Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 13:47:35 IP/Host: 193.161.14.---
|
Розгорнути попередні цитати...Чому всі пишуть за педалі???
Ви в Украіні не бачили електричних байків.
Ні вгору ні вниз нічого не кручу коли іду по місту. Ухил в 9градусів тягне 2км без проблем. 100км до розрядки без педалей. 150 якщо на прямих підкручуєш.
Простий треккер на прогулянки то інша історія. Беру щоб батарею не тягати.електробайк то вже повноцинный транспорт, як мопед
Тому маєш здавати на А1
Інша справа, що в нас ніхто не ганя за таке, так в нас й за скутери не ганяли, а потім таки стали вимагати реєстрацію та праваЯкщо мова про електровелосипед, то не треба. Принаймні зараз. При умові що паспортна потужність електромотора не перевищує 3 кВт. Може маєте інші дані?
В Польщі та інших країнах можливо інші правила.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 13:49:22 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Наші люди вперті до неможливості. Вроді ж є приклади інших країн, ан нєт - "нє вєрю") Ще раз кажу - про клімат повний бздур. А про горби - у Австрії їх вагон, і нічого. Йомайо, ну поїдьте по світу подивіться трохи. В тому і проблема нашої країни, що недовіра до будь чого нового, і відмазки придумуються, замість того, щоб робити.
В кінці кінців, ніхто нікого їздити не заставляє ж.А какие примеры других стран? Если мы про Европу, я был в Чехии, Германии, Австрии, Испании, Франции, Монако, и нигде массового увлечения велосипедами не видел. Велодорожки есть, но велосипедистов немного. Основные народные массы перемещаются на автомобилях.Ніхєра собі. Голандія, Данія, всі інші сандинавські країни. Там реально масово.
Про Францію:
http://avk.org.ua/2017/09/skilky-koshtuje-veloinfrastruktura-i-hto-za-neji-platyt-frantsiya-i-belhiya/Розгорнути попередні цитати...ЦитуватиФранцію, де лише 3% поїздок здійснюються велотранспортом, не розглядають, як передову велосипедну країну Європи. Але країна має великий потенціал розвитку велосипедного руху. Страсбург, у якому частка велопоїздок становить 15%, є прикладом для інших міст.Завважте, 3 відсотки. Трохи більше, ніж у нас (2,2). І чогось їм то не заважає розвиватись в цьому напрямку.
Бельгія:Розгорнути попередні цитати...ЦитуватиВелосипедний рух у Бельгії зростає, а його частка у загальній кількості поїздок варіюється у різних регіонах та містах. Підраховано, що у Фландрії близько 15% усіх поїздок здійснюють велосипедом, а у Валлонії частка велосипедного руху становить лише 1%. Недивно, що інвестиції у велосипедну інфраструктуру також здебільшого залежать від регіонів.За Австрію мені знайомий розказував, що там у деяких горбистих районах така велоінфраструктура, шо огого, і дофіга роверами їздять.
Ви зрозумійте, я не топлю за те, щоб всі перелізли на ровери, зі зрозумілих причин того не станеться ніколи. Але перевести до 20 відсотків трафіку - цілком реально. як показує досвід інших країн. А це дуже значна частина.
Ну і нагадаю, що наразі у Львові, принаймні, відсоток трафіку велосипедами всього в 10 разів менший, ніж автомобілями. І постійно зростає.
І дуже дивно чути про бздури типу того, що не більше 120 днів у році можна їздити нормально. Взагалі, і зимою можна було б для більшості, якби чистили дороги нормально. А так, поки що зимою тільки маніяки їздять)
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 13:55:39 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Розгорнути попередні цитати...електробайк то вже повноцинный транспорт, як мопед
Тому маєш здавати на А1
Інша справа, що в нас ніхто не ганя за таке, так в нас й за скутери не ганяли, а потім таки стали вимагати реєстрацію та праваЯкщо мова про електровелосипед, то не треба. Принаймні зараз. При умові що паспортна потужність електромотора не перевищує 3 кВт. Може маєте інші дані?
В Польщі та інших країнах можливо інші правила.ого,так з мотором 1,2квт до 50 км\год можна розігнати
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 14:04:55 IP/Host: ---.ip.litech.net
|
Розгорнути попередні цитати...А какие примеры других стран? Если мы про Европу, я был в Чехии, Германии, Австрии, Испании, Франции, Монако, и нигде массового увлечения велосипедами не видел. Велодорожки есть, но велосипедистов немного. Основные народные массы перемещаются на автомобилях.Ніхєра собі. Голандія, Данія, всі інші сандинавські країни. Там реально масово.
Про Францію:
http://avk.org.ua/2017/09/skilky-koshtuje-veloinfrastruktura-i-hto-za-neji-platyt-frantsiya-i-belhiya/ЦитуватиФранцію, де лише 3% поїздок здійснюються велотранспортом, не розглядають, як передову велосипедну країну Європи. Але країна має великий потенціал розвитку велосипедного руху. Страсбург, у якому частка велопоїздок становить 15%, є прикладом для інших міст.Завважте, 3 відсотки. Трохи більше, ніж у нас (2,2). І чогось їм то не заважає розвиватись в цьому напрямку.
Бельгія:ЦитуватиВелосипедний рух у Бельгії зростає, а його частка у загальній кількості поїздок варіюється у різних регіонах та містах. Підраховано, що у Фландрії близько 15% усіх поїздок здійснюють велосипедом, а у Валлонії частка велосипедного руху становить лише 1%. Недивно, що інвестиції у велосипедну інфраструктуру також здебільшого залежать від регіонів.За Австрію мені знайомий розказував, що там у деяких горбистих районах така велоінфраструктура, шо огого, і дофіга роверами їздять.
Ви зрозумійте, я не топлю за те, щоб всі перелізли на ровери, зі зрозумілих причин того не станеться ніколи. Але перевести до 20 відсотків трафіку - цілком реально. як показує досвід інших країн. А це дуже значна частина.
Ну і нагадаю, що наразі у Львові, принаймні, відсоток трафіку велосипедами всього в 10 разів менший, ніж автомобілями. І постійно зростає.
І дуже дивно чути про бздури типу того, що не більше 120 днів у році можна їздити нормально. Взагалі, і зимою можна було б для більшості, якби чистили дороги нормально. А так, поки що зимою тільки маніяки їздять)Прочитал я про планы развития велосипедного движения в процентах, и живо вспомнил Госплан с его процентами жиров в масле, пятилеткой за три года, и выполнение квартального плана на 101% очень похоже, правда?
я понимаю, что леваки навязывают европейцам социализм, и пропаганда езды на велосипедах - часть этого плана Сначала для построения социализма выбрали страну которую никому не жалко, и там ничего хорошего не получилось, а теперь выбрали Европу, которую всем жалко и закончится всё это печально, и, боюсь, ещё при нашей жизни
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 14:22:27 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 14:31:39 IP/Host: 94.231.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Нє, є, звісно, люди з потовиділенням посиленим, але вони і в інших випадках так само потіють.
Серйозно, ніколи не помічав такого, а в мене роверистів багато знайомих, котрі регулярно їздятьТа не свисти, ніби ми лісапєта в очі ніколи не виділи чи не іздили. Мав сусіда, котрий іздив на ровері на роботу, причому постійно. Завжди запашок від нього був. Це не помітно роверистам, бо внюхались одне до одного і ім вже не воняє, хоча насправді це не так.
З тим чуваком було трохи простіше - сидів сам в комірці 3х2 метри і паяв модеми. Колегам було пофіг.нєнє, я цілком це діло відчуваю у всіх. От подумайте логічно - проїхавшист у маршрутці, забитій людьми, будете менше пахнути?) сумнівно. Так само, як і пішки.
Серйозно, для мене це самого стало откровенням, коли почав активно їздити - воно набагато менше напрягу приносить, ніж здається, проїхатись по місту, це взагалі раз плюнути, і от в ці дні я на ровері потію менше, ніж коли будь яким іншим способом добираюсь. Очевидно, тут два фактори - постійне охолодження шляхом обвівання, ну і набагато вищий ккд, ніж при ходьбі, наприклад.
Я сам дуже здивувався, коли то відмітив. Думав, що буду потіти постійно. Тому це дійсно неочевидна штука, по собі знаю.
Той чувак, можливо, їздив на галімому ровері з напрягами. Або просто схильний до того діла.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 14:35:19 IP/Host: 77.111.247.---
|
Гугл знайшов відповідь. А ви як вважаєте?
http://www.veloonline.com/articles.shtml?id=120
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 15:42:54 IP/Host: 37.73.124.---
|
Розгорнути попередні цитати...Та не свисти, ніби ми лісапєта в очі ніколи не виділи чи не іздили. Мав сусіда, котрий іздив на ровері на роботу, причому постійно. Завжди запашок від нього був. Це не помітно роверистам, бо внюхались одне до одного і ім вже не воняє, хоча насправді це не так.
З тим чуваком було трохи простіше - сидів сам в комірці 3х2 метри і паяв модеми. Колегам було пофіг.нєнє, я цілком це діло відчуваю у всіх. От подумайте логічно - проїхавшист у маршрутці, забитій людьми, будете менше пахнути?) сумнівно. Так само, як і пішки.
Серйозно, для мене це самого стало откровенням, коли почав активно їздити - воно набагато менше напрягу приносить, ніж здається, проїхатись по місту, це взагалі раз плюнути, і от в ці дні я на ровері потію менше, ніж коли будь яким іншим способом добираюсь. Очевидно, тут два фактори - постійне охолодження шляхом обвівання, ну і набагато вищий ккд, ніж при ходьбі, наприклад.
Я сам дуже здивувався, коли то відмітив. Думав, що буду потіти постійно. Тому це дійсно неочевидна штука, по собі знаю.
Той чувак, можливо, їздив на галімому ровері з напрягами. Або просто схильний до того діла.Нє, лісапєт в нього був крутий - дискові гальма, модні перекидки і т.д. Я в тому не шарю, але він радо ділився інфою. Привітний такий хлоп, я з ним часто трендів на вулиці. Теж казав, що іздити не важко.
Але я собі то погано уявляю - іздити на роботу лісапєтом, і потім сидіти десь у великому офісі, трохи підштинюючи.
Щоби ти не казав, навіть шкарпетки просмердяться, поки доідеш.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 16:10:48 IP/Host: ---.volia-lviv.com
|
Люблю мотори і багато коней. в Украіні був в активістах бмвклубу.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 17:07:51 IP/Host: 46.125.249.---
|
Розгорнути попередні цитати...Тільки якщо немає підйомів. Якщо є перепади висот (як у Львові), то пітніють всі.Чому всі пишуть за педалі???
Ви в Украіні не бачили електричних байків.
Ні вгору ні вниз нічого не кручу коли іду по місту. Ухил в 9градусів тягне 2км без проблем. 100км до розрядки без педалей. 150 якщо на прямих підкручуєш.
Простий треккер на прогулянки то інша історія. Беру щоб батарею не тягати.електробайк то вже повноцінний транспорт, як мопед
Тому маєш здавати на А1
Інша справа, що в нас ніхто не ганя за таке, так в нас й за скутери не ганяли, а потім таки стали вимагати реєстрацію та права
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 17:14:08 IP/Host: 46.125.249.---
|
Розгорнути попередні цитати...Люблю мотори і багато коней. в Украіні був в активістах бмвклубу.
На чому їздив?
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 17:31:50 IP/Host: 46.125.249.---
|
Розгорнути попередні цитати...Чому всі пишуть за педалі???
Ви в Украіні не бачили електричних байків.
Ні вгору ні вниз нічого не кручу коли іду по місту. Ухил в 9градусів тягне 2км без проблем. 100км до розрядки без педалей. 150 якщо на прямих підкручуєш.
Простий треккер на прогулянки то інша історія. Беру щоб батарею не тягати.електробайк то вже повноцинный транспорт, як мопед
Тому маєш здавати на А1
Інша справа, що в нас ніхто не ганя за таке, так в нас й за скутери не ганяли, а потім таки стали вимагати реєстрацію та праваЯкщо мова про електровелосипед, то не треба. Принаймні зараз. При умові що паспортна потужність електромотора не перевищує 3 кВт. Може маєте інші дані?
В Польщі та інших країнах можливо інші правила.
Електровелосипед - це все таки деякі додаткові проблеми. На вулиці надовго не залишиш, бо вкрадуть. Потрібно заряджати батарею. Більша вага та вартість.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 17:33:30 IP/Host: ---.volia-lviv.com
|
Розгорнути попередні цитати...Люблю мотори і багато коней. в Украіні був в активістах бмвклубу.
На чому їздив?Одна із перших пятірок в Києві в далекому 1995. В 34кузові 3,5 літра S38.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
10 червня 2018 17:39:52 IP/Host: 46.125.249.---
|
Розгорнути попередні цитати...
На чому їздив?Одна із перших пятірок в Києві в далекому 1995. В 34кузові 3,5 літра S38.
340кс?
Воно і зараз більшу половину "спарцівних" хетчбеків порве - як тузік грєлку.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
16 червня 2018 20:43:32 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
16 червня 2018 20:48:02 IP/Host: ---.ip.litech.net
|
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
16 червня 2018 21:18:41 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
27 Если автомобилист едет на природу по проселочной ухабистой дороге, то это есть пытка. Если там же едет велосипедист, то это для него по кайфу. Автомобилист, а пуще всего — его пасажиры безвольно трясутся на сиденьях, дышат выхлопными газами, глохнут от треска мотора и парятся в душной железной коробке. Hаконец они приезжают на загаженную полянку, где уже стоят два автомобиля и три компании. Автомобилист и его пассажиры вылезают из машины с головной болью от шума и духоты, с ломотой в костях от тряски, геморроем от пассивного сидения и жутко уставшие неизвестно от чего. Они падают на затоптанную травку под ближайшей березой и пытаются отдыхать, но трудно отдохнуть от малоподвижности. Слева от них гремит радио, справа визжат детишки, впереди распевает пьяный хор. А мимо них проносятся крепкие и бодрые велосипедисты, которые проедут туда, куда не доберется автомобиль, и упадут на зеленом бережку тихого красивого озера, и отдохнуть на всю катушку, потому что на всю катушку устали.
Йессс!!!
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
16 червня 2018 21:28:02 IP/Host: 37.73.27.---
|
Розгорнути попередні цитати...Гугл знайшов відповідь. А ви як вважаєте?
http://www.veloonline.com/articles.shtml?id=120Треба мати велосипед, мотоцикл ы три авто рызноъ ватажопыдёмносты.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
16 червня 2018 21:29:29 IP/Host: 37.73.27.---
|
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
16 червня 2018 21:30:33 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
Розгорнути попередні цитати...Гугл знайшов відповідь. А ви як вважаєте?
http://www.veloonline.com/articles.shtml?id=120Треба мати велосипед, мотоцикл ы три авто рызноъ ватажопыдёмносты.Воот.
Вот именно таке я и исповедую))
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
16 червня 2018 21:36:47 IP/Host: 37.73.27.---
|
Розгорнути попередні цитати...Треба мати велосипед, мотоцикл ы три авто рызноъ ватажопыдёмносты.Воот.
Вот именно таке я и исповедую))велосипеды чето сильно подорожали.
штука баксов эт перебор на мой вгляд.
а китаец мой за 5 лет рассыпался.
вилка не работает. все люфтит, сидуха прокручивается.
короче я забил.
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
16 червня 2018 22:26:44 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Тепер мерс 2,2
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
24 травня 2023 18:51:41 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Re: Чому велосипед краще автомобіля |
3 листопада 2023 16:10:45 IP/Host: 46.172.128.---
|