Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: DFMB від 31 жовтня 2019 10:13:26
-
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=67226
«28. Тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу»:
ставки податків для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу визначаються за формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигун;
-
что за мода кидать текст даже без попытки его анализа, а?
-
гы гы .. а потом?
-
бляяя
качетсво законов от зеленушек:
раз:
«28. Тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу»:
ставки податків для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу визначаються за формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигун;
два:
- Кабінету Міністрів України:
1) у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
сцуко - ну как так можно закон писать? 2я фуйня полностью нивелирует 1ю фуйню :lol:
-
...
-
что за мода кидать текст даже без попытки его анализа, а?
аналіз є у порівняльній таблиці у посилання
-
ПДВ буде нараховуватись на вартість автомобіля
а не на всі попередні платежі
-
пільги для ветеранів АТО, інвалідів, багатодітні сім’ї
-
только я не понял - они из
Стаття 215. Підакцизні товари та ставки податку
выкинули все авто.. надо старый полный закон смотреть что это значит
-
20 ПДВ + 10 Мито + військовий збір + Песійний :gigi:
-
180 днів дають на остаточне розмитнення блях, після прийняття закону - потім штрафи на всіх і неіпьоть
-
Комуняки недобиті...
-
180 днів дають на остаточне розмитнення блях, після прийняття закону - потім штрафи на всіх і неіпьоть
они из
Стаття 215. Підакцизні товари та ставки податку
215.1. До підакцизних товарів належать:
выбросили все авто и мото
это значит что на них теперь акциз не действует???
-
а потом получается остаются такие же акцизы как и счас
так что зеленушки сбросили растаможку только бляхарям оставшимся. а всем остальным - дулю :D
це якраз закон для всіх :gigi:
-
180 днів дають на остаточне розмитнення блях, після прийняття закону - потім штрафи на всіх і неіпьоть
они из
Стаття 215. Підакцизні товари та ставки податку
215.1. До підакцизних товарів належать:
выбросили все авто и мото
это значит что на них теперь акциз не действует???
да, акциз зняли взагалі нахер, а нашо він потріьбно ?
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
-
Ну чим погано? АЄС недарма була задоволена.
-
да - они на постоянно хотят снять акциз с авто B-)
ну хоть что-то хорошее от зеленушек
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ню-ню, Гетьмана критикуєш, га? :weep: :weep: :weep:
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ню-ню, Гетьмана критикуєш, га? :weep: :weep: :weep:
ту курву Мужаніну тре підвісити з Петром напару за 5ть років єбанацтва
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ню-ню, Гетьмана критикуєш, га? :weep: :weep: :weep:
ту курву Мужаніну тре підвісити з Петром напару за 5ть років єбанацтва
они рынок ради автоимпортеров закрывали
интересно что счас автоимпортер ы - утрутся?
-
Знову тимчасово. Чергова профанація.
-
Ню-ню, Гетьмана критикуєш, га? :weep: :weep: :weep:
ту курву Мужаніну тре підвісити з Петром напару за 5ть років єбанацтва
они рынок ради автоимпортеров закрывали
интересно что счас автоимпортер ы - утрутся?
Та які автоімпортери, ті просто користалися ситуацією. Заради себе любих закривали, щоб можна було викруткове виробництво в суперпрофітах тримати.
-
ту курву Мужаніну тре підвісити з Петром напару за 5ть років єбанацтва
они рынок ради автоимпортеров закрывали
интересно что счас автоимпортер ы - утрутся?
Та які автоімпортери, ті просто користалися ситуацією. Заради себе любих закривали, щоб можна було викруткове виробництво в суперпрофітах тримати.
В нас не було майже виробництва в 2014-18
-
Знову тимчасово. Чергова профанація.
акциз на постоянно снимают.. так что - гуд
-
его еще и принять должны сначала.. пока это законопроект
-
его еще и принять должны сначала.. пока это законопроект
Гетьманцев сказав шо затримувати цього не буде
+ буде просити ПМ шоб інші міністрерства надали відповіді у прискореному режимі
-
Знову тимчасовоЗнову тимчасовоЗнову тимчасово. Чергова профанація.
:facepalm1:
-
ПДВ буде нараховуватись на вартість автомобіля
а не на всі попередні платежі
аплодую стоячи (tu)
бо то шо було - ПДВ на вартість+мито+акциз то був "податок на митні платежі у тому числі "
-
Знову тимчасово. Чергова профанація.
акциз на постоянно снимают.. так что - гуд
акциз фіксують а не знімають (P)
-
ту курву Мужаніну тре підвісити з Петром напару за 5ть років єбанацтва
они рынок ради автоимпортеров закрывали
интересно что счас автоимпортер ы - утрутся?
Та які автоімпортери, ті просто користалися ситуацією. Заради себе любих закривали, щоб можна було викруткове виробництво в суперпрофітах тримати.
автоімпортерам такий закон вигідний також.
ПДВ піде тільки з вартості авто.
Ціни на нові машини дещо знизяться...
-
Знову тимчасово. Чергова профанація.
акциз на постоянно снимают.. так что - гуд
акциз фіксують а не знімають (P)
это как?
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.
Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.
Готовий до того?
І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди прийдуть екопобори.
Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
-
что-то не понял - в пояснительной записке
з 1 січня 2021 року, в рамках виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом (стаття 353 Угоди та Додаток ХХVІІІ до глави 4 «Оподаткування» розділу V «Економічне і галузеве співробітництво»), виключення з переліку підакцизних товарів «автомобілів легкових, кузовів до них, причепів та напівпричепів, мотоциклів, транспортних засобів, призначених для перевезення 10 осіб i більше, транспортних засобів для перевезення вантажів».
-
акциз на постоянно снимают.. так что - гуд
акциз фіксують а не знімають (P)
это как?
акциз збільшувався із віком авто.
зара має бути фіксована ставка акцизу незалежно від віку автомобіля.
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.
Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.
Готовий до того?
І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди прийдуть екопобори.
Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
тьфу.. а по украине ездить не надо?
если ты только по городу катаешься от дома за пивом и назад - все остальные тоже только так делают?
-
3-2. Дія статей 1 і 2 цього Закону не поширюється на транспортні засоби, які ввозяться на митну територію України тимчасово, з метою транзиту та при переселенні громадян на постійне місце проживання до України, а також на:
автомобілі швидкої медичної допомоги, транспортні засоби спеціального призначення - пересувні медичні клініки, що ввозяться з метою вільного обігу та класифікуються за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД (584б-18): 8703 23 19 10, 8703 23 19 30, 8703 23 90 11, 8703 23 90 13, 8703 23 90 31, 8703 23 90 33, 8703 24 10 00, 8703 24 90 10, 8703 24 90 30, 8703 32 19 00, 8703 32 90 10, 8703 32 90 30, 8703 33 19 00, 8703 33 90 10, 8703 33 90 30, 8705 90 80 90 якщо замовником (отримувачем) такої продукції є держава;
автомобілі пожежні, що ввозяться з метою вільного обігу та класифікуються за кодами 8705 30 00 10 та 8705 30 00 90 згідно з УКТ ЗЕД (584б-18) якщо замовником (отримувачем) такої продукції є держава;
транспортні засоби, що використовувалися понад 30 років, або належать до предметів колекціонування або антикваріату;
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
тобто в Європі їздити на автомобілі за 1000-2000-3000 Євро то правильно. Мільйони таких машин є і вони навіть у Швейцарії їздять.
а у Львові то сука взападло вже на такому кориті на базар їздити ? чи де твоя логіка ???
-
так блін, сервіси будуть процвітати...
усі а втобізнес панове - нова кормуха і галузь з потенціалом для зростання...
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
тобто в Європі їздити на автомобілі за 1000-2000-3000 Євро то правильно. Мільйони таких машин є і вони навіть у Швейцарії їздять.
а у Львові то сука взападло вже на такому кориті на базар їздити ? чи де твоя логіка ???
та то ж европеец. вища истота. йому можно
-
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
на трасах легковиків нема зовсім - в україні бензин в 10 раз коштовніший чим в австрії. В містах треба робити платні стоянки і платний в'їзд в місто і в центр.
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.
Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.
Готовий до того?
І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди прийдуть екопобори.
Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
коли дійдем до рівня авто на рило як в Європі, тоді будем піднімати питання про обмеження їздити містом
а так деякі країни у Європі по площі як наші Області, ви мислите виключно в межах - везти сраку на базар
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.
Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.
Готовий до того?
І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди прийдуть екопобори.
Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
що це за гівно ти тут наваяв?!
по європі купа народу їздить на столітніх драндулєтах
-
акциз фіксують а не знімають (P)
это как?
акциз збільшувався із віком авто.
зара має бути фіксована ставка акцизу незалежно від віку автомобіля.
вам ж формулу привели, вік прибрали нафіг
-
Це всього навсього проект закону, його ще десятки разів змінять
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.
Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.
Готовий до того?
І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди прийдуть екопобори.
Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
що це за гівно ти тут наваяв?!
по європі купа народу їздить на столітніх драндулєтах
Біла людина дала мудрості відсталим папуасам.
Нєблагадарниє скати! (с)
-
Проект
вноситься народним депутатом України
Ковальовим О.І.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
І. Внести до Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 13-17, ст. 112) такі зміни:
1. У пункті 14.1 статті 14 підпункт 14.1.96 виключити.
2. Підпункт 212.1.14 пункту 212.1 статті 212 виключити.
3. Підпункти 213.1.11 пункту 213.1, 213.3.1 та 213.3.14 пункту 213.3 статті 213 виключити.
4. У пункті 214.4 статті 214 слова «об'єму циліндрів двигуна автомобіля» виключити.
5. у статті 215:
1) абзац п'ятий пункту 215.1 виключити;
2) у пункті 215.3 підпункти 215.3.5, 215.3.51, 215.3.52, 215.3.6 - 215.3.8 виключити.
6. Пункт 216.11 статті 216 виключити.
7. Підпункт 222.2.4 пункту 222.2 статті 222 виключити.
8. Підрозділі 5 розділу XX «Перехідні положення» доповнити пунктом такого змісту:
«28. Тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу»:
ставки податків для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу визначаються за формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигун;
призупиняється дія абзацу третього підпункту 215.3.52 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу.
Норми цього пункту поширюються на транспортні засоби, що ввезені на митну територію України до дня набрання чинності Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу».
-
ІІ. Прикінцеві та перехідні положення:
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пункту 1 (щодо виключення підпункту 14.1.96 пункту 14.1 статті 14), пункту 2 (щодо виключення підпункту 212.1.14 пункту 212.1 статті 212), пункту 3 (щодо виключення підпункту 213.1.11 пункту 213.1 статті 213), пункту 4 (щодо внесення змін до пункту 214.4 статті 214), пункту 5 (щодо виключення абзацу п'ятого пункту 215.1 та підпунктів 215.3.5, 215.3.51, 215.3.52, 215.3.6 - 215.3.8 статті 215) та пункту 6 (щодо виключення пункту 216.11 статті 216), пункту 7 (щодо виключення підпункту 222.2.4 пункту 222.2 статті 222) розділу I та пункту 2 розділу II цього Закону, які набирають чинності з 1 січня 2021 року.
2. Внести до статті 3-2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» (Відомості Верховної Ради України 2005 р., № 34, стаття 435 із наступними змінами) такі зміни:
абзац другій та третій викласти в такій редакції:
«автомобілі швидкої медичної допомоги, транспортні засоби спеціального призначення - пересувні медичні клініки, що ввозяться з метою вільного обігу та класифікуються за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД (584б-18): 8703 23 19 10, 8703 23 19 30, 8703 23 90 11, 8703 23 90 13, 8703 23 90 31, 8703 23 90 33, 8703 24 10 00, 8703 24 90 10, 8703 24 90 30, 8703 32 19 00, 8703 32 90 10, 8703 32 90 30, 8703 33 19 00, 8703 33 90 10, 8703 33 90 30, 8705 90 80 90 якщо замовником (отримувачем) такої продукції є держава;
автомобілі пожежні, що ввозяться з метою вільного обігу та класифікуються за кодами 8705 30 00 10 та 8705 30 00 90 згідно з УКТ ЗЕД (584б-18) якщо замовником (отримувачем) такої продукції є держава»;
після абзацу третього доповнити новим абзацем такого змісту:
«транспортні засоби, що використовувалися понад 30 років, або належать до предметів колекціонування або антикваріату».
У зв'язку з цим абзац четвертій вважати відповідно п’ятим.
3. Тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу» зупинити дію статей 2, 2-1 та 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» (Відомості Верховної Ради України 2005 р., № 34, стаття 435 із наступними змінами).
4. Кабінету Міністрів України:
1) у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
2) до 01.03.2020 року розробити та внести на розгляд Верховної Ради України законопроект щодо уніфікації з 01.01.2021 року відповідно до законодавства ЄС переліку товарів споживання чи використання яких підлягає оподаткуванню акцизними зборами, зокрема включення до переліку підакцизних товарів, що використовуються як паливо для транспортних засобів або як добавка (наповнювач) до палива, за кодами згідно з УКТ ЗЕД: 1507-1518, 2701-2702, 2704-2709 та 2711-2715.
Голова Верховної Ради Д.Разумков
-
Дивно, чого ви на лемберга взялися
Він лише описав процес знімання грошей
Раніше брали лише на митниці і акзицом з пального
Тепер буле додатково
То
Екологічний збір
Платний в'їзд в центр
Дорога парковка
І т д
Тіки заплатимо всі разом
А не лише хто імпортує
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.
Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.
Готовий до того?
І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди прийдуть екопобори.
Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
тьфу.. а по украине ездить не надо?
если ты только по городу катаешься от дома за пивом и назад - все остальные тоже только так делают?
Що запитати хотів?
???
Теорія:
Обмеження на ріст парку авто особливо при відсутності в краіні автомілебудування досягається високими митами при ввезенні (китай ізр) в єу (данія норг австрія ) або поборами постійними (еко на потужність і тд.)
В інакший спосіб ріст перевищує можливість особливо якщо столиця відноситься до мегаполісів ( хай і початкових як Киів)
Наука урбаністика каже що чим більше доріг тим більше машин.
А Киів чи Львів пропускну спроможність доріг по місту ніяк не підніме.
Щоб ви мери не придумували.
Киів має зараз 320 авто на тисячу. З доіздом 350
Околиці Киів 50км радіус має всього 250. То трохи вище середньоукраінськог о.
Шрот за тисячу баксів вартості легко піднімає ту цифру вдвічі.
В тому і є проблема росту яку прийдеться обмежувати через побори постійні.
Тобто ті хто оплатив мита обмежувальні на ввезенні оплатить іх ще раз через побори які введуть незалежно від бажання зе чи ме чи пе.
Почитай сучасних урбаністів про приватний автотранспорт і трохи втикнеш ту тему..
-
Ну і екології п..ц
І так за старими бляхами дизелями але не можна їхати
Цей шрот в ЄС заборонено експлуатувати без сталевого фільтра
А в нас - вирізав + чіп тюнінг
-
Дивно, чого ви на лемберга взялися
Він лише описав процес знімання грошей
Раніше брали лише на митниці і акзицом з пального
Тепер буле додатково
То
Екологічний збір
Платний в'їзд в центр
Дорога парковка
І т д
Тіки заплатимо всі разом
А не лише хто імпортує
Ну буде, і що. Ти ще про техогляд для цих корит згадай.
-
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.
Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.
Готовий до того?
І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди прийдуть екопобори.
Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
тьфу.. а по украине ездить не надо?
если ты только по городу катаешься от дома за пивом и назад - все остальные тоже только так делают?
Що запитати хотів?
???
Теорія:
...
Почитай сучасних урбаністів про приватний автотранспорт і трохи втикнеш ту тему..
украине до той теории еще п..ть и п..ь.. тут парк авто 30-20 летний фуй знает сколько и автивок на семью сильно меньше чем в вашей австрии
и территория такая что по ней кататься и кататься
пока тут плотность машин повысится - новая революция в авто и транспорте случится
-
Ну і екології п..ц
І так за старими бляхами дизелями але не можна їхати
Цей шрот в ЄС заборонено експлуатувати без сталевого фільтра
А в нас - вирізав + чіп тюнінг
багаті можуть пересісти на електро кари урівняються з шротом :laugh:
-
Почитай сучасних урбаністів про приватний автотранспорт і трохи втикнеш ту тему..
урбаніздів розвішувати поруч з пєтьом і южаніною. шо не урбанізд - то кончєний дебіл. ше лишилось троха, аби ондрійка нашого панамера прокотити і ту всю кодлу вигнвати кхуям на заробітки в польщу. за пять років заткали місто повністю.
-
Киів має зараз 320 авто на тисячу.
Здається останні цифри калуть про 400+
-
Дивно, чого ви на лемберга взялися
Він лише описав процес знімання грошей
Раніше брали лише на митниці і акзицом з пального
Тепер буле додатково
То
Екологічний збір
Платний в'їзд в центр
Дорога парковка
І т д
Тіки заплатимо всі разом
А не лише хто імпортує
Ну буде, і що. Ти ще про техогляд для цих корит згадай.
Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
-
Дивно, чого ви на лемберга взялися
Він лише описав процес знімання грошей
Раніше брали лише на митниці і акзицом з пального
Тепер буле додатково
То
Екологічний збір
Платний в'їзд в центр
Дорога парковка
І т д
Тіки заплатимо всі разом
А не лише хто імпортує
Ну буде, і що. Ти ще про техогляд для цих корит згадай.
Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
і скільки будуть їздити ті ридвани яким 20 рокі ? ну ше років з 10 ?
той шрот в основному буде по селам стояти
-
20 років дегенератів акцизом захищали
а кончені ублюдки навіть дизайн фари змінити не змогли на йопаному лайносі
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.
Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.
Готовий до того?
І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди прийдуть екопобори.
Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
що це за гівно ти тут наваяв?!
по європі купа народу їздить на столітніх драндулєтах
То гівно яке ти жерти будеш скоро.
Драндулєт на щорічних прюфунгах то не біда.
Обмежувальні заходи.
От туди дивися.
Тут 0.5 євро за кіловат дає на фв поло в рік 300є податків а не штуку як я оплачую за єшку
Маю два паркомісця і міг би купити ще тачку чи дві але пуркуа то робити.
Щоб таскати на техогляд і вінєтки лишні платити чи страхівку чи побори?
Немає сенсу другу третю мати.
Дорого.
В Украіні то безоплатно.
Можна і три і пять якщо не платиш постійних поборів.
В Украіні дві авто особисті і на фірмі мені не тиснуть мені на мозги.
Платив би в Украіні щороку як тут по штуці євро може б і продав.
Отже лайно ви самі собі готуєте.
Але пох
РРО так РРО
Побори так побори
)))
Вовка іпаш
-
Дивно, чого ви на лемберга взялися
Він лише описав процес знімання грошей
Раніше брали лише на митниці і акзицом з пального
Тепер буле додатково
То
Екологічний збір
Платний в'їзд в центр
Дорога парковка
І т д
Тіки заплатимо всі разом
А не лише хто імпортує
Ну буде, і що. Ти ще про техогляд для цих корит згадай.
Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
навіть вирізані кати на машинах після 2000р - це євро-2. не знаєш - то не пісти
-
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
ипать, кроме как в киеве и во львове - жизни нет :facepalm1: ездить не нада
-
Ну буде, і що. Ти ще про техогляд для цих корит згадай.
Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
і скільки будуть їздити ті ридвани яким 20 рокі ? ну ше років з 10 ?
той шрот в основному буде по селам стояти
15 річний дизель ауді з вирізаним сажевиком легко пройде ще 100-150 тис
Тікм це євро 0 ( а то і шкідливіше)
І лишати ми будемо цим
+ В ЄС старі дизелі масово скидають
-
Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
і скільки будуть їздити ті ридвани яким 20 рокі ? ну ше років з 10 ?
той шрот в основному буде по селам стояти
15 річний дизель ауді з вирізаним сажевиком легко пройде ще 100-150 тис
Тікм це євро 0 ( а то і шкідливіше)
а за такое надо п..ть
-
Ну буде, і що. Ти ще про техогляд для цих корит згадай.
Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
навіть вирізані кати на машинах після 2000р - це євро-2. не знаєш - то не пісти
Формально хіба
А по факту страшна річ де мала прямо вилітає без фільтрації
Як на старих камазах
-
пільги для ветеранів АТО, інвалідів, багатодітні сім’ї
Даешь льготы ка на Кубе ! (td)
-
хорошо что в украине ремонт автивок дешевый
-
Той то буде розводняк на гроші
+, ліпше передати ТО страхівникам, а вже страхова, виходячи із наявності та результатів ТО розраховує відповідний розмір страхових внесків.
-
Хаоявщики евробляхари , которые нарушали закон должны быть наказаны ! Я заплатил налоги когда покупал авто 4 литра , кто сне вернет деньги , кто вернет деньги кто недавно растаможил евробляхи , получается все мы лохи ?
-
Хаоявщики евробляхари , которые нарушали закон должны быть наказаны ! Я заплатил налоги когда покупал авто 4 литра , кто сне вернет деньги , кто вернет деньги кто недавно растаможил евробляхи , получается все мы лохи ?
да :D
-
Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
навіть вирізані кати на машинах після 2000р - це євро-2. не знаєш - то не пісти
Формально хіба
А по факту страшна річ де мала прямо вилітає без фільтрації
Як на старих камазах
я про бензин. а між євро 2 ш євро чотири там різниця в сотих відсотка. Більше грети тундкр-хфуюндер-берг на каналах! Більше трешу в головах.
Скажу навіть так - в швейцаріі особисто виділисмо і гольфи другі і пасати б3 та інші блєхи тоі епохи. а от ті вже на екології завернуті шописец. І най то пан з австріі не пистить тут багато, середній вік авто в європі десь років 10
-
Киів має зараз 320 авто на тисячу.
Здається останні цифри калуть про 400+
Автоцентр давав за 2018р 350
Певно тепер більше.
Точно Більше вже ніж Відень-центр
Тут доходило до 650 тепер 320центр і 450 околиці.
Як буде в Уа?
Шрот по штуці півтори за машину ніхто не рахуватиме.
Але пхатися в Киів будуть.
То ніша студеів бідних хохлобазарників виборців Зе і нажаль бидляка яке часто поперек дороги іздить.
Не кидаю відео але коли в 90х та проблема стала і тут іздили як в Стамбулі.
Хоче ментальність альпійців на порядок вища.
То були нерви.
Тепер притисли і одна бидляча срака в авто то рідкість.
Всі по громадському транспорту розлізлися назад.
На авто більш менш хто має бабки на пасивне утримування. 300-500є в місяць ( страхівки постійне паркування податки техогляд вінєтки на автобан плюс разові паркування)
А студеі на роверах максимум.
-
Хаоявщики евробляхари , которые нарушали закон должны быть наказаны ! Я заплатил налоги когда покупал авто 4 литра , кто сне вернет деньги , кто вернет деньги кто недавно растаможил евробляхи , получается все мы лохи ?
наказать пєдорасов каторие купілі доллар па 8
пачіму я шас покупаю па 25 :X
-
при таких пробках как уже в киеве в центре - на авто там кататься нет смысла..
на метро и авто у метро. по теплому времени - 2х колесные
-
при таких пробках как уже в киеве в центре - на авто там кататься нет смысла..
на метро и авто у метро. по теплому времени - 2х колесные
на одному Львові і Києві Україна не зійшлась
-
навіть вирізані кати на машинах після 2000р - це євро-2. не знаєш - то не пісти
Формально хіба
А по факту страшна річ де мала прямо вилітає без фільтрації
Як на старих камазах
я про бензин. а між євро 2 ш євро чотири там різниця в сотих відсотка. Більше грети тундкр-хфуюндер-берг на каналах! Більше трешу в головах.
Скажу навіть так - в швейцаріі особисто виділисмо і гольфи другі і пасати б3 та інші блєхи тоі епохи. а от ті вже на екології завернуті шописец. І най то пан з австріі не пистить тут багато, середній вік авто в європі десь років 10
До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху
Вова іпаш
))
-
Формально хіба
А по факту страшна річ де мала прямо вилітає без фільтрації
Як на старих камазах
я про бензин. а між євро 2 ш євро чотири там різниця в сотих відсотка. Більше грети тундкр-хфуюндер-берг на каналах! Більше трешу в головах.
Скажу навіть так - в швейцаріі особисто виділисмо і гольфи другі і пасати б3 та інші блєхи тоі епохи. а от ті вже на екології завернуті шописец. І най то пан з австріі не пистить тут багато, середній вік авто в європі десь років 10
До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху
Вова іпаш
))
тобто власне авто могли мати тільки білі гаспада, шоб по чентру Львова розсікати
розумієш тут забирають вибір - між тим чи мені туда Їхати і чи взагалі можу бути мобільним хоть куда небудь
-
Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
тобто в Європі їздити на автомобілі за 1000-2000-3000 Євро то правильно. Мільйони таких машин є і вони навіть у Швейцарії їздять.
а у Львові то сука взападло вже на такому кориті на базар їздити ? чи де твоя логіка ???
та то ж европеец. вища истота. йому можно
:D
-
Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
і скільки будуть їздити ті ридвани яким 20 рокі ? ну ше років з 10 ?
той шрот в основному буде по селам стояти
15 річний дизель ауді з вирізаним сажевиком легко пройде ще 100-150 тис
Тікм це євро 0 ( а то і шкідливіше)
І лишати ми будемо цим
+ В ЄС старі дизелі масово скидають
сажеві пішли після 2010 року.
а без сажевого цей дизель Євро4.
-
З дизелями проблема є в повний ріст. Якщо за бензиновою бляхою якось їхати ще можна (поки кільця на поршнях цілі), то за багатьма дизельними бляхами світу божого не видно.
-
Формально хіба
А по факту страшна річ де мала прямо вилітає без фільтрації
Як на старих камазах
я про бензин. а між євро 2 ш євро чотири там різниця в сотих відсотка. Більше грети тундкр-хфуюндер-берг на каналах! Більше трешу в головах.
Скажу навіть так - в швейцаріі особисто виділисмо і гольфи другі і пасати б3 та інші блєхи тоі епохи. а от ті вже на екології завернуті шописец. І най то пан з австріі не пистить тут багато, середній вік авто в європі десь років 10
До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху
Вова іпаш
))
Чорновола можна було б, і дуже просто. Але в нас панамер-урбанізд на всю голову.
А по решті - авто має бути тільки і білих гаспод. Всім решта нюхати патняки в петрових богданах
-
З дизелями проблема є в повний ріст. Якщо за бензиновою бляхою якось їхати ще можна (поки кільця на поршнях цілі), то за багатьма дизельними бляхами світу божого не видно.
Вчора їхав за КІА спортейдж року так 2012...
Димів як Камаз...
не машини винні а якість солярки. у нас можна сірку і свинець в солярці по стандартах.
3 річна машина з Німеччини після року їзди на нашій солярці приходить до стану коли сажевий вже вирізають бо він не пропалюється....
і роблять Євро4.
якого ви старих дизельних моторів причепилися ?
-
без сажевого цей дизель Євро4.
Формально так
По іпкму як я писав
Був в мене Рено євро 4 реальний
І я можу 100% сказати що ауді з вирізаним сажевим - нікуя не євро 4
А стращне щось аля євро 0
Щодо бензину там не так критично, бо є газ
І він по екології робить все дуже чистим
Скажімо краще дощволити ввозити бензинові євро 2
А ніж дизеля 10+ років
-
До речі
Сажеві фільтри в ЄС з 2000 року ( пежо почала ставити на дизеля )
Масово десь з 2003
А з 2010 стали обов'язкові
-
я про бензин. а між євро 2 ш євро чотири там різниця в сотих відсотка. Більше грети тундкр-хфуюндер-берг на каналах! Більше трешу в головах.
Скажу навіть так - в швейцаріі особисто виділисмо і гольфи другі і пасати б3 та інші блєхи тоі епохи. а от ті вже на екології завернуті шописец. І най то пан з австріі не пистить тут багато, середній вік авто в європі десь років 10
До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху
Вова іпаш
))
Чорновола можна було б, і дуже просто. Але в нас панамер-урбанізд на всю голову.
А по решті - авто має бути тільки і білих гаспод. Всім решта нюхати патняки в петрових богданах
на Чорновола можуть випиляти центральну зелену зону і ввалити ше по 1 смузі , тоді крайня права буде акурат для громадського :gigi:
-
І я можу 100% сказати що ауді з вирізаним сажевим - нікуя не євро 4
А стращне щось аля євро 0
яке ауді ?
якшо є сажевий то це євро5. -6.
вирізаний сажевий - євро4.
то євро3-4-5 це ті самі двигуни з іншими програмами впорскування і вихлоними очисними системами.
-
До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху
Вова іпаш
))
Чорновола можна було б, і дуже просто. Але в нас панамер-урбанізд на всю голову.
А по решті - авто має бути тільки і білих гаспод. Всім решта нюхати патняки в петрових богданах
на Чорновола можуть випиляти центральну зелену зону і ввалити ше по 1 смузі , тоді крайня права буде акурат для громадського :gigi:
а там походу роблять праву для громадського. аж бомби має бути ніби. залишиться 1 смуга для легкового аж до оперного.
-
До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху
Вова іпаш
))
Чорновола можна було б, і дуже просто. Але в нас панамер-урбанізд на всю голову.
А по решті - авто має бути тільки і білих гаспод. Всім решта нюхати патняки в петрових богданах
на Чорновола можуть випиляти центральну зелену зону і ввалити ше по 1 смузі , тоді крайня права буде акурат для громадського :gigi:
Ти шо, там велодоріжка! Бггг
-
І я можу 100% сказати що ауді з вирізаним сажевим - нікуя не євро 4
А стращне щось аля євро 0
яке ауді ?
якшо є сажевий то це євро5. -6.
вирізаний сажевий - євро4.
то євро3-4-5 це ті самі двигуни з іншими програмами впорскування і вихлоними очисними системами.
ну то виріж сажовий і поїдь пройди техогляд на евро4 в німцях
-
яке ауді ?
якшо є сажевий то це євро5. -6.
вирізаний сажевий - євро4.
Воно ніби так
Але вирізаний та перепрошитий 1.9 фолькса != 1.9 євро 4 оригінальний
А гірше і сильно
Між іншим фолькси сталеві ставлять масово з 2001-2
-
якого ви старих дизельних моторів причепилися ?
Я не до старих, я до кіптлявих.
-
На євро 5 теж вирізають сажеві
Бо "накуя чек енджн"
-
І я можу 100% сказати що ауді з вирізаним сажевим - нікуя не євро 4
А стращне щось аля євро 0
яке ауді ?
якшо є сажевий то це євро5. -6.
вирізаний сажевий - євро4.
то євро3-4-5 це ті самі двигуни з іншими програмами впорскування і вихлоними очисними системами.
ну то виріж сажовий і поїдь пройди техогляд на евро4 в німцях
в німцях його міняють за 700 євро.
ти шо хотів сказати ?
-
На євро 5 теж вирізають сажеві
Бо "накуя чек енджн"
а чек енджін через солярку нашу.
яка ледь відповідає Євро3.
-
На євро 5 теж вирізають сажеві
Бо "накуя чек енджн"
а чек енджін через солярку нашу.
яка ледь відповідає Євро3.
за планом у нас євро6 уже мав бути :lol:
-
яке ауді ?
якшо є сажевий то це євро5. -6.
вирізаний сажевий - євро4.
то євро3-4-5 це ті самі двигуни з іншими програмами впорскування і вихлоними очисними системами.
ну то виріж сажовий і поїдь пройди техогляд на евро4 в німцях
в німцях його міняють за 700 євро.
ти шо хотів сказати ?
мотор без сажового - несправний мотор з точки зору викидів , які перевищують норми евро4 в багато разів точно
-
ну то виріж сажовий і поїдь пройди техогляд на евро4 в німцях
в німцях його міняють за 700 євро.
ти шо хотів сказати ?
мотор без сажового - несправний мотор з точки зору викидів , які перевищують норми евро4 в багато разів точно
євро4 - мотори без сажевого.
євро5- із сажевим.
та вивчіть вже питання народ я не маю часу кожному це доводити.
-
На євро 5 теж вирізають сажеві
Бо "накуя чек енджн"
а чек енджін через солярку нашу.
яка ледь відповідає Євро3.
Не тіки
Ще тому що є термін служби фільтра
200 тис + на трасі
100-150 якщо лише по корках їздити
Але міняти його ніхто не спішить
Бо 700-1000 євро дата тисне
А так - в різати та перепрошитий вмілого 200 баксів
-
На євро 5 теж вирізають сажеві
Бо "накуя чек енджн"
а чек енджін через солярку нашу.
яка ледь відповідає Євро3.
за планом у нас євро6 уже мав бути :lol:
дизеля завезені в 2019 році (нові) - євро6.
євро5 просто не виготовляються виробниками.
-
євро4 - мотори без сажевого.
Ти не правий
Повно дизелів євро 4 з сажевим
Є навіть євро 3 з сажевим
-
На євро 5 теж вирізають сажеві
Бо "накуя чек енджн"
а чек енджін через солярку нашу.
яка ледь відповідає Євро3.
Не тіки
Ще тому що є термін служби фільтра
200 тис + на трасі
100-150 якщо лише по корках їздити
Але міняти його ніхто не спішить
Бо 700-1000 євро дата тисне
А так - в різати та перепрошитий вмілого 200 баксів
ти в темі.
1.5 dci :D
-
євро4 - мотори без сажевого.
Ти не правий
Повно дизелів євро 4 з сажевим
Є навіть євро 3 з сажевим
ну не везли їх до нас. це рідкість для України.
з 2017 навезли сотні тисяч машин з євро 5 під пільговий закон.
-
євро4 - мотори без сажевого.
Ти не правий
Повно дизелів євро 4 з сажевим
Є навіть євро 3 з сажевим
ну не везли їх до нас. це рідкість для України.
з 2017 навезли сотні тисяч машин з євро 5 під пільговий закон.
Щас нам завозять
Повно 15 річних ауді фольксіа
Ауді а4 1.9 з 2994 року ідуть з сажевим
Як і інші авто фолькса
Пежо з 2000 року масово ставив сажеві
І т.д.
Для нас до 2014 року нові авто возили - євро 4
Там не було сажевих
-
Ти не правий
Повно дизелів євро 4 з сажевим
Є навіть євро 3 з сажевим
ну не везли їх до нас. це рідкість для України.
з 2017 навезли сотні тисяч машин з євро 5 під пільговий закон.
Щас нам завозять
Повно 15 річних ауді фольксіа
Ауді а4 1.9 з 2994 року ідуть з сажевим
Як і інші авто фолькса
Пежо з 2000 року масово ставив сажеві
І т.д.
Для нас до 2014 року нові авто возили - євро 4
Там не було сажевих
та то бляхи розмитнені.
я про образи ти про гарбузи.
-
тема скотилась в уг, не обговорення законопроекту, а в стопіцоте обговорення дизельних двигунів і шкода від них
-
По закону
Буле щастя в бляхаріа
Буле п..ц на вулицях великих міст
Буде повернення то
Буде срака екології
Буле дупа з митними надходженнями
Буле дорога парковка в містах
Буле додатковий екологічний чи транспортний збір
Ось такі вангування
-
По закону
Буле щастя в бляхаріа
Буле п..ц на вулицях великих міст
Буде повернення то
Буде срака екології
Буле дупа з митними надходженнями
Буле дорога парковка в містах
Буле додатковий екологічний чи транспортний збір
Ось такі вангування
Не бздо
-
при стоимости автивки в 1500- 3000 баксов она перестает быть средством роскоши, и становится средством передвижения. недешевым, но и не сильно дорогим
-
Средний возраст украинского авто 20 лет
Т.ч. шрот наверное старый и гнилой, но уж никак не хуже того, что мы имеем
-
Хаоявщики евробляхари , которые нарушали закон должны быть наказаны ! Я заплатил налоги когда покупал авто 4 литра , кто сне вернет деньги , кто вернет деньги кто недавно растаможил евробляхи , получается все мы лохи ?
Там зачтётся
-
Буле дорога парковка в містах
і це правильно. Земля в містах коштує дорого. Скільки оренда 20 м2 в центрі Києва?