Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Роздуми про дешеві іноземні б/у авто і не тільки… B-)

https://www.autoscout24.com.ua/Details.aspx?id=328799693&cd=636443721350000000&asrc=st   
Хочете знати чому скрізь у цивілізованому світі дешеві б/у авто та все інше? Пояснюю на пальцях. Кожна цивілізована держава зацікавлена, щоб люди купували нові товари й цим стимулювали власне виробництво. Є виробництво – є людям робота, зарплата, бюджет поповнюється і т. д. 
З огляду на цю істину кожна держава обкладає старі авто більшими поборами – купуй нове, стимулюй власну економіку. ;)
Ще й до того техогляд старих авто влітає в копієчку. Там на автостанціях ретельно тестують авто і все зношене замінюють отож …  :gigi:
Плюс до всього того на старих авто їздити не престижно. Зустрічають то не тільки по одягу. Хто ж стане звертатися до лікаря, адвоката чи іншого спеціаліста котрий їздить на старому авто? B-) 
Те ж саме стосується і побутової техніки та одягу. Морально що застаріло – відвантажимо Україну. Там ще й гроші заплатять. :shuffle:
А у нас? Ми ж від зубожіння купуємо старі авто та секондхендівські товари й цим кладемо болт на власне виробництво. :facepalm1:
А що ж уряд? Є там гіганти думки? Ні – там усі раді тільки нахапати якнайбільше. А там трава не рости… Огородили державу митницями й стрижуть купони. Навіщо ж розвивати власне виробництво коли грошики самі пливуть в бюджет і неабиях прилипають до рук причетних до процесу…
Здалеку глянеш – ніби все нормуль. А придивишся…  :weep:
   
Антік якщо нове не буде краще старого - швайх дурній теорії
   
Ланос 1997 року випуску значно кращий лайноса 2016 прогрес як не як
   
Re: Роздуми про дешеві іноземні б/у авто і не тільки… B-)

а у нас виробництво чого є ? відер які за 15 років навіть не поміняли дизайну фар ?  :facepalm:
   
Та наслідком захисту нацвиробника є те що реєструється велика кількість саморобних авто - чого абсолютно нема в Україні ( а захист нацвиробника уже десятки років)
   
https://www.autoscout24.com.ua/Details.aspx?id=328799693&cd=636443721350000000&asrc=st   
Хочете знати чому скрізь у цивілізованому світі дешеві б/у авто та все інше? Пояснюю на пальцях. Кожна цивілізована держава зацікавлена, щоб люди купували нові товари й цим стимулювали власне виробництво. Є виробництво – є людям робота, зарплата, бюджет поповнюється і т. д. 
З огляду на цю істину кожна держава обкладає старі авто більшими поборами – купуй нове, стимулюй власну економіку. ;)
Ще й до того техогляд старих авто влітає в копієчку. Там на автостанціях ретельно тестують авто і все зношене замінюють отож …  :gigi:
Плюс до всього того на старих авто їздити не престижно. Зустрічають то не тільки по одягу. Хто ж стане звертатися до лікаря, адвоката чи іншого спеціаліста котрий їздить на старому авто? B-) 
Те ж саме стосується і побутової техніки та одягу. Морально що застаріло – відвантажимо Україну. Там ще й гроші заплатять. :shuffle:
А у нас? Ми ж від зубожіння купуємо старі авто та секондхендівські товари й цим кладемо болт на власне виробництво. :facepalm1:
А що ж уряд? Є там гіганти думки? Ні – там усі раді тільки нахапати якнайбільше. А там трава не рости… Огородили державу митницями й стрижуть купони. Навіщо ж розвивати власне виробництво коли грошики самі пливуть в бюджет і неабиях прилипають до рук причетних до процесу…
Здалеку глянеш – ніби все нормуль. А придивишся…  :weep:
1.Влітає в копійочку власникам старих авто. Національні автостанції отримують прибуток. Це вклад в реальну економіку. Чим він відрізняється від прибутку гіпотетичного національного виробника автомобілів. Крім того що і автостанції реальні, а виробник конкурентоспроможни х автомобілів міфічний.
2. Реально конкурентні автомобілі випускає декілька світових концернів. Справжнім проривом могли бути їх інвестиції в український автопром. Як це зробила маленька п'ятиимільйонна Словаччина- найбільший виробник авто Східної Європи. По населенню рівна Києву та області. А не теплична підтримка застарілих моделей наших горе-олігархів.
3. Те що держава щось має будувати це думковірус нашого пострадянського мозку. Для державних інтересів немає великої різниці хто буде випускати якісні українські авто Фольксваген чи Васадзе. Однаково для українського споживача, найманих працівників, державної скарбниці чи валютних надходжень в країну.  В державних інтересах хіба що важливо в першу чергу враховувати ділову та фінансову репутацію потенційних інвесторів
4. Поки цього немає найкращим захистом українського суспільства є наданана йому свобода без надмірних обмежень самостійно вирішувати який автомобіль йому краще придбати.
   
Давайте заборонимо на 20 років імпорт комп'ютерної техніки?
Підтримаємо національного виробника.  Нехай відродить виробництво ЕС-1220.


   
Давайте заборонимо на 20 років імпорт комп'ютерної техніки?
Підтримаємо національного виробника.  Нехай відродить виробництво ЕС-1220.

Показати зображення...
Тим більше що це набагато простіше ніж автомобілі. От китайці вже давно мікросхеми збирати навчились. Ще й випередили багатьох. А з китайським автопромом не дуже виходить.
   

Владелец Икеа. Не бедный.
   
й цим кладемо болт на власне виробництво.
Ланос 1997 року випуску значно кращий лайноса 2016 прогрес як не як
:weep:  :weep:  :weep:
знов ця пісня, що там все дорого
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія