Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Співчуваю  :( Невже ви досі не бачите як покидьки цим користуються?

Бачу...
Чому ж не бачу?
Чи я вже зовсім придурок?
Корупція то є основа...
Від каців прийшла..
До каців й піде
Колись...
На справді.... Ця страшна Війна є чудовою очісткой... Хай' я не доживу до нашої Перемоги ( а вона буде нєсомнєнно,).,
 
   
Бачу...
Чому ж не бачу?
Чи я вже зовсім придурок?
Корупція то є основа...
Від каців прийшла..
До каців й піде
Колись...
На справді.... Ця страшна Війна є чудовою очісткой... Хай' я не доживу до нашої Перемоги ( а вона буде нєсомнєнно,).,

Те що війна є очисткою - то теж зомбопропаганда...  Очищатись треба також волею та усвідомленим вибором, а не нав'язаною кимось війною
   
Багато людей звикли не думати про паливо, а просто заїжджати на найближчу станцію коли загориться лампочка. Ти пропонуєш їм усим мерщій навчитись планувати родклад заряджання своїх авто?

Чим заїзд щотижня на 5-10 хвилин на заправочну станцію відрізняється від заїзду на 10-20 хвилин раз на декілька місяців на суперчаржер? Що краще?
   
Тому що вона зручніша у повсякденному використані, має кращі технічні характеристики за таку саму чи меншу ціну, вимагає суттєво менше витрат на планові та не планові ремонти.

Зручніша - питання смаку. Хто кожний день вертається додому до власної та недорогої зарядки - так.

Тех характеристики - про рейндж електрокарів п***а усі в більшій чи меншій мірі. Він також помітно залежить від температури за бортом.

Динаміка? Вона потрібна дуже малій кількості водіїв. А 90 відсоткам від тої малої кількості вистачить динаміки, яку дають гібриди.

Ціна? Нема про що говорити. За одну й ту ж ціну електричка щодо рейнджу програє ДВЗ/гібриду в рази - і підійде тільки тим, у кого нема потреби чарджитися на комерційних чарджерах - на яких ціна кілометру вже співставна з ціною кілометру у ДВЗ-гібрида.

Планові витрати та ремонти? Що там було щодо тесли, яка проїхала 2 мільйони і за той шлях поміняла 12 двигунів та 7 (чи скільки) разів аккуми? Тойота дивиться на цю теслу як на гівно. На дистанції ж заміна мастила раз на 10-15 тисяч у ДВЗ вийде чи не дешевше, ніж більш дорожча резина для електрокарів, яка до того ж у останніх швидше зношується. А решта - з серіі фільтрів, колодок, резинок на двірники та інших регулярних витратників у ДВЗ та електрокара відрізняються мало. А якщо розглядати такі загальні для всіх моменти, як обов'язкове страхування автотранспорту, то різниця в витратах стане взагалі непринциповою.

Останнє редагування: 16 квітня 2024 20:50:18 від Jinx
   
Чим заїзд щотижня на 5-10 хвилин на заправочну станцію відрізняється від заїзду на 10-20 хвилин раз на декілька місяців на суперчаржер? Що краще?

Я не знаю. Чимось же відрізняється якщо не беруть. Спитай у них.... принаймні перед тим як вишукувати причини типу "розповсюдження брехні", податків і тд і тп
   
Зручніша - питання смаку. Хто кожний день вертається додому до власної та недорогої зарядки - так.

Тех характеристики - про рейндж електрокарів п***а усі в більшій чи меншій мірі. Він також помітно залежить від температури за бортом.

Динаміка? Вона потрібна дуже малій кількості водіїв. А 90 відсоткам від тої малої кількості вистачить динаміки, яку дають гібриди.

Ціна? Нема про що говорити. За одну й ту ж ціну електричка щодо рейнджу програє ДВЗ/гібриду в рази - і підійде тільки тим, у кого нема потреби чарджитися на комерційних чарджерах - на яких ціна кілометру вже співставна з ціною кілометру у ДВЗ-гібрида.

Планові витрати та ремонти? Що там було щодо тесли, яка проїхала 2 мільйони і за той шлях поміняла 12 двигунів та 7 (чи скільки) разів аккуми? Тойота дивиться на цю теслу як на гівно. На дистанції ж заміна мастила раз на 10-15 тисяч у ДВЗ вийде чи не дешевше, ніж більш дорожча резина для електрокарів, яка до того ж у останніх швидше зношується. А решта - з серіі фільтрів, колодок, резинок на двірники та інших регулярних витратників у ДВЗ та електрокара відрізняються мало. А якщо розглядати такі загальні для всіх моменти, як обов'язкове страхування автотранспорту, то різниця в витратах стане взагалі непринциповою.

Акум мінявся 4 рази. Тобто акума вистачало на 500 тис км. І це при тому, що зарядка відбувалася ПОСТІЙНО на суперчарджері.
При використанні домашньої зарядки батарея може відслужити і мільйон.


Двигуни - так, LDU що ставився до 2015 року на всі  model S, з 16 по 18 роки - тільки на Performance моделі, а з 19 не ставиться взагалі - потребує  кожні 150 тис км
заміни сальника ротора, що розділяє масло (atf) та антіфріз.

Двигуни Model3 / ModelY з першої версії мають теплообмінник, і масло з антіфризом там ніде змішуватися не можуть.

Тобто можна було зняти двигун, розібрати, замінити сальник і можливо підшипники, поставити назад, залити антіфриз та але власник придбав теслу по акції, з гарантією без обмеження пробігу. Тому йому просто замінювали двигун. По гарантії.

   
При використанні домашньої зарядки батарея може відслужити і мільйон.
Це умовно кажучи 2000 циклів для 100 кВт-годинного аккума, якщо брати середній рейт споживання електрокара 200 вт/км. Для літій-іонки це задофіга, віриться мало. Менша батарея відповідно проживе ще менше.
   
віриться мало

Вже давно є статистика на сотнях тисяч авто щоб вірити чи не вірити.

А факти такі: 12% деградації батареї в середньому на 200 тисяч миль (322 тис км)

Tesla: Battery Capacity Degradation Averages 12% After 200,000 Miles
   
Тех характеристики - про рейндж електрокарів п***а усі в більшій чи меншій мірі. Він також помітно залежить від температури за бортом.

Це стосується і бензину. Я можу спалити бак бензину за 30 хвилин на Порше на кільці перегонів.

По моїй Теслі - я може вийти на заявлені параметри якщо їхати самому, бажано ще скинути вагу, та не перевищувати швидкість, тобто не швидше 65 миль на годину в моїх околицях. Але оскільки такого майже ніколи не буває та їдеш завжди з потоком швидше, то добав відсотків 15% до заявленого. Так само як з ДВЗ. Нічим не відрізняється.

Як би там не було, я гарантовано можу проїхати 350 км не оглядаючись на швидкість та навіть не заряджаючись до 100%
   
і підійде тільки тим, у кого нема потреби чарджитися на комерційних чарджерах - на яких ціна кілометру вже співставна з ціною кілометру у ДВЗ-гібрида.

Якщо немає як заряджати дома, електромобіль не підходить. Тут немає про що говорити. Але електромобіль рве ДВЗ як Тузік грелку, якщо є можливість заряджати дома. Для США це означає десь 70% населення.
   
Для США це означає десь 70% населення.

Пi3дьож, про 70%. Навiть в районах з будиночками чи дуплексами-триплекасами всi вулицi вдень i вночi забитi припаркованими на вулицi автомобiлями.

Приблизно 40% населення живе в рентi. Вже як говорили, в кондо теж хiба провiд тягнути через форточку.

Да, Тесла сьогоднi викинула на вулицю 14 тисяч працiвникiв, це добре чи погано для електромобiлiв?
   
Tesla stock-from 250 in January to 150 today
Народ пише в iнтернетi що тесла-сервiс це повний атас. Наробили машин дохера, а обслужити нi можливостей нi iнфраструктури.

Плюс замiна частин тiльки великими блоками, люди часто влiтають на 10-15-20к
   
Плюс замiна частин тiльки великими блоками, люди часто влiтають на 10-15-20к

Зі всіма електричками так. Здох чарджер - готуй пару штук баксів, ніхто того не ремонтує, навіть в Україні
   
Плюс замiна частин тiльки великими блоками, люди часто влiтають на 10-15-20к

Скажи мені, в якій машині що продається на ринку США не так? Також назви мені хоч одну машину що сьогодні продається на ринку, де мотор ремонтується офіційним сервісним центром далі ніж поміняти прокладок та свічки. Але це не ремонт, це планове обслуговування. Всі мотори на сьогодні не розраховані на ремонт. Можливо щось випускається просте для країн третього світу.

Хочеш щоб ремонтувався двигун - потрібно пересісти на ВАЗ 2101.
   
Плюс замiна частин тiльки великими блоками, люди часто влiтають на 10-15-20к

8 тисяч ремонту двигуна на Тойота Секвоя в мого родича. Це в гаражі у дяді Васі з гарантією 5 тисяч миль. Офіціали навіть не взялись.

Зайве сказати що ніхто цей ремонт не робив.
   
Приблизно 40% населення живе в рентi.

Без посилання на цю цифру це звичайний піздєж
   
Навiть в районах з будиночками чи дуплексами-триплекасами всi вулицi вдень i вночi забитi припаркованими на вулицi автомобiлями.

Тому що в гаражах тримають мотлох. Рідко який реднек має не засраний під саму стелю гараж куди заїжджала машина років 20 назад. Потрібно буде заряджатись, швидко почистять гараж для машини.
   
Скажи мені, в якій машині що продається на ринку США не так? Також назви мені хоч одну машину що сьогодні продається на ринку, де мотор ремонтується офіційним сервісним центром далі ніж поміняти прокладок та свічки. Але це не ремонт, це планове обслуговування. Всі мотори на сьогодні не розраховані на ремонт. Можливо щось випускається просте для країн третього світу.

Хочеш щоб ремонтувався двигун - потрібно пересісти на ВАЗ 2101.
В машинi е тiльки мотор?
Людина пише що любий вийшовший з ладу елемент батареi не ремонтують замiною елементу з коштом в сотню баксi, а мiняють блок де робота та матерiал коштуе +10к.

реддiт пише:

I have had my Model S for five and a half years, and this will be my last Tesla. The car itself is amazing – as long as it has no problems. For the first couple of years, Tesla took great care of us owners. The service experience felt personal and easy.

Five years ago, when there was a problem with the car, I would just call the service center, take the car in, borrow a loaner, and go. Then the repaired car would be delivered to my house. Now, if I have a problem, I must schedule service on the phone app. There is no way to call the service center. And there is no way to get service in less than a week, usually closer to two or three weeks.

Until a car company buys Tesla and uses their service infrastructure to service the cars, there is no way I will buy another. This company has sold more cars than they can care for. They’re a car maker, not a car company. What started as a boutique has grown, and we owners are suffering for it.

Pro Tip for new owners: Have a spare car on hand to drive when you are waiting a week for service on a Tesla that fails to charge or has some other problem.
   
Ще один говорить про плюси та мiнуси:

Are Tesla vehicles virtually maintenance-free?
[Update history] This article was originally post when I had 60k miles on the vehicle, and I was very unhappy with the $5k in out-of-warranty repair costs. I then updated at 120k when my high-voltage battery failed which cost me another $15k. At 165k miles, I haven’t had any major issues since the battery, and I’m actually feeling ok about total ownership costs right now.

I bought my Tesla Model S in 2014, and now have 165,000 miles on it. I agree that a lot of the traditional maintenance costs from an ICE are not required, but this cost can be more than made up for by Tesla’s approach to fixing their cars, which is not allowing/encouraging third party repair shops and not training their mechanics on how to “fix” broken components. Their mechanics only swap out entire sub-systems.

When my door handle had an issue, rather than spending one hour on labor and $5 for the part, they replaced the entire door handle system at a cost of $871. Another example is when my high-voltage battery failed. It was likely that only one cell of the 7,000 cells that compose the entire battery had failed. The single cell can be purchased for $10 and replaced for a couple thousand in labor. However, no shops in my area wanted to take that risk. The closest place I could find was across the country and I didn’t want to go through the hassle of shipping my vehicle there and back. At any rate, Tesla replace the entire battery unit with a refurbished one for $15k.

I’ve spent about $20k on out-of-pocket repairs and maintenance over the past 9 years. All-in-all, I don’t think it’s that bad considering I have 165k miles on it. It could have been less than $5k in bills if Tesla had a better repair program in place, but that is a business issue with Tesla rather than a technology issue with their vehicles.

Call me crazy, but I still really like my Tesla. I also have a 2018 Acura MDX with 50k miles on it, and I feel that even though the Tesla is twice as old and has three times more miles on it, the Tesla drives way better. The Tesla actually feels like new compared to my Acura where the steering feels loose and the suspense feels and sounds very clunky (even after I brought the Acura in to see what it felt so bad).
   
Людина пише що любий вийшовший з ладу елемент батареi не ремонтують замiною елементу з коштом в сотню баксi, а мiняють блок де робота та матерiал коштуе +10к.

Будь яке одне не так притерте кільце на поршні - і мотор на списання. Ніхто з офіціалів його перебирати не буде. 
   
Цитата: Dobre link=topc=1113510.msg27884525#msg27884525 date=1713312564
Тому що в гаражах тримають мотлох. Рідко який реднек має не засраний під саму стелю гараж куди заїжджала машина років 20 назад. Потрібно буде заряджатись, швидко почистять гараж для машини.
Ще тебе не спитали, снiгурочку, що iм в гаражах тримати чи де машини ставити.
Ти тримай себе трошки в рамках з твоею фрустрацiею через покупку електровозика.
   
Ще тебе не спитали, снiгурочку, що iм в гаражах тримати чи де машини ставити.
Ти тримай себе трошки в рамках з твоею фрустрацiею через покупку електровозика.

Я на 150% задоволений Теслою. Якщо в когось проблема заряджати тому що по стелю завалив гараж мотлохом і тому паркується на вулиці, то це його особиста проблема.
   
Будь яке одне не так притерте кільце на поршні - і мотор на списання. Ніхто з офіціалів його перебирати не буде. 

Забув додати. Нових моторів ДВЗ на заміну немає. Є перебрані в чимось гаражі з гарантією звичайно в 5 тисяч миль або три місяці.
В електромобілях принаймі можна поставити нову батарею. Дорого але можливо. З ДВЗ такий фокус не проходить.
   
Я на 150% задоволений Теслою.
А що тобi  залишаеться ще робити якщо купити ягуара тобi не дозволили :)
   
А що тобi  залишаеться ще робити якщо купити ягуара тобi не дозволили :)

Моя дружина була всіма руками за Ягуар. Якщо би він був на той час не доступний через ковід і зупинене виробництво, то мав би зараз Ягуар. Він на той час був тільки на 3-4 тисячі дорожче за Y, GLC, X3 але і по розмірам він трошки більший і в категорії MB E клас.

Останнє редагування: 17 квітня 2024 03:36:16 від Dobre
   
GMC сообщила новые подробности об электрическом пикапе GMC Sierra 2024 года, который поступит в продажу этим летом. В частности, запас хода пикапа на полном заряде батареи по циклу EPA составит до 440 миль (около 708 км), что на 10 % больше, чем сообщалось ранее. По словам компании, увеличение показателя стало возможным благодаря оптимизации электрической трансмиссии пикапа.

GMC также сообщила, что буксировочная способность и максимальный вес перевозимой полезной нагрузки пикапа увеличатся. Первая вырастет на 227 кг до 4536 кг (10 тыс. фунтов), а второй — на 68 кг до 658 кг (1450 фунтов).




Sierra EV Denali станет конкурентом предлагаемым на рынке электрическим пикапам, включая Ford F-150 Lightning, Rivian R1T, Chevy Silverado EV и Tesla Cybertruck.

https://3dnews.ru/1103384/elektricheskiy-pikap-gmc-sierra-2024-goda-poluchil-zapas-hoda-bolee-700-km

   
Ти забув добавити що я ще ніщеброд, для закріплення свого авторитету та підкреслення своє думки.

То вже твої особисті уточнення, те що я підрахував твої доходи я ніде не оголошував твій майновий ценз.
А ось те що ти довбойоб який не розуміє що володіння електрички в Україні в якості основного авто це агітувати за самогубство, і це в кращому випадку ти довбойоб.
   
Вольво 30 ( чері) аккум гарантію дають 8 років
Та якщо щось не так
То не заміна батареї
А ремонт комірок окремих
Типа так більш екологічно

В Польщі завод збудували для цього
   
Середній пробіг автомобіля 12,000 миль на рік.
Візьмемо 25 миль на галон, це 480 галонів на рік.
В кожному галоні бензину сидить 18.4 цента федерального податку і в різних штатах свій, у нас наприклад 24.7 центів.
Тобто середній водій ДВЗ платить на рік приблизно $200.
В яких штатах податок на електричку більше? Просто цікаво

Яким боком тут федеральний податок?
Думаєш, що ті штати, які ввели додаткові податки на EV, передають їх у федеральний бюджет? :shuffle:
   
Яким боком тут федеральний податок?
Думаєш, що ті штати, які ввели додаткові податки на EV, передають їх у федеральний бюджет? :shuffle:

Федеральні гроші розподіляються між штатами на ремонт/будівництво доріг.

Так який податок на ev ?
   
Було багато інформації про те як деякі штати почали вводити на EV податки диспропорційні до ДВЗ з урахуванням складової на бензин. З цифрами. Можна легко знайти.
   
А ось те що ти довбойоб який не розуміє що володіння електрички в Україні в якості основного авто це агітувати за самогубство

Тобі ні разу не приходило в голову, що все ці окупації та війни що веде Росія фінансуються здебільшого нафтовими грошима? Чи ти десь далеко в американській Джорджії і тема війни в Україні для тебе пустий звук що ти продовжуєш джіхадити EV?
   
Тобі ні разу не приходило в голову, що все ці окупації та війни що веде Росія фінансуються здебільшого нафтовими грошима? Чи ти десь далеко в американській Джорджії і тема війни в Україні для тебе пустий звук що ти продовжуєш джіхадити EV?
Видобуток нафти росте як росте і кількість електромобілей) скільки складова бензину у видобутку нафти?)
   
Видобуток нафти росте як росте і кількість електромобілей) скільки складова бензину у видобутку нафти?)

Продаж EV в розвинутих країнах не встигає за ростом населення на планеті та проникненням автомобілізації туди де ще 20 років на ішаках іздили.
   
Було багато інформації про те як деякі штати почали вводити на EV податки диспропорційні до ДВЗ з урахуванням складової на бензин. З цифрами. Можна легко знайти.

Якщо легко то в чому справа?
Знайди і дай ссилку
   
Ти ба, так легко знайти а воно ніяк не знаходиться… ;o
   
В Альберті ввели 200 дол на електричку в рік
   
Тобі ні разу не приходило в голову, що все ці окупації та війни що веде Росія фінансуються здебільшого нафтовими грошима? Чи ти десь далеко в американській Джорджії і тема війни в Україні для тебе пустий звук що ти продовжуєш джіхадити EV?

Якщо б ти говорив про гібриди то можна було б ту маячню якось сприймати серйозно, але у тебе думка навіть не виникла що нафта це сто-пятсота причина війна  :facepalm1:
   
Продаж EV в розвинутих країнах не встигає за ростом населення на планеті та проникненням автомобілізації туди де ще 20 років на ішаках іздили.

Ти хоч би подивився на глобус :facepalm1:
   

Цю тему переглядають:

litex і 6 гостей
 
Повна версія