Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А давайте добьем тему авто и растамжка?

Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

ну так надо Таврию вернуть,  востанавливать производство.
Реприватизировать, акционировать заз, сделалать народным заводом по выпуску народных украинских фольксвагенов.

ны выж этим заниматься не хотите.
от коли вернуть тоді ви можете говорити про щось а поки нема то у вас правди нема
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Побаяню:  B-) 
 Я би на місці Преза відмінив розмитнення по кубатурі двигуна а взамін впровадив революційне – 10% від ціни придбання будь-якої іноземної техніки.
Що ж мав би в + ?
Люди дістали б зі скляних банок гроші й пустили б їх в обіг. По копійці в бюджет я зібрав би більше, ніж сьогодні збирають тисячами з кожного авто.
Люди стали б купувати пальне, запчастини, реєструвати авто в ДАІ, страхувати – а це чималі кошти в бюджет.
Була б робота дорожникам - %%  же від продажу пального капають їм.
Була б робота автомеханікам, шпаклювальникам, фарбувальникам, шиномонтажникам, тощо.
Автошколи заробили б гроші.
Штрафи автоінспекторів теж поповнили б бюджет. Та й самі вони б не сумували…
Перекупники із близького зарубіжжя поповнили б каси потягів, кафе, готелів.
Звісно, кожен хто купив будівельну чи с/х техніку не сидів би без роботи – з’явилися б робочі місця.
Банки б заворушилися і т. д і т. п.
Хочете доповнити? Доповняйте список +++
 ;)

пля а як же ж тоді корупціонерам жити - прийдеться чесно працювати а вони не вміють
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

йо пан завтикав цілий сайт є для автопродаж по цілій Європі - то тепер виявляється вони "шароёбится по немецким свалкам"  :dopovid:  за мати

мало того шо ты хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама, так ты ещё и дятел стукач.

не пишите этому стукачу ответы на посты, он стукач.
   
мало того шо ты хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама, так ты ещё и дятел стукач.

не пишите этому стукачу ответы на посты, он стукач.

а тут все вірно писали. підтримувати існуючу корупційну систему може лише вор-корупціонер, або мудак-емігрант, повністю відірваний від реалій України. то ти хто? після бану відповідь надаш?)))))
   
ну конечно в этом проблема, в арабском менталитете украинского жлобья, но они же об этом не пишут! стисняются.
Жлоби це не ті хто не може купити нову машину з салону,а ті що купують і хочуть мати змогу років через три продати без значних втрат,щоб купити нову.Байдуже,що в Європі такий автомобіль їздив по автобанах і коштує дешевше,чим їх з сумнівною ходовою.Крім того вони запрвлялись самим дешевим паливом-опісля все одно продавати.В Європі та Америці таке жлобство не проходить.Авто втрачають в ціні набагато швидше.
   
Вибачте за перепост з іншої гілки,але в облом пояснювати елементарне.
Я трохи здивований такою дискусією.Виявляють ся надмірні мита ввели з турботою про малозабезпечених,щоб зменшити ризик для їх гаманців.
1.Ще зрозуміло коли лякають пробками .Або те що пацани будуть курв катати.Пробки це проблема водіїв.Значить ви водій і хочете більшого комфорту.
А інші нехай пішки ходять,щоб у вас не було проблем.І легковажні дівки для вас люди третього сорту.Можуть їхати тільки в правильній машині.
2.На рахунок цін в Україні.В нас також є ринок вживаних авто.Коли мита стануть європейськими то він теж європеїзується.І ви змушені будете продавати своє шестирічне авто куплене в салоні дешево.Але це якраз плюс для середнього українця.Багаті цивілізовано поступляться ціною менш заможним.
3.На рахунок безпеки.Це не щиро.Я ще не чув аргументів на кшталт заборони експлуатації старих ланосів,лад чи запорожців.Наприкла д можна відмінити мита на ввіз бу авто не старіших за 8 років,як це вже було.Або в крайньому разі зі штампом у профільному СТО.
4.На рахунок обману(скручуванню пробігу).По перше це проблема покупця.По друге зараз більшість авто обслуговуються в профільних СТО де зберігається історія обслуговування і при бажанні можна її отримати.
5.Твердження,що зменшення імпортних тарифів призведе до вимушеного збільшення цін на пальне взагалі недоречне.Митні платежі зараз взагалі не поступають тому що ідіотів платити їх небагато.Навпаки розумне помірне мито збільшить митні надходження.
Тому я не бачу причини на відміну непомірних мит.Тим більшн,що в Грузії це спрацювало.А дії Саакашвілі народу подобаються.Мабуть не все відразу.
   
йо пан завтикав цілий сайт є для автопродаж по цілій Європі - то тепер виявляється вони "шароёбится по немецким свалкам"  :dopovid:  за мати

доповідь за мати  -  8-:  (td)    це огидно
   
Ще один важливий момент.
Всі навперебій говорять про необхідну підтримку малого бізнесу.Що малий бізнес рушій економіки і основний спосіб самозанятості населення.Як треба полегшити молоді початок своєї справи.
Але дешевий автомобіль якраз є чи не першою необхідністю для початківця,щоб постачати свій товар на торгові точки.А краще у випадку сімейного бізнесу,коли він для мобільності зможе купити два.
Тому можливість купити недорогий автомобіль допоможе набагато більше ніж спрощена прцедура реєстрації,до якої намагаються звести всі реформи.Вас без клопоту зареєструє пересічний правник за 100 доларів.Це ніщо в порівняні з витратами на власні колеса.
   
І насамкінець.Низькі мита існують в Європі,куди ми так прагнемо,Америці,Японії та інших розвинутих країнах.В інших мабуть теж,за винятком дрімучого совка.То після стількох років ходіння по граблях дехто знаходить аргументи про особливий шлях України та її автопрому.Знову винаходити велосипед?
   
.. В оппозиции партии конечно могут эту тему мулять


кстати, обратите внимание, что даже в оппозиции не поднимают.

хотя на НА ОДНОЙ ЭТОЙ ТЕМЕ можно победить на выборах ! ибо это = подарку 10 000 долл каждой семье, оживление СЕЛА

но нет, омерта ! ибо мафия
   
І насамкінець.Низькі мита існують в Європі,куди ми так прагнемо,Америці,Японії та інших розвинутих країнах.В інших мабуть теж,за винятком дрімучого совка.То після стількох років ходіння по граблях дехто знаходить аргументи про особливий шлях України та її автопрому.Знову винаходити велосипед?
Был такой малазийский производитель, Протон...
Под него там ввели дикие запретительные пошлины на импортные тачки...
Ларчик открывался просто, Протон был бизнесом сына тогдашнего премьера...
А аргументы то были один в один...
Закроем рынок, поднимем свою автопромышленность, будем экспортировать...
И где сейчас тот Протон?...
Про него и забыли уже...

   
Был такой малазийский производитель, Протон...
Под него там ввели дикие запретительные пошлины на импортные тачки...
Ларчик открывался просто, Протон был бизнесом сына тогдашнего премьера...
А аргументы то были один в один...
Закроем рынок, поднимем свою автопромышленность, будем экспортировать...
И где сейчас тот Протон?...
Про него и забыли уже...

шикарный пример, спасибо
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Жлоби це не ті хто не може купити нову машину з салону,а ті що купують і хочуть мати змогу років через три продати без значних втрат,щоб купити нову.Байдуже,що в Європі такий автомобіль їздив по автобанах і коштує дешевше,чим їх з сумнівною ходовою.Крім того вони запрвлялись самим дешевим паливом-опісля все одно продавати.В Європі та Америці таке жлобство не проходить.Авто втрачають в ціні набагато швидше.

корупціонерам аби зара хапнути потім мо треба буде де інде крититися
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

мало того шо ты хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама, так ты ещё и дятел стукач.

не пишите этому стукачу ответы на посты, он стукач.

Ємігранте, відірваний від реалій, як ти не зрозумієш, що "хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама" - це величезний скачок вперед у розвитку для теперішньої України.

Зараз вона помийка 40-ка літніх корит з сересер і такого ж хламу з Китаю.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ємігранте, відірваний від реалій, як ти не зрозумієш, що "хочешь Украину в немецкую помойку превратить из 20 летнего автохлама" - це величезний скачок вперед у розвитку для теперішньої України.

Зараз вона помийка 40-ка літніх корит з сересер і такого ж хламу з Китаю.

і відра 20 річної давності розробки видають за нові  :facepalm1:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

кстати, обратите внимание, что даже в оппозиции не поднимают.

хотя на НА ОДНОЙ ЭТОЙ ТЕМЕ можно победить на выборах ! ибо это = подарку 10 000 долл каждой семье, оживление СЕЛА

но нет, омерта ! ибо мафия

так про що і йдеться - культа авто вигідним усім коритоціонерам
   
завод у москалів.

но припустим, ди дав ціну у німців 12 600, у нас 404  тис грв

ділим 404 на 12600 = 32 гнв - то у нас курс єври 32 грв ? :weep:

Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life  від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life  від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.

можна ціни на нове поло дивитися із різними курсами тільки середня зарплата в Україні інша.
   
Або візьмемо Шкоду Фабію - в україні ціна від 310 тисяч гривень, або десь 12 тисяч євро.
В Англії Fabia Hatch  from  £10,600, або 15 тисяч євро.
Шкода за всіма опитуваннями по надійності експлуатації стоїть на горішніх місцях.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Тут помічаємо, тут не помічаємо
Комплектації моделі Новий Polo Business Life  від 332.144,00
Поділимо цю ціну і одержимо курс 26.4.

я постом нижче доправив, шо нема - ДЕШЕВШЕ, а всього навсього під АКЦІЮ - так само. але чомусь в німців така ціна БЕЗ акції
   
можна ціни на нове поло дивитися із різними курсами тільки середня зарплата в Україні інша.

Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. І ніхто в тій же Німеччині не везе дешевші потримані машини з Англії чи Франції.
Те, що в Україні вона коштує дорожче пояснюється тим, що з одного боку люди довше їздять на куплених нових авто, з другого - банальною жадібністю, бо в нас інша психологія - купуючи машину, мало хто розуміє, що машина втрачає мінімум 10-15 відсотків своєї вартості на рік, а протягом перших трьох років втрачає чи не половину вартості. А зважаючи на стан українських шляхів, то машина, яка проїздила 3 роки в Україні відповідає стану 5-тирічної західної машини.
І так, стан 10-тирічної західної машини буде вірогідно кращим, ніж стан машини, яка проїздила 5-6 років в Україні.
Але цей стан зумовлюється не лише добрими шляхами, але і якісним сервісом. А суворим контролем над технічним станом машини. У мене на обслуговування двох машин, які не мають ніяких механічних недоліків, яким обом по 4 роки, шороку йде в середньому 1000 фунтів. Це не рахуючи гуми.
   
я постом нижче доправив, шо нема - ДЕШЕВШЕ, а всього навсього під АКЦІЮ - так само. але чомусь в німців така ціна БЕЗ акції

Це ви не зрозуміли - безакційна ціна на поло седан - від 332.533 грн.
http://volkswagen.autosite.ua/
   
Або візьмемо Шкоду Фабію - в україні ціна від 310 тисяч гривень, або десь 12 тисяч євро.
В Англії Fabia Hatch  from  £10,600, або 15 тисяч євро.
Шкода за всіма опитуваннями по надійності експлуатації стоїть на горішніх місцях.
Я считаю, что говорить о ценах на новые не корректно...
Мы не можем, с нашими зарплатами на них заработать...
Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...
А там ты сам решаешь, достаточно ли тебе общественного транспорта, или нужны свои колеса...
Это своего рода отмена крепостного права...
Как было при совке...
Это когда работа не на другом краю города..
Когда школа была рядом и так как они особо не отличались, то везти дитё хз куда не надо было...
То же самое с садиком, когда не было дефицита мест...
Когда во всех магазинах всё было одинаково и не нужно было ездить в супер на закупь...
Когда не нужно было мотаться по работе...
Т.е. когда был оседлый, размеренный и устоявшийся образ жизни, своего рода болото...
Поэтому фактический запрет приобретения недорогого авто со вторичного рынка в Европе, это своего рода принудительное ограничение прав народа, сродни крепостничеству, когда пан за тебя решает, что тебе положено...
Вся остальная пурга про "национального выробныка" и какие то, чего то там защиты, имеет сугубо пидарастическую, в плохом смысле этого слова, подоплёку...
   
Был такой малазийский производитель, Протон...
Под него там ввели дикие запретительные пошлины на импортные тачки...
Ларчик открывался просто, Протон был бизнесом сына тогдашнего премьера...
А аргументы то были один в один...
Закроем рынок, поднимем свою автопромышленность, будем экспортировать...
И где сейчас тот Протон?...
Про него и забыли уже...
васадзе и иж е с ним получили картбланш на 20 !!! Лет в виде заградительных пошлин. Что в результате - варят, красят немецкий кадет, после фэйслистинга корейского, больше ничего. Никаких разработок, ни намека на отечественный автомобиль нет. Ах да, движки 1,3 и 1,4, ноздесь тоже лицензия, разработка 90-х годов, короче наше автопроизводство сплошной пук. Варить-красить, прикручивать колёса много ума не надо, зато профит есть у одного грузина, который благодаря чемоданам денег протолкнул закон, от которого 20 лет страдает 42 млн. человек.  А если посчитать, сколько жизней унес этот народный Ланос , будь в случае ДТП не ланос за 10 штук, а какая-нить А6, Фолькс пассат или японец 7 летние, у которых безопасность на порядок выше.
   
Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. ...
Вообще да, а так нет...
В Европе приблизительно схема такая:
- выехала машина за ворота, или после первого года эксплуатации, минус 30% стоимости новой...
- за каждый последующий год по минус 5-7%...

Что же у нас...
Из за фактически запретительных пошлин на сэконд, у нас внутри очень сильно ограниченный внутренний рынок бэушных тачек...
Новых покупается мало, расстаются с ними реже...
Основная масса на рынке, это проданные и перепроданные много раз экземпляры...
И это рынок...
Верхней планкой, по цене, есть стоимость ввоза такой же из Европы...
И если она обходится в 10 тыщ, то никто тебе такую же, на внутреннем рынке за 2 не продаст...
Из за этого случаются такие казусы, что чувак купивший тачку, из за постоянного пересмотра пошлин и сборов, в сторону увеличения, продаёт, после того как сам пару лет поездил, дороже, чем покупал...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Це ви не зрозуміли - безакційна ціна на поло седан - від 332.533 грн.
http://volkswagen.autosite.ua/

ше можете собі купити ліптона
   
І ще подивився на оголошення про продаж потриманих машин в Англії та Україні.
Дивився одні й ті самі моделі 5-тирічного віку. Ціни приблизно однакові.
Є дорожчі в Україні, є дешевші.
Але, звісно, людина, яка заробляє 3000 гривень на місяць не зможе купити ані нову ані п'ятирічну.
Ні в Україні, ні на заході не зможе купити за наявні в неї гроші машину в нормальному стані.
Бо це однаково буде 50-100 тисяч гривень за 10-тирічну машину.
Буває, що пощастить і вона ще проїздить 3-4 роки. Але далі або шороку дорогий ремонт, або на звалище.
   
І ще подивився на оголошення про продаж потриманих машин в Англії та Україні.
Дивився одні й ті самі моделі 5-тирічного віку. Ціни приблизно однакові.
Є дорожчі в Україні, є дешевші.
Але, звісно, людина, яка заробляє 3000 гривень на місяць не зможе купити ані нову ані п'ятирічну.
Ні в Україні, ні на заході не зможе купити за наявні в неї гроші машину в нормальному стані.
Бо це однаково буде 50-100 тисяч гривень за 10-тирічну машину.
Буває, що пощастить і вона ще проїздить 3-4 роки. Але далі або шороку дорогий ремонт, або на звалище.
в Англії купа машин 10+ років які бігають нормально. Можливо дороги хороші і клімат не екстремальний і тому машини не так зношуються.
я постіно бачу на вулиці оголешння про продаж 1000-1500фунтів - машини на вигляд в непоганому стані, без іржі, з мінімальними вмятинами.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...
Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.html
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Або візьмемо Шкоду Фабію - в україні ціна від 310 тисяч гривень, або десь 12 тисяч євро.
В Англії Fabia Hatch  from  £10,600, або 15 тисяч євро.
Шкода за всіма опитуваннями по надійності експлуатації стоїть на горішніх місцях.

А скільки Boeing 737-200 коштує в Україні та США - ось бачите у нас усе чудово!  :lol:  :weep:  :lol:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ви розумієте, що якщо нова машина в Україні коштує дешевше, ніж на Заході, то через однаковий період часу вона так само має коштувати дешевше, ніж на Заході. Адже рівень амортизації однаковий. І ніхто в тій же Німеччині не везе дешевші потримані машини з Англії чи Франції.
Те, що в Україні вона коштує дорожче пояснюється тим, що з одного боку люди довше їздять на куплених нових авто, з другого - банальною жадібністю, бо в нас інша психологія - купуючи машину, мало хто розуміє, що машина втрачає мінімум 10-15 відсотків своєї вартості на рік, а протягом перших трьох років втрачає чи не половину вартості. А зважаючи на стан українських шляхів, то машина, яка проїздила 3 роки в Україні відповідає стану 5-тирічної західної машини.
І так, стан 10-тирічної західної машини буде вірогідно кращим, ніж стан машини, яка проїздила 5-6 років в Україні.
Але цей стан зумовлюється не лише добрими шляхами, але і якісним сервісом. А суворим контролем над технічним станом машини. У мене на обслуговування двох машин, які не мають ніяких механічних недоліків, яким обом по 4 роки, шороку йде в середньому 1000 фунтів. Це не рахуючи гуми.

ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1
А маленький приватний літачок за кілька тис. баксів пана не цікавить бува?
   
Вообще да, а так нет...
В Европе приблизительно схема такая:
- выехала машина за ворота, или после первого года эксплуатации, минус 30% стоимости новой...
- за каждый последующий год по минус 5-7%...

Что же у нас...
Из за фактически запретительных пошлин на сэконд, у нас внутри очень сильно ограниченный внутренний рынок бэушных тачек...
Новых покупается мало, расстаются с ними реже...
Основная масса на рынке, это проданные и перепроданные много раз экземпляры...
И это рынок...
Верхней планкой, по цене, есть стоимость ввоза такой же из Европы...
И если она обходится в 10 тыщ, то никто тебе такую же, на внутреннем рынке за 2 не продаст...
Из за этого случаются такие казусы, что чувак купивший тачку, из за постоянного пересмотра пошлин и сборов, в сторону увеличения, продаёт, после того как сам пару лет поездил, дороже, чем покупал...

Ви думаєте, що я цього не розумію?
Відкрийте вебсайт будь-якого західного дилера і подивіться на умови фінансування і залишкову вартість машини після 3-х років кредиту - як правило, це півціни.
Дилер накине свій відсоток, але практично, в дилерських центрах завжди є вибір потриманих машин за набагато нижчою ціною.
Бо купуючи у кредит, ви вносите заставу, і при будь-якому розкладі, ця застава вже списується з ціни машини.
І дуже великий відсоток вторинного ринку в Європі йде саме через дилерські центри. І саме через розвиток системи автокредитування.
Думаю, до 80% нових і майже нових машин на заході купуються у кредит.
Крім того, дуже розвинена система бізнес лізингу, те саме кредитування, але для компаній з можливістю списання податків.
І ще, не лайте Ланос. Нова машина за 10 тисяч баксів - це мрія будь-якого західного манюпаса.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ще один важливий момент.
Всі навперебій говорять про необхідну підтримку малого бізнесу.Що малий бізнес рушій економіки і основний спосіб самозанятості населення.Як треба полегшити молоді початок своєї справи.
Але дешевий автомобіль якраз є чи не першою необхідністю для початківця,щоб постачати свій товар на торгові точки.А краще у випадку сімейного бізнесу,коли він для мобільності зможе купити два.
Тому можливість купити недорогий автомобіль допоможе набагато більше ніж спрощена прцедура реєстрації,до якої намагаються звести всі реформи.Вас без клопоту зареєструє пересічний правник за 100 доларів.Це ніщо в порівняні з витратами на власні колеса.
Згоден щодо малого бізнесу. Але для бізнесу не вбитий седан-Мерс потрібен, чи не так?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

А маленький приватний літачок за кілька тис. баксів пана не цікавить бува?

Напевно пан Радник порівнює даний сегмент із точки зору прайсових цін, а не з точки зору глузду та доходів українців, або ж пан також серед тих хто отримує зиск із надвисоких мит, й тримає руку на пульсі в кишені пересічного українця.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Я считаю, что говорить о ценах на новые не корректно...
Мы не можем, с нашими зарплатами на них заработать...
Но мир сейчас такой, что право на свободное и самостоятельное передвижение, это одно из основополагающих...
А там ты сам решаешь, достаточно ли тебе общественного транспорта, или нужны свои колеса...
Это своего рода отмена крепостного права...
Как было при совке...
Это когда работа не на другом краю города..
Когда школа была рядом и так как они особо не отличались, то везти дитё хз куда не надо было...
То же самое с садиком, когда не было дефицита мест...
Когда во всех магазинах всё было одинаково и не нужно было ездить в супер на закупь...
Когда не нужно было мотаться по работе...
Т.е. когда был оседлый, размеренный и устоявшийся образ жизни, своего рода болото...
Поэтому фактический запрет приобретения недорогого авто со вторичного рынка в Европе, это своего рода принудительное ограничение прав народа, сродни крепостничеству, когда пан за тебя решает, что тебе положено...
Вся остальная пурга про "национального выробныка" и какие то, чего то там защиты, имеет сугубо пидарастическую, в плохом смысле этого слова, подоплёку...

Ви смієте феодалам перечити - та хто ви такий ???????
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

васадзе и иж е с ним получили картбланш на 20 !!! Лет в виде заградительных пошлин. Что в результате - варят, красят немецкий кадет, после фэйслистинга корейского, больше ничего. Никаких разработок, ни намека на отечественный автомобиль нет. Ах да, движки 1,3 и 1,4, ноздесь тоже лицензия, разработка 90-х годов, короче наше автопроизводство сплошной пук. Варить-красить, прикручивать колёса много ума не надо, зато профит есть у одного грузина, который благодаря чемоданам денег протолкнул закон, от которого 20 лет страдает 42 млн. человек.  А если посчитать, сколько жизней унес этот народный Ланос , будь в случае ДТП не ланос за 10 штук, а какая-нить А6, Фолькс пассат или японец 7 летние, у которых безопасность на порядок выше.

24 роки тому останній вийшов з конвеєра в Німеччині, тепер це називається новий національний автомобіль в Україні.
   
ми говоримо про доступні авто а не про космічні кораблі - а доступні авто у нас є в сегменті 1.5-2 тисяч доларів США/середня річна зарплата українця - тому порівнюйте будь-ласка автомобілі зазначеної вартості а не космічні кораблі/фрегати/яхти/боліди формули 1

Доступна машина - це видатки на машину не більше 20% доходу. А скільки там вона коштує не має особливого значення. Ви можете купити машину за 500 євро, але щороку будете витрачати на неї 2 тисячі.
Ще раз повторю, що в Україні головна проблема не заборона ввезення потриманих автомобілів, а відсутність стрункої системи доступного автокредитування. Тоді і вторинний ринок пожвавився б. Багатьом людям важко накопичити велику суму, щоб заплатити одразу за дорогу покупку, але вони можуть виплачувати розумний відсоток кредиту. Звичайно, якщо у вас беруть 30% за кредит, то це просто вбиває систему фінансування.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

І ще подивився на оголошення про продаж потриманих машин в Англії та Україні.
Дивився одні й ті самі моделі 5-тирічного віку. Ціни приблизно однакові.
Є дорожчі в Україні, є дешевші.
Але, звісно, людина, яка заробляє 3000 гривень на місяць не зможе купити ані нову ані п'ятирічну.
Ні в Україні, ні на заході не зможе купити за наявні в неї гроші машину в нормальному стані.
Бо це однаково буде 50-100 тисяч гривень за 10-тирічну машину.
Буває, що пощастить і вона ще проїздить 3-4 роки. Але далі або шороку дорогий ремонт, або на звалище.

ланос в Польші коштує від 200 $ - 4400 гривень а ремонтувати його стільки ж - або і дешевше ніж нового!
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Доступна машина - це видатки на машину не більше 20% доходу. А скільки там вона коштує не має особливого значення. Ви можете купити машину за 500 євро, але щороку будете витрачати на неї 2 тисячі.
Ще раз повторю, що в Україні головна проблема не заборона ввезення потриманих автомобілів, а відсутність стрункої системи доступного автокредитування. Тоді і вторинний ринок пожвавився б. Багатьом людям важко накопичити велику суму, щоб заплатити одразу за дорогу покупку, але вони можуть виплачувати розумний відсоток кредиту. Звичайно, якщо у вас беруть 30% за кредит, то це просто вбиває систему фінансування.

Ну от ланос за 200$ в Польші і видатки менші ніж на ланос зазівської збірки - та й якість там вища і комплектація там ланосів краща, і двигуни там кращі надійніші, економніші.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія