Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

ніхто не повірить тобі за павербанки.

Я не месія щоб мені вірити. Але я вірю що якщо прикласти зусилля в правильному напрямку, то буде позитивний результат. Я вірю в конструктивні зміни. Які потрібні не так мені, як вам в першу чергу.

Багато з вас зміни не сприймають. Навіть такі прості речі як зробити організовані парковки біля місць де ви живете викликають у вас нервовий сміх що це неможливо тому що  40 років паркувались як хотіли і по іншому не вмієте. Ви приносити якісь безглузді аргументи чому непотрібно робити зміни

Такий підхід має бути змінено. Або ви самі зробити зміни на власних умовах, або вас примусять ці зміни зробити.
   
Та який там хімік-технолог. Шкільний курс хімії + сommon sense + досвід + трохи інтернету.

Яку школу ти закінчував де вчили як технологічно отримати з солі літію LiCoO2, LiMn2O4, LiFePO4.

Я хочу відправити туди дітей.
   
Я не месія щоб мені вірити. Але я вірю що якщо прикласти зусилля в правильному напрямку, то буде позитивний результат. Я вірю в конструктивні зміни. Які потрібні не так мені, як вам в першу чергу.

Багато з вас зміни не сприймають. Навіть такі прості речі як зробити організовані парковки біля місць де ви живете викликають у вас нервовий сміх що це неможливо тому що  40 років паркувались як хотіли і по іншому не вмієте. Ви приносити якісь безглузді аргументи чому непотрібно робити зміни

Такий підхід має бути змінено. Або ви самі зробити зміни на власних умовах, або вас примусять ці зміни зробити.

«Железной рукой загоним человечество в счастье!» :) и где теперь эти загонятели? :)
   
Я не месія щоб мені вірити.

Якщо ви постійно робите помилки в інших технічних питаннях, то ваші речі за павербанки теж сприймуть за помилку, навіть якщо її не буде.
Але я вірю що якщо прикласти зусилля в правильному напрямку, то буде позитивний результат.
Якщо ви робите помилки в базових речах, чи вірно буде вважати, що обраний напрямок правильний?  :)
Whatever.

Ви проблем, незручностей та перешкод не бачите. Я бачу. Вас поточне технологічне рішення влаштовує. Мене - ні. Я персонально вас пересісти на ДВЗ не агітую і не переконую, що для вас павербанки це фігня. Я лише пояснюю, чому вони фігня для мене.
   
«Железной рукой загоним человечество в счастье!» :) и где теперь эти загонятели? :)

Тобі не обовʼязково бачити де та хто. Ти не бачиш наприклад гравітаційні хвилі, а вони є і тримають тебе там, де ти маєш бути.
   
Яку школу ти закінчував де вчили як технологічно отримати з солі літію LiCoO2, LiMn2O4, LiFePO4.

В будь-якій українській школі вчать за хімічною формулою відрізняти оксиди від солей, а також основні їх властивості. Решту можна знайти у хімічних та геологічних довідниках за пару кліків.

З перерахованих вами сіль - лише одна. Остання. Решта - оксиди.

Солі зазвичай добре розчиняються у воді. Оксиди, тим пак металів - вкрай рідко, бо вода сама - оксид. Це теж вчать в школі.

Останнє редагування: 16 березня 2024 17:27:04 від Jinx
   
Я лише пояснюю, чому вони фігня для мене.


Я лише пояснюю, чому вони фігня для мене.

Назви мені плюси тієї ситуації та реальності, в якій ти опинився сьогодні що ти так проти змін?
   
Назви мені плюси тієї ситуації та реальності, в якій ти опинився сьогодні що ти так проти змін?

Я не проти змін. Я проти заміни поточних ДВЗ-авто на поточні BEV. Мені не підходить. Чому - пояснював.

За політику навіть не починай. рабсія напала б на Україну навіть у тому випадку, якби Україна експортувала в рабсію нафту та газ - що, доречі достатньо довгий час і відбувалося.
   
Я не проти змін. Я проти заміни поточних ДВЗ-авто на поточні BEV. Мені не підходить. Чому - пояснював.

Мені та багатьом мільйонам інших не підходить твоя позиція по ДВЗ що кормить кацапстан, не підходить стан справ в Украіні. І що маємо з тобою робити?
   
І що маємо з тобою робити?

Ну от і хибний напрямок. Зі мною щось робити немає сенсу.
А робити є сенс, наприклад, в напрямку синтезу вуглеводнєвого палива. Бо транспортування та зберігання такого палива зручніше ніж за допомогою павербанків + вже є вся готова інфраструктура споживання та зберігання.
Плюс виграють не тільки ДВЗ, а вся індустрія, в тому числі і власники фотовольтаїки.

Павербанки ж зараз ну десь як поточний стан термояду. Якось електростанція працює, але ККД нижче за вугільну, а керованість гірше ніж у атомної.
   
А робити є сенс, наприклад, в напрямку синтезу вуглеводнєвого палива.

Не існує на практиці та не просунулось далі академічних досліджень. використовується тільки для відволікання в сторону на те чого немає.

Павербанки ж зараз ну десь як поточний стан термояду.

Термояду не існує на практиці та не просунулось далі академічних досліджень. використовується тільки для відволікання в сторону на те чого немає.

Повербанки є це бізнес що подвоюється щороку.



Графік з жовтня минулого року. Сьогодні вже майже 8 GW
   
Яку школу ти закінчував де вчили як технологічно отримати з солі літію LiCoO2, LiMn2O4, LiFePO4.

Я хочу відправити туди дітей.

Там де я вчився, мені розказали, що у воді яку ми п'ємо є розчинені різні солі, і що склад солей залежить від джерела води, і щоб виділити якусь одну сіль після випаровування води потрібна додаткове очищення, і що в залежності від складу солей вода буває "м'яка" і "тверда", і що від "твердої" води є накип в чайнику, і що в тому накипі солі кальцію і магнію, і що чистота буває різна "чиста", "чиста для аналізу", "хімічно чиста".
І своїх дітей ти туди не пошлеш, тому що це в Україні, а там війна. І вивчав є те все 50 років тому.
   
Павербанки ж зараз ну десь як поточний стан термояду. Якось електростанція працює, але ККД нижче за вугільну, а керованість гірше ніж у атомної.
Хрень всі ці електрички і завжди хренью будуть при поточному рівні розвитку (Літій-полімерні батареї). Просто коли є вибір "зарядиться" за 5 хвилин або десятки/сотні хвилин... Іноді зустрічаю відео "я зробив дурість, купивши електричку, вдруге такого ніколи не зроблю", не стверджую, що це масове явище, але воно є. Знову ж таки - тут ситий голодного не розуміє. Коли людина має "власне подвірря" - це один розклад, коли живе в багатоквартирному будинку - зовсім інший.
За електричками мабуть майбутнє, але не при сучастному рівню технологій - з використанням літій-полімерів. Альтернатива - фізичні способи накопичення енергії - а-ля суперконденсатори, можливо, все-таки зможуть отримати пристойну щільність енергії, або хімічні реактори, що виробляють електроенергію "на ходу" і заправка шляхом заміни рідини "відпрацьована" на "свіжа". Принаймні я так бачу
   
Не існує на практиці та не просунулось далі академічних досліджень. використовується тільки для відволікання в сторону на те чого немає.

Термояду не існує на практиці та не просунулось далі академічних досліджень. використовується тільки для відволікання в сторону на те чого немає.

Повербанки є це бізнес що подвоюється щороку.

Показати зображення...
Графік з жовтня минулого року. Сьогодні вже майже 8 GW

Це мені теж "подобається". Для тупих. Ємність виміряється в джоулях, а не ватах. Це мене теж в школі навчили.
   
Це мені теж "подобається". Для тупих. Ємність виміряється в джоулях, а не ватах. Це мене теж в школі навчили.

Мється на увазі ємність батарей.
   
коли живе в багатоквартирному будинку - зовсім інший.

Коли я таке чую, в мене кожного разу виникає питання чому люди в багатоквартирному будинку чи комплексі будинків не можуть створити організовані парковки поруч? В них нижчий IQ, їм по чине не дозволено, інше?

Чи немає приватного бізнесу щоби упорядковував парковки в містах та здавав в аренду чи продавав такі місця?
   
Мені та багатьом мільйонам інших не підходить твоя позиція по ДВЗ що кормить кацапстан, не підходить стан справ в Украіні. І що маємо з тобою робити?

Хто ці «багато мільйонів інших»??? Твоя жінка?
Якусь куйню несеш (td)
   
Коли я таке чую, в мене кожного разу виникає питання чому люди в багатоквартирному будинку чи комплексі будинків не можуть створити організовані парковки поруч? В них нижчий IQ, їм по чине не дозволено, інше?

Чи немає приватного бізнесу щоби упорядковував парковки в містах та здавав в аренду чи продавав такі місця?
Довбню, для тих організованих парковок просто нема місця.
Придомова територія обмежена водовідвідною відмосткою.
Все інше, то місця загального користування і належать місту.
   
Тобі не обовʼязково бачити де та хто. Ти не бачиш наприклад гравітаційні хвилі, а вони є і тримають тебе там, де ти маєш бути.

Балерун, ты обосрался уже в какой раз? :) Обтекай молча. :)
   
Хто ці «багато мільйонів інших»??? Твоя жінка?
Якусь куйню несеш (td)

«Говорите тоже…» :) он просто другого ничего не умеет. :) очередной корпоративный пи3дун. :)
   
Єхх. Ну якщо ти вже так топиш за павербанки, то повинен знати питання якнайкраще.

Літій-залізо-фосфатні аккуми й справді юзають соль літія від фосфорної кислоти. Одна проблема - в природі фосфати та залізофосфати літія практично не зустрічаються. Все більше карбонати та хлориди/хлорати.
Літій-кобальтові та літій-іонні - там оксиди літія. Вони теж в природі майже не зустрічаються, тим пак в водно-сольових горизонтах, про які ти розказуєш.

Тому без чистого металічного літію не робиться жоден аккум. А його промислове виробництво робиться через електроліз.

Електроліз це нормально. Алюміній тільки електролізом добувають.
   
Довбню, для тих організованих парковок просто нема місця.
Придомова територія обмежена водовідвідною відмосткою.
Все інше, то місця загального користування і належать місту.
Йому це вже втомились говорити. Ну марить людина "організацією мульйонів зарядних станцій в Україні силами мешканців багатоповерхівок з цілью протидії хітрим планам Путєна".
   
Довбню, для тих організованих парковок просто нема місця.
Придомова територія обмежена водовідвідною відмосткою.
Все інше, то місця загального користування і належать місту.

Це якесь унікальне місце в світі. Навіть в Гонг-Конзі та Токіо здатні організувати парковки а у вас один Острів Атчаяния та Неудач. Може з такими здібностями вирішувати проблеми краще шукати альтернативні варіанти?

Останнє редагування: 16 березня 2024 22:55:00 від Dobre
   
Хто ці «багато мільйонів інших»??? Твоя жінка?

Багато мільйонів крім тих одиниць що живуть з нафти та газу та не бажають кормити Хуйло.


Останнє редагування: 16 березня 2024 22:57:00 від Dobre
   
Йому це вже втомились говорити. Ну марить людина "організацією мульйонів зарядних станцій в Україні силами мешканців багатоповерхівок з цілью протидії хітрим планам Путєна".

Такі коментарі пояснюють чому історично в Україні не було власної бізнес та політичної еліти і в остані століття завжди були або кацапи або євреї що репрезентували українців.
   
Багато мільйонів крім тих одиниць що живуть з нафти та газу та не бажають кормити Хуйло.

Імʼя сістра. Назови імʼя цих багато мільйонів.
   
Імʼя сістра. Назови імʼя цих багато мільйонів.

Легше назвати тих, хто живе на перепродажу кацапських нафтопродуктів  та газу. Можна почати з великих друзів України як Орбан та Фіцо. Ну і місцевій мальок що нафтопродукти імпортує в Україну та далі по ланці їх перепродає.
   
Легше назвати тебе іпанутим бо ти  так і не назвав тих загадкових міліонів …

Ще й якийсь загадковий мальок зʼявився.
Бігають таракани в голові, рухають своїми вусами от пальці херню по клавішам і молотять :facepalm:
   
Єхх. Ну якщо ти вже так топиш за павербанки, то повинен знати питання якнайкраще.

Літій-залізо-фосфатні аккуми й справді юзають соль літія від фосфорної кислоти. Одна проблема - в природі фосфати та залізофосфати літія практично не зустрічаються. Все більше карбонати та хлориди/хлорати.
Літій-кобальтові та літій-іонні - там оксиди літія. Вони теж в природі майже не зустрічаються, тим пак в водно-сольових горизонтах, про які ти розказуєш.

Тому без чистого металічного літію не робиться жоден аккум. А його промислове виробництво робиться через електроліз.

Для перетворенн карбонату літію, металічний літій нафіг не треба,  просто додай води фосфорної кислоти.

Хлориди таки простіше через електроліз, бо тоді нічого фільтрувати не треба.
   
Це мені теж "подобається". Для тупих. Ємність виміряється в джоулях, а не ватах. Це мене теж в школі навчили.

А відстань виміряється в милях, а не в кілометрах... Етапять!

енергію можна вимірювати хоч к ваттах, хоч в джоулях, хоч в електрон вольтах, як тобі зручніше в даній конкретній задачі.

Останнє редагування: 17 березня 2024 00:39:16 від Воххобайт
   
Йому це вже втомились говорити. Ну марить людина "організацією мульйонів зарядних станцій в Україні силами мешканців багатоповерхівок з цілью протидії хітрим планам Путєна".

Це утопія, бо багатоповерхові уепани не в змозі зазвичай навіть ремонт підїзда організувати, не те що зарядки.

Але -  повільні зарядки (7kW чи щось таке) які розташовані на освітлювальних стовпах, і на яких було написано що працюють вони лише вдень - я в Празі бачив ще роки 4 тому.

Мабуть справа в тому що мозок і мішвушний ганглій - трохи різні речі.
   
Для перетворенн карбонату літію, металічний літій нафіг не треба,  просто додай води фосфорної кислоти.

Після випаровування води з розсолу на виході буде суміш солей, не тільки карбонатів і не тільки літія. Якщо в оту суміш просто додати води фосфорної кислоти - отримаємо купу фосфатів і далеко не тільки літія. І що з тим робити?
А робити електроліз з початковою сумішшю солей - бо чистий літій має низьку щільність і спливає у більшості рідин, на відміну від інших металів. Таким чином супутньо вирішується не тільки питання отримання металічного літія, а й проблема виділення літія зі збірної солянки металів, що містяться в солях початкової сировини.

А після очистки вже мутять карбонати для зручнішої та безпечнішої логістики, бо чистий літій в контакті з атмосферним киснем або водою - то бонба. (вибачте, сплутав з натрієм) транспортувати краще без контакту з водою та повітрям, бо утворює оксидну плівку.

Останнє редагування: 17 березня 2024 01:34:47 від Jinx
   
Але -  повільні зарядки (7kW чи щось таке) які розташовані на освітлювальних стовпах, і на яких було написано що працюють вони лише вдень - я в Празі бачив ще роки 4 тому.
У мене у фоні майже постійно крутиться на ресивері "Авторадіо". Ось щойно почув - у Європі (не кажучи вже про Україну) 70% користувачів заряджають електромобілі вдома або на роботі. Їм нахрен не потрібні "заправки на стовпах" за тією ціною, що на стовпах. Комерційні зарядки вони розглядають лише за дальних поїздок. Лише 30% користувачів орієнтуються на комерційні зарядки. Думаю, що в Україні це співвідношення 80% до 20%, а може ї 90% до 10%.
   
А відстань виміряється в милях, а не в кілометрах... Етапять!

енергію можна вимірювати хоч к ваттах, хоч в джоулях, хоч в електрон вольтах, як тобі зручніше в даній конкретній задачі.

:facepalm:

Типовий український скоробагатько. Грошей накрав і думає що він завжди правий, бо багатий. А фізики як не знав, так і не знає.
   
 :laugh:


До вагону кілька хвилин тому підійшов Шльома Гомельский – науковець, і з цікавістю прислуховується до бєсєди, яка плавно тече в своєму звичайному руслі.
   
А відстань виміряється в милях, а не в кілометрах... Етапять!

енергію можна вимірювати хоч к ваттах, хоч в джоулях, хоч в електрон вольтах, як тобі зручніше в даній конкретній задачі.
О як все запущено.
Ватт - потужність, джоуль - енергія. 1 ват то джоуль за секунду.
   
Ось щойно почув - у Європі (не кажучи вже про Україну) 70% користувачів заряджають електромобілі вдома або на роботі. Їм нахрен не потрібні "заправки на стовпах" за тією ціною, що на стовпах.

Думаєш на роботі в центральних районах Праги, вони свої возики заряджають з офіса через вікно, чи як?

І за якою "тією ціною, що на стовпах" ім нахрен не треба?

В Празі купа місць де 7-20 kW можна отримати на шару. Готелі , кафешки ....

Ткнувся в першу ж зарядну мережу PRE  - вартість кіловата на AC зарядках (якраз для тих, хто "заряджається на роботі") 8 корун за кіловат.

Це 13.36 грн за кіловат-годину з ПДВ.


В празьких приватних помешканнях при цьому ціна ~5,5 коруни ( 9,20 грн).


Також у них немає спеціалізованого "зеленого тарифу", але роздрібна ціна така, що купа людей ставить собі панелі і невиличкі  інвертори,
 щоб економити на власному споживанні.



 
   
Після випаровування води з розсолу на виході буде суміш солей, не тільки карбонатів і не тільки літія. Якщо в оту суміш просто додати води фосфорної кислоти - отримаємо купу фосфатів і далеко не тільки літія. І що з тим робити?
А робити електроліз з початковою сумішшю солей - бо чистий літій має низьку щільність і спливає у більшості рідин, на відміну від інших металів. Таким чином супутньо вирішується не тільки питання отримання металічного літія, а й проблема виділення літія зі збірної солянки металів, що містяться в солях початкової сировини.

А після очистки вже мутять карбонати для зручнішої та безпечнішої логістики, бо чистий літій в контакті з атмосферним киснем або водою - то бонба. (вибачте, сплутав з натрієм) транспортувати краще без контакту з водою та повітрям, бо утворює оксидну плівку.

 :facepalm1:

Електролізом літій добувають із розплавів, а не з розчинів. У літію найвищий потенціал відновлення, тому він відновиться останнім з усіх металів.
Я от все не можу зрозуміти, що саме ти намагаєшся довести?
Електроліз це дуже ефективний метод видобування металів, особливо в промислових масштабах.
   
:facepalm1:

Електролізом літій добувають із розплавів, а не з розчинів. У літію найвищий потенціал відновлення, тому він відновиться останнім з усіх металів.
Я от все не можу зрозуміти, що саме ти намагаєшся довести?
Електроліз це дуже ефективний метод видобування металів, особливо в промислових масштабах.

Электроэнергию где брать и что делать с отходами, Менделеев? :)
   
Ну и вишенка на тортик для балерунов, сисадминов и примкнувших к ним гуманитариев…

Most lithium-ion batteries on the market are likely to meet the definition of hazardous waste under the Resource Conservation and Recovery Act (RCRA).

Га га га (с) :)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 10 гостей
 
Повна версія