Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Мораторій на імпорт легкових авто терміном на 3 роки

Та кто вам сказал что народ те 5-7 млрд. доларів вам отдаст еслит не сможет купить авто ?

Він ж пірат, отож сам і забере  :laugh:
Просто хоче виграти час, а там - вибори, ой,  або ішак або падишах.
   
Тоді нафіга придумувати якісь заборони, евро, хуєвро. Нехай тягають і їздять на будь-якому мотлоху.
Моя думка, або ми піклуємося про екологію і робимо дорогою експлуатацію УСІХ неекологічних авто, або знімаємо дибільні вимоги щодо імпорту. Бо, виходе, що ми вже без трусів, але ще з хрестиком.
чувак, яка нахрен екологія??!!!
після розпаду СРСР позакривалось дохреніща заводів, Україна продає квоти на вихлопи!!!
ми ще огого як бережем екологію - вся промисловість розвалена

не про екологію зараз треба думати, а про економіку і про ефективне використання ресурсів!
   
чувак, яка нахрен екологія??!!!

Ну так нас іпуть екологією на кожному куті, у кожному, пля, законі, з усіх прасок розповідають, що Євро-5 то для збереження екології. Отож я дотримуюсь офіційної легенди.
Хоча, я певний, що один грьобаний завод чи одна вугільна ахметівська електростанція, надимить настільки, наскільки не видимлять усі навезені бляхи разом узяті.
А я ще нічого не казав, наприклад, про пожежі, і не лише лісові. Чи, наприклад, про опалення.
   
Re: Мораторій на імпорт легкових авто терміном на 3 роки

не про екологію зараз треба думати, а про економіку і про ефективне використання ресурсів!

Та думаю я, думаю про ефективне використання ресурсів. Он вчора довелося нові свічки запалювання купувати, більше двох тисяч віддав і місцевих аналогів не було, довелось імпорт купувати. А що робити... про екологію та збереження ресурсів маю турбуватись.
   
Та думаю я, думаю про ефективне використання ресурсів. Он вчора довелося нові свічки запалювання купувати, більше двох тисяч віддав і місцевих аналогів не було, довелось імпорт купувати. А що робити... про екологію та збереження ресурсів маю турбуватись.
ну от бачиш
а міг би купити продуктів від наших аграріїв
або через банк дати кредит Славу і він би залив ще більше бетону на заводі
що ліпше?
   
Та думаю я, думаю про ефективне використання ресурсів. Он вчора довелося нові свічки запалювання купувати, більше двох тисяч віддав і місцевих аналогів не було, довелось імпорт купувати. А що робити... про екологію та збереження ресурсів маю турбуватись.
О, треба не забути про мораторій на імпорт запчастин до авто...
   
Угу. надо что б было как на Кубе - гнилой 30летний жигуль 15-20 тысяч долларов.  Ебанутым нет покоя. Вы бляди лучше ебанное говно под названием рошен из пальмового масла (импортируем между прочим - у нас такое не растет и   тоже) что травит людей запретите для внутреннего рынка, а то б***ь этих блядоларьков пороха уже столько, что хер пройдешь, возле некоторых станций доходит до маразма по 2-3 магазина.
   
про мораторій на імпорт запчастин до авто...

Пропоную ще краще - мораторій на імпорт всього
   
Питання: Чи згодні ви на мораторій на ввезення легкових автомобілів терміном на 3 роки, що дозволило би Україні зекономити 5-7 млрд. доларів, стабілізувати валютний курс та частково розрахуватися за зовнішнім боргом?

Пропоную розстрілювати таких пропонувальників як свідомих деструктивних елементів розвитку суспільства
   
Пропоную ще краще - мораторій на імпорт всього
Без бухла та тютюну можно булло б і обійтися, а от на ліки взагалі ввести антимонопольних регуляторів на ринок, познімати всі можливі обмеження та податки. Якщо воно сертифікованов ЕС та США - взагалі ніяких дозволів не треба - нехай ввозять. І обов'зково бмежити маржу аптек.
   
не треба нічого забороняти
економічні закони самі все розставлять по своїх місцях
більше блях -> більший відтік валюти -> слабша гривня (курс 50) -> зарплата 50$ -> купити BMW навіть за штуку вже важко -> зменшення імпорту

тобто блях врешті решт будуть приганяти менше але при цьому жити бідніше ніж зараз (бо курс 50 з усіма наслідками, комуналка, продукти і тд)
як в тім анекдоті де на халяву гімна наїлись :)
   
Люди, вы че бля, вообще ебанулись??? Кому в голову могла прийти мысль такой космической глупости???
   
Угу. надо что б было как на Кубе - гнилой 30летний жигуль 15-20 тысяч долларов.  Ебанутым нет покоя. Вы бляди лучше ебанное говно под названием рошен из пальмового масла (импортируем между прочим - у нас такое не растет и   тоже) что травит людей запретите для внутреннего рынка, а то б***ь этих блядоларьков пороха уже столько, что хер пройдешь, возле некоторых станций доходит до маразма по 2-3 магазина.
вообще-то это твой коллега-зрадофил предлагает :facepalm:
   
Питання: Чи згодні ви на мораторій на ввезення легкових автомобілів терміном на 3 роки, що дозволило би Україні зекономити 5-7 млрд. доларів, стабілізувати валютний курс та частково розрахуватися за зовнішнім боргом?
Тебя нужно ударить чем то тяжелым, например швеллером по голове.
Так ты не понимаешь азов экономики
   
А ще мораторій на лимониапельсинибана никіві!
Ібонєх..., тільки вітчизняна ріпа!
   
Нет, я не готов отдавать свои деньги непонятно кому непонятно на что, хотя нет, как-раз таки понятно кому и на что, но не думаю, что мне это нужно.
   
впихнути не впихуєме

я прідлгаю мораторій на всю тхніку - ТВ/мобілки/холодильники/пралки/компи ну все все все

ото економія буде
вот могут же когда зохотят  (tu)
поддерживаю.
ну или акциз поднять, в 50 раз
убили национального производителя сволочи, а ведь не только автомобили делали.
какие прекрасные абонентские терминалы сириус 128 были, в ударопрочном, антивандальном копусе.
вот запретим импорт и мобилки такие сделают, железные, с кнопками и плевать на тренды [ua]
   
Легальный импорт даёт в бюджет 35%.
Накуя его запрещать?
А вот бляхари нихрена в бюджет при ввозе не платят...
   
Re: Мораторій на імпорт легкових авто терміном на 3 роки

Ебанутым нет покоя. Вы бляди лучше ебанное говно

А хіба тут справжня москальська мова та її фанатичні носії не під забороною?  :not_i:
   
А вот бляхари нихрена в бюджет при ввозе не платят...

Та вони раді б, але бюджет від тих грошей відхрестився, навіть закон приняли.
   
Легальный импорт даёт в бюджет 35%.
Накуя его запрещать?
ну так навіщо заборонений імпорт блях, вони теж принесуть ті самі відсотки
   
ну так навіщо заборонений імпорт блях, вони теж принесуть ті самі відсотки
Потому что таможенник за 200 баксов проведет бляху за 3000 как за 300 согласно каталогу как гнилая и битая.
А 2010+ там мин цена тысяч 5 в таможенном каталоге.
   
Легальный импорт даёт в бюджет 35%.
Накуя его запрещать?
А вот бляхари нихрена в бюджет при ввозе не платят...
логіка податківця
   
логіка податківця
Налоговики идут мимо при импорте. Так что нах.
   
Потому что таможенник за 200 баксов проведет бляху за 3000 как за 300 согласно каталогу как гнилая и битая.

Ну то посадіть такого таможенника. Наступній не братиме. А взагалі, грунт для корупції закладений вже в самій с-мі оцінки.
Приймати треба по накладним, а не по відпотолочному індикативу з митарської бази.
   
Потому что таможенник за 200 баксов проведет бляху за 3000 как за 300 согласно каталогу как гнилая и битая.
А 2010+ там мин цена тысяч 5 в таможенном каталоге.
це щось новеньке  (tu)

А що заважає при розмитненні євро-5 б\в вказати що воно коштує 1300$ а не 3500-5000 та за тією ж схемою із 200 баксами та працівником митниці провести процедуру ?
   
це щось новеньке  (tu)

А що заважає при розмитненні євро-5 б\в вказати що воно коштує 1300$ а не 3500-5000 та за тією ж схемою із 200 баксами та працівником митниці провести процедуру ?
У таможни есть каталог с ценами ниже которых нельзя вообще никак. И большинство свежих авто после лизинга от юрлиц, которые не напишут левую цену.
   
Ну то посадіть такого таможенника. Наступній не братиме. А взагалі, грунт для корупції закладений вже в самій с-мі оцінки.
Приймати треба по накладним, а не по відпотолочному індикативу з митарської бази.
Знакомому немец написал 3500 вместо 11000.
Растаможил как за 7000 из-за каталога.
   
У таможни есть каталог с ценами ниже которых нельзя вообще никак.

Але якщо є 200 баксів, то все ж таки можна, еге ж?
   
Але якщо є 200 баксів, то все ж таки можна, еге ж?
Выше написал))
   
автор не в себе. статистику машин на единицу населения по Европе стоит смотреть. а что пробки, то то дорожный сбор крадут, вместо строительства пронизывающих магистралей и эстакад в городах и автобанов по стране.
а дальше арифметика проста, чем больше машин - тем больше сбора на развитие инфраструктуры.
далее можно догадаться что и кого надо запрещать. подсказка: это не машины
   
У таможни есть каталог с ценами ниже которых нельзя вообще никак.
тобто 2010+ без каталогу ніяк, а 2007 можна за 200$ провести нібито за прилбавши за 300$ та каталога на таке немає або перевірити в інеті їх ціни на ринку ніяк не можна ?
   
Ну то посадіть такого таможенника. Наступній не братиме. А взагалі, грунт для корупції закладений вже в самій с-мі оцінки.
Приймати треба по накладним, а не по відпотолочному індикативу з митарської бази.

Братиме 220 - 20 то за ризик, поки є можливість суб'єктивного доти будуть хабарі, в Грузії зробили елементарно - там срати на каталоги тупо мито від об'єму двигуна і ніяких пдв, акцизу, то, сертифікатів і довідок
   
Лаври Фіделя та Ина не дають спокою ТС.
   
сертифікатів і довідок
да ну, якщо все просто та прозоро, тоді кому давати хабарі за швидкість чи допомогу
   
Лаври Фіделя та Ина не дають спокою ТС.

Це порохоботи лайно агітують.

В Росії вони б уже за батюшку царя Петра агітували, але в нас були лиш королі і ті Галицькі, де Пецю за гімно мають тому поки розрив шаблону, а гетьманів таки обирали.
   
да ну, якщо все просто та прозоро, тоді кому давати хабарі за швидкість чи допомогу

А там і є розмитнення одне віконце 5 хв і все готово
   
почему мораторий на землю - можно а на машины - нет?

давайте и на машины и на квартиры ..  и на выплату ЗП наложим мораторий и сэкономим много денег!!
   
Грузії зробили елементарно - там срати на каталоги тупо мито від об'єму двигуна і ніяких пдв, акцизу, то, сертифікатів і довідок

І то вірне рішення.
   
давайте и на машины и на квартиры ..  и на выплату ЗП наложим мораторий и сэкономим много денег!!

Пропоную мораторій на бухло і єблю. На три роки.
Натомість 3 роки по годині на добу (перед сном) примусово відвідувати балєт для підтримки національного танцора.

Останнє редагування: 4 жовтня 2017 13:46:31 від andry
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія