Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бляхарський законопроект

Re: Бляхарський законопроект

Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
на трасах легковиків нема зовсім - в україні бензин в 10 раз коштовніший чим в австрії. В містах треба робити платні стоянки і платний в'їзд в місто і в центр.
   
Re: Бляхарський законопроект

Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того  буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе  побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.

Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.

Готовий до того?

І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди  прийдуть екопобори.

Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.

коли дійдем до рівня авто на рило як в Європі, тоді будем піднімати питання про обмеження їздити містом

а так деякі країни у Європі по площі як наші Області, ви мислите виключно в межах - везти сраку на базар
   
Re: Бляхарський законопроект
tyv

Ну ж нескладно домислити другий крок якщо авто після штуки євро тут на митниці тільки 300є буде коштувати а не 3кіло як зараз.
Ви ж навезете і собі під сраку і дружині і коханці і своім бляхонащадкам тачки і не нові ж явно.
Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.
З того  буму половина хто вже має колеса буде просити ввести зе  побори як тут.
Еко чи з куба чи кіловата як тут.
3-5кіло гривень в рік буде норм.
Пєнси підтримають.

Тут теж так було в 70-90х росли а коли Відень взяв планку 600авто на тисячу всі офуіли і притисли і тепер до 400авто. центр 300.
Тепер беруть 0.70 з кіловата в місяць і не іпьот іздиш не іздиш. І паркінг 2є година ще і бігай переставляй. Приідь поживи не туристом і відчуєш той кайф.

Готовий до того?

І маланєц то зробить.
Можеш не сумніватися.
Рік по тому як шротом ви себе завалите.
Як і техогляди  прийдуть екопобори.

Курва що ж ви не можете прорахувати наперед трохи.
Двічі ж заплатять ті хто вже розмитнився.
І другий раз безтерміново через побори поки шрот на реєстпаціі висітиме.
ХЗ чим ви думаєте.
що це за гівно ти тут наваяв?!
по європі купа народу їздить на столітніх драндулєтах
   
Re: Бляхарський законопроект

акциз збільшувався із віком авто.
зара має бути фіксована ставка акцизу незалежно від віку автомобіля.

вам ж формулу привели, вік прибрали нафіг

   
Re: Бляхарський законопроект
tyv

Це всього навсього проект закону, його ще десятки разів змінять
   
Re: Бляхарський законопроект

що це за гівно ти тут наваяв?!
по європі купа народу їздить на столітніх драндулєтах

Біла людина дала мудрості відсталим папуасам.
Нєблагадарниє скати! (с)
   
Re: Бляхарський законопроект
tyv

Проект
вноситься народним депутатом України
Ковальовим О.І.

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу

Верховна Рада України  п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 13-17, ст. 112) такі зміни:
1. У пункті 14.1 статті 14 підпункт 14.1.96 виключити.
2. Підпункт 212.1.14 пункту 212.1 статті 212 виключити.
3. Підпункти 213.1.11 пункту 213.1, 213.3.1 та 213.3.14 пункту 213.3 статті 213 виключити.
4. У пункті 214.4 статті 214 слова «об'єму циліндрів двигуна автомобіля» виключити.
5. у статті 215:
1) абзац п'ятий пункту 215.1 виключити;
2) у пункті 215.3 підпункти 215.3.5, 215.3.51, 215.3.52, 215.3.6 - 215.3.8  виключити.
6. Пункт 216.11 статті 216 виключити.
7. Підпункт 222.2.4 пункту 222.2 статті 222 виключити.
8. Підрозділі 5 розділу XX «Перехідні положення» доповнити пунктом такого змісту:
«28. Тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу»:
ставки податків для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу визначаються за формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигун;
призупиняється дія абзацу третього підпункту 215.3.52 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу.
Норми цього пункту поширюються на транспортні засоби, що ввезені на митну територію України до дня набрання чинності Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу».
   
Re: Бляхарський законопроект
tyv

ІІ. Прикінцеві та перехідні положення:
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пункту 1 (щодо виключення підпункту 14.1.96 пункту 14.1 статті 14), пункту 2 (щодо виключення підпункту 212.1.14 пункту 212.1 статті 212), пункту 3 (щодо виключення підпункту 213.1.11 пункту 213.1 статті 213), пункту 4 (щодо внесення змін до пункту 214.4 статті 214), пункту 5 (щодо виключення абзацу п'ятого пункту 215.1 та підпунктів 215.3.5, 215.3.51, 215.3.52, 215.3.6 - 215.3.8 статті 215) та пункту 6 (щодо виключення пункту 216.11 статті 216), пункту 7 (щодо виключення підпункту 222.2.4 пункту 222.2 статті 222) розділу I та пункту 2 розділу II цього Закону, які набирають чинності з 1 січня 2021 року.
2. Внести до статті 3-2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» (Відомості Верховної Ради України 2005 р., № 34, стаття 435 із наступними змінами) такі зміни:
абзац другій та третій викласти в такій редакції:
«автомобілі швидкої медичної допомоги, транспортні засоби спеціального призначення - пересувні медичні клініки, що ввозяться з метою вільного обігу та класифікуються за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД (584б-18): 8703 23 19 10, 8703 23 19 30, 8703 23 90 11, 8703 23 90 13, 8703 23 90 31, 8703 23 90 33, 8703 24 10 00, 8703 24 90 10, 8703 24 90 30, 8703 32 19 00, 8703 32 90 10, 8703 32 90 30, 8703 33 19 00, 8703 33 90 10, 8703 33 90 30, 8705 90 80 90 якщо замовником (отримувачем) такої продукції є держава;
автомобілі пожежні, що ввозяться з метою вільного обігу та класифікуються за кодами 8705 30 00 10 та 8705 30 00 90 згідно з УКТ ЗЕД (584б-18) якщо замовником (отримувачем) такої продукції є держава»;
після абзацу третього доповнити новим абзацем такого змісту:
«транспортні засоби, що використовувалися понад 30 років, або належать до предметів колекціонування або антикваріату».
У зв'язку з цим абзац четвертій вважати відповідно п’ятим.
3. Тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ввезення на митну територію України транспортних засобів та приведення умов оподаткування до загального режиму акцизних зборів Європейського Союзу» зупинити дію статей 2, 2-1 та 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» (Відомості Верховної Ради України 2005 р., № 34, стаття 435 із наступними змінами).
4. Кабінету Міністрів України:
1) у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
2) до 01.03.2020 року розробити та внести на розгляд Верховної Ради України законопроект щодо уніфікації з 01.01.2021 року відповідно до законодавства ЄС переліку товарів споживання чи використання яких підлягає оподаткуванню акцизними зборами, зокрема включення до переліку підакцизних товарів, що використовуються як паливо для транспортних засобів або як добавка (наповнювач) до палива, за кодами згідно з УКТ ЗЕД: 1507-1518, 2701-2702, 2704-2709 та  2711-2715.

Голова Верховної Ради                        Д.Разумков
   
Re: Бляхарський законопроект
den

Дивно, чого ви на лемберга взялися

Він лише описав процес знімання грошей
Раніше брали лише на митниці і акзицом з пального


Тепер буле додатково
То
Екологічний збір
Платний в'їзд в центр
Дорога парковка
І т д

Тіки заплатимо всі разом
А не лише хто імпортує
   
Re: Бляхарський законопроект

тьфу.. а по украине ездить не надо?
если ты только по городу катаешься от дома за пивом  и назад - все остальные тоже только так делают?
Що запитати хотів?
???
Теорія:
Обмеження на ріст парку авто особливо при відсутності в краіні автомілебудування досягається високими митами при ввезенні (китай ізр) в єу (данія норг  австрія ) або поборами постійними (еко на потужність і тд.)
В інакший спосіб ріст перевищує можливість особливо якщо столиця відноситься до мегаполісів ( хай і початкових як Киів)
Наука урбаністика каже що чим більше доріг тим більше машин.
А Киів чи Львів пропускну спроможність доріг по місту ніяк не підніме.
Щоб ви мери не придумували.
Киів має зараз 320 авто на тисячу.  З доіздом 350
Околиці Киів 50км радіус має всього 250. То трохи вище середньоукраінськог о.
Шрот за тисячу баксів вартості легко піднімає ту цифру вдвічі.

В тому і є проблема росту яку прийдеться обмежувати через побори постійні.
Тобто ті хто оплатив мита обмежувальні на ввезенні оплатить іх ще раз через побори які введуть незалежно від бажання зе чи ме чи пе.

Почитай сучасних урбаністів про приватний автотранспорт і трохи втикнеш ту тему..
   
Re: Бляхарський законопроект
den

Ну і екології п..ц
І так за старими бляхами дизелями але не можна їхати
Цей шрот в ЄС заборонено експлуатувати без сталевого фільтра
А в нас - вирізав + чіп тюнінг
   
Re: Бляхарський законопроект

Дивно, чого ви на лемберга взялися

Він лише описав процес знімання грошей
Раніше брали лише на митниці і акзицом з пального


Тепер буле додатково
То
Екологічний збір
Платний в'їзд в центр
Дорога парковка
І т д

Тіки заплатимо всі разом
А не лише хто імпортує

Ну буде, і що. Ти ще про техогляд для цих корит згадай.
   
Re: Бляхарський законопроект

Що запитати хотів?
???
Теорія:
...

Почитай сучасних урбаністів про приватний автотранспорт і трохи втикнеш ту тему..

украине до той теории еще п..ть и п..ь.. тут парк авто 30-20 летний фуй знает сколько и автивок на семью сильно меньше чем в вашей австрии
и территория такая что по ней кататься и кататься

пока тут плотность машин повысится - новая революция в авто и транспорте случится
   
Re: Бляхарський законопроект

Ну і екології п..ц
І так за старими бляхами дизелями але не можна їхати
Цей шрот в ЄС заборонено експлуатувати без сталевого фільтра
А в нас - вирізав + чіп тюнінг

багаті можуть пересісти на електро кари урівняються з шротом  :laugh:
   
Re: Бляхарський законопроект

Почитай сучасних урбаністів про приватний автотранспорт і трохи втикнеш ту тему..


урбаніздів розвішувати поруч з пєтьом і южаніною. шо не урбанізд - то кончєний дебіл. ше лишилось троха, аби ондрійка нашого панамера прокотити і ту всю кодлу вигнвати кхуям на заробітки в польщу. за пять років заткали місто повністю.
   
Re: Бляхарський законопроект
den

Киів має зараз 320 авто на тисячу.

Здається останні цифри калуть про 400+
   
Re: Бляхарський законопроект
den

Ну буде, і що. Ти ще про техогляд для цих корит згадай.

Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить
   
Re: Бляхарський законопроект

Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить

і скільки будуть їздити ті ридвани яким 20 рокі ? ну ше років з 10 ?

той шрот в основному буде по селам стояти
   
Re: Бляхарський законопроект

що це за гівно ти тут наваяв?!
по європі купа народу їздить на столітніх драндулєтах
То гівно яке ти жерти будеш скоро.
Драндулєт на щорічних прюфунгах то не біда.
Обмежувальні заходи.
От туди дивися.
Тут 0.5 євро за кіловат дає на фв поло в рік 300є податків а не штуку як я оплачую за єшку
Маю два паркомісця і міг би купити ще тачку чи дві але пуркуа то робити.
Щоб таскати на техогляд і вінєтки лишні платити чи страхівку чи побори?
Немає сенсу другу третю мати.
Дорого.
В Украіні то безоплатно.
Можна і три і пять якщо не платиш постійних поборів.
В Украіні дві авто особисті і на фірмі мені не тиснуть мені на мозги.
Платив би в Украіні щороку як тут по штуці євро може б і продав.

Отже лайно ви самі собі готуєте.
Але пох
РРО так РРО
Побори так побори
)))
Вовка іпаш

   
Re: Бляхарський законопроект

Той то буде розводняк на гроші
Екологія ніяк не покращиться
Вирізані каталізатори ніхто' назад не поставить

навіть вирізані кати на машинах після 2000р - це євро-2. не знаєш - то не пісти
   
Re: Бляхарський законопроект

Які засмердять той Львів як Маріуполь а Киів стане колом в корках за півроку.

ипать, кроме как в киеве и во львове - жизни нет  :facepalm1:  ездить не нада
   
Re: Бляхарський законопроект
den

і скільки будуть їздити ті ридвани яким 20 рокі ? ну ше років з 10 ?

той шрот в основному буде по селам стояти

15 річний дизель ауді з вирізаним сажевиком легко пройде ще 100-150 тис
Тікм це євро 0 ( а то і шкідливіше)

І лишати ми будемо цим

+ В ЄС старі дизелі масово скидають
   
Re: Бляхарський законопроект

15 річний дизель ауді з вирізаним сажевиком легко пройде ще 100-150 тис
Тікм це євро 0 ( а то і шкідливіше)

а за такое надо п..ть
   
Re: Бляхарський законопроект
den

навіть вирізані кати на машинах після 2000р - це євро-2. не знаєш - то не пісти

Формально хіба
А по факту страшна річ де мала прямо вилітає без фільтрації
Як на старих камазах
   
Re: Бляхарський законопроект
van

пільги для ветеранів АТО, інвалідів, багатодітні сім’ї

Даешь льготы ка на Кубе !   (td)
   
Re: Бляхарський законопроект

хорошо что в украине ремонт автивок дешевый
   
Re: Бляхарський законопроект

Той то буде розводняк на гроші

+, ліпше передати ТО страхівникам, а вже страхова, виходячи із наявності та результатів ТО розраховує відповідний розмір страхових внесків.
   
Re: Бляхарський законопроект
van

Хаоявщики евробляхари , которые нарушали закон должны быть наказаны ! Я заплатил налоги  когда покупал авто  4 литра ,  кто сне вернет деньги ,  кто вернет деньги кто недавно растаможил   евробляхи ,  получается все мы   лохи ?
   
Re: Бляхарський законопроект

Хаоявщики евробляхари , которые нарушали закон должны быть наказаны ! Я заплатил налоги  когда покупал авто  4 литра ,  кто сне вернет деньги ,  кто вернет деньги кто недавно растаможил   евробляхи ,  получается все мы   лохи ?

да  :D
   
Re: Бляхарський законопроект

Формально хіба
А по факту страшна річ де мала прямо вилітає без фільтрації
Як на старих камазах

я про бензин.  а між євро 2 ш євро чотири там різниця в сотих відсотка. Більше грети тундкр-хфуюндер-берг на каналах! Більше трешу в головах.
Скажу навіть так - в швейцаріі особисто виділисмо і гольфи другі і пасати б3 та інші блєхи тоі епохи.  а от ті вже на екології завернуті шописец. І най то пан з австріі не пистить тут багато, середній вік авто в європі десь років 10
   
Re: Бляхарський законопроект

Здається останні цифри калуть про 400+
Автоцентр давав за 2018р 350
Певно тепер більше.
Точно Більше вже ніж Відень-центр
Тут доходило до 650 тепер 320центр і 450 околиці.

Як буде в Уа?
Шрот по штуці півтори за машину ніхто не рахуватиме.
Але пхатися в Киів будуть.
То ніша студеів бідних хохлобазарників виборців Зе і нажаль бидляка яке часто поперек дороги іздить.
Не кидаю відео але коли в 90х та проблема стала і тут  іздили як в Стамбулі.
Хоче ментальність альпійців на порядок вища.
То були нерви.
Тепер притисли і одна бидляча  срака в авто то рідкість.
Всі по громадському транспорту розлізлися назад.
На авто більш менш хто має бабки  на пасивне утримування. 300-500є в місяць ( страхівки постійне паркування податки техогляд  вінєтки на автобан плюс разові паркування)
А студеі на роверах максимум.

   
Re: Бляхарський законопроект

Хаоявщики евробляхари , которые нарушали закон должны быть наказаны ! Я заплатил налоги  когда покупал авто  4 литра ,  кто сне вернет деньги ,  кто вернет деньги кто недавно растаможил   евробляхи ,  получается все мы   лохи ?

наказать пєдорасов каторие купілі доллар па 8

пачіму я шас покупаю па 25  :X
   
Re: Бляхарський законопроект

при таких пробках как уже в киеве в центре - на авто там кататься нет смысла..
на метро и авто у метро. по теплому времени - 2х колесные
   
Re: Бляхарський законопроект

при таких пробках как уже в киеве в центре - на авто там кататься нет смысла..
на метро и авто у метро. по теплому времени - 2х колесные

на одному Львові і Києві Україна не зійшлась
   
Re: Бляхарський законопроект

я про бензин.  а між євро 2 ш євро чотири там різниця в сотих відсотка. Більше грети тундкр-хфуюндер-берг на каналах! Більше трешу в головах.
Скажу навіть так - в швейцаріі особисто виділисмо і гольфи другі і пасати б3 та інші блєхи тоі епохи.  а от ті вже на екології завернуті шописец. І най то пан з австріі не пистить тут багато, середній вік авто в європі десь років 10
До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот  питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху

Вова іпаш
))
   
Re: Бляхарський законопроект

До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот  питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху

Вова іпаш
))

тобто власне авто могли мати тільки білі гаспада, шоб по чентру Львова розсікати

розумієш тут забирають вибір  - між тим чи мені туда Їхати і чи взагалі можу бути мобільним хоть куда небудь
   
Re: Бляхарський законопроект

та то ж европеец. вища истота. йому можно

 :D
   
Re: Бляхарський законопроект

15 річний дизель ауді з вирізаним сажевиком легко пройде ще 100-150 тис
Тікм це євро 0 ( а то і шкідливіше)

І лишати ми будемо цим

+ В ЄС старі дизелі масово скидають

сажеві пішли після 2010 року.
а без сажевого цей дизель Євро4.
   
Re: Бляхарський законопроект

З дизелями проблема є в повний ріст. Якщо за бензиновою бляхою якось їхати ще можна (поки кільця на поршнях цілі), то за багатьма дизельними бляхами світу божого не видно.
   
Re: Бляхарський законопроект

До чого тут вік???
Де то я писав?
От халепа з вами
Йдеться про кількість авто на площу міста.
Львів не потягне навіть 300.
А шрот легко закине його на 400-500
І чи пердить той шрот  питання другорядне.
Прикинь сам скільки твого оточення візьме колеса за штуку баксів
???
Уявив.
3.5.7 ?
Тепер виглянь у вікно і знайди там місце на ту кількість шроту.
Все
Ти сам будеш просити за екопобори чи кіловатпобори.
Щоб десь проіхати хоча б як тепер.
Чи тобі чорновола чи Франка розширять?
Які ж ви курва інколи тупі щоб не розуміти очевидну замануху

Вова іпаш
))
Чорновола можна було б, і дуже просто. Але в нас панамер-урбанізд на всю голову.
А по решті - авто має бути тільки і білих гаспод. Всім решта нюхати патняки в петрових богданах
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія