Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Зеленский подписал указ об улучшении качества дорог

ти спец? я теж ні. Але кримінальні справи по будівництву розслідував, і доріг в тому числі. І з спецами спілкувався і експеризи призначав . Так що хоч трохи знаю, який процент крадуть на будівництві
Шо ты там расследовал?Воруют кэшем а нал и безнал это две большие разницы.
   
Шо ты там расследовал?Воруют кэшем а нал и безнал это две большие разницы.
хуєшем
   
Голодранці з ніщоі краіни( при ВВП рівня Африки) і площі найбільшої краіни Європи хочуть хороші дороги мати :facepalm: прихильники певної політсили гірше дітей...
ні, просто ви, порошко-пітари, продовжуєте виправдовувати крадіжки бітуму та асфальту в астрономічних масштабах.
У моєму авто завжди "візитку" залишають - "Асфальтування", притомні ціни.
Цікаво, де вони стільки асфальту беруть як не тирять з державних замовлень?
Чому турки можуть перекласти Одеську трасу в Київській області, а до того ахметків "Альтком" мурижи-мурижив, крав гроші 5 років, а воно як було все у ямах так й залишилося?
   
чи ви гадаєте, що турецький ОНУР не краде? хаха. Просто їм платять нормальні розцінки, високі. А крадуть або на вартості бордюрів, або через мутки з різними розцінками на катки. 30 тонним катать дешевше, ніж 10 тонним. 10тонним більше проходів треба. По доках провели 10тонний, в реальності закатали 30тонним і т.д. А якість вийде однакова,
   
А теперь сравним цены

Признаться, эта работа с калькулятором впечатлила меня самого. Цифры на разного типа работы не хотят совпадать никоим образом.

МКАД-2 – 4 полосы бетонки где 24-42 см CRBCетона лежат на метровой подушке, обочинами покрытыми асфальтобетоном (считай + полоса в каждую сторону), 11 развязками и тоннелями, прочими украшательствами в виде «переходов для лягушек) стоят в среднем 2,9 миллиона долларов за километр. Гарантия, возьмём минимальную — 25 лет. Ограничений по весу нет.

Окружная Киева — те же 4 полосы (то, что местами дорога расширяется на 6, забирая обочины оставим за скобками). Ремонт без строительства новых развязок, тоннелей и т. д. — асфальтобетон на в основном старую подушку 0,43 млн. за километр. Гарантия — 5 лет. Потом ещё один ремонт и ещё один и так, за 25 лет 5 раз.

Проект Большой окружной — совсем страшно. Для справедливости отнимаем от всех сумм 40% — стоимость единственного просчитанного моста и получаем либо 1,2 миллиарда долларов (это если верить оценкам бывшего руководителя области в августе) либо 3,9 (если верить премьер-министру в мае). В первом случае это 5,6 миллиона долларов за км. Во втором 18,3 миллиона. За 6 полос но с 21 см асфальтобетона на 60-сантиметровой подушке.

Вот на этом месте гложет меня червь сомнений. Или беларусы наврали – дорожники скидывались чтобы дорогу построить. Или там рабочая сила дешёвая — но ведь статистика говорит об обратном. Так почему же в таком случае худшие по качеству, характеристикам дороги в Украине оцениваются в 2-6 раз дороже?

Сам ответить на этот вопрос не могу — невдомёк мне сия арифметика.

А вот о чём действительно стоит подумать — зачем строить и почему это важно.
   
чи ви гадаєте, що турецький ОНУР не краде? хаха. Просто їм платять нормальні розцінки, високі. А крадуть або на вартості бордюрів, або через мутки з різними розцінками на катки. 30 тонним катать дешевше, ніж 10 тонним. 10тонним більше проходів треба. По доках провели 10тонний, в реальності закатали 30тонним і т.д. А якість вийде однакова,
Краще турецький ONUR, ніж ахметівсько-колесниковський "Альтком".
Бо різницю в результатах можна помацати та відчути власною сракою та колесами.
   
Так, як крадуть в України з дорожного будівництва, не крадуть ніде.
Особливості "феодальної країни четвертого світу".
Поляки ржуть.
   
І залишаться прихильники певної політсили без доріг і без грошей.
   
Re: У Зеленського втричі дешевші дороги ніж треба – Омелян

Гадаю, буде як в рашці.
Для прихильники певної політсили відкриють новий ТБ канал і там цілодобово показуватимуть, як жіть становіцца лючше, жіть становіцца вєсєлєє.
   
а хто буде контролювати? у нас мораторій на перевірки бізнесу)) Бізнес - це святе.
   
Джерело: Facebook Омеляна

Міністр інфраструктури Володимир Омелян розкритикував "аналітику" президента Володимира Зеленського стосовно ремонту доріг.

Пряма мова: "Беремо калькулятор, ділимо цю цифру на кілометраж. Виходить 6 250 000 грн за капітальний ремонт 1 км доріг першої і другої категорій.

А тепер запитаємося в українських автодорожніх компаній: Ви готові робити капремонт утричі дешевше, собі у збиток? Ми Вам дамо Указ, роздасте його копії своїм співробітникам: зарплата буде раз на три місяці, матеріали видавати державі безкоштовно".

Що передувало: За кілька днів Зеленський відвідав декілька регіонів і дізнався про низку проблем, які заважають якісному ремонту доріг. У Дніпрі навіть побився об заклад з мером Борисом Філатовим.

19 липня підписав указ про створення умов для розвитку та підвищення якості автомобільних доріг.

На його думку, почати слід із капітального ремонту 24 тис. км основних магістралей. На це потрібно 150 млрд грн і ще 15 млрд щороку на підтримання їх у належному стані.

Омелян порадив президенту "не ганьбитися" і виконувати державну стратегію з розвитку автошляхів 2018-2022 років.

Українська правда
+==============================================+
У ціні Омеляна закладено 2/3 корупційної складової.
Якщо її прибрати - то і буде більш-менш реальна вартість.
   
Омелян нехай вже збирається на фест "Вйобадощ"
Від цого дороги подешевшають? Взагалі мерилом вартості доріг зараз можна брати вартість ремонту доріг польськими компаніями в рамках польського кредиту. Там якраз закладені європейські ціни 53 км - 23 млн євро тобто півмільйона євро на 1 км. І це не автобан.
   
Так, як крадуть в України з дорожного будівництва, не крадуть ніде.
Особливості "феодальної країни четвертого світу".
Поляки ржуть.
цікаво, чому Омелян тролить Зьолю замість того, щоб по підробним паспортам тікати з країни?
   
+==============================================+
У ціні Омеляна закладено 2/3 корупційної складової.
Якщо її прибрати - то і буде більш-менш реальна вартість.
Ви автодорожник? Чи хоть будівельник? Вартість автобана в Європі  5 млн. євро 1 км в США 6 млн долларів.
   
Терміново треба взнати про того чорта  :lol:
   
а хто буде контролювати? у нас мораторій на перевірки бізнесу)) Бізнес - це святе.
.    Знаеш, в чем сходство Сталина и Пётра 1?
   
Так, як крадуть в України з дорожного будівництва, не крадуть ніде.
Особливості "феодальної країни четвертого світу".
Поляки ржуть.
Аха, от тільки на субпідряд беруть наш автодор. І вимагають в 2 рази більше наших.
   
у чому не поможе?
Спробую пояснити. Якщо ти робиш якусь річь універсальною вона дорога. Німецький інженер далеко на розумний. Як казав Макіавелі і як є насправді, людей які вміють вторити знання дуже мало і якщо людина гарний Архітектор у певній сфері, то їх буде 10 чоловік у тій сфері на весь світ. Це може бути і Япошка і Українець і Росіянин і Німець. Це реальність. Ці люди коштують дорого і на розхват. Навряд ми собі можемо їх дозволити. В нас буде середнього рівня інженер, такий самий як у нас... Не такий вже і низький рівень середній у нас як багатьом здається низьким. Проблема середнього рівня інженерів в тому що вони знають універсальні рішення. А такі рішення завжди дорогі, ніша інженери їх теж знають і саме через те що дорогі не використовують. Замкнуте коло. Мало того траса Одесаська показала, що в нас не працюють і універсальні рішення. Отже нам потрібна людина яка буде для кожного регіоно розробляти свої ефективні рішення, щоб не було дорого...

Яб таке міг робити сформулювати технічне завдання і розробити... Мало того що специфіку враховувати треба місцевості, так треба враховувати коли розробляєш тех процеси і програму специфіку людей наших, те що інколи плутають з менталітетом, а німець це ніяк не догадається на що здатні наші люди... І часто в процесі розробки законодавства норма і таке інше прийдеться все підкориктоувати.

Але кому це потрібно?
   
.    Знаеш, в чем сходство Сталина и Пётра 1?

і гітлера.. і хуйло,

Паднялі страну скалєн.
   
Гадаю, буде як в рашці.
Для прихильники певної політсили відкриють новий ТБ канал і там цілодобово показуватимуть, як жіть становіцца лючше, жіть становіцца вєсєлєє.
Ще тратитися на новий канал... Ім на 1+1 будуть показувати як клоун когось розпікає, а все інше вони довидумують самі.
   
і гітлера.. і хуйло,

Паднялі страну скалєн.
.    Дурак, вы, батенька. Учи историю, бездельник.
   
кілометр дороги в Польщі коштує~ 39 000 000 злотих * 7=273 000 000 грн https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/drogi/ile-kosztuje-kilometr-drogi--63996.html

Це ціна автобану. В нас такі не скоро почнуть будувати.
   
Re: У Зеленського втричі дешевші дороги ніж треба – Омелян

Ще тратитися на новий канал... Ім на 1+1 будуть показувати як клоун когось розпікає, а все інше вони довидумують самі.

1+1 - це ресурс Бєні, і він прекрасно знає, що з маленького Вовки може вирости велике Хуйло з відповідними наслідками для самого Бєні.
   
Re: У Зеленського втричі дешевші дороги ніж треба – Омелян

+==============================================+
У ціні Омеляна закладено 2/3 корупційної складової.
Якщо її прибрати - то і буде більш-менш реальна вартість.

Кон-геніально!
Ще й тобі з Людасом на хліб з маслом залишиться.
   
Кон-геніально!
Ще й тобі з Людасом на хліб з маслом залишиться.
.    Это только в том случае, если чиновники начнут строить дороги.
   
Це ціна автобану. В нас такі не скоро почнуть будувати.

Полякі у нас ремонтують дороги за польський кредит, ціни контролює польський мінфін

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-31-001069-a

Ціна 500 тис.євро за 1 км.

Останнє редагування: 20 липня 2019 12:38:38 від Agni
   
надо цену поднять на горючку в 1,5 раза
   
Не, guys, указ - своевременный: к сентябрю будет премьер, он пока то да се, в декабре - марте строить дороги - самое то.
   
Те саме в  дебіла Зе про $4000  з/п вчителям
От бля..  попало зілячко тупіше ПроФФесора шапошних справ
Україна  поплаче від кретина!
+====================================================+
Україна ВЖЕ наплакалася від шоколадного мародера.
Тому і турнула його під дупу! А потрошки досі цього не розуміють!
   
Спробую пояснити. Якщо ти робиш якусь річь універсальною вона дорога. Німецький інженер далеко на розумний. Як казав Макіавелі і як є насправді, людей які вміють вторити знання дуже мало і якщо людина гарний Архітектор у певній сфері, то їх буде 10 чоловік у тій сфері на весь світ. Це може бути і Япошка і Українець і Росіянин і Німець. Це реальність. Ці люди коштують дорого і на розхват. Навряд ми собі можемо їх дозволити. В нас буде середнього рівня інженер, такий самий як у нас... Не такий вже і низький рівень середній у нас як багатьом здається низьким. Проблема середнього рівня інженерів в тому що вони знають універсальні рішення. А такі рішення завжди дорогі, ніша інженери їх теж знають і саме через те що дорогі не використовують. Замкнуте коло. Мало того траса Одесаська показала, що в нас не працюють і універсальні рішення. Отже нам потрібна людина яка буде для кожного регіоно розробляти свої ефективні рішення, щоб не було дорого...

Яб таке міг робити сформулювати технічне завдання і розробити... Мало того що специфіку враховувати треба місцевості, так треба враховувати коли розробляєш тех процеси і програму специфіку людей наших, те що інколи плутають з менталітетом, а німець це ніяк не догадається на що здатні наші люди... І часто в процесі розробки законодавства норма і таке інше прийдеться все підкориктоувати.

Але кому це потрібно?
.    Да, дорого. Как чёрный квадрат Малевича. А через дорогу тебе сделают то же самое, но в несколько раз дешевле.
   
ассоциция признана fidic, значит выполнила все требования для членства, и Зеленский, как и КМУ считает данную федерацию авторитетной организацией, а федерация это как раз и есть объединение членов, коими в том числе "подряд" является.
Есть такая постанова https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1065-2016-%D0%BF/
 немножко от 2016го года, за два года до исторического Указа Президента Зеленского
 В ней прописано определение
інженер-консультант - суб’єкт господарювання, який надає дорожні консультаційні послуги з урахуванням умов, визначених у контрактах міжнародної федерації інженерів-консультантів FIDIC, або із залученням спеціалістів, що мають виданий відповідно до законодавства кваліфікаційний сертифікат для здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг загального користування;
данная постанова прописывает право на залучення такого консультанта, т.е. создает правовые основания для использования бюджетных средств на такие услуги.
5. Для здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг загального користування та розроблення вимог і рекомендацій щодо вдосконалення організаційних і технологічних підходів до виконання дорожніх робіт замовник має право залучати інженера-консультанта. У разі залучення замовником інженера-консультанта закупівлі дорожніх консультаційних послуг проводяться відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
далее постанова прописывает обязательства, права и ответственность таких консультантов.


 В историческом Указе предлагается обязать все работы проводит с привлечением таких консультантов.
в) встановлення обов’язку для замовників будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг залучати на конкурсних засадах незалежного інженера-консультанта у сфері дорожнього будівництва (FIDIC) на етапах закупівель, виконання робіт, гарантійного обслуговування;
но тут возникает один момент, достаточно ли таких консультантов для всех договоров. Можно махнуть шашкой, заявить "стройся", и получить остановку по ремонту дорог, потому что качественно и ответственно выполняющих свои обязанности соответствующих специалистов нет, или даже формально соответствующим таким требованиям. Но если та постанова КМУ дала свои результаты, и таких специалистов достаточно, то почему бы и не запустить механизм обязательного найма таковых. Возможно что-то Зеленский знает, а возможно работа Омеляна, в том числе, позволяет такую процедуру запустить. Вопрос "благодаря кому" министру который это продавил два года назад, или Президенту, который понял, что можно это выдать за свою инициативу?

Как-то пофик, чья инициатива. У нас дороги разделены на зоны ответственности между центральной властью и местной. Возьмём ту же Смелу. Как мера заставить выполнять этот указ? Автодор сам отказывается работать с нашим мером. Без отката не заходят. Поэтому и дороги соответствующие. И чем хуже дорога и ее ремонт,  тем лучше меру.
   
Яких , блат, 24 тис км? Звідки той довбень 24 тис км взяв? Він що , з кожного Затемного до кожного  Підгірного АВТОМАГІСТРАЛЬ будуватиме?
  Основних автомагістралей державного значення добре якщо 5000 км  набереться.
Гм, а ви наприклад вкурсі що дорогі у містах (навіть києвські) державного значення не мають?
   
Как-то пофик, чья инициатива. У нас дороги разделены на зоны ответственности между центральной властью и местной. Возьмём ту же Смелу. Как мера заставить выполнять этот указ? Автодор сам отказывается работать с нашим мером. Без отката не заходят. Поэтому и дороги соответствующие. И чем хуже дорога и ее ремонт,  тем лучше меру.

Звісно, "указом справедливим" (с).
По іншому ніяк не заставиш мера.  :X

   
Гм, а ви наприклад вкурсі що дорогі у містах (навіть києвські) державного значення не мають?
.     Мають.  Те, которые проходят через город.
   
Вже всі люди,  котрі мають якийсь стосунок до доріг,  ріжуть з нього.

Але ж там є купа людей,  котрі мали б йому радити щось,  і ніхто не помітив зашквар?
   
Дороги,улучшайтесь:раз-два!
   
Вже всі люди,  котрі мають якийсь стосунок до доріг,  ріжуть з нього.

Але ж там є купа людей,  котрі мали б йому радити щось,  і ніхто не помітив зашквар?
.    Да там зашквар только в том, что в Украине есть президент и премьер. Не было б премьера, президенту самому пришлось бы делать то, что он написал премьеру, и небыло б никакого указа.
   
Дороги,улучшайтесь:раз-два!
.    А там не написано: премьер, улучшай дороги?
   
Констультант ФІДІК це щось накшталт нашої експертизи+технагляд в одному флаконі. Договори ФІДІК це не стільки консультант нагляду, а уніфікація вимог до будівництва і контролю за ним. І взагалі за всіма контрактами де всесвітній банк або ЄБРР виступають кредиторами використовуються договори ФІДІК
   
.     Мають.  Те, которые проходят через город.
Де?

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2019-%D0%BF#n9
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія