Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

F16 :peremoga: ?

Re: F16 :peremoga:  ?
TC

Мені цікаво, як під час другої світової тисячі пілотів різних країн літали на американських літаках без знання англійської? Майже 20 000 американських та британських літаків було в сесері. Якось ваньки з нульовим знанням англійської на них літали та їх обслуговували.
Може щось в консерваторії мінять треба?

Так саме, проходили навчання та перенавчання.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Так саме, проходили навчання та перенавчання.
Що таке саме. Не знали вони англійської від слова зовсім. Що сесерівці , що французи. Та й поляки в складі королівських впс теж не дуже знали.
   
Re: F16 :peremoga:  ?



Мені цікаво, як під час другої світової тисячі пілотів різних країн літали на американських літаках без знання англійської? Майже 20 000 американських та британських літаків було в сесері. Якось ваньки з нульовим знанням англійської на них літали та їх обслуговували.
Може щось в консерваторії мінять треба?

Мабуть різна складність управління.

Он наш льотчик , що навчається літати на Ф16, сказав , що різниця між МІГ або Су  та Ф16, це як кнопковий телефон і айфон. Де у смартфона всі опції та команди англійською.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

суперджет полетів-таки. І давно успішно літає на внутрішніх лініях рф - близько 200 штук. Ще й закордон поставки великих партій - казахстан, мексика тощо
Не спізженими боінгами єдиними
https://ru.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100
Брехня. Зараз вони вже ніде в світі не літають, тільки в рашці декілька на яких запчастини беруть з канібалізованих
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Мабуть різна складність управління.

Он наш льотчик , що навчається літати на Ф16, сказав , що різниця між МІГ або Су  та Ф16, це як кнопковий телефон і айфон. Де у смартфона всі опції та команди англійською.
Дуже хороше порівняння. Все керування єлектронного гаджета плюс інструкції перевели на українську і мільйони людей з легкістю його освоїли. Бо ж треба було ті смартфони продать. 
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Дуже хороше порівняння. Все керування єлектронного гаджета плюс інструкції перевели на українську і мільйони людей з легкістю його освоїли. Бо ж треба було ті смартфони продать.

гарна ідея  :gigi:
передайте американцям та нашому штабу.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

гарна ідея  :gigi:
передайте американцям та нашому штабу.
Американці насправді мають досвід організації робіт з незнаючими англійську.  Так що твій сарказм недоречний.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Американці насправді мають досвід організації робіт з незнаючими англійську.  Так що твій сарказм недоречний.

не сарказм, я дійсно вважаю це гарною ідеєю.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

не сарказм, я дійсно вважаю це гарною ідеєю.
Ага.  :gigi:
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Совершивший полет SJ-100 не импортозамещенный
Детали под него делал Запад, РФ не сможет произвести их или взять с Boeing» — авиаэксперт
29 августа 2023 14:24

https://theins.ru/news/264647

 :beach:
   
Re: F16 :peremoga:  ?
TC

Що таке саме. Не знали вони англійської від слова зовсім. Що сесерівці , що французи. Та й поляки в складі королівських впс теж не дуже знали.

Поляки в RAF вчили англійську.
Сересерівців вчили у сересері, навіть користиватися приладами на яких фути та мілі. Тлумач з англійської - не така важка проблема.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Поляки в RAF вчили англійську.
Сересерівців вчили у сересері, навіть користиватися приладами на яких фути та мілі. Тлумач з англійської - не така важка проблема.
Поляки в RAF вчили англійську поки британцям не припекло. Як припекло, то почали створювати чисто польські підрозділи, що виявились більш ефективними ніж британські. Далі пішло і полетіло.
"Тлумач з англійської - не така важка проблема". Саме про це і я. Не потрібно пілотам знати інгліш, так якісь базові терміни.
   
Re: F16 :peremoga:  ?
TC

Поляки в RAF вчили англійську поки британцям не припекло. Як припекло, то почали створювати чисто польські підрозділи, що виявились більш ефективними ніж британські. Далі пішло і полетіло.
"Тлумач з англійської - не така важка проблема". Саме про це і я. Не потрібно пілотам знати інгліш, так якісь базові терміни.

А шо їх вчать так щоб більше творів ніж Шекспір написали?
Вчать достатньому для них. Але, навантаження на мозок пілота зараз на багато вище, ніж тоді. І треба розуміти, що відбувається, та що треба робити.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Саме про це і я. Не потрібно пілотам знати інгліш, так якісь базові терміни.
Мануал на літак написано англійською. Всі процедури теж. Навіть на цивільний Боїнг це декілька сот сторінок.
 Оно москалі в цивільній авіації в навчальному закладі переклали. Затвердили. Вчили по ньому.
І вийшло, що gear up, gear down помінялися змістом.
Й в розділі abnormal procedures  при пожежі треба вимкнути кисень в кабіні пілотів.
А сервісні мануали? Це ж не автівка.
Хто з виробників літаків буде затверджувати переклад та сертифікувати по перекладеним мануалам?
Тому англійська.
Якщо є хтось з цивільної авіації на іномарках- думаю, роз'яснять

Останнє редагування: 30 серпня 2023 22:43:42 від ALex_LSE
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Почему украинских летчиков F-16 будут обучать нацгвардейцы в Аризоне, — Forbes
Александр Матвиенко 
30 августа 2023

162-е воздушное крыло Нацгвардии имеет большой опыт в обучении иностранных летчиков. В частности там проходили обучение нидерландские офицеры на F-16, однако еще в 1980-х годах.

Соединенные Штаты объявили, что украинских летчиков будут обучать осваивать истребители F-16 на авиабазе 162-го крыла Национальной гвардии в штате Аризона. Инструкторы являются одними из самых опытных в обучении коллег на западных самолетах. Об этом сообщает Forbes.

По данным западных журналистов, на обучение в США возьмут несколько летчиков и десятки людей технического обслуживания. Для этого понадобится 6-8 месяцев. Сроки зависят от того, есть ли опыт у летчиков.

162-е воздушное крыло Национальной гвардии расположено рядом с международным аэропортом Тусона. На базе располагается около 70-80 истребителей F-16 и инструкторы имеют большой опыт в обучении покупателей самолетов из других стран. Именно это крыло в 1980-х годах обучало нидерландских летчиков осваивать F-16. С 1980-х годов нагцвардейцы обучили экипажи из 25 стран мира азиатского и европейского континентов.

Кроме обучения в США инструкторы из 162-го воздушного крыла могут обучать и за рубежом. Например, они обучали польских летчиков в Польше. Также Румыния присоединится к обучению украинских военнослужащих. Их база Михаила Когальничану оборудована всем необходимым, чтобы туда могли отправиться американские нацгвардейцы. Но это в случае, если США решат, что учить будут не у себя в стране.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

З огляду на останні авіатрощі наших літаків та гелікоптерів, мені вже здається що американці мають рацію коли наполегливо вимагають глибокого навчання наших пілотів.

Бо нашим пілотам сміливості не позичати, але освіта й нальоти зберігають життя пілотів та літаки й гелікоптери.
   
Re: F16 :peremoga:  ?
DBA

Так отож. Просто основная масса народа ничего сложнее калькулятора и как сварить борщ, посадить картофель не знает, отсюда и стереотипы

Сравнивать с быстрым обучением на старые самолеты - тоже некорректно, это как сравнивать счеты/калькулятор с экселем

 Уже писал тут, что в западных бригадах летчики на ф16 налетали в среднем 1600 часов. Это если летать час каждые два дня, это почти девять(!) лет.

Чтоб эффективно выполнять задачи и не ошибаться, нужно доводить навыки до глубоких автоматизмов, а на это нужна не только теория, а долгая практика. Можно конечно воевать и с минимумом, но тогда результат - везение/невезение и очень быстро угробят и пилота и машину
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Мануал на літак написано англійською. Всі процедури теж. Навіть на цивільний Боїнг це декілька сот сторінок.
 Оно москалі в цивільній авіації в навчальному закладі переклали. Затвердили. Вчили по ньому.
І вийшло, що gear up, gear down помінялися змістом.
Й в розділі abnormal procedures  при пожежі треба вимкнути кисень в кабіні пілотів.
А сервісні мануали? Це ж не автівка.
Хто з виробників літаків буде затверджувати переклад та сертифікувати по перекладеним мануалам?
Тому англійська.
Якщо є хтось з цивільної авіації на іномарках- думаю, роз'яснять
Як ти думаєш, що простіше освоїти пілоту новий літак, чи ппошникам новий комплекс? Відповідь однозначна. Комплекс патріот набагато складніший за літак. Плюс його треба було інтегрувати в єдину систему ППО. Скільки це зайняло часу? Навіть моргнути не вспіли.
Як завжди - хто хоче зробити шукає спосіб
   
Re: F16 :peremoga:  ?

З огляду на останні авіатрощі наших літаків та гелікоптерів, мені вже здається що американці мають рацію коли наполегливо вимагають глибокого навчання наших пілотів.

Бо нашим пілотам сміливості не позичати, але освіта й нальоти зберігають життя пілотів та літаки й гелікоптери.
Цікавий висновок.
Нашим льотчикам потрібен наразі не нальот, а відпочинок як і більшості тим хто воює.
 Але всі вумні та неіпаться патріоти, все більше по тилам роздають поради. Як треба воювати, літати…
 
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Як ти думаєш, що простіше освоїти пілоту новий літак, чи ппошникам новий комплекс? Відповідь однозначна. Комплекс патріот набагато складніший за літак. Плюс його треба було інтегрувати в єдину систему ППО. Скільки це зайняло часу? Навіть моргнути не вспіли.
Як завжди - хто хоче зробити шукає спосіб
Він може й складніший. Однак не потребує тренувань на рівні моторики  та рефлексів. Та й помилка під час навчань операторів ППО не несе такої небезпеки, як втрата літака та льотчика.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Заіпашись вже всі, просто накрива втома. Постійний стрес… і це скрізь по ЗСУ а не тільки в авіації.
Хто з дописувачів знає наші втрати по літакам та гелікоптерам, скільки полягло хлопців?
 Хто з дописувачів зна які втрати загальні по ЗСУ ?
 Для більшості це сука красива картинка, не більше. Тому ви б***ь і захищаєте нажратого в гівно гандона який на своїй тачці розсікає по місту і пищдить поліцейських.
 Засиділися ви котики по глибоким тилам, іпалтники розжерли(((.
 
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Він може й складніший. Однак не потребує тренувань на рівні моторики  та рефлексів. Та й помилка під час навчань операторів ППО не несе такої небезпеки, як втрата літака та льотчика.
Для моторики та рефлексів англійська не потрібна.
Помилка ППО чрєвата як втратою свого літака так і втратами по наземці.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Заіпашись вже всі, просто накрива втома. Постійний стрес… і це скрізь по ЗСУ а не тільки в авіації.
Хто з дописувачів знає наші втрати по літакам та гелікоптерам, скільки полягло хлопців?
 Хто з дописувачів зна які втрати загальні по ЗСУ ?
 Для більшості це сука красива картинка, не більше.
:(
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Канал Sandboxx разложил по полочкам преимущества F-16 для Украины на текущей стадии войны. И не просто абстрактных F-16, а конкретных истребителей, передаваемых Данией и Нидерландами, модернизации MLU, которая по оценке автора канала - максимум тянет на Block 50/52, подобные тем, что США использовали при "Буре в пустыне", т.к. вероятно, что последний раз их модернизировали еще в начале 2000-ых.
При этом, даже такие "устаревшие" F-16 военный обозреватель вообще не сравнивает с украинскими МиГ-29 и Су-27, отмечая лишь, что это возможности разного класса. А сравнивает его уже с русским истребителем Су-35.

Кроме перечисления всевозможных "убойных" опций F-16, вроде мощного установщика радио помех или системы раннего обнаружения выпущенной по самолету ракеты, и т.п., автор касается еще одного интересного вопроса - русской военной доктрины, которая не предусматривает завоевания воздушного превосходства, а также прогнозирует ближайшее будущее для российских МиГ-31, которые после появления F-16 вынуждены будут скомкать и выбросить свою тактику дальних обстрелов, когда ракеты запускаются с воздушного пространства РФ.

   
Re: F16 :peremoga:  ?

Норвежські ф16 забули.
Іх буде не більше 10 поки що. Але цікава деталь саме норвежські літаки обладнані під запуск проти корабельних ракет кенсберг пінгвін, які важко  перехопити.

   
Re: F16 :peremoga:  ?
TC

Норвежські ф16 забули.
Іх буде не більше 10 поки що. Але цікава деталь саме норвежські літаки обладнані під запуск проти корабельних ракет кенсберг пінгвін, які важко  перехопити.

Це чим саме вони обладнані?
   
Re: F16 :peremoga:  ?

індуси до речі казали що Москву йобнули саме кронберг пінгвіном
   
Re: F16 :peremoga:  ?

індуси до речі казали що Москву йобнули саме кронберг пінгвіном

чим далі від України, тим фантастичніші версії
   
Re: F16 :peremoga:  ?

суперджет полетів-таки. І давно успішно літає на внутрішніх лініях рф - близько 200 штук. Ще й закордон поставки великих партій - казахстан, мексика тощо
Не спізженими боінгами єдиними
https://ru.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100

Мексику викреслюй. Авіакомпанія, якій їх втюхали, вже три роки як збанкрутувала
   
Re: F16 :peremoga:  ?

чим далі від України, тим фантастичніші версії

У них була мабуть якась инфо від кацапських флотських. Індуси дуже тісно контактують саме по флоту.
Наче тільки кронберг з інфрачервоною головою наведення зміг пройти ппо москви.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

У них була мабуть якась инфо від кацапських флотських. Індуси дуже тісно контактують саме по флоту.
Наче тільки кронберг з інфрачервоною головою наведення зміг пройти ппо москви.

ну так, тільке натівське оружіє змогло, а не хахляцкій смєшной самопал кокойти. І відразу не так воно вже і абідно.
Коротше кажучи, до наших у мене довіри на порядки більше
   
Re: F16 :peremoga:  ?

До речі, чому у Норвегії так мало залишилось літаків?
Тому що румуни купили 42 ф16 за 450 мільйонів.
Всього по 10 мільнів за літак.
Це дешевше ніж палац дочки Кучми у лондоні.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

чим далі від України, тим фантастичніші версії
чмут в інтервью так і сказав що знає чим і як, але  сказав це був не нептун, бо він сирий , також як і наша Богдана 155 мм.
Тому богдану начебто допиляли вже  , а нептун ще недопилений і має проблеми з точністью.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

чмут в інтервью так і сказав що знає чим і як, але  сказав це був не нептун, бо він сирий , також як і наша Богдана 155 мм.
Тому богдану начебто допиляли вже  , а нептун ще недопилений і має проблеми з точністью.

Чмут теж собі таке джерело. Йоми би яйця відкрутили швиденько за розголошення держтаємниці. Наші лиють різну дезу з усіх боків, і правильно роблять
   
Re: F16 :peremoga:  ?

чим далі від України, тим фантастичніші версії
так
мешканці Папуа цілком справедливо можуть припустити використання потужного заклинання
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Він може й складніший. Однак не потребує тренувань на рівні моторики  та рефлексів. Та й помилка під час навчань операторів ППО не несе такої небезпеки, як втрата літака та льотчика.
Що ви курите? Будь-яка бойова задача з використанням будь-якої техніки чи без неї вимагає тренувань на рівні моторики та рефлексів.
А щодо помилок, то в бойових умовах ППО це смертники, і втрати в цій війні теж є.
Про те, що легше вивчити, не сперечаюся, тут я дилетант.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Уже писал тут, что в западных бригадах летчики на ф16 налетали в среднем 1600 часов. Это если летать час каждые два дня, это почти девять(!) лет.

Чтоб эффективно выполнять задачи и не ошибаться, нужно доводить навыки до глубоких автоматизмов, а на это нужна не только теория, а долгая практика. Можно конечно воевать и с минимумом, но тогда результат - везение/невезение и очень быстро угробят и пилота и машину
Помилки бувають і в найдосвідченіших пілотів (випадки авіакатастроф пасажирських лайнерів) і взагалі фахівців будь-якої галузі. Людина не робот. Світ недосконалий. І природа помиляється, коли в ДНК збої, а в неї (природи) ”бойовий наліт” мільярди років.

Ось взяти водіння авто, багаторічний стаж це гарантія що не вскочиш в ДТП?
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Що ви курите? Будь-яка бойова задача з використанням будь-якої техніки чи без неї вимагає тренувань на рівні моторики та рефлексів.
А щодо помилок, то в бойових умовах ППО це смертники, і втрати в цій війні теж є.
Про те, що легше вивчити, не сперечаюся, тут я дилетант.
1. При чому тут бойові умови, якщо мова йде про навчання?
2. Я не навчався петриотам, але трохи навчався С-300. Ніякоі там моторики і рефлексів :).  Не  очікую, что петріот гірше і складніше в застосуванні.
   
Re: F16 :peremoga:  ?
DBA

Помилки бувають і в найдосвідченіших пілотів (випадки авіакатастроф пасажирських лайнерів) і взагалі фахівців будь-якої галузі. Людина не робот. Світ недосконалий. І природа помиляється, коли в ДНК збої, а в неї (природи) ”бойовий наліт” мільярди років.

Ось взяти водіння авто, багаторічний стаж це гарантія що не вскочиш в ДТП?

Дело не в гарантиях и наличии ошибок, а в их количестве из-за малой практики. Ты думаешь страховщики случайно продают страховки на машины для молодых водителей в разы дороже? Статистика вещь упрямая - меньше опыт, больше ошибок, и так во всем - в медицине, авто, программировании, пилотировании и так далее.

Кроме опыта, важна еще дисциплина, выполнение действий по правилам. Именно поэтому опытные украинские водители имеют намного больше ДТП чем например опытные австралийские.
   
Re: F16 :peremoga:  ?

Ось до каже Залужний

Українські льотчики у Данії готові розпочати льотну підготовку на винищувачах F-16, повідомив головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний.
Джерело: Залужчний у Telegram
Деталі: Головнокомандувач ЗСУ повідомив, що мав конструктивну телефонну розмову з начальником Штабу оборони Королівства Данія генералом Флеммінгом Лентфером.
Пряма мова Залужного: "У фокусі − навчання українських пілотів та інженерів на F-16, яке триває у Данії. Генерал Лентфер повідомив, що частина наших льотчиків уже успішно пройшла підготовчі заходи і може приступати до льотної підготовки".
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 32 гостей
 
Повна версія