Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В чому зміст життя ? Ціль життя ? Для чого це все ми живемо ?

Bogkuz-a бракує. Він би нам тут дав філософії

та йому вже треба у Сихівську церкву йти дияконом. чи святий чи просто так пизздить і стібеться - я вже хз.
тре з ним пивка бахнути в Кумпелі аби вивести на чисту воду ;)
   
та йому вже треба у Сихівську церкву йти дияконом. чи святий чи просто так пизздить і стібеться - я вже хз.
тре з ним пивка бахнути в Кумпелі аби вивести на чисту воду ;)

Ги,  майстер тролінгу
   
Житійо врешті-решт полюбе цим закінчиться. То ж навіщо себе аж так обмежувати

дивні люди. помруть здоровими . і нафіга питається ? :D
   
Ше й бухає. Своя людина!
ну чотко.
курєво і порєво - йето будет здорєво. кто нє куріт і нє пьйот - тот здоровєнькім умрьот.


во як  :-)o
[/quote]
Та хоч залийся. Ти взагалі нормальний? Ти контролюєш, шо ти тут пишеш, і шо кому обіцяєш?
   
Піздабол)
   
дивні люди. помруть здоровими . і нафіга питається ? :D

От і я про це.  І нема відповіді - нафіга?
   
Піздабол)

Шо пані така зла?
   
Гівняне болото.
   
Тобі рифмою?
   
А шо, бандерівець уже прийняв і відівалив у нірвану?)
   
Як всігда)
   
Сенсу в житті немає, але доводться терпіти, а іноді й насолоджуватися.
   
а для тебе ? який сенс ?
Коли, до того як, чи після?
Після, точно ніякого.
А от до... ну точно не шукати той самий сенс.
Життя даровано батьками та Богом, щоб його жити і
не заважати ніяким чином жити іншим.
Насамперед своїми тупими нікчемними амбіціями, вбивством,
пограбунком, оббріхуванням. Всім тим, що так полюбляє людстао...
   
Щастя — це суто людський, тобто притаманний тільки людині, такий стан гармонії її духовності, якого людина може досягти тоді і тільки тоді, коли вона діє згідно, а не всупереч до людської доброчесності.

Таке підкреслене наголошення на суто людській природі людського щастя необхідне для того, щоб явно відрізнити його від інших, притаманних всьому живому, у тому числі й людині, фундаментальних видів спільного для всього живого щастя, а саме щастя рослинного, пов'язаного з споживанням та зростанням, та щастя тваринного, пов'язаного з емоціями, відчуттями та почуттями.

Детальніше про ці різні види щастя — в Арістотеля. Докази ж того, що щастя рослинне, тваринне і людське, в своїй основі, не перекривають одне одного (не перетинаються між собою), а також щодо пріоритету для людини, коли вибору уникнути неможливо, людського щастя, можна знайти в Сковороди.

Більшість міркувань, на яких ґрунтується дане визначення поняття щастя, і що воно без дій бути не може, знаходяться в Арістотеля. Усі ті міркування надзвичайно ретельно обґрунтовані та деталізовані, як щодо суттєвої відмінності поняття людського щастя від щастя тваринного і рослинного, так і щодо безліч його зв'язків з іншими речами, зокрема того, що частенько "навіть для однієї людини щастя — то одне, то інше: адже, захворівши, люди бачать щастя у здоров'ї, збіднівши — у багатстві, а знаючи за собою неуцтво, захоплюються тими, хто розмірковує про що-небудь велике і таке, що перевищує їхнє розуміння".

Тому хоч в доповідях TED про результати сучасних досліджень нам і доповідають, що відсоток тих, хто почувають себе щасливими [Dan Gilbert], наприклад серед людей рік, чи навіть три місяці після здавалося б величезного нещастя назавжди — катастрофічного, необоротного каліцтва, практично не відрізняється від такого відсотку серед людей цілком здорових, однак ті ж дослідження щоразу показують [Mihaly Csikszentmihalyi], що скажімо незалежність рівня щасливості від рівня матеріального добробуту є тільки тоді, коли рівень добробуту вищий від якогось мінімального порогового рівня. А коли люди бідніші того порогу, то це явно робить їх нещаснішими.

Це відбувається не тільки з тої причини, що рослинне притаманне усьому живому, а тваринне також людині, але й тому, що і родові, і господарські форми людського спілкування, носієм правил яких людина є, не просто не обходяться без духовних, тобто суто людських правил людського спілкування, а прямо підпорядковані їм. Іншими словами кажучи, якщо правдиві правила духовного людського спілкування (доброчесність) не є основою десь в будь-яких формах спілкування, то там відсутній і суто людський сенс діяльності, тобто сподівання бути щасливим.

Дане вище визначення людського щастя також згідне з словами Сковороди: "Шукаємо щастя по країнах, часах, статтях, а воно скрізь і завжди з нами: як риба у воді, так і ми в ньому, і воно біля нас шукає нас самих. Немає його ніде від того, що воно скрізь. Воно подібне до сонячного сяйва — відхили лише душу свою".

Дане визначення не тільки не суперечить щойно наведеним словам Сковороди, але й цілком відповідає всьому трактату, звідки ці слова взяті. Адже діяти згідно з людською доброчесністю кожен може всюди і завжди — оскільки людська доброчесність, разом із справжнім щастям, "не в знатній посаді, не в гожості тіла, не в гарній країні, не в славному часі, не у високих науках, не у щедрому багатстві".

Що саме конкретно мав на увазі Сковорода, говорячи, що щастя: "живе у внутрішньому мирі серця нашого, а мир у погодженні з Богом", і що саме, в той же час, є доброчесністю, у тому числі в найпобутовішому розумінні цього слова — тобто яким же конкретно правилом слід керуватися в своїх діях, щоб бути щасливим, то це також відомо — геніальний винахід універсального правила правил людського спілкування, хоч і зроблений дві тисячі років тому, однак за усіма ознаками ще тільки починає свій шлях: "GAL 5:14 Бо ввесь Закон в однім слові міститься: Люби свого ближнього, як самого себе!".
   
Речовина та енергія - це дві форми існування матерії.

Речовина та поле. Енергія це інше
   
Інформація нікуди не зникає із нашого Всесвіту.

зникає
   
ми живемо для того аби жити і насолоджуватись світом. але це мало хто допетрав. :D


фактично так,  ми живемо для задоволення своїх потреб,  при тому наші потреби можуть з часом змінюватись.

От же сенс життя в задоволенні свої потреб, крапка.
   
Сенс життя людини, як і тварини, мікроба , чи вірусу – у розмноженні.

розмноження - то лише побічний ефект потреби людей і тварин їпатися,  у мікробів і вірусів ще простіше,  то просто їх властивість, автоматичне розмноження в підходящих умовах.
   
Найбільш лаконічно і точно про єдину причину відсутності щастя сказано в Сковороди: "Джерелом нещастя є наша безпорадність: воно нас полонить, видаючи гірке за солодке, а солодке за гірке".

Найдетальніше розглянув причину відсутності щастя Арістотель, починаючи з такого міркування: "[...] мудрість — це і наукове знання, і осягнення розумом речей, найбільш цінних за природою [...] мудрість створює щастя, тому що, будучи частиною доброчесності загалом, вона робить людину щасливою від володіння доброчесністю і від діяльного її вияву." Це саме, дещо іншими словами, сказав Степан Бандера: "Правда — це дорога, якою людська душа прямує до Бога" і Григорій Сковорода: "Премудрості сенс у тому, щоб осмислити, в чому полягає щастя, — ось праве крило, а доброчесність прагне до пошуку. Через це вона в еллінів та римлян мужністю і силою зветься — ось ліве крило"

Тут слід зауважити, що сьогодні є повна ясність у тому, що, на жаль, навіть і досить високі наукові й технічні знання насправді дуже далекі від справді людської мудрості, тобто від осягнення розумом речей, найбільш цінних за самою природою пошуку шляху щастя, а саме від пізнання правдивих людських якостей та взаємин.

Кожен, кому тільки не ліньки, легко може зауважити (і навести) безліч життєвих прикладів, у тому числі серед високо освічених людей, які незаперечно доводять, що складність вирішення, на перший погляд здавалося б навіть і дуже простих морально-етичних задач, на порядок, чи навіть на порядки вища, аніж складність вирішення навіть і найважчих наукових та технічних проблем.

Прикладів такого фундаментального невігластва з боку чудово науково-технічно підкованих людей всюди повнісінько — а особливо в наших краях, де подібні люди деколи не просто ведуть непомірковане життя, причини якого розглядав Арістотель, а набагато гірше, свідомо приймають діяльну участь у системній, відверто злочинній діяльності.

Чужі накинуті шляхи, у вигляді глибоких колій з крутими слизькими краями, хибно обрані такими людьми, завжди та неминуче вели, ведуть і будуть вести їх в одне і те ж саме сумне місце — в глибоку й остаточну, цілком завершену й доконану нещасність.

Це ж цілком очевидно, чи не так, що коли душа вже в цьому житті кипить докипає в муках пекельного казана, наповненого злобою, заздрістю, ненавистю та брехнею, без чого свідома участь у злочинній діяльності бути не може, то ніякі за це рослинні 30 срібляників (чи 3 000 000 000 срібляників), плюс повне забезпечення навіть й усіх можливих видів тваринних задоволень, ніколи не дасть можливості ні говорити, ні навіть і думати про надію на жодну можливість в такому випадку людського щастя.
   
Що ж до причин непоміркованого життя, повернімося до міркувань Арістотеля, то його "ведуть під впливом певних розмірковувань і думок", адже усі чинять свої дії таким чином, щоб було краще, тобто щоб наблизитись до щастя. Навіть той, хто підписує угоду з дияволом, чинить так звичайно що не тому, що мріє про вічні муки, а тому, що хибно вважає, в даний момент часу, що це — найкращий вибір, який швидше за всі інші наблизить його до щастя.

Інше джерело непоміркованого життя всупереч до людської доброчесності — це пристрасть: "треба дослідити питання про пристрасть: якщо вона буває по невіданню, то що це за невідання таке? Адже зрозуміло, що той, хто веде непомірковане життя, все ж не думає так жити, перш ніж виявився охоплений пристрастю [...] Вважається, однак, що деякі пристрасті бувають у нас від тіла і доброчесність вдачі значною мірою тісно пов'язана з пристрастями [...] хто живе по пристрасті, мабуть, і слухати не буде умовиводів, які відвертають його від пристрасті, а якщо й буде, не зрозуміє; як же при такому складі можна переконати?" [Арістотель]

Арістотель також не забув нагадати нам про ті можливості, які суспільство може використовувати, щоб спонукати людей до доброчесності, тобто до того, щоб вони були щасливими: про виховання, про правильні закони, про отримання вірної настанови в доброчесності, про покарання й штрафи і навіть про виганяння геть невиправних та приборкування їх стражданням, немов худоби ярмом.

І от, через різні міркування на зразок:
"Одні думають, що чеснотливими бувають від природи, інші — що від звички, треті — що від навчання",

Арістотель приходить до висновку:
"ясно, що наявність природного від нас не залежить, але дається внаслідок деяких божественних причин по-справжньому удачливим",

а також що:
"Розмірковування ж і навчання, мабуть, впливають не на всіх, а треба, щоб душа слухача завдяки звичкам заздалегідь була підготовлена правильно насолоджуватися та ненавидіти, подібно до обробленої землі, готової зростити сім'я. [...] Отже, треба, щоб уже заздалегідь була в наявності вдача, яка б відповідала доброчесності, любила прекрасне і відкидала ганебне."
   
Умирает человек, попадает в рай. Его встречает апостол Петр.
Человек: Простите, что вас беспокою, но у меня к вам есть один вопрос
Апостол: Слушаю вас
Ч: Я прожил довольно долгую жизнь, но так и не понял одного. Скажите, в чем был смысл моей жизни?
А: Вам правда нужно это знать?
Ч: Очень
А: Помните, вы 1973 году ехали в поезде?
Ч: Э-э.. ну..
А: И вы еще познакомились в купе с попутчиками
Ч: Наверное..
А: И вы пошли вместе в вагон-ресторан
Ч: Да..
А: И за соседним столиком сидела женщина
Ч: Возможно..
А: И она попросила вас передать ей соль
Ч: И я ей передал соль.
А: И вы передали ей соль
Ч: Передал.
А: Ну и вот..
   
навіщо все навмисно заплутувати
нема ніякої операційної системи в мозку,   він сам  собі операційна система,  деталі функціонування кожного мозку закладені в його фізичній конфігурації,  в зв'язках самих нейронів,  і там нема місця богу,  воно і без бога все чудово працює.
1.Тю! То людина народжується з усією необхібною інформацією і з життєвим досвідом і не може нічого змінити?
2. Центральна нервова система виконує обов'язки Бога для організму. Персонально для вас, ваша кмітливосте:
я спробував вам показати приклад існування конкретної реальної системи розум~матерія в якій розум виконує обов'язки Бога по відношенню до тіла. Виявляється таке реалізовано в людині.
І чому б не запідозрити у вигляді Гіпотези, що так само організований Всесвіт?
 B-)
   
=================================
 Є ще гіпотеза "отеля". Де кожний номер- свій можливий всесвіт. Творець заходить в обраний номер з позначкою-"вільний" и створює свій унікальний Всесвіт. Спочатку створюється матерія. Це свого рода велика універсальна програма. Йде значний відбір і десь причепляється якесь ДНК- вона є в багатьох кометах, метеорах- тобто також створюється матерією по програмі. Якщо умови підходять -виникає певне життя. Потім, навіть розум. Звісно, що Творець це сутність якогось мегавсесвіту. Створений їм Всесвіт (наприклад наш) це відображення його сутності і сенсу його існування. Доречі, цю гіпотезу висловлювали видатні сучасні фізики. Це було в циклі " Як працює Всесвіт?" на Діскаверях...
Я давно переконався, що я нічого нового не видумав. Я просто дав один з можливих варіантів узагальнення досвіду людства у формі  Гіпотези, але схожого людство вже тисячі років понапродукувало море.
 Просто все супрводжується грою зі мною Когось, який себе не показує, але підтверджує правильні рішення, або гальмує забігання наперед.
Головне: буде якісний перехід Людства(аналог народження дитини) після того прямий кантакт з Творцем(батьками) і тоді будуть вчити що далі.
А поки Людство то ембріон в утробі...
   
+=================================================================================================+
Доведено, що речовина та енергія не знищуються та не виникають, а ось інформація такими властивостями не володіє.
Тому і не існує інформаційного сховища.
Ви точно знаєте, що доведено?
То розкажіть мені тупому звідки взялося щось, що вибухнуло ніби з нічого і наробило до дідька всього?
 X(
   
1. У філософському розумінні ні те, що ми називаємо світом, ні життя індивіда, ні життя його виду не має жодного сенсу. Бо хіба може мати сенс те, що приречене на неминучу загибель і зникнення?

2. Це не означає автоматично відсутність сенсу життя окремої людини. Але фокус полягає у тому, що кожна людина сама знаходить сенс свого життя. Скільки людей, стільки і сенсів. Тому так складно дійти згоди у безнадійній справі пошуку консенсусу там, де його бути не може у принципі.

3. Звісно, є і співпадіння, і якісь усталені штампи на кшталт "народити дитину, посадити дерево і збудувати хату". Але то ілюзії і суєта. Сенс життя завжди індивідуальний.

4. Поклавши руку на серце, жодна притомна людина не прийме думку, що сенс її життя - то розмноження чи задоволення потреб. Навіть вкрай обмежені людські істоти відчувають, що вони народжені для більшого, ніж пожраль-посраль-встомиль... Це більше і є тим, що відрізняє нас від тварин.

5. Люди, які не задають собі питання про сенс життя і живуть щоденними  турботами, фактично знаходять сенс у самому процесі. І такий вибір має право бути.

6. Зведення сенсу життя до пошуку щастя, а щастя - до доброчесності -то гола демагогія, автори якої самі не жили за цими принципами, але чомусь намагалися повчати інших. Хвилини людського щастя настільки короткі, неповні і швидкоминучі, що навряд чи гонитва за ними - то серйозне обгрунтування сенсу життя.

7. Релігії також внесли вклад у пошук сенсу життя. І чимало людей приймає ці сенси. Від еллінського "пізнай себе" до сучасного наближення сингулярності... Кожному- своє.

   
1.Тю! То людина народжується з усією необхібною інформацією і з життєвим досвідом і не може нічого змінити?
2. Центральна нервова система виконує обов'язки Бога для організму.


1. Досвід звичайно набувається,  але світ фактично детермінований. Інше питання що взаємодія настільки складна, що прорахувати ту ж саму поведінку людей неможливо. Навіть умовний творець не зміг би того зробити.

2. якась маячня, в цьому світі немає місця для бога
   
2. Це не означає автоматично відсутність сенсу життя окремої людини. Але фокус полягає у тому, що кожна людина сама знаходить сенс свого життя. Скільки людей, стільки і сенсів. Тому так складно дійти згоди у безнадійній справі пошуку консенсусу там, де його бути не може у принципі.

3. Звісно, є і співпадіння, і якісь усталені штампи на кшталт "народити дитину, посадити дерево і збудувати хату". Але то ілюзії і суєта. Сенс життя завжди індивідуальний.

Те що я писав,  сенс у задоволенні своїх потреб, просто потреби у всіх різні. Комусь пожраль-посраль,  комусь віддати життя за свою країну,  але ніякої принципової різниці по суті немає.



   
Отже якщо людині перед тим, як вона обирає робити те, чи інше, через хиби в її розумі, видається "гірке за солодке, а солодке за гірке", то в результаті вона починає жити всупереч доброчесності — тобто сама, по своїй волі обирає бути нещасною замість бути щасливою, і ця біда трапляється через хибні міркування та хибні пристрасті.

Але як у хибних міркувань, так і у хибних пристрастей джерело одне і те ж саме — хибні уявлення. Неточна, неадекватна, помилкова оцінка найбільш значущих для людини речей — речей, повторимо, найбільш цінних за самою природою шляху щастя, а саме правдивих людських якостей та взаємин, ось єдине джерело нещасності. Відсутність у людини правдивого та негайного розуміння на кожному кроці її життя — відчуття — що є доброчесним, а що ні, тягне за собою неможливість для людини бути щасливою.

Але як у людини заздалегідь може взятись вдача, яка б відповідала доброчесності, любила прекрасне і відкидала ганебне? Звідки береться правдивість відчуття солодкого, коли воно справді солодке, і гіркого, коли воно справді гірке?

Хоч відповідь на це питання так само досить таки давно на щастя є, однак з її суспільним усвідомленням на жаль існують значно більші труднощі, аніж з досить таки широко відомою і зафіксованою в суспільній свідомості причетністю до людського щастя людської доброчесності.

“Сутністю людського буття є мова”, як висловився в Мартін Гайдеґґер, один із найбільш відомих філософів ХХ сторіччя, і "закони мови — це колії, по яких рухається духовна діяльність" — це ще більше як сто років до Гайдеґґера сказав Вільгельм фон Гумбольдт.

І оскільки природа людського мислення має мовну основу, а "жива мова виконує для своїх носіїв також функцію постійно актуального сховища правил безпосереднього людського спілкування у вигляді довідника зв’язку понять — головним чином понять, стосовних до характеристик людини і людських взаємин", то людське сприйняття, людське ставлення до тих чи інших речей, людське їх відчуття — перш за все виявів найважливіших, найбільш цінних за самою природою пошуку шляху щастя речей, тобто людських якостей та взаємин, дає саме якраз та мова, якою мислить людина.

А вже потім, після первинного відчуття, тобто після негайно визначеної мовою реакції, вступають в дію, особливо при наявності їх суперечності до первинного відчуття, інші речі, такі як виховання, правильні закони, вірні настанови в доброчесності, покарання, штрафи, і так далі — аж до "виганяння геть невиправних та приборкування їх стражданням, немов худоби ярмом".
   
1. Досвід звичайно набувається,  але світ фактично детермінований. Інше питання що взаємодія настільки складна, що прорахувати ту ж саму поведінку людей неможливо. Навіть умовний творець не зміг би того зробити.

2. якась маячня, в цьому світі немає місця для бога
У вашому світі нема місця Богу? А у вас особисто яку роль виконує мозок з прибамбасми по відношенню до вашого тіла?
Особливо цікаво спитати хто у вас особисто приймає рішення як діяти,чи що робити?
Хто визначає: Є Бог, чи нема? Мозок? Чи "операційна система" яка в тому мозку живе?
І хто вирішує: пити чи не пити? Зграя нейронів?

Останнє редагування: 29 липня 2023 03:18:12 від MAG
   
Речовина та поле. Енергія це інше
+==========================+
Де у рівнянні E = m * c2 поле?
   
Умирает человек, попадает в рай. Его встречает апостол Петр.
Человек: Простите, что вас беспокою, но у меня к вам есть один вопрос
Апостол: Слушаю вас
Ч: Я прожил довольно долгую жизнь, но так и не понял одного. Скажите, в чем был смысл моей жизни?
А: Вам правда нужно это знать?
Ч: Очень
А: Помните, вы 1973 году ехали в поезде?
Ч: Э-э.. ну..
А: И вы еще познакомились в купе с попутчиками
Ч: Наверное..
А: И вы пошли вместе в вагон-ресторан
Ч: Да..
А: И за соседним столиком сидела женщина
Ч: Возможно..
А: И она попросила вас передать ей соль
Ч: И я ей передал соль.
А: И вы передали ей соль
Ч: Передал.
А: Ну и вот..

чесно
не зрозуіів суті
   
Ви точно знаєте, що доведено?
То розкажіть мені тупому звідки взялося щось, що вибухнуло ніби з нічого і наробило до дідька всього?
 X(
+===================================================+
До великого вибуху не було часу та простору. За Ейнштайном.
А що було - ще не вивчили та не змоделювали. Це для
пізнання - стандартна ситуація.
   
Те що я писав,  сенс у задоволенні своїх потреб, просто потреби у всіх різні. Комусь пожраль-посраль,  комусь віддати життя за свою країну,  але ніякої принципової різниці по суті немає.

Ніт. Усе не так.

Задоволення фізіологічних потреб, таких як їжа, пиття, повітря, розмноження і тд - навряд чи хтось назве сенсон свого життя. Втім, можливо вас це не стосується. То ваша справа.

Існує чимало філософських течій і навіть релігійних течій, які сенс життя вбачають в отриманні задоволення, чи уникненні страждань. Такий підхід мабуть близький для вас і ви могли б краще зрозуміти самого себе, якби з познайомились з тим, що тисячі років тому вже було продумано.

Зводити сенс життя до задоволення потреб неможливо хоча б з тієї причини, що велике число людей бачить сенс свого життя у досягненні цілей, які строго кажучи не є потребами. І є потреби, задоволення яких аж ніяк не можна вважати сенсом життя. Якщо ви куриш і маєш потребу в цигарках, то сенс вашого життя в задоволенні цієї потреби ?

На додаток зауважу, що світ не є детермінований по своїй суті. Наука давно відмовилась від механістичного уявлення про світ, сформульованого Галілеєм та Ньютоном. І справа не у тому, що ми не можемо врахувати усі фактори, які визначають перебіг якоїсь події. Невизначеність є фундаментальною властивістю світу. Почитайте для початку хоча б про принцип невизначеності Гейзенберга.
   
У вашому світі нема місця Богу? А у вас особисто яку роль виконує мозок з прибамбасми по відношенню до вашого тіла?
Особливо цікаво спитати хто у вас особисто приймає рішення як діяти,чи що робити?
Хто визначає: Є Бог, чи нема? Мозок? Чи "операційна система" яка в тому мозку живе?
І хто вирішує: пити чи не пити? Зграя нейронів?
+=======================================================================================+
Саме так! Таке явище - вибір - доре відоме навідь для одноклітинних. Інфузорвія туфелька обирає ділянки
з оптимальним освітленням де інтенсивність світла вівдповідає можливостям фотосинтезу. У медуз є зачатки
нервової системи яка реагує на зовнішні подразники задля виживання. Чим складнійший організм - тим
складніші реакції цього організма під керуванням складнішої нервової системи. І, нарешті, перехід кількості
в нову якість - складна нервова система вищих приматів навчилася самопізнанню.
   
чесно
не зрозуіів суті

суть цього чоловіка - передати сіль жінці в вагоні-ресторані. Все.
   
щастя тваринного, пов'язаного з емоціями, відчуттями та почуттями.
Ну якщо емоціі і почуття то для тебе тваринне... ;o  Вибач, ти ніколи не будеш щасливим.
Тебе заносить на складне і неосяжне, на якихось там вигаданих чи наявних чи то арістотилей, чи то арістовичей, якісь там дивакуваті висмоктані з пальуя та стелі дослідження психологів, що часто навіть власної родини та дітей не мають...
А щастя - це вміння радіти дрібницям. Все геніальне просте як колесо.
   
+===================================================+
До великого вибуху не було часу та простору. За Ейнштайном.
А що було - ще не вивчили та не змоделювали. Це для
пізнання - стандартна ситуація.
Ще не вивчено? Не може бути!
Ви ж стверджуєте що доведено, а виходить поки на рівні гіпотези, рівноцінної гіпотезі що все від Бога!
Або завжди існувала матерія в якій все народжується, у тому числі Бог(Розум).
Або завжди існував Бог, який народжує матерію, в якій все народжується, навіть Бог!
Щодо народження Бога в матерії:
Якщо поки невідомо що було до ВВ, то з часом стане відомо, і тоді майбутні вчені зможуть спробувати повторити ВВ, інакше вони не вчені.
Не зразу, а з часом комусь вдасться повторити ВВ і утворити Новий Всесвіт. Ну а далі творці мусять супроводжувати своє творення. І ким вони стануть для Нового Всесвіту?
Чи не Богом часом?
Ой!
А раптом ми живемо саме в такому створеному Кимось Всесвіті?

P.S. Ніколи не стверджуєте істинність одної Гіпотези, поки існують її рівноцінні конкуренти!
Доведіть на практиці правильність одної і неправильність іншої.
Саме існування двох рівноцінних протилежних конкуруючих гіпотез є запорукою пошуку Істини на шляху Пізнання!
Ідеалізація однієї лише гіпотези то запорука заблукати в лабіринтах самообману, впертості і зарозуміння.
Розкріпостіть власне мислення, звільніть його повністю, поважайте будь-яку інформацію, але перевіряйте її на практиці!
Практика(дослід) критерій Істини!
   
+=======================================================================================+
Саме так! Таке явище - вибір - доре відоме навідь для одноклітинних. Інфузорвія туфелька обирає ділянки
з оптимальним освітленням де інтенсивність світла вівдповідає можливостям фотосинтезу. У медуз є зачатки
нервової системи яка реагує на зовнішні подразники задля виживання. Чим складнійший організм - тим
складніші реакції цього організма під керуванням складнішої нервової системи. І, нарешті, перехід кількості
в нову якість - складна нервова система вищих приматів навчилася самопізнанню.
Чудово! Ви далеко просунулись!
Зробіть ще крок - погодьтесь, що організація існування локальної системи "Людина" може бути описана як гармонійне поєднання в конкретних просторово-часових умовах Матерії і Розуму.
При цьому роль Розуму, для вказаних локальних умов, схожа на роль Бога для тіла, як локальної частини Матерії.

Ну і наступний крок:
Гіпотеза про існування взаємозалежної системи Матерія~Розум(Бог) має право на існування як рівноправна конкуруюча Гіпотеза про існування лише Матерії (без Бога)?
   
суть цього чоловіка - передати сіль жінці в вагоні-ресторані. Все.
Зрозумів!
Моя суть - почухати потилицю, прочитавши ваше великорозумне пояснення!

З.І. Чи зарозуміле пояснення?
 :-o
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія