Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?
IgS

ПДВ в Росії 18% такщо різниця була б мізерна

Я Вам принцип виклав. А що не сходиться з ПДВ та їх акцизом, то питайте у власників салонів.

Наприклад, в Польщі можна купити в салоні машину значно дешевше звичайної ціни, навіть пару-тройку тисяч євро.

Мої знайомі купили тачку, яка тіпа була виставковим екземмпляром та для тестових пробігів. На одометрі був  101 км.
Доїхали рівнесенько до дому. На ранок машина поїхала на станцію на евакуаторі -- здох отой самий мультіджет.

Два тижні -- заміна всієї паливної. А машина продавалась дешево, але з обмеженою гарантією. Зараз судяться с салоном.
За сервіс заплатили приблизно стільки ж, скільки зекономили на ціні -- 12 тис.зл. (4 тис. евро).
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Яка нах обмежена гарантія? А гарантія виробника?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

От не зрозумів ти латентно вболіваєш за фіат чи за кацапопром :)  :D

за свій молодий (x) :(
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

шестьорка кращчя за ВМВ. Бо на бмв може кататися лише буржуй, а нажигулях можуть їздить навітькрокодили X(
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

"То если государство отменит акциз на транспортные средства и сделает возврат налога украинцы получат ЗАЗ Сенс по цене 3600 долларов, что равняется цене Таврии."

Государство будет долб..ом, если отменит НДС на авто при существовании НДС на медикаменты, продукты питания и комуналку. Отмена НДС на отдельные виды товаров - прямой путь к коррупции. Если отменять НДС - то на все, то есть менять полностью налоговою систему, что вряд-ли возможно. Украина уже давала такие преференции Васадзе - помогло?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Як так може бути ?
Новий з салона
Сенс Седан в Україні - 176 800 грн  - 6800 у.е.  1.3 пустий як барабан (http://autozaz.kiev.ua/ru/models/zaz/sens.php#prices)
Сенс Седан на Россії  - 165000 руб. -  2894 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://altera-auto.ru/zaz/chance_sedan/)

Це притому що в РФ ще якісь розтаможки мають бути і в них більш ніж в 2 раза дешевше ...
Ви хочете сказати що в нашій країні все норомально ?

с точки зрения "украинци повинни страждати та спивати сумних писэнь" - все заебись
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Як так може бути ?
Новий з салона
Сенс Седан в Україні - 176 800 грн  - 6800 у.е.  1.3 пустий як барабан (http://autozaz.kiev.ua/ru/models/zaz/sens.php#prices)
Сенс Седан на Россії  - 165000 руб. -  2894 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://altera-auto.ru/zaz/chance_sedan/)

Там до речі може развод бути про знижку
Цитувати
Только до 31 октября 2017 скидка на
- 110000 руб.
Тобто скоріш за все той барабан там 275000 = 4780 $ , але навіть так виходить на 42% дешевше ніж в Україні
Якщо хтось подзвонить для перевірки цін, запишіть будь-ласка це на диктофон
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

IgS  - добре написали. Особливо про підарасів у паганому значенні слова. на жаль, так експерименти і не дійшли до українців. Не варто хвилюватися за такого "національного виробника", треба вирішувати далі що робити. І бажано терміново, а то скоро усі будемо на бляхах їздити (хоч це й не самий поганий варіант).
Запускати інвесторів, підтримувати найновіші проекти (якщо створювати з нуля, то електрокари, а не знову Опеля 80-х років, яким би він непоганим не був), створювати нові заводи і нові робочі місця.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?
IgS

Яка нах обмежена гарантія? А гарантія виробника?

Отака нах обмежена! Ви коли не-будь купували в салоні нову машину зі знижкою?
Можете спробувати купити наприкінці 2017р машину з салона яка тіпа 2016р
(а насправді може бути й жовтня-2015р випуску).

Нема гарантії на акумулятор, бо, по-перше, він стороннього виробника,
по-друге, на нього йде свій гарантійний термін, а коли машина вже два роки простояла
у салоні на майданчику під дощем/снігом і на морозі, то акумє вже піздєц,
і гарантія виробника акум на нього вже  фсьо чисто по терміну, і салон (продавець) на себе це брати не хоче.

Відсутня гарантія на гуму (колеса та гумо-технічні вироби) з тієї ж причини.
Бо, по-перше, у ГТВ (гумо-тех-виробів) термін служби/життя/зберігання лише 5-6 років,
але коли вони працюють в нормальному режимі, вони можуть і 10 років прослужити.

А коли ГТВ встановлені на машину, яка два роки і більше припадає пилюкою/брудом під сонцем/дощем,
то ГТВ елементарно висихають, тріскаються та псуються. Тільки викотили возика з салону...
... бля! А в нього всі сальніки потекли. Те ж саме стосується до гумових привідних ременів -- репаються та рвуться.
І це будуть не гарантійні випадки.

Все це реалії -- так фірма, на який я працював перед виїздом, купила в салоні китаємобіль.
Правда, купила дуже дешево, майже по ціні рашамобіля.

Ну то таке.

На Заході свої приколи. Тут гарнтію здійснює лише той салон/станція, яка продала машину.
Якщо це лізінгова машина (а в бізнесі тут таких -- більшість), то іноді просто нема часу гнати машину
за кілька сотень км на ремонт. Тому їдеш на мережеву фірменну станцію, але за роботи і запчастини мусиш заплатити.

А потім ділєр, який "гарантував", повертає гроші. Іноді доводиться з ним сперечатись, щоб повернув.

Як оті моїї знайомі, що купили новенького дизельного Опля-Комбо з салону тіпа тестова машина,
а той здох на 101-му кілометрі.

Поки їм гроші не повернули. В чому там прикол, на що саме скоротили їм гарантію за знижку,
я наразі не знаю. Люди не люблять визнавати себе лохами.

Думаю, дізнаюсь, самі розкажуть, але згодом, не зразу.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?
IgS

IgS  - добре написали. Особливо про підарасів у паганому значенні слова. на жаль, так експерименти і не дійшли до українців.
Не варто хвилюватися за такого "національного виробника", треба вирішувати далі що робити.
І бажано терміново, а то скоро усі будемо на бляхах їздити (хоч це й не самий поганий варіант).
Запускати інвесторів, підтримувати найновіші проекти (якщо створювати з нуля, то електрокари,
а не знову Опеля 80-х років, яким би він непоганим не був), створювати нові заводи і нові робочі місця.

Менш за все я хвилююсь за панів Васадзе, Бояріна та їм подібних.

Але якщо нарід хоче мати в Україні хоч якусь індустрію, то відновити її можна лише в один спосіб:
митні бар'єри і стимуляція внутрішнього виробника. Іншого не буває.
А як це зробити -- це вже справа політиків.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Там до речі може развод бути про знижку
Тобто скоріш за все той барабан там 275000 = 4780 $ , але навіть так виходить на 42% дешевше ніж в Україні
Якщо хтось подзвонить для перевірки цін, запишіть будь-ласка це на диктофон


Уже як мінімум записали один раз там за 2894$ то євро 4 наче а той шо євро 5 той значно більше
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Менш за все я хвилююсь за панів Васадзе, Бояріна та їм подібних.

Але якщо нарід хоче мати в Україні хоч якусь індустрію, то відновити її можна лише в один спосіб:
митні бар'єри і стимуляція внутрішнього виробника. Іншого не буває.
А як це зробити -- це вже справа політиків.

То ви вважаєте Форд саме завдяки миту виграв дуель автомобільної індустрії?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?
IgS

То ви вважаєте Форд саме завдяки миту виграв дуель автомобільної індустрії?

Не треба плутати Божий Дар зі звичайною яєшнею.

Форд виграв в той час, коли автомобіль ще сприймався як диво, і виграв саме тому,
що почав виробляти примітивні, але дешеві тачки в масовій кількості і продавати їх
по ціні, яка була досяжна для "будь якого нігєра, зажавшего 500 баксів" (с).

Але колишні країни СЕВ пройшли через етап високих митних тарифів.
Зараз, вже в ЄС, митних бар"єрів у них немає, а автопром є.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Не треба плутати Божий Дар зі звичайною яєшнею.

Форд виграв в той час, коли автомобіль ще сприймався як диво, і виграв саме тому,
що почав виробляти примітивні, але дешеві тачки в масовій кількості і продавати їх
по ціні, яка була досяжна для "будь якого нігєра, зажавшего 500 баксів" (с).

Але колишні країни СЕВ пройшли через етап високих митних тарифів.
Зараз, вже в ЄС, митних бар"єрів у них немає, а автопром є.

Корея Китай Японія Німечина теж через мита ? Словенія, Словаччина,  Франція???
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

"Всё запретить и нє пущать" навіть в СРСР не спрацьовувало. Є і інші шляхи  :) .
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?
IgS

Корея Китай Японія Німечина теж через мита ? Словенія, Словаччина,  Франція???

Від кого мали б захищати свій ринок Франція, Німеччина, Англія, США, Італія?
Від інопланєтян? Ці країни -- піонєри автопрому, питання "куда продати вироблене?"
в них повстало ще напередодні Великої депресії майже 100 років тому.

Коли країни виробляють якусь подібну продукцію, питання мита стає предметом міждержавних угод:
ви нам не створюєте перешкод, а ми -- вам.  Саме так і утворюються різні зони вільної торгівлі,
Бенілюкси, ЄСи, та  NAFTA.

Стосовно -- Корея, Китай, Японія Словенія, Словаччина -- не знаю, шукайте інформацію.

Але не думаю, щоб китайським автовиробникам було б вигідно клєпать своє лайно,
якби на ринок КНР був вільний доступ нових тачок та старого автохламу.

 Що Ви хочете довести своїми питаннями? Що треба відкрити ринок для блях,
і тоді монстри автопрому почнуть у нас будувати автозаводи, нє?

Ви, власне, чого більше хочете -- дешеві тачки чи нормальну країну?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Від кого мали б захищати свій ринок Франція, Німеччина, Англія, США, Італія?
Від інопланєтян? Ці країни -- піонєри автопрому, питання "куда продати вироблене?"
в них повстало ще напередодні Великої депресії майже 100 років тому.

Коли країни виробляють якусь подібну продукцію, питання мита стає предметом міждержавних угод:
ви нам не створюєте перешкод, а ми -- вам.  Саме так і утворюються різні зони вільної торгівлі,
Бенілюкси, ЄСи, та  NAFTA.

Стосовно -- Корея, Китай, Японія Словенія, Словаччина -- не знаю, шукайте інформацію.

Але не думаю, щоб китайським автовиробникам було б вигідно клєпать своє лайно,
якби на ринок КНР був вільний доступ нових тачок та старого автохламу.

 Що Ви хочете довести своїми питаннями? Що треба відкрити ринок для блях,
і тоді монстри автопрому почнуть у нас будувати автозаводи, нє?

Ви, власне, чого більше хочете -- дешеві тачки чи нормальну країну?

Нормальна країна нормально конкурує зі світом. Якщо вони не можуть випускати гарні тачки дешевше, то вони повинні шукати в чому вони можуть конкурувати. Мита ніяк не допомагають цьому.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?
IgS

Нормальна країна нормально конкурує зі світом. Якщо вони не можуть випускати гарні тачки дешевше, то вони повинні шукати в чому вони можуть конкурувати. Мита ніяк не допомагають цьому.

Мита, як будь які ліки, допомагають у певних дозах у певні періоди розвитку країни.

Українському автопрому, думаю, вже ніщо не допоможе -- пізно пити боржом, коли нирки випали.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія