Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Можливо все, що хочеш. Якщо дійсно цього хочеш.

Можливо все, що хочеш. Якщо дійсно цього хочеш.

Volodimir Bondal додав 9 нових світлин.
16 год ·
У найближчі роки чотири країни будуть суттєво змінювати свою бойову авіацію: Австралія, Кувейт, Канада і Швеція.
Головне, що три з них мінятимуть майже один і той же літак- F/A-18 різних модифікацій.
Канада замінить 77 McDonnell Douglas CF-18А Hornet і учбових F-18В Hornet, Кувейт - 32 винищувача- бомбардувальника Boeing F/A-18C і учбових Boeing F/A-18D, Австралія щоб мати перевагу над Китаєм у регіоні замінить 54 своїх винищувача- бомбардувальника McDonnell Douglas F/A-18A Hornet, 24 літака F/A-18 Е/F та 17 учбових McDonnell Douglas F/A-18B Hornet на F-35, а Швеція продаватиме чи передасть в лізингу свої винищувачі Grippen.
Отже, як мінімум всього приблизно 150-160 винищувачів CF-18А/ В, F/A-18С/D, F/A-18A і F/A-18B різних рівнів модернізації за 2-3 роки шукатиме нових володільців.
Цілий флот літаків!
Кожен з них стандартизований з авіацією НАТО і за якістю озброєння, БРЕО, зв’язком, можливістю керування високоточними ракетами і бомбами, радаром та за загальними якісними і експлуатаційними ознаками переважає будь-який літак в РФії.
Найновіші, модерніші у технічному плані і тому найдорожчі навіть за остаточною вартістю винищувачі з перелічених має Австралія ( 24 літака F/A-18E/F Super Hornet), які представляють найбільшу цінність, та Кувейт (Boeing F/A-18С/D).
Канадський варіант F/A- 18 (CF-18) це специфічний винищувач-бомбардувальник зроблений для Канади, надзвичайно швидкий і потужний, який може використовуватися навіть як штурмовик в обороні.
Нехай не вводить в оману строк виробництва, оскільки насправді в останні роки (2003-2008) 62 CF-18А та 18 CF-18В Канади пройшли модернізацію до рівня C/D на Boeing (тепер-власник прав на F/A-18 ).
На канадські модернізовані CF-18 Hornet встановлена УКХ/ДМХ радіостанція AN/ARC-210 RT-1556/ARC, із захистом від перешкод та можливістю здійснювати зв'язок за межею видимості, система радіолокаційного розпізнавання AN/APX-111 від BAE Systems (відповідає стандартам НАТО), а також замінена БРЛС AN/APG-65 на AN/APG-73, з тричі вищою швидкістю і пам'яттю бортового комп'ютера AN/AYK-14 XN-8, режимом слідування рельєфу місцевості і системою уникнення зіткнення із землею.
Австралійські F/A-18E/F Super Hornet це просто ураган, який має більш потужні двигуни (414 серії), радіус дії 1600 км., зможе патрулювати над всією Україною і, головне, виходячи із тверджень Boeing, може бути модернізований елементами винищувача 5-го покоління у наступному.
Насьогодні ситуація виглядає так, що Канада потребує проміжного рішення.
За попереднього уряду вона втратила час із замовленням F-35, а тепер сама домовляється з Кувейтом та Австралією про купівлю у них літаків.
Закупівля RCAF 30-ти кувейтських F/A-18C/D, які мали ідеальну і стабільну технічну підтримку протягом багатьох років, могла бути гарним варіантом, але вона малоймовірна з кількох причин.
Плани кувейтців замінити F/A-18C/D новими і надсучасними F/A-18E/F Super Hornet за Обами затримав Державний департамент США, який ще в листопаді 2016 року офіційно мав схвалити угоду на $5 млрд.
Крім того Кувейту потрібні літаки в конфлікті Саудівської Аравії в Ємені.
У лютому 2017 р. F/A-18C/D Кувейта здійснено понад 3 000 вильотів на підтримку операцій коаліцій проти повстанців- тож враховуючи ці оперативні зобов'язання, кувейтці не продадуть свої літаки, доки не отримають нових.
Далі Канада більш активно проводила переговори з Австралією щодо придбання приблизно у неї 70-ти модернізованих літаків F/A-18A/B
Австралійці можуть легко звільнити деякі зі своїх реактивних літаків, оскільки ще в 2009 р. почали купувати у Boeing F/A-18E/F Super Hornets.
Крім того, Австралія планує придбати 72 F-35A Joint Strike Fighters, а перші ввести в експлуатацію в 2018 році.
Натомість, нинішній уряд лібералів в Канаді кілька місяців тому посварився із Boeing через скандал з обмеженням доступу канадського пасажирського літака C-Series на ринок США і заявив, що ставить хрест на планах купівлі A-18E/F Super Hornets та розглядає можливість тільки з Lokheed Martin щодо F-35.
Цікаво, що під час виборчої кампанії у 2015 році нинішній прем'єр-міністр Канади Джастін Трюдо, глава Ліберальної партії, необережно пообіцяв припинити участь країни в проекті спільного винищувача F-35, всупереч намірам прем'єр-міністра Консервативної партії Стівена Харпера.
У листопаді 2016 р. Міністр оборони Канади підтвердив передвиборчі плани Трюдо, що уряд планує придбати у Boeing 18 нових літаків F/A -18E/F Super Hornet для RCAF. Якщо Канада придбала би їх як тимчасові, то пізніше, після переозброєння на F-35, вони були би перетворені в конфігурацію літака РЕБ EA-18G Growler- що дало би здатність авіації до атак на засоби ППО, РЕБ, РЛС та ЗРК і створило б майбутнім канадським F-35 переваги у бою
За рік все змінилося до навпаки!
Отже послідовність слів і дій під час виборів не тільки риса наших політиків :) Обставини понад усе.
Все почалося із заяви керівників Boeing в Чікаго, що субсидії Канади дали Bombardier несправедливу перевагу. Цим вон звинуватили канадську фірму у демпінгу на ринку США, яка розраховувала на велику угоду (75 авіалайнерів CSeries) з американською авіакомпанією Delta.
На що прем'єр-міністр Канади Трюдо 18 вересня 2017 р. заявив: "Ми дивилися на літак Super Hornet від Boeing як потенційну значну закупівлю наших нових винищувачів. Але ми не будемо мати справу з компанією, яка зайнята спробою звинувачувати нас і наших аерокосмічних виробників".
Коли 26 вересня 2017 р. Торгово-промисловий департамент США виступив на стороні Boeing і пригрозив стягнути імпортні тарифи (майже 200 %) на будь-які продукти Bombardier, що надходять до США, міністр закордонних справ Канади Христя Фріленд сказала: "Це явно спрямовано на ліквідацію літаків Bombardier C-Series з ринку Сполучених Штатів".
Цей конфлікт фактично завершив розгляд Канадою варіанта переозброєння ВПС літаком F-18 Super Hornet (замість CF 18 Hornet).
Отже, Канада з 2020-го позбавлятиметься всіх CF 18 Hornet (а потім і F-18 Super Hornet), якщо навіть їх закупить в Австралії.
Це для України відкриє певні можливості для переговорів щодо лізингу чи викупу літаків за остаточною вартістю, адже скоро приблизно 65 активних канадських CF-18A (ще відомі як CF-188), скоро досягнуть кінця свого терміну експлуатації і потребуватимуть модернізації і поновлення ресурсу.
Тобто, тепер канадці скрізь підкреслюють, що австралійські літаки купують на короткий період переозброєння.
Для нас важливою є можливість CF 18 Hornet проходження зони ППО РФїї на надмалій висоті в нічний час і можливість застосовування літаком високоточних ракет «повітря-повітря» середньої дальності AIM-120 AMRAAM та бомб класу JDAM, що інтегровані з системою управління високоточним озброєнням AN/AYQ-9 від Smiths Aerospace.
Якби AIM-120 AMRAAM можна було отримати, то не зважаючи на чисельну перевагу, РФія назавжди втратила би можливість навіть думати про завоювання повітря над Україною, а її авіацвя та ППО ніколи вже не відчували би себе безпечно в радіусі 1600 км.
Реально отримати ці літаки та озброєння можна лише «в політичному пакеті» з врахуванням інтересів США та контракту Канади і Австраії на постачання F-35 від Lokheed Martin.
Передбачаючи різні заперечення, хочу додати.
Нинішнє бюджетне рішення Сенату США, яким схвалено проект закону про Бюджет США на 2018 р., містить дозвіл на виділення $350 млн. для надання летальної зброї в частині безпекової допомоги Україні, але не передбачає поставок авіаційних засобів.
Так, у 2018-му йдеться про радіолокаційні засоби ППО (Україні критично потрібні засоби боротьби на наднизьких і низьких висотах), станції спостереження за надводною ситуацією, протимінні засоби ВМС та кораблі прибережної дії і берегової охорони.
Та події, які ми й не уявляли можливими ще 3 роки тому, сьогодні свідчать: можливо все, що хочеш. Якщо дійсно цього хочеш.

https://www.facebook.com/volodimir.bondal/posts/1523336994410144
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія