Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Нарешті проїхався на електрокарі

Нарешті проїхався на електрокарі

Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати

   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Отличная цена  (tu)
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ну і заправку дома постав
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Отличная цена  (tu)
+1
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ну і заправку дома постав

Нашо. У мене в офісі бескоштовна заправка. Єдина причина чому я її хочу взяти - тому що мені щодня треба проїзджати десь 60 км щоб відвезти дочку в школу, забрати її звідти, доїхати на роботу.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

если аккумуляторы в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городского варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонный счетчик с автоматической резеткой ( с таймером),экономоия очень существенная.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

если аккумуляторы в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городского варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонный счетчик с автоматической резеткой ( с таймером),экономоия очень существенная.

Если что он живет в США)))
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

если аккумуляторы в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городского варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонный счетчик с автоматической резеткой ( с таймером),экономоия очень существенная.

зими у нас нема. Беру виключно шоб возити жопу щодня з пн галівуда в глендейл, потім в галівуд і назад в пн галівуд. Заряджати думаю не вдома, а в офісі.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати

Ви живете у будинку чи у квартирі в багатоповерхівці ?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ви живете у будинку чи у квартирі в багатоповерхівці ?

Власний будинок
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Власний будинок
А, тоді звичайно можна брати. Дома обладнати зарядку ніяких проблем.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

А, тоді звичайно можна брати. Дома обладнати зарядку ніяких проблем.

Думаю заряджати з розетки звичайної вдома при потребі. Але повсякденно заряджатиму на роботі. Там на шару.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплектація? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.

І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

У мене в офісі бескоштовна заправка.
Заряджати думаю не вдома, а в офісі.
Але повсякденно заряджатиму на роботі. Там на шару.
:facepalm:
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

10 тисяч?

Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

а жужжалка там є?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплектація? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.

І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.

SV. Батарея показує 11
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

:facepalm:

Чим погано. Повна відсутність витрат на пальне
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

10 тисяч?

Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?

За таку ціну в Україні можна взяти тільки биту, або з напівмертвою батареєю.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Щоб перевірити точний і реальний стан батареї, потрібно розрядити її до 15%, підключити компьютер подивитися спеціальною програмою (вона доступна всім).

Інші всі варіанти - майже не мають практичного сенсу
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

10 тисяч?

Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?

Шо справді в Україні 10-12 тис - 2014? Який пробіг? Може то селвейджд?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

За таку ціну в Україні можна взяти тільки биту, або з напівмертвою батареєю.

Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірити стан батареї - не велика проблема
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Щоб перевірити точний і реальний стан батареї, потрібно розрядити її до 15%, підключити компьютер подивитися спеціальною програмою (вона доступна всім).

Інші всі варіанти - майже не мають практичного сенсу

Та яка різниця. Якщо поганий стан - то замінять по гарантії. Авто ще на гарантії.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Шо справді в Україні 10-12 тис - 2014? Який пробіг? Може то селвейджд?

Да. За 13-14 ще і носом крутити можна...

Мене це і здивувало. Аж сам захотів.

Доречі, на Ваших аукціонах (в інтернеті) ціни у Вас 5-8 тисяч знайти можна. Типу не биті. Чи обманюють у Вас?. Це моделі з 24 кіловат батарейкою.

З 16 року йдуть вже 32 кіловата
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірити стан батареї - не велика проблема

На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезених ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормального ліфа 14 року не буде.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Та яка різниця. Якщо поганий стан - то замінять по гарантії. Авто ще на гарантії.

Заміняють тільки якщо ємність батареї впаде до 65% (пропаде 4 палки) під час дії гарантії.
Дехто спеціально вбиває батарею для заміни.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезених ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормального ліфа 14 року не буде.

Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.

Кругом обман? Американці теж дурять?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Рекомендують купувати ліфи тільки з "холодних" штатів
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Да. За 13-14 ще і носом крутити можна...

Мене це і здивувало. Аж сам захотів.

Доречі, на Ваших аукціонах (в інтернеті) ціни у Вас 5-8 тисяч знайти можна. Типу не биті. Чи обманюють у Вас?. Це моделі з 24 кіловат батарейкою.

З 16 року йдуть вже 32 кіловата

подивився на аукціони - там всі селвейджд. Ця має чисту тайтл.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.

Кругом обман? Американці теж дурять?

Звичайно дурять, ще й як  :gigi:
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.

Кругом обман? Американці теж дурять?

То де ви бачили нормального не битого ліфа в Україні за 10-12 тис?
Доставка-комісії-пдв - все дуже дорого і довго.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Рекомендують купувати ліфи тільки з "холодних" штатів

Після 2013 вони ставлять батареї, які нормально переносять гарячий клімат
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Uki_  - у нас, якщо вірити чуткам, зазвичай продають відновлені Лііфи, які були побиті раніше. І як повезе. Де просто двері та бампер, а де перекидалася машина і руйнування посерйозніше бампера.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

тож хочу..но высотка-стоянка, где его заряжать?
   
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року.

Я би звичайну не продавав би нижче 9500 (не заїжджену), котра новою бензинова 13500.

А той "ліфт" дійсно часто спродують, бо можливо це вже відроблений для Европи матеріал, і щось новіше є.
Факти додам: написано що у нової до 200 км. пробігу. Фактично кажуть 160.
Зараз при Б/В акумуляторах (кажуть!!!): у зимку -20 градусів - всього 40-45км. А в загалом так - 110+ км..
До того ж зарядка. Тобто машинка істотоно для катання по місту. Верогідно.

Хоча і ціні,... і вибору за 10 к. можна трохи позаздрити.
Саме ці машинки давлять на ринок "у низ", бо їх спродували по 14к. баксів тепер вам 10к. )))

І на цьому фоні треба переосмислювати Б/В ринок для механічних паливних машинок.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

не крашена ?
   
10 тисяч?

Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?

Ясно. То він з США.
І купується і їздитиме там за 10к.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

тож хочу..но высотка-стоянка, где его заряжать?

Без власного гаража ніяк, в ліфа надто мала батарея.
Чекайте на електрички з більшою ємністю, тоді можна буде раз в тиждень заряджати на суперчарджерах.

Hyundai Ionic виглядає дуже цікаво в найближчі кілька років.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Без власного гаража ніяк, в ліфа надто мала батарея.
Чекайте на електрички з більшою ємністю, тоді можна буде раз в тиждень заряджати на суперчарджерах.

Hyundai Ionic виглядає дуже цікаво в найближчі кілька років.

отож, я правда слышал тему что уже есть конторы которые готовы устанавливать станции во дворах..думаю когда эта тема станет реально массовой, это тоже будет массовый процесс - типа скинулись/поставили

Останнє редагування: 15 вересня 2017 10:41:19 від _GP_
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

подивився на аукціони - там всі селвейджд. Ця має чисту тайтл.

Можна перекласти, що це таке?
   
 
Повна версія