Розгорнути попередні цитати...The New York Times: на підготовку українських пілотів F-16 можуть піти роки
30 серпня 2023 12:55
The New York Times: на підготовку українських пілотів F-16 можуть піти роки На навчання та підготовку достатньої кількості українських пілотів F-16 можуть знадобитися роки, пише The New York Times.
"Безпосередньою перешкодою для розміщення обіцяних F-16 є не самі літаки, а нестача підготовлених англомовних українських пілотів та екіпажу для управління та обслуговування", - сказано в матеріалі.
За словами американських чиновників, лише вісім українських пілотів зараз вільно володіють англійською мовою і мають досвід управління бойовими літаками, щоб почати навчання в Данії.
Щонайменше 20 пілотів розпочинають навчання мови у Британії.
Раніше міністр оборони Нідерландів Кайса Оллонгрен заявила, що підготовка українських льотчиків американських винищувачів F-16 займе шість-вісім місяців. Таким чином, перша група пілотів, яка вже почала освоювати літаки у серпні, буде готова до лютого 2024 року.Мені цікаво, як під час другої світової тисячі пілотів різних країн літали на американських літаках без знання англійської? Майже 20 000 американських та британських літаків було в сесері. Якось ваньки з нульовим знанням англійської на них літали та їх обслуговували.
Може щось в консерваторії мінять треба?
Розгорнути попередні цитати...The New York Times: на підготовку українських пілотів F-16 можуть піти роки
30 серпня 2023 12:55
The New York Times: на підготовку українських пілотів F-16 можуть піти роки На навчання та підготовку достатньої кількості українських пілотів F-16 можуть знадобитися роки, пише The New York Times.
"Безпосередньою перешкодою для розміщення обіцяних F-16 є не самі літаки, а нестача підготовлених англомовних українських пілотів та екіпажу для управління та обслуговування", - сказано в матеріалі.
За словами американських чиновників, лише вісім українських пілотів зараз вільно володіють англійською мовою і мають досвід управління бойовими літаками, щоб почати навчання в Данії.
Щонайменше 20 пілотів розпочинають навчання мови у Британії.
Раніше міністр оборони Нідерландів Кайса Оллонгрен заявила, що підготовка українських льотчиків американських винищувачів F-16 займе шість-вісім місяців. Таким чином, перша група пілотів, яка вже почала освоювати літаки у серпні, буде готова до лютого 2024 року.Мені цікаво, як під час другої світової тисячі пілотів різних країн літали на американських літаках без знання англійської? Майже 20 000 американських та британських літаків було в сесері. Якось ваньки з нульовим знанням англійської на них літали та їх обслуговували.
Може щось в консерваторії мінять треба?Так саме, проходили навчання та перенавчання.
Re: F16 ![]() |
30 серпня 2023 18:40:00 IP/Host: ---.kievline.net
|
Розгорнути попередні цитати...The New York Times: на підготовку українських пілотів F-16 можуть піти роки
30 серпня 2023 12:55
The New York Times: на підготовку українських пілотів F-16 можуть піти роки На навчання та підготовку достатньої кількості українських пілотів F-16 можуть знадобитися роки, пише The New York Times.
"Безпосередньою перешкодою для розміщення обіцяних F-16 є не самі літаки, а нестача підготовлених англомовних українських пілотів та екіпажу для управління та обслуговування", - сказано в матеріалі.
За словами американських чиновників, лише вісім українських пілотів зараз вільно володіють англійською мовою і мають досвід управління бойовими літаками, щоб почати навчання в Данії.
Щонайменше 20 пілотів розпочинають навчання мови у Британії.
Раніше міністр оборони Нідерландів Кайса Оллонгрен заявила, що підготовка українських льотчиків американських винищувачів F-16 займе шість-вісім місяців. Таким чином, перша група пілотів, яка вже почала освоювати літаки у серпні, буде готова до лютого 2024 року.
Мені цікаво, як під час другої світової тисячі пілотів різних країн літали на американських літаках без знання англійської? Майже 20 000 американських та британських літаків було в сесері. Якось ваньки з нульовим знанням англійської на них літали та їх обслуговували.
Може щось в консерваторії мінять треба?
Розгорнути попередні цитати...Можна підняти мою зарубу на ФУПі тих часів про супер-пуперджет.
ДЕ ВІН?суперджет полетів-таки. І давно успішно літає на внутрішніх лініях рф - близько 200 штук. Ще й закордон поставки великих партій - казахстан, мексика тощо
Не спізженими боінгами єдиними
https://ru.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100
Розгорнути попередні цитати...The New York Times: на підготовку українських пілотів F-16 можуть піти роки
30 серпня 2023 12:55
The New York Times: на підготовку українських пілотів F-16 можуть піти роки На навчання та підготовку достатньої кількості українських пілотів F-16 можуть знадобитися роки, пише The New York Times.
"Безпосередньою перешкодою для розміщення обіцяних F-16 є не самі літаки, а нестача підготовлених англомовних українських пілотів та екіпажу для управління та обслуговування", - сказано в матеріалі.
За словами американських чиновників, лише вісім українських пілотів зараз вільно володіють англійською мовою і мають досвід управління бойовими літаками, щоб почати навчання в Данії.
Щонайменше 20 пілотів розпочинають навчання мови у Британії.
Раніше міністр оборони Нідерландів Кайса Оллонгрен заявила, що підготовка українських льотчиків американських винищувачів F-16 займе шість-вісім місяців. Таким чином, перша група пілотів, яка вже почала освоювати літаки у серпні, буде готова до лютого 2024 року.Мені цікаво, як під час другої світової тисячі пілотів різних країн літали на американських літаках без знання англійської? Майже 20 000 американських та британських літаків було в сесері. Якось ваньки з нульовим знанням англійської на них літали та їх обслуговували.
Може щось в консерваторії мінять треба?Мабуть різна складність управління.
Он наш льотчик , що навчається літати на Ф16, сказав , що різниця між МІГ або Су та Ф16, це як кнопковий телефон і айфон. Де у смартфона всі опції та команди англійською.
Re: F16 ![]() |
30 серпня 2023 19:09:58 IP/Host: ---.kievline.net
|
Розгорнути попередні цитати...Мені цікаво, як під час другої світової тисячі пілотів різних країн літали на американських літаках без знання англійської? Майже 20 000 американських та британських літаків було в сесері. Якось ваньки з нульовим знанням англійської на них літали та їх обслуговували.
Може щось в консерваторії мінять треба?Мабуть різна складність управління.
Он наш льотчик , що навчається літати на Ф16, сказав , що різниця між МІГ або Су та Ф16, це як кнопковий телефон і айфон. Де у смартфона всі опції та команди англійською.Дуже хороше порівняння. Все керування єлектронного гаджета плюс інструкції перевели на українську і мільйони людей з легкістю його освоїли. Бо ж треба було ті смартфони продать.
Розгорнути попередні цитати...Мабуть різна складність управління.
Он наш льотчик , що навчається літати на Ф16, сказав , що різниця між МІГ або Су та Ф16, це як кнопковий телефон і айфон. Де у смартфона всі опції та команди англійською.Дуже хороше порівняння. Все керування єлектронного гаджета плюс інструкції перевели на українську і мільйони людей з легкістю його освоїли. Бо ж треба було ті смартфони продать.гарна ідея![]()
передайте американцям та нашому штабу.
Re: F16 ![]() |
30 серпня 2023 19:38:53 IP/Host: ---.kievline.net
|
Розгорнути попередні цитати...Дуже хороше порівняння. Все керування єлектронного гаджета плюс інструкції перевели на українську і мільйони людей з легкістю його освоїли. Бо ж треба було ті смартфони продать.гарна ідея![]()
передайте американцям та нашому штабу.Американці насправді мають досвід організації робіт з незнаючими англійську. Так що твій сарказм недоречний.
Розгорнути попередні цитати...гарна ідея![]()
передайте американцям та нашому штабу.Американці насправді мають досвід організації робіт з незнаючими англійську. Так що твій сарказм недоречний.не сарказм, я дійсно вважаю це гарною ідеєю.
Re: F16 ![]() |
30 серпня 2023 20:01:15 IP/Host: ---.cdn77.com
|
Розгорнути попередні цитати...Мені цікаво, як під час другої світової тисячі пілотів різних країн літали на американських літаках без знання англійської? Майже 20 000 американських та британських літаків було в сесері. Якось ваньки з нульовим знанням англійської на них літали та їх обслуговували.
Може щось в консерваторії мінять треба?Так саме, проходили навчання та перенавчання.Що таке саме. Не знали вони англійської від слова зовсім. Що сесерівці , що французи. Та й поляки в складі королівських впс теж не дуже знали.
Розгорнути попередні цитати...Так саме, проходили навчання та перенавчання.Що таке саме. Не знали вони англійської від слова зовсім. Що сесерівці , що французи. Та й поляки в складі королівських впс теж не дуже знали.Поляки в RAF вчили англійську.
Сересерівців вчили у сересері, навіть користиватися приладами на яких фути та мілі. Тлумач з англійської - не така важка проблема.
Розгорнути попередні цитати...Що таке саме. Не знали вони англійської від слова зовсім. Що сесерівці , що французи. Та й поляки в складі королівських впс теж не дуже знали.Поляки в RAF вчили англійську.
Сересерівців вчили у сересері, навіть користиватися приладами на яких фути та мілі. Тлумач з англійської - не така важка проблема.Поляки в RAF вчили англійську поки британцям не припекло. Як припекло, то почали створювати чисто польські підрозділи, що виявились більш ефективними ніж британські. Далі пішло і полетіло.
"Тлумач з англійської - не така важка проблема". Саме про це і я. Не потрібно пілотам знати інгліш, так якісь базові терміни.
Саме про це і я. Не потрібно пілотам знати інгліш, так якісь базові терміни.
Re: F16 ![]() |
31 серпня 2023 00:32:03 IP/Host: ---.107.86.109.triolan.net
|
Re: F16 ![]() |
31 серпня 2023 00:39:41 IP/Host: 85.31.128.---
|
Розгорнути попередні цитати...Саме про це і я. Не потрібно пілотам знати інгліш, так якісь базові терміни.Мануал на літак написано англійською. Всі процедури теж. Навіть на цивільний Боїнг це декілька сот сторінок.
Оно москалі в цивільній авіації в навчальному закладі переклали. Затвердили. Вчили по ньому.
І вийшло, що gear up, gear down помінялися змістом.
Й в розділі abnormal procedures при пожежі треба вимкнути кисень в кабіні пілотів.
А сервісні мануали? Це ж не автівка.
Хто з виробників літаків буде затверджувати переклад та сертифікувати по перекладеним мануалам?
Тому англійська.
Якщо є хтось з цивільної авіації на іномарках- думаю, роз'яснять
З огляду на останні авіатрощі наших літаків та гелікоптерів, мені вже здається що американці мають рацію коли наполегливо вимагають глибокого навчання наших пілотів.
Бо нашим пілотам сміливості не позичати, але освіта й нальоти зберігають життя пілотів та літаки й гелікоптери.
Розгорнути попередні цитати...Саме про це і я. Не потрібно пілотам знати інгліш, так якісь базові терміни.Мануал на літак написано англійською. Всі процедури теж. Навіть на цивільний Боїнг це декілька сот сторінок.
Оно москалі в цивільній авіації в навчальному закладі переклали. Затвердили. Вчили по ньому.
І вийшло, що gear up, gear down помінялися змістом.
Й в розділі abnormal procedures при пожежі треба вимкнути кисень в кабіні пілотів.
А сервісні мануали? Це ж не автівка.
Хто з виробників літаків буде затверджувати переклад та сертифікувати по перекладеним мануалам?
Тому англійська.
Якщо є хтось з цивільної авіації на іномарках- думаю, роз'яснятьЯк ти думаєш, що простіше освоїти пілоту новий літак, чи ппошникам новий комплекс? Відповідь однозначна. Комплекс патріот набагато складніший за літак. Плюс його треба було інтегрувати в єдину систему ППО. Скільки це зайняло часу? Навіть моргнути не вспіли.
Як завжди - хто хоче зробити шукає спосіб
Розгорнути попередні цитати...Мануал на літак написано англійською. Всі процедури теж. Навіть на цивільний Боїнг це декілька сот сторінок.
Оно москалі в цивільній авіації в навчальному закладі переклали. Затвердили. Вчили по ньому.
І вийшло, що gear up, gear down помінялися змістом.
Й в розділі abnormal procedures при пожежі треба вимкнути кисень в кабіні пілотів.
А сервісні мануали? Це ж не автівка.
Хто з виробників літаків буде затверджувати переклад та сертифікувати по перекладеним мануалам?
Тому англійська.
Якщо є хтось з цивільної авіації на іномарках- думаю, роз'яснятьЯк ти думаєш, що простіше освоїти пілоту новий літак, чи ппошникам новий комплекс? Відповідь однозначна. Комплекс патріот набагато складніший за літак. Плюс його треба було інтегрувати в єдину систему ППО. Скільки це зайняло часу? Навіть моргнути не вспіли.
Як завжди - хто хоче зробити шукає спосібВін може й складніший. Однак не потребує тренувань на рівні моторики та рефлексів. Та й помилка під час навчань операторів ППО не несе такої небезпеки, як втрата літака та льотчика.
Re: F16 ![]() |
31 серпня 2023 09:58:59 IP/Host: ---.domashka.kiev.ua
|
Заіпашись вже всі, просто накрива втома. Постійний стрес… і це скрізь по ЗСУ а не тільки в авіації.
Хто з дописувачів знає наші втрати по літакам та гелікоптерам, скільки полягло хлопців?
Хто з дописувачів зна які втрати загальні по ЗСУ ?
Для більшості це сука красива картинка, не більше.
Re: F16 ![]() |
31 серпня 2023 10:00:38 IP/Host: ---.domashka.kiev.ua
|
Норвежські ф16 забули.
Іх буде не більше 10 поки що. Але цікава деталь саме норвежські літаки обладнані під запуск проти корабельних ракет кенсберг пінгвін, які важко перехопити.
індуси до речі казали що Москву йобнули саме кронберг пінгвіном
Розгорнути попередні цитати...Можна підняти мою зарубу на ФУПі тих часів про супер-пуперджет.
ДЕ ВІН?суперджет полетів-таки. І давно успішно літає на внутрішніх лініях рф - близько 200 штук. Ще й закордон поставки великих партій - казахстан, мексика тощо
Не спізженими боінгами єдиними
https://ru.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100
Розгорнути попередні цитати...індуси до речі казали що Москву йобнули саме кронберг пінгвіномчим далі від України, тим фантастичніші версії
Розгорнути попередні цитати...індуси до речі казали що Москву йобнули саме кронберг пінгвіномчим далі від України, тим фантастичніші версіїУ них була мабуть якась инфо від кацапських флотських. Індуси дуже тісно контактують саме по флоту.
Наче тільки кронберг з інфрачервоною головою наведення зміг пройти ппо москви.
Розгорнути попередні цитати...індуси до речі казали що Москву йобнули саме кронберг пінгвіномчим далі від України, тим фантастичніші версії
Розгорнути попередні цитати...індуси до речі казали що Москву йобнули саме кронберг пінгвіномчим далі від України, тим фантастичніші версіїчмут в інтервью так і сказав що знає чим і як, але сказав це був не нептун, бо він сирий , також як і наша Богдана 155 мм.
Тому богдану начебто допиляли вже , а нептун ще недопилений і має проблеми з точністью.
Розгорнути попередні цитати...індуси до речі казали що Москву йобнули саме кронберг пінгвіномчим далі від України, тим фантастичніші версії
Re: F16 ![]() |
31 серпня 2023 13:42:14 IP/Host: ---.158.53.195.best.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Мануал на літак написано англійською. Всі процедури теж. Навіть на цивільний Боїнг це декілька сот сторінок.
Оно москалі в цивільній авіації в навчальному закладі переклали. Затвердили. Вчили по ньому.
І вийшло, що gear up, gear down помінялися змістом.
Й в розділі abnormal procedures при пожежі треба вимкнути кисень в кабіні пілотів.
А сервісні мануали? Це ж не автівка.
Хто з виробників літаків буде затверджувати переклад та сертифікувати по перекладеним мануалам?
Тому англійська.
Якщо є хтось з цивільної авіації на іномарках- думаю, роз'яснятьЯк ти думаєш, що простіше освоїти пілоту новий літак, чи ппошникам новий комплекс? Відповідь однозначна. Комплекс патріот набагато складніший за літак. Плюс його треба було інтегрувати в єдину систему ППО. Скільки це зайняло часу? Навіть моргнути не вспіли.
Як завжди - хто хоче зробити шукає спосібВін може й складніший. Однак не потребує тренувань на рівні моторики та рефлексів. Та й помилка під час навчань операторів ППО не несе такої небезпеки, як втрата літака та льотчика.
Re: F16 ![]() |
31 серпня 2023 14:03:20 IP/Host: ---.158.53.195.best.net.ua
|
Уже писал тут, что в западных бригадах летчики на ф16 налетали в среднем 1600 часов. Это если летать час каждые два дня, это почти девять(!) лет.
Чтоб эффективно выполнять задачи и не ошибаться, нужно доводить навыки до глубоких автоматизмов, а на это нужна не только теория, а долгая практика. Можно конечно воевать и с минимумом, но тогда результат - везение/невезение и очень быстро угробят и пилота и машину
Розгорнути попередні цитати...Як ти думаєш, що простіше освоїти пілоту новий літак, чи ппошникам новий комплекс? Відповідь однозначна. Комплекс патріот набагато складніший за літак. Плюс його треба було інтегрувати в єдину систему ППО. Скільки це зайняло часу? Навіть моргнути не вспіли.
Як завжди - хто хоче зробити шукає спосібВін може й складніший. Однак не потребує тренувань на рівні моторики та рефлексів. Та й помилка під час навчань операторів ППО не несе такої небезпеки, як втрата літака та льотчика.Що ви курите? Будь-яка бойова задача з використанням будь-якої техніки чи без неї вимагає тренувань на рівні моторики та рефлексів.
А щодо помилок, то в бойових умовах ППО це смертники, і втрати в цій війні теж є.
Про те, що легше вивчити, не сперечаюся, тут я дилетант.
Розгорнути попередні цитати...Уже писал тут, что в западных бригадах летчики на ф16 налетали в среднем 1600 часов. Это если летать час каждые два дня, это почти девять(!) лет.
Чтоб эффективно выполнять задачи и не ошибаться, нужно доводить навыки до глубоких автоматизмов, а на это нужна не только теория, а долгая практика. Можно конечно воевать и с минимумом, но тогда результат - везение/невезение и очень быстро угробят и пилота и машинуПомилки бувають і в найдосвідченіших пілотів (випадки авіакатастроф пасажирських лайнерів) і взагалі фахівців будь-якої галузі. Людина не робот. Світ недосконалий. І природа помиляється, коли в ДНК збої, а в неї (природи) ”бойовий наліт” мільярди років.
Ось взяти водіння авто, багаторічний стаж це гарантія що не вскочиш в ДТП?