Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

В моїй електромильниці вагою 2250 кг вага батареї "брутто" - 450 кг.

А якщо отій батареї відкрити  кришку (ножем) то всередині бронекорпуса буде лежати 12 блоків по 444 акумів в кожному (типу 18650).

це 50 грамм х 12 х 444 = 267 кг "нетто" саме батарейок, які запросто звідти витягуються і відправляються в переробку
знаходять друге життя в електроамокатак, блоках безперервного живлення, батарейках для дронів-камікадзе..

Власне батарейки - це 12% від маси авто.... А, ну ще  підкапотний 12V акум важить щось.

a Tesla battery is estimated to weigh up to a staggering 1,836 lbs.

Это от Херца, который вас послал к хуям вместе с вашими электромыльницами. :)

Ну а сказки о второй жизни батареек ты расскажешь балерунам, сисадминам, гуманитариям и прочим верунам секты Великого Маска. :)
   
1,836 lbs. - можливо це вага батареї кібертрака чи навіть фури tesla semi, але точно не SX та тим більше не 3Y.

Але скоріше за все це просто чергова нічим не підкріплена брехня.
   
Цитата: Воххобайт link=topc=1113510.msg27830480#msg27830480 date=1710177765
1,836 lbs. - можливо це вага батареї кібертрака чи навіть фури tesla semi, але точно не SX та тим більше не 3Y.

Але скоріше за все це просто чергова нічим не підкріплена брехня.
За десять секунд Гугл видае вiдповiдь про 1700 lbs для Тесла Му. Чи тобi гуглом в Рамадан користуватися заборонено?
   
Вага готового виробу як Tesla Model Y та BMW X3 приблизно знакові: 5500-5600 фунтів. Те що важча батарея в Теслі компенсується відсутністю трансмісій, акумуляторних батарей, бензобака, помп, радіаторів, дітрів мастил та охолоджувальних рідин, генераторів, помп, тощо. Баш на баш виходить приблизно одне і те саме.
   
1,836 lbs. - можливо це вага батареї кібертрака чи навіть фури tesla semi, але точно не SX та тим більше не 3Y.

Але скоріше за все це просто чергова нічим не підкріплена брехня.

Скорее всего, ты просто пи3дун вместе с балерунами, сисадминами и прочими гуманитариями. :)
   
Вага готового виробу як Tesla Model Y та BMW X3 приблизно знакові: 5500-5600 фунтів. Те що важча батарея в Теслі компенсується відсутністю трансмісій, акумуляторних батарей, бензобака, помп, радіаторів, дітрів мастил та охолоджувальних рідин, генераторів, помп, тощо. Баш на баш виходить приблизно одне і те саме.

Ага, только все оте детали можно отправить на переплавку, а батарейки - нет. :)
   
Вага готового виробу як Tesla Model Y та BMW X3 приблизно знакові: 5500-5600 фунтів. Те що важча батарея в Теслі компенсується відсутністю трансмісій, акумуляторних батарей, бензобака, помп, радіаторів, дітрів мастил та охолоджувальних рідин, генераторів, помп, тощо. Баш на баш виходить приблизно одне і те саме.
Ну як завжди брешеш, BMW X3 мае вагу 4100 lbs

Друге, порівнювати Теслу з БМВ чи Ауді, це як порівнювати мула з гарним породистим конем.
   
Вага готового виробу як Tesla Model Y та BMW X3 приблизно знакові: 5500-5600 фунтів. Те що важча батарея в Теслі компенсується відсутністю трансмісій, акумуляторних батарей, бензобака, помп, радіаторів, дітрів мастил та охолоджувальних рідин, генераторів, помп, тощо. Баш на баш виходить приблизно одне і те саме.

BMW X3 це невеликий SUV і важить 4000-4400 паундів. Тут Добре гарно збрехав знову. Вага батареї в Теслі скоріш за все компенсується відсутність звукоізоляції. Бо їдеш а звук в салоні як трабант.
   
BMW X3 це невеликий SUV і важить 4000-4400 паундів. Тут Добре гарно збрехав знову.

Щоб не було спекуляцій скільки важить Х3

   
Балерун, там рядком нижче curb weight 4100lbs, але ти більше одного рядка читати не здатен.

і ще раз, не рівняй теслу з німцями, не сміши людей.
   
Балерун, там рядком нижче curb weight 4100lbs, але ти більше одного рядка читати не здатен.

От що виходить коли боти читають АІ генерований текст, змісту якого не розуміють :)
   
Друге, порівнювати Теслу з БМВ чи Ауді, це як порівнювати мула з гарним породистим конем

Це твоя думка людини, що ніколи не робила вибір між Х3 та Model Y. Я такий вибір зробив підкріпивши його своїми грішми, хоча Тесла Model Y була трошки дорожче на момент купівлі (десь на 1300  доларів). І абсолютно не жалкую 3+ роки після того. В мене є всі підстави думати що я зробив дуже правильний вибір.
   
Це твоя думка людини, що ніколи не робила вибір між Х3 та Model Y. Я такий вибір зробив підкріпивши його своїми грішми, хоча Тесла Model Y була трошки дорожче на момент купівлі (десь на 1300  доларів). І абсолютно не жалкую 3+ роки після того. В мене є всі підстави думати що я зробив дуже правильний вибір.

Так тобі і повірили. Ти ж брешеш як твій улюблений персонаж- Незнайка :)
   
Так тобі і повірили. Ти ж брешеш як твій улюблений персонаж- Незнайка :)

В мене немає місії когось переконувати. Я розповідаю про мій досвід, рішення та висновки.
З
Якщо ти хочеш мірятися піхвою з кимось, то тут для цієї цілі завжди є на готові Трололо зі своєю піхвою та 15% бонусу до неї. Have fun в змаганнях по піхвоміряню!
   
Це твоя думка людини, що ніколи не робила вибір між Х3 та Model Y. Я такий вибір зробив підкріпивши його своїми грішми, хоча Тесла Model Y була трошки дорожче на момент купівлі (десь на 1300  доларів). І абсолютно не жалкую 3+ роки після того. В мене є всі підстави думати що я зробив дуже правильний вибір.

Ты выбрал пи3дежь о $12К в год экономии, которая на самом деле обернулась $512 в год. :)
   
В мене немає місії когось переконувати. Я розповідаю про мій досвід, рішення та висновки.
З
Якщо ти хочеш мірятися піхвою з кимось, то тут для цієї цілі завжди є на готові Трололо зі своєю піхвою та 15% бонусу до неї. Have fun в змаганнях по піхвоміряню!

Теслодрочер-уберовец, завидуй молча. :)
   
В мене немає місії когось переконувати. Я розповідаю про мій досвід, рішення та висновки.
З
Якщо ти хочеш мірятися піхвою з кимось, то тут для цієї цілі завжди є на готові Трололо зі своєю піхвою та 15% бонусу до неї. Have fun в змаганнях по піхвоміряню!

Звучиш як убердрайвер, який вирішив що він уберменш. В реальності тебе власний син не поважає і посилає нахер. Ти сам тут наслюнявив.
   
Теслодрочер-уберовец, завидуй молча. :)

Та борони мене заздріти такому.
   
Звучиш як убердрайвер, який вирішив що він уберменш. В реальності тебе власний син не поважає і посилає нахер. Ти сам тут наслюнявив.

Для втілення твоіх сексуальних фантазій, є інші місця.
   
Для втілення твоіх сексуальних фантазій, є інші місця.

Угу, угу. Але запамʼятай: успішні люди не встають о пятій ранку, щоб іти на роботу.
   
Угу, угу. Але запамʼятай: успішні люди не встають о пятій ранку, щоб іти на роботу.

Я тобі скажу, що подекуди я встаю і в 4-й ранку щоб встигнути підготуватися до початку робочого дня. Мої перші наради починаються в 6-й ранку.
   
Я тобі скажу, що подекуди я встаю і в 4-й ранку щоб встигнути підготуватися до початку робочого дня. Мої перші наради починаються в 6-й ранку.

Бгггг… Ні, краще все-таки мати освіту.
   
Відверто кажучи, не розумію сенсу цієї теми;)
Можу сказати про себе – якби я мав приватний будинок, або як варіант – місце для зарядки за побутовим тарифом – давно купив би той нещасний Ліф другою машиною. Або навіть щось наворочене, як основну.
Живучи в багатоквартирному будинку на 4 поверсі, де до вікна "не під'їдеш" - абсолютно ідіотська покупка. Ну просто зовсім не розумна на мою думку.
Тому позиція насамперед відрізнятиметься від наявності можливості зарядки "побутовою електрикою".
   
Та борони мене заздріти такому.

Вот поэтому ты и сидишь на $70К в год под юбкой жены и боишься пикнуть, пардон, купить себе приличного бухла. Потратить $150 в ликероводочном для тебя праздник. :)
   
Живучи в багатоквартирному будинку на 4 поверсі, де до вікна "не під'їдеш" - абсолютно ідіотська покупка. Ну просто зовсім не розумна на мою думку.

Є дописувачі з Норвегії та Швеції які можуть розповісти та навіть сфотографувати як обладнуються зарядки у багатоквартирних комплексах.
   
Бгггг… Ні, краще все-таки мати освіту.

Он закончил «балетные курсы им. Леонардо ДаВинчи» (с) :)
   
Я тобі скажу, що подекуди я встаю і в 4-й ранку щоб встигнути підготуватися до початку робочого дня. Мої перші наради починаються в 6-й ранку.

Такого уипанства даже у нас во время плановых ремонтов, когда работа круглосуточно, не бывает. :)
   
Звучиш як убердрайвер, який вирішив що він уберменш. В реальності тебе власний син не поважає і посилає нахер. Ти сам тут наслюнявив.

А кто вменяемый может наездить только на одной из машин в домашнем автопарке 30К в год? :)
   
Є дописувачі з Норвегії та Швеції які можуть розповісти та навіть сфотографувати як обладнуються зарядки у багатоквартирних комплексах.
Мені не дуже цікаво це "прєкрасноє далєко" ;) об'єктивно цікавить можливість та доцільність використання електромобіля в Україні. Саме для кого це раціонально у принципі.
Особливо якщо подивитися на минулу сторінку у стилі "Користуєшся бензиновим двигуном - підтримуєш москалів" ;)
   
А кто вменяемый может наездить только на одной из машин в домашнем автопарке 30К в год? :)

Зачекай поки під ростуть твої діти і в них будуть майже щотижня змагання в радіусі 100-300 км. 
   
дітрів мастил та охолоджувальних рідин,
Роби фактчекінг того, що пишеш.
В системі охолодження електричок рідини іноді в рази більше, ніж в ДВЗ.
Чим більший аккум - тим більше треба рідини.
Живучи в багатоквартирному будинку на 4 поверсі, де до вікна "не під'їдеш" - абсолютно ідіотська покупка. Ну просто зовсім не розумна на мою думку.
Тому позиція насамперед відрізнятиметься від наявності можливості зарядки "побутовою електрикою".

Тобі зараз Добре запропонує скинутися будинком та провести розетки під парковку.  :D 
   
Тобі зараз Добре запропонує скинутися будинком та провести розетки під парковку.
Та ні то дорго дешвше скинутись хуйлу ще на пару тищ колібрів
   
об'єктивно цікавить можливість використання електромобіля в Україні. Саме для кого це раціонально у принципі.

Облаштування зарядних станцій на парковках біля будинків має бути пріоритетом якщо не бажаєте кормити москалів.
   
Облаштування зарядних станцій на парковках біля будинків має бути пріоритетом якщо не бажаєте кормити москалів.
Довбню, в Україні біля більшості будинків нема парковок. І поясни як ти собі уявляєш зарядку на відкритій парковці без охорони.
І затям вже собі , в Україні добувають достатньо газу та нафти для потреб населення.
   
За десять секунд Гугл видае вiдповiдь про 1700 lbs для Тесла Му. Чи тобi гуглом в Рамадан користуватися заборонено?

Пффф... відкопав.
Це вага літій-залізо-фосфатної батареї, ресурс якої на порядок (реально до 10 разів) більший за літій-іонну.
І на неї тесла дає гарантію 8 років або 160 тис км.

А реально на ній треба  їздити 400 км кожен день протягом 10 років, щоб вбити батарею.
це півтора мільйони км.

Така батарея ставилася в model3 SR+ і вона на пару років тому була популярною хіба серед таксистів в европі, більшість покупців обирали long range.
   
Довбню, в Україні біля більшості будинків нема парковок. І поясни як ти собі уявляєш зарядку на відкритій парковці без охорони.
І затям вже собі , в Україні добувають достатньо газу та нафти для потреб населення.

Облаштування парковок не є задачею з квантової фізики
   
але відповіді на питання що ж таке 1,836 lbs. в мене досі нема.
   
Та ні то дорго дешвше скинутись хуйлу ще на пару тищ колібрів
Вчила жаба богомола худнути.

Для тебе вся світова логістика - це привезти щось з супермаркета?

Твої річні витрати мінімум на порядок більші за пересічного українця. Відповідно і логістики по виробництву та доставці всього того, що ти споживаєш, настільки ж більше. І робиться та логістика ніфіга не павербанками.

Так що перед тим, як комусь дорікати - подивися уважно в дзеркало.
   
але відповіді на питання що ж таке 1,836 lbs. в мене досі нема.

Гугл каже що то Тесла Родстер
   
Облаштування парковок не є задачею з квантової фізики
Так, це завдання з геометрії за 3 клас. Коли біля будинку нема місця навіть для лавочки і придомова територія обмежується водовідвідною відмосткою, то скільки парковок там можна обладнати?
Ти так і не пояснив, як ти собі уявляєш зарядку на відкритій парковці без охорони.
І яким чином видобування газу та нафти в Україні годує москалів.
   

Цю тему переглядають:

You_know_me, qaqy, den (+ 1 прихованих) і 16 гостей
 
Повна версія