Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Нарешті проїхався на електрокарі

Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Після 2013 вони ставлять батареї, які нормально переносят ь гарячий клімат

До жопи (с)

Літієві батареї є літієві. Нічого нового в них не видумали і не видумають


Достатньо один (один) раз перегріти - і все
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Можна перекласт и, що це таке?

Пошкоджен а так, що страхова відмовляє ться її ремонтува ти, вигідніше продати на аукціоні.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Пошкоджена так, що страхова відмовляє ться її ремонтува ти, вигідніше продати на аукціоні.

Тю... а на вид як нова  :gigi:

Тобто, все що на аукціоні - все хуйове і бите, топлене?
   
Пошкоджена так, що страхова відмовляє ться її ремонтува ти, вигідніше продати на аукціоні.

а... селвейдж - то salvage
- врятоване від чогось майно
- підняте затонуле судно
- відновлен і пошкоджен і трофеї
   
жорсткува та, як намене.
моя наступна машина буде електро, то зрозуміло, але почекаю рік-два (ну, три, максимум) і куплю вже нову і нетабурет івку...
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Тю... а на вид як нова  :gigi:

Тобто, все що на аукціоні - все хуйове і бите, топлене?

Та ні, є і нормальні варіанти, але це як повезе.

За 10 тис SV 14 року в нормально му стані на українськ их бляхах я б брав. Навіть дві  :gigi:
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

жорсткувата, як намене.
моя наступна машина буде електро, то зрозуміло, але почекаю рік-два (ну, три, максимум) і куплю вже нову і нетабурет івку...

Там підвіска від Juke, просто колеса по замовчува нню якісь деревяно-пластмасові (для економічн ості їзди). З нормальни ми шинами ліф м'якший більшості легковикі в.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

а що це за прикол. родич буде брати РАВ4, який і елктро і бензин. швидше 60км/год починає бензин споживати і в процесі їзди акум. сам заряджаєт ься. не знаю, може я щось неправиль но зрозуміла .
якщо це так, то по місту їздити - супер, такі розклади.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

а що це за прикол. родич буде брати РАВ4, який і елктро і бензин. швидше 60км/год починає бензин споживати і в процесі їзди акум. сам заряджаєт ься. не знаю, може я щось неправиль но зрозуміла .
якщо це так, то по місту їздити - супер, такі розклади.

Це гібрид, ні риба ні м'ясо.

А електромо білі беруть не для економії на бензині, а просто тому, що їздити на них значно приємніше . Їдеш і відчуваєш, що це - майбутнє.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

У нас треба мати власний будинок. Заряджати . Дуже мало місць...о собливо,коли кудись поїдеш...
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Це гібрид, ні риба ні м'ясо.

А електромо білі беруть не для економії на бензині, а просто тому, що їздити на них значно приємніше . Їдеш і відчуваєш, що це - майбутнє.
клас. почекаю поки це не стане масовим явищем. може ще придумают ь сонячну панель на дах автівки ставити.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

яка зарядка ?
Старий Ліф однофазни й. в США бере 110 Вольт.
Цілу ніч можна заряджати від домашньої розетки.. .
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

клас. почекаю поки це не стане масовим явищем. може ще придумают ь сонячну панель на дах автівки ставити.

У мене є сонячна панель на даху, тільки вона практично нічого не дає (та і не може, бо розміри надто малі) :gigi:

А щодо доступнос ті - то це до Омеляна і депутатів, які ніяк не хочуть відмінити ПДВ, акциз і пенсійний на електромо білі.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

То де ви бачили нормально го не битого ліфа в Україні за 10-12 тис?
Доставка-комісії-пдв - все дуже дорого і довго.

в Україні аналогічн ий небитий Ліф - 15 000
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

У мене є сонячна панель на даху, тільки вона практично нічого не дає (та і не може, бо розміри надто малі) :gigi:

А щодо доступнос ті - то це до Омеляна і депутатів, які ніяк не хочуть відмінити ПДВ, акциз і пенсійний на електромо білі.

Омелян за !
Проект закону вже у зРаді пробують пропхати.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

ще почекаю років 5 перед переходом на електро, зявляться кращі батареї, збільшить ся вибір, знизяться ціни, поміжчасо м планую взяти собі економічн ий дизель, за цей час він цілком відкатає свої гроші
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

ще почекаю років 5 перед переходом на електро, зявляться кращі батареї, збільшить ся вибір, знизяться ціни, поміжчасо м планую взяти собі економічн ий дизель, за цей час він цілком відкатає свої гроші

вже продаютьс я.
запас 400 км.
заряд за 1 год 40 хвилин.
Рено ЗОЕ і Кангу, новий Ліф.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

вже продаютьс я.
запас 400 км.
заряд за 1 год 40 хвилин.
Рено ЗОЕ і Кангу, новий Ліф.

там такий дизайн, що краще на жигулях їздити  :laugh: машина крім функціона льності також має подобатис ь, та і ціна ще неадекват но висока як на електрока р
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

там такий дизайн, що краще на жигулях їздити
дизайн имеет значение для предметов из класса роскоши.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

дизайн имеет значение для предметов из класса роскоши.

 :facepalm:

якщо є дві речі схожі за функціона лом але різні за дизайном, то це не означає, що вибір буде на корись речі яка коштує більше
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

якщо є дві речі схожі за функціона лом але різні за дизайном
я скорее возьму ту фирму которая уже есть у меня в доме.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Омелян за !
Проект закону вже у зРаді пробують пропхати.

Скільки років той проєкт у раді?
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Лиф 2018 вообще агрессивн ым стал, овощные дизайны электрока ров фсе

   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Я цікавився питанням. І роздивляв ся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.

Кругом обман? Американц і теж дурять?
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Лиф 2018 вообще агрессивн ым стал, овощные дизайны электрока ров фсе

Показати зображення...
Это новый Лиф?  (tu)
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Это новый Лиф?  (tu)

да

   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

там такий дизайн, що краще на жигулях їздити  :laugh: машина крім функціона льності також має подобатис ь, та і ціна ще неадекват но висока як на електрока р

купи Ладу :)


http://itc.ua/articles/pervyiy-renault-zoe-v-ukraine-32-tyis-i-okupaemost-cherez/
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

10 тисяч?

Як їх в Україні умудряють ся продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?

битые
на аукционе берут за 5-7 тысяч
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Скільки років той проєкт у раді?

півроку.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Лиф 2018 вообще агрессивн ым стал, овощные дизайны электрока ров фсе

Показати зображення...

класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км  (tu)
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Батарея 90 кВт. Ціна 100 тисяч баксів. Двухкомна тная квартіра :eyes:

   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Ну и там же еще где-то электо Гольф на подходе или уже стартонул

   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км  (tu)

Класний, тільки про 400 км забудьте.
В реальних умовах всі заявлені цифри пробігу для будь-якого електрока ра (тесли також стосуєтьс я) потрібно ділити на 1.5
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Є ще Hyundai Ioniq, дуже приємна в їзді машина (tu)

   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Батарея 90 кВт. Ціна 100 тисяч баксів. Двухкомна тная квартіра :eyes:
Показати зображення...
Показати зображення...
це ж ягуар..
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Ну і тесла модел 3 (від 35 тис $ для буржуїв)



   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км  (tu)

дрібний текст на сайті рено

*Homologated range according to NEDC test cycle, for compariso n purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving condition s, driving style, temperatu re and topograph y but is likely to be between 124 miles (winter condition s) and 186 miles in temperate condition s for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.

милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Є ще Hyundai Ioniq, дуже приємна в їзді машина (tu)

Показати зображення...
;o
        электродв игатель   120 л.с.   Редуктор   2WD   Comfort   900.300 ₴ ~ 34.574 $
   электродв игатель   120 л.с.   Редуктор   2WD   Premium   958.300 ₴ ~ 36.801 $
   электродв игатель   120 л.с.   Редуктор   2WD   TОР   1.035.800 ₴ ~ 39.777 $
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

яка зарядка ?
Старий Ліф однофазни й. в США бере 110 Вольт.
Цілу ніч можна заряджати від домашньої розетки.. .

Там є левел 1 та левел 2
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

дрібний текст на сайті рено

*Homologated range according to NEDC test cycle, for compariso n purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving condition s, driving style, temperatu re and topograph y but is likely to be between 124 miles (winter condition s) and 186 miles in temperate condition s for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.

милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею

Це в ідеальних сферичних умовах у вакуумі  :gigi:

А я кажу про досвід водіння різних електрока рів у реальних умовах. З нерівними дорогами, підйомами, кондиціон ером-музикою і світлофор ами.
   
 
Повна версія