Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 16:10:14 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 17:01:51 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Я от все не можу зрозуміти, що саме ти намагаєшся довести?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 17:18:20 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 17:23:07 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Динаміка цін на готовий продукт у вигляді батареіі на kWh.
Показати зображення...
В цьому році очікується зниження на 15%
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 17:58:53 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я от все не можу зрозуміти, що саме ти намагаєшся довести?Технологічний ланцюжок переробки. Від солоної води зі скважини до готового аккуму.
Без електролізу отримати матеріали для літієвих аккумів потрібної чистоти буде дуже дорого і заморочно, ну десь як видобувати алюміній без електролізу.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 18:23:15 IP/Host: ---.ibnet.ua
|
Щас мамусь заверещит, шо Уолл Стрит Джорнал продался xy и лу, но все таки…
According to the Wall Street Journal, lithium-ion battery mining and production are worse for the climate than the production of fossil fuel vehicle batteries. Production of the average lithium-ion battery uses three times more cumulative energy demand (CED) compared to a generic battery.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 18:42:34 IP/Host: 195.64.182.---
|
Most lithium-ion batteries on the market are likely to meet the definition of hazardous waste under the Resource Conservation and Recovery Act (RCRA).
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 22:16:58 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
І за якою "тією ціною, що на стовпах" ім нахрен не треба?
В Празі купа місць де 7-20 kW можна отримати на шару. Готелі , кафешки ....
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 22:57:03 IP/Host: 185.102.187.---
|
Розгорнути попередні цитати...Підозрюю що для електрифікації 1 км залізниці потрібні пристойні разові капіталовкладення. Враховуючи відстані то мало хто відважиться на подібне. Плюс припускаю що власник певних рейок один а власників тяги багато. І як власнику рейок витрачатися на електрифікацію коли у його контрагентів тяга ДВЗ? Тобто він гроші витратить а користуватися і окупати нову інфраструктуру нікому.Прилад обліку електроенергії встановити на локомотив невелика проблема. Зараз на прості вантажівки ставлять GPS+GSM логгери, які слідкують і за маршрутом, і швидкістю, і за зміною рівня палива в бакові і в онлайні все шлють в диспетчерську.
Разові капіталовкладення на км залізниці на порядок (якщо не більше) менші, аніж встановити чарджери попід узбіччям через кожні 5 м та трансформаторні підстанції через кожні 200 м.
Земельні роботи не треба узгоджувати з кожним окремим власником житла, бо залізниці то сама по собі приватна власність і роботи на них нікому не зроблять проблем та незручностей.
І навіть з врахуванням того, що електрикою таскати вагони в 3-4 рази дешевше, що обслуговувати електричні локомотиви простіше - ані штати, ані Австралія не горять бажанням електрифікувати колію.
Але для наших павербанкстерів це не аргумент, їх не єпуть ці складнощі і когнитивний диссонанс. Їм головне завіктмблеймити українців, аніж нагнути власних залізничників на електрифікацію.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 23:00:07 IP/Host: 185.102.187.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 23:00:38 IP/Host: 195.64.182.---
|
Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 23:03:56 IP/Host: ---.17.103.87.rev.vodafone.pt
|
У Ніссан в Штатах проблема намалювалася.
Навезли надто багато Rogue 2023 на чистому ДВЗ, переоцінили попит на таке. А виявилося що споживачу подавай гібриди як мінімум. Склади затоварені.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
17 березня 2024 23:35:09 IP/Host: 104.28.55.---
|
Динаміка цін на готовий продукт у вигляді батареіі на kWh.
Показати зображення...
В цьому році очікується зниження на 15%
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 01:03:15 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Ну и вишенка на тортик для балерунов, сисадминов и примкнувших к ним гуманитариев…
Most lithium-ion batteries on the market are likely to meet the definition of hazardous waste under the Resource Conservation and Recovery Act (RCRA).
Га га га (с)
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 02:44:03 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень.Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.
https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7
VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45 bgn
Gigacharger app - 0,37 bgn
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 06:19:22 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 11:19:28 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень.Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.
https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7
VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45 bgn
Gigacharger app - 0,37 bgnШо за ху..ня, вибачте за вираз? Що там вам додаток показує... У Болгарії ціна на промислову енергію - в районі 65 стотинок за кіловат. НЕ МОЖЕ зарядка коштувати дешевше, ніж ціна енергії. Ось відкрив Плуг Шейр - перше на що тицьнув у районі Бургаса біля свого будинку - Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. Тож я ще оптимістично написав ціну – трохи подорожчало з того часу. Який нахъ 0.45... що за щедрий спонсер заряджатиме електрички, доплачуючи при цьому по 20 стотинок за кожний кіловат?
Можу припустити одне – ваш додаток пише йухню в плані валюти. Ціна не 0.45 БГН, а 0.45 євро, і відповідно 0.7. Ось у це я повірю.
PS До речі, саме так і виходить. 0.9 болгарського лева як раз приблизно - 0.45 євроцентів ї буде (співвідношення 1:1.95 приблизно)
"Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. "
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 12:46:49 IP/Host: ---.range81-159.btcentralplus.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 12:49:16 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.
https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7
VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45 bgn
Gigacharger app - 0,37 bgnШо за ху..ня, вибачте за вираз? Що там вам додаток показує... У Болгарії ціна на промислову енергію - в районі 65 стотинок за кіловат. НЕ МОЖЕ зарядка коштувати дешевше, ніж ціна енергії. Ось відкрив Плуг Шейр - перше на що тицьнув у районі Бургаса біля свого будинку - Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. Тож я ще оптимістично написав ціну – трохи подорожчало з того часу. Який нахъ 0.45... що за щедрий спонсер заряджатиме електрички, доплачуючи при цьому по 20 стотинок за кожний кіловат?
Можу припустити одне – ваш додаток пише йухню в плані валюти. Ціна не 0.45 БГН, а 0.45 євро, і відповідно 0.7. Ось у це я повірю.
PS До речі, саме так і виходить. 0.9 болгарського лева як раз приблизно - 0.45 євроцентів ї буде (співвідношення 1:1.95 приблизно)eldrive.eu - це велика мережа, не локально болгарська.Розгорнути попередні цитати..."Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. "А на сайті в них сказано 0,80 bgn + 0.5 старт фі. для 22 kW,
та 0,90 bgn (проте без фі) на швидких зарядках.
Хоча ок, є мережі де на різних станціях різні ціни.
Поставив на мобілу додаток gigacharger, пройшов реєстрацію.
AC - 0,18 евро за kWh в Софії. так що все таки 0,37 BGN.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 12:52:11 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Я вчора проїхав 110 миль на бензині у змішаному режимі - місто-автострада
Бензин - 45 миль на галон - це десь 6,5 літрів на 100 км
Або 9 фунтів
16 квт - 4,5 фунти вдома або від 9,5 на комерційній зарядці.
Ціна на аналогічну електричну модель на 10 тисяч фунтів більше
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 13:03:10 IP/Host: ---.x-city.ua
|
Tesla Model Y Dual Motor вимагає приблизно 16 kWh на те щоб проїхати 100 км. Далі кожен може розрахувати скільки коштує проїхати 100 км на електричці та ДВЗ яке є у володінні підставляючи місцеві ціни.
На сьогоднішній день для мене це 15.5с за KWh вночі і відповідно $2.48. Бензин навкруги мене по 5 доларів за галон в середньому. Для мене питань немає що електро вигідніше. Але в кожного свої цифри і відповідно своя математика яка може відрізнятись від моєї.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 13:06:07 IP/Host: ---.range81-159.btcentralplus.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 13:36:02 IP/Host: 195.64.182.---
|
Charging at public locations: The cost of public charging at supermarkets or car parks varies based on the chain, location, and speed of the chargers. The average cost is around £26 for a full charge.**
Rapid charging: Rapid charging points are normally found at motorway service stations and typically cost ~£19 for a 30 min, ~90 mile charge. ***
**Costs calculated at an average rate of 48p/kWh as of May 2023, based on usable battery of ~54kWh (90%).
*** Charging at 50kW, receiving 3.5 miles per kWh. Assumes tariff of 74p/kWh applicable to most network rapid chargers as of May 2023.
Отже, на швидкій зарядці вартість 1 милі десь 20 пенсів
На бензині - 14-15 пенсів
На дизелі - 11-12 пенсів
В супермаркеті буде трохи дешевше, але там сенсу взагалі немає бо вдома дешевше і в супер їхати як правило 5-10 хвилин.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 13:41:54 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 14:08:42 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
А в Україні є мережа GO2U, на якій кіловатт коштує 20 грн.
Я навіть нею користувався, 2 рази, коли до Львова заїздив транзитом.
Але є Yasno, що наливає 40-50 kW по 14 грн, є Тоka, що наливає 160 kW по 15 грн.
Є повільні зарядки, де можна кіловат отримати від 10 грн,
і є зручна зарядка вдома вночі, по 90 копійок за kWh.
Електрозарядки:
Type 2 - 22 КВт (2 шт.), розетка. Ціна: 10,99 грн/КВт
CHAdeMO - 50 КВт (1 шт.), з кабелем. Ціна: 13,99 грн/КВт
CCS - 50 КВт (1 шт.), з кабелем. Ціна: 13,99 грн/КВт
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 14:10:50 IP/Host: ---.range81-159.btcentralplus.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 14:12:23 IP/Host: 195.64.182.---
|
У британії з розетки
28 пенсів за квт (0.32 євро)
На комерційних зарядках від 60 пенсів - 0.7євро
============================
Charging at public locations: The cost of public charging at supermarkets or car parks varies based on the chain, location, and speed of the chargers. The average cost is around £26 for a full charge.**
Rapid charging: Rapid charging points are normally found at motorway service stations and typically cost ~£19 for a 30 min, ~90 mile charge. ***
**Costs calculated at an average rate of 48p/kWh as of May 2023, based on usable battery of ~54kWh (90%).
*** Charging at 50kW, receiving 3.5 miles per kWh. Assumes tariff of 74p/kWh applicable to most network rapid chargers as of May 2023.
Отже, на швидкій зарядці вартість 1 милі десь 20 пенсів
На бензині - 14-15 пенсів
На дизелі - 11-12 пенсів
В супермаркеті буде трохи дешевше, але там сенсу взагалі немає бо вдома дешевше і в супер їхати як правило 5-10 хвилин.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 14:30:11 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 14:40:32 IP/Host: ---.range81-159.btcentralplus.com
|
Дизель - 1,59 за літр (shell).
11 пенсів на милю = 14,45 миль з літра.
тобто 23.25 км з літра.
тобто 4.3 літри соляри чи 5.5 літри бензину на сотню.
Вище просто рахували середню витрату електрики 177 Wh/km
В мене на model S середня витрата за 3 роки у вкладці trips зараз 185 Wh/km, але до осені вона зменшиться десь якраз десь до 177.
Тож цікаво - який возик виставлений проти model S, з витратою 4,3 літри соляри.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 14:43:06 IP/Host: ---.range81-159.btcentralplus.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 14:51:09 IP/Host: 195.64.182.---
|
Mercedes e-class - в мене було до 4.5 літрів на трасі. В німців їздив на вольво S60 D2 - нв трасі комп показував 3.8 літри на 100 км.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 16:21:45 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Я вчора проїхав 110 миль на бензині у змішаному режимі - місто-автострада
Бензин - 45 миль на галон - це десь 6,5 літрів на 100 км
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 16:29:46 IP/Host: ---.range81-159.btcentralplus.com
|
Розгорнути попередні цитати...Я вчора проїхав 110 миль на бензині у змішаному режимі - місто-автострада
Бензин - 45 миль на галон - це десь 6,5 літрів на 100 кмЦікаві цифри. В мене рік тому тиждень був Mercedes GLB в аренді, що показав середні витрати 23-24 в місті та 27-28 на фрівеіі. Про 45 миль на галон і говорити не можна було. Правдо то зима була, очувано витрати на пальне було трохи вище.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 16:54:12 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 16:58:27 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 17:05:02 IP/Host: ---.hsd1.ar.comcast.net
|
Ціна на зарядці то таке
Переплата за електричку 10-15 тисяч баксів, означає, що в порівнянні з електричкою ви взагалі за пальне не платите.
Можна приводити будь-які міркування - екологія, комфорт, зручність, технологічність. Але з економічного боку ніяких переваг немає.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 17:07:54 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ціна на зарядці то таке
Переплата за електричку 10-15 тисяч баксів, означає, що в порівнянні з електричкою ви взагалі за пальне не платите.
Можна приводити будь-які міркування - екологія, комфорт, зручність, технологічність. Але з економічного боку ніяких переваг немає.У нас бензин $3.35 за галон, за $10,000 - 3,000 галонів, 26 миль на галон - 78 тисячі миль.
Зараз я і 10,000 за рік не проїжджаю- 8 років безкоштовно їздити і не рахувати вартість електрики
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 17:10:19 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ціна на зарядці то таке
Переплата за електричку 10-15 тисяч баксів, означає, що в порівнянні з електричкою ви взагалі за пальне не платите.
Можна приводити будь-які міркування - екологія, комфорт, зручність, технологічність. Але з економічного боку ніяких переваг немає.У нас бензин $3.35 за галон, за $10,000 - 3,000 галонів, 26 миль на галон - 78 тисячі миль.
Зараз я і 10,000 за рік не проїжджаю- 8 років безкоштовно їздити і не рахувати вартість електрикиНе завадило би надати вхідні дані
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 17:58:53 IP/Host: ---.mobile.att.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ціна на зарядці то таке
Переплата за електричку 10-15 тисяч баксів, означає, що в порівнянні з електричкою ви взагалі за пальне не платите.
Можна приводити будь-які міркування - екологія, комфорт, зручність, технологічність. Але з економічного боку ніяких переваг немає.У нас бензин $3.35 за галон, за $10,000 - 3,000 галонів, 26 миль на галон - 78 тисячі миль.
Зараз я і 10,000 за рік не проїжджаю- 8 років безкоштовно їздити і не рахувати вартість електрикиНе завадило би надати вхідні дані
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
18 березня 2024 18:05:58 IP/Host: ---.range81-159.btcentralplus.com
|