Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Щас мамусь заверещит, шо Уолл Стрит Джорнал продался xy и лу, но все таки… :)

According to the Wall Street Journal, lithium-ion battery mining and production are worse for the climate than the production of fossil fuel vehicle batteries. Production of the average lithium-ion battery uses three times more cumulative energy demand (CED) compared to a generic battery.
   
Я от все не можу зрозуміти, що саме ти намагаєшся довести?
Технологічний ланцюжок переробки. Від солоної води зі скважини до готового аккуму.
Без електролізу отримати матеріали для літієвих аккумів потрібної чистоти буде дуже дорого і заморочно, ну десь як видобувати алюміній без електролізу.
   
Динаміка цін на готовий продукт у вигляді батареіі на kWh.



В цьому році очікується зниження на 15%
   
Динаміка цін на готовий продукт у вигляді батареіі на kWh.

Показати зображення...
В цьому році очікується зниження на 15%

«Боже мой, да всем насрать…» :)
   
Технологічний ланцюжок переробки. Від солоної води зі скважини до готового аккуму.
Без електролізу отримати матеріали для літієвих аккумів потрібної чистоти буде дуже дорого і заморочно, ну десь як видобувати алюміній без електролізу.

І в чому проблема? Електроліз це дешева і добре відпрацьована технологія.
   
Щас мамусь заверещит, шо Уолл Стрит Джорнал продался xy и лу, но все таки… :)

According to the Wall Street Journal, lithium-ion battery mining and production are worse for the climate than the production of fossil fuel vehicle batteries. Production of the average lithium-ion battery uses three times more cumulative energy demand (CED) compared to a generic battery.

В яких одиницях то вимірювали ?

Бо якщо шкода від вироблення одної батареї на струмер ( наприклад 70 кВт год)  та звичайного свинцевого аккума маленької ємності лише в 3 рази більше то літієві аккуми дуже екологічні

Чи тут мова про школу на 1 кВт ємності?
   
Most lithium-ion batteries on the market are likely to meet the definition of hazardous waste under the Resource Conservation and Recovery Act (RCRA).



І продовження ціього ж речення

(carrying the waste codes D001 and D003, respectively)


D001 - може горіти. В цей клас небезпеки входять ще  бензин та соляра. А також дрова.

D003 - хімічно активний.
   
І за якою "тією ціною, що на стовпах" ім нахрен не треба?

В Празі купа місць де 7-20 kW можна отримати на шару. Готелі , кафешки ....
Я не знаю, що там у Празі і де там "нашару", в інших країнах по-різному. Є країни, де різниця промисловий/побутовий тариф велика, є де невелика. Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень. При таких розкладах покупка електрички вигідна, якщо маєш де її заряджати побутовим струмом.

І не дуже вигідна якщо заряджати на комерційних зарядках. Рахуйте самі - бензин 2.60, середня витрата нехай 9 літрів на 100 (не дрібнитимемося) - разом - приблизно 24 лева на 100 км. Електрика - 0.85, середня витрата - 14 кіловат на 100 км/год (знову ж таки беру дуже економічно). Разом - 12 лева на 100 км. Різниця всього вдвічі. Це взагалі ні про що за тих незручностей, з якими пов'язана експлуатація.
До речі, газ коштує – 1.23, тобто. на газу їздити можливо і ДЕШЕВШЕ, ніж при комерційних зарядках електрикою.
Тож там купують лише ті, хто має можливість заряджати вдома, інакше ніякого сенсу.

PS Порахуйте також гібриди,  Якщо вважати, що найбільш економічні гібриди укладаються в 5 літрів на 100 км, виходить, що експлуатація гібрида і електрички 1/1. А зручність користування?

Останнє редагування: 17 березня 2024 22:26:54 від Aleksandr_1
   
Прилад обліку електроенергії встановити на локомотив невелика проблема. Зараз на прості вантажівки ставлять GPS+GSM логгери, які слідкують і за маршрутом, і швидкістю, і за зміною рівня палива в бакові і в онлайні все шлють в диспетчерську.

Разові капіталовкладення на км залізниці на порядок (якщо не більше) менші, аніж встановити чарджери попід узбіччям через кожні 5 м та трансформаторні підстанції через кожні 200 м.
Земельні роботи не треба узгоджувати з кожним окремим власником житла, бо залізниці то сама по собі приватна власність і роботи на них нікому не зроблять проблем та незручностей.

І навіть з врахуванням того, що електрикою таскати вагони в 3-4 рази дешевше, що обслуговувати електричні локомотиви простіше - ані штати, ані Австралія не горять бажанням електрифікувати колію.

Але для наших павербанкстерів це не аргумент, їх не єпуть ці складнощі і когнитивний диссонанс. Їм головне завіктмблеймити українців, аніж нагнути власних залізничників на електрифікацію.

Власнику тяги ти вважаєш просто і легко викинути свої тепловози і закупити на заміну електровози? А як він не хоче з якихось своїх на даний момент економічних причин? А якщо йому тре їздити і електрифікованими лініями і тими які не електрифіковані? А "власник рейок" не може одномоментно усі лінії електрифікувати. В він не може диктувати перевіщнику якою тягою тому користуватися. Таке простіше робити таким монстрам як УЗ, які володіють і рейками і тягою, та можуть планувати перехід на електротягу і мати змогу маневрувати тягою залежно від її типу.
   
У Ніссан в Штатах проблема намалювалася.
Навезли надто багато Rogue 2023 на чистому ДВЗ, переоцінили попит на таке. А виявилося що споживачу подавай гібриди як мінімум. Склади затоварені.
   
Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень.

Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.

https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7

VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45  bgn

Gigacharger app - 0,37 bgn


Я на електриці проїхав вже близько 200 тис км, вважав би не ручним - повернувся б до бензинок.

   
У Ніссан в Штатах проблема намалювалася.
Навезли надто багато Rogue 2023 на чистому ДВЗ, переоцінили попит на таке. А виявилося що споживачу подавай гібриди як мінімум. Склади затоварені.
Споживачам потрібно ФУП читати, тоді бистро розкуплять. 
   
Динаміка цін на готовий продукт у вигляді батареіі на kWh.

Показати зображення...
В цьому році очікується зниження на 15%

Щось слабо:

BloombergNEF: Average battery pack prices to drop below US$100/kWh by 2024 despite near-term spikes
   
Ну и вишенка на тортик для балерунов, сисадминов и примкнувших к ним гуманитариев…

Most lithium-ion batteries on the market are likely to meet the definition of hazardous waste under the Resource Conservation and Recovery Act (RCRA).

Га га га (с) :)

вам же клоунам нафти не вистачатиме їздити   :laugh:
   
Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.

https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7
VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45  bgn

Gigacharger app - 0,37 bgn
Шо за ху..ня, вибачте за вираз? Що там вам додаток показує... У Болгарії ціна на промислову енергію - в районі 65 стотинок за кіловат. НЕ МОЖЕ зарядка коштувати дешевше, ніж ціна енергії. Ось відкрив Плуг Шейр - перше на що тицьнув у районі Бургаса біля свого будинку - Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. Тож я ще оптимістично написав ціну – трохи подорожчало з того часу. Який нахъ 0.45... що за щедрий спонсер заряджатиме електрички, доплачуючи при цьому по 20 стотинок за кожний кіловат? ;)
Можу припустити одне – ваш додаток пише йухню в плані валюти. Ціна не 0.45 БГН, а 0.45 євро, і відповідно 0.7. Ось у це я повірю.
PS До речі, саме так і виходить. 0.9 болгарського лева як раз приблизно - 0.45 євроцентів ї буде (співвідношення 1:1.95 приблизно)

Останнє редагування: 18 березня 2024 02:51:25 від Aleksandr_1
   
Tesla Model Y Dual Motor вимагає приблизно 16 kWh на те щоб проїхати 100 км. Далі кожен може розрахувати скільки коштує проїхати 100 км на електричці та ДВЗ яке є у володінні підставляючи місцеві ціни.

На сьогоднішній день для мене це 15.5с за KWh вночі і відповідно $2.48. Бензин навкруги мене по 5 доларів за галон в середньому. Для мене питань немає що електро вигідніше.  Але в кожного свої цифри і відповідно своя математика яка може відрізнятись від моєї.

Останнє редагування: 18 березня 2024 06:33:42 від Dobre
   
Шо за ху..ня, вибачте за вираз? Що там вам додаток показує... У Болгарії ціна на промислову енергію - в районі 65 стотинок за кіловат. НЕ МОЖЕ зарядка коштувати дешевше, ніж ціна енергії. Ось відкрив Плуг Шейр - перше на що тицьнув у районі Бургаса біля свого будинку - Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. Тож я ще оптимістично написав ціну – трохи подорожчало з того часу. Який нахъ 0.45... що за щедрий спонсер заряджатиме електрички, доплачуючи при цьому по 20 стотинок за кожний кіловат? ;)
Можу припустити одне – ваш додаток пише йухню в плані валюти. Ціна не 0.45 БГН, а 0.45 євро, і відповідно 0.7. Ось у це я повірю.
PS До речі, саме так і виходить. 0.9 болгарського лева як раз приблизно - 0.45 євроцентів ї буде (співвідношення 1:1.95 приблизно)

eldrive.eu - це велика мережа, не локально болгарська.

"Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. "

А на сайті в них сказано 0,80 bgn + 0.5 старт фі. для 22 kW,
та 0,90 bgn  (проте без фі) на швидких зарядках.
Хоча ок, є мережі де на різних станціях різні ціни.


Поставив на мобілу додаток gigacharger, пройшов реєстрацію.
AC - 0,18 евро за kWh в Софії. так що все таки 0,37 BGN.

   
У британії з розетки
28 пенсів за квт (0.32 євро)
На комерційних зарядках від 60 пенсів - 0.7євро
Дизель - 1,5 фунти за літр
Бензин - 1,4 фунти за літр
Я вчора проїхав 110 миль на бензині у змішаному режимі - місто-автострада
Бензин - 45 миль на галон - це десь 6,5 літрів на 100 км
Або 9 фунтів
16 квт - 4,5 фунти вдома або від 9,5 на комерційній зарядці.
Ціна на аналогічну електричну модель на 10 тисяч фунтів більше
   
eldrive.eu - це велика мережа, не локально болгарська.

А на сайті в них сказано 0,80 bgn + 0.5 старт фі. для 22 kW,
та 0,90 bgn  (проте без фі) на швидких зарядках.
Хоча ок, є мережі де на різних станціях різні ціни.


Поставив на мобілу додаток gigacharger, пройшов реєстрацію.
AC - 0,18 евро за kWh в Софії. так що все таки 0,37 BGN.
Дуже дивно. Якщо справді є така ціна в Болгарії – можна купувати електричку. Інша річ, що за такого дикого розкиду цін, на цих дешевих напевно такі черги, що... Або щось інше, або це - тімчасове явище - хлопці працюють собі в збуток, щоб закріпитись на ринку. Інакше якось безглуздо продавати енергію по 0.39, купуючи її по 0.65. Ні, ну допустимо вони її беруть "великим оптом", отже, у кращому випадку продають за собівартістю. Тож це все тимчасово. Мене мучать сумніви, чи це не вони ставили на паркування великих супермаркетів взагалі БЕЗКОШТОВНІ зарядки. Так ця шара вже 2 роки як закінчилася.

Останнє редагування: 18 березня 2024 12:55:29 від Aleksandr_1
   
Я вчора проїхав 110 миль на бензині у змішаному режимі - місто-автострада
Бензин - 45 миль на галон - це десь 6,5 літрів на 100 км
Або 9 фунтів
16 квт - 4,5 фунти вдома або від 9,5 на комерційній зарядці.
Ціна на аналогічну електричну модель на 10 тисяч фунтів більше
Ось і я про що. Вдома – є сенс, на комерційних – жодного. Приклад "дешевих заправок у Болгарії" мене не сильно переконує, оскільки за такого розкиду цін 0.37-0.9 - щось тут явно не те. Пробуватиму розмовляти з "електриками" - чи можна на тих заправках реально заправитися за таку суму.
   
Tesla Model Y Dual Motor вимагає приблизно 16 kWh на те щоб проїхати 100 км. Далі кожен може розрахувати скільки коштує проїхати 100 км на електричці та ДВЗ яке є у володінні підставляючи місцеві ціни.

На сьогоднішній день для мене це 15.5с за KWh вночі і відповідно $2.48. Бензин навкруги мене по 5 доларів за галон в середньому. Для мене питань немає що електро вигідніше.  Але в кожного свої цифри і відповідно своя математика яка може відрізнятись від моєї.

потребує

Невже так важко зрозуміти різницю між "вимагає" і "потребує"?
   
Charging at public locations: The cost of public charging at supermarkets or car parks varies based on the chain, location, and speed of the chargers. The average cost is around £26 for a full charge.**
Rapid charging: Rapid charging points are normally found at motorway service stations and typically cost ~£19 for a 30 min, ~90 mile charge. ***

**Costs calculated at an average rate of 48p/kWh as of May 2023, based on usable battery of ~54kWh (90%).
*** Charging at 50kW, receiving 3.5 miles per kWh. Assumes tariff of 74p/kWh applicable to most network rapid chargers as of May 2023.


Отже, на швидкій зарядці вартість 1 милі десь 20 пенсів
На бензині - 14-15 пенсів
На дизелі - 11-12 пенсів

В супермаркеті буде трохи дешевше, але там сенсу взагалі немає бо вдома дешевше і в супер їхати як правило 5-10 хвилин.
   
Charging at public locations: The cost of public charging at supermarkets or car parks varies based on the chain, location, and speed of the chargers. The average cost is around £26 for a full charge.**
Rapid charging: Rapid charging points are normally found at motorway service stations and typically cost ~£19 for a 30 min, ~90 mile charge. ***

**Costs calculated at an average rate of 48p/kWh as of May 2023, based on usable battery of ~54kWh (90%).
*** Charging at 50kW, receiving 3.5 miles per kWh. Assumes tariff of 74p/kWh applicable to most network rapid chargers as of May 2023.


Отже, на швидкій зарядці вартість 1 милі десь 20 пенсів
На бензині - 14-15 пенсів
На дизелі - 11-12 пенсів

В супермаркеті буде трохи дешевше, але там сенсу взагалі немає бо вдома дешевше і в супер їхати як правило 5-10 хвилин.
Мені трохи важко за Британію, Милі і Пенси.
Вже проговорили Чехію, Болгарію, тепер на Британію переключилися.

Тим більше це якийсь вибух мозку в тарифікації: 19 фунтів коштують не кіловати, а 30 хвилин зарядки, яких має вистачити на 90 миль..
Це ще розпетляти треба.
Ціну виставляють 19 фунтів за

Рахують 177 Wh/km, (3.5 miles per kWh) ну це model 3 може бути і економічнішою.
Пишуть що зарядка 50kW, 30 хвилин = 25 kWh.  З пробігом 90 миль сходиться.

============================
0,76 фунта за kWh
0,86 евроцента за kWh.
Ні, ну скоріш за все справді в когось такі ціни є.
============================

Потикався plugshare знайшов таке

Payment Required
22kW (32amp): £4 per hour; 11kW (16amp): £2 per hour - machine accepts £1 coins.

на цій зарядці 0,18 фунта зп kW виходить.


Payment Required
£0.36 per kWh with credit or debit card (contactless) or £0.31 per kWh with the Osprey charging app


Payment Required
£0.42/kWh


Оце біля TESCO
Type 2 free, use Pod Point app or webpage charge.pod-point.com to confirm charge within 15 mins. Rapid Charger £0.28 per kWh


Коротше може досить, і повернемося до України?


Останнє редагування: 18 березня 2024 13:42:16 від Воххобайт
   
А в Україні є мережа GO2U, на якій кіловатт коштує 20 грн.
Я навіть нею користувався, 2 рази, коли до Львова заїздив транзитом.

Але є Yasno, що наливає 40-50 kW по 14 грн, є Тоka, що наливає 160 kW по 15 грн.
Є повільні зарядки, де можна кіловат отримати від 10 грн,

і є зручна зарядка вдома вночі, по 90 копійок за kWh.
   
А в Україні є мережа GO2U, на якій кіловатт коштує 20 грн.
Я навіть нею користувався, 2 рази, коли до Львова заїздив транзитом.

Але є Yasno, що наливає 40-50 kW по 14 грн, є Тоka, що наливає 160 kW по 15 грн.
Є повільні зарядки, де можна кіловат отримати від 10 грн,

і є зручна зарядка вдома вночі, по 90 копійок за kWh.

Можливо буде корисним

На Окко
Цитувати
Електрозарядки:

    Type 2 - 22 КВт (2 шт.), розетка. Ціна: 10,99 грн/КВт
    CHAdeMO - 50 КВт (1 шт.), з кабелем. Ціна: 13,99 грн/КВт
    CCS - 50 КВт (1 шт.), з кабелем. Ціна: 13,99 грн/КВт
   
Ціна на зарядці то таке
Переплата за електричку 10-15 тисяч баксів, означає, що в порівнянні з електричкою ви взагалі за пальне не платите.
Можна приводити будь-які міркування - екологія, комфорт, зручність, технологічність. Але з економічного боку ніяких переваг немає.
   

У британії з розетки
28 пенсів за квт (0.32 євро)
На комерційних зарядках від 60 пенсів - 0.7євро

============================

Charging at public locations: The cost of public charging at supermarkets or car parks varies based on the chain, location, and speed of the chargers. The average cost is around £26 for a full charge.**
Rapid charging: Rapid charging points are normally found at motorway service stations and typically cost ~£19 for a 30 min, ~90 mile charge. ***

**Costs calculated at an average rate of 48p/kWh as of May 2023, based on usable battery of ~54kWh (90%).
*** Charging at 50kW, receiving 3.5 miles per kWh. Assumes tariff of 74p/kWh applicable to most network rapid chargers as of May 2023.


Отже, на швидкій зарядці вартість 1 милі десь 20 пенсів
На бензині - 14-15 пенсів
На дизелі - 11-12 пенсів

В супермаркеті буде трохи дешевше, але там сенсу взагалі немає бо вдома дешевше і в супер їхати як правило 5-10 хвилин.

ще раз перечитав -
Вдома з розетки - 0.28 фунта.
Біля супермаркету  - від 0,60 фунтів (взагалі то дешевше, і можна навіть на шару, я навів приклади, суть зараз в іншому)

АЛЕ!!!!
Біля супермаркету дорожче ніж вдома, і туди треба ще їхати (мабуть на відміну від заправки дизеля-бензина)
А ТОМУ - ціни біля супермаркету по 0,60 фунта рахувати ми не будемо, і візьмемо в розрахунки ЩЕ БІЛЬШІ ціни, по 0,79 фунта.

   
Дизель - 1,59 за літр (shell).
11 пенсів на милю = 14,45 миль з літра.
тобто 23.25 км з літра.

тобто 4.3 літри соляри  чи 5.5 літри бензину на сотню.

 
Вище просто рахували середню витрату електрики 177 Wh/km
В мене на model S середня витрата за 3 роки у вкладці trips зараз 185 Wh/km, але до осені вона зменшиться десь якраз десь до 177.

Тож цікаво - який возик виставлений проти model S, з витратою 4,3 літри соляри.
   
Дизель - 1,59 за літр (shell).
11 пенсів на милю = 14,45 миль з літра.
тобто 23.25 км з літра.

тобто 4.3 літри соляри  чи 5.5 літри бензину на сотню.

 
Вище просто рахували середню витрату електрики 177 Wh/km
В мене на model S середня витрата за 3 роки у вкладці trips зараз 185 Wh/km, але до осені вона зменшиться десь якраз десь до 177.

Тож цікаво - який возик виставлений проти model S, з витратою 4,3 літри соляри.

Mercedes e-class - в мене було до 4.5 літрів на трасі. В німців їздив на вольво S60 D2 - нв трасі комп показував 3.8 літри на 100 км.
   


Рахуємо
64 милі на галон. 4.4 л на 100 км
   
Mercedes e-class - в мене було до 4.5 літрів на трасі. В німців їздив на вольво S60 D2 - нв трасі комп показував 3.8 літри на 100 км.

В мене 185Wh/km це середня витрата за кілька років.

А в 4,3 літри на (не гібридному) E-classe 2.0 я звичайно повірити можу.

Виключно на трасі, а не в місті.
З поппутним вітром.
Без повного привода.
І з 100 кмч на приборці, але 96 по GPS - европейці  зазвичай трохи завищують  показники приборки.

   
Я вчора проїхав 110 миль на бензині у змішаному режимі - місто-автострада
Бензин - 45 миль на галон - це десь 6,5 літрів на 100 км

Цікаві цифри. В мене рік тому тиждень був Mercedes GLB в аренді, що показав середні витрати 23-24 в місті та 27-28 на фрівеіі. Про 45 миль на галон і говорити не можна було. Правдо то зима була, очувано витрати на пальне було трохи вище.
   
Цікаві цифри. В мене рік тому тиждень був Mercedes GLB в аренді, що показав середні витрати 23-24 в місті та 27-28 на фрівеіі. Про 45 миль на галон і говорити не можна було. Правдо то зима була, очувано витрати на пальне було трохи вище.

У нас галони більші 4.5 літри
   
Fisker пропустив платіж по боргам та призупинив виробництво. Шкода. Зовнішнє дуже гарний продукт в них з непоганими технічними характеристиками. В мене в околицях та біля школи бігають декілька. Гарно виглядають на мій смак.

   
Надіюсь що вони виживуть та проведуть реструктуризацію боргів. Тесла теж буда в днях від банкруцтва.
   
Ціна на зарядці то таке
Переплата за електричку 10-15 тисяч баксів, означає, що в порівнянні з електричкою ви взагалі за пальне не платите.
Можна приводити будь-які міркування - екологія, комфорт, зручність, технологічність. Але з економічного боку ніяких переваг немає.

У нас бензин $3.35 за галон, за $10,000 - 3,000 галонів, 26 миль на галон - 78 тисячі миль.
Зараз я і 10,000 за рік не проїжджаю- 8 років безкоштовно їздити і не  рахувати вартість електрики
   
У нас бензин $3.35 за галон, за $10,000 - 3,000 галонів, 26 миль на галон - 78 тисячі миль.
Зараз я і 10,000 за рік не проїжджаю- 8 років безкоштовно їздити і не  рахувати вартість електрики

Не завадило би надати вхідні дані 
   
Не завадило би надати вхідні дані 

Лучше выходные данны - пашол на х у й, тут это обсуждали уже раз 5.
   
Не завадило би надати вхідні дані 

Ти надав данні про загадкові мільйони? Отож :D

У жінки була Volvo S90 яку купили за $38,000
Поміняла на гібридну S60 за $57,000 ;o
   
EQB - £52000
GLB 200 d - £42000

Різниця - 10000
За нинішніми цінами - 7000 літрів дизеля
Хвй 7 літрів на 100 км - 100 тисяч км.
По факту буде більше.
   

Цю тему переглядають:

den і 5 гостей
 
Повна версія