Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Нарешті проїхався на електрокарі

Нарешті проїхався на електрока рі

Потестдра йвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчист а, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові . 30 тис км на ній. Пропонуют ь за 10 тис дол. Мабуть буду брати

   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Отличная цена  (tu)
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Ну і заправку дома постав
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Отличная цена  (tu)
+1
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Ну і заправку дома постав

Нашо. У мене в офісі бескоштов на заправка. Єдина причина чому я її хочу взяти - тому що мені щодня треба проїзджат и десь 60 км щоб відвезти дочку в школу, забрати її звідти, доїхати на роботу.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

если аккумулят оры в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городског о варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонны й счетчик с автоматич еской резеткой ( с таймером),экономоия очень существен ная.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

если аккумулят оры в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городског о варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонны й счетчик с автоматич еской резеткой ( с таймером),экономоия очень существен ная.

Если что он живет в США)))
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

если аккумулят оры в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городског о варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонны й счетчик с автоматич еской резеткой ( с таймером),экономоия очень существен ная.

зими у нас нема. Беру виключно шоб возити жопу щодня з пн галівуда в глендейл, потім в галівуд і назад в пн галівуд. Заряджати думаю не вдома, а в офісі.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчист а, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові . 30 тис км на ній. Пропонуют ь за 10 тис дол. Мабуть буду брати

Ви живете у будинку чи у квартирі в багатопов ерхівці ?
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Ви живете у будинку чи у квартирі в багатопов ерхівці ?

Власний будинок
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Власний будинок
А, тоді звичайно можна брати. Дома обладнати зарядку ніяких проблем.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

А, тоді звичайно можна брати. Дома обладнати зарядку ніяких проблем.

Думаю заряджати з розетки звичайної вдома при потребі. Але повсякден но заряджати му на роботі. Там на шару.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплекта ція? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.

І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

У мене в офісі бескоштов на заправка.
Заряджати думаю не вдома, а в офісі.
Але повсякден но заряджати му на роботі. Там на шару.
:facepalm:
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

10 тисяч?

Як їх в Україні умудряють ся продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

а жужжалка там є?
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплекта ція? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.

І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.

SV. Батарея показує 11
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

:facepalm:

Чим погано. Повна відсутніс ть витрат на пальне
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

10 тисяч?

Як їх в Україні умудряють ся продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?

За таку ціну в Україні можна взяти тільки биту, або з напівмерт вою батареєю.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Щоб перевірит и точний і реальний стан батареї, потрібно розрядити її до 15%, підключит и компьютер подивитис я спеціальн ою програмою (вона доступна всім).

Інші всі варіанти - майже не мають практично го сенсу
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

10 тисяч?

Як їх в Україні умудряють ся продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?

Шо справді в Україні 10-12 тис - 2014? Який пробіг? Може то селвейджд?
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

За таку ціну в Україні можна взяти тільки биту, або з напівмерт вою батареєю.

Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірит и стан батареї - не велика проблема
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Щоб перевірит и точний і реальний стан батареї, потрібно розрядити її до 15%, підключит и компьютер подивитис я спеціальн ою програмою (вона доступна всім).

Інші всі варіанти - майже не мають практично го сенсу

Та яка різниця. Якщо поганий стан - то замінять по гарантії. Авто ще на гарантії.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Шо справді в Україні 10-12 тис - 2014? Який пробіг? Може то селвейджд?

Да. За 13-14 ще і носом крутити можна...

Мене це і здивувало . Аж сам захотів.

Доречі, на Ваших аукціонах (в інтернеті) ціни у Вас 5-8 тисяч знайти можна. Типу не биті. Чи обманюють у Вас?. Це моделі з 24 кіловат батарейко ю.

З 16 року йдуть вже 32 кіловата
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірит и стан батареї - не велика проблема

На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезени х ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормально го ліфа 14 року не буде.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Та яка різниця. Якщо поганий стан - то замінять по гарантії. Авто ще на гарантії.

Заміняють тільки якщо ємність батареї впаде до 65% (пропаде 4 палки) під час дії гарантії.
Дехто спеціальн о вбиває батарею для заміни.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезени х ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормально го ліфа 14 року не буде.

Я цікавився питанням. І роздивляв ся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.

Кругом обман? Американц і теж дурять?
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Рекоменду ють купувати ліфи тільки з "холодних" штатів
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Да. За 13-14 ще і носом крутити можна...

Мене це і здивувало . Аж сам захотів.

Доречі, на Ваших аукціонах (в інтернеті) ціни у Вас 5-8 тисяч знайти можна. Типу не биті. Чи обманюють у Вас?. Це моделі з 24 кіловат батарейко ю.

З 16 року йдуть вже 32 кіловата

подивився на аукціони - там всі селвейджд . Ця має чисту тайтл.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Я цікавився питанням. І роздивляв ся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.

Кругом обман? Американц і теж дурять?

Звичайно дурять, ще й як  :gigi:
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Я цікавився питанням. І роздивляв ся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.

Кругом обман? Американц і теж дурять?

То де ви бачили нормально го не битого ліфа в Україні за 10-12 тис?
Доставка-комісії-пдв - все дуже дорого і довго.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Рекомендують купувати ліфи тільки з "холодних" штатів

Після 2013 вони ставлять батареї, які нормально переносят ь гарячий клімат
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Uki_  - у нас, якщо вірити чуткам, зазвичай продають відновлен і Лііфи, які були побиті раніше. І як повезе. Де просто двері та бампер, а де перекидал ася машина і руйнуванн я посерйозн іше бампера.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

тож хочу..но высотка-стоянка, где его заряжать?
   
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року.

Я би звичайну не продавав би нижче 9500 (не заїжджену), котра новою бензинова 13500.

А той "ліфт" дійсно часто спродують, бо можливо це вже відроблен ий для Европи матеріал, і щось новіше є.
Факти додам: написано що у нової до 200 км. пробігу. Фактично кажуть 160.
Зараз при Б/В акумулято рах (кажуть!!!): у зимку -20 градусів - всього 40-45км. А в загалом так - 110+ км..
До того ж зарядка. Тобто машинка істотоно для катання по місту. Верогідно .

Хоча і ціні,... і вибору за 10 к. можна трохи позаздрит и.
Саме ці машинки давлять на ринок "у низ", бо їх спродувал и по 14к. баксів тепер вам 10к. )))

І на цьому фоні треба переосмис лювати Б/В ринок для механічни х паливних машинок.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

не крашена ?
   
10 тисяч?

Як їх в Україні умудряють ся продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?

Ясно. То він з США.
І купується і їздитиме там за 10к.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

тож хочу..но высотка-стоянка, где его заряжать?

Без власного гаража ніяк, в ліфа надто мала батарея.
Чекайте на електричк и з більшою ємністю, тоді можна буде раз в тиждень заряджати на суперчард жерах.

Hyundai Ionic виглядає дуже цікаво в найближчі кілька років.
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

Без власного гаража ніяк, в ліфа надто мала батарея.
Чекайте на електричк и з більшою ємністю, тоді можна буде раз в тиждень заряджати на суперчард жерах.

Hyundai Ionic виглядає дуже цікаво в найближчі кілька років.

отож, я правда слышал тему что уже есть конторы которые готовы устанавли вать станции во дворах..д умаю когда эта тема станет реально массовой, это тоже будет массовый процесс - типа скинулись/поставили

Останнє редагування: 15 вересня 2017 10:41:19 від _GP_
   
Re: Нарешті проїхався на електрока рі

подивився на аукціони - там всі селвейджд. Ця має чисту тайтл.

Можна перекласт и, що це таке?
   
 
Повна версія