Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ДТП у Харкові

Re: ДТП у Харкові

Да вы что "забороняе рух", во всем городе запрещает? Вы точно не понимаете где запрещено движение при запрещающем сигнале светофора?

8.10. У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія), дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки", якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.

Пункт явно указывает, что водитель имеет право продолжать движение и остановиться в указанных в данном пункте местах. Точно также, стоящий автомобиль ничем неограничен начать движение, проехать и остановится в указанных в данном пункте местах "У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух"

отже, ми бачимо на відео, що туарег порушив 8.10, не зупинившись перед світлофором. тобто опинився він в "усіх інших випадках" явно протиправно.
потім нібито схаменувся і дотримався пункту 8.10, зупинившись перед перехрещуваною проїзною частиною.
а потім порушив 8.7.3 ґ), почавши рух на заборонений сигнал.
саме так це трактуватиметься судом, на мою думку.
   
Re: ДТП у Харкові

тобі вже 10 разів пояснили, що острівець - це розмітка. розмітка, згідно ПДР, має найнижчий приорітет перед знаками, світлофорами і сигналами регулювальника.
якщо розмітка суперечить знакам, світлофорам чи сигналам регулювальника, її треба ігнорувати і користуватися знаками, світлофорами і сигналами регулювальника.
що, б***ь, тут не ясно?
Ну так спробуй розмітку 1.1 (суцільну лінію) перетнути. Хочу побачити задоволене їбало лице копа.
Ще ніде не бачив щоб розмітка 1.1 трактувалась якось по-іншому через світлофор чи знаки.
   
Re: ДТП у Харкові

їхня наявність перед цими необов'язкова.
принаймні, нічого в ПДР про це немає.

Конечно "необов'язкові" :) кто бы сомневался.

Только не понятно, вот тот знак со стрелкой направо как-то по-дыбильному висит уже после полосы к которой он типа относится. Впрочем, там всё рагульно построено. И светофоры, и разметкаю и знаки.
   
Re: ДТП у Харкові

Не, спорить не будем, если Вы уточните какой рух мается на увази: на пересечении проезжих частей или до них

в межах перехрестя, яке регулюється данним конкретним світлофором.
   
Re: ДТП у Харкові

Не обращайте внимания на IP тех, кто топит за Зайку.
Делать себе IP - фигня, это умеет мой 10-летний племянник.

Я просто знаю некоторых, которые организовывают отряды Ботов.
Они ездят на машинах, значительно лучших, чем Туарег или Лексус.

Эта ветка на ФУПе и других форумах - пример их "работы".
А представляете что делается на политке?

Для себя решил: это гавно, которое уже в 100 постах глаголет "оба виноваты", для меня исчезло из жизни.
:drinks:
   
Re: ДТП у Харкові

Себя добавьте в список. Или может таки нашли в разделе 10 ПДД упоминание сигналов светофора запрещающих началу движения?
мне кажется, что товарищ не понимает, что зона действие знаков и сигналов светофора распространяется на пространство за ними, а не до, если конечно со знаком не установлена табличка 7,2,3 или 7,2,4.
   
Re: ДТП у Харкові

Конечно "необов'язкові" :) кто бы сомневался.

Только не понятно, вот тот знак со стрелкой направо как-то по-дыбильному висит уже после полосы к которой он типа относится. Впрочем, там всё рагульно построено. И светофоры, и разметкаю и знаки.

а я ніколи і не сперечався, що рух на цьому перехресті організовано п***а.
але при цьому я завжди наголошував, що це все одно не привід порушувати правила.
   
Re: ДТП у Харкові

Человек,  водитель за день, об этом писали, мог тысячу раз нарушить пдр, но это не имеет отношения к данному ДТП, вот он уже остановился за 7 метров перед пересечением дорог, где сказано, что он не может проехать эти  7 метров на желтый?
   
Re: ДТП у Харкові

отже, ми бачимо на відео, що туарег порушив 8.10, не зупинившись перед світлофором. тобто опинився він в "усіх інших випадках" явно протиправно.
потім нібито схаменувся і дотримався пункту 8.10, зупинившись перед перехрещуваною проїзною частиною.
а потім порушив 8.7.3 ґ), почавши рух на заборонений сигнал.
саме так це трактуватиметься судом, на мою думку.
Ну якщо  8.7.3 ґ)  :facepalm1:  то тоді так. А насправді ти не тільки шкільної програми з фізики не знаєш.
   
Re: ДТП у Харкові

мне кажется, что товарищ не понимает, что зона действие знаков и сигналов светофора распространяется на пространство за ними, а не до, если конечно со знаком не установлена табличка 7,2,3 или 7,2,4.

Тут некоторые рассказывают что, в частности жёлтый сигнал, запрещает начинать движение как раз до светофора ;)
   
Re: ДТП у Харкові

мне кажется, что товарищ не понимает, что зона действие знаков и сигналов светофора распространяется на пространство за ними, а не до, если конечно со знаком не установлена табличка 7,2,3 или 7,2,4.
вы ошибаетесь. Действие светофора начинается за десять метров до того места где он установлен.
   
Re: ДТП у Харкові


отже, ми бачимо на відео, що туарег порушив 8.10, не зупинившись перед світлофором. тобто опинився він в "усіх інших випадках" явно протиправно.
потім нібито схаменувся і дотримався пункту 8.10, зупинившись перед перехрещуваною проїзною частиною.
а потім порушив 8.7.3 ґ), почавши рух на заборонений сигнал.
саме так це трактуватиметься судом, на мою думку.
Снова "почавши рух", вы же уже кажется попытались понять, начало движения не является нарушением. проехав первый светофор туарег нарушил ПДД проехав на запрещающий сигнал светофора, на этом инцидент закончился, в том числе еще и для троих водителей. Далее он остановился "перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів." Выехал же на перекресток, как утверждает водитель туарега на зеленый. То что он сдвинулся с места на желтыый до пересечения пересекаемой проездной части не является нарушением, ну нет такого пункта - забороняеться роспочинати рух при сигналах свитлофора, що забороняють рух. Я же вам раньше раздел 10 полностью запостил.
   
Re: ДТП у Харкові

ясно. так і запишем: барс - балабол.

Чоловіче, ви самі себе викреслили із списка адекватних.
Ви визначились що для вас важливіше, здоровий глузд чи обізвати барса.
Мені байдуже що ви записали.
Тут читачів в рази більше ніж дописувачів.
Ви зробили крок не на вашу користь.
Бувайте і надалі  :=V
   
Re: ДТП у Харкові
Bit

на

перед - встановлений 2.1, який якраз і може встановлюватись тільки ПЕРЕД.
получается надо до знака ехать и потом поворачивать на право?
   
Re: ДТП у Харкові

мне кажется, что товарищ не понимает, что зона действие знаков и сигналов светофора распространяется на пространство за ними, а не до, если конечно со знаком не установлена табличка 7,2,3 или 7,2,4.

Зона действия сигналов светофора распространяется только на его стоп-линию, а не на "пространство за" или "пространство перед".

Если ты в конце своего зеленого выезжаешь на перекресток, чтобы сделать левый поворот - уехать ты после этого можешь в любой момент,
как только появится возможность. Стоп-линию ты уже пересек и все - дальше твоя задача безопасно закончить маневр и освободить перекресток.
   
Re: ДТП у Харкові

мне кажется, что товарищ не понимает, что зона действие знаков и сигналов светофора распространяется на пространство за ними, а не до, если конечно со знаком не установлена табличка 7,2,3 или 7,2,4.

навіть якщо так (хоча я не знайшов жодного підтвердження цьому в ПДР), то туарег якраз знаходився у просторі ЗА своїм основним світлофором.
   
Re: ДТП у Харкові

вы ошибаетесь. Действие светофора начинается за десять метров до того места где он установлен.

Ви не праві. Не можна так нехтувати правилами. За 10 цілих 18 сотих метра. І це дуже важливо, якщо виникає потреба відмазувати зайок.
Там навіть міліметри можуть визначити наявність бєшенства маткі і потребу негайного лікування в умовах
ієрусалімської клініки.
   
Re: ДТП у Харкові

Человек,  водитель за день, об этом писали, мог тысячу раз нарушить пдр, но это не имеет отношения к данному ДТП, вот он уже остановился за 7 метров перед пересечением дорог, где сказано, что он не может проехать эти  7 метров на желтый?

в ПДР, б***ь. :X
   
Re: ДТП у Харкові

вы ошибаетесь. Действие светофора начинается за десять метров до того места где он установлен.
И что в вопросе начала движения при горящем запрещающем сигнале светофора, эти 10 м радикально меняют, да еще и при условии отсутствия стоплинии, знака  5,62? Ведь утверждается что начинать движение есть нарушение ПДД.
   
Re: ДТП у Харкові

навіть якщо так (хоча я не знайшов жодного підтвердження цьому в ПДР), то туарег якраз знаходився у просторі ЗА своїм основним світлофором.
Ну так эта фаза закончилась его остановкой. проезд на красный - штраф.
   
Re: ДТП у Харкові

навіть якщо так (хоча я не знайшов жодного підтвердження цьому в ПДР), то туарег якраз знаходився у просторі ЗА своїм основним світлофором.
Навіщо Ви поширюєте брехню?
   
Re: ДТП у Харкові

в ПДР, б***ь. :X
Вам следует винимательно читать пдр и то, на что Вам неоднократно указывают про пересечение проезжих частей и поведение водителя перед ними , не нервуйтесь, б***ь проехала на красный.
   
Re: ДТП у Харкові

Гениально! Т.е. увидев красный сигнал дублирующего светофора на здоровенном перекрестке нужно выпереться на перекресток и стать в 10 метра от светофора?

б***ь, на каждой же странице этим ботоам цитируется:

8.10. У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія), дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки", якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.

У светофора нет "зоны действия", она есть только у знаков.

У светофора есть только стоп-линия, пересечение которой на запрещающий сигнал является нарушением. И ВСЕ!
   
Re: ДТП у Харкові

Ви не праві. Не можна так нехтувати правилами. За 10 цілих 18 сотих метра. І це дуже важливо, якщо виникає потреба відмазувати зайок.
Там навіть міліметри можуть визначити наявність бєшенства маткі і потребу негайного лікування в умовах
ієрусалімської клініки.
   8.10.При подаче светофором (кроме реверсивного) или регулировщиком сигнала, запрещающего движение, водители должны остановиться перед дорожной разметкой 1.12 (стоп-линия, см. приложение 2), дорожным знаком 5.62 «Место остановки» (см. прилжение 1), если их нет – не ближе 10 м до ближайшего рельса перед железнодорожным переездом, перед светофором, пешеходным переходом, а если и они отсутствуют и во всех других случаях – перед пересекаемой проезжей частью, не создавая препятствий для движения пешеходов.
   
Re: ДТП у Харкові

От зізнайтесь.
Ті хто тасують вже тиждень колоду.
Вам непотрібнпа ніяка справедливість.
Одним приємні надути губи зайки, іншим просто заплатили...
Були б ви адекватними людьми, вам би рух на червоний на швидкості 120+ все собою переважив.
Але ви, як останні членоуйобкі борсаєтесь під прикриттям пошуку справедливості лише з однієї
причини, Вам самиця сподобалась.
Оце все що про вас мудаків треба знати. Принаймні в цій гілці.
   
Re: ДТП у Харкові

отже, ми бачимо на відео, що туарег порушив 8.10, не зупинившись перед світлофором. тобто опинився він в "усіх інших випадках" явно протиправно.
потім нібито схаменувся і дотримався пункту 8.10, зупинившись перед перехрещуваною проїзною частиною.
а потім порушив 8.7.3 ґ), почавши рух на заборонений сигнал.
саме так це трактуватиметься судом, на мою думку.
Блакитний Апельсин, а давай заспорим на $100. Якщо туарег на відео почав чи рухався під свої 8.7.3 ґ) то я сплачую тобі $100, в інакшому випадку ти мені $100. Згода?
   
Re: ДТП у Харкові

Чоловіче, ви самі себе викреслили із списка адекватних.
Ви визначились що для вас важливіше, здоровий глузд чи обізвати барса.
Мені байдуже що ви записали.
Тут читачів в рази більше ніж дописувачів.
Ви зробили крок не на вашу користь.
Бувайте і надалі  :=V

нє, ну я попросив вас підтвердити свої слова цитатою з ПДР, а ви відповіли, що не зобов'язані це робити.
ну і що мені було казати?
але пробачте, якщо образив.
тут доволі гарячі спори, тому іноді заносить.
   
Re: ДТП у Харкові

Ну так эта фаза закончилась его остановкой. проезд на красный - штраф.

яка фаза? ми не про фази, а про зону дії світлофору говоримо.
отже, ти стверджуєш, що вона знаходиться ЗА світлофором.
туарег знаходився ЗА основним світлофором, а значить в зоні його дії (до тих пір поки він повністю не залишив би перехрестя).
дублюючий світлофор встановлюється для того, щоб водій міг знати сигнали основного світлофора, якщо він з якоїсь причини їх не бачить.
тобто в данному випадку водій все одно керується сигналами ОСНОВНОГО світлофора.


Останнє редагування: 12 листопада 2017 20:41:38 від Блакитний Апельсин
   
Re: ДТП у Харкові

Гениально! Т.е. увидев красный сигнал дублирующего светофора на здоровенном перекрестке нужно выпереться на перекресток и стать в 10 метра от светофора?

б***ь, на каждой же странице этим ботоам цитируется:

8.10. У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія), дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки", якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.

У светофора нет "зоны действия", она есть только у знаков.

У светофора есть только стоп-линия, пересечение которой на запрещающий сигнал является нарушением. И ВСЕ!

де у виділенному є слово стоп-лінія?
ти заїбав вигадувати власні правила і розповсюджувати їх, як істину в останній інстанції.
   
Re: ДТП у Харкові

А зачем же ты распинаешься больше двухсот страниц , ты ж упорно топишь за зайку , Дронов в твоих постах дьявол который вынашивал план как бедного обдолбаного зайку столкнуть в пропасть , мне вот даже интересно стало , можешь ты написать хоть что то плохое про невинную зайку или только суд разберется ?

 :facepalm1:
   
Re: ДТП у Харкові

pelfor, так что насчёт перекрёстка?

Ты тут из кожи вон лез, доказывая, что знак 2.1 справа установлен перед перекрёстком.

Я тебе показываю картинку. Знак 5.3 5.18 тоже устанавливается перед перекрёстком.

Где начинается перекрёсток? :)

Показати зображення...
PS Исправил цифры 5.3 на 5.18 :)

Так од для тебе 5.18 може стояти і перед і на перехрестю  :facepalm1:


Знак із стрілкою, що зображує поворот ліворуч іншим чином, ніж це передбачено цими Правилами, означає, що на даному перехресті поворот ліворуч або розворот здійснюється з виїздом за межі перехрестя направо і об’їздом клумби (розділювального острівця) у напрямку стрілки.

Знак, що дозволяє поворот ліворуч з крайньої лівої смуги, дозволяють і розворот з цієї смуги.

Дія знака, встановленого перед перехрестям, поширюється на все перехрестя, якщо наступні знаки або , установлені на ньому, не дають інших вказівок.
   
Re: ДТП у Харкові

Ладно, тебе отвечу. Боту pelfor-у не стану :)

Висит 5.18  перед перекрёстком. Это видно на картинке.

Но, судя по картинкам ботов которые рисовали "де межі перехрестя", эти знаки висят над перекрёстком:laugh:

Зачем их вешать над перекрёстком? Дай пункт ПДД, где написано, что эти знаки вешаются в том числе и над перекрёстком ;)

Так что не всё там так однозначно, как вы трое тут хотите всех убедить :)

5.18 може бути як перед так і на перехрестю.  :facepalm1:
   
Re: ДТП у Харкові

5.18. Напрямок руху по смузі
Знак № 5.18

Показує дозволений напрямок руху по смузі.

Знак із стрілкою, що зображує поворот ліворуч іншим чином, ніж це передбачено цими Правилами, означає, що на даному перехресті поворот ліворуч або розворот здійснюється з виїздом за межі перехрестя направо і об’їздом клумби (розділювального острівця) у напрямку стрілки.

Знак, що дозволяє поворот ліворуч з крайньої лівої смуги, дозволяють і розворот з цієї смуги.

Дія знака, встановленого перед перехрестям, поширюється на все перехрестя, якщо наступні знаки 5.16 або 5.18, установлені на ньому, не дають інших вказівок.



+1
   
Re: ДТП у Харкові

Эти знаки в данном случае установлены перед перекрёстком?

ох
   
Re: ДТП у Харкові

Навіщо Ви поширюєте брехню?

Де саме там брехня ?
   
Re: ДТП у Харкові

де у виділенному є слово стоп-лінія?
ти заїбав вигадувати власні правила і розповсюджувати їх, як істину в останній інстанції.

Перед  пересечением эта виртуальная стоп линия, это следует из пдр, зайка
   
Re: ДТП у Харкові

Перед  пересечением эта виртуальная стоп линия, это следует из пдр, зайка

Процитуєш ? :facepalm1:
   
Re: ДТП у Харкові

Re: ДТП у Харкові

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 8 гостей
 
Повна версія