижила себе. Зависли проєкти на 20 мільйонів доларів у компаній електричних мереж.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 15:51:23 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...Чомусь ніхто не обговорює сенсацію: Маск вигнав усіх хто займався суперчаржерами. Мабуть до нього дійшло, що існуюча мережа вже повністю вижила себе. Зависли проєкти на 20 мільйонів доларів у компаній електричних мереж.не всіх
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 15:57:34 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Чомусь ніхто не обговорює сенсацію: Маск вигнав усіх хто займався суперчаржерами. Мабуть до нього дійшло, що існуюча мережа вже повністю вижила себе. Зависли проєкти на 20 мільйонів доларів у компаній електричних мереж.не всіхКазали майже всіх. Обслуговуючий персонал поки не зачіпали.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 17:50:36 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...не всіхКазали майже всіх. Обслуговуючий персонал поки не зачіпали.Not every person who works on charging at Tesla had been fired. Reached by phone on Tuesday afternoon, one top executive who works on charging declined to comment, but said that they were still employed—“as of this minute.”
Просто вирішив пригальмувати з новими станціями.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 18:04:22 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Казали майже всіх. Обслуговуючий персонал поки не зачіпали.Not every person who works on charging at Tesla had been fired. Reached by phone on Tuesday afternoon, one top executive who works on charging declined to comment, but said that they were still employed—“as of this minute.”
Просто вирішив пригальмувати з новими станціями.Кайл розказує про ситуацію:
https://youtu.be/iVaViiX0xZY?si=ohAXivkw4utxK4Sx
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 18:16:44 IP/Host: 104.28.77.---
|
Розгорнути попередні цитати...Not every person who works on charging at Tesla had been fired. Reached by phone on Tuesday afternoon, one top executive who works on charging declined to comment, but said that they were still employed—“as of this minute.”
Просто вирішив пригальмувати з новими станціями.Кайл розказує про ситуацію:
https://youtu.be/iVaViiX0xZY?si=ohAXivkw4utxK4SxМоже просто вирішили що нема сенсу вкладати бабло в те щоб стати монополією
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 18:32:24 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Кайл розказує про ситуацію:
https://youtu.be/iVaViiX0xZY?si=ohAXivkw4utxK4SxМоже просто вирішили що нема сенсу вкладати бабло в те щоб стати монополієюУгу. Випустили Сайбертрак а зарядки на 800v немає. От і розігнали всіх. Та й кабель і розєм суперчаржера може не сертифікуватися на напругу 1000v. У всякому разі, виглядає він надто худеньким для такої задачі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 18:37:09 IP/Host: 104.28.77.---
|
Розгорнути попередні цитати...Може просто вирішили що нема сенсу вкладати бабло в те щоб стати монополієюУгу. Випустили Сайбертрак а зарядки на 800v немає. От і розігнали всіх. Та й кабель і розєм суперчаржера може не сертифікуватися на напругу 1000v. У всякому разі, виглядає він надто худеньким для такої задачі.Сахалін, перевага 800V архітектури в тому що піднявши вольтаж, сила току вимагається значно меншою, що призводить до можливості використовувати більш тонкий кабель по всій ланці.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 18:41:01 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 18:44:01 IP/Host: 104.28.55.---
|
А чому б Теслі не створити франчайз з зарядних станцій та хай хто хоче - той і розвиває як це вважає за потрібне
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 18:48:44 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...А чому б Теслі не створити франчайз з зарядних станцій та хай хто хоче - той і розвиває як це вважає за потрібнеБули, збанкрутували - у Тесли демпінгові ціни
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 18:51:56 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...А чому б Теслі не створити франчайз з зарядних станцій та хай хто хоче - той і розвиває як це вважає за потрібнеБули, збанкрутували - у Тесли демпінгові ціни… а друге - існуючий коннектор Тесли вже не відповідає новим вимогам. Там зараз багато крику: тільки-но приняли північно американський стандарт зарядного розєму, а він вже не потрібний. В Європі також, голоси за те щоб вернутися ми до своїх стандартів. Кругом «разброд і шатаніє».
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:05:15 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...Були, збанкрутували - у Тесли демпінгові ціни… а друге - існуючий коннектор Тесли вже не відповідає новим вимогам. Там зараз багато крику: тільки-но приняли північно американський стандарт зарядного розєму, а він вже не потрібний. В Європі також, голоси за те щоб вернутися ми до своїх стандартів. Кругом «разброд і шатаніє».А що з ним не так
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:08:20 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...… а друге - існуючий коннектор Тесли вже не відповідає новим вимогам. Там зараз багато крику: тільки-но приняли північно американський стандарт зарядного розєму, а він вже не потрібний. В Європі також, голоси за те щоб вернутися ми до своїх стандартів. Кругом «разброд і шатаніє».А що з ним не такКоли цю річ дизайнили більше десятка років назад, ніхто не планував використовувати до 1000v для зарядки.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:11:00 IP/Host: 93.170.25.---
|
Розгорнути попередні цитати...А що з ним не такКоли цю річ дизайнили більше десятка років назад, ніхто не планував використовувати до 1000v для зарядки.А для чого взагалі ті 1000в?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:17:48 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Коли цю річ дизайнили більше десятка років назад, ніхто не планував використовувати до 1000v для зарядки.А для чого взагалі ті 1000в?Щоб зменшити струм і теплові втрати при зярядці.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:20:53 IP/Host: 93.170.25.---
|
Розгорнути попередні цитати...А для чого взагалі ті 1000в?Щоб зменшити струм і теплові втрати при зярядці.А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:26:25 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Щоб зменшити струм і теплові втрати при зярядці.А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?1) поки неіснує відносно недорогої електроніки (транзистори, драйвери) на напруги вище. Наразі тільки до кіловольта дійшли.
2) споживачі хочуть все швидшої зарядки на все більші батареї
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:26:44 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...А для чого взагалі ті 1000в?Щоб зменшити струм і теплові втрати при зярядці.А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:27:34 IP/Host: 93.170.25.---
|
Розгорнути попередні цитати...А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?1) поки неіснує відносно недорогої електроніки (транзистори, драйвери) на напруги вище. Наразі тільки до кіловольта дійшли.
2) споживачі хочуть все швидшої зарядки на все більші батареїНу я так розумію що на теперішніх стандартах тесла спокійно видає зарядку на 350 кВт. Цього достатньо щоб 500 км залити за 15-20 хв.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:28:35 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?1) поки неіснує відносно недорогої електроніки (транзистори, драйвери) на напруги вище. Наразі тільки до кіловольта дійшли.
2) споживачі хочуть все швидшої зарядки на все більші батареїНу я так розумію що на теперішніх стандартах тесла спокійно видає зарядку на 350 кВт. Цього достатньо щоб 500 км залити за 15-20 хв.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:30:41 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Щоб зменшити струм і теплові втрати при зярядці.А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?Уяви там є маленька тріщинка у ізоляції кабеля. Літня спека, кабель постійно тягають туди-сюди. Хіба що тещу посилати втикати кабеля. Так, на всяк випадок.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:31:54 IP/Host: 93.170.25.---
|
Розгорнути попередні цитати...А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?Уяви там є маленька тріщинка у ізоляції кабеля. Літня спека, кабель постійно тягають туди-сюди. Хіба що тещу посилати втикати кабеля. Так, на всяк випадок.А на 1000 вольтах це не проблема?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:32:29 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?Уяви там є маленька тріщинка у ізоляції кабеля. Літня спека, кабель постійно тягають туди-сюди. Хіба що тещу посилати втикати кабеля. Так, на всяк випадок.А на 1000 вольтах це не проблема?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:33:28 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...Уяви там є маленька тріщинка у ізоляції кабеля. Літня спека, кабель постійно тягають туди-сюди. Хіба що тещу посилати втикати кабеля. Так, на всяк випадок.А на 1000 вольтах це не проблема?1000в пробиває 1 міліметр сухого повітря, 10 кВ - сантиметр.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 19:34:28 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Уяви там є маленька тріщинка у ізоляції кабеля. Літня спека, кабель постійно тягають туди-сюди. Хіба що тещу посилати втикати кабеля. Так, на всяк випадок.А на 1000 вольтах це не проблема?1000в пробиває 1 міліметр сухого повітря, 10 кВ - сантиметр.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 22:15:23 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 22:19:07 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 22:31:19 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Можливо хтось з юридичного відділу натиснув на аварійну кнопку що Тесла стає монопополістом в зарядних станціях в США з усіма наслідками антимонопольних дій з боку уряду - «отнять і поделить».
Як робоча теорія, але рахуючи що реальної альтернативи суперчарджерам Тесли досі немає, то це може бути недалеко від істини. Тесла де-факто монополіст.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 22:36:31 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Можливо хтось з юридичного відділу натиснув на аварійну кнопку що Тесла стає монопополістом в зарядних станціях в США з усіма наслідками антимонопольних дій з боку уряду - «отнять і поделить».
Як робоча теорія, але рахуючи що реальної альтернативи суперчарджерам Тесли досі немає, то це може бути недалеко від істини. Тесла де-факто монополіст.Я ж вище написав: в рамках необхідності урізання витрат, маск вирішив що вкладатись в те щоб стати монополістом недоцільно. Але ж взамін можна було б запропонувати якийсь франчайзинг.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 22:41:23 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Можливо хтось з юридичного відділу натиснув на аварійну кнопку що Тесла стає монопополістом в зарядних станціях в США з усіма наслідками антимонопольних дій з боку уряду - «отнять і поделить».
Як робоча теорія, але рахуючи що реальної альтернативи суперчарджерам Тесли досі немає, то це може бути недалеко від істини. Тесла де-факто монополіст.Я ж вище написав: в рамках необхідності урізання витрат, маск вирішив що вкладатись в те щоб стати монополістом недоцільно. Але ж взамін можна було б запропонувати якийсь франчайзинг.Та сама монополія якщо пропонувати франчайсінг.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 23:01:20 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я ж вище написав: в рамках необхідності урізання витрат, маск вирішив що вкладатись в те щоб стати монополістом недоцільно. Але ж взамін можна було б запропонувати якийсь франчайзинг.Та сама монополія якщо пропонувати франчайсінг.Чому монополія? чарджерами володіюш не лише ти, але і інші. Ти продаєш лише обладнання та ліцензію на користування торгівельною маркою.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 23:13:29 IP/Host: 104.28.55.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
2 травня 2024 23:34:39 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Чого тільки не придумають… Тесла завершила квартал з відʼємним прибутком, який ще називають збитками.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
3 травня 2024 00:11:57 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...Чого тільки не придумають… Тесла завершила квартал з відʼємним прибутком, який ще називають збитками.Який квартал?