Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Голова Ryanair: Ми літатимемо в Україну, поки не полетять ракети

Найбільший європейський лоукостер Ryanair не планує обмежувати польоти в Україну.

Про це виконавчий директор Ryanair Майкл О’Лірі заявив на пресконференції в Лісабоні, повідомляє Reuters.

Він наголосив, що авіакомпанія зобов'язана здійснювати перевезення пасажирів в Україну та з неї до тих пір, поки не відбудеться вторгнення Росії.

"Це наш обов’язок і зобов’язання... підтримувати народ України доти, доки там не буде війни чи ракет", – сказав голова Ryanair.

О’Лірі додав, що наразі не бачить причин для припинення польотів допоки європейська авіаційна влада не повідомить про небезпеку польотів до України.

"Важливо не панікувати… Людям потрібно повернутися додому, люди хочуть виїхати й полетіти за кордон до ЄС... авіакомпанії мають надавати таку послугу", – додав керівник Ryanair.

Минулого місяця очільник Ryanair заявив, що компанія може розмістити до 20 літаків в Україні протягом наступних кількох років, якщо Росія не вторгнеться, і оголосив про плани виконувати 230 рейсів щотижня з трьох українських аеропортів цього літа.

Відповідаючи на запитання, чи цей план досі актуальний, О’Лірі зазначив, що авіакомпанія щодня переглядає ситуацію в Україні, але країна залишається "великим потенційним ринком, доки не буде радянського вторгнення". Джерело: https://biz.censor.net/n3316611
   
Польща не приймала рішення про призупинення польотів польського авіаперевізника LOT у повітряному просторі України й сподівається, що в цьому не буде потреби.

Про це заявив речник польського уряду Пьотр Мюллер під час пресконференції у Варшаві, передає Укрінформ.

"Такого рішення немає, і ми розраховуємо, що воно не буде потрібним", – сказав Мюллер.

Водночас він не виключив, що воно все ж може бути прийнято у "відповідний момент".

"Утім, ми не хочемо приймати таких далекосяжних рішень, бо метою Росії є також провокування такого роду дій", – наголосив Мюллер.

Раніше повідомлялося, що Європейська агенція авіаційної безпеки (EASA) не надавала рекомендацій щодо обмеження польотів в повітряному просторі України.

Також в заяві Міністерства інфраструктури зазначалося, що небо над Україною залишається відкритим, держава працює над попередженням ризиків для авіаперевізників Джерело: https://biz.censor.net/n3316383
   
Есть еще адекватные руководители
   
Світова авіаційна спільнота не хоче накласти санкції на Кацапію за розв'язування війни та перешкоджання здійсненню польотів?
   
Тюю так летаем же конечно (P)
   
У тебя подушка воняет залупой Павла Бутыльского.  (P)
   
Напевне, в них є суто їхні літаки, а не в лізингу. На такі літаки їм не потрібна згода від власників, тому що це вони є власниками. В такій ситуації вони отримують конкурентну перевагу  8-)
   
Напевне, в них є суто їхні літаки, а не в лізингу. На такі літаки їм не потрібна згода від власників, тому що це вони є власниками. В такій ситуації вони отримують конкурентну перевагу  8-)

І що, вони не застраховані?
   
Напевне, в них є суто їхні літаки, а не в лізингу. На такі літаки їм не потрібна згода від власників, тому що це вони є власниками. В такій ситуації вони отримують конкурентну перевагу  8-)

Всё несколько сложнее... Например, пилоты и экипажи не являются персоналом компании, они - контрактники... Не летаешь - тпбе не плотют... А летаешь - это твоё решение... Компания ответственности не несёт..  Даже форму надо за свой счёт покупать. Страховки есть и работают.. Но райаны - это жёсткий капитализм... В отличие от кээлэмов и прочих эйрфрансов с люфтганзами...

Майк ваще крутой чувак...  (tu)

   
Всё несколько сложнее... Например, пилоты и экипажи не являются персоналом компании, они - контрактники... Не летаешь - тпбе не плотют... А летаешь - это твоё решение... Компания ответственности не несёт..  Даже форму надо за свой счёт покупать. Страховки есть и работают.. Но райаны - это жёсткий капитализм... В отличие от кээлэмов и прочих эйрфрансов с люфтганзами...

Майк ваще крутой чувак...  (tu)

Та я все це розумію. Але яка зараз проблема виникла в більшості авіакомпаній в Україні? Страхові компанії відмовилися страхувати літаки, що літають в Україну та з України (типу непомірний ризик через кацапів), відповідно власники таких літаків позабирали їх з України. І в результаті лишаються лише ті перевізники, що мають власні літаки, а не в лізингу  8-)
   
Та я все це розумію. Але яка зараз проблема виникла в більшості авіакомпаній в Україні? Страхові компанії відмовилися страхувати літаки, що літають в Україну та з України (типу непомірний ризик через кацапів), відповідно власники таких літаків позабирали їх з України. І в результаті лишаються лише ті перевізники, що мають власні літаки, а не в лізингу  8-)

Или те, кто имеет свои страховые компании...
   
Или те, кто имеет свои страховые компании...

Ну або так  :shuffle:
   
Ирландская страховая которая нагнула наши ак, и ирландский лоукост  :D .
 Молодцы ))). Может Беню с Ахметовым и их авиакружками  немного взбодрят ))
   
Или те, кто имеет свои страховые компании...

Или те, кто не проникся пропагандонским бздежом о мифическом "вторжении".  :fuck:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія