Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

«Сенсом життя марного класу стануть комп'ютерні ігри»

Розвиток технологій призведе до формування марного класу, представники якого не зможуть влаштуватися на жодну з доступних робіт. Безумовний дохід забезпечить їм кошти для існування, а сенс життя доведеться шукати у віртуальних світах, зокрема у комп'ютерних іграх, прогнозує ізраїльський історик Юваль Ной Харарі.

Алгоритми та роботи відберуть у людей сотні професій, але на зміну їм прийдуть нові види зайнятості. Так у майбутньому популярністю користуватиметься професія дизайнера віртуальних світів. Однак, освоїти її зможе не кожен. «Робота вимагатиме креативності та гнучкості, і поки незрозуміло, чи зможе 40-річний безробітний таксист чи страховий агент перебудуватися та стати дизайнером віртуальних світів», — пише Харарі.

Навіть якщо власники традиційних професій зможуть знайти нову спеціалізацію, світ продовжуватиме змінюватися. Через якийсь час кожному фахівцю доведеться «винаходити» себе наново, упевнений Харарі. Проблемою майбутнього стане не просто створення нових робочих місць, а створення професій, з якими люди справляються краще за алгоритми.

«До 2050 року сформується новий клас людей — марний клас. До нього увійдуть не просто безробітні люди, а люди, в принципі, не здатні влаштуватися на доступну роботу», — пише історик.

Бідувати марний клас не буде — розвиток технології призведе до накопичення капіталу та дозволить виплачувати громадянам безумовний основний дохід. Проблемою майбутнього стане не відсутність грошей, а відсутність зайнятості та почуття задоволеності. Якщо у людей немає справи і немає конкретних цілей, то вони починають божеволіти, переконаний Харарі.

На думку ізраїльського історика, у майбутньому багато хто знайде своє призначення в комп'ютерних іграх. "Зайві з точки зору економіки люди зможуть проводити все більше часу в тривимірних віртуальних світах, в яких вони знайдуть більше емоцій, ніж у реальному світі", - пише Харарі.

Тисячоліттями люди шукали сенсу життя у віртуальних, вигаданих образах. Харарі порівнює з іграми релігію та споживання. Обидва ці конструкти також вимагають від людини дотримання правил і ритуалів в обмін на певні блага та переходи на нові рівні.

Вже сьогодні багато хто відмовляється від роботи на користь відеоігор. Згідно з дослідженням американських економістів, 22% американських чоловіків без вищої освіти не працювали жодного дня за останні 12 місяців. За даними Американського бюро статистики праці, за останні 15 років кількість вільного часу у низькокваліфіковани х робітників збільшилася на 4 години на тиждень, і 3 години із цього додаткового часу витрачається на відеоігри.

Харарі припускає, що до 2050 року люди досліджуватимуть нові ігрові сценарії — або у форматі відеоігор, або у форматі нових релігій та ідеологій. Сенс життя буде укладено у нових видах діяльності та нових ритуалах. Робота, за визначенням історика, була сенсом життя лише у певні періоди історії та у певних світоглядних системах.

У своїй книзі "Homo Deus: коротка історія завтрашнього дня" Юваль Ной Харарі описує можливі релігії майбутнього. До них він відносить датаїзм — нову ідеологію, згідно з якою людина втратила свою домінуючу роль у цифровому світі і стала зайвою ланкою. Інша система цінностей – техногуманізм – робить ставку на розвиток можливостей людини за допомогою нейроінтерфейсів та кіборгизації. За прогнозами Харарі, до 2100 людина розумна перестане існувати як вид, так як людство само себе модифікує за допомогою штучного інтелекту і біотехнологій.
   
Какая разница - компьютерные игры или деньги?

И то, и другое - суррогаты счастья.

Пусть играются )
   
Ти мабуть не знаєш але гра в ігри може приносити гроші поболє ніж стояти у станка.

Взагалі ігри і віртуальні світи це наше майбутнє.
   
Та никто не сказал что денег не будет.
Просто они перестанут быть мерилом успеха и счастья в жизни для низшего класса. Этот класс будет жить в виртуальном мире, где можешь быть кем угодно. Хоть правителем галактики.
   
Херня це все.
Я от в ігри давно не бавлюсь
   
Працюватимуть комп'ютери і роботи, а люди просто насолоджуватимуться життям.
   
"мобілізаційний резерв"
   
до 2100 людина розумна перестане існувати як вид, так як людство само себе модифікує за допомогою штучного інтелекту і біотехнологій

Амінь.
   
Вже давно е такі. Пиво, чипсі , шпилен.
   
Вже давно е такі. Пиво, чипсі , шпилен.
ага і гроші в тумбочкє ?
   
В гас зараз більш нагальні потреби. Відбитись від кацапів.
   
Працюватимуть комп'ютери і роботи, а люди просто насолоджуватимуться життям.



Де вони будуть бавитися? В Азії, в Африці, у Китаї....о, мабуть в Ірані!
Там де багато молоді буде багато війн. Європейську цивілізацію заселять і знищать. Скоріше буде суцільний  занепад. Я маю великій песимізм з цього приводу. Для мене  гарно те що я не до живу . Нащадків шкода
   
Хіба що для відволікання чи певного ескапізму.
   
Орєлька Таке теж можливо. Людсьво не обмежується Європою і Америкою.
   
Та вже є. Симуляція життя-воно таке.
   
Та вже є. Симуляція життя-воно таке.

ФУП як стмуляція життя. Во!
Правда в окопах воно не дуже симуляція  :(
   
Марнота ж поняття філософське.
....
. «Робота вимагатиме креативності та гнучкості, і поки незрозуміло, чи зможе 40-річний безробітний таксист чи страховий агент перебудуватися та стати дизайнером віртуальних світів»,
......
Дизайне робить віртуальні світи, де живуть марні люди
Чи можна вважати немарною людину, яка обслуговує марних людей?

Останнє редагування: 1 лютого 2024 09:57:02 від Bogkuz
   
Чи можна вважати немарною людину, яка обслуговує маоних людей?
та людина працює з інвалідами, тож вона точно не марна бо займається благодійною справою  :buba: 
   
Re: «Сенсом життя марного класу стануть комп'ютерні ігри»
TC

Ні
Ера комп'ютерних ігор пройшла.
Сучасна молодь сидить у соціальних мережах. а не в іграх.
   
Ні
Ера комп'ютерних ігор пройшла.
Сучасна молодь сидить у соціальних мережах. а не в іграх.
А старші відоміки дивляться.
Як ігри проходить хтось інший  X(
   
Це краще ніж бухло чи наркота і не так небезпечно для суспільства .До цього було телебачення,а до телебачення книжки.Людині завжди треба вбивати вільний час.Теж саме сидіння в інтернеті чи соцмережах це така сама марна трата часу яка нічим не відрізняється від компʼютерних ігор.
   
Это вроде уже давно.
   
Ні
Ера комп'ютерних ігор пройшла.
Сучасна молодь сидить у соціальних мережах. а не в іграх.


Цікаво хто тоді в них грає і дає космічні прибутки ?В іграх люди теж спілкуються якщо що
   
До цього було телебачення,а до телебачення книжки.Людині завжди треба вбивати вільний час.Т

А до того піраміди будували.
   
Ось у мене є знайомий .Не працює,родини нема.Живе за гроші що сестра висилає з закордону (десь 200 баксів на місяць).До цього цілими днями сидів у телефоні грав,зараз купив собі х-бокс.Скопив 7000 грн а 5 взяв кредит .І це мій однокласник тобто 45 років у цьому році.І у мене декілька таких прикладів ще з девʼяностих та нульових.Знав одного хлопця який 2 роки не виходив із дому зовсім (були причини ) і теж постійно грав.Тільки друзів просив міняти чи купляти йому нові ігри
   
А до того піраміди будували.


А толку з них?Особливо тим хто рабською працею їх будував?
   
Re: «Сенсом життя марного класу стануть комп'ютерні ігри»
TC

Цікаво хто тоді в них грає і дає космічні прибутки ?В іграх люди теж спілкуються якщо що

Люди середньго віку
   
ФУП як стмуляція життя. Во!
Правда в окопах воно не дуже симуляція  :(
==================================
ФУП це не гра, а можливість про щось пробекати навіть з дивану. Доречі площадка яку читають і багато. А ігри- це марна трата часу. А його нема.
   
Та хз...
Я от сам марна людина, але грати в ігри ліньки.
Давно не граю перейшов на відосики.
   
ФУП це не гра

Але теж справа марна.
   
Люди середньго віку


Кому ти це розповідаєш?Подивись на аудиторію роблокс,майнкрафт,фортнайт,геншін .Там підлітки чи молодь
   
Кому ти це розповідаєш?Подивись на аудиторію роблокс,майнкрафт,фортнайт,геншін .Там підлітки чи молодь

Грають молодь, а з віком інтерес до ігор пропадає.
   
Ні
Ера комп'ютерних ігор пройшла.
Сучасна молодь сидить у соціальних мережах. а не в іграх.

 :facepalm:
ты ваще не в теме
   
З віком великі і складні ігри щамінюються на Сапера  X(
   
Але теж справа марна.


Ось у цьому і питання що для кого марна справа.у тих же іграх ти можеш вчитися управляти фпв,тактиці чи ще чомусь і не просто дивишся,а і тренуєшся постійно.Це розвиває  реакцію,логіку,увагу,памʼять  .Навіть лікарі кажуть що людям похилого віку це корисно бо мозок деградує якщо нема навантажень.Я ось навпаки не можу дивитися фільми бо 90%  сюжетів нагадують один одного тому більше дивився документальні фільми але теми цікавого обмежені як і доступний контент .Питання не у тому що хтось робить щось марне ,а у часі який він на це витрачає.Вже якось казали що якщо б замість фупу,фільмів,соцмереж чи ігор людина витрачала цей час на навчання мови чи умовного пітона ,то людина давно могла стати спеціалістом гарного рівня і заробляти на цьому гроші але замість цього вона вбиває марний час .Але у старт топіку мова про те ,що люди будуть вимушені цим займатись бо багато знань  стануть непотрібні
   
Хуйня
Ігре це те саме що кіно чи книги
А багато ігр набагато краще і книг і кіно
   
Безумовний дохід забезпечить їм кошти для існування, а сенс життя доведеться шукати у віртуальних світах, зокрема у комп'ютерних іграх, прогнозує ізраїльський історик Юваль Ной Харарі.
Футурологам потрібно більше знань що пояснити  не так власні фантазії як то буде (можливо значна кількість не перейде в віртуал)  а пояснювати прикладні речі. Побут корм і тп.
Банальності що цікавлять не футурологів а пересічних людей.
Так от
Ніякого переселення в віртуал з власної вілли на пару мільонів та дачі біля моря не буде.
Переселятися в віртуал піде майбутній мешкан соціалхабів над яким працює Відень ТехУні
В якому зона для -пожерти -помитися -поспілкуватися з гостями -потренувати мязи - є спільна
А сон і покакати є капсула.

Соціалхаб дозволяє ущільнити мешканів мегаполісу втричі на тому самому бетоні що витрачпється сьогодні

І міграція до одноосібних домогосподарств то є сталий тренд. На кінці якого 1 особа=1домогосподарство

З мільонами (на той час ярдами) річ нарід ще довго житиме в окремих віллах з прислугою з мігрантів
З площами і видами на Альпи
З життям як зараз

Пересічні в мегамістах майбутнього  (Вавілон на Дунаї) мандрувимуть в соціалхаби в своє дешеве капсульне життя.

І саме там і з них нова віртуал ера почнеться

Футурологи вірно бачать тренди але занадто узагальнюють. Не розуміють що не зміст визначає  форму а навпаки форма визначає сам зміст.
В нашій темі-
Форма -соціалхаб в мегаполісі
Зміст -віртуал як спроба хоч якось вирватися з чіпкапсули

Не навпаки
Без соціалхабів кількість гравців та компів ніколи   не перейде в нову якість

#Якість не читати як квалітат як новий зміст життя
   
Ну я не знаю, якби я був марним класом... мікроскоп, телескоп, радіодеталі... нафіга мені ті ігри  8-)
   
Кому ти це розповідаєш?Подивись на аудиторію роблокс,майнкрафт,фортнайт,геншін .Там підлітки чи молодь

Для информации - роблокс в 2022 получил прибыль 1,7 млрд долл США.

   
У Матриці гарно це показано .Людина живе і симуляторі і деякі навіть узнавши про це хочуть у нього повернутися бо життя складне ,а там у нього все гаразд і він поважна людина
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія