Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Занепад Boeing. Як настала темна доба для американського виробництва, — The Atlantic

Генрі Форд - єдиний в історії великий промисловець, який не брав у борг,не займався фінансовими операціями і випускав цінних паперів, а розвивав виробництво лише з допомогою власного прибутку. Це був його символ віри.

У 1911 році, зібравши достатньо коштів, він викупив у інших акціонерів їх частки і став одноосібним власником Ford Motor Company.

На зорі кар'єри банки кілька разів принизливо відмовляли йому в позиках. У результаті Форд до кінця життя вважав банкірів та біржовиків паразитами і мріяв про економічний устрій, де їх не буде.

Карочі,при будь якому кипіші -ебашьте банкирів..(с) Форд.. :=V
   
В 2022 году Боинг добавил борьбу с изменением климата и DEI ( Різноманітність, справедливість та залучення) как елементы при достижении которых руководство получает хорошие бонусы.

Некогда им уже следить за безопасностью, когда нужно удовлетворять рассово и сексуально "угнетенных" ну и конечно людей с интеллектуальной инвалидностью.



Для справки:
Різноманітність, справедливість та залучення (DEI) — це організаційні рамки, які прагнуть сприяти справедливому ставленню та повній участі всіх людей, особливо груп, які історично були недостатньо представлені або зазнавали дискримінації на основі ідентичності чи інвалідності


Boeing's Safety and Quality Control: Ensuring that individuals with intellectual disabilities are adequately trained and supervised to perform their tasks safely and accurately is crucial to maintaining high safety and quality standards in aircraft
   
В 2022 году Боинг добавил борьбу с изменением климата и DEI ( Різноманітність, справедливість та залучення) как елементы при достижении которых руководство получает хорошие бонусы.

Некогда им уже следить за безопасностью, когда нужно удовлетворять рассово и сексуально "угнетенных" ну и конечно людей с интеллектуальной инвалидностью.

Показати зображення...
Для справки:
Різноманітність, справедливість та залучення (DEI) — це організаційні рамки, які прагнуть сприяти справедливому ставленню та повній участі всіх людей, особливо груп, які історично були недостатньо представлені або зазнавали дискримінації на основі ідентичності чи інвалідності
Boeing's Safety and Quality Control: Ensuring that individuals with intellectual disabilities are adequately trained and supervised to perform their tasks safely and accurately is crucial to maintaining high safety and quality standards in aircraft

мля, колись жарти Сайнфeлда здавалися смішними  :(

чекаю коли вже на чолі НАСА поставлять дауна ,а Пентагоном буде керувати транс - їх вже там чимало і так
ця ідея "справедливості" заходить трохи не туди
   
Ця хуйня тренуйте краще коштує компаніям купу грошей
Я в харчовій індустрії і в нас все більше складних автоматизованих систем  а операторами ставлять просто тупих і роботящих ( вислугу і тд).
В результаті простої,поломки і тд а коли показуєш що 70 відсотків через тупість персоналу обіцяють вчити більше.Що можна навчити 55 річну бабу з Пенджабу яка 30 років клала сир в ящик руками а  тепер маю розуміти що таке PID loop і що таке енкодер
   
https://twitter.com/view/status/1792945253730693453
Саме тому це кращий літак у світі. Кацапський вже розвалився б у повітрі. А пасажир помер від серцевого нападу чи не був пристібнутий.
У мене акції Спіріт Аеросистем і я радий що маю маленьку частину цієї компанії.
   
Я завжди читаю з  посмішкою серйозне обговорення тем про західне виробництво ( на Боїнг працює сотні тисяч людей !!! ) людей які не змогли побудувати патронний завод, які просрали ракетний завод Кучми( а зараз випрошують дозволу вдарити західною зброєю по Росії) , людей які будки собачої не побудували…. Короче зборище експертів
   
показовою історія Мерседес коли десант менеджерів зайшов в компанію на початку 90-х, власне "німецькі" авто мерседеса і закінчились, останнім був W124 далі пошло зниження якості проте профіт компанії зріс, нічого особистого just business
   
Статистика аварій літаків і смертей пасажирів за останні 54 роки

Year   Deaths[57]   Number of incidents[58]
1970   2,226   298
1971   2,228   271
1972   3,346   344
1973   2,814   333
1974   2,621   270
1975   1,856   316
1976   2,419   277
1977   2,449   340
1978   2,042   356
1979   2,511   328
1980   2,203   325
1981   1,506   272
1982   1,958   250
1983   1,921   238
1984   1,273   234
1985   2,968   261
1986   1,763   238
1987   2,064   277
1988   2,313   254
1989   2,507   265
1990   1,631   261
1991   1,957   240
1992   2,299   266
1993   1,760   275
1994   2,018   231
1995   1,828   266
1996   2,796   251
1997   1,768   232
1998   1,721   225
1999   1,150   221
2000   1,586   198
2001   1,539   210
2002   1,418   197
2003   1,233   201
2004      767   178
2005   1,463   194
2006   1,298   192
2007      981   169
2008      952   189
2009   1,108   163
2010   1,130   162
2011      828   154
2012      800   156
2013      459   138
2014   1,328   122
2015      898   123
2016      629   102
2017      399   101
2018   1,040   113
2019      578   125
2020      463   90
2021      414   113
2022      357   100
2023      229   82

Виглядає що слухи про занепад Боїнга дещо перевищені.
Якщо взяти до уваги збільшення авіаперевезень то стаття з розряду МАГА :)
   
производят хороший продукт, который нужен и покупается

Можете вважати мене ліваком, але я вважаю це є основна мета бізнесу.
Коди ж кажуть основна мета приносити прибуток то починається занепад.
   
Статистика аварій літаків і смертей пасажирів за останні 54 роки

Year   Deaths[57]   Number of incidents[58]
1970   2,226   298
1971   2,228   271
1972   3,346   344
1973   2,814   333
1974   2,621   270
1975   1,856   316
1976   2,419   277
1977   2,449   340
1978   2,042   356
1979   2,511   328
1980   2,203   325
1981   1,506   272
1982   1,958   250
1983   1,921   238
1984   1,273   234
1985   2,968   261
1986   1,763   238
1987   2,064   277
1988   2,313   254
1989   2,507   265
1990   1,631   261
1991   1,957   240
1992   2,299   266
1993   1,760   275
1994   2,018   231
1995   1,828   266
1996   2,796   251
1997   1,768   232
1998   1,721   225
1999   1,150   221
2000   1,586   198
2001   1,539   210
2002   1,418   197
2003   1,233   201
2004      767   178
2005   1,463   194
2006   1,298   192
2007      981   169
2008      952   189
2009   1,108   163
2010   1,130   162
2011      828   154
2012      800   156
2013      459   138
2014   1,328   122
2015      898   123
2016      629   102
2017      399   101
2018   1,040   113
2019      578   125
2020      463   90
2021      414   113
2022      357   100
2023      229   82

Виглядає що слухи про занепад Боїнга дещо перевищені.
Якщо взяти до уваги збільшення авіаперевезень то стаття з розряду МАГА :)
Треба дивитись хто писав статью
Цитувати
Джеррі Юсім є автором дописів у The Atlantic і висвітлював бізнес та економіку для The New York Times , Fortune та інших видань.
Мабуть не  інжинер.
   
Як я вже писав, Боїнг так ломанувася "різати кости" не від доброго життя  8-)
   
Як я вже писав, Боїнг так ломанувася "різати кости" не від доброго життя  8-)
До чого тут кістки. Може то ви Боінг с бройлером сплутали?
   
Концепція як краще організувати виробництво у великих компанія змінюється кожні 20 років. Раніше було прийнято рахувати що оптимальним є варіант перекладати саме виробництво та навіть розробки на партнерів. По цьому шляху пішов Боїнг в 90-х роках і там і залишається.

Потім концепція що є оптимально змінилась на 180 градусів коли спочатку Apple приніс додому розробку та виробництво всіх ключових компонентів своєї продукції, а потім Тесла яка теж намагається тримати всі розробки та виробництво під своїм контролем.

Обидва підходи мають свої переваги те недоліки.

PS Boeing зараз веде розмови про купівлю  Spirit яка робить для них фузеляжі після того як вони винесли це виробництво у окремий бізнес та назвали його Spirit.
   
Ну як же лівакам не висратися на клятий капіталізм?  :facepalm1:
----
Монополія ніколи ні до чого хорошого не приводила.
   
Можете вважати мене ліваком, але я вважаю це є основна мета бізнесу.
Коди ж кажуть основна мета приносити прибуток то починається занепад.
---
Простіше скажемо- гроші за будь-яку ціну та жадоба прибутків за будь-яку ціну ,методи ролі не грають.
Результат буде такий же,як з суспільством,яке деградує.
   
мля, колись жарти Сайнфeлда здавалися смішними  :(

чекаю коли вже на чолі НАСА поставлять дауна ,а Пентагоном буде керувати транс - їх вже там чимало і так
ця ідея "справедливості" заходить трохи не туди

Не знаю, если помните пару месяцев взад был скандал с FAA .Эти  прогрессивные имбицылы педалируют приём на работу людей с инвалидностью. Похвальное дело, если не вникать о какой инвалидности идёт речь.

Эти ебнутые на DEI дегенераты приглашают на работу людей с например, шизофренией. Или как в объявлении,  диспетчера с глухотой и ещё и слепого  :facepalm1:





   
Саме тому це кращий літак у світі. Кацапський вже розвалився б у повітрі. А пасажир помер від серцевого нападу чи не був пристібнутий.
У мене акції Спіріт Аеросистем і я радий що маю маленьку частину цієї компанії.

Good for you. But:

Масштабне розслідування Конгресу стосовно розробки та сертифікації проблемного літака Boeing 737 Max виявило кричущі докази збоїв як у Boeing, так і в Федеральному управлінні цивільної авіації, які «зіграли важливу роль та стали причиною» двох смертельних катастроф, у яких загинули 346 людей.

https://www.npr.org/2024/04/25/1247123011/boeing-crash-737-max-doj

Цього тижня компанія Boeing досягла неймовірного: їй вдалося ще глибше впасти в кризу.

На додаток до і без того жалюгідного початку 2024 року компанія Boeing була звинувачена у вівторок у регулярному ігноруванні скарг інформаторів про ймовірно серйозні недоліки у виробничому процесі своїх літаків 787 Dreamliner.  Викривач стверджував, що Boeing помстився йому та посадив його на борт 777 як покарання.  Саме тоді, за його словами, він виявив ще більше виробничих проблем.

Boeing рішуче заперечує ці звинувачення та заявляє, що впевнений у безпеці своїх літаків.  Тим не менш, Федеральна авіаційна адміністрація США (FAA) заявила, що проведе розслідування — доповнивши список федеральних розслідувань проти обложеної компанії, включаючи кримінальне розслідування.  А наступного тижня підкомітет Сенату заслухає свідчення щодо справи викривача та, ймовірно, висвітлить більше брудної білизни Boeing.


https://www.cnn.com/2024/04/10/investing/boeing-safety-problems/index.html

Останнє редагування: 22 травня 2024 21:39:36 від Valentyn
   
Тесла яка теж намагається тримати всі розробки та виробництво під своїм контролем.


Дешевые материалы, из которых сборщики на минимальной оплате кое-как собирают электромыльницы - вся Тесла. Хлам-неликвид.
   
Нова процедура при надзвичайній ситуації на літаках Боінґ:



 :laugh:
   
Статистика аварій літаків і смертей пасажирів за останні 54 роки

Year   Deaths[57]   Number of incidents[58]
1970   2,226   298
1971   2,228   271
1972   3,346   344
1973   2,814   333
1974   2,621   270
1975   1,856   316
1976   2,419   277
1977   2,449   340
1978   2,042   356
1979   2,511   328
1980   2,203   325
1981   1,506   272
1982   1,958   250
1983   1,921   238
1984   1,273   234
1985   2,968   261
1986   1,763   238
1987   2,064   277
1988   2,313   254
1989   2,507   265
1990   1,631   261
1991   1,957   240
1992   2,299   266
1993   1,760   275
1994   2,018   231
1995   1,828   266
1996   2,796   251
1997   1,768   232
1998   1,721   225
1999   1,150   221
2000   1,586   198
2001   1,539   210
2002   1,418   197
2003   1,233   201
2004      767   178
2005   1,463   194
2006   1,298   192
2007      981   169
2008      952   189
2009   1,108   163
2010   1,130   162
2011      828   154
2012      800   156
2013      459   138
2014   1,328   122
2015      898   123
2016      629   102
2017      399   101
2018   1,040   113
2019      578   125
2020      463   90
2021      414   113
2022      357   100
2023      229   82

Виглядає що слухи про занепад Боїнга дещо перевищені.
Якщо взяти до уваги збільшення авіаперевезень то стаття з розряду МАГА :)

Добре показує розвиток технологій: - GPS, компютери, датчики... ну і ковід в кінці.

   
Генрі Форд - єдиний в історії великий промисловець, який не брав у борг,не займався фінансовими операціями і випускав цінних паперів, а розвивав виробництво лише з допомогою власного прибутку. Це був його символ віри.

У 1911 році, зібравши достатньо коштів, він викупив у інших акціонерів їх частки і став одноосібним власником Ford Motor Company.

На зорі кар'єри банки кілька разів принизливо відмовляли йому в позиках. У результаті Форд до кінця життя вважав банкірів та біржовиків паразитами і мріяв про економічний устрій, де їх не буде.

Карочі,при будь якому кипіші -ебашьте банкирів..(с) Форд.. :=V

+
Ці суки є движком інфляції

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія