Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Антошка, ти дурачок, навіть не знаеш що в сучасних машинах е каталізатор.

тобто зараз таким чином людина не помре?  :facepalm:
   
Ось тобi цифри, Пiноккiо:

Here are the ACEEE’s 12 Greenest rides on the road for 2022. We’ll look at the dozen environmentally “Meanest” vehicles of the year in a separate post:

Toyota Prius Prime PHEV: Green Score 69
Hyundai Ioniq PHEV: Green Score 68
MINI Cooper SE EV: Green Score 67
Nissan Leaf EV: Green Score 67
Kia Niro PHEV: Green Score 65
Hyundai Elantra Hybrid Blue: Green Score 65
Mazda MX-30 EV: Green Score 65
Toyota Corolla Hybrid: Green Score 64
Honda Insight Hybrid: Green Score 64
Toyota Camry Hybrid LE: Green Score 63
Tesla Model Y Rear-Drive EV: Green Score 63
Hyundai Sonata Hybrid Blue: Green Score 63

це повна маячня, тому ви досі не можете надати методику розрахунку на конкретних цифрах  :laugh:
   
Той пріус про який мова - плагін. Так що там взагалі ДВЗ можна не користуватись

ага якщо возити з собою зарядну станцію, отже клоуни  :laugh:
   
Процес випікання пирога у газовій духовці мав би скінчитися загибеллю всієї сімʼї. Це точно.

якби були печі на солярі з вихлопом у хату, то лекго
   
ага якщо возити з собою зарядну станцію, отже клоуни  :laugh:

95% використання - це щодня на роботу та назад. В такому режимі станцій тягати не треба для 100% використання ее
   
раз ви такі нікчеми пішов я на цей сайт і сам подивився, меtодику на цифрах звичайно не знайшов, зате в першій двадцядці майже одна тойота а паливо для цих гібридів, одна електрика, нахуй зразу  :laugh:

https://greenercars.org/greenercars-ratings/
   
95% використання - це щодня на роботу та назад. В такому режимі станцій тягати не треба для 100% використання ее

юкі ну не будь йолопом, ніхто не використовує гібриди як електричну машину, тут 200 миль і вже матюкаются за рендж, а ти хочеш 40 миль щоб юзали  :laugh:
   
Як би не запас бензину в авто та каністрі, то в безпечне місце виїхати просто б не вийшло. Так що засуньте свої електрички куди подалі. То вас смажений півень в дупу не клював.

Порушені причино-наслідкові звʼязки.

Саме через те що в тебе та мільйонів таких як ти завжди в запасі каністра, хуатоли мають гроші розважатись влаштовуючи «царскую охоту» та граючи в царскиє ігри по «присоєдинєнтю територій».

Заряджали би свій драндулет тихенько від розетки, Хуйло сиділо би бідне та бліде як стара спірохета і мотлох над головою не літав би.
   
зараз всюсся відповідно до того рейтинга звичайна хонда акорд більш еколоґічна ніж модел вай чи 3  :weep:
   
95% використання - це щодня на роботу та назад. В такому режимі станцій тягати не треба для 100% використання ее

Рельного пробігу там 30 миль на батареї. По міркам Лос Анжелеса або Сан Фернандо Валей де ти живеш це в один кінець на роботу. Тобто для як ти кажеш «95% поіздокце щодня на роботу та назад» відпадають. Залишається 5% по магазини на вихідні, і те якщо це не Костко за 15 миль.

Ідіотська концепція - гірше з обох світів. Малопотужна батарея з парі з малопотужним двигуном.
   
ось графік як тепер і як воно буде в 2030, 

як бачимо навіть зараз заправляючись в більшості від викопних джерел, електро в 2 і більше раз еколоґічніше


   
Порушені причино-наслідкові звʼязки.

Саме через те що в тебе та мільйонів таких як ти завжди в запасі каністра, хуатоли мають гроші розважатись влаштовуючи «царскую охоту» та граючи в царскиє ігри по «присоєдинєнтю територій».

Заряджали би свій драндулет тихенько від розетки, Хуйло сиділо би бідне та бліде як стара спірохета і мотлох над головою не літав би.

:facepalm: Ти так кажеш, ніби електромобілі вже 40 років на маркеті. І ще, ти вважаєш, що китайці значно кращі ніж кацапи?
   
:facepalm: Ти так кажеш, ніби електромобілі вже 40 років на маркеті. І ще, ти вважаєш, що китайці значно кращі ніж кацапи?

Я цього ніколи не казав. Я констатую факт, що кожен куплений літр бензину це монета в кишеню хуйатол. Незалежно де ця нафта була викачана на поверхню.

P.S. Виправдання ось канадці такі пушисті та always nice, тому їх нафта скрепна і має цілющі здібності не приймаються
   
ось графік як тепер і як воно буде в 2030, 

як бачимо навіть зараз заправляючись в більшості від викопних джерел, електро в 2 і більше раз еколоґічніше


Показати зображення...

Три момента....

1. Непонятно почему дизель на 200г +, когда моя тачка выбрасывает 110 г а новые и того меньше.

2. Почему все эти картинки показывают все в разах и только по индустрии.

3. Почему берется только один парниковый газ

Поэтому у меня вопрос ко всем экологам:

Какова доля выбросов парниковых газов приходится на тачки из общего объема выбросов парниковых газов в атмосферу, включая вулканы, метан от животных и прочая?

Почему то ответ на этот вопрос в таком формате не могу найти нигде а по сему у меня есть подозрения, что имеют место манипуляции.
   
Какова доля выбросов парниковых газов приходится на тачки из общего объема выбросов парниковых газов в атмосферу, включая вулканы, метан от животных и прочая?

Колись давно мій бізнес ментор сказав що «тебе не повинно турбувати те що ти не можеш змінити. Ти маєш сфокусуватись на тому що в твоїх силах».
   
Колись давно мій бізнес ментор сказав що «тебе не повинно турбувати те що ти не можеш змінити. Ти маєш сфокусуватись на тому що в твоїх силах».

Это не ответ на вопрос, а уход от ответа.

Прежде чем фокусироваться, надо определиться имеет ли это смысл.
   
надо определиться имеет ли это смысл.

Це стан перманентної невизначеності що є скрепою руської духовності починаючи з Достоєвського. Приводитьть до паралічу, бідності та війни.
   




https://www.epa.gov/ghgemissions/global-greenhouse-gas-emissions-data

От нашел....

Получается "транспорт" (а там и авиация с грузовиками) ЕС выбрасывает 14% от 9% СО2 и это без учёта природных выбросов от вулканов и прочая. То есть сократить выбросы тачек в три раза это всего лишь изменения в масштабе статистической погрешности.  :facepalm1:
   
Це стан перманентної невизначеності що є скрепою руської духовності починаючи з Достоєвського. Приводитьть до паралічу, бідності та війни.

Идите лесом, товарищ. У меня хатынка не просто практически пассивная, а ещё и зелёную энергию в сеть отдает.

Это реальный вопрос расчетов.

Я, например, полностью поддерживаю введение персональных квот на авиаполеты. Не больше 1000 км в год на рожу. Свыше этого - налог в одно евро на км полета с носа в год. Это позволит сократить выбросы значительно больше, чем электрички.
   
Ти не розумієш, чарджери не виключають на ніч. Вони завжди працюють. Вночі на Теслівських суперчарджерах ще часто майже дармова електрика, по 10с.
Альтернативне. 400 км в годину ночі то або землетрус або мегапожежа. Чарджери робити не будуть.
   
тобто зараз таким чином людина не помре?  :facepalm:
Якщо тебе закрити в герметичний ящик, то ти помреш від нестачі кисню. Там було так само.
   
Порушені причино-наслідкові звʼязки.

Саме через те що в тебе та мільйонів таких як ти завжди в запасі каністра, хуатоли мають гроші розважатись влаштовуючи «царскую охоту» та граючи в царскиє ігри по «присоєдинєнтю територій».

Заряджали би свій драндулет тихенько від розетки, Хуйло сиділо би бідне та бліде як стара спірохета і мотлох над головою не літав би.
Ковбасник, не неси маячні. Гроші нині то тільки ноліки з одиничками в банківських клмпах.  Якби не перезагрузка і заливання рашки з Китаєм сучасними технологіями, то сиділи вони в злиднях голі і босі. І нікуди б не лізли.
   
Показати зображення...
Показати зображення...
https://www.epa.gov/ghgemissions/global-greenhouse-gas-emissions-data

От нашел....

Получается "транспорт" (а там и авиация с грузовиками) ЕС выбрасывает 14% от 9% СО2 и это без учёта природных выбросов от вулканов и прочая. То есть сократить выбросы тачек в три раза это всего лишь изменения в масштабе статистической погрешности.  :facepalm1:

вулкани херня, ти не розумієш що баланс саме в цих 10-40% які природа ще може переробляти, взагалі у вас хвора мотивацію, вам дають можливість не срати з невідомими наслідками, а ви всі заохочуєте срати, вдома надіюся так не робите


   
Якщо тебе закрити в герметичний ящик, то ти помреш від нестачі кисню. Там було так само.

давай доводь що гази нешкідливі, хулі в нас тут і так психлікарня проводить досліди  :laugh:
   
вулкани херня, ти не розумієш що баланс саме в цих 10-40% які природа ще може переробляти, взагалі у вас хвора мотивацію, вам дають можливість не срати з невідомими наслідками, а ви всі заохочуєте срати, вдома надіюся так не робите


Показати зображення...

Блин .  Я шо? Против. Я за... Только покажи мне долю автомобилей в этих всех выбросах...  Я считаю что авиация куда более вредная фигня и тех, кто летает, надо наказывать штрафами. А тачки - то мелочь.
   
CO2 emissions: 101 g per passenger per km

https://www.carbonindependent.org/22.html#:~:text=CO2%20emissions%20from%20aviation%20fuel,CO2%20per%20passenger%20per%20hour.

Вот тебе данные по авиации

101 г на пассажира на км... А моя тачка выбрасывает 109 г на 100 км и везёт два пассажира...


.
   

1. Непонятно почему дизель на 200г +, когда моя тачка выбрасывает 110 г а новые и того меньше.


У тебе середня витрата на 100 ки менше 4-х літрів ДТ, а в сучасних "і того менше" ?
   
У тебе середня витрата на 100 ки менше 4-х літрів ДТ, а в сучасних "і того менше" ?

5.6 в среднем.
   
Блин .  Я шо? Против. Я за... Только покажи мне долю автомобилей в этих всех выбросах...  Я считаю что авиация куда более вредная фигня и тех, кто летает, надо наказывать штрафами. А тачки - то мелочь.

роад транспорт досить велика частина всіх викидів, плюс електрика для індустрії та домів, все це можна легко переводити на відновлювальні за рахунок надприбутків і субсидій країн експортерів викопної енерґії, якби ми жили в іншій правильній реальності  :laugh:

   
5.6 в среднем.
5.6 літрів це 4,65 кг.

атомна вага вуглецю - 12,водню 1, і там в 2+ рази більше його атомів.

4,65*12 / (12+1+1) = 3,99 маса саме вуглецю.

CO2
атомна вага 12 та 16.

3,99 / 12 * (12+16+16) = 14,61 кг на сотню, або 146 грамів CO2 на км.

а не 110 з рекламних проспектів.
   
роад транспорт досить велика частина всіх викидів

Меня интересует только частные автомобили и только в ЕС.

На выбросы грузовиков мой выбор не влияет...

Это раз ..

Если аргумент в пользу продукта носит моральный характер, то продавец и производитель продукта тоже должны отказаться от прибыли и продавать оный по себестоимости.

Нравственная аргументация для получения прибыли безнравственна.

У Маска частный самолётик есть. Полагаю его выбросы превышают экономию от моего перехода с дизеля на электричку.
   
5.6 літрів це 4,65 кг.

атомна вага вуглецю - 12,водню 1, і там в 2+ рази більше його атомів.

4,65*12 / (12+1+1) = 3,99 маса саме вуглецю.

CO2
атомна вага 12 та 16.

3,99 / 12 * (12+16+16) = 14,61 кг на сотню, або 146 грамів CO2 на км.

а не 110 з рекламних проспектів.

Расчеты это хорошо, но они меряют выхлоп и его содержание...

В расчетах каталитический неитрализатор учтён?
   
Меня интересует только частные автомобили и только в ЕС.

На выбросы грузовиков мой выбор не влияет...

Это раз ..

Если аргумент в пользу продукта носит моральный характер, то продавец и производитель продукта тоже должны отказаться от прибыли и продавать оный по себестоимости.

Нравственная аргументация для получения прибыли безнравственна.

У Маска частный самолётик есть. Полагаю его выбросы превышают экономию от моего перехода с дизеля на электричку.

від тебе нічого не вимагаєтся крім розуміння необхідності переходу, хоча би, це важливо для того щоб впливати на політику, одне діло коли більшість трампістів які все тормозять інше ті хто розуміє і намагаєтся наздогнати китай хоча би

і так це досить несправедливо що манюпас має оплачувати цей порятунок, в той час коли країни експортери оплачують війни свої режими і тридцятий ламборджині доходами зароблених на забрудненні та використанні надр планети
   
від тебе нічого не вимагаєтся крім розуміння необхідності переходу, хоча би, це важливо для того щоб впливати на політику, одне діло коли більшість трампістів які все тормозять інше ті хто розуміє і намагаєтся наздогнати китай хоча би

і так це досить несправедливо що манюпас має оплачувати цей порятунок, в той час коли країни експортери оплачують війни свої режими і тридцятий ламборджині доходами зароблених на забрудненні та використанні надр планети

Потужна промова.  Тепер відзвітуй про свій персональний внесок, щоб я тобі повірив
   
Потужна промова.  Тепер відзвітуй про свій персональний внесок, щоб я тобі повірив

Ще раз я від тебе нічого не вимагаю крім розуміння, і очікую такого ж ставлення до себе.  І раз вже ми про промови, то краще розуміти і не мати можливості, ніж мати  можливість  і нічого не розуміти   :laugh:
   
Ще раз я від тебе нічого не вимагаю крім розуміння, і очікую такого ж ставлення до себе.  І раз вже ми про промови, то краще розуміти і не мати можливості, ніж мати  можливість  і нічого не розуміти   :laugh:

Okay... Буду относится с пониманием и нихрена не делать. Договорились.  :D
   
the maximum solar conversion efficiency to 33.16%

Для одношарових. Для космосу та спецзамовлень роблять багатошарові, там може бути і 50+ відсотків, але то вже зовсім інші гроші і в рітейлі таких практично нема.
   
В мене з якогось переляку ціни на встановити сонячні батареї на даху виросли десь на 30% в порівнянні з останім разом коли я звіряв ціну.
   
Я цього ніколи не казав. Я констатую факт, що кожен куплений літр бензину це монета в кишеню хуйатол. Незалежно де ця нафта була викачана на поверхню.

P.S. Виправдання ось канадці такі пушисті та always nice, тому їх нафта скрепна і має цілющі здібності не приймаються

1. До того як купити Теслу ти на автомобілі не їздив? Тільки трамвай, велосипед і пішки?
2. Кожен куплений електромобіль це монета у кишеню китайських комуністів.
   
1. До того як купити Теслу ти на автомобілі не їздив? Тільки трамвай, велосипед і пішки?
2. Кожен куплений електромобіль це монета у кишеню китайських комуністів.

Не купуй Волво а купуй Теслу. Не буде ні копійки в кишеню китайцям. Самий американський автомобіль зі всіх що сьогодні продаються на ринку США. Що власне мене і приваблює в Теслі.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 27 гостей
 
Повна версія