Основні міфи про електромобілі Нове |
1 листопада 2017 10:15:10 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 10:23:43 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 10:25:10 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 10:59:07 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 11:02:00 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Цікаво. Якщо приватне домогосподарство буде переходити на цикл самообслуговування з електроенергією - дах з сонячних батарей, вітряки, аккумулятори, з заряджанням автомобілів та тракторів, іншої сільхозтехніки, то цікаво як це вплине на ціну та самоокуповуваність як господарства, так і виробленої і спожитої продукції.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 11:22:49 IP/Host: 188.166.79.---
|
якщо раніше ДВС виділяв CO2 безпосередньо там, де експлуатується, то зараз CO2 виділяється при спалюванні вугілля для отримання електрики
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 11:42:42 IP/Host: 194.44.40.---
|
Збільшення числа електромобілів перевантажує електромережі
Вердикт: брехня.
Традиційні EV здатні заряджатися при потужності 3,2 кВт від звичайної домашньої мережі, де сила струму не перевищує 16 Ампер. Виходить, що автомобілі більш зручні електроспоживачі, ніж сушарки для волосся та електроплити. Норвезькі вчені підрахували, що до 2030 року у них на дорогах буде 1,5 млн електромобілів. Для мереж це обернеться підвищенням навантаження всього в 3%.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 11:44:37 IP/Host: 188.166.79.---
|
Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 13:31:30 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 14:33:51 IP/Host: ---.ds.km.ua
|
Батарея має короткий термін служби, а міняти дорого
Вердикт: брехня.
Nissan наводить дані, що велика частина їх Leaf використовується в якості таксі. Після 200 тис. Км ємність батареї впала лише на 25%. Tesla ж взагалі заявляє, що після 320 тис. Км батарея буде «жива» на 90%. Виходить, що сучасні батареї живуть стільки ж, скільки і ДВС. Що стосується заміни, то необов'язково змінювати всю батарею - можна міняти окремі комірки. Якщо ж мова йде про увесь акумулятор, то недавно Nissan оприлюднила цінник за таку послугу - $ 5 499.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 14:59:41 IP/Host: ---.dialup.umc.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Батарея має короткий термін служби, а міняти дорого
Вердикт: брехня.
Nissan наводить дані, що велика частина їх Leaf використовується в якості таксі. Після 200 тис. Км ємність батареї впала лише на 25%. Tesla ж взагалі заявляє, що після 320 тис. Км батарея буде «жива» на 90%. Виходить, що сучасні батареї живуть стільки ж, скільки і ДВС. Що стосується заміни, то необов'язково змінювати всю батарею - можна міняти окремі комірки. Якщо ж мова йде про увесь акумулятор, то недавно Nissan оприлюднила цінник за таку послугу - $ 5 499.Маніпуляція. Літієві батареї псуються не стільки від кількості циклів скільки від часу. Тому використання електромобілів як таксі є найбільш правильним а не найбільш важким.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 16:40:23 IP/Host: ---.158.42.4.best.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Батарея має короткий термін служби, а міняти дорого
Вердикт: брехня.
Nissan наводить дані, що велика частина їх Leaf використовується в якості таксі. Після 200 тис. Км ємність батареї впала лише на 25%. Tesla ж взагалі заявляє, що після 320 тис. Км батарея буде «жива» на 90%. Виходить, що сучасні батареї живуть стільки ж, скільки і ДВС. Що стосується заміни, то необов'язково змінювати всю батарею - можна міняти окремі комірки. Якщо ж мова йде про увесь акумулятор, то недавно Nissan оприлюднила цінник за таку послугу - $ 5 499.Маніпуляція. Літієві батареї псуються не стільки від кількості циклів скільки від часу. Тому використання електромобілів як таксі є найбільш правильним а не найбільш важким.В холодильнике при температуре 2-4 градуса литеевая батарея 100 лет пролежит и ничего ей не станется.
Циклы заряда зависят от температуры эксплуатации. Чем ниже температура, тем больше циклов проживет батарея. Достаточно хоть раз хорошо перегреть - и капец батарее
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:07:30 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.
Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:10:00 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.
Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:11:48 IP/Host: ---.21.136.95.rev.vodafone.pt
|
Розгорнути попередні цитати...Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.
Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:13:32 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.
Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?Багатоквартирні будинки - то взагалі зовсім інша історія. Ніхто скидати провод з квартири для зарядки авто не буде.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:15:22 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?Багатоквартирні будинки - то взагалі зовсім інша історія. Ніхто скидати провод з квартири для зарядки авто не буде.В Україні буде
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:16:55 IP/Host: ---.158.42.4.best.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Батарея має короткий термін служби, а міняти дорого
Вердикт: брехня.
Nissan наводить дані, що велика частина їх Leaf використовується в якості таксі. Після 200 тис. Км ємність батареї впала лише на 25%. Tesla ж взагалі заявляє, що після 320 тис. Км батарея буде «жива» на 90%. Виходить, що сучасні батареї живуть стільки ж, скільки і ДВС. Що стосується заміни, то необов'язково змінювати всю батарею - можна міняти окремі комірки. Якщо ж мова йде про увесь акумулятор, то недавно Nissan оприлюднила цінник за таку послугу - $ 5 499.Маніпуляція. Літієві батареї псуються не стільки від кількості циклів скільки від часу. Тому використання електромобілів як таксі є найбільш правильним а не найбільш важким.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:18:35 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:35:27 IP/Host: 188.166.79.---
|
Маніпуляція. Літієві батареї псуються не стільки від кількості циклів скільки від часу
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:37:10 IP/Host: 188.166.79.---
|
Зачем перегревать батареи ? В е-авто батареи работают в очень и очень щадящем режиме - токи мизерные (для каждой ячейки), даже при зарядке (даже быстрой) - с чего им перегреваться ?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:39:51 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:49:08 IP/Host: 188.166.79.---
|
Утилизация литий-ионовых батарей в 5 раз дороже производства новых.
Because the new technology realizes a simple impurity separation process, it is expected to be used as a low-cost recycling technology, Honda said.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:54:16 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...Утилизация литий-ионовых батарей в 5 раз дороже производства новых.(с) интернетный икспертРозгорнути попередні цитати...Цитата: HondaBecause the new technology realizes a simple impurity separation process, it is expected to be used as a low-cost recycling technology, Honda said.(с) какие-то лошки из Honda Motor Company 2 года назад
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 17:57:52 IP/Host: 188.166.79.---
|
Новости из будущего.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 18:15:48 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
B як з ДВЗ, так і з електромотором. У першому випадку, на етап виробництва припадає 18% загальних забруднень від автомобіля, а от з електронною версією на виробництво припадає вже 45% всіх забруднень.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 18:24:32 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...Новости из будущего.новость от января 16 года (а разработку представили в 2015) и уже тогда оно считалось лоукостом, на этапе разработки и до всех оптимизаций
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 18:28:41 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...B як з ДВЗ, так і з електромотором. У першому випадку, на етап виробництва припадає 18% загальних забруднень від автомобіля, а от з електронною версією на виробництво припадає вже 45% всіх забруднень.А теперь попытайтесь подумать и понять почему эта фраза не означает, что производство электромобиля грязнее чем обычного. И, да после такого шедевра логики тратить время на чтение статьи не стоит.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 18:39:18 IP/Host: 188.166.79.---
|
Розгорнути попередні цитати...Новости из будущего.новость от января 16 года (а разработку представили в 2015) и уже тогда оно считалось лоукостом, на этапе разработки и до всех оптимизацийПох.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 18:39:57 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.
Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?Ви, що збираєтесь автомобіль заряжати в квартирі від 220?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 18:41:09 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...новость от января 16 года (а разработку представили в 2015) и уже тогда оно считалось лоукостом, на этапе разработки и до всех оптимизацийПох.та ясен хер, трололо
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:01:27 IP/Host: 188.166.79.---
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:16:08 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосские
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:19:00 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосскиеВот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку.
БУГАГА!
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:21:02 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосскиеВот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку.
БУГАГА!
На "свалку" - вернее на хранение отправляется извлеченный литий... Остальное перерабатывается...
Метод переоработки самого лития есть, но пока экономически не выгодный, т.к. литий с добычи дешевле выходит
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:21:47 IP/Host: 130.180.217.---
|
American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосские
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:34:56 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:37:07 IP/Host: 194.44.40.---
|
передовими технологіями зараз пре Рено по батареях.
Там буде не літій-іон а якась інакша сполука.
Через 5 років ці батареї будуть на серійних Рено і Ніссанах.
Час зарядки становитиме до 30 хвилин запас ходу 500 км.
чекайте
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:37:46 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...передовими технологіями зараз пре Рено по батареях.
Там буде не літій-іон а якась інакша сполука.
Через 5 років ці батареї будуть на серійних Рено і Ніссанах.
Час зарядки становитиме до 30 хвилин запас ходу 500 км.
чекайтеДля зарядки буде потрібна виділенка від найближчої АЕС?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:41:59 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...передовими технологіями зараз пре Рено по батареях.
Там буде не літій-іон а якась інакша сполука.
Через 5 років ці батареї будуть на серійних Рено і Ніссанах.
Час зарядки становитиме до 30 хвилин запас ходу 500 км.
чекайтеДля зарядки буде потрібна виділенка від найближчої АЕС?для тебе ?
так.